LIETUVOS RESPUBLIKOS KULTŪROS MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL lietuvos respublikos kultūros ministro 2017 m. gegužės 18 d. įsakymo Nr. ĮV-681 „Dėl PROFESIONALIOJO SCENOS MENO ĮSTAIGŲ, KURIOS NĖRA NACIONALINIS, VALSTYBINIS AR SAVIVALDYBĖS TEATRAS ar koncertinė įstaiga, VEIKLOS DALINIO FINANSAVIMO IŠ VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ pakeitimo

 

2018 m. kovo 20 d. Nr. ĮV-306

Vilnius

 

 

P a k e i č i u Profesionaliojo scenos meno įstaigų, kurios nėra nacionalinis, valstybinis ar savivaldybės teatras ar koncertinė įstaiga, veiklos dalinio finansavimo iš valstybės biudžeto lėšų tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2017 m. gegužės 18 d. įsakymu Nr. ĮV-681 „Dėl Profesionaliojo scenos meno įstaigų, kurios nėra nacionalinis, valstybinis ar savivaldybės teatras ar koncertinė įstaiga, veiklos dalinio finansavimo iš valstybės biudžeto lėšų tvarkos aprašo patvirtinimo“, ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Kultūros ministrė                                                                            Liana Ruokytė-Jonsson


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos kultūros ministro

2017 m. gegužės 18 d. įsakymu Nr. ĮV-681

(Lietuvos Respublikos kultūros ministro

2018 m. kovo 20 d. įsakymo Nr. ĮV-306

redakcija)

 

 

PROFESIONALIOJO SCENOS MENO ĮSTAIGŲ, KURIOS NĖRA NACIONALINIS, VALSTYBINIS AR SAVIVALDYBĖS TEATRAS AR KONCERTINĖ ĮSTAIGA, VEIKLOS DALINIO FINANSAVIMO IŠ VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Profesionaliojo scenos meno įstaigų, kurios nėra nacionalinis, valstybinis ar savivaldybės teatras ar koncertinė įstaiga, veiklos dalinio finansavimo iš valstybės biudžeto lėšų (toliau – valstybės biudžeto lėšos) tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) nustato profesionaliojo scenos meno įstaigoms, siekiančioms gauti valstybės biudžeto lėšų veiklai vykdyti, veiklos vertinimo prioritetus ir kriterijus, paraiškų pateikimo, vertinimo, valstybės biudžeto lėšų skyrimo, jų kontrolės ir atsiskaitymo už jas tvarką.

2. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos profesionaliojo scenos meno įstatyme vartojamas sąvokas.

II SKYRIUS

PROFESIONALIOJO SCENOS MENO ĮSTAIGŲ VEIKLOS VERTINIMO PRIORITETAI IR KRITERIJAI

 

3. Lietuvos Respublikoje įsteigtas juridinis asmuo, tokio juridinio asmens ar kitoje Europos ekonominės erdvės valstybėje įsteigto juridinio asmens ar kitos organizacijos padalinys Lietuvos Respublikoje (teatras, koncertinė įstaiga, trupė, ansamblis, cirkas, scenos meno informacijos centras, scenos menų centras, kūrybinis inkubatorius ir kita), siekiantis gauti valstybės biudžeto lėšų veiklai vykdyti, turi būti Lietuvos Respublikos profesionaliojo scenos meno įstatymo 5 straipsnio nustatyta tvarka pripažintas profesionaliojo scenos meno įstaiga, vykdanti veiklą.

4. Profesionaliojo scenos meno įstaigos veikla turi atitikti bent du prioritetus:

4.1. aukšti veiklos rodikliai pristatant Lietuvos profesionalųjį scenos meną užsienyje;

4.2. aukšti veiklos rodikliai vykdant profesionaliojo scenos meno veiklas Lietuvoje;

4.3. profesionaliojo scenos meno prieinamumas visoms šalies visuomenės grupėms;

4.4. aukšti veiklos rodikliai pristatant užsienio profesionalųjį scenos meną Lietuvoje.

5. Profesionaliojo scenos meno įstaigos, kuri yra teatras, koncertinė įstaiga, trupė ar cirkas, veikla vertinama vadovaujantis šiais kriterijais, atsižvelgiant į paskutiniųjų trejų metų:

5.1. veiklos programos apimtis ir turinio kokybę;

5.2. parodytų spektaklių/koncertų skaičių Lietuvoje;

5.3. parodytų spektaklių/koncertų skaičių užsienio šalyse;

5.4. priemones kultūros paslaugų prieinamumui didinti;

5.5. edukacinės veiklos apimtis ir turinio kokybę;

5.6. poveikį kultūrinei bendruomenei (atsiliepimus žiniasklaidoje, profesionaliojo scenos meno vertintojų vertinimus ir kt.).

6. Profesionaliojo scenos meno įstaigos, kuri yra specializuotas muzikos, teatro ar šokio informacijos centras, veikla vertinama vadovaujantis šiais kriterijais, atsižvelgiant į paskutiniųjų trejų metų:

6.1. veiklos programos apimtis ir turinio kokybę;

6.2. duomenų ir informacijos apie profesionaliojo scenos meno kūrėjus ir jų kūrinius, apimtį;

6.3. tarptautinės veiklos apimtis ir turinio kokybę;

6.4. priemones teikiamų paslaugų prieinamumui didinti;

6.5. edukacinės veiklos apimtis ir turinio kokybę;

6.6. poveikį kultūrinei bendruomenei (infrastruktūros atvirumą ir prieinamumą, paslaugų kokybę, paslaugomis besinaudojančių kūrėjų ir įstaigų skaičių, atsiliepimus žiniasklaidoje, profesionaliojo scenos meno vertintojų vertinimus ir kt.).

7. Profesionaliojo scenos meno įstaiga, kuri yra scenos menų centras, kūrybinis inkubatorius ir kita, veikla vertinama vadovaujantis šiais kriterijais, atsižvelgiant į paskutiniųjų trejų metų:

7.1. veiklos programos apimtis ir turinio kokybę;

7.2. renginių skaičių Lietuvoje;

7.3. tarptautinės veiklos apimtis ir turinio kokybę;

7.4. priemones teikiamų paslaugų prieinamumui didinti;

7.5. edukacinės veiklos apimtis ir turinio kokybę;

7.6. poveikį kultūrinei bendruomenei (infrastruktūros atvirumą ir prieinamumą, paslaugų kokybę, reziduojančių subjektų skaičių, paslaugomis besinaudojančių kūrėjų ir įstaigų skaičių, atsiliepimus žiniasklaidoje, profesionaliojo scenos meno vertintojų vertinimus ir kt.).

 

III SKYRIUS

PROFESIONALIOJO SCENOS MENO ĮSTAIGŲ PARAIŠKŲ PATEIKIMAS

 

8. Profesionaliojo scenos meno įstaigoms valstybės biudžeto lėšos veiklai vykdyti skiriamos konkurso (toliau – konkursas) būdu, jį skelbiant vieną kartą per metus.

9. Konkursą organizuoja Lietuvos Respublikos kultūros ministerija (toliau – Kultūros ministerija). Konkursas skelbiamas Kultūros ministerijos interneto svetainėje www.lrkm.lt. 2018 metų profesionaliojo scenos meno įstaigų veiklai vykdyti konkursas skelbiamas 2018 m. I ketvirtį. 2019 metų profesionaliojo scenos meno įstaigų veiklai vykdyti konkursas skelbiamas 2018 m. IV ketvirtį. Vėlesniais metais konkursai skelbiami kiekvienų kalendorinių metų IV ketvirtį. Konkurso skelbime nurodoma:

9.1. paraiškų pateikimo terminas;

9.2. paraiškų pateikimo būdas;

9.3. už kvietimą atsakingo Kultūros ministerijos valstybės tarnautojo vardas, pavardė, telefonas, elektroninis paštas;

9.4. kita būtina informacija.

10. Paraiškos pateikimo data laikoma:

10.1. siunčiant paštu – pašto spaude pažymėta siuntos išsiuntimo data;

10.2. pristatant Kultūros ministerijai tiesiogiai – paraiškos gavimo registracijos data.

11. Kultūros ministerijai teikiamas popierinis paraiškos su priedais variantas bei siunčiama ir elektroninė paraiškos su priedais kopija elektroniniu paštu (paraiška, sąmata, veiklos programos ataskaita ir veiklos programa − doc. formatu, o patalpų panaudos, nuomos sutarties kopija − PDF formatu).

12. Už paraiškos popierinio varianto ir elektroninės kopijos turinio tapatumą atsako paraišką teikianti profesionaliojo scenos meno įstaiga. Nustačius, kad elektroninės kopijos turinys neatitinka popierinio varianto turinio, vadovaujamasi paraiškos popieriniame variante pateikta informacija.

13. Konkursui pagal Tvarkos aprašo 1 priede Lietuvos Respublikos kultūros ministro (toliau – kultūros ministras) nustatytą formą teikiama Paraiška dėl profesionaliojo scenos meno įstaigos veiklos finansavimo (toliau – paraiška):

13.1. pildoma lietuvių kalba, kompiuteriu ir pasirašoma profesionaliojo scenos meno įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens;

13.2. pateikiama su reikalingais priedais.

14. Prie paraiškos profesionaliojo scenos meno įstaiga prideda:

14.1. patalpų, kuriose profesionaliojo scenos meno įstaiga vykdo savo veiklą, nuomos ar panaudos sutarties kopiją, jeigu tokia yra. Šio dokumento kopijos neteikia profesionaliojo scenos meno įstaigos, kurių steigėja ir dalininkė yra Kultūros ministerija;

14.2. pagal Tvarkos aprašo 2- 4 prieduose kultūros ministro nustatytos formos paskutiniųjų trejų metų Profesionaliojo scenos meno įstaigos veiklos programos ataskaitą (toliau – Ataskaita). Jeigu nuo profesionaliojo scenos meno įstaigos įsteigimo praėjo mažiau nei treji metai, profesionaliojo scenos meno įstaiga Ataskaitą pateikia už laikotarpį nuo jos įsteigimo;

14.3. pagal Tvarkos aprašo 5-7 prieduose kultūros ministro nustatytos formos ateinančių metų planuojamą Profesionaliojo scenos meno įstaigos veiklos programą;

14.4. pagal aprašo 8 priede kultūros ministro nustatytos formos Profesionaliojo scenos meno įstaigos veiklos finansavimo detalią sąmatą (toliau – detali sąmata);

14.5. įgaliojimo tinkamai patvirtinta kopija, jeigu paraiška pasirašoma profesionaliojo scenos meno įstaigos vadovo įgalioto asmens.

 

IV SKYRIUS

PARAIŠKŲ ADMINISTRACINIS VERTINIMAS

 

15. Už konkurso skelbimą atsakingas Kultūros ministerijos valstybės tarnautojas ne vėliau, kaip per 5 darbo dienas nuo paskutinės paraiškų priėmimo dienos atlieka jų administracinį vertinimą. Administracinio vertinimo metu už konkurso skelbimą atsakingas Kultūros ministerijos valstybės tarnautojas:

15.1. nustato, ar paraiška atitinka Tvarkos aprašo II ir III skyriaus reikalavimus;

15.2. patikrina, ar profesionaliojo scenos meno įstaiga yra tinkamai atsiskaičiusi už visus užbaigtus projektus, kuriems buvo skirtos valstybės biudžeto lėšos iš Kultūros ministerijos ir Lietuvos kultūros tarybos administruojamų programų priemonių.

16. Jeigu administracinio vertinimo metu nustatoma, kad pateikti ne visi duomenys, arba duomenys yra neišsamūs, arba pateikti ne visi dokumentai, už konkurso skelbimą atsakingas Kultūros ministerijos valstybės tarnautojas per 3 darbo dienas nuo paraiškos ir pridedamų dokumentų patikros atlikimo raštu (paštu arba elektroniniu paštu) informuoja profesionaliojo scenos meno įstaigą apie nustatytus trūkumus ir suderina terminą jiems ištaisyti.

17. Profesionaliojo scenos meno įstaigos paraiška neperduodama svarstyti Profesionaliojo scenos meno tarybai (toliau – Taryba), jeigu administracinio vertinimo metu:

17.1. profesionaliojo scenos meno įstaiga neištaiso trūkumų, nepateikia duomenų ar trūkstamų dokumentų per aprašo 16 punkte nustatyta tvarka suderintą terminą;

17.2. už konkurso skelbimą atsakingas Kultūros ministerijos valstybės tarnautojas nustato, kad profesionaliojo scenos meno įstaiga nėra atsiskaičiusi už baigtus projektus, finansuotus valstybės biudžeto lėšomis, gautomis iš Kultūros ministerijos ar Lietuvos kultūros tarybos administruojamų programų ir priemonių.

18. Profesionaliojo scenos meno įstaigos, kurių paraiškos nėra perduotos svarstyti Tarybai informuojamos apie tai raštu (paštu arba elektroniniu paštu) per 3 darbo dienas.

 

V SKYRIUS

PARAIŠKŲ SVARSTYMAS IR VERTINIMAS TARYBOJE

 

19. Už konkurso skelbimą atsakingas Kultūros ministerijos valstybės tarnautojas, atlikęs administracinį paraiškų vertinimą, Tarybai pateikia aprašo II ir III skyriuje nustatytus reikalavimus atitinkančias paraiškas ir pridedamus dokumentus bei pagal Tvarkos aprašo 9 priede kultūros ministro nustatytos formos Profesionaliojo scenos meno įstaigų paraiškų registrą.

20. Taryba veikia vadovaudamasi Lietuvos Respublikos profesionaliojo scenos meno įstatymu, šiuo Tvarkos aprašu ir Profesionaliojo scenos meno įstaigų tarybos nuostatais, kuriuos tvirtina kultūros ministras.

21. Prieš pradedant vertinti paraiškas, Tarybos nariams pateikiamas jų registracijos žurnalas ir jie informuoja Tarybos sekretorių apie galimą viešųjų ir privačių interesų konfliktą. Tarybos nario nusišalinimas (nedalyvavimas) nuo paraiškos ir pridedamų dokumentų svarstymo fiksuojamas Tarybos posėdžio protokole. Tarybos narys turi nusišalinti nuo paraiškos svarstymo, jeigu jis yra:

21.1. paraišką pateikusios profesionaliojo scenos meno įstaigos darbuotojas, kolegialaus valdymo organo narys, steigėjas, dalininkas ar savininkas;

21.2. paraišką pateikusios profesionaliojo scenos meno įstaigos kūrybinės veiklos organizatorius, dalyvis;

21.3. susijęs giminystės ryšiais su profesionaliojo scenos meno įstaigos darbuotojais, kolegialaus valdymo organo nariais, steigėjais, dalininkais ar savininkais.

22. Tuo atveju, jeigu Tarybos narys nenusišalina, kilus interesų konfliktui, jo balsavimo rezultatai tuo klausimu laikomi negaliojančiais.

23. Tarybos darbą sudaro individualus ir grupinis paraiškų vertinimas. Individualų vertinimą Tarybos narys atlieka vienas, dėl konkrečios paraiškos vertinimo nesitardamas su kitais Tarybos nariais. Grupinio vertinimo metu Tarybos nariai aptaria individualaus vertinimo rezultatus ir siekia bendros nuomonės dėl kiekvienos paraiškos įvertinimo.

24. Tarybos pirmininkas priima sprendimus dėl Tarybos darbo organizavimo ir yra atsakingas už jam pavesto darbo organizavimą laiku ir kokybiškai.

25. Per pirmąjį Tarybos posėdį Tarybos pirmininkas supažindina Tarybos narius su užduotimi, vertinimo tvarka.

26. Vieną paraišką vertina ne mažiau nei 3 Tarybos nariai atrinkti atsitiktine tvarka, tačiau Taryba susipažįsta su visomis pateiktomis paraiškomis.

27. Paraiškas vertinantys Tarybos nariai išsamiai su jomis susipažįsta ir savo vertinimus pateikia užpildę pagal Tvarkos aprašo 10 priede kultūros ministro nustatytos formos Profesionaliojo scenos meno įstaigos paraiškos Profesionaliojo scenos meno įstaigų tarybos nario vertinimo formą.

28. Prieš pradedant grupinį paraiškų vertinimą Tarybai pateikiama individualaus ekspertų vertinimo suvestinė.

29. Grupinio vertinimo metu ekspertai aptaria individualaus vertinimo metu gautus rezultatus, atkreipia dėmesį ir aptaria atvejus, kai konkretaus projekto pavienių ekspertų vertinimas pagal atskirus kriterijus ar prioritetus skyrėsi 50 ir daugiau procentų. Posėdžio metu išklausomi individualiai įvertinusių Tarybos narių argumentai. Nepavykus pasiekti bendros nuomonės, Tarybos nariai balsuoja. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia Tarybos pirmininko balsas.

30. Atlikus grupinį vertinimą sudaroma paraiškų pirmumo eilė. Taryba taip pat priima sprendimą dėl to, kiek paraiškų ir kokia suma yra finansuojamos.  

31. Kiekvienai paraišką pateikusiai profesionaliojo scenos meno įstaigai sudaroma galimybė susipažinti su jos pateiktos paraiškos individualiais (nuasmenintais) ekspertų vertinimais ir grupinio vertinimo rezultatais. 

32. Tarybos darbas laikomas baigtu, kai Tarybos pirmininkas yra pasirašęs visus posėdžių protokolus ir pateikęs atlikto darbo apibendrinimą su išvadomis ir pasiūlymais.

33. Galutiniai bendri paraiškų finansavimo rezultatai skelbiami Kultūros ministerijos interneto svetainėje www.lrkm.lt.

VI SKYRIUS

TINKAMOS FINANSUOTI IŠLAIDOS

 

34. Valstybės biudžeto lėšos skiriamos tik įstaigų administravimo išlaidoms finansuoti:

34.1. patalpų, kuriose savo veiklą vykdo profesionaliojo scenos meno įstaiga, nuomos išlaidoms finansuoti;

34.2. patalpų, kuriose savo veiklą vykdo profesionaliojo scenos meno įstaiga, infrastruktūros išlaikymo išlaidoms (patalpų eksploatavimo, komunalinių, ryšių ir kt. išlaidoms) finansuoti;

34.3. profesionaliojo scenos meno įstaigoje pagal darbo sutartis dirbančių ne kūrybinių darbuotojų darbo užmokesčio, įskaitant mokesčius, išlaidoms finansuoti;

34.4. buhalterinėms paslaugoms finansuoti.

35. Įstaigai skiriama lėšų santykinė dalis visų įstaigos administravimui reikalingų lėšų atžvilgiu gali sudaryti iki 85 procentų.

36. Finansuojamos tik tinkamos išlaidos, kurios yra:

36.1. susijusios su profesionaliojo scenos meno įstaigos veikla;

36.2. patirtos einamaisiais biudžetiniais metais nurodytais finansavimo sutartyje;

36.3. numatytos finansavimo sutarties sąmatoje;

36.4. patikrinamos, nustatomos bei pagrįstos teisės aktų reikalavimus atitinkančiais apskaitos dokumentais, turinčiais visus Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatyme ir kituose teisės aktuose nustatytus apskaitos dokumentų rekvizitus.

37. Valstybės biudžeto lėšos neskiriamos gyvenamųjų patalpų, kuriose yra įregistruota ir (arba) veikia profesionaliojo scenos meno įstaiga išlaidoms, nurodytoms Tvarkos aprašo 34 punkte, finansuoti.

38. Profesionaliojo scenos meno įstaigos sąmatoje prie finansavimo sutarties nurodytos išlaidos negali būti dar kartą finansuojamos iš kitų valstybės ir (ar) savivaldybės biudžetinių programų ir (ar) priemonių. 

39. Skirtos valstybės biudžeto lėšos negali būti naudojamos kitų metų išlaidoms dengti.

 

VII SKYRIUS

VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ PROFESIONALIOJO SCENOS MENO ĮSTAIGOS VEIKLAI SKYRIMAS

 

40. Valstybės biudžeto lėšas profesionaliojo scenos meno įstaigos veiklai vykdyti įsakymu skiria kultūros ministras, įvertinęs Tarybos rekomendacijas.

41. Profesionaliojo scenos meno įstaiga ne vėliau, kaip per 21 darbo dieną po kultūros ministro įsakymo dėl valstybės biudžeto lėšų profesionaliojo scenos meno įstaigos veiklai vykdyti skyrimo pateikia Kultūros ministerijai tinkamai užpildytą ir pasirašytą pagal Tvarkos aprašo 11 priede kultūros ministro nustatytos formos Profesionaliojo scenos meno įstaigos veiklos finansavimo sutartį (toliau – Sutartis) su būtinu priedu − su Kultūros ministerija suderinta pagal Tvarkos aprašo 12 priedą kultūros ministro nustatytos formos Profesionaliojo scenos meno įstaigos veiklos finansavimo sąmatą (toliau – Sąmata).

42. Sudarius Sutartį valstybės biudžeto lėšos į profesionaliojo scenos meno įstaigos turimą biudžeto lėšoms skirtą banko sąskaitą pervedamos valstybės iždo valdymo nustatyta tvarka.

43. Valstybės biudžeto lėšomis finansuojamų profesionaliojo scenos meno įstaigų sąrašas, nurodant profesionaliojo scenos meno įstaigos pavadinimą, skirtą valstybės biudžeto lėšų sumą profesionaliojo scenos meno įstaigos veiklai vykdyti skelbiami Kultūros ministerijos interneto svetainėje www.lrkm.lt.

 

viii SKYRIUS

Profesionaliojo scenos meno įstaigos Atsakomybė

 

44. Profesionaliojo scenos meno įstaiga yra atsakinga už tai, kad skirtos valstybės biudžeto lėšos būtų panaudotos tik pagal Sąmatoje nurodytą paskirtį, t. y. pagal konkrečius išlaidų straipsnius, įvertintus pinigine išraiška.

45. Jeigu profesionaliojo scenos meno įstaigai vykdant veiklą iškyla poreikis keisti lėšų paskirstymą pagal atskirus Sąmatos straipsnius, toks pasikeitimas nederinamas su Kultūros ministerija, jei skirtumas (nukrypimas) tarp Sąmatos straipsniui kultūros ministro įsakymu skirtų ir planuojamų naudoti valstybės biudžeto lėšų neviršys 20 procentų.

46. Jeigu skirtumas tarp kultūros ministro įsakymu skirtų ir planuojamų naudoti Sąmatos straipsnio valstybės biudžeto lėšų dėl pasikeitusių aplinkybių gali viršyti 20 procentų (išskyrus, kai viršijanti suma yra mažesnė nei 100 eurų), projekto vykdytojas privalo tikslinti Sąmatą ne vėliau kaip likus 15 darbo dienų iki Sutarties vykdymo pabaigos ir ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 15 d.

47. Kultūros ministerijai pateikiamas argumentuotas prašymas su patikslinta Sąmata. Praleidus Sąmatos tikslinimo terminą ar kitaip pažeidus Tvarkos aprašo nustatytą Sąmatos tikslinimo tvarką, Sąmatos tikslinti negalima. Tokiu atveju išlaidos, viršijančios leidžiamus nukrypimus, pripažįstamos netinkamomis ir Kultūros ministerija rašytiniu reikalavimu turi būti grąžintos iki Kultūros ministerijos nurodyto termino arba priverstinai išieškomos teisės aktų nustatyta tvarka.

Ix SKYRIUS

VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ KONTROLĖ

 

48. Kultūros ministerijai pareikalavus, profesionaliojo scenos meno įstaiga per 21 darbo dieną nuo pareikalavimo gavimo turi pateikti visų profesionaliojo scenos meno veiklos finansavimo išlaidas pateisinančių ir apmokėjimą įrodančių dokumentų patvirtintas kopijas.

49. Kultūros ministerijai nustačius, kad profesionaliojo scenos meno įstaiga veiklai finansuoti valstybės biudžeto lėšas panaudojo ne pagal paskirtį, pažeidė Tvarkos aprašo ar Sutarties reikalavimus, šios lėšos grąžinamos į Kultūros ministerijos nurodytą sąskaitą Kultūros ministerijos suderintais su profesionaliojo scenos meno įstaiga terminais. Negrąžintos lėšos išieškomos Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka, o profesionaliojo scenos meno įstaiga praranda teisę 1 metus teikti paraišką šio Tvarkos aprašo nustatytais pagrindais profesionaliojo scenos meno įstaigos veiklai finansuoti.

50. Profesionaliojo scenos meno įstaigos, pažeidusios Tvarkos aprašo ir Sutarties reikalavimus, įtraukiamos į su Kultūros ministerija neatsiskaičiusių Profesionaliojo scenos meno įstaigų registrą, kuris skelbiamas Kultūros ministerijos interneto svetainėje www.lrkm.lt.

51. Profesionaliojo scenos meno įstaiga 5 metus privalo saugoti ir, Kultūros ministerijai pareikalavus, pateikti finansavimo sutarties metu patirtas išlaidas patvirtinančius dokumentus.

 

x SKYRIUS

ATSISKAITYMAS UŽ SKIRTAS VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠAS

52. Pasibaigus Sutartyje nustatytam Profesionaliojo scenos meno įstaigos veiklos finansavimo valstybės biudžeto lėšomis terminui, bet ne vėliau kaip iki kitų biudžetinių metų sausio 15 dienos, Profesionaliojo scenos meno įstaiga Kultūros ministerijai pateikia pagal Tvarkos aprašo 13 priede kultūros ministro nustatytos formos Profesionaliojo scenos meno įstaigos veiklos finansavimo faktinių išlaidų ataskaitą ir pagal Tvarkos aprašo 2-4 prieduose kultūros ministro nustatytos formos Profesionaliojo scenos meno įstaigos veiklos programos ataskaitą.

53. Profesionaliojo scenos meno įstaigų veiklos paraiškų registras, finansavimo sutarčių ir ataskaitų registrai saugomi Kultūros ministerijoje 5 metus. Tarybos protokolai ir finansavimo sutartys saugomi nuolat Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

_________________

part_ab8934e8702744169d3d0dbae0499c5a_end