Zarasų rajono savivaldybės TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL ZARASŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2019 M. BALANDŽIO 26 M. SPRENDIMO NR. T-40 „DĖL ZARASŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS VEIKLOS REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2020 m. gruodžio 29 d. Nr. T-208

Zarasai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 2020 m. gegužės 7 d. Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo Nr. I-533 16 ir 27 straipsnių pakeitimo įstatymu Nr. XIII-2898, 2020 m. lapkričio 10 d. Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo Nr. I-533 4, 7, 12, 13, 14, 15, 16, 19, 20, 24, 26, 27, 29, 32, 321, 33, 351, 53 straipsnių, devintojo skirsnio pakeitimo ir įstatymo papildymo 151 straipsniu įstatymu Nr. XIII-3380, Zarasų rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

Pakeisti Zarasų rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamentą, patvirtintą Zarasų rajono savivaldybės tarybos 2019 m. balandžio 26 m. sprendimu Nr. T-40 „Dėl Zarasų rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“:

1.   Išdėstyti 15.4 papunktį taip:

15.4. gali būti posėdžio pirmininkui įteikiami vieši pareiškimai dėl Savivaldybės tarybos narių vienijimosi į frakcijas ir (ar) grupes, dėl Savivaldybės tarybos daugumos ir savivaldybės tarybos opozicijos sudarymo;“

2.   Išdėstyti 15.5 papunktį taip:

15.5. priimamas sprendimas dėl administracijos direktoriaus (direktoriaus pavaduotojo) atleidimo iš pareigų, nes baigėsi jo įgaliojimų laikas, ir mero, o jeigu meras neišrinktas - jo pareigas laikinai einančio Savivaldybės tarybos nario siūlymu dėl buvusio administracijos direktoriaus skyrimo į administracijos direktoriaus pareigas tol, kol bus paskirtas Savivaldybės administracijos direktorius naujai kadencijai arba pavedimo kitam administracijos valstybės tarnautojui eiti administracijos direktoriaus pareigas tol, kol bus paskirtas administracijos direktorius naujai kadencijai;

3. Papildyti 15.7 papunkčiu:

15.7. gali būti priimami kiti sprendimai, užtikrinantys savivaldybės institucijų ir savivaldybės tarybos sudaromų kolegialių organų veiklą.“

4. Išdėstyti 32 punktą taip:

32. Taryba posėdžiuose svarsto į darbotvarkę įtrauktus sprendimų projektus ir svarstomais klausimais priima sprendimus. Tarybos posėdžiai transliuojami rajono Savivaldybės interneto svetainėje (skiltyje „Naujienos“).

Patalpoje, kurioje vyksta Tarybos posėdis, ir prie įėjimo į ją turi būti užrašas, informuojantis posėdžio dalyvius apie posėdžio metu daromą vaizdo ir garso įrašą. Tarybos posėdžio vaizdo ir garso įrašas daromas nuo posėdžio pradžios, posėdžio pirmininkui paskelbus posėdžio pradžią. Tarybos posėdžio pertraukos metu vaizdo ir garso įrašai nedaromi. Posėdžio pirmininkui paskelbus posėdžio pabaigą, užbaigiama tiesioginė vaizdo transliacija ir sustabdomas vaizdo ir garso įrašas.

Tarybos posėdžio archyvinė vaizdo ir garso medžiaga pasiekiama iš Savivaldybės interneto svetainės. Tiesioginė transliuota vaizdo ir garso medžiaga, autentiška, papildyta duomenimis archyvavimui saugoma posėdžių transliavimo įrašų archyve. 

Medžiaga ar jos dalis gali būti modifikuota (retušuota, ištrinta ar pan.) Administracijos direktoriaus rašytiniu sprendimu: jeigu tiesioginio vaizdo ir garso transliavimo metu buvo paviešinti asmens duomenys, kai tai prieštarauja Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymui ir kitiems asmens duomenų tvarkymą reglamentuojantiems teisės aktams; jeigu tiesioginio vaizdo ir garso transliavimo metu posėdžio dalyvių veiksmai posėdžio metu pažeidžia viešąją tvarką, visuomenės rimtį, prieštarauja visuomenės moralei ar kelia grėsmę aplinkiniams;  esant uždaram Tarybos posėdžiui daromas jo vaizdo ir garso įrašas, kuris perkeliamas į Savivaldybės tarybos posėdžių vaizdo ir garso įrašų duomenų archyvą, bet neviešinamas visuomenei.

Atsiradus transliavimo sistemos gedimams ar kitoms aplinkybėms, dėl kurių Tarybos posėdžių tiesioginis transliavimas tampa negalimas, per trumpiausią laiką, pašalinus gedimus ar tokias aplinkybes, sudaroma galimybė visuomenei Savivaldybės interneto svetainėje susipažinti su Savivaldybės tarybos posėdžio vaizdo įrašu.

5. Papildyti 36 punktą:

„Nuotoliniu būdu vykstančio Tarybos posėdžio metu klausimus pristato sprendimo projektą parengusio padalinio vadovas ar jo pavedimu sprendimo projekto rengėjas.“

6. Išdėstyti 58 punkto pirmą pastraipą taip:

58. Parengti Tarybos sprendimų projektai turi neprieštarauti galiojantiems teisės aktams ir būti parengti pagal juridinės technikos, dokumentų rengimo taisykles, be lietuvių kalbos klaidų. Tai patvirtina rajono Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojai pagal savo kompetenciją derindami sprendimų projektus. Prie Tarybos sprendimų projektų turi būti rajono Savivaldybės administracijos direktoriaus nustatytos formos paaiškinamieji raštai, kuriuose nurodomi sprendimo projekto tikslai, uždaviniai, siūlomos teisinio reguliavimo nuostatos, laukiami rezultatai, lėšų poreikis ir šaltiniai, motyvai, dėl kurių sprendimo projektas yra teikiamas, kiti sprendimui priimti reikalingi pagrindimai, skaičiavimai ar paaiškinimai.

7. Išdėstyti 63 punkto pirmą pastraipą taip:

63. Visi į Tarybos posėdžio darbotvarkę įrašyti sprendimų projektai svarstomi Tarybos komitetų posėdžiuose (gali svarstyti ir Kontrolės komitetas). Sprendimų projektų svarstymas komitete nėra privalomas Vietos savivaldos įstatyme nustatytais atvejais.“

8. Išdėstyti 89 punktą taip:

89. Taryba būtinai sudaro Kontrolės komitetą. Į Kontrolės komitetą įeina vienodas visų Tarybos narių frakcijų ir Tarybos narių grupių, jeigu jas sudaro ne mažiau kaip 3 Tarybos nariai, deleguotų atstovų skaičius. Kontrolės komiteto sudėtis turi būti pakeista ne vėliau kaip per du mėnesius nuo Tarybos, narių frakcijų ar Tarybos narių grupių ar jų skaičiaus pasikeitimo.“

9. Išdėstyti 90 punkto antrą pastraipą taip:

„Tarybos sudaromų komitetų pirmininku gali būti skiriamas tik nepriekaištingos reputacijos asmuo. Tarybos narys, pretenduojantis tapti Tarybos sudaromų komitetų pirmininku, prieš jį skiriant komiteto pirmininku, privalo užpildyti Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro patvirtintos formos deklaraciją joje pateikdamas duomenis dėl jo atitikties nepriekaištingos reputacijos reikalavimams. Ši deklaracija pateikiama rajono Savivaldybės merui. Deklaracija skelbiama viešai rajono Savivaldybės internetiniame tinklalapyje kol Tarybos narys eina pareigas, kurioms keliami nepriekaištingos reputacijos reikalavimai. Komiteto pirmininkas mero siūlymu komiteto sprendimu prieš terminą netenka savo įgaliojimų, jeigu neatitinka Vietos savivaldos įstatyme nustatytų nepriekaištingos reputacijos reikalavimų.“

10. Išdėstyti 91 punktą taip:

91. Kontrolės komiteto pirmininką iš komiteto narių deleguoja Tarybos opozicija raštu, pasirašytu daugiau kaip pusės visų Tarybos opozicijos narių ir viešai įteiktu Tarybos posėdžio pirmininkui. Kontrolės komiteto pirmininko pavaduotoją mero siūlymu iš komiteto narių skiria Taryba. Jeigu Tarybos opozicija per du mėnesius nuo pirmojo išrinktos naujos Tarybos posėdžio sušaukimo dienos arba nuo tiesiogiai išrinkto mero priesaikos priėmimo dienos nedeleguoja  Kontrolės komiteto pirmininko arba deleguoja Tarybos narį, neatitinkantį Vietos savivaldos įstatyme nustatytų nepriekaištingos reputacijos reikalavimų, arba jeigu nėra paskelbta savivaldybės tarybos opozicija, Kontrolės komiteto pirmininką skiria Taryba iš komiteto narių mero siūlymu. Tarybos nariai prieš balsavimą gali užduoti klausimus kandidatams arba pasisakyti dėl siūlomų kandidatų iki 3 minučių. Siūlomam kandidatui pageidaujant suteikiamas žodis iki 7 minučių.

Kontrolės komiteto pirmininkas netenka įgaliojimų prieš terminą, jeigu neatitinka Vietos savivaldos įstatyme nustatytų nepriekaištingos reputacijos reikalavimų mero siūlymu Tarybos sprendimu, o jeigu Kontrolės komiteto pirmininkas buvo deleguotas Tarybos opozicijos, – jį opozicijos raštu, pasirašytu daugiau kaip pusės visų Tarybos opozicijos narių ir viešai įteiktu artimiausio Tarybos posėdžio pirmininkui, atšaukus. Jeigu artimiausiame Tarybos posėdyje Tarybos opozicija raštu neatšaukia savo deleguoto Kontrolės komiteto pirmininko ir nustatyta tvarka nedeleguoja kito Tarybos nario ar deleguoja Tarybos narį, neatitinkantį Vietos savivaldos įstatymo 15straipsnyje nustatytų reikalavimų, sprendimą dėl Kontrolės komiteto pirmininko įgaliojimų netekimo ir naujo Kontrolės komiteto pirmininko skyrimo mero siūlymu priima savivaldybės taryba.“

11.  Išdėstyti 100 punktą taip:

100. Komitetų posėdžiai yra teisėti, jei juose dalyvauja daugiau kaip pusė visų komiteto narių. Komitetų darbe patariamojo balso teise gali dalyvauti suinteresuoti asmenys, kuriuos kviečia komiteto pirmininkas likus ne mažiau kaip 1 dienai iki komiteto posėdžio dienos. Komiteto pirmininkas suteikia teisę dalyvaujantiems kviestiems asmenims (seniūnaičiams, išplėstinės seniūnaičių sueigos deleguotiems atstovams) taip pat  pasisakyti ir pateikti savo nuomonę (iki 10 minučių) nagrinėjamu klausimu. Seniūnaičių, išplėstinės seniūnaičių sueigos deleguotų atstovų siūlymai, jei jie nėra pateikti raštu, yra įrašomi į protokolą.

Kai komiteto posėdyje svarstomas su valstybės, tarnybos ar komercine paslaptimi susijęs klausimas, komitetas gali nuspręsti jį nagrinėti uždarame posėdyje.

Jei dėl nepaprastosios padėties, ekstremaliosios situacijos ar karantino komiteto posėdis negali vykti komiteto nariams posėdyje dalyvaujant fiziškai, komiteto posėdis gali vykti nuotoliniu būdu. Nuotoliniu būdu vyksiančio Tarybos komiteto posėdžio klausimai rengiami ir posėdis vyksta laikantis visų šiame reglamente nustatytų reikalavimų ir užtikrinant Vietos savivaldos įstatyme nustatytas Tarybos nario teises. Nuotoliniu būdu priimant komiteto sprendimus, turi būti užtikrintas komiteto nario tapatybės ir jo balsavimo rezultatų nustatymas.“

12. Išdėstyti  116.9 punktą taip:

116.9 nagrinėja iš asmenų gaunamus pranešimus ir pareiškimus apie Administracijos, įmonių, įstaigų ir jų vadovų veiklą ir teikia dėl jų siūlymus savivaldybės administracijai ir Tarybai arba persiunčia juos nagrinėti kompetentingoms institucijoms ar įstaigoms.“

13. Išdėstyti 117.1 punktą taip:

117.1. svarsto ir teikia pasiūlymus Tarybos sprendimų projektams, kurie nustato kainas ir tarifus už savivaldybės valdomų įmonių, savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų (kurių savininkė yra savivaldybė) teikiamas atlygintinas viešąsias paslaugas bei keleivių vežimą vietiniais maršrutais, taip pat įstatymų nustatyta tvarka siūlo rekomendacinius sprendimus dėl centralizuotai tiekiamos šilumos, šalto ir karšto vandens kainų nustatymo (tvirtinimo), siūlo nustatyti vietines rinkliavas ir mokesčių tarifus;“

14. Išdėstyti  117.8 punktą taip:

117.8. teikia rekomendacinius sprendimus dėl Savivaldybės prisiimamų įsipareigojimų pagal paskolų, finansinės nuomos (lizingo), kitų įsipareigojamųjų skolos dokumentų sutartis ir garantijų teikimo už Savivaldybės valdomų įmonių prisiimamus įsipareigojimus pagal paskolų, finansinės nuomos (lizingo) ir kitų įsipareigojamųjų skolos dokumentų sutartis, gavus savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos išvadą;“

15. Išdėstyti 118.4 punktą taip:

118.4. siūlo rekomendacinius sprendimus Tarybos sprendimų projektams, kuriais steigiamos, reorganizuojamos, likviduojamos, atskiriamos, pertvarkomos Savivaldybės biudžetinės ir viešosios įstaigos (kurių savininkė yra Savivaldybė, Savivaldybės valdomos  įmonės arba sprendimų projektams dėl dalyvavimo steigiant, viešuosius ir privačius juridinius asmenis, dėl juridinių asmenų, kurių dalyvė yra savivaldybė, priežiūros;“

16. Išdėstyti 119.8 papunktį taip:

119.8. teikia rekomendacinius sprendimus dėl Savivaldybės infrastruktūros plėtros organizatoriaus funkcijų pavedimo Administracijai ar kitam viešajam juridiniam asmeniui, išskyrus viešąsias įstaigas;“

17. Papildyti 119.11 papunkčiu:

119.11. siūlo rekomendacinius sprendimus dėl žemės sklypų pagrindinės tikslinės žemės naudojimo paskirties ir (ar) būdo keitimo.“

18. Išdėstyti 122 punktą taip:

122. Taryba savo įgaliojimų laikui sudaro Etikos komisiją ir Antikorupcijos komisiją. Šios komisijos sudaromos laikantis proporcinio Tarybos daugumos ir mažumos atstovavimo principo. Komisijų sudėtis, išlaikant proporcinio savivaldybės tarybos daugumos ir mažumos atstovavimo principą, turi būti pakeista ne vėliau kaip per 2 mėnesius nuo Tarybos daugumos ir mažumos pasikeitimo.

Šių komisijų  pirmininkus iš šių komisijų narių – Tarybos narių – deleguoja Tarybos opozicija raštu, pasirašytu daugiau kaip pusės visų Tarybos opozicijos narių ir viešai įteiktu Tarybos posėdžio pirmininkui. Šių komisijų pirmininkų pavaduotojus mero siūlymu iš šių komisijų narių – Tarybos narių – skiria Taryba. Jeigu Tarybos opozicija per du mėnesius nuo pirmojo išrinktos naujos Tarybos posėdžio sušaukimo dienos arba nuo tiesiogiai išrinkto mero priesaikos priėmimo dienos nedeleguoja šių komisijų pirmininkų arba deleguoja Tarybos narius, neatitinkančius Vietos savivaldos įstatyme nustatytų nepriekaištingos reputacijos reikalavimų, arba jeigu nėra paskelbta Tarybos opozicija, šių komisijų pirmininkus Taryba mero siūlymu skiria iš šių komisijų narių – Tarybos narių.

Savivaldybės taryba savo įgaliojimų laikui taip pat sudaro peticijų komisiją. Peticijos nagrinėjamos Peticijų įstatymo, kitų įstatymų bei Peticijų komisijos nuostatų nustatyta tvarka.

Peticijų komisija, išnagrinėjusi peticiją, artimiausiam Tarybos posėdžiui teikia savivaldybės tarybai išvadas dėl peticijoje išdėstytų reikalavimų ir siūlymų tenkinimo

19. Išdėstyti 124 punktą taip:

124. Komisijos pirmininko kandidatūrą Tarybai tvirtinti teikia meras, taip pat meras gali siūlyti juos atleisti iš pirmininko pareigų. Jeigu Taryba nepatvirtina mero pateikto kandidato, meras teikia kitą kandidatą iš komisijos narių.

Tarybos sudaromos komisijos pirmininku gali būti skiriamas tik nepriekaištingos reputacijos, kaip ji yra apibrėžta Vietos savivaldos įstatyme, Tarybos narys.

Tarybos narys, pretenduojantis tapti Tarybos sudaromų komisijų pirmininku, prieš jį skiriant komisijos pirmininku, privalo užpildyti Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro patvirtintos formos, deklaraciją joje pateikdamas duomenis dėl jo atitikties nepriekaištingos reputacijos reikalavimams. Ši deklaracija pateikiama merui. Deklaracija skelbiama viešai rajono Savivaldybės internetiniame tinklalapyje kol savivaldybės tarybos narys eina pareigas, kurioms keliami nepriekaištingos reputacijos reikalavimai.

Komisijos pirmininkas (išskyrus Etikos komisijos pirmininką ir Antikorupcijos komisijos pirmininką) mero siūlymu komisijos sprendimu prieš terminą netenka savo įgaliojimų, jeigu jis neatitinka Vietos savivaldos įstatyme nustatytų nepriekaištingos reputacijos reikalavimų. Etikos komisijos pirmininkas ir Antikorupcijos komisijos pirmininkas netenka įgaliojimų prieš terminą mero siūlymu Tarybos sprendimu jei neatitinka Vietos savivaldos įstatyme nustatytų nepriekaištingos reputacijos reikalavimų, o jeigu Etikos komisijos pirmininkas ar Antikorupcijos komisijos pirmininkas buvo deleguotas Tarybos opozicijos, – jį opozicijos raštu, pasirašytu daugiau kaip pusės visų Tarybos opozicijos narių ir viešai įteiktu artimiausio Tarybos posėdžio pirmininkui, atšaukus. Jeigu artimiausiame Tarybos posėdyje Tarybos opozicija raštu neatšaukia savo deleguoto Etikos komisijos pirmininko ar Antikorupcijos komisijos pirmininko ir nustatyta tvarka nedeleguoja kito atitinkamos komisijos pirmininko ar deleguoja Tarybos narį, neatitinkantį Vietos savivaldos įstatyme nustatytų nepriekaištingos reputacijos reikalavimų, sprendimą dėl Etikos komisijos pirmininko ar Antikorupcijos komisijos pirmininko įgaliojimų netekimo ir naujo atitinkamos komisijos pirmininko skyrimo mero siūlymu priima Taryba.“

20. Išdėstyti 134 punktą taip:

134. Meras skelbia vietos gyventojų apklausą, kontroliuoja jos organizavimą ir vykdymą.“

21. Išdėstyti 136.2 papunktį taip:

136.2. dėl savo ir mero pavaduotojo atostogų suteikimo iki 10 darbo dienų trukmės (daugiau kaip 10 darbo dienų trukmės atostogos suteikiamos Tarybos sprendimu), tikslinių atostogų bei lengvatų, numatytų asmenims auginantiems vaikus ir neįgaliems darbuotojams.

Savivaldybės administracijos padalinys, atsakingas už personalo valdymą, gavęs mero ar mero pavaduotojo prašymą dėl atostogų iki 10 darbo dienų, tikslinių atostogų, lengvatų, numatytų, asmenims auginantiems vaikus ar neįgaliems darbuotojams, suteikimo ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos, parengia mero potvarkio projektą ir pateikia merui (mero pavaduotojui) pasirašyti, jeigu gauna prašymą dėl atostogų suteikimo daugiau kaip 10 darbo dienų, rengia Tarybos sprendimo projektą ir projekto teikėjas teikia jį Tarybai;“

22. Papildyti 146 punktą:

„Išmoka gali būti panaudota:

Tarybos nario telefoniniams pokalbiams, interneto paslaugoms apmokėti;

Pašto prekėms ir paslaugoms įsigyti;

Tarybos nario veiklai naudojamos transporto priemonės nuomai, išskyrus išperkamąją nuomą, eksploatavimui, techniniam aptarnavimui, remontui, draudimui, taksi paslaugoms, viešojo transporto bilietų įsigijimui;

Tarybos nario veiklai naudojamo biuro patalpų nuomai;

Kanceliarinėms prekėms įsigyti.“

23. Išdėstyti 156 punktą taip: 

156. Meras Tarybos vardu pasibaigus kalendoriniams metams, bet ne vėliau kaip iki einamųjų metų balandžio 1 d. pateikia Savivaldybės bendruomenei Savivaldybės veiklos ataskaitą, kurios sudedamoji dalis yra mero veiklos ataskaita. Tarybai savo sprendimu pritarus šiai ataskaitai, ji teikiama bendruomenei viešai susipažinti šiais būdais bei laikantis Vietos savivaldos įstatyme nustatytų reikalavimų:

156.1. organizuojant susitikimus su gyventojais;

156.2. informuojant gyventojus rajono Savivaldybės interneto svetainėje ir per vietinę spaudą apie galimybę susipažinti su ataskaita nustatytu laiku ir nustatytoje vietoje Savivaldybės administracijos ir kiekvienos seniūnijos patalpose.

Paskutiniais kadencijos metais ataskaita pateikiama ne vėliau kaip prieš 1 mėnesį iki kadencijos pabaigos. Tarybai savo sprendimu pritarus ataskaitai, ji nedelsiant teikiama bendruomenei viešai susipažinti Savivaldybės interneto svetainėje.

24. Išdėstyti 157 punktą taip:

157. Savivaldybės veiklos ataskaita gali būti išleidžiama informaciniu leidiniu apie rajono Savivaldybės veiklą už praėjusius metus ir (ar) pateikiama šio Reglamento 156 punkte nurodytu būdu.“ 

25. Išdėstyti 195 punktą taip:

195. Taryba apklausos paskelbimo iniciatyvos teisę įgyvendina esant ne mažiau kaip 1/4 Tarybos narių grupės raštiškam reikalavimui, kuris įgyvendinamas pateikiant prašymą merui dėl apklausos paskelbimo, kuriame turi būti nurodyta: apklausai teikiamo (teikiamų) klausimo (klausimų) tekstas, apklausos teritorija, apklausos būdas, apklausos data ir vieta. Meras privalo paskelbti apklausą ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo šios grupės reikalavimo gavimo.“

26. Papildyti 1951 punktu:

1951. Meras apklausos paskelbimo iniciatyvos teisę įgyvendina pasirašydamas potvarkį dėl apklausos paskelbimo.“

27. Išdėstyti 196 punktą taip:

196. Seniūnas seniūnaičių sueigos pritarimu seniūnijos aptarnaujamoje teritorijoje gali inicijuoti apklausą dėl jo kompetencijai priskirtų klausimų. Seniūnas apklausos iniciatyvos teisę įgyvendina pateikdamas merui prašymą raštu, kuriame nurodomas (nurodomi) galutinis apklausai teikiamo (teikiamų) klausimo (klausimų) tekstas, apklausos teritorija, apklausos būdas, apklausos data ir vieta, prie prašymo pateikiami dokumentai, įrodantys, kad seniūnaičių sueiga pritarė apklausos iniciatyvai. Meras įvertinęs pateiktą seniūno iniciatyvą paskelbti apklausą, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo iniciatyvos pateikimo privalo paskelbti apklausą.“

28. Išdėstyti 197 punktą taip:

197. Gyventojų, turinčių teisę dalyvauti apklausoje, apklausos rezultatai (gyventojų nuomonė dėl apklausai pateikto (pateiktų) klausimo (klausimų) svarstomi artimiausiame Tarybos posėdyje, jeigu savo nuomonę pateiktu klausimu pareiškė ne mažiau kaip 10 procentų apklausos teritorijos gyventojų. Apklausos rezultatus Tarybai pristato apklausos komisijos pirmininkas. Taryba priima sprendimą dėl apklausai teikto klausimo (klausimų). Tarybos sprendime dėl apklausai pateikto (pateiktų) klausimo (klausimų) turi būti nurodyti apklausos rezultatai (gyventojų nuomonė dėl apklausai pateikto (pateiktų) klausimo (klausimų) ir Tarybos sprendimo motyvai. Tarybos sprendimas dėl apklausai pateikto (pateiktų) klausimo (klausimų) turi būti paskelbtas vietinėse visuomenės informavimo priemonėse, rajono Savivaldybės interneto tinklalapyje ir seniūnijų, kurių aptarnaujamoje teritorijoje įvyko apklausa, skelbimų lentose.“

29. Pripažinti netekusiu galios 2 priedą.

Sprendimas įsigalioja 2021 m. sausio 1 d.

Sprendimas skelbiamas Teisės aktų registre.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                            Nikolajus Gusevas