LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL FINANSŲ MINISTRO 2008 m. birželio 11 d. įsakymo Nr. 1K-212 „Dėl juridinių asmenų, kurie nėra perkančiosios organizacijos pagal lietuvos respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, pirkimų vykdymo ir priežiūros tvarkos aprašo patvirtinimo“ PAKEITIMO

 

2013 m. balandžio 30 d. Nr. 1K-154

Vilnius

 

P a k e i č i u Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. birželio 11 d. įsakymą Nr. 1K-212 „Dėl Juridinių asmenų, kurie nėra perkančiosios organizacijos pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, pirkimų vykdymo ir priežiūros tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 69-2641):

1. Išdėstau preambulę taip:

Vadovaudamasis Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir veiksmų programas, taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 17 d. nutarimu Nr. 1139 (Žin., 2007, Nr. 114-4637; 2012, Nr. 90-4698), 5.3.1 punktu ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimo Nr. 1443 „Dėl projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 4-132) 2.1.3.3 punktu,“.

2. Nurodytu įsakymu patvirtintame Juridinių asmenų, kurie nėra perkančiosios organizacijos pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, pirkimų vykdymo ir priežiūros tvarkos apraše:

2.1. išdėstau 14 punktą taip:

14. Projekto vykdytojas ir (arba) partneris privalo nustatyti ir pirkimo pradžioje tiekėjams pateikti tikslius ir aiškius minimalius techninius ir (arba) funkcinius perkamų prekių, paslaugų ir darbų reikalavimus ir (arba) apibūdinti norimą rezultatą, pasiūlymo pateikimo terminą, pirkimo sąlygas ir tiekėjų pasiūlymų vertinimo kriterijus. Projekto vykdytojas ir (arba) partneris privalo nustatyti ir pirkimo dokumentuose nurodyti, kokia bendra pasiūlymo kaina (su pridėtinės vertės mokesčiu ar be šio mokesčio) bus vertinama tiekėjų galutinių pasiūlymų vertinimo metu. Jeigu pagal Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatymą (Žin., 2002, Nr. 35-1271) prekių tiekimas, paslaugų teikimas ir prekių įsigijimas pridėtinės vertės mokesčiu neapmokestinami, projekto vykdytojas ir (arba) partneris privalo nustatyti ir pirkimo dokumentuose nurodyti, kad tiekėjai pasiūlymuose bendrą pasiūlymo kainą, kuri bus vertinama tiekėjų galutinių pasiūlymų vertinimo metu, pateiktų be pridėtinės vertės mokesčio. Projekto vykdytojas ir (arba) partneris turi teisę nustatyti minimalius tiekėjų kvalifikacijos, finansinių, ekonominių ir techninių pajėgumų reikalavimus ir parengti išsamius pirkimo dokumentus.“;

2.2. papildau šiuo 261 punktu:

261. Projekto vykdytojas ir (arba) partneris arba pirkimo komisija, pasiūlymų vertinimo metu radusi pasiūlyme nurodytos kainos apskaičiavimo klaidų, privalo paprašyti dalyvių per jos nurodytą terminą ištaisyti pasiūlyme pastebėtas klaidas, nekeičiant vokų su pasiūlymais atplėšimo posėdžio metu paskelbtos kainos. Taisydamas pasiūlyme nurodytas aritmetines klaidas, dalyvis neturi teisės atsisakyti kainos sudedamųjų dalių arba papildyti kainą naujomis dalimis. Jei dalyvis per projekto vykdytojo ir (arba) partnerio arba pirkimo komisijos nurodytą terminą neištaiso klaidų ir (ar) nepaaiškina pasiūlymo, jo pasiūlymas atmetamas kaip neatitinkantis pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų.“;

2.3. išdėstau 35 punktą taip:

35. Vykdant apklausą raštu arba perkant konkurso būdu, projekto vykdytojas ir (arba) partneris ne vėliau kaip per 3 darbo dienas po pirkimo sutarties sudarymo privalo pasiūlymus pateikusius tiekėjus raštu informuoti apie pirkimo sutarties sudarymą, nurodydamas tiekėją, su kuriuo sudaryta pirkimo sutartis, ir laimėjusio pasiūlymo kainą.“

 

 

 

FINANSŲ MINISTRAS                                                                       RIMANTAS ŠADŽIUS