KLAIPĖDOS MIESTO SAVIVALDYBĖS

ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL KLAIPĖDOS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2011 M. SAUSIO 21 D. ĮSAKYMO NR. AD1-154 „DĖL KITOS METINĖS VIETINĖS RINKLIAVOS UŽ KOMUNALINIŲ ATLIEKŲ SURINKIMĄ IR TVARKYMĄ TAIKYMO TVARKOS APRAŠO IR TIPINIŲ ĮSAKYMO FORMŲ PATVIRTINIMO“ PAPILDYMO

 

2011 m. kovo 18 d. Nr. AD1-517

Klaipėda

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi ir Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2010 m. lapkričio 25 d. sprendimo Nr. T2-330 „Dėl Klaipėdos miesto savivaldybės vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą ir tvarkymą nuostatų patvirtinimo“ 1 punktu patvirtintų Klaipėdos miesto savivaldybės vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą ir tvarkymą nuostatų 21 punktu,

papildau Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2011 m. sausio 21 d. įsakymo Nr. AD1-154 „Dėl Kitos metinės vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą ir tvarkymą taikymo tvarkos aprašo ir tipinių įsakymo formų patvirtinimo“ 1.1 papunkčiu patvirtinto Klaipėdos miesto savivaldybės kitos metinės vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą ir tvarkymą taikymo tvarkos aprašo 8.1, 8.2 ir 8.3 papunkčius ir juos išdėstau taip:

„8.1. AB LESTO (arba VŠĮ „Klaipėdos butai“, kai nekilnojamojo turto objektas (butas) nuosavybės teise priklauso Klaipėdos miesto savivaldybei) pateiktą informaciją (turtiniam vienetui) apie sunaudotą elektros energijos kiekį už praėjusius kalendorinius metus nuo sausio 1 d. iki gruodžio 31 d.;

8.2. AB „Klaipėdos vanduo“ (arba VŠĮ „Klaipėdos butai“, kai nekilnojamojo turto objektas (butas) nuosavybės teise priklauso Klaipėdos miesto savivaldybei) pateiktą informaciją (turtiniam vienetui) apie sunaudotą vandens kiekį už praėjusius kalendorinius metus nuo sausio 1 d. iki gruodžio 31 d;

8.3. jei nekilnojamojo turto objektas praėjusiais kalendoriniais metais buvo statomas ir (ar) remontuojamas, statybos ir griovimo atliekų surinkimo ar sutvarkymo faktą įrodančius dokumentus (apmokėjimą už šių atliekų surinkimą ir išvežimą ar sutvarkymą įrodančius dokumentus)“.

 

 

 

Savivaldybės administracijos direktorius                                                        Aloyzas Každailevičius