HERBASmazas

 

JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL TIKRINAMŲ DAUGIABUČIŲ NAMŲ BUTŲ IR KITŲ PATALPŲ SAVININKŲ VALDYTOJŲ SĄRAŠO SUDARYMO KRITERIJŲ, PATIKRINIMŲ TVARKOS IR TRUKMĖS NUSTATYMO

 

2017 m. lapkričio 15 d. Nr. O1-1211

Jurbarkas

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Jurbarko rajono savivaldybės butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir Savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės taisyklių, patvirtintų Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2014 m. rugsėjo 25 d. sprendimu Nr. T2-226 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir Savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės taisyklių patvirtinimo“, 5.1 papunkčiu:

 

1.   Nustatau:

1.1. tikrinamų daugiabučių namų butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir Civilinio kodekso 4.84 straipsnyje nustatyta tvarka paskirtų administratorių (toliau – valdytojai) sąrašo sudarymo kriterijus:

1.1.1.        atsitiktinės atrankos būdu atrenkant ne mažiau kaip po 1/3 gyvenamųjų namų iš bendro sąrašo;

1.1.2.        einamaisiais metais gavus argumentuotų fizinių ar juridinių asmenų, viešojo administravimo subjektų, butų ir kitų patalpų savininkų skundų, pretenzijų, pranešimų dėl valdymo organų galimai netinkamai atliekamų įstatymuose ir kituose teisės aktuose nustatytų funkcijų, vykdant administravimo veiklą konkrečiame name;

1.1.3.        valdytojo veikla tame name nebuvo tikrinama per paskutinius 3 metus;

1.1.4.        ankstesnių patikrinimų metu nustatyti reikalavimai trūkumams pašalinti neįvykdyti per vienerius metus nuo valdytojo veiklos patikrinimo akto (toliau – aktas) registravimo datos.

1.2. kad valdytojas, atrinktas kompleksiniam planiniam patikrinimui pagal priežiūros ir kontrolės vykdytojo sudarytą grafiką, turi atitikti bent vieną iš 1.1 papunktyje nustatytų kriterijų.

2.   Nustatau kompleksinių planinių patikrinimų tvarką:

2.1. pasibaigus kalendoriniams metams priežiūros ir kontrolės vykdytojas sudaro planuojamų tikrinti namų sąrašą ir planinio kompleksinio patikrinimo grafiką. Planuojamų tikrinti valdytojų sąrašas ir tikrinimo terminai gali keistis;

2.2. priežiūros ir kontrolės vykdytojas, prieš pradėdamas kompleksinį patikrinimą, raštu ir / arba elektroniniu būdu informuoja valdytojus apie numatomą vykdyti patikrinimą ir nurodo atliekamo patikrinimo pagrindą. Pranešime nurodomas tikrinamų dokumentų sąrašas, kurį valdymo organas turi pateikti;

2.3. Valdytojas, gavęs Savivaldybės administracijos pranešimą apie numatomą planinį kompleksinį patikrinimą, per 15 darbo dienų priežiūros ir kontrolės vykdytojui privalo pateikti pranešime nurodytą informaciją ir dokumentus:

2.3.1.        valdytojo (pirmininko) paskyrimo ar išrinkimo dokumentą (paskyrimo aktas, susirinkimų protokolai, jungtinės veiklos sutartis, Juridinių asmenų registro, Nekilnojamojo turto registro išrašas);

2.3.2.        butų ir kitų patalpų savininkų, daugiabučio namo (toliau – namas) savininkų bendrijos narių sąrašą, atitinkantį Daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų administravimo nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 23 d. nutarimu Nr. 603 „Dėl daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų administravimo nuostatų patvirtinimo“, (toliau – Nuostatai) 4.1 papunktį;

2.3.3.        bendrojo naudojimo objektų aprašą, kurio forma ir turinys atitinka teisės aktų reikalavimus (Nuostatų 4.2 papunktis);

2.3.4.        metinį namo priežiūros ūkinį-finansinį planą, sudarytą vadovaujantis Nuostatų 4.5 punkto reikalavimais;

2.3.5.        ilgalaikį namo atnaujinimo planą, atitinkantį Nuostatų II skyriaus 4.4 papunktį;

2.3.6.        sąskaitos iš finansinės institucijos kopiją dėl kaupiamųjų lėšų, atitinkančią Butų ir kitų patalpų savininkų lėšų, skiriamų namui (statiniui) atnaujinti pagal privalomuosius statinių naudojimo ir priežiūros reikalavimus, kaupimo, dydžio apskaičiavimo ir sukauptų lėšų apsaugos tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. balandžio 15 d.  nutarimu Nr. 390 „Dėl butų ir kitų patalpų savininkų lėšų, skiriamų namui (statiniui) atnaujinti pagal privalomuosius statinių naudojimo ir priežiūros reikalavimus, kaupimo, dydžio apskaičiavimo ir sukauptų lėšų apsaugos tvarkos aprašo patvirtinimo“, 13 punkto reikalavimus;

2.3.7.        informaciją (banko išrašą) apie sukauptų lėšų panaudojimą už tikrinamą laikotarpį;

2.3.8.        paslaugų ir rangos darbų pirkimo dokumentus (paslaugų ir rangos darbų pirkimo taisyklės, kai teisės aktai reikalauja nusistatyti pirkimo taisykles; paslaugų ir rangos darbų pirkimo sąlygos), atitinkančius Nuostatų 4.6.3 papunktį;

2.3.9.        informaciją ar dokumentus apie per tikrinamą laikotarpį vykdytus pirkimus (sprendimas, sutartys, aktai, sąskaitos);

2.3.10.      informaciją apie interneto svetainę, skelbimų lentas, taikomas informacijos pateikimo patalpų savininkams priemones, atitinkančias Nuostatų 14 punktą;

2.3.11.      informaciją (duomenis) apie butų ir kitų patalpų savininkų rašytinius prašymus ir pretenzijas už tikrinamą laikotarpį;

2.3.12.      metinę veiklos ataskaitą, jos pateikimo patalpų savininkams duomenis, atitinkančius Nuostatų 4.12 papunktį;

2.3.13.      informaciją apie per tikrinamą laikotarpį šauktus patalpų savininkų, bendrijos narių susirinkimus ar balsavimą raštu (protokolas, dalyvių sąrašas, dokumentai (informacija) apie susirinkimo sušaukimą), atitinkančią Nuostatų 6.3 papunktį ir 7.10 papunktį;

2.3.14.      kitus priežiūros ir kontrolės vykdytojo nurodytus duomenis (dokumentų ir duomenų pateikimą Juridinių asmenų registrui ar Nekilnojamojo turto registrui, civilinės atsakomybės draudimą, įgaliotinių rinkimus ir kita).

2.4.   Patikrinimas atliekamas pagal valdytojo pateiktą informaciją ir dokumentus (dokumentų kopijas, nuorašus, išrašus), nedalyvaujant valdytojui. Pateikiamos dokumentų kopijos (išrašai) turi būti su tikrumo žyma („Kopija tikra“, „Nuorašas (Išrašas) tikras“).

2.5.   Apie atliktą patikrinimą valdytojas informuojamas raštu ir / arba telefonu, elektroniniu paštu, ir kviečiamas pasirašyti aktą.

 

3Nustatau,kad kompleksinių planinių valdytojų veiklos patikrinimų trukme laikomas laikotarpis nuo pranešimo valdytojui apie planuojamą atlikti veiklos patikrinimą išsiuntimo dienos iki akte surašytų reikalavimų valdytojui įvykdymo ir Jurbarko rajono savivaldybės administracijos informavimo raštu apie įvykdymą akte nustatytais terminais. Rekomenduojama patikrinimo trukmė – ne ilgesnė nei 6 mėnesiai.

4Skelbiu šį įsakymą Teisės aktų registre ir savivaldybės interneto svetainėje.

 

 

 

Administracijos direktorė                                                                                           Vida Rekešienė