PALANGOS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL DIREKTORIAUS 2010 M. KOVO 26 D. ĮSAKYMO NR. A1–184 PAKEITIMO

 

2012 m. rugpjūčio 24 d. Nr. A1-857

Palanga

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290) 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Palangos miesto savivaldybės administracijos veiklos nuostatų, patvirtintų Palangos miesto savivaldybės tarybos 2009 m. rugpjūčio 13 d. sprendimo Nr. T2-211 1 punktu, 12, 16 punktais:

1. P a k e i č i u Dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos Palangos miesto savivaldybės administracijoje tvarkos aprašo, patvirtinto Palangos miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2010 m. kovo 26 d. įsakymo Nr. A1-184 „Dėl dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos bei informacijos rengimo ir teikimo tvarkų aprašų ir asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo taisyklių Palangos miesto savivaldybės administracijoje patvirtinimo“ 1.1 punktu, 36 punktą ir jį išdėstau taip:

„36. Bendrojo skyriaus atsakingi darbuotojai Savivaldybės administracijos direktoriaus ar Mero pasirašytus dokumentus tą pačią arba ne vėliau kaip kitą darbo dieną įregistruoja ir nuskaito jų originalus PDF formatu DVS KONTOROS atitinkamuose registravimo žurnaluose. PDF kopijos DVS KONTOROJE yra nukreipiamos struktūrinių padalinių vadovams, rengėjo nurodytiems savivaldybės Administracijos darbuotojams.

Popierinės kopijos yra dauginamos ir siunčiamos tik Tarybos nariams, fiziniams ir juridiniams asmenims, kitoms institucijoms. Kopijų įteikimas (išsiuntimas) registruojamas atitinkamame žurnale Bendrajame skyriuje.

Struktūrinio padalinio vadovas arba atsakingas darbuotojas PDF kopijas DVS KONTOROJE nukreipia vykdymui atsakingiems padalinio darbuotojams.

Su savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais ar Mero potvarkiais administracijos darbuotojai pasirašytinai yra supažindinami tik atitinkamuose teisės aktuose nustatytais atvejais. Pasirašytinai supažindinami yra tik tie darbuotojai, kuriems nėra įrengtos kompiuterizuotos darbo vietos.

Preziumuojama, kad visi savivaldybės administracijos darbuotojai susipažino su Direktoriaus įsakymais, Mero potvarkiais veiklos ir jais tvirtinamais teisės aktais, įsakymais personalo, komandiruočių, atostogų klausimais, paruoštais pranešimais, teikimais, įgaliojimais, nurodymais bei su šiais dokumentais susijusiais pakeitimais ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo šių dokumentų paskelbimo DVS KONTOROJE. Atskirais atvejais pačiuose dokumentuose gali būti numatyta kitokia darbuotojų supažindinimo su jais tvarka.

Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus personalo (A2), komandiruočių ir atostogų klausimais (A3), Mero potvarkius personalo (M2), komandiruočių ir atostogų klausimais (M3) gali matyti savivaldybės administracijos vadovybė, Meras, Mero pavaduotojas, struktūrinių padalinių vadovai. Kiti darbuotojai, su savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais, Mero potvarkiais atostogų ir komandiruočių klausimais supažindinami tik nurodžius rengėjams.“

2. N u s t a t a u, kad šis įsakymas įsigalioja nuo 2012 m. rugsėjo 3 d.

3. P a v e d u Bendrajam skyriui su šiuo įsakymu pasirašytinai supažindinti visus savivaldybės administracijos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis.

 

Direktorė                                                                                                                  Akvilė Kilijonienė