Pasvalio rajono savivaldybės meras

 

potvarkis

Dėl įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės PASVALIO RAJONO SAVIVALDYBĖJE tvarkos aprašO PATVIRTINIMO

 

2023 m. spalio 2 d.  Nr. MV-272

Pasvalys

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 12 punktu, 25 straipsnio 5 dalimi, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 13 straipsnio 6 dalimi, vykdydamas Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 4 ir 22 punktus, Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus ir  rekomendacijas, patvirtintus Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. liepos 10 d. įsakymu Nr. A1-658 „Dėl Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų ir rekomendacijų patvirtinimo“, Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus, patvirtintus Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1-492 „Dėl Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų patvirtinimo“:

1. Tvirtinu Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės Pasvalio rajono savivaldybėje tvarkos aprašą (pridedama).

2. PavedPasvalio rajono savivaldybės administracijos Civilinės metrikacijos skyriaus vyriausiajai specialistei, laikinai atliekančiai Socialinės paramos ir sveikatos skyriaus vedėjo darbo funkcijas, Anželikai Baniulytei potvarkio vykdymo kontrolę.

3. Nustatau, kad šis potvarkis:

3.1. skelbiamas Teisės aktų registre ir Pasvalio rajono savivaldybės interneto svetainėje www.pasvalys.lt;

3.2. įsigalioja kitą dieną po oficialaus paskelbimo Teisės aktų registre.

Potvarkis gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

Savivaldybės meras                                                                                         Gintautas Gegužinskas

 

PATVIRTINTA

Pasvalio rajono savivaldybės mero

2023 m. spalio 2 d. potvarkiu Nr. MV-272

 

ĮSTAIGŲ TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖS Pasvalio rajono savivaldybėje TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės Pasvalio rajono savivaldybėje tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo (toliau – Įstatymas) 2 straipsnio 10 dalyje nurodytų socialinių paslaugų įstaigų, veikiančių Pasvalio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) teritorijoje ir teikiančių Savivaldybės gyventojams socialinę priežiūrą (toliau – Įstaigos), teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės organizavimo ir vykdymo, atitikties akredituotai socialinei priežiūrai keliamiems norminiams reikalavimams (toliau – atitiktis reikalavimams) vertinimų, socialinės priežiūros akreditavimo sustabdymo ir (ar) naikinimo procedūras.

2. Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolę Savivaldybėje vykdo Savivaldybės administracijos Socialinės paramos ir sveikatos skyrius (toliau – Skyrius). Kontrolė vykdoma vadovaujantis Įstatymu, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro patvirtintais Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašu ir Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais bei rekomendacijomis, Socialinių paslaugų priežiūros departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos rekomendacijomis dėl socialinės priežiūros kokybės kontrolės, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais socialinių paslaugų gavimą ir kokybės kontrolę, bei šiuo Tvarkos aprašu.

3. Akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tikslas – užtikrinti ir gerinti teikiamos socialinės priežiūros kokybę Įstaigose bei formuoti bendrą keliamų reikalavimų taikymo praktiką Savivaldybėje.

4. Akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolė atliekama vadovaujantis etikos, teisingumo, bendradarbiavimo ir nešališkumo principais.

5. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Įstatyme ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiuose įstaigų veiklą, susijusią su akredituotos socialinės priežiūros teikimu.

 

II SKYRIUS

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS VERTINIMO ORGANIZAVIMAS

 

6. Akredituotos socialinės priežiūros kokybės vertinimo procesą sudaro: pranešimų apie planuojamą atlikti vertinimą formavimas ir teikimas, informacijos surinkimas, tikrinimas ir vertinimas, rezultatų pateikimas, metodinės pagalbos teikimas, išvadų bei rekomendacijų įgyvendinimo stebėjimo veikla.

7. Vertinimas atliekamas naudojant šiuos metodus: asmens (šeimos), Įstaigos personalo, socialinės priežiūros gavėjų grupinės ir individualios apklausos žodžiu ir (ar) raštu, anketinės apklausos, socialinės priežiūros vertinimo iš jos gavėjo pusės, Įstaigos savęs įsivertinimo, stebėjimo, atitikties reikalavimams vertinimo, dokumentų analizės ir kitus.

8. Vertinimas organizuojamas Įstaigų lygmeniu ir akredituotos socialinės priežiūros gavėjų lygmeniu.

9. Akredituotos socialinės priežiūros kokybė Įstaigų lygmeniu vertinama jų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros atitikties reikalavimams atžvilgiu, atliekant planinius ir neplaninius vertinimus. Planinių vertinimų tikslas – įvertinti Įstaigos teikiamos akredituotos socialinės priežiūros atitiktį norminiams reikalavimams, vertinant turimą informaciją apie Įstaigą, suteikiant metodinę pagalbą dėl atitikties reikalavimų taikymo.

10. Akredituotos socialinės priežiūros gavėjų lygmeniu kokybė vertinama siekiant išsiaiškinti nuomonę apie teikiamą socialinę priežiūrą, jos išvystymo pakankamumą bei nustatyti šios paslaugos poreikio patenkinimą. Apklausa gali būti atliekama betarpiškai, telefonu, el. paštu, internetu, užpildant Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavėjo apklausos anketą (Tvarkos aprašo 1 priedas). Akredituotos socialinės priežiūros kokybė jos gavėjų lygmeniu vertinama bendradarbiaujant su Įstaiga šiais atvejais:

10.1. gavus paslaugų gavėjų skundų dėl paslaugos teikimo;

10.2. Įstaigai per nurodytą terminą nepašalinus vertinimo metu nustatytų neatitikimų reikalavimams, pažeidimų.

11. Įstaigų vertinimų planas sudaromas metams ne vėliau kaip einamųjų metų I ketvirtį, nurodant, kuriame ketvirtyje bus patikrinta konkreti į planą įtraukta Įstaiga. Planą sudaro Skyriaus specialistai, teikia jį tvirtinti Skyriaus vedėjui. Į planą įtrauktos Įstaigos ne vėliau kaip per 3 darbo dienas informuojamos apie patvirtintą Įstaigų vertinimo planą.

12. Apie numatomą vykdyti planinį vertinimą Įstaigai pranešama raštu ar elektroniniu būdu likus ne mažiau kaip 5 darbo dienoms iki numatomo atlikti vertinimo pradžios (netaikoma neplaniniams patikrinimams). Įstaiga informuojama, kada bus atliekamas vertinimas, vertinimo tikslas, pagrindas, kokius dokumentus Įstaiga privalo pateikti ir kita būtina informacija.

13. Išimtiniais atvejais Skyriuje gali būti svarstomas motyvuotas Įstaigos prašymas atidėti planinį vertinimą. Skyriaus vedėjas priima sprendimą dėl Įstaigos prašymo tenkinimo / netenkinimo.

14. Įstaigos planiniai ir neplaniniai vertinimai atliekami socialinės priežiūros teikimo vietoje ir (ar) nuotoliniu būdu.

15. Įstaigos planinis vertinimas neatliekamas, jeigu nėra praėję 6 mėnesiai po priimto sprendimo dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo (netaikoma neplaniniams vertinimams).

16. Skyrius turi teisę iš anksto su Įstaiga nesuderintu ir nepaskelbtu laiku atlikti neplaninį vertinimą. Neplaninis vertinimas atliekamas Skyriaus vedėjo pavedimu šiais atvejais:

16.1. gavus kitos kompetentingos institucijos rašytinį motyvuotą prašymą ar pavedimą atlikti vertinimą;

16.2. gavus fizinio ar juridinio asmens motyvuotą, pagrįstą pranešimą apie Įstaigos galimai neteisėtai ir (ar) netinkamai teikiamas paslaugas;

16.3. siekiant užtikrinti, kad buvo pašalinti ankstesnio vertinimo metu nustatyti atitikties reikalavimų pažeidimai.

17. Skyrius, atlikdamas Įstaigų atitikties reikalavimams vertinimą, turi teisę pagal kompetenciją kreiptis į valstybės, savivaldybės įstaigas, kitas institucijas ir įstaigas bei akredituotos socialinės priežiūros gavėjus dėl informacijos apie Įstaigos teikiamą akredituotą socialinę priežiūrą gavimo.

18. Akredituotos socialinės priežiūros kokybė, atitiktis reikalavimams Įstaigų lygmeniu vertinama ne rečiau kaip vieną kartą per 3 metus.

19. Vertinimą atlieka ne mažiau kaip du Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu paskirti Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojai ar darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis (toliau – vertinimą atliekantis darbuotojas).

20. Atliekant Įstaigos teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės vertinimą, tikrinama atitiktis akredituotos socialinės priežiūros paslaugų teikimą ir kokybę reglamentuojantiems teisės aktams, užpildant Įstaigos teikiamos akredituotos socialinės priežiūros teikimo atitikties reikalavimams ir rekomendacijoms vertinimo aktą (Tvarkos aprašo 2 priedas) (toliau – Vertinimo aktas).

21. Vertinimas atliekamas ir Vertinimo aktas užpildomas ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo vertinimo pradžios. Vertinimo atlikimo ir Vertinimo akto parengimo terminas gali būti pratęsiamas, atsižvelgiant į vertinimo metu surinktos informacijos sudėtingumą, informacijos iš kitų institucijų surinkimą, vertinimą atliekančių darbuotojų nedarbingumą ar darbo krūvį. Dėl termino vertinimui atlikti ir Vertinimo aktui parengti pratęsimo vertinimą atliekantys darbuotojai privalo raštu kreiptis į Skyriaus vedėją. Skyriaus vedėjas, įvertinęs vertinimą atlikusių darbuotojų prašymą, terminą gali pratęsti iki 10 darbo dienų.

22. Atlikus Įstaigos atitikties reikalavimams vertinimą, užpildytas Vertinimo aktas nurodant terminą (ne ilgesnį nei 6 mėn.), per kurį vertinimo metu nustatyti neatitikimai reikalavimams, pažeidimai turi būti pašalinti, išsiunčiamas Įstaigai per 3 darbo dienas.

23. Atliekamas Įstaigos pakartotinis vertinimas, kurio metu vertinama, kaip Įstaiga pašalino pirmo vertinimo metu nustatytus neatitikimus reikalavimams, pažeidimus.

24. Pakartotinio vertinimo metu nustačius, kad pašalinti visi neatitikimai reikalavimams, pažeidimai, vertinimą atliekantys darbuotojai parengia Vertinimo aktą, išsiunčia jį Įstaigai per 3 darbo dienas ir baigia Įstaigos vertinimą.

25. Pakartotinio vertinimo metu nustačius, kad neatitikimai reikalavimams, pažeidimai arba jų dalis yra nepašalinti, vertinimą atliekantys darbuotojai parengia Vertinimo aktą, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo projektą dėl Įstaigos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo, suderina su Skyriaus vedėju ir teikia Savivaldybės administracijos direktoriui pasirašyti. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymas išsiunčiamas Įstaigai ir leidžiama toliau teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo laikotarpiu, kai nustatyti pažeidimai  nekelia grėsmės.

26. Vertinimo aktas ir Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymas dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo Įstaigai išsiunčiamas per 3 darbo dienas.

27. Skyrius, gavęs Įstaigos informaciją apie pakartotinio vertinimo metu nustatytų neatitikimų reikalavimams, pažeidimų pašalinimą (po Įstaigos turimos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo), per 14 kalendorinių dienų nuo informacijos apie neatitikimų reikalavimams, pažeidimų pašalinimą gavimo dienos, įvertina, ar Įstaigos veiksmai yra tinkami ir atlikti laiku.

28. Atliekamas Įstaigos vertinimas, kaip buvo pašalinti neatitikimai reikalavimams, pažeidimai po teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo.

29. Pakartotinio vertinimo metu nustačius, kad visi neatitikimai reikalavimams, pažeidimai pašalinti, vertinimą atliekantys darbuotojai parengia Vertinimo aktą ir Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo dėl Įstaigos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo panaikinimo projektą, kurį suderina su Skyriaus vedėju ir teikia Savivaldybės administracijos direktoriui pasirašyti. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymas išsiunčiamas Įstaigai ir socialinės priežiūros įstaigos atitikties reikalavimams vertinimas baigiamas.

30. Pakartotinio vertinimo metu nustačius, kad neatitikimai reikalavimams, pažeidimai arba jų dalis yra nepašalinti, vertinimą atliekantys darbuotojai parengia Vertinimo aktą, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo projektą dėl Įstaigos turimos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą panaikinimo, suderina su Skyriaus vedėju ir teikia Savivaldybės administracijos direktoriui pasirašyti.

31. Vertinimo aktas ir Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymas dėl Įstaigos turimos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą panaikinimo išsiunčiamas Įstaigai per 3 darbo dienas nuo jo pasirašymo dienos.

32. Skyriaus specialistas, administruojantis akredituotos socialinės priežiūros teikimą, vadovaudamasis Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu dėl Įstaigos turimos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą panaikinimo, per 1 darbo dieną nuo jo pasirašymo įveda informaciją apie Įstaigai panaikintą teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą į SPIS.

33. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymas dėl Įstaigos turimos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą panaikinimo išsiunčiamas Įstaigos steigėjui, jei Įstaigos steigėjas yra Savivaldybė – Savivaldybės merui.

 

III SKYRIUS

VIDINIS VEIKLOS / SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS VERTINIMAS

 

34. Įstaigos, kurių steigėja yra Savivaldybė, privalo ne rečiau kaip vieną kartą per metus atlikti vidinį veiklos / socialinės priežiūros vertinimą, taikant socialinės priežiūros gavėjų apklausos, darbuotojų anketinės apklausos, šių paslaugų proceso ir atitikties reikalavimams vertinimo ir kitus pasirinktus metodus. Kitoms Įstaigoms vidinis veiklos vertinimas rekomenduojamas.

35. Vidinės veiklos / socialinės priežiūros vertinimo tikslas – gerinti teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybę, įvertinti jos gavėjų, jų artimųjų, kitų suinteresuotų asmenų pasitenkinimą teikiamomis paslaugomis ir šių paslaugų poveikį, darbuotojų poreikius ir lūkesčius.

36.Vidinės veiklos / socialinės priežiūros vertinimą organizuoja ir atlieka Įstaiga ne rečiau kaip vieną kartą per metus pagal savo pasirinktus kriterijus ir metodus. Kai Įstaiga teikia akredituotą socialinę priežiūrą skirtingoms gavėjų grupėms skirtinguose padaliniuose, vertinimas atliekamas ne mažiau, kaip dviejuose padaliniuose.

37.Vidinės veiklos / socialinės priežiūros vertinimas gali būti atliekamas taikant šiuos metodus:

37.1. akredituotos socialinės priežiūros gavėjų, jų artimųjų ir (ar) kitų suinteresuotų asmenų apklausą, siekiant ištirti jų nuomonę apie teikiamos socialinės priežiūros kokybę ir išsiaiškinti svarbiausius aspektus, kuriuos reikia tobulinti siekiant efektyviau ją teikti;

37.2. darbuotojų anketinę apklausą, siekiant gerinti teikiamos socialinės priežiūros kokybę, darbo organizavimo efektyvumą, išanalizuoti, kaip darbuotojai vertina savo darbo aplinką, kokių sunkumų kyla teikiant paslaugas;

37.3. teikiamos akredituotos socialinės priežiūros proceso ir vedamos dokumentacijos atitikties reikalavimams vertinimą;

37.4. kitus Įstaigos pasirinktus metodus.

38. Įstaigos vidinės veiklos / socialinės priežiūros vertinimo rezultatus pateikia susipažinti Skyriui, vertinimą atliekantiems darbuotojams, jiems atliekant socialinės priežiūros atitikties reikalavimams kokybės vertinimą.

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

39. Įstaigos atsako už vertinimo metu pateiktos informacijos teisingumą.

40. Įstaigos ir Skyrius, vykdydami Tvarkos apraše nustatytas funkcijas, turi užtikrinti 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (OL 2016 L 119, p. 1) ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo reikalavimų laikymąsi. Įstaigos fizinių asmenų duomenis tvarko tik socialinės priežiūros teikimo tikslais, Skyrius – Tvarkos apraše  nurodytų funkcijų vykdymo tikslais.

41. Akredituotos socialinės priežiūros gavimo ir šių paslaugų atitikties reikalavimams vertinimo kokybės kontrolės dokumentai saugomi ir tvarkomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

42. Tvarkos aprašas gali būti keičiamas, pildomas ir pripažįstamas netekusiu galios Savivaldybės mero potvarkiu.

________________________________

 

Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės

kontrolės Pasvalio rajono savivaldybėje tvarkos aprašo

1 priedas

 

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ GAVĖJO APKLAUSOS ANKETA

 

Gerb. Paslaugų gavėjau, kviečiame dalyvauti anoniminėje apklausoje apie akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybę. Apibendrinti rezultatai bus naudojami tobulinant teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybę Pasvalio rajono savivaldybėje.

 

1. Pažymėkite lentelėje, kokias paslaugas gavote / gaunate 20____m. ir įvertinkite jų kokybę:

 

Gauta / gaunama socialinės priežiūros paslauga (pažymėkite tinkamą langelį X)

Įvertinkite paslaugos kokybę balais nuo 1 iki 5

(1 – žemiausias įvertinimas, 5 aukščiausias įvertinimas)

Įrašykite paslaugą suteikusios / teikiančios įstaigos pavadinimą

Pagalba į namus

 

 

Socialinių įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar) atkūrimas

 

 

Palydėjimo paslauga jaunuoliams

 

 

Socialinė priežiūra šeimoms

 

 

Apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose

 

 

Socialinė reabilitacija neįgaliesiems bendruomenėje

 

 

Laikinas apnakvindinimas

 

 

Intensyvi krizių įveikimo pagalba

 

 

Psichosocialinė pagalba

 

 

Apgyvendinimas nakvynės namuose

 

 

Pagalba globėjams (rūpintojams), budintiems globotojams, įtėviams ir šeimynų steigėjams, dalyviams ar besirengiantiems jais tapti

 

 

Apgyvendinimas apsaugotame būste

 

 

Vaikų dienos socialinė priežiūra

 

 

Laikinas atokvėpis (socialinė priežiūra)

 

 

Kitos (įrašykite)

 

 

 

2. Ar tokios paslaugos tikėjotės? (pažymėkite X)

taip

ne

Jei atsakėte „ne“, nurodykite paslaugos trūkumus? (pvz., teko laukti paslaugos (nurodykite kiek), netenkino darbuotojo kompetencija, paslaugos laikas, trūko informacijos (nurodykite kokios) ir kt.))

________________________________________________________________________________

 

3. Pateikite pasiūlymus, ką reikėtų tobulinti siekiant geresnės socialinės priežiūros kokybės?

________________________________________________________________________________

Dėkojame už skirtą laiką.

 

Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės

kontrolės Pasvalio rajono savivaldybėje tvarkos aprašo

2 priedas

 

(Įstaigos teikiamos akredituotos socialinės priežiūros teikimo atitikties reikalavimams ir rekomendacijoms vertinimo akto forma)

 

ĮSTAIGOS TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS TEIKIMO ATITIKTIES REIKALAVIMAMS IR REKOMENDACIJOMS VERTINIMO AKTAS

 

Vertinimo laikotarpis: nuo ________/________/________ iki _______/________/________

 

Vertinimo data: ________/________/________

Atliekamas vertinimas planinis neplaninis __________________________________________________________________________

(įrašykite priežastį, dėl kurios organizuojamas neplaninis Įstaigos veiklos vertinimas)

 

Įstaigos pavadinimas _______________________________________________________________________________________________________

 

Įstaigos kontaktai:__________________________________________________________________________________________________________

(adresas, telefono numeris, el. pašto adresas)

Vertinime dalyvavo:

Įstaigos atstovas (-ai)

(pareigos, vardas ir pavardė) _________________________________________________________________________________________________

(pareigos, vardas ir pavardė) _________________________________________________________________________________________________

Skėtinės nacionalinės nevyriausybinės organizacijos atstovas (-ai)

(pareigos, vardas ir pavardė) _________________________________________________________________________________________________

 

Eil.

Nr.

Vertinimo kriterijus

Vertinimo turinys

Atitiktis rekomendacijoms:

taip / ne / iš dalies / netaikoma

Dokumentas pateiktas /

dokumentą atsisakyta pateikti / dokumento neturi

Pastabos /

rekomendacijos

1.

Paslaugos (-ų) gavėjai

Paslaugos gavėjų skaičius atitinka nustatytą paslaugos gavėjų skaičių

 

 

 

Sudaromi paslaugos gavėjų sąrašai

 

 

 

Formuojamos paslaugos gavėjų asmens bylos, segama visa informacija susijusi su teikiama paslauga

 

 

 

2.

Paslaugos (-ų) teikimas

Įstaigos metinis veiklos planas

 

 

 

Įstaigos teikiamų paslaugų sąrašas

 

 

 

Nustatytos vidaus tvarkos taisyklės, su jomis supažindinti darbuotojai

 

 

 

Paslaugos (-ų) teikimo tvarkos aprašas (-ai)

 

 

 

Paslaugos (-ų) sudėtis, trukmė ir gavėjai atitinka Socialinių paslaugų katalogą

 

 

 

Laisva forma pildomas įstaigą lankančių asmenų registracijos žurnalas

 

 

 

Parengti individualūs paslaugų gavėjų planai

 

 

 

Vykdoma vidinė kontrolė, atliekamas savęs įsivertinimas, darbuotojų ir (ar) paslaugų gavėjų apklausos

 

 

 

Informacija įvedama į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (SPIS)

 

 

 

Sudarytos paslaugos teikimo sutartys tarp paslaugų gavėjo ir Įstaigos

 

 

 

3.

Paslaugą (-as) teikiantis  personalas

Įstaigos pareigybių sąrašas

 

 

 

Paslaugą (-as) teikiančių darbuotojų pareigybių aprašymai

 

 

 

Darbo sutartys

 

 

 

Darbo grafikai

 

 

 

Darbuotojų išsilavinimas atitinka akredituotos socialinės priežiūros reikalavimus personalo išsilavinimui

 

 

 

Darbuotojams sudaryta galimybė tobulinti kvalifikaciją

 

 

 

Darbuotojai turi pažymas iš Įtariamųjų, kaltinamųjų ir nuteistųjų registro, kad nėra teisti už nusikaltimus*

 

 

 

Organizuojami darbuotojų pasitarimai socialinės priežiūros teikimo klausimais, dalinamasi patirtimi tarpusavyje ir su kitomis įstaigomis

 

 

 

4.

Paslaugos (-ų) teikimo vieta

Patalpos tvarkingos, tinkamai apšviestos, saugios, pritaikytos asmenims su negalia, atitinka priešgaisrinės saugos, darbo saugos ir higienos reikalavimus

 

 

 

Įstaiga turi akredituotos socialinės priežiūros reikalavimuose numatytas patalpas, jų kiekį

 

 

 

5.

Paslaugos (-ų) viešinimas

Teikiama paslauga viešinama įvairiomis priemonėmis (interneto svetainėje, spaudoje, socialiniuose tinkluose, renginiuose, informacinėse lentose ir pan.)

 

 

 

6.

Bendradarbia-vimas

Bendradarbiaujama su socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros įstaigomis, bendruomene, seniūnijomis ir kt., yra bendradarbiavimo sutartys 

 

 

 

7.

Asmens duomenų apsaugos užtikrinimas

Socialinės priežiūros gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka, yra paslaugų gavėjų sutikimai dėl asmens duomenų naudojimo.

 

 

 

 

Išvados:

_________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

 

Rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės kokybei gerinti ir pan.):

_________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

 

Vertinimą atliko:

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                                      (parašas)                                         (vardas, pavardė)

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                                      (parašas)                                         (vardas, pavardė)

Įstaiga įvykdė/neįvykdė rekomendacijas.

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                               (parašas) (vardas, pavardė)

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                               (parašas) (vardas, pavardė)

 

 

Pakartotinio patikrinimo data _____________

 

_______________________________