VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ TARNYBOS DIREKTORIAUS

ĮSAKYMAS

 

DĖL VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ TARNYBOS DIREKTORIAUS 2011 M. RUGPJŪČIO 1 D. ĮSAKYMO NR. 1S-104 „DĖL VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ Tarnybos, GINANČIOS VIEŠĄJĮ INTERESĄ, KREIPIMOSI Į TEISMĄ DĖL VIEŠOJO PIRKIMO–PARDAVIMO SUTARTIES PRIPAŽINIMO NEGALIOJANČIA IR (AR) ALTERNATYVIŲ SANKCIJŲ TAIKYMO taisyklių patvirtinimo“ papildymo

 

2011 m. lapkričio 21 d. Nr. 1S-161

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Viešųjų pirkimų tarnybos nuostatų (Žin., 2010, Nr. 2-66, Nr. 57-2825), pavirtintų Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2009 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 4-747, 11.5 punktu:

1. Papildau Viešųjų pirkimų tarnybos, ginančios viešąjį interesą, kreipimosi į teismą dėl viešojo pirkimo–pardavimo sutarties pripažinimo negaliojančia ir (ar) alternatyvių sankcijų taikymo taisyklių, patvirtintų Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2011 m. rugpjūčio 1 d. įsakymu Nr. 1S-104 „Dėl Viešųjų pirkimų tarnybos, ginančios viešąjį interesą, kreipimosi į teismą dėl viešojo pirkimo–pardavimo sutarties pripažinimo negaliojančia ir (ar) alternatyvių sankcijų taikymo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2011, Nr. 101-4767), (toliau – Taisyklės):

1.1. 1 punktą ir jį išdėstau taip:

1. Viešųjų pirkimų tarnybos, ginančios viešąjį interesą, kreipimosi į teismą dėl viešojo pirkimopardavimo sutarties (toliau – pirkimo sutartis) pripažinimo negaliojančia ir (ar) alternatyvių sankcijų taikymo taisyklės (toliau – Taisyklės) reglamentuoja Viešųjų pirkimų tarnybos (toliau – Tarnyba) sprendimų ginti arba atsisakyti ginti viešąjį interesą ir kreiptis į teismą dėl viešojo pirkimo sutarties pripažinimo negaliojančia ir (ar) alternatyvių sankcijų taikymo priėmimą (išskyrus dėl Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų, atliekamų gynybos ir saugumo srityje, įstatymo (Žin., 2011, Nr. 85-4135) ir kitų su jo įgyvendinimu susijusių teisės aktų pažeidimų).“

1.2. 4 punktą ir jį išdėstau taip:

4. Sprendimą dėl Tarnybos kreipimosi ar atsisakymo kreiptis į teismą dėl pirkimo sutarties pripažinimo negaliojančia ir (ar) alternatyvių sankcijų taikymo (toliau – Sprendimas), suderinę su Tarnybos direktoriumi ir Tarnybos direktoriaus pavaduotoju, koordinuojančiu ir kontroliuojančiu Tarnybos Teisės taikymo skyriaus veiklą, priima ir Sprendimo projektą (ieškinio teismui projektą) rengia Tarnybos Teisės taikymo skyriaus valstybės tarnautojai ir (ar) darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis, kurių pareigybių aprašymuose nustatyta funkcija rengti Tarnybos ieškinių, ginant viešąjį interesą, dėl pirkimo sutarties pripažinimo negaliojančia ir (ar) alternatyvių sankcijų taikymo teismams projektus (toliau – Teisės taikymo skyriaus darbuotojai), ir (ar) pavedus Tarnybos Teisės taikymo skyriaus vedėjui. Sprendimo projektas parengiamas objektyviai ir išsamiai įvertinus Tarnybos Kontrolės skyriaus parengtas vertinimo išvadas ir (ar) tikrinimo ataskaitas, Tarnybos Prevencijos skyriaus išvadas dėl Viešųjų pirkimų įstatyme numatytų Tarnybos sutikimų, kuriose yra nustatyta, kad perkančioji organizacija viešojo pirkimo sutartį sudarė pažeisdama Viešųjų pirkimų įstatymą ir kitus su jo įgyvendinimu susijusius teisės aktus, ir įvertinus šias aplinkybes:

4.1. Tarnybos Kontrolės skyriaus parengtose vertinimo išvadose ir (ar) tikrinimo ataskaitose, Tarnybos Prevencijos skyriaus išvadose dėl Viešųjų pirkimų įstatyme numatytų Tarnybos sutikimų nustatytų Viešųjų pirkimų įstatymo ir kitų su jo įgyvendinimu susijusių teisės aktų pažeidimų reikšmę asmenų, jų grupių, valstybės ir visuomenės teisėms bei teisėtiems interesams;

4.2. Tarnybos Kontrolės skyriaus parengtose vertinimo išvadose ir (ar) tikrinimo ataskaitose, Tarnybos Prevencijos skyriaus išvadose dėl Viešųjų pirkimų įstatyme numatytų Tarnybos sutikimų, nustatytų Viešųjų pirkimų įstatymo ir kitų su jo įgyvendinimu susijusių teisės aktų pažeidimų įtaką viešojo pirkimo rezultatams;

4.3. Tarnybos Kontrolės skyriaus parengtose vertinimo išvadose ir (ar) tikrinimo ataskaitose, Tarnybos Prevencijos skyriaus išvadose dėl Viešųjų pirkimų įstatyme numatytų Tarnybos sutikimų nustatytų Viešųjų pirkimų įstatymo ir kitų su jo įgyvendinimu susijusių teisės aktų pažeidimų įtaką tiekėjų pasiūlymų eilei;

4.4. perkančiosios organizacijos pirkimo sutarties, sudarytos pažeidus Viešųjų pirkimų įstatymo ir kitų su jo įgyvendinimu susijusių teisės aktus, trukmę, įvykdymo mastą ir kitas aplinkybes;

4.5. perkančiosios organizacijos spendimo (-ų) įtaką lėšų panaudojimui, kuris galėjo būti neracionalus;

4.6. kitas aplinkybes.“

2. Nustatau, kad šis įsakymas gali būti skundžiamas teisės aktų nustatyta tvarka.

 

 

 

Direktorius                                                                              Žydrūnas Plytnikas