LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO

į s a k y m a s

 

DĖL STANDARTIZACIJOS TARYBOS PERSONALINĖS SUDĖTIES IR STANDARTIZACIJOS TARYBOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO

 

2013 m. liepos 2 d. Nr. 4-592

Vilnius

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos standartizacijos įstatymo (Žin., 2000, Nr. 35-972; 2007, Nr. 39-1435) 13 straipsnio 1 dalimi ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. sausio 16 d. nutarimo Nr. 34 „Dėl įgaliojimų suteikimo įgyvendinant Lietuvos Respublikos standartizacijos įstatymą“ (Žin., 2008, Nr. 10-345; 2012, Nr. 83-4367) 1.1 ir 1.2 punktais,

tvirtinu:

1. šią Standartizacijos tarybos personalinę sudėtį:

 

Marius Skarupskas

Lietuvos Respublikos ūkio viceministras (Standartizacijos tarybos pirmininkas);

Kęstutis Masalskis

Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos Pramonės ir prekybos departamento direktorius (Standartizacijos tarybos pirmininko pavaduotojas);

Alvita Armanavičienė

Lietuvos nacionalinės vartotojų federacijos prezidentė;

Aurika Banienė

Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerijos Žemės ūkio gamybos ir maisto pramonės departamento Kokybės politikos skyriaus vedėjo pavaduotoja;

Tomas Baranauskas

Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Statybos ir būsto departamento Projektavimo, statybos produktų ir proceso normavimo skyriaus vyriausiasis specialistas;

Aldona Baublytė

Lietuvos sveikatos apsaugos darbuotojų profesinės sąjungos pirmininkė (Lietuvos profesinių sąjungų konfederacijos atstovė);

Stasys Bočkus

Kauno technologijos universiteto Mechanikos ir mechatronikos fakulteto Gamybos technologijų katedros profesorius habilituotas daktaras;

Romutis Četvergas

Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos prie Ūkio ministerijos viršininko pavaduotojas;

Arūnas Gudelis

Valstybinio mokslinio tyrimų instituto Fizinių ir technologijos mokslų centro Metrologijos skyriaus vadovas;

Nerijus Jasinskas

Lietuvos Respublikos energetikos ministerijos Energijos gamybos skyriaus vyriausiasis specialistas;

Stanislovas Juodvalkis

Lietuvos vartotojų asociacijos prezidentas;

Albinas Kasparaitis

Lietuvos pramonininkų konfederacijos atstovas, uždarosios akcinės bendrovės „Precizika Metrology“ marketingo ir inžinerijos direktorius;

Gražina Laurynaitienė

Lietuvos statybininkų asociacijos vyriausioji konsultantė;

Aris Lencevičius

uždarosios akcinės bendrovės „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ asocijuotas vyriausiasis konsultantas (Lietuvos verslo darbdavių konfederacijos atstovas);

Jonas Gediminas Marčiukaitis

Vilniaus Gedimino technikos universiteto Statybos fakulteto Gelžbetoninių ir mūrinių konstrukcijų katedros habilituotas daktaras profesorius emeritas;

Irma Pilipienė

asociacijos „Lietuvos maisto pramonė“ direktorė;

Rimantas Proscevičius

akcinės bendrovės „Lifosa“ technikos direktorius (Lietuvos chemijos pramonės įmonių asociacijos atstovas);

Ramunė Edita Rukšėnienė

Lietuvos standartizacijos departamento Standartizacijos skyriaus vedėja;

Aldona Sabaitienė

 

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Darbo aplinkos skyriaus vedėjo pavaduotoja;

Arvydas Sedekerskis

Lietuvos elektros energetikos asociacijos specialistas;

Kęstutis Šetkus

 

Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros Inovacijų paramos ir technologijų perdavimo skyriaus vedėjas;

Brunonas Šičkus

Lietuvos standartizacijos departamento direktorius;

Saulius Tumėnas

viešosios įstaigos „Intechcentras“ direktorius (Lietuvos inžinerinės pramonės asociacijos atstovas);

Jonas Vosylius

uždarosios akcinės bendrovės „Terina“ generalinis direktorius (Lietuvos aprangos ir tekstilės įmonių asociacijos Tarybos narys).

 

2. Standartizacijos tarybos darbo reglamentą (pridedama).

 

 

 

Ūkio ministras                                                                                  Evaldas Gustas

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos ūkio ministro

2013 m. liepos 2 d. įsakymu Nr. 4-592

 

STANDARTIZACIJOS TARYBOS DARBO REGLAMENTAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Standartizacijos tarybos darbo reglamentas (toliau – Reglamentas) nustato Standartizacijos tarybos (toliau – Taryba) funkcijas, darbo organizavimo ir sprendimų priėmimo tvarką.

2. Taryba yra kolegialus patariamasis organas prie Lietuvos standartizacijos departamento (toliau – Departamentas).

3. Taryba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos standartizacijos įstatymu (Žin., 2000, Nr. 35-972; 2007, Nr. 39-1435), kitais teisės aktais ir Reglamentu.

 

II. PAGRINDINIS TARYBOS UŽDAVINYS IR FUNKCIJOS

 

4. Tarybos uždavinys – svarstyti strateginius standartizacijos klausimus.

5. Taryba atlieka šias funkcijas:

5.1. stebi vykdomą politiką standartizacijos srityje ir kaupia informaciją, reikalingą jos darbui;

5.2. teikia pasiūlymus Departamentui sprendžiant standartizacijos strateginius klausimus;

5.3. svarsto klausimus, susijusius su standartizacijos teisės aktų projektų rengimu, teikia Departamentui savo pasiūlymus dėl jų;

5.4. atlieka kitas teisės aktų nustatytas funkcijas.

 

III. TARYBOS TEISĖS

 

6. Taryba, vykdydama pavestą uždavinį, turi teisę:

6.1. gauti iš Departamento, kitų institucijų, įstaigų ir organizacijų informaciją, reikalingą pavestoms funkcijoms atlikti;

6.2. kviesti į Tarybos posėdžius atitinkamų sričių specialistus.

 

IV. TARYBOS SUDARYMAS IR DARBO ORGANIZAVIMAS

 

7. Taryba sudaroma vadovaujantis Lietuvos Respublikos standartizacijos įstatymo 13 straipsnio 2 ir 3 dalimis.

8. Tarybos darbo forma – Tarybos posėdis.

9. Tarybos veiklai vadovauja ir jos posėdžiams pirmininkauja Tarybos pirmininkas, o laikinai nesant Tarybos pirmininko Tarybos posėdžiams pirmininkauja Tarybos pirmininko pavaduotojas (toliau kartu – posėdžiui pirmininkaujantis asmuo).

10. Tarybos sekretorius organizuoja Tarybos darbą, rengia Tarybos posėdžio darbotvarkę ir teikia ją tvirtinti Tarybos pirmininkui, protokoluoja Tarybos posėdžius, tvarko Tarybos dokumentaciją, vykdo Tarybos pirmininko pavedimus, skelbia Tarybos informaciją Departamento biuletenyje ir Departamento interneto svetainėje.

11. Taryba renkasi į posėdžius Departamente pagal poreikį, bet ne rečiau kaip du kartus per metus.

12. Tarybos posėdžio datą ir laiką nustato, Tarybos posėdžio darbotvarkę tvirtina ir į Tarybos posėdį kviečia Tarybos pirmininkas. Patvirtintą Tarybos posėdžio darbotvarkę, posėdžio medžiagą ir kvietimą į posėdį Tarybos sekretorius išsiunčia raštu ir (ar) elektroniniu paštu Tarybos nariams ne vėliau kaip prieš 3 (tris) darbo dienas iki posėdžio. Posėdžio darbotvarkėje nurodoma posėdžio data, laikas, vieta, svarstomi klausimai ir kiekvieno svarstomo klausimo pranešėjas. Tarybos pirmininko pasiūlymu darbotvarkė gali būti papildyta, bet ne vėliau kaip iki posėdžio pradžios.

13. Į Tarybos posėdžius gali būti kviečiami Departamento ir kitų institucijų atstovai (toliau – posėdžio dalyviai). Dėl šių asmenų pakvietimo sprendžia Tarybos pirmininkas, atsižvelgdamas į svarstomo klausimo turinį ir pranešėjų pasiūlymus. Kvietimai šiems asmenims pateikiami ne vėliau kaip prieš 3 (tris) darbo dienas iki posėdžio.

14. Tarybos posėdžio dalyviai balsavimo teisės neturi ir balsavime nedalyvauja, tačiau posėdžiui pirmininkaujančio asmens leidimu gali pareikšti savo nuomonę posėdyje svarstomais klausimais.

15. Tarybos posėdis laikomas teisėtu, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 Tarybos narių. Tarybos narys, negalintis dalyvauti posėdyje, privalo apie tai pranešti Tarybos sekretoriui ne vėliau kaip prieš 1 (vieną) darbo dieną iki posėdžio, nurodydamas neatvykimo priežastį. Kartu su pranešimu apie nedalyvavimą posėdyje Tarybos narys gali raštu pateikti posėdžio darbotvarkės klausimais savo nuomonę, kuri paskelbiama posėdyje ir pridedama prie posėdžio protokolo. Gautą atitinkamą informaciją iš Tarybos nario Tarybos posėdžio sekretorius nedelsdamas pateikia Tarybos pirmininkui.

16. Tarybos sprendimai priimami atviru balsavimu, jeigu už juos balsuoja daugiau kaip pusė posėdyje dalyvaujančių Tarybos narių. Balsus skaičiuoja Tarybos sekretorius. Kiekvienas Tarybos narys turi po vieną balsą. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia posėdžiui pirmininkaujančio asmens balsas.

 

V. TARYBOS SPRENDIMŲ ĮFORMINIMAS

 

17. Tarybos posėdžiai yra protokoluojami. Protokole nurodoma posėdžio data, eilės numeris, posėdžio dalyviai, svarstomi klausimai, pranešėjai bei kalbėję asmenys. Į posėdžio protokolą įrašomi priimti sprendimai kartu su balsavimo rezultatais. Tarybos posėdžio protokolą pasirašo posėdžiui pirmininkaujantis asmuo ir Tarybos sekretorius. Protokolas pasirašomas ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas po Tarybos posėdžio.

18. Tarybos sekretorius elektroniniu paštu išsiunčia pasirašyto posėdžio protokolo kopijas visiems Tarybos nariams ne vėliau kaip kitą dieną nuo Tarybos posėdžio protokolo pasirašymo.

 

VI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

19. Tarybos sekretoriaus funkcijas atlieka Departamento direktoriaus paskirtas valstybės tarnautojas ar darbuotojas.

20. Tarybą techniškai aptarnauja Departamentas.

21. Tarybos veiklos dokumentai (posėdžių protokolai, susirašinėjimo medžiaga ir kiti dokumentai) saugomi Departamente Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo (Žin., 1995, Nr. 107-2389; 2004, Nr. 57-1982) nustatyta tvarka.

 

_________________