UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2019 M. GRUODŽIO 31 D. ĮSAKYMO NR. AĮ-1236 „DĖL UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ORGANIZAVIMO IR VYKDYMO TVARKOS APRAŠO TVIRTINIMO“

PAKEITIMO

 

2020 m. sausio 16 d. Nr. AĮ-35

Utena

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi:

1Pakeičiu Utenos rajono savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašą, patvirtintą Utenos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2019 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. AĮ-1236 „Dėl Utenos rajono savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo tvirtinimo“:

1.1.   pakeičiu 4.7 papunktį ir jį išdėstau taip:

4.7.  Paraiškos – užduoties viešajam pirkimui projektas (6 priedas) (toliau – paraiškos projektas) – Pirkimų iniciatoriaus parengtas pirkimų inicijavimui skirtas dokumentas“.

1.2.   pakeičiu 4.8 papunktį ir jį išdėstau taip:

4.8.  Paraiška – užduotis viešajam pirkimui (toliau – paraiška) (3 priedas) – Viešųjų pirkimų skyriaus specialisto arba Pirkimų organizatorius parengtas pirkimų vykdymui skirtas dokumentas, kurį tvirtina Perkančiosios organizacijos vadovas.“

1.3.   pakeičiu 4.10 papunktį ir jį išdėstau taip:

4.10.  Planuojamų vykdyti viešųjų pirkimų sąrašas (2 priedas) – Pirkimų iniciatoriaus parengta, susisteminta informacija apie ateinančiais biudžetiniais metais reikalingas pirkti prekes, paslaugas ir darbus, įskaitant ir vidaus sandorius“.

1.4.   pakeičiu 6 punktą ir jį išdėstau taip:

6.     Perkančiosios organizacijos viešieji pirkimai vykdomi pagal Perkančiosios organizacijos vadovo rašytinį pavedimą atlikti pirkimą ir patvirtintą, Įstatymo nustatyta tvarka paskelbtą metinį pirkimų planą (aktualią redakciją), kuris sudaromas finansiniams metams, ne vėliau kaip iki sausio 15 d. (toliau – Planas)“.

1.5.   pakeičiu 11 punktą ir jį išdėstau taip:

11.   Planas gali būti tikslinamas vadovaujantis skirtais asignavimais biudžete. Tuo atveju pirkimų iniciatorius ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po biudžeto patvirtinimo Viešųjų pirkimų skyriui pateikia patikslintą pirkimų sąrašą einamiesiems finansiniams metams, suderintą su: atitinkami struktūriniai teritoriniai padaliniai (filialai) - su Perkančiosios organizacijos Finansų skyriaus vedėju, o Perkančiosios organizacijos struktūriniai padaliniai (skyriai) - su Buhalterinės apskaitos skyriaus vedėju.“

1.6.   pakeičiu 16 punktą ir jį išdėstau taip:

16.   Pirkimų iniciatoriai Apraše nustatytais terminais Viešųjų pirkimų skyriui pateikia pirkimo procedūroms atlikti būtinus duomenis bei pirminius pirkimo dokumentus, kuriuose turi būti:

16.1. pirkimo objekto techninė specifikacija, parengta pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 37 straipsnio reikalavimus;

16.2. užpildyta pirminė paraiška - užduotis viešajam pirkimui (projektas) (6 priedas)“.

1.7.   pakeičiu 20 punktą ir jį išdėstau taip:

20. Viešųjų pirkimų skyriaus specialistas ar Pirkimų organizatorius, rengiantis galutinius pirkimo dokumentus, pagal gautus pirminius dokumentus parengia viešojo pirkimo sutarties sąlygų projektą, kurį DVS „Kontora“ suderina su Viešųjų pirkimų skyriaus vedėju, prevencinę kontrolę atliekančiu asmeniu, Pirkimo iniciatoriumi, Buhalterinės apskaitos skyriaus vedėju bei Dokumentų valdymo ir bendrųjų reikalų skyriaus vyr. specialiste (kalbos tvarkytoja). Minėti asmenys siūlomo viešojo pirkimo sutarties sąlygų projektą suderina ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo jo gavimo dienos“.

1.8.   pakeičiu 34 punktą ir jį išdėstau taip:

34. Viešojo pirkimo laimėtojas, pasirašęs du viešojo pirkimo sutarties originalius egzempliorius, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo viešojo pirkimo sutarties suderinimo su Komisijos sekretoriumi ar kitu paskirtu Viešojo pirkimo komisijos nariu arba Pirkimo organizatoriumi dienos, išsiunčia juos perkančiajai organizacijai paštu ar kitomis priemonėmis. Esant objektyvioms aplinkybėms, Komisija arba pirkimo organizatorius gali nustatyti ir kitą sutarties pasirašymo terminą. Per nustatytą terminą nepateikus pasirašytų minėtų dokumentų, laikoma, kad pirkimo laimėtojas atsisakė sudaryti sutartį“.

1.9.   pakeičiu 3 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

1.10. papildau 6 priedu (pridedama).

2Nurodau, kad šis įsakymas turi būti paskelbtas Teisės aktų registre ir savivaldybės interneto svetainėje www.utena.lt.

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                                  Audrius Remeikis

 

Utenos rajono savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo

3 priedas

 

PARAIŠKA – UŽDUOTIS PLANINIAM VIEŠAJAM PIRKIMUI

__________

(data)

 

Administracijos vadovas arba jo įgaliotas asmuo (vardas, pavardė)

 

Užduotis: Atlikti pirkimą pagal žemiau įvardintas sąlygas.

(data ir parašas – past.,)

Pirkimo objekto pavadinimas

 

 

Pirkimo objekto apimtys ir sudėtis

 

 

Numatoma sutarties kaina

Eur su  PVM  (Eur be PVM)

Pirkimo objekto per didelė ir perkančiajai organizacijai nepriimtina kaina

 

Eur su PVM (Eur be PVM)

Planuojama pirkimo procedūros pradžia

 

Numatomas sutarties terminas ir sąlygos

 

Numatomas sutarties pratęsimo terminas

 

 

Už sutarties administravimą atsakingas asmuo

 

Už sutarties vykdymą atsakingas asmuo

 

Siūlomas/i tiekėjas/ai

 

 

Finansavimo šaltinis

 

Projekto finansuojamo ES lėšomis pavadinimas bei numeris

 

 

Administruojanti agentūra bei

informacija, ar reikalinga derinti su ja pirkimo dokumentus

 

 

Plano eilutės, kurioje nurodytas pirkimas, numeris

 

Siūlomas pirkimo būdas, nustatymo pagrindas ir kt. reikalinga informacija

 

 

 

Pirkimų iniciatorius                                                    (Parašas) (Vardas, pavardė)

 

Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjas                              (Parašas) (Vardas, pavardė)

 

 

Utenos rajono savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo

6 priedas

 

PARAIŠKA – UŽDUOTIS PLANINIAM VIEŠAJAM PIRKIMUI (Projektas)

__________

(data)

 

Pirkimo objekto pavadinimas

 

 

Pirkimo objekto apimtys ir sudėtis

 

 

Numatoma sutarties kaina

Eur su  PVM  (Eur be PVM)

Pirkimo objekto per didelė ir perkančiajai organizacijai nepriimtina kaina

 

Eur su  PVM  (Eur be PVM)

Pirkinio poreikio data

 

Numatomas sutarties terminas

 

Numatomas sutarties pratęsimo terminas ir sąlygos

 

Už sutarties administravimą atsakingas asmuo

 

Už sutarties vykdymą atsakingas asmuo

 

Siūlomas/i tiekėjas/ai

(Inicijuojant mažos vertės pirkimus, nurodomi ne mažiau kaip trys tiekėjai.

Atskirais atvejais, suderinus su viešųjų pirkimų skyriaus vedėju, tiekėjų skaičius gali būti kitoks).

 

Finansavimo šaltinis

 

Projekto finansuojamo ES lėšomis pavadinimas bei numeris

 

Administruojanti agentūra bei

informacija, ar reikalinga derinti su ja pirkimo dokumentus

 

Pagrindimai dėl pirkimo vykdymo/nevykdymo per CPO

 

Pagrindimai dėl pirkimo objekto skaidymo/neskaidymo į atskiras pirkimo objekto dalis

 

Informacija, ar reikalinga nustatyti energijos vartojimo efektyvumo ir/ar aplinkos apsaugos reikalavimus (atsakius TAIP – nurodyti kokius)

 

Informacija, ar reikalinga įgalioti kitą perkančiąją organizaciją, atlikti pirkimą

 

Minimalūs tiekėjų kvalifikacijai keliami reikalavimai, nustatyti vadovaujantis Tiekėjo kvalifikacijos reikalavimų nustatymo metodika, patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 1S-105 „Dėl tiekėjo kvalifikacijos reikalavimų nustatymo metodikos patvirtinimo“, bei jų pasirinkimo pagrindimas

 

Specifinės numatomos viešojo pirkimo sutarties sąlygos

 

Kita, iniciatoriaus manymu, reikalinga informacija

 

 

 

Pirkimų iniciatorius                                                    (Parašas) (Vardas, pavardė)

 

Skyriaus vadovas                                                       (Parašas) (Vardas, pavardė)