TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

Dėl Tauragės rajono savivaldybės vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą ir tvarkymą lengvatų teikimo tvarkos aprašo, PAtvirtinTo tauragės rajono savivaldybės tarybos 2012 m. lapkričio 14 d.sprendimu Nr. 1-509,

pakeitimo

 

2013 m. gruodžio 30 d. Nr. 1-916

Tauragė

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290; 2012, Nr. 136-6958) 16 straipsnio 2 dalies 37 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos rinkliavų įstatymo (Žin., 2000, Nr. 52-1484) 12 straipsnio 3 punktu, Tauragės rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1.    Pakeisti Tauragės rajono savivaldybės vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą ir tvarkymą lengvatų teikimo tvarkos aprašo, patvirtinto Tauragės rajono savivaldybės tarybos 2012 m. lapkričio 14 d. sprendimu Nr. 1-509, 8 ir 11.2 punktus ir išdėstyti juos nauja redakcija taip:

8. Kai būste nėra gyvenamąją vietą deklaravusių kitų asmenų, Vietinės rinkliavos įmoka mažinama 30 procentų:

8.1. pensinio amžiaus sutuoktiniams, iš kurių bent vienas yra sunkaus ar vidutinio neįgalumo lygio;

8.2. pensinio amžiaus žmonėms, kuriems yra sukakę 75 ir daugiau metų;

8.3. vieniems gyvenantiems pensinio amžiaus asmenims, kuriems yra nustatytas sunkus ar vidutinis neįgalumo lygis.

11.2. seniūnijos, kurios teritorijoje gyvena, išduotą dokumentą „Pažyma gyvenamosios patalpos savininkui (bendraturčiui);“

2.      Papildyti Vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą ir tvarkymą lengvatų teikimo tvarkos aprašą, patvirtintą Tauragės rajono savivaldybės tarybos 2012 m. lapkričio 14 d. sprendimu Nr. 1-509, naujais 14, 15 ir 16 punktais ir išdėstyti juos taip:

„14. Vadovaudamasis šiuo Tvarkos aprašu pagal vietinės rinkliavos mokėtojo pateiktus dokumentus TRATC pritaiko lengvatas ir tikslina vietinės rinkliavos mokėtojų registro duomenis.

15. Lengvatos galioja nuo jų suteikimo einamaisiais ir kiekvienais kitais kalendoriniais metais, jeigu lengvatos gavėjas neprarado lengvatos gavėjo statuso.

16. Atsiradus aplinkybėms, dėl kurių lengvatos gavėjas netenka teisės į 7 ir 8 punktuose nurodytas lengvatas, vietinės rinkliavos mokėtojas per 15 kalendorinių dienų privalo kreiptis į Tauragės RATC.“

3.    Buvusius aprašo 14, 15, 16 punktus laikyti atitinkamai 17, 18, 19 punktais.

Paskelbti informaciją apie šį sprendimą vietinėje spaudoje, o visą sprendimą – Tauragės rajono savivaldybės interneto svetainėje.

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                  Pranas Petrošius


Tauragės rajono savivaldybės

teisės aktų ar jų projektų antikorupcinio

vertinimo metodikos 1 priedas

 

SPRENDIMAS Dėl tauragės rajono savivaldybės vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą ir tvarkymą lengvatų teikimo tvarkos aprašo PAtvirtinimo

 

 

Nr.

 

Teisės akto ar jo projekto kokybės rodikliai

 

Vertinimas balais

P a p r a s t u m a s

1.

Ar teisės aktas praplečia jau kitais teisės aktais Savivaldybės reglamentuotos srities apimtį?

 

Ne (0)

N u o s e k l u m a s

2.

Ar šis tam tikrą sritį reglamentuojantis Savivaldybės teisės aktas prieštarauja įstatymams ar kitiems valstybiniams teisės aktams?

 

Ne (0)

S t r u k t ū r a

3.

Ar teisės aktas yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, preambulė, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ?

Taip (0)

 

4.

Ar teisės akto struktūra apima pirmiausia bendrus, o vėliau konkretesnius dalykus?

Taip (0)

 

5.

Ar teisės akto struktūra atitinka šiai sričiai būdingų teisės aktų struktūrą?

Taip (0)

 

6.

Ar teisės akto skyriai, pastraipos yra ilgesnės nei šiai sričiai būdingų kitų teisės aktų?

 

Ne (0)

7.

Ar tekste išvardyti šio teisės akto tikslai ir būdai, kaip tuos tikslus pasiekti?

 

Ne (1)

8.

Ar kiekvienos teisės akto nuostatos tikslas yra aiškus?

Taip (0)

 

9.

Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai?

 

Ne (0)

10.

Ar teisės akte yra pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai?

 

Ne (0)

11.

Ar teisės akte yra vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą?

 

Ne (0)

Į g y v e n d i n i m a s

12.

Ar kiekvienas įpareigojimas yra susietas su aiškiai išreikšta sankcija?

Taip (0)

 

13.

Ar teisės akte yra numatytas mechanizmas ir struktūra, reikalingi tinkamam įgyvendinimui užtikrinti?

Taip (1)

 

14.

Ar teisės aktas suteikia per daug veiksmų laisvės Savivaldybės administracijos padaliniams, asmenims, asmenų grupėms ar įstaigoms, turinčioms įgyvendinti teisės akte apibrėžtas nuostatas?

 

Ne (0)

 

Vidutinis balas (pagal Metodikos 15 punktą) – 0,14

Išvada - korupcijos rizikos pasireiškimas teisės akto projekte yra labai mažas.

Išankstinį teisės akto projekto vertinimą atliko Neringa Kedavičiūtė – Architektūros ir urbanistikos skyriaus vyr. specialistė


Tauragės rajono savivaldybės

teisės aktų ar jų projektų antikorupcinio

vertinimo metodikos 2 priedas

 

SPRENDIMAS Dėl tauragės rajono savivaldybės vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą ir tvarkymą lengvatų teikimo tvarkos aprašo PAtvirtinimo

 

Nr.

Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai

Vertinimas balais

N a u d i n g u m a s

1.

Ar teisės aktas sustiprina tarnautojų, jiems prilygintų asmenų ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti?

 

Ne (0)

2.

Ar teisės aktas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus arba skirti išmokas vienam subjektui (tarnautojui, jam prilygintam asmeniui, komisijai, darbo grupei ir t. t.)?

 

Ne (0)

3.

Ar teisės aktas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams?

 

Ne (0)

4.

Ar teisės akto įgyvendinimo procedūros mažina veiklos skaidrumą (ar visi turto įsigijimai ir perleidimai yra numatyti vykdyti viešojo konkurso tvarka, ar visuomenės informavimas apie įgyvendinimo procesus yra numatytas teisės akte)?

 

Ne (0)

5.

Ar teisės aktas sumažina tarnautojų ar jiems prilygintų asmenų, kuriems šiuo teisės aktu suteikiama teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, sprendimų priėmimo skaidrumą?

 

Ne (0)

6.

Ar teisės aktu yra pailginamas sandorio vykdymo terminas?

 

Ne (0)

7.

Ar teisės aktas gali trukdyti vykdyti korupcijos prevenciją, prieštarauti kituose teisės aktuose numatytiems antikorupciniams procesams?

 

Ne (0)

8.

Ar teisės aktas sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus?

 

Ne (0)

9.

Ar teisės aktu yra mažinama tarnautojų arba jiems prilyginamų asmenų kaitos galimybė?

 

Ne (0)

10.

Ar teisės aktu yra sukuriamos arba padidinamos tarnautojų arba jiems prilyginamų asmenų viešųjų ir privačių interesų konfliktų galimybės?

 

Ne (0)

11.

Ar teisės aktas numato tarnautojo arba jam prilyginto asmens, kuriam yra suteikta teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, atsakomybės ir minėto asmens kontrolės formas?

Taip (0)

 

12.

Ar teisės aktu yra sudaryta galimybė apskųsti tarnautojo arba jam prilyginto asmens sprendimą nepriklausomam asmeniui?

Taip (0)

 

P r i e i n a m u m a s

13.

Ar teisės aktas sumažina patirties ir profesinius reikalavimus tarnautojams, jiems prilygintiems asmenims, įstaigoms ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, dalyvaujantiems teisės aktu apibrėžtoje veikloje?

 

Ne (0)

14.

Ar teisės akte yra numatoma galimybė patikrinti asmenų kvalifikaciją prieš jiems dalyvaujant teisės aktu apibrėžtoje veikloje?

 

Ne (1)

 

Vidutinis balas (pagal Metodikos 15 punktą) – 0,07

Išvada - korupcijos rizikos pasireiškimas teisės akto projekte yra labai mažas.

Išankstinį teisės akto projekto vertinimą atliko Neringa Kedavičiūtė – Architektūros ir urbanistikos skyriaus vyr. specialistė