VALSTYBINĖS MOKESČIŲ INSPEKCIJOS

PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS

VIRŠININKAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VALSTYBINĖS MOKESČIŲ INSPEKCIJOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS VIRŠININKO 2011 M. SPALIO 19 D. ĮSAKYMO NR. VA-105 „DĖL MOKESČIŲ MOKĖTOJO PRAŠYMO PRITARTI MOKESČIŲ TEISĖS AKTŲ NUOSTATŲ TAIKYMUI BŪSIMAJAM SANDORIUI PATEIKIMO, PRAŠYMO NAGRINĖJIMO, MOKESČIŲ ADMINISTRATORIŲ ĮPAREIGOJANČIO SPRENDIMO PRIĖMIMO IR PAKEITIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2017 m. liepos 24 d. Nr. VA-64

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 1997 m. liepos 29 d. įsakymu Nr. 110 „Dėl Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos nuostatų patvirtinimo“, 17 punktu ir 18.11 papunkčiu,

pakeičiu Mokesčių mokėtojo prašymo pritarti mokesčių teisės aktų nuostatų taikymui būsimajam sandoriui pateikimo, prašymo nagrinėjimo, mokesčių administratorių įpareigojančio sprendimo priėmimo ir pakeitimo taisykles, patvirtintas Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2011 m. spalio 19 d. įsakymu Nr. VA-105 „Dėl Mokesčių mokėtojo prašymo pritarti mokesčių teisės aktų nuostatų taikymui būsimajam sandoriui pateikimo, prašymo nagrinėjimo, mokesčių administratorių įpareigojančio sprendimo priėmimo ir pakeitimo taisyklių patvirtinimo“, ir jas išdėstau nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Viršininko pavaduotojas,

atliekantis viršininko funkcijas                                                                                 Artūras Klerauskas

 


 

PATVIRTINTA

Valstybinės mokesčių inspekcijos

prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

viršininko 2011 m. spalio 19 d. įsakymu Nr. VA-105

(Valstybinės mokesčių inspekcijos

prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

viršininko 2017 m. liepos 24 d. įsakymo Nr. VA-64 redakcija)

 

 

 

MOKESČIŲ MOKĖTOJO PRAŠYMO PRITARTI MOKESČIŲ TEISĖS AKTŲ NUOSTATŲ TAIKYMUI BŪSIMAJAM SANDORIUI PATEIKIMO, PRAŠYMO NAGRINĖJIMO, MOKESČIŲ ADMINISTRATORIŲ ĮPAREIGOJANČIO SPRENDIMO PRIĖMIMO IR PAKEITIMO TAISYKLĖS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Mokesčių mokėtojo prašymo pritarti mokesčių teisės aktų nuostatų taikymui būsimajam sandoriui pateikimo, prašymo nagrinėjimo, mokesčių administratorių įpareigojančio sprendimo priėmimo ir pakeitimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato mokesčių mokėtojo prašymo pritarti mokesčių teisės aktų nuostatų taikymui būsimajam sandoriui (toliau – prašymas) pateikimo, prašymo nagrinėjimo, mokesčių administratorių įpareigojančio Sprendimo dėl mokesčių teisės aktų nuostatų taikymo būsimajam sandoriui formos (FR1111 forma, patvirtinta Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos 2011 m. spalio 19 d. įsakymu Nr. VA-105 „Dėl Mokesčių mokėtojo prašymo pritarti mokesčių teisės aktų nuostatų taikymui būsimajam sandoriui pateikimo, prašymo nagrinėjimo, mokesčių administratorių įpareigojančio sprendimo priėmimo ir pakeitimo taisyklių patvirtinimo“) (toliau – sprendimas) priėmimo ir pakeitimo tvarką.

2. Taisyklės parengtos, vadovaujantis Lietuvos Respublikos mokesčių administravimo įstatymu (toliau – MAĮ), Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu ir kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais.

3. Taisyklėse vartojama sąvoka:

3.1. Būsimasis sandoris – mokesčių mokėtojo sandoris, ūkinė operacija ar bet kokia jų grupė, kurie bus pradėti vykdyti po prašymo pateikimo mokesčių administratoriui dienos. Kai ilgalaikis sandoris sudarytas iki prašymo pateikimo mokesčių administratoriui, būsimajam sandoriui priskiriamos ūkinės operacijos, kurios vykdomos po prašymo pateikimo mokesčių administratoriui dienos.

3.2. Kitos Taisyklėse vartojamos sąvokos atitinka MAĮ bei kituose Lietuvos Respublikos teisės aktuose vartojamas sąvokas.

4. Šių Taisyklių nuostatos netaikomos, jei prašymas yra susijęs su būsimų kontroliuojamų sandorių kainodaros principų, t. y. kainodaros metodų, palyginamumų, kritinių prielaidų, kurioms esant galima pasirinkta kontroliuojamų sandorių kainodaros politika, bei kitų su kontroliuojamų sandorių kainodara susijusių klausimų nagrinėjimu ir derinimu.

 

II SKYRIUS

MOKESČIŲ MOKĖTOJO PRAŠYMO PRITARTI MOKESČIŲ TEISĖS AKTŲ NUOSTATŲ TAIKYMUI BŪSIMAJAM SANDORIUI PATEIKIMAS

 

5. Prašymą mokesčių mokėtojas gali pateikti tik dėl būsimųjų sandorių.

6. Prašymas negali būti pateiktas dėl mokesčio dydžio.

7. Prašymą mokesčių mokėtojas turi pateikti Valstybinei mokesčių inspekcijai prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI prie FM).

8. Prašymą pateikti gali mokesčių mokėtojas ar jo įgaliotas asmuo. Kai kreipiasi įgaliotas asmuo, turi būti pridedami įgaliojimą patvirtinantys dokumentai.

9. Prašymas gali būti pateiktas dėl vieno sandorio arba jų grupės ir su juo (jais) susijusių vieno ar kelių mokesčių, pateikiant vieną arba kelis argumentuotus apmokestinimo variantus.

10. Prašymas mokesčių administratoriui gali būti pateiktas tik dėl tų sandorių ir su jais susijusių mokesčių, kurių įstatymų apibendrintus paaiškinimus rengia VMI prie FM.

11. Mokesčių mokėtojo pateiktame prašyme turi būti:

11.1. nurodytas mokesčių mokėtojo pavadinimas (jei tai fizinis asmuo – vardas, pavardė), identifikacinis numeris (kodas), buveinės arba nuolatinės gyvenamosios vietos adresas, kontaktinis telefono numeris, elektroninio pašto adresas;

11.2. nurodyta, dėl kurių sandorių ir mokesčių teisės aktų taikymo kreipiamasi;

11.3. tiksliai ir vienareikšmiškai apibūdintas būsimasis sandoris, kiekvieną faktą pagrindžiant prie prašymo pridedamais dokumentais, nurodant sandorio šalis bei jų tarpusavio ryšius, kai tai turi įtakos apmokestinimui;

11.4. detaliai aprašytos visos aplinkybės, su kuriomis mokesčių įstatymai sieja apmokestinimą;

11.5. nurodyti kiti su būsimuoju sandoriu susiję sandoriai, kurie turi įtakos sprendimo priėmimui, bei kita apmokestinimui reikšminga informacija;

11.6. nurodytas laikotarpis, per kurį numatoma sudaryti ir / ar vykdyti sandorį;

11.7. suformuluoti klausimai dėl neaiškumų, susijusių su mokesčių teisės aktų taikymu, ir aprašyta problema;

11.8. nurodytos mokesčių teisės aktų nuostatos, kurios, mokesčių mokėtojo nuomone, taikytinos aprašytam būsimajam sandoriui;

11.9. tais atvejais, kai mokesčių mokėtojas yra kreipęsis dėl paaiškinimų iš mokesčių administratoriaus gavimo, pridėti šiais klausimais gauti mokesčių administratoriaus paaiškinimai;

11.10. patvirtinta, kad prašyme pateikta informacija yra teisinga, ir nurodytos visos aplinkybės, reikšmingos apmokestinimui.

12. Prie prašymo turi būti pridedami dokumentai arba jų kopijos (įrodymai), patvirtinantys prašyme nurodytas aplinkybes (pavyzdžiui, sudaryta sutartis, parengtas sutarties projektas, ketinimo protokolas, oficialūs raštai su būsimomis sandorio šalimis bei kiti dokumentai).

13. Prašymas ir prie jo pridedami priedai turi būti pateikiami valstybine kalba.

 

III SKYRIUS

MOKESČIŲ MOKĖTOJO PRAŠYMO PRITARTI MOKESČIŲ TEISĖS AKTŲ NUOSTATŲ TAIKYMUI BŪSIMAJAM SANDORIUI NAGRINĖJIMAS

 

14. Mokesčių administratorius prašymą turi išnagrinėti ne vėliau kaip per 60 kalendorinių dienų nuo jo gavimo dienos. Prašymo nagrinėjimo metu mokesčių mokėtojas turi teisę pateikti papildomus dokumentus, reikalingus sprendimui priimti. Papildomi dokumentai mokesčių administratoriui turi būti pateikti ne vėliau kaip likus 20 kalendorinių dienų iki termino, per kurį prašymas turi būti išnagrinėtas, pabaigos.

15. Prašymą nagrinėja, rengia sprendimus pritarti / nepritarti prašyme nurodytam mokesčių teisės aktų nuostatų taikymui būsimajam sandoriui ir apie tai informuoja mokesčių mokėtojus, taip pat atlieka kitas, šių Taisyklių III–IV skyriuose aprašomas funkcijas VMI prie FM viršininko įsakymu sudaryta nuolat veikianti darbo grupė.

16. Darbo grupė yra atskaitinga VMI prie FM viršininkui.

17. Darbo grupę sudaro valstybės tarnautojai iš skirtingų VMI prie FM administracijos padalinių, turintys švietimo ir / arba konsultavimo mokesčių klausimais, ir / arba mokesčių teisės aktų aiškinimo, ir / arba mokestinių ginčų nagrinėjimo, ir / arba teismų praktikos analizavimo patirties. Darbo grupės vadovą, vadovo pavaduotoją (-us) ir darbo grupės narius skiria VMI prie FM viršininkas. Darbo grupė kas treji metai atnaujinama vienu trečdaliu. Darbo grupės vadovas skiriamas trejų metų kadencijai.

18. Darbo grupei vadovauja ir darbo grupės posėdžiams pirmininkauja darbo grupės vadovas, jo nesant – darbo grupės vadovo pavaduotojas.

19. Jeigu darbo grupės narys yra mokesčių mokėtojo, kurio prašymas nagrinėjamas, sutuoktinis, artimas giminaitis ar asmuo, susijęs svainystės ryšiais, arba yra kitokių aplinkybių, kurios kelia abejonių dėl darbo grupės nario nešališkumo, darbo grupės narys turi nusišalinti nuo tokio nagrinėjimo ir sprendimo priėmimo Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo nustatyta tvarka.

20. Prašymo nagrinėjimo terminas mokesčių administratoriaus sprendimu gali būti pratęstas dar 60 kalendorinių dienų, jei prašymui nagrinėti reikia papildomo tyrimo (pateikta didelės apimties medžiaga ar papildoma dokumentacija, sprendimui priimti reikia kitos kompetentingos institucijos nuomonės ir pan.), apie tai raštu informuojant mokesčių mokėtoją per 5 darbo dienas. Mokesčių administratorius, nagrinėdamas prašymą, turi teisę savo iniciatyva ar mokesčių mokėtojo prašymu suorganizuoti susitikimą su mokesčių mokėtojo atstovais iškilusiems klausimams aptarti. Susitikimai protokoluojami.

21. Prašymo nagrinėjimas stabdomas ir apie tai informuojamas mokesčių mokėtojas MAĮ 164 straipsnyje įtvirtintais būdais ne vėliau kaip per 5 darbo dienas šiais atvejais:

21.1. kai, nagrinėjant mokesčių mokėtojo pateiktą prašymą, mokesčių administratoriui reikalingi papildomi dokumentai ir / ar duomenys mokesčių mokėtojo pateiktam apmokestinimo variantui tinkamai įvertinti. Mokesčių administratorius papildomai reikalingus pateikti dokumentus ir / ar duomenis, dokumentų vertimus, taip pat jų pateikimo protingumo kriterijus atitinkantį terminą nurodo mokesčių mokėtojui ar jo įgaliotam asmeniui adresuotame pranešime.

Mokesčių administratoriaus surašyto pranešimo dėl papildomų dokumentų ir / ar duomenų pateikimo išsiuntimo diena laikoma prašymo nagrinėjimo proceso sustabdymo diena;

21.2. prašyme pateiktas klausimas susijęs su sandoriais kitoje Europos Sąjungos valstybėje narėje, todėl prašymui nagrinėti reikalinga kitų šalių mokesčių administratorių informacija.

Mokesčių administratoriaus paklausimo pateikimo kitos šalies mokesčių administratoriui diena laikoma prašymo nagrinėjimo proceso sustabdymo diena.

22. Sustabdytas prašymo nagrinėjimas yra atnaujinamas, kai:

22.1. mokesčių administratorius gauna visus dokumentus ir / ar duomenis, nurodytus mokesčių mokėtojui adresuotame pranešime. Prašymo nagrinėjimo atnaujinimo diena yra minėtų dokumentų ir / ar duomenų VMI prie FM gavimo diena;

22.2. yra gauta informacija iš kitų šalių mokesčių administratorių Taisyklių 21.2 papunktyje nurodytu atveju.

23. Jeigu mokesčių mokėtojas prašomų dokumentų ir / ar duomenų nepateikia per mokesčių administratoriaus nurodytą terminą, prašymas toliau nenagrinėjamas. Apie tai mokesčių mokėtojui pranešama raštu ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo dokumentų ir / ar duomenų pateikimo mokesčių administratoriui termino pabaigos.

24. Mokesčių administratorius prašymo nenagrinėja ir apie tai motyvuotu raštu per ne vėliau kaip 30 kalendorinių dienų nuo jo gavimo dienos praneša mokesčių mokėtojui, jeigu:

24.1. prašymas pateiktas dėl jau įvykusių sandorių (ūkinių operacijų);

24.2. prašymas pateiktas dėl mokesčio dydžio arba MAĮ nustatyta tvarka apskaičiuotų delspinigių;

24.3. prašymas neatitinka kitų Taisyklėse nustatytų reikalavimų.

25. Tais atvejais, kai mokesčių mokėtojas kreipiasi į mokesčių administratorių dėl sprendimo priėmimo nesudėtingais klausimais (mokesčio įstatymo nuostata aiški, nereikalinga detali papildomų dokumentų analizė, analogišku klausimu yra parengtas apibendrintas mokesčio įstatymo paaiškinimas (komentaras) į analogiškus prašyme pateiktus klausimus ir pan.), taip pat tais atvejais, kai mokesčių mokėtojas kreipiasi į mokesčių administratorių dėl tapataus klausimo, kuris nagrinėjamas Europos Sąjungos Teisingumo Teisme arba Lietuvos vyriausiajame administraciniame teisme (toliau – LVAT), mokesčių administratorius nepriima sprendimo, o atsakymą į paklausimą pateikia bendra tvarka, vadovaudamasis Konsultacijų ir informacijos teikimo Valstybinėje mokesčių inspekcijoje taisyklėmis, patvirtintomis Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2007 m. spalio 9 d. įsakymu Nr. VA-66 „Dėl Konsultacijų ir informacijos teikimo Valstybinėje mokesčių inspekcijoje taisyklių patvirtinimo.

 

IV SKYRIUS

MOKESČIŲ ADMINISTRATORIŲ ĮPAREIGOJANČIO SPRENDIMO PRIĖMIMAS

 

26. Mokesčių administratorius, išnagrinėjęs mokesčių mokėtojo prašymą, įvertinęs su prašymu pateiktą medžiagą, priima sprendimą, kuriuo:

26.1. pritaria prašyme nurodytam mokesčių teisės aktų nuostatų taikymui būsimajam sandoriui;

26.2. nepritaria prašyme nurodytam mokesčių teisės aktų nuostatų taikymui būsimajam sandoriui.

27. Prašymai nagrinėjami darbo grupės posėdyje. Darbo grupės posėdis laikomas įvykusiu, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip 1/2 darbo grupės narių (įskaitant darbo grupės vadovą).

28. Darbo grupė posėdyje sprendimus dėl prašymų priima balsų dauguma (balsus skaičiuojant nuo dalyvaujančių narių skaičiaus) atviru vardiniu balsavimu. Laikoma, kad darbo grupės sprendimas dėl prašymo priimtas, jeigu jam pritaria daugiau kaip pusė posėdyje dalyvaujančių darbo grupės narių. Balsams pasiskirsčius po lygiai, sprendimą lemia darbo grupės vadovo balsas.

29. Darbo grupė priima sprendimus, vadovaudamasi mokesčių įstatymais, tarptautinėmis sutartimis, teisingumo ir protingumo kriterijais, turinio viršenybės prieš formą principu, kitais apmokestinimo teisinio reglamentavimo ir taikymo principais, išdėstytais MAĮ, ir atsižvelgdama į mokestinių ginčų praktiką analogiškais klausimais. 

30. Jeigu mokesčių administratorius nepritaria mokesčių mokėtojo pateiktam apmokestinimo variantui, sprendime turi būti nurodomi tokio sprendimo motyvai ir priežastys.

Jeigu mokesčių administratorius pritaria mokesčių mokėtojo pateiktam apmokestinimo variantui, sprendime turi būti nurodomi tokio sprendimo motyvai ir priežastys, taip pat turi būti aprašyti apmokestinimo principai, nurodytos taikytinos mokesčių teisės aktų nuostatos, sąlygos ir / ar aplinkybės, kurioms esant mokesčių administratorius priima tokį sprendimą.

Jei prašyme pateikiami keli alternatyvūs apmokestinimo variantai ir pritariama vienam iš jų, tai turi būti aprašyti argumentai ir motyvai, kodėl tam variantui pritariama.

31. Sprendimas įforminamas dviem egzemplioriais, kurių vienas įteikiamas mokesčių mokėtojui MAĮ 164 straipsnio įtvirtintais būdais, o kitas lieka mokesčių administratoriui. Prašymo originalas ir su juo susiję kiti dokumentai lieka mokesčių administratoriui.

32. Sprendimą pasirašo VMI prie FM viršininkas arba jo įgaliotas asmuo.

33. Įteikiant sprendimą mokesčių mokėtojui, sprendimo kopija išsiunčiama tai apskrities valstybinei mokesčių inspekcijai, kuri kontroliuoja mokesčių mokėtojo mokestinių prievolių vykdymą, ir perduodama VMI prie FM kontrolės funkcijas vykdančiam administracijos padaliniui. Tais atvejais, kai sprendimas priimamas dėl didžiojo mokesčių mokėtojo, VMI prie FM Didžiųjų mokesčių mokėtojų stebėsenos ir konsultavimo departamentui. Tais atvejais, kai sprendimas priimamas dėl akcizų sprendimo kopija pateikiama – VMI prie FM Akcizų administravimo departamentui.

34. Mokesčių administratorius privalo laikytis priimto sprendimo, tačiau mokesčių mokėtojui sprendimas nėra privalomas.

35. Mokesčių administratorius įsipareigoja laikytis sprendimo tik prašymą pateikusio mokesčių mokėtojo atžvilgiu.

 

V SKYRIUS

MOKESČIŲ ADMINISTRATORIŲ ĮPAREIGOJANČIO SPRENDIMO GALIOJIMAS IR PAKEITIMAS

 

36. Sprendimas galioja tik mokesčių mokėtojo prašyme įvardytam būsimajam sandoriui ar jų grupei.

37. Sprendimas pradeda galioti nuo jo priėmimo dienos ir galioja visą sandorio, dėl kurio buvo kreiptasi, vykdymo laikotarpį, bet ne ilgiau kaip einamuosius ir penkerius kalendorinius metus nuo sprendimo priėmimo dienos.

38. Tuo atveju, kai sprendimo galiojimo laikotarpiu keičiamos su apmokestinimu tiesiogiai susijusios mokesčių teisės aktų nuostatos, sprendimas netenka galios nuo naujų mokesčių teisės aktų nuostatų įsigaliojimo dienos.

39. Mokesčių administratorius netaiko sprendimo, jei:

39.1. paaiškėja, kad mokesčių mokėtojas prašyme pateikė neteisingą, netikslią ar nevisą informaciją / duomenis apie būsimąjį sandorį arba nurodė ne visas būsimajam sandoriui įvertinti svarbias aplinkybes, kurios reikšmingos, vertinant mokesčių mokėtojo pateiktą prašymą;

39.2. faktinės sandorio vykdymo aplinkybės, kurios turėjo esminės įtakos priimant sprendimą dėl būsimojo sandorio apmokestinimo, neatitinka mokesčių mokėtojo prašyme nurodytųjų aplinkybių;

39.3. mokesčių administratorius nustato, kad mokesčių mokėtojas kreipėsi dėl sprendimo priėmimo, siekdamas mokestinės naudos, kaip tai suprantama pagal MAĮ 69 straipsnį;

39.4. paaiškėjus, kad sandoris, dėl kurio buvo kreiptasi, įvykdytas iki prašymo pateikimo dienos.

40. Jeigu, priėmus sprendimą, LVAT biuletenyje arba Europos Sąjungos oficialiame leidinyje paskelbiami jam prieštaraujantys LVAT arba Europos Sąjungos teisminių institucijų įstatymų ir kitų mokesčių teisės aktų išaiškinimai, sprendimas galioja iki šių išaiškinimų paskelbimo dienos. Mokesčių administratorius apie tai turi raštu informuoti mokesčių mokėtoją, nurodydamas, iki kada sprendimas galioja, jeigu nėra pasibaigęs sprendimo galiojimo terminas.

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

41. Valstybės tarnautojai už šių taisyklių pažeidimą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

______________


 

FR1111 forma patvirtinta

Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2011 m. spalio 19 d.

įsakymu Nr. VA-105

(Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2017 m. liepos 24  d.

įsakymu Nr. VA-64 redakcija)

 

(Dokumento sudarytojo pavadinimas)

(Įstaigos duomenys)

 

 

SPRENDIMAS

DĖL MOKESČIŲ TEISĖS AKTŲ NUOSTATŲ TAIKYMO BŪSIMAJAM SANDORIUI

 

...........................

Nr.

...........................

(data)

 

(registracijos numeris)

.....................................

(sudarymo vieta)

 

Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos_________________ 

(kodas, adresas)

__________________________________________________________________________________________________________,

 

išnagrinėjusi mokesčių mokėtojo _____________________________________________________

(mokesčių mokėtojo pavadinimas arba vardas ir pavardė, mokesčių mokėtojo

 

__________________________________________________________________________________________________________ identifikacinis numeris (kodas), buveinės arba nuolatinės gyvenamosios vietos adresas)

 

________________prašymą_________________________________________________________,

(prašymo data)                                                                                                       (prašymo numeris)

 

nustatė:

________________________________________________________________________________

(nurodyti mokesčio mokėtojo prašyme pateiktą informaciją apie būsimąjį sandorį bei jo atitikimo teisės aktų nuostatoms pagrindimą, sąlygas ir argumentus 

 

___________________________________________________________________________________________________________

nurodyti teisinę bazę ir mokesčio administratoriaus argumentus ir priežastis, dėl kurių mokesčių administratorius pritaria/nepritaria prašyme nurodytam mokesčių teisės aktų

 

__________________________________________________________________________________________________________

nuostatų taikymui bei kitą reikšmingą informaciją, kokioms esant mokesčių administratorius priima sprendimą)

__________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos mokesčių administravimo įstatymo (Žin., 2004, Nr. 63-2243; 2007, Nr. 80-3220) 37¹ straipsniu,

n u s p r e n d ž i a pritarti / nepritarti prašyme nurodytam mokesčių teisės aktų nuostatų taikymui būsimajam sandoriui.

Sprendimas galioja iki ________________________________________________________

(nurodyti sprendimo galiojimo terminą, jei priimamas sprendimas pritarti prašyme

 

___________________________________________________________________________________________________________

nurodytam teisės aktų nuostatų taikymui)          

 

 

 

 

 

 

________________________ ___________________________ ______________________

(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas, pavardė)                                                                      

A.V.

 

 

_________________