Pagegiu

 

Pagėgių savivaldybės taryba

 

SPRENDIMAS

DĖL kriterijŲ, pagal kuriuos nustatoma, kada PAGĖGIŲ savivaldybės infrastruktŪros plėtros įmoka ar jos dalis yra nemokama arba mokama dalimis, IR PAGĖGIŲ savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos mokėjimo ir atleidimo nuo jos mokėjimo tvarkos aprašo PATVIRTINIMO

 

2021 m. balandžio 29 d. Nr. T-99

Pagėgiai

 

Vadovaudamasi vietos  savivaldos  įstatymo 16  straipsnio  4 dalimi, Lietuvos Respublikos savivaldybių infrastruktūros plėtros įstatymo 4 straipsnio 2 dalies 6 punktu, 15 straipsnio 4 dalimi, Savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos nustatymo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. gruodžio 30 d. nutarimu Nr. 1475 „Dėl Kompensacijos savivaldybių infrastruktūros plėtros iniciatoriams už jų patirtas išlaidas apskaičiavimo ir išmokėjimo tvarkos aprašo ir Savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos nustatymo metodikos patvirtinimo“, Pagėgių savivaldybės taryba  n u s p r e n d ž i a:

1.    Patvirtinti kriterijus, pagal kuriuos, tenkinant bent vieną iš kriterijų, nustatoma, kada Pagėgių savivaldybės infrastruktūros plėtros įmoka yra nemokama:

1.1. Lietuvos Respublikos savivaldybių infrastruktūros plėtros įstatyme numatytais atvejais.

1.2. Savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos mokėtojas numatomu įrengti (statyti) pastatu ir (ar) statiniu prisidės prie Pagėgių savivaldybei svarbių viešųjų paslaugų (socialinių, švietimo, mokslo, kultūros, sporto ir kitų) teikimo – savivaldybės funkcijų įgyvendinimo.

1.3. Savivaldybės infrastruktūros, kuri reikalinga savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos mokėtojo numatomam įrengti (statyti) pastatui ir (ar) statiniui, plėtra yra būtina, siekiant užtikrinti viešąjį interesą.

1.4. Savivaldybės infrastruktūros, kuri reikalinga ir savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos mokėtojo numatomam įrengti (statyti) pastatui ir (ar) statiniui, plėtra yra būtina užtikrinti investicijas į Pagėgių savivaldybę pagal Lietuvos Respublikos investicijų įstatymą.

1.5. Savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos mokėtojas, įrengdamas (statydamas) statinį, nurodytą Lietuvos Respublikos savivaldybių infrastruktūros plėtros įstatymo 15 straipsnio 1 dalyje, savo lėšomis atlieka žmonių sveikatai ar aplinkai pavojingomis medžiagomis užterštos teritorijos tvarkymo darbus pašalindamas pavojingas medžiagas.   

1.6. Savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos mokėtojas iki Pagėgių savivaldybės tarybos 2021 m. balandžio 29 d. sprendimo Nr. T-98 „Dėl Pagėgių savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos tarifų patvirtinimo“ įsigaliojimo dienos yra pateikęs prašymą išduoti statybą leidžiantį dokumentą ir (ar) prašymą informuoti visuomenę apie parengtus projektinius pasiūlymus ir (ar) turi patvirtintą projektinių pasiūlymų rengimo užduotį, ir (ar) yra gavęs specialiuosius architektūros reikalavimus ir (ar) prisijungimo prie miesto susisiekimo komunikacijų sąlygas, kurių galiojimo terminas nėra pasibaigęs.

1.7. Savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos mokėtojo statinys, nurodytas Lietuvos Respublikos savivaldybių infrastruktūros plėtros įstatymo 15 straipsnio 1 dalyje, atitinka Lietuvos Respublikos statybos įstatyme ir Lietuvos Respublikos aplinkos ministro įsakyme nustatytą I grupės nesudėtingo statinio sąvoką (sampratą ir rodiklius) ir jam neprivalomas statybą leidžiantis dokumentas.

1.8. Savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos mokėtojas yra Pagėgių savivaldybės administracija.

2.    Patvirtinti kriterijus, pagal kuriuos, tenkinant bent vieną iš kriterijų, nustatoma, kada Pagėgių savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos dalis yra nemokama:

2.1. Lietuvos Respublikos savivaldybių infrastruktūros plėtros įstatyme numatytais atvejais.

2.2. Savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos mokėtojas įrengia (stato) visuomeninės paskirties pastatą, kuris yra neatlygintinai perduodamas Pagėgių savivaldybei nuosavybėn. Nemokama įmokos dalis yra nustatoma pagal savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos mokėtojo patirtas perduoto pastato projektavimo, įrengimo ir statybos išlaidas, kurių dydis apskaičiuojamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintu Kompensacijos savivaldybių infrastruktūros plėtros iniciatoriams už jų patirtas išlaidas apskaičiavimo ir išmokėjimo tvarkos aprašu.

2.3. Savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos mokėtojas Pagėgių savivaldybės teritorijoje projektuoja, įrengia ir (ar) pastato savivaldybės infrastruktūrą, skirtą atsinaujinančių išteklių energijos gavybai, ir (ar) kitą savivaldybės infrastruktūrą, kaip ji suprantama Europos Sąjungos žaliosios infrastruktūros strategijoje. Nemokama įmokos dalis yra nustatoma pagal savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos mokėtojo suprojektuotos, įrengtos ir (ar) pastatytos savivaldybės infrastruktūros, skirtos atsinaujinančių išteklių energijos gavybai ir (ar) kitos savivaldybės infrastruktūros, kaip ji suprantama Europos Sąjungos žaliosios infrastruktūros strategijoje, įmokos mokėtojo patirtas projektavimo, įrengimo ir statybos išlaidas, kurių dydis apskaičiuojamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintu Kompensacijos savivaldybių infrastruktūros plėtros iniciatoriams už jų patirtas išlaidas apskaičiavimo ir išmokėjimo tvarkos aprašu.

2.4. Esant savivaldybės suinteresuotumui, savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos mokėtojas perduoda Pagėgių savivaldybei nuosavybės teises į žemės sklypą (jo dalį), kuriame statoma ir (ar) įrengiama vykdomam projektui reikalinga savivaldybės infrastruktūra. Nemokama įmokos dalis yra nustatoma pagal žemės sklypo (jo dalies) vertę, kuri apskaičiuojama taikant Lietuvos Respublikos turto ir verslo vertinimo pagrindų įstatyme nustatytą individualų turto ir (ar) verslo vertinimą. Turto ir (ar) verslo vertinimą užsako ir už vertinimo darbus sumoka įmokos mokėtojas.

2.5. Savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos mokėtojas perduoda Pagėgių savivaldybei naudojimo teises į žemės sklypą (jo dalį), kuriame statoma ir (ar) įrengiama vykdomam projektui reikalinga savivaldybės infrastruktūra, servituto sutarties pagrindu arba žemės sklype (jo dalyje) nustatoma Lietuvos Respublikos specialiųjų žemės naudojimo sąlygų įstatyme numatyta apsaugos zona, skirta užtikrinti atitinkamos savivaldybės infrastruktūros naudojimą. Nemokama įmokos dalis yra nustatoma pagal patiriamų suvaržymų (apribojimų) vertę, kuri apskaičiuojama Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtinta tvarka arba taikant Lietuvos Respublikos turto ir verslo vertinimo pagrindų įstatyme nustatytą individualų turto ir (ar) verslo vertinimą. Turto ir (ar) verslo vertinimą užsako ir už vertinimo darbus sumoka įmokos mokėtojas.

2.6. Savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos mokėtojas investuoja į Pagėgių savivaldybėje esančio nekilnojamojo kultūros paveldo išsaugojimą. Nemokama įmokos dalis yra nustatoma pagal savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos mokėtojo patirtas nekilnojamojo kultūros paveldo išsaugojimo projektavimo, įrengimo ir statybos išlaidas, kurių dydis apskaičiuojamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintu Kompensacijos savivaldybių infrastruktūros plėtros iniciatoriams už jų patirtas išlaidas apskaičiavimo ir išmokėjimo tvarkos aprašu.

3.    Patvirtinti šiuos kriterijus, pagal kuriuos, tenkinant bent vieną iš kriterijų, nustatoma, kada Pagėgių savivaldybės infrastruktūros plėtros įmoka mokama dalimis:

3.1. Lietuvos Respublikos savivaldybių infrastruktūros plėtros įstatyme numatytais atvejais.

3.2. Šio sprendimo 2 punkte numatytais atvejais, kai yra atleidžiama nuo dalies Pagėgių savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos mokėjimo.

3.3. Savivaldybės infrastruktūros, kuri reikalinga savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos mokėtojo numatomam įrengti pastatui ir (ar) statiniui, įrengimas ar pastatymas yra privalomas pagal Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ar ministrų įsakymus.

3.4. Kai sudaroma Pagėgių savivaldybės infrastruktūros plėtros sutartis. Savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokai dalimis taikomi šie reikalavimai: pirmoji įmokos dalis, kuri sumokama iki statybą leidžiančio dokumento išdavimo dienos arba iki statybos ir (ar) įrengimo darbų pradžios, kai statybą leidžiantis dokumentas neprivalomas, gali sudaryti ne mažiau kaip 20 proc. visos savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos; likusi savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos dalis gali būti išdėstoma ne daugiau kaip 4 lygiomis ir vienodais laiko intervalais mokamomis dalimis.

3.5. Savivaldybės infrastruktūros, kuri reikalinga ir savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos mokėtojo numatomam įrengti (statyti) pastatui ir (ar) statiniui, plėtra yra finansuojama iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir (ar) Lietuvos Respublikos biudžeto programų.

4.    Patvirtinti Pagėgių savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos mokėjimo ir atleidimo nuo jos mokėjimo tvarkos aprašą (pridedama).

5.    Sprendimą paskelbti Teisės aktų registre ir Pagėgių savivaldybės interneto svetainėje www.pagegiai.lt.

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Regionų apygardos administracinio teismo Klaipėdos rūmams (Galinio Pylimo g. 9, 91230 Klaipėda) Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka per 1 (vieną) mėnesį nuo sprendimo paskelbimo ar įteikimo suinteresuotiems asmenims dienos.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                         Vaidas Bendaravičius

 

 

PATVIRTINTA

Pagėgių savivaldybės tarybos

2021 m. balandžio 29 d. sprendimu

Nr. T-99

 

PAGĖGIŲ savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos mokėjimo ir atleidimo nuo jos mokėjimo tvarkos aprašAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.  Pagėgių savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos mokėjimo ir atleidimo nuo jos mokėjimo tvarkos aprašas (toliau – aprašas) nustato Pagėgių savivaldybės (toliau – savivaldybė) infrastruktūros plėtros įmokos (toliau – įmoka) mokėjimo ir atleidimo nuo jos mokėjimo tvarką. Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos savivaldybių infrastruktūros plėtros įstatymo (toliau – įstatymas) nuostatomis. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos yra apibrėžtos įstatyme.

2.  Apraše nustatoma įmokos mokėjimo vienkartine įmoka ir dalimis tvarka ir atleidimo nuo įmokos (jos dalies) mokėjimo tvarka, kai yra tenkinami savivaldybės tarybos patvirtinti kriterijai, pagal kuriuos nustatoma, kada įmoka nemokama arba mokama dalimis.

3.  Sprendimą dėl įmokos mokėjimo dalimis priima savivaldybės infrastruktūros plėtros organizatorius – Pagėgių savivaldybės administracija (toliau – organizatorius). Dalimis mokama įmoka turi būti sumokėta ne vėliau kaip iki statinių statybos užbaigimo dienos (jeigu atliekamos atskirų statinių statybos užbaigimo procedūros – iki pirmojo statinio statybos užbaigimo dienos) ir ne vėliau kaip per 3 (trejus) metus nuo pirmojo organizatoriaus administracinio akto, kuriuo savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos mokėtojui suteikiama teisė įmoką mokėti dalimis, priėmimo dienos.

4.  Sprendimą dėl atleidimo nuo įmokos (jos dalies) mokėjimo priima savivaldybės infrastruktūros plėtros organizatorius, išskyrus įstatymo 15 straipsnio 2 ir 3 dalyse nustatytus atvejus. Tokiu atveju nuo įmokos mokėjimo yra atleidžiama Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintoje Savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos nustatymo metodikoje (toliau – metodika) ir Kompensacijos savivaldybių infrastruktūros plėtros iniciatoriams už jų patirtas išlaidas apskaičiavimo ir išmokėjimo tvarkos apraše (toliau – kompensacijų tvarkos aprašas) nustatyta tvarka.

5.  Prašymai dėl įmokos apskaičiavimo nagrinėjami ir įmokos apskaičiuojamos pagal metodiką ir kompensacijų tvarkos aprašą.

6.  Įmokos mokėtojas įmoką sumoka iki prašymo išduoti statybą leidžiantį dokumentą pateikimo dienos arba iki statybos ir (ar) įrengimo darbų pradžios, kai statybą leidžiantis dokumentas neprivalomas, išskyrus atvejus, kai įmoka nemokama ar mokama dalimis.

 

II SKYRIUS

ĮMOKOS MOKĖJIMO DALIMIS TVARKA

 

7.    Įmokos mokėtojas, manydamas, kad atitinka bent vieną iš savivaldybės tarybos patvirtintų kriterijų, kai įmoka mokama dalimis, prašyme (pagal metodikos 1 priede nurodytą formą) apskaičiuoti įmoką (toliau – prašymas) arba pasiūlyme (pagal aprašo priede nurodytą formą) (toliau – pasiūlymas) pateikia informaciją, kad įmokos mokėtojas pageidauja įmoką mokėti dalimis. Kartu su prašymu ar pasiūlymu pateikiama informacija, kuri patvirtina atitiktį savivaldybės tarybos sprendimu priimtam kriterijui ar kriterijams dėl įmokos mokėjimo dalimis.

8.    Organizatorius prašymą nagrinėja metodikoje numatyta tvarka ir terminais, o pasiūlymą – kompensacijų tvarkos apraše numatyta tvarka ir terminais. Nagrinėdamas prašymą ar pasiūlymą, organizatorius įvertina, ar įmokos mokėtojas atitinka bent vieną iš savivaldybės tarybos patvirtintų kriterijų, kai įmoka mokama dalimis.

9.    Organizatoriaus sprendimas atsisakyti tenkinti su prašymu ar pasiūlymu pateiktą įmokos mokėtojo prašymą dėl įmokos mokėjimo dalimis turi būti motyvuotas. Sprendimas laikomas motyvuotu, kai:

9.1. nėra tenkinamas nei vienas savivaldybės tarybos patvirtintas kriterijus;

9.2. savivaldybė nėra numačiusi lėšų prioritetinės savivaldybės infrastruktūros, kuri reikalinga ir įmokos mokėtojo numatomam įrengti (statyti) pastatui ir (ar) statiniui, plėtrai;

9.3. savivaldybės infrastruktūros, kuri reikalinga ir įmokos mokėtojo numatomam įrengti (statyti) pastatui ir (ar) statiniui, plėtra yra numatyta finansuoti iš savivaldybės infrastruktūros plėtros rėmimo programos (toliau – programa) dalies, kurią sudaro įmokos, lėšų;

9.4. savivaldybės infrastruktūros, kuri reikalinga ir įmokos mokėtojo numatomam įrengti (statyti) pastatui ir (ar) statiniui, plėtra yra įgyvendinama arba įgyvendinta sudarytos sutarties ar sutarčių pagrindu;

9.5. kitais atvejais, kai atsisakymas pagrįstas dokumentais ar administraciniais aktais nustatytais juridiniais faktais.

10.  Kai įmokos mokėtojas nesutinka su organizatoriaus sprendimu, kuriuo buvo atsisakyta tenkinti su prašymu ar pasiūlymu pateiktą įmokos mokėtojo prašymą dėl įmokos mokėjimo dalimis, kilęs ginčas yra sprendžiamas teisme teisės aktų nustatyta tvarka.

11.  Įmokos mokėtojas iki prašymo išduoti statybą leidžiantį dokumentą pateikimo dienos arba iki statybos ir (ar) įrengimo darbų pradžios, kai statybą leidžiantis dokumentas neprivalomas, bet ne vėliau kaip per 20 (dvidešimt) darbo dienų nuo įmokos apskaičiavimo akto gavimo dienos pateikia organizatoriui banko ar draudimo kompanijos garantiją arba laidavimo raštą, kuriuo būtų užtikrinamas apskaičiuotos įmokos sumokėjimas visa savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos suma. Nepateikus užtikrinimo, organizatorius sudaro sutartį, kurioje numatoma, kad savivaldybės infrastruktūros plėtros įmoka mokama vieną kartą, arba Lietuvos Respublikos statybos įstatymo 27 straipsnio 8 dalies pagrindu prašymo išduoti statybą leidžiantį dokumentą nepriima ir nurodo, kad savivaldybės tarybos patvirtinti kriterijai dėl įmokos mokėjimo dalimis netaikytini.

 

III SKYRIUS

ATLEIDIMO NUO ĮMOKOS (JOS DALIES) MOKĖJIMO TVARKA

 

12.  Įmokos mokėtojas, manydamas, kad atitinka bent vieną iš savivaldybės tarybos patvirtintų kriterijų, kai įmoka (jos dalis) nemokama, prašyme (pagal metodikos 1 priede nurodytą formą) apskaičiuoti įmoką arba pasiūlyme (pagal aprašo priede nurodytą formą) pateikia informaciją, kad įmokos mokėtojas pageidauja įmokos (jos dalies) nemokėti.

13.  Kartu su prašymu ar pasiūlymu pateikiama informacija, kuri patvirtina atitiktį savivaldybės tarybos sprendimu priimtam kriterijui ar kriterijams dėl atleidimo nuo įmokos (jos dalies) mokėjimo, ir atitinkami nemokamos įmokos (jos dalies) vertės skaičiavimai.

14.  Organizatorius prašymą nagrinėja metodikoje numatyta tvarka ir terminais, o pasiūlymą – kompensacijų tvarkos apraše numatyta tvarka ir terminais. Nagrinėdamas prašymą ar pasiūlymą organizatorius įvertina, ar įmokos mokėtojas atitinka bent vieną iš savivaldybės tarybos patvirtintų kriterijų dėl atleidimo nuo įmokos (jos dalies) mokėjimo.

15.  Organizatoriaus sprendimas atsisakyti tenkinti su prašymu ar pasiūlymu pateiktą įmokos mokėtojo prašymą dėl atleidimo nuo įmokos (jos dalies) mokėjimo turi būti motyvuotas. Sprendimas laikomas motyvuotu, kai:

15.1.      nėra tenkinamas nei vienas savivaldybės tarybos patvirtintas kriterijus;

15.2.      savivaldybė nėra numačiusi biudžeto lėšų prioritetinės savivaldybės infrastruktūros, kuri reikalinga ir įmokos mokėtojo numatomam įrengti (statyti) pastatui ir (ar) statiniui, plėtrai;

15.3.      Savivaldybės infrastruktūros, kuri reikalinga ir įmokos mokėtojo numatomam įrengti (statyti) pastatui ir (ar) statiniui, plėtra yra numatyta finansuoti iš programos dalies, kurią sudaro įmokos, lėšų;

15.4.      savivaldybė nėra suinteresuota perimti įmokos mokėtojo siūlomą žemė sklypą (jo dalį);

15.5.      savivaldybės infrastruktūros, kuri reikalinga ir įmokos mokėtojo numatomam įrengti (statyti) pastatui ir (ar) statiniui, plėtra yra įgyvendinama arba įgyvendinta sudarytos sutarties ar sutarčių pagrindu;

15.6.      kitais atvejais, kai atsisakymas pagrįstas dokumentais ar administraciniais aktais nustatytais juridiniais faktais.

16.  Kai įmokos mokėtojas nesutinka su organizatoriaus sprendimu, kuriuo buvo atsisakyta tenkinti su prašymu ar pasiūlymu pateiktą įmokos mokėtojo prašymą dėl atleidimo nuo įmokos (jos dalies) mokėjimo, kilęs ginčas yra sprendžiamas teisme teisės aktų nustatyta tvarka.

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

17.  Veiksmai ir sprendimai, priimti įgyvendinant aprašą, gali būti skundžiami teisės aktų nustatyta tvarka.

 

____________________________

 

 

Pagėgių savivaldybės infrastruktūros

plėtros įmokos mokėjimo ir atleidimo nuo jos

mokėjimo tvarkos aprašo

priedas

 

(Pasiūlymo pavyzdys)

 

________________________

(Iniciatoriaus asmens duomenys)

 

Pagėgių savivaldybės infrastruktūros plėtros organizatoriui

 

PASIŪLYMAS

DĖL PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS

 

___________ Nr. _____

(data)

 

1. Informacija dėl sutikimo, kad kompensacija būtų mokama dalimis

 

Sutinku (nesutinku)

 

2. Siūlomos savivaldybės infrastruktūros plėtros statinių sąrašas ir jų klasifikavimas pagal statybos techninio reglamento STR 1.01.03:2017 „Statinių klasifikavimas“

 

 

 

3. Informacija, ar iniciatorius atitinka įstatymo 15 straipsnio 2 ir 3 dalyse nustatytus atvejus, kai savivaldybės plėtros įmoka nemokama arba nuo jos atleidžiama

 

Atitinka (neatitinka)

 

4. Informacija, ar prašoma, kad savivaldybės infrastruktūros plėtros įmoka būtų mokama dalimis, kai įstatymo 10 straipsnio 1 punkte numatytas prašymas dėl įmokos mokėjimo dalimis, pagal priimtą Pagėgių savivaldybės tarybos sprendimą vadovaujantis įstatymo 9 straipsnio 3 dalimi, numatomas teikti Pagėgių savivaldybės infrastruktūros plėtros organizatoriui

 

Įmoka mokėti dalimis

Prašoma (neprašoma)

 

5. Iniciatoriaus informavimo apie pasiūlymo priėmimą, nagrinėjimą ir sprendimo priėmimą būdas (raštu, siunčiant paštu prašyme nurodytu adresu, ar elektroniniu paštu)

 

 

PRIDEDAMA:

1. Teisės aktų reikalavimus atitinkantis įgaliojimas.

2. Teritorijų planavimo dokumento, kuriuo yra suplanuota siūloma savivaldybės infrastruktūros plėtra, numeris Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo dokumentų rengimo ir teritorijų planavimo proceso valstybinės priežiūros informacinėje sistemoje arba administracinio akto, kuriuo atitinkamas dokumentas buvo patvirtintas data ir numeris, ir siūlomos savivaldybės infrastruktūros plėtros situacijos schema, kai teritorijų planavimo dokumento sprendiniai nepakankami tokios infrastruktūros plėtrai.

3. Kai iniciatorius prašo, kad jis būtų atleistas nuo savivaldybės infrastruktūros plėtros įmokos (jos dalies) mokėjimo, pateikiama informacija, kuri patvirtina įstatymo 15 straipsnio 2 ir (ar) 3 dalyse nurodytas aplinkybes arba atitiktį savivaldybės tarybos sprendimui, priimtam vadovaujantis įstatymo 2 straipsnio 2 dalies 6 punktu ir 15 straipsnio 4 dalimi.

4. Asmens tapatybę patvirtinančio dokumento (paso arba asmens tapatybės kortelės) kopija (pateikiama, kai prašymą tiesiogiai (pasirašytinai), paštu ar per kurjerius teikia fizinis asmuo). Asmens tapatybę patvirtinančio dokumento (paso arba asmens tapatybės kortelės) kopija (pateikiama, kai prašymą tiesiogiai (pasirašytinai), paštu ar per kurjerius teikia fizinis asmuo).

 

_______________________________________________________________________________________________

(Pasiūlymą teikiančio asmens vardas, pavardė ir parašas)

Pastaba. Pildant pasiūlymą: 

1. Kai prašymą teikia fizinis asmuo, nurodomi šie duomenys: vardas, pavardė, gimimo data, kontaktiniai duomenys (adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas, banko arba kitos įstaigos pavadinimas ir atsiskaitomosios sąskaitos numeris).

2. Kai pasiūlymą teikia juridinis asmuo arba kitos užsienio organizacijos, neturinčios juridinio asmens statuso, nurodomi šie duomenys: teisinė forma, pavadinimas, kodas, kontaktiniai duomenys (adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas, banko arba kitos kredito įstaigos pavadinimas, atsiskaitomosios sąskaitos numeris), atstovaujančiojo asmens pareigos, vardas, pavardė.

3. Kai savivaldybės infrastruktūros plėtrą inicijuoja keli Iniciatoriai, pateikiamas bendras Iniciatorių pasiūlymas.

 

__________