ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS SPORTO PROJEKTŲ FINANSAVIMO KONKURSO NUOSTATŲ IR DOKUMENTŲ FORMŲ PATVIRTINIMO

 

2021 m. vasario 3 d. Nr. A-110

Šiauliai

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu ir įgyvendindamas Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2020 m. lapkričio 5 d. sprendimo Nr. T-433 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės sporto projektų ir programų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ 2 punktą:

1.   Tvirtinu pridedamus:

1.1.   Šiaulių miesto savivaldybės sporto projektų finansavimo konkurso nuostatus;

1.2.   Sporto projekto paraiškos formą;

1.3.   Paraiškos teikėjo sporto pasiekimų suvestinės formą;

1.4. Sporto projekto paraiškos administracinės atitikties vertinimo formą;

1.5. Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sporto projektui įgyvendinti sutarties formą;

1.6.. Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sporto projektui įgyvendinti detalios išlaidų sąmatos formą;

1.7. Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sporto projektui įgyvendinti ketvirčio ataskaitos formą;

1.8. Sporto projekto įgyvendinimo ataskaitos formą;

1.9. Sporto projektams skiriamų Sporto plėtros programos lėšų apskaičiavimo metodiką.

2. L a i k a u netekusiais galios:

2.1. Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2014 m. gruodžio 2 d. įsakymą Nr. A-1591 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės kūno kultūros ir sporto bei sporto klubų žaidimų komandų plėtros programų projektų finansavimo nuostatų patvirtinimo“;

2.2. Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. vasario 1 d. įsakymą Nr. A-99 „Dėl sporto projektų finansavimo konkurso nuostatų ir dokumentų formų patvirtinimo“;

2.3. Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. vasario 2 d. įsakymą Nr. A-105 „Dėl sporto projektų finansavimo konkurso nuostatų ir dokumentų formų patvirtinimo“.

 

 

 

Administracijos direktorius pavaduotojas,

pavaduojantis administracijos direktorių                                                      Vincas Urbonavičius

 

PATVIRTINTA

Šiaulių miesto savivaldybės administracijos

direktoriaus 2021 m. vasario 3 d.

įsakymu Nr. A-110

 

 

ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS SPORTO PROJEKTŲ FINANSAVIMO KONKURSO NUOSTATAI

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Šiaulių miesto savivaldybės sporto projektų finansavimo konkurso nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Šiaulių miesto savivaldybės sporto projektų finansavimo konkurso (toliau – Konkursas) tikslus ir finansavimo principus, Sporto projekto paraiškos (toliau – paraiška) pateikimo ir vertinimo tvarką, sporto projekto (toliau – projektas) dalinio finansavimo iš Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto (toliau – savivaldybės biudžetas) lėšų skyrimo, naudojimo ir atsiskaitymo už jų panaudojimą tvarką, kontrolės, atsakomybės ir ginčų sprendimo tvarką.

2. Konkursą organizuoja Šiaulių miesto savivaldybės administracijos Žmonių gerovės ir ugdymo departamento Sporto skyrius (toliau – Sporto skyrius).

3. Lėšos Konkursui numatomos savivaldybės biudžeto Sporto plėtros programoje (toliau – Programa), atsižvelgiant į patvirtintas Programos lėšas.

4. Konkurse gali dalyvauti pareiškėjai, kurie atitinka visus šiuos reikalavimus:

4.1. yra Šiaulių mieste sporto veiklą vykdantys pelno nesiekiantys juridiniai asmenys;

4.2. viešina savo veiklą, atstovauja Šiaulių miestui ir jį reprezentuoja;

4.3. inicijuoja miesto gyventojų fizinio aktyvumo veiklas ir (ar) skatina sportininkus siekti aukštų sportinių rezultatų;

4.4. jų plėtojamos sporto šakos federacija yra pripažinusi Pasaulinio antidopingo kodeksą;

4.5. per paskutinius 3 metus nėra padarę neteisėtų veiksmų, kurie galėjo paveikti rungtynių eigą ar baigtį.

5. Konkursas laikomas įvykęs, kai pateikiama bent viena paraiška.

6. Nuostatuose vartojamos sąvokos:

6.1. paraiška – Šiaulių miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintos formos dokumentas, paraiškos teikėjo teikiamas Savivaldybės administracijai siekiant gauti finansavimą projektui įgyvendinti;

6.2. paraiškos teikėjas – paraišką teikiantis juridinis asmuo, siekiantis gauti finansavimą  projektui įgyvendinti;

6.3. projektas – laike apibrėžta kryptingos veiklos priemonių visuma, kurios tikslas – suteikti sporto paslaugą, skatinančią gyventojų fizinį aktyvumą, skirtą visuomenės poreikiams tenkinti, ir plėtoti sportininkų rengimo sistemą;

6.4. projekto sąmata – dokumentas, kuriame paraiškos teikėjas nurodo būsimų išlaidų sumą, būtiną projektui įgyvendinti, ir kuris teikiamas kartu su paraiška (kaip jos sudėtinė dalis);

6.5. projekto vadovas – projekto vykdytojo įgaliotas fizinis asmuo, organizuojantis projekto įgyvendinimą;

6.6. projekto vykdytojas – juridinis asmuo, atsakingas už savivaldybės biudžeto lėšomis finansuoto projekto įgyvendinimą, paraiškos teikėjas, pasirašęs sutartį su Savivaldybės administracija dėl projekto finansavimo;

6.7. projekto vykdytojo, partnerių (rėmėjų) indėlis – tai lėšų suma, kuria projekto vykdytojas, partneriai (rėmėjai) prisideda prie projekto įgyvendinimo;

6.8. sutartis – Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintos formos Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sporto projektui įgyvendinti sutartis, sudaroma tarp Savivaldybės administracijos ir projekto vykdytojo.

 

II SKYRIUS

KONKURSO TIKSLAS IR FINANSAVIMO PRINCIPAI

 

7. Konkurso tikslas – skatinti Šiaulių miesto sporto įvairovę, gyventojų fizinį aktyvumą, prieinamumą įvairioms visuomenės grupėms, plėtoti aukšto meistriškumo sportininkų rengimo sistemą, užtikrinti dalinį finansavimą projektams iš savivaldybės biudžeto lėšų ir prisidėti prie teigiamo miesto įvaizdžio kūrimo, garsinimo ir reprezentavimo.

8. Konkurso būdu lėšos skiriamos iš dalies finansuoti projektams, kuriais numatoma įgyvendinti šias priemones:

8.1. vykdyti miesto, apskrities, šalies ir tarptautinius sporto renginius, pasirengti ir dalyvauti šalies ir tarptautinėms varžyboms (Baltijos, Europos ir pasaulio čempionato varžyboms, kompleksiniams renginiams ir kt.);

8.2. pasirengti ir dalyvauti Lietuvos čempionato ir sporto šakų federacijų taurės, Baltijos lygos ir taurės laimėtojų, Europos taurės ir kitose oficialiose varžybose (žaidimų komandų jaunimo ir suaugusiųjų amžiaus grupės);

8.3. mokyti vaikus plaukti ir saugiai elgtis vandenyje ir prie vandens;

8.4. skatinti fizinio aktyvumo veiklas.

9. Vienam projektui iš savivaldybės biudžeto skiriama ne mažiau kaip 1 000 (vienas tūkstantis) Eur.

10. Projektui įgyvendinti reikalinga lėšų dalis, kurios nepadengia iš savivaldybės biudžeto skirtos lėšos, turi sudaryti 2021 m. ne mažiau kaip 20 procentų, 2022 m. ne mažiau kaip 30 procentų ir 2023 m. ne mažiau kaip 40 procentų visų projektui reikalingų išlaidų. Sutartis nesudaroma, jeigu projekto vykdytojas nepateikia dokumentų, įrodančių, kad projektui įgyvendinti turi 2021 m. ne mažiau kaip 20 procentų, 2022 m. ne mažiau kaip 30 procentų ir 2023 m. ne mažiau kaip 40 procentų lėšų iš kitų finansavimo šaltinių.

11. Paraiškos teikėjas praranda teisę dalyvauti Konkurse, jei, ankstesniais metais gavęs Savivaldybės finansavimą dėl projekto įgyvendinimo, neatsiskaitė už lėšų, gautų iš Savivaldybės, panaudojimą sutartyje ar atitinkamo kito Savivaldybės organizuoto konkurso finansavimo nuostatuose nustatyta tvarka ir nuo pažeidimo pašalinimo ar panaikinimo nepraėjo 2 metai.

 

III SKYRIUS

PARAIŠKOS PATEIKIMO TVARKA

 

12. Kvietimas teikti Konkursui paraiškas skelbiamas Savivaldybės interneto svetainėje www.siauliai.lt (toliau – Savivaldybės interneto svetainė), jame nurodoma: galimi paraiškų teikėjai, paraiškų priėmimo terminas ir vieta, kontaktinis asmuo, teikiantis konsultacijas paraiškos teikėjams su Konkursu susijusiais klausimais, telefono numeris, elektroninio pašto adresas ir kita, Konkurso organizatoriaus nuomone, reikalinga, su Konkursu susijusi informacija.

13. Nustatytos formos paraiška pateikiama Sporto skyriui, atsižvelgiant į Konkurso sąlygose numatytus paraiškų priėmimo terminus.

14. Paraiška gali būti teikiama:

14.1. elektroninėmis priemonėmis (elektroninių valdžios vartų portale ar pasirašius sertifikuotu elektroniniu parašu);

14.2. popierine forma, užpildyta kompiuteriu;

14.3. elektroniniu paštu, faksu ar kitaip, nei Konkurso skelbime nurodyta, pateiktos paraiškos neregistruojamos ir nevertinamos.

15. Kartu su paraiška pateikiama:

15.1. VĮ Registrų centro išduota Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro elektroninio sertifikuoto išrašo kopija arba VĮ Registrų centro išduota Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išplėstinio išrašo kopija;

15.2. paraiškos teikėjo įstatų (nuostatų) patvirtinta kopija (taikoma paraišką teikiant pirmą kartą arba pakeitus įstatus (nuostatus);

15.3. bendradarbiavimo sutarčių ar kitų dokumentų, patvirtinančių bendradarbiavimą, kopijos, jei projektas vykdomas su partneriais;

15.4. Paraiškos teikėjo sporto pasiekimų suvestinė;

15.5. kiti dokumentai, kuriuos, paraiškos teikėjo nuomone, tikslinga pateikti. Paraiška ir kartu su paraiška teikiami dokumentai turi būti surašyti lietuvių kalba, pateikti dokumentų užsienio kalba vertimai, patvirtinti vertėjo arba paraiškos teikėjo vadovo ar jo įgalioto asmens.

16. Paraiška ir prie jos pridedami dokumentai turi būti tvarkingai parengti, lapai sunumeruoti eilės tvarka, pasirašyta organizacijos vadovo, patvirtinta antspaudu (jei paraiškos teikėjas antspaudą privalo turėti).

17. Siekiant užtikrinti paraiškų vertinimo skaidrumą ir paraiškos teikėjų lygiateisiškumą, paraiškų taisymas, tikslinimas, pildymas ar papildomas dokumentų teikimas paraiškos teikėjų iniciatyva po jų pateikimo yra negalimas, išskyrus pridedamas pažymas ir kitus dokumentus, dėl kurių išdavimo buvo kreiptasi į kompetentingas institucijas ar kitas įstaigas, bet kurių atsakymas nebuvo gautas teikiant paraišką. Paraiškoje ir jos prieduose nurodyta informacija ir projekto sąmata po paraiškos pateikimo netaisomos, išskyrus aritmetinį klaidų taisymą.

18. Pareiškėjas vienai Programos priemonei gali teikti tik vieną paraišką.

19. Paraiška nesvarstoma, jei:

19.1. užpildyta ne kompiuteriu;

19.2. pateikta pasibaigus nustatytam paraiškų priėmimo terminui;

19.3. paraišką pateikė paraiškos teikėjas, kuris nepatenka į subjektų, turinčių teisę teikti paraišką, grupę;

19.4. paraiškos teikėjas per nustatytą terminą nuo prašymo paaiškinti, papildyti ar patikslinti pateiktą informaciją pateikimo dienos nepateikė paaiškinimų, papildymų ar patikslinimų;

19.5. paraišką teikia organizacija, kurios plėtojamos sporto šakos federacija yra nepripažinusi Pasaulinio antidopingo kodekso;

19.6. paraiškos teikėjas per paskutinius metus yra padaręs neteisėtų veiksmų, kurie galėjo paveikti rungtynių eigą ar baigtį, ir už tai buvo baustas sporto šakos nacionalinės federacijos ar sporto varžybas organizuojančios organizacijos;

19.7. neatitinka Nuostatų 14–18 punktų reikalavimų.

20. Paraiškų teikėjas negali teikti paraiškos ir jam negali būti skiriamos lėšos, jei:

20.1. yra Nuostatų 11 punkte nurodytos aplinkybės;

20.2. paraiškoje arba jos prieduose pateikė klaidinančią ar melagingą informaciją;

20.3. paraiškos teikėjas yra likviduojamas, sudaręs taikos sutartį su kreditoriais, sustabdęs ar apribojęs savo veiklą.

21. Konkursui pasibaigus paraiškos negrąžinamos.

22. Už paraiškoje pateikiamos informacijos teisingumą ir tikslumą atsako pareiškėjas.

23. Pareiškėjas, teikdamas paraišką, sutinka, kad su paraiška susijusi informacija gali būti skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje.

24. Savivaldybė turi teisę viešinti paraiškų, kurioms įgyvendinti skirtos lėšos, sąrašą, kuriame nurodomas kiekvieno finansuojamo projekto pareiškėjas, pavadinimas, skirta lėšų suma ir projekto turinio santrauka.

25. Konkursui projekto vykdytojo pateikta paraiška rodo, kad jis yra susipažinęs su Nuostatais ir griežtai jų laikysis.

26. Projektus vertina ir atrenka Sporto ekspertų komisija (toliau – Ekspertų komisija), sudaryta Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

 

 

IV SKYRIUS

PARAIŠKOS VERTINIMO TVARKA

 

27. Pateiktų paraiškų vertinimą sudaro du etapai: administracinės atitikties vertinimas ir ekspertinis vertinimas.

28. Administracinės atitikties vertinimą atlieka Sporto skyriaus atsakingas darbuotojas, vertindamas, ar paraiška pateikta laikantis Nuostatuose ir kvietime nustatytų administracinių reikalavimų. Atliekant paraiškos administracinės atitikties vertinimą, užpildoma Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtinta Sporto projekto paraiškos administracinės atitikties vertinimo forma.

29. Administracinės atitikties vertinimas turi būti atliktas ne vėliau kaip per 10 dienų nuo kvietime nurodyto paraiškų pateikimo termino pabaigos. Terminas gali būti pratęstas iki 10 darbo dienų ir apie tai informuojama Savivaldybės interneto svetainėje.

30. Jeigu vertinant paraiškos administracinę atitiktį nustatoma, kad paraiška pateikta nesilaikant Nuostatuose ir kvietime nustatytų administracinių reikalavimų, laikomasi Nuostatų 17 punkte nustatytos tvarkos ir, esant galimybei pašalinti trūkumus, Sporto skyriaus darbuotojas paraiškoje nurodytu paraiškos teikėjo elektroninio pašto adresu apie tai vieną kartą informuoja paraiškos teikėją, nustatydamas ne trumpesnį nei 3 darbo dienų terminą šiam trūkumui pašalinti.

31. Nustačius, kad paraiška neatitinka Nuostatuose ir kvietime nustatytų administracinių reikalavimų ir trūkumų negalima pašalinti, Ekspertų komisija priima sprendimą tokios paraiškos nesvarstyti. Sporto skyriaus atsakingas darbuotojas per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos paraiškoje nurodytu elektroninio pašto adresu informuoja paraiškos teikėją apie priimtą sprendimą, nurodydamas paraiškos atmetimo priežastis ir šio sprendimo apskundimo tvarką.

32. Nustačius, kad paraiška atitinka visus administracinės atitikties vertinimo reikalavimus, ji teikiama vertinti Ekspertų komisijai.

33. Ekspertų komisijos darbas organizuojamas vadovaujantis Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintu Ekspertų komisijos darbo reglamentu.

34. Pradėdami darbą, Ekspertų komisijos nariai privalo pasirašyti Nešališkumo deklaraciją (1 priedas) ir Konfidencialumo pasižadėjimą (2 priedas).

35. Ekspertų komisijos narys privalo nusišalinti nuo visų paraiškų vertinimo, jeigu minėtas narys yra Paraišką pateikusios įstaigos, organizacijos vadovas, narys arba dalyvauja įgyvendinant  kitą projektą, arba susijęs giminystės ar svainystės ryšiais, arba yra paraiškos autoriaus steigėjas ar dalyvis, darbuotojas ar valdymo organo narys, arba yra suinteresuotas vertinimo rezultatais. Jeigu Ekspertų komisijos narys nenusišalina nuo paraiškos vertinimo, teisę jį nušalinti turi Ekspertų komisijos pirmininkas. Į posėdžio protokolą įrašoma informacija apie galimą interesų konfliktą.

36. Projektų svarstymo tvarka:

36.1. Ekspertų komisija, atsižvelgdama į einamųjų metų prioritetą (-us), kuriuos rekomenduoja Šiaulių miesto savivaldybės sporto taryba (toliau – Sporto taryba), išanalizuoja projektus ir, vadovaudamasi Sporto projektams skiriamų Sporto plėtros programos lėšų apskaičiavimo metodika (toliau – Metodika), patvirtinta Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu, atrenka siūlomus finansuoti projektus ir teikia siūlymą Sporto tarybai dėl rekomenduojamų skirti lėšų dydžio;

36.2. atsižvelgus į Sporto tarybos rekomendacijas ir Ekspertų komisijos siūlymą, projektams lėšos skiriamos Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Dėl projekto dalinio finansavimo iš savivaldybės biudžeto lėšų sudaroma sutartis tarp Savivaldybės administracijos ir projekto vykdytojo;

36.3. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo projektą dėl finansuojamų projektų sąrašo ir kiekvienam projektui skiriamų lėšų rengia Sporto skyrius.

37. Jeigu projektui įgyvendinti skiriama mažesnė suma, nei nurodyta paraiškoje, paraiškos teikėjas turi teisę sumažinti projekto įgyvendinimo veiklų mastą, tačiau neturi teisės nevykdyti pagal Metodiką įvertintų veiklų. 

38. Informacija apie Konkurso rezultatus skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje.

39. Savivaldybės administracijos direktorius Ekspertų komisijos siūlymu gali dalį Konkurso projektui numatytų  lėšų nepaskirti dalyvavimui oficialiuose tarptautiniuose sporto renginiuose, kurių pareiškėjas negalėjo numatyti paraiškos teikimo momentu. Minėta dalis lėšų gali būti paskirta tik gavus oficialų pranešimą apie dalyvavimą renginyje.

40. Savivaldybės administracijos direktorius Ekspertų komisijos siūlymu turi teisę perskirstyti kitiems projektams Programos lėšas, kurios buvo skirtos atrinktiems projektams įgyvendinti, tačiau nebuvo išmokėtos, nes per nustatytą terminą su projekto vykdytoju nebuvo sudaryta sutartis, taip pat kurios buvo Projektų vykdytojų sutaupytos ar nepanaudotos dėl kitų priežasčių ir grąžintos į sutartyje nurodytą sąskaitą.

41. Projekto vykdytojas, pasirašęs sutartį su Savivaldybės administracija, atsako už projekto įgyvendinimą bei tikslinį lėšų panaudojimą ir atsiskaito Nuostatuose ir sutartyje nustatyta tvarka.

 

V SKYRIUS

LĖŠŲ SKYRIMO, NAUDOJIMO IR ATSISKAITYMO UŽ JŲ PANAUDOJIMĄ TVARKA

 

42. Savivaldybės administracija ir projekto vykdytojas, kuriam yra skirtos lėšos, sudaro sutartį. Kartu su sutartimi projekto vykdytojas privalo pateikti užpildytą Programos sąmatą (forma B-1, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2018 m. gegužės 31 d. įsakymu Nr. 1K-206) ir Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintą Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sporto projektui įgyvendinti detaliąją išlaidų sąmatą (toliau – Išlaidų sąmata).

43. Sutartis turi būti pasirašoma ne vėliau kaip per 60 kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai informuojama apie sprendimą skirti lėšų.

44. Sutartis gali būti pasirašoma:

44.1. elektroninėmis priemonėmis (elektroninių valdžios vartų portale ar pasirašius sertifikuotu elektroniniu parašu);

44.2. popierine forma, užpildyta kompiuteriu.

45. Lėšas, skirtas projektui vykdyti, Savivaldybės administracijos Apskaitos skyrius (toliau – Apskaitos skyrius) perveda į projekto vykdytojo tam tikslui atidarytą biudžetinių lėšų sąskaitą pagal Sporto skyriaus pateiktą raštą.

46. Projekto vykdytojas savivaldybės biudžeto lėšas gali naudoti tik sutartyje nurodytam projektui ir pagal patvirtintą Išlaidų sąmatą.

47. Projekto vykdytojas, naudodamas savivaldybės biudžeto lėšas visoms išlaidoms apmokėti, atsiskaitymus turi vykdyti negrynaisiais pinigais.

48. Projekto vykdytojas turi laikytis teisės aktuose nustatytų piniginių kompensacijų dydžių bei mokėjimo tvarkos ir užtikrinti finansinių atsiskaitymo dokumentų teisėtumą.

49. Išlaidos, kurias projekto vykdytojas patyrė nuo einamųjų metų pradžios iki sutarties sudarymo momento ir įtraukė į Išlaidų sąmatą, įtraukiamos į pirmąjį kartą teikiamą Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sporto projektui įgyvendinti ketvirčio ataskaitą (toliau – Ketvirčio ataskaita).

50. Tinkamos išlaidos yra tos, kurios tiesiogiai susijusios su projektu, būtinos veiklos tęstinumui, patirtos nuo projekto įgyvendinimo pradžios ir numatytos Išlaidų sąmatoje.

51. Iki 5 procentų lėšų sumos, jei projekto vykdytojui skirta ne daugiau kaip 10 tūkst. Eur, ir iki 3 procentų lėšų sumos, jei projekto vykdytojui skirta daugiau kaip 10,0 tūkst. Eur, projektui įgyvendinti gali būti panaudota nenumatytoms išlaidoms, kurios nebuvo tiksliai žinomos sutarties sudarymo metu ir kurios nedubliuoja Išlaidų sąmatoje jau esančių išlaidų, padengti, pateikus Sporto skyriui prašymą dėl Išlaidų sąmatos straipsnių tikslinimo ne vėliau kaip prieš 5 dienas iki pateikiant Ketvirčio ataskaitą.

52. Jeigu skirtumas tarp Išlaidų sąmatoje patvirtintų išlaidų ir panaudotų lėšų viršija 100 eurų, projekto vykdytojas privalo teikti Sporto skyriui prašymą dėl Išlaidų sąmatos straipsnių tikslinimo ne vėliau kaip prieš 5 dienas iki pateikdamas Ketvirčio ataskaitą.

53. Šiaulių miesto savivaldybės organizacijoms, rengiančioms žaidimų sporto komandas, olimpinės ir paralimpinės rinktinės kandidatus ar narius, Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto lėšos mažinamos Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2017 m. rugsėjo 7 d. sprendimu Nr. T-331 „Dėl kultūros ir sporto projektų rėmimo skatinimo“ nustatyta tvarka.

54. Su Sporto skyriumi suderintos pirmo–trečio ketvirčių lėšų panaudojimo ataskaitos Apskaitos skyriui turi būti teikiamos kas ketvirtį, bet ne vėliau kaip iki kito ketvirčio pirmojo mėnesio 5 dienos, o ketvirto ketvirčio – iki gruodžio 27 d. pagal patvirtintas ataskaitų formas:

54.1. Biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą (forma Nr. 2, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 1K-465);

54.2. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintą Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sporto projektui įgyvendinti ketvirčio ataskaitą.

55. Nuostatų 54 punkte nurodytos ataskaitų formos gali būti teikiamos:

55.1. elektroninėmis priemonėmis (elektroninių valdžios vartų portale ar pasirašius sertifikuotu elektroniniu parašu);

55.2. popierine forma, užpildyta kompiuteriu.

56. Nepateikus Ketvirčio ataskaitos, projekto vykdytojui lėšos kito ketvirčio priemonėms įgyvendinti nepervedamos.

57. Sporto skyriui ar Apskaitos skyriui pareikalavus, projekto vykdytojas privalo pateikti dokumentų (sąskaitų faktūrų, žiniaraščių, aktų, sutarčių ir kt.) tinkamai patvirtintas kopijas, o metų pabaigoje – visų metų biudžeto lėšų atsiskaitomosios sąskaitos išrašą.

58. Įgyvendinus projektą, nepanaudotos lėšos ar Išlaidų sąmatoje nenumatytos išlaidos projektui įgyvendinti turi būti grąžintos į sutartyje nurodytą sąskaitą ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 27 d.

59. Įgyvendinus projektą, užpildyta, projekto vykdytojo vadovo pasirašyta ir Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtinta Sporto projekto įgyvendinimo ataskaita (toliau – Įgyvendinimo ataskaita) per 15 darbo dienų pateikiama Sporto skyriui. Kartu su Įgyvendinimo ataskaita turi būti pateikta Sporto klubo, įmonės, įstaigos veiklos ataskaita (forma Nr. SKĮ-1, patvirtinta Lietuvos sporto centro direktoriaus 2020 m. birželio 8 d. įsakymu Nr. 49).

60. Projekte numatytas prekes, paslaugas ir darbus projekto vykdytojas privalo pirkti vadovaudamasis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu, išskyrus atvejus, kai vykdytojas pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo nuostatas nepriskirtinas perkančiųjų organizacijų kategorijai.

 

VI SKYRIUS

KONTROLĖ, ATSAKOMYBĖ IR GINČŲ SPRENDIMO TVARKA

 

61. Projekto vykdytojas, pasirašęs sutartį su savivaldybės administracija, visiškai atsako už projekto įgyvendinimą bei tikslinį lėšų panaudojimą ir atsiskaito Nuostatuose ir sutartyje nustatyta tvarka.

62. Projekto vykdytojas, gavęs dalinį finansavimą, įsipareigoja pagal Savivaldybės administracijos patvirtintą tvarką viešinti vykdomą projektą.

63. Sporto skyrius turi teisę kontroliuoti, ar projekto vykdytojas įgyvendina paraiškoje nurodytas veiklas, renginius ar kitas priemones (lankytis projekte numatytų priemonių įgyvendinimo vietose, gauti papildomą informaciją, susijusią su Projekto veiklų įgyvendinimu ir kt.).

64. Savivaldybės administracija nutraukia sutartį su projekto vykdytoju ir skirtos lėšos grąžinamos Savivaldybės administracijai į sutartyje nurodytą sąskaitą per jos nustatytą laikotarpį, bet ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 27 d., kai:

64.1. Savivaldybės administracija nustato, kad paraiškos teikėjas skirtas savivaldybės biudžeto lėšas panaudojo ne pagal paskirtį;

64.2. Savivaldybės administracija nustato esminių Nuostatų, sutarties ir (arba) galiojančių teisės aktų, turinčių esminės reikšmės sutarčiai vykdyti, pažeidimų;

64.3. paaiškėja, kad paraiškoje buvo pateikta klaidinga ar melaginga informacija, paraiškos teikėjas įgyja likviduojamo juridinio asmens statusą po sutarties sudarymo arba, sudarius sutartį, įsiteisėja teismo sprendimas, kuriuo Savivaldybės administracijai priteisiamos neteisėtai (ne pagal paskirtį) panaudotos lėšos iš paraiškos teikėjo;

64.4. gavus sporto šakos nacionalinės federacijos ar sporto varžybas organizuojančios organizacijos pranešimą, kad projekto vykdytojas darė neteisėtus veiksmus, kurie galėjo paveikti rungtynių baigtį ar eigą.

65. Negrąžintos savivaldybės biudžeto lėšos išieškomos Lietuvos Respublikos civilinio proceso kodekso nustatyta tvarka. Paraiškos teikėjas praranda teisę teikti projektus ir gauti finansavimą iš visų Savivaldybės skelbiamų programų konkursų dvejus metus nuo teismo sprendimo, kuriuo Konkursą organizuojančiai įstaigai iš paraiškos teikėjo priteisiamos neteisėtai (ne pagal paskirtį) panaudotos savivaldybės biudžeto lėšos, įsiteisėjimo dienos.

66. Projekto vykdytojas, pateikęs klaidingas žinias apie projekto vykdymą ar ne pagal paskirtį panaudojęs savivaldybės biudžeto lėšas, atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

67. Visi kilę klausimai ar ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

68. Teikdamas paraišką Konkursui, paraiškos teikėjas sutinka, kad paraiškoje pateikta su Konkursu susijusi informacija (išskyrus informaciją, kuri negali būti viešinama teisės aktų nustatyta tvarka) gali būti viešinama.

69. Informacija apie finansuojamus projektus skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje.

70. Sporto skyriaus atsakingo darbuotojo paraiškų teikėjams el. paštu siunčiami klausimai ir prašymai, susiję su Konkursu ir projekto įgyvendinimu, laikomi oficialiais.

71. Savivaldybės administracija neprisiima atsakomybės, jei dėl paraiškoje nurodytų klaidingų ryšiams palaikyti duomenų (adreso, telefono, elektroninio pašto adreso ir kt.) paraiškos teikėjo nepasiekia laiškai arba negalima susisiekti su jo atstovais.

72. Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslingumą, gautų savivaldybės biudžeto lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą atsako paraiškos teikėjas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

73. Nuostatai gali būti keičiami ar naikinami Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

___________________