LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL PROJEKTŲ, SKIRTŲ ORGANIZUOTI KOMPLEKSINIŲ PASLAUGŲ TEIKIMĄ VAIKAMS, NUKENTĖJUSIEMS NUO SMURTO, AR NETIESIOGINIO ŠEIMYNINIO SMURTO AUKOMS (LIUDININKAMS) IR JŲ ŠEIMOS NARIAMS, VERTINIMO KOMISIJOS SUDARYMO IR ATRANKOS KONKURSO 2010 M. NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2010 m. vasario 12 d. Nr. A1-66

Vilnius

 

Vykdydamas Nacionalinės smurto prieš vaikus prevencijos ir pagalbos vaikams 2008–2010 metų programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. balandžio 24 d. nutarimu Nr. 392 (Žin., 2008, Nr. 51-1892), 4.2 priemonę „Organizuoti kompleksinių paslaugų teikimą vaikams, nukentėjusiems nuo smurto, ar netiesioginio šeimyninio smurto aukoms (liudininkams) ir jų šeimos nariams“:

1. S u d a r a u šios sudėties Projektų, skirtų organizuoti kompleksinių paslaugų teikimą vaikams, nukentėjusiems nuo smurto, ar netiesioginio šeimyninio smurto aukoms (liudininkams) ir jų šeimos nariams, vertinimo komisiją:

Steponas Kulbauskas – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Piniginės paramos, vaikų ir jaunimo departamento direktoriaus pavaduotojas (komisijos pirmininkas);

Asta Šidlauskienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Vaikų ir jaunimo skyriaus vyresnioji specialistė (komisijos sekretorė);

Živilė Kairytė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos gerovės skyriaus vyriausioji specialistė;

Vilma Karosienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Lygių galimybių skyriaus vyriausioji specialistė;

Milda Saudargė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Bendruomenių reikalų skyriaus vyriausioji specialistė;

Daina Urbonaitienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Vaikų ir jaunimo skyriaus vedėja.

2. T v i r t i n u Projektų, skirtų organizuoti kompleksinių paslaugų teikimą vaikams, nukentėjusiems nuo smurto, ar netiesioginio šeimyninio smurto aukoms (liudininkams) ir jų šeimos nariams, atrankos konkurso organizavimo 2010 metais nuostatus (pridedama).

3. P a v e d u šio įsakymo vykdymo kontrolę viceministrei Skirmai Kondratas.

4. L a i k a u netekusiu galios Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2008 m. birželio 19 d. įsakymą Nr. A1-202 „Dėl projektų, skirtų organizuoti kompleksinių paslaugų teikimą vaikams, nukentėjusiems nuo smurto, ar netiesioginio šeimyninio smurto aukoms (liudininkams) ir jų šeimos nariams, vertinimo komisijos sudarymo ir projektų atrankos konkurso nuostatų patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 72-2776).

 

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministras             Donatas Jankauskas

 

_________________

 


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos socialinės

apsaugos ir darbo ministro

2010 m. vasario 12 d. įsakymu Nr. A1-66

 

PROJEKTŲ, SKIRTŲ ORGANIZUOTI KOMPLEKSINIŲ PASLAUGŲ TEIKIMĄ VAIKAMS, NUKENTĖJUSIEMS NUO SMURTO, AR NETIESIOGINIO ŠEIMYNINIO SMURTO AUKOMS (LIUDININKAMS) IR JŲ ŠEIMOS NARIAMS, ATRANKOS KONKURSO ORGANIZAVIMO

2010 METAIS NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Projektų, skirtų organizuoti kompleksinių paslaugų teikimą vaikams, nukentėjusiems nuo smurto, ar netiesioginio šeimyninio smurto aukoms (liudininkams) ir jų šeimos nariams, atrankos konkurso organizavimo 2010 metais nuostatai (toliau vadinama – šie Nuostatai) nustato projektų, skirtų organizuoti kompleksinių paslaugų teikimą vaikams, nukentėjusiems nuo smurto, ar netiesioginio šeimyninio smurto aukoms (liudininkams) ir jų šeimos nariams (toliau vadinama – projektai), įgyvendinimo prioritetus, projektų ir paraiškų teikimo reikalavimus, projektų atrankos ir vertinimo, projektų finansavimo ir vykdymo tvarką bei projektų, skirtų organizuoti kompleksinių paslaugų teikimą vaikams, nukentėjusiems nuo smurto, ar netiesioginio šeimyninio smurto aukoms (liudininkams) (toliau vadinama – smurto aukos) ir jų šeimos nariams, vertinimo komisijos (toliau vadinama – komisija) darbo organizavimą.

2. Kompleksinių paslaugų gavėjai (toliau vadinama – naudos gavėjai) šiuose Nuostatuose suprantami kaip nuo psichologinio, fizinio, seksualinio smurto nukentėję vaikai ir netiesioginio šeimyninio smurto aukos (liudininkai) ir jų šeimos nariai.

3. Projektų atrankos konkurso (toliau vadinama – konkursas) tikslas – atrinkti labiausiai prioritetus atitinkančius projektus, kuriais bus siekiama organizuoti kompleksines paslaugas smurto aukoms ir jų šeimos nariams bei padėti jiems integruotis į visuomenę. Konkursą kiekvienais metais organizuoja Socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliau vadinama – ministerija). Konkursas skelbiamas viešai ministerijos interneto puslapyje www.socmin.lt ir viename iš pagrindinių Lietuvos dienraščių.

4. Konkurse turi teisę dalyvauti valstybės ir savivaldybių institucijos ir įstaigos, nevyriausybinės organizacijos (toliau vadinama – projekto teikėjas), turinčios ne mažiau kaip 5 metų darbo patirtį įvertinant nuo psichologinio, seksualinio, fizinio smurto nukentėjusius vaikus, teikiančios kompleksines paslaugas smurto aukoms ir jų šeimos nariams ir galinčios užtikrinti projekto finansavimą ne mažiau kaip 10 procentų nuo prašomos iš valstybės biudžeto sumos iš kitų teisėtų finansavimo šaltinių.

 

II. PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO PRIORITETAI

 

5. Prioritetai teikiami projektams, kurių teikėjai:

5.1. nuolat teikia kompleksines paslaugas smurto aukoms ir jų šeimos nariams bei užtikrina teikiamos pagalbos nuoseklumą ir prieinamumą;

5.2. turi bendradarbiavimo sutartis su savivaldybių vaiko teisių apsaugos skyriais (tarnybomis), kurių nukreipimu bus teikiamos kompleksinės paslaugos smurto aukoms ir jų šeimos nariams projekto įgyvendinimo laikotarpiu;

5.3. turi kvalifikuotų specialistų su darbo patirtimi teikti kompleksines paslaugas smurto aukoms ir jų šeimos nariams;

5.4. laikosi regioninio tolygumo ir kompleksinių paslaugų prieinamumo naudos gavėjui principo (kompleksinių paslaugų teikimo mobilumas).

 

III. REIKALAVIMAI PROJEKTAMS

 

6. Projektuose turi būti pateikta:

6.1. esama padėtis (problemos analizė);

6.2. projekto tikslas;

6.3. projekto uždaviniai;

6.4. priemonių įgyvendinimo planas;

6.5. įnašas į projektą;

6.6. paslaugų paketo kaina vienam vaikui, jo šeimos nariui Lt;

6.7. vaikų, šeimos narių, kuriems planuojama suteikti pagalbą, skaičius;

6.8. detalus paprastųjų lėšų, reikalingų projektui įgyvendinti, apibūdinimas;

6.9. projekto teikėjo turtas ir finansiniai ištekliai;

6.10. kita informacija apie projektą;

6.11. laukiami rezultatai.

7. Projektų įgyvendinimo trukmė negali būti ilgesnė kaip iki kalendorinių metų pabaigos.

 

IV. DOKUMENTŲ PATEIKIMAS PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSUI

 

8. Projektai turi būti aprašomi, užpildant tipinę paraiškos formą (1 priedas). Paraiškoje turi būti pateikiama informacija apie projekto teikėją, projekto vadovą, projekto įgyvendinimo partnerius, kiti duomenys, nurodyti šių Nuostatų 6 punkte. Papildomą informaciją, susijusią su projektu, teikėjas gali teikti savo nuožiūra.

9. Paraiška turi būti pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti projekto teikėjo vardu, ir patvirtinta antspaudu.

10. Projekto teikėjas kartu su paraiška privalo pateikti šiuos dokumentus:

10.1. juridinio asmens registracijos pažymėjimo ir juridinio asmens steigimo dokumentų nuostatų (įstatų) kopijas, patvirtintas juridinio asmens antspaudu, jei tokį anspaudą privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti projekto teikėjo vardu, parašu;

10.2. bendradarbiavimo sutarties (-čių) su savivaldybės (-ių), kurios (-ių) teritorijoje bus įgyvendinamas projektas, vaiko teisių apsaugos tarnyba (-omis), pagal kurią (-ias) smurto aukos ir jų šeimos nariai bus siunčiami gauti kompleksinių paslaugų, kopiją (-as);

10.3. vaiko teisių apsaugos skyriaus (tarnybos) rekomendaciją, kurioje atsispindėtų bendradarbiavimo su projekto teikėju efektyvumas ir tęstinumas;

10.4. dokumentų, patvirtinančių teisę į nekilnojamąjį turtą, kopijas, patvirtintas juridinio asmens antspaudu, jei tokį anspaudą privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti projekto teikėjo vardu, parašu;

10.5. asmens, turinčio teisę veikti projekto teikėjo vardu, asmens, atsakingo už projekto buhalterinę apskaitą, bei kompleksinių paslaugų teikėjų kvalifikaciją patvirtinančių dokumentų (diplomo sertifikato, licencijos ir pan.) kopijas;

10.6. asmens, turinčio teisę veikti projekto teikėjo vardu, pasirašytą laisvos formos pažymą, kad nėra aplinkybių, nurodytų šių Nuostatų 13 punkte.

11. Projekto teikėjas konkursui gali pateikti tik vieną projektą.

12. Projekto teikėjas užantspauduotame voke privalo pateikti 3 (tris) paraiškos egzempliorius ir tiek pat šių Nuostatų 10 punkte nurodytų dokumentų egzempliorių (jų patvirtintų kopijų) bei vieną paraiškos įrašą kompiuterinėje laikmenoje (lanksčiame diskelyje arba kompaktiniame diske). Ant voko turi būti užrašyta „Projektų, skirtų organizuoti kompleksinių paslaugų teikimą vaikams, nukentėjusiems nuo smurto, ar netiesioginio šeimyninio smurto aukoms (liudininkams) ir jų šeimos nariams, atrankos 2010 metais konkursui“. Vokai gali būti siunčiami registruotu paštu arba pristatomi į ministerijos Dokumentų valdymo skyrių. Paraiška turi būti pateikta iki konkurso skelbime nurodytos galutinės paraiškų pateikimo datos. Kiekvienas egzempliorius turi būti tvarkingai susegtas. Konkursui pasibaigus, projektai jo dalyviams negrąžinami. Projektai, kurie nebuvo atrinkti, saugomi vienerius metus, kiti – Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

13. Projektų teikėjai negali teikti paraiškų ir jiems negali būti skiriamos lėšos, jei:

13.1. projekto teikėjas yra likviduojamas, sudaręs taikos sutartį su kreditoriais, sustabdęs ar apribojęs savo veiklą;

13.2. projekto teikėjas yra neįvykdęs mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;

13.3. projekto teikėjas paraiškoje arba jos prieduose pateikė klaidinamą arba melagingą informaciją;

13.4. projekto teikėjas bandė gauti konfidencialią informaciją arba daryti įtaką ministerijos darbuotojams, projektų vertinimo komisijos nariams;

13.5. projekto teikėjas neturi pakankamai žmogiškųjų išteklių ir tinkamų administracinių gebėjimų;

13.6. projekto vadovas turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą už profesinės veiklos pažeidimus;

13.7. projekto teikėjas yra gavęs ministerijos paramą ir neatsiskaitęs už jos panaudojimą sutartyje nustatyta tvarka arba gautas lėšas naudojęs ne pagal tikslinę paskirtį.

 

V. PROJEKTŲ VERTINIMAS

 

14. Konkursui pateiktus projektus vertina komisija, sudaryta socialinės apsaugos ir darbo ministro (toliau vadinama – ministras) įsakymu.

15. Pateikti projektai komisijos nariams paskirstomi komisijos posėdyje. Projektai turi būti paskirstomi taip, kad vieną projektą įvertintų ne mažiau kaip 3 komisijos nariai. Jeigu, įvertinus projektą, balų skirtumas sudaro daugiau kaip 20, šį projektą vertina dar vienas komisijos narys.

16. Komisijos nariai per 30 kalendorinių dienų nuo paskutinės nustatytos dokumentų pateikimo konkursui dienos raštu įvertina jiems priskirtus projektus, užpildydami projekto vertinimo anketą (2 priedas).

17. Komisija siūlomus finansuoti projektus atrenka pagal šių Nuostatų 5, 6 ir 7 punktuose nustatytus reikalavimus, išvesdama kiekvieno projekto balų vidurkį. Aukščiausias galimas projekto įvertinimas – 90 balų.

18. Finansuoti gali būti siūloma projektus, surinkusius lygiai ar daugiau kaip 50 balų. Projektai, surinkę 50 balų ir mažiau, nefinansuojami.

19. Komisija atrenka finansuojamus projektus, atsižvelgdama į surinktų balų vidurkį bei įvertinusi, ar detalioje sąmatoje, reikalingoje projektui įgyvendinti, apibūdintos išlaidos atitinka projekto reikalavimus, ir pateikia ministrui ar jo įgaliotam asmeniui pasiūlymus dėl lėšų paskirstymo. Ministras ar jo įgaliotas asmuo per 5 kalendorines dienas priima sprendimą dėl projektų finansavimo.

20. Ministerija raštu per 5 darbo dienas po ministro ar jo įgalioto asmens priimto sprendimo dėl projektų finansavimo informuoja projekto teikėjus apie priimtą sprendimą, o teikėjas nedelsdamas patikslina detalią išlaidų sąmatą. Teikėjai, kurių paraiškos buvo atmestos, informuojami raštu, nurodant atmetimo priežastis.

21. Komisijai priėmus sprendimą iš dalies finansuoti projektą, protokole užfiksuojama, kokios išlaidos pagal projektų teikėjų paraiškoje pateiktą detalią sąmatą nebus finansuojamos.

22. Jei paraiškos neatitinka bent vieno iš šių Nuostatų 6 punkte nurodytų reikalavimų, projektai yra nevertinami. Jeigu vertinant komisijai kyla neaiškumų ar trūksta informacijos, ji turi teisę raštu ar elektroniniu paštu paprašyti projekto teikėją paaiškinti, papildyti ar patikslinti paraiškoje pateiktą informaciją per 5 kalendorines dienas nuo prašymo gavimo dienos.

 

VI. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

23. Komisiją sudaro 6 komisijos nariai.

24. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja komisijos pirmininkas, jo nesant – pirmininko įgaliotas kitas komisijos narys.

25. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai komisijos narių. Komisijos posėdžiuose stebėtojų teisėmis gali dalyvauti projektų teikėjų ir kitų suinteresuotų asmenų atstovai.

26. Komisijos sprendimai priimami posėdyje dalyvaujančių komisijos narių 2/3 balsų dauguma. Kai komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamą balsą turi komisijos pirmininko arba, jo nesant, komisijos pirmininko įgalioto kito komisijos nario balsas.

27. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo komisijos posėdyje dalyvavę komisijos nariai. Komisijos narys turi teisę pareikšti savo atskirą nuomonę, kuri pridedama prie sprendimo protokolo.

28. Komisijos posėdžius protokoluoja komisijos sekretorius.

29. Pradėdami darbą, komisijos nariai privalo pasirašyti:

29.1. konfidencialumo pasižadėjimą dėl konkurso informacijos konfidencialumo užtikrinimo, šios informacijos viešo neskelbimo ir neplatinimo;

29.2. nešališkumo deklaraciją dėl objektyvių sprendimų priėmimo bei viešųjų ir privačiųjų interesų konflikto vengimo.

30. Komisijos nariai už konfidencialumo pasižadėjime ir nešališkumo deklaracijoje nustatytų elgesio normų pažeidimus traukiami tarnybinėn arba drausminėn atsakomybėn.

 

VII. PROJEKTŲ FINANSAVIMAS, VYKDYMAS IR KONTROLĖ

 

31. Priėmus sprendimą finansuoti projektą, projekto teikėjas ir Socialinių paslaugų priežiūros departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau vadinama – departamentas) sudaro Projekto finansavimo sutartį (toliau vadinama – sutartis) 2010 metams. Sutartis sudaroma ne vėliau kaip per 30 dienų nuo datos, kada projekto teikėjas gavo raštą apie priimtą sprendimą skirti lėšas.

32. Tais atvejais, kai priimamas sprendimas skirti dalį paraiškoje prašomų lėšų, prieš sudarydama sutartį, ministerija raštu informuoja projekto teikėją apie jam skirtų lėšų dydį, ir tuo remdamasis projekto teikėjas nedelsdamas patikslina detalią išlaidų sąmatą bei patvirtina, kad priimtas sprendimas iš dalies finansuoti projektą neturės neigiamos įtakos įgyvendinant projekte numatytus tikslus, ir apie tai raštu praneša ministerijai.

33. Nesudarius sutarties per 31 punkte nurodytą terminą, komisija teikia ministrui ar jo įgaliotam asmeniui pasiūlymą dėl sprendimo skirti finansavimą panaikinimo.

34. Projektai finansuojami iš tikslinių valstybės biudžeto lėšų. Tinkamomis finansuoti laikomos išlaidos, susijusios su:

34.1. darbuotojų, teikiančių kompleksines paslaugas (socialines, sveikatos priežiūros, teisines, psichologines) smurto aukoms ir jų šeimos nariams, darbo apmokėjimu, įskaitant socialinio draudimo mokesčius, bei mobiliųjų grupių, teikiančių kompleksinę pagalbą darbo organizavimui (ryšio ir transporto išlaidoms);

34.2. darbuotojų, teikiančių kompleksines paslaugas (socialines, sveikatos priežiūros, teisines, psichologines) smurto aukoms ir jų šeimos nariams ir tam tikram laikui išvykusių iš nuolatinės projekto darbo vietos, tarnybinės komandiruotės išlaidomis, susijusiomis su:

34.2.1. kelionės į komandiruotės vietą ir grįžimo iš jos į nuolatinę projekto darbo vietą visų rūšių transporto priemonėmis, išskyrus lengvuosius automobilius taksi, transporto išlaidomis, ryšių paslaugos komandiruotės metu;

34.2.2. komandiruotės metu sunaudotų degalų įsigijimo išlaidomis, atsižvelgiant į komandiruotės metu nuvažiuotų kilometrų skaičių ir įstaigos patvirtintas degalų sunaudojimo normas atitinkamai transporto priemonei pagal atitinkamos transporto priemonės gamintojo nurodytus transporto priemonės techninius duomenis (degalų sunaudojimo normas 100 kilometrų), jeigu į komandiruotę buvo važiuojama įstaigos transporto priemone, išsinuomota ar pagal panaudos sutartį perduota transporto priemone arba komandiruoto darbuotojo transporto priemone. Įsakyme ar potvarkyje būtina nurodyti transporto priemonės markę ir modelį;

34.3. projekto vadovo bei asmens, vykdančio buhalterinę apskaitą, darbo apmokėjimu, įskaitant socialinio draudimo mokesčius. Šioms išlaidoms padengti gali būti skiriama ne daugiau kaip 15 procentų projektui skirtų lėšų;

34.4. informacijos sklaida apie projekte iš valstybės biudžeto lėšų apmokamas ir todėl įstaigose nemokamai teikiamas kompleksines paslaugas, šioms išlaidoms skiriant ne daugiau kaip 2 procentus projektui vykdyti gautų asignavimų.

35. Tikslinės valstybės biudžeto lėšos negali būti naudojamos pastatų rekonstrukcijai, kapitaliniam bei einamajam remontui, ilgalaikiam turtui įsigyti, įsiskolinimams padengti ar investiciniams projektams finansuoti, patalpų arba išperkamajai nuomai, internetinėms svetainėms kurti.

36. Projekto teikėjas gautas tikslines valstybės biudžeto lėšas privalo panaudoti tik šiuose Nuostatuose nustatytoms išlaidoms apmokėti ir sutartyje nurodytai veiklai vykdyti.

37. Projekto teikėjas privalo:

37.1. kiekvienam ketvirčiui pasibaigus, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 dienos, pateikti departamentui Biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą pagal formą Nr. 2, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 1K-465 (Žin., 2009, Nr. 3-60), bei projekto įgyvendinimo ketvirčio veiklos ir finansines ataskaitas pagal departamento patvirtintas formas. Ataskaitą pagal formą Nr. 2 teikėjas privalo užpildyti, praleisdamas tuščias eilutes, nekeisdamas jų eilės numerių;

37.2. biudžetiniams metams pasibaigus, iki 2011 m. sausio 5 d., pateikti departamentui metines projekto įgyvendinimo veiklos ir finansines ataskaitas pagal departamento patvirtintas formas. Prie ataskaitų gali būti pridėta turima rašytinė ir vaizdinė medžiaga, susijusi su projekto įgyvendinimu;

37.3. baigti įgyvendinti projektą iki 2010 m. gruodžio 31 d.;

37.4. jei projekto teikėjas nevykdo sutartimi prisiimtų įsipareigojimų, grąžinti departamentui projektui įgyvendinti skirtas lėšas iki 2010 m. gruodžio 15 d.;

37.5. skleisti informaciją apie iš biudžeto lėšų finansuojamas ir todėl įstaigose nemokamai naudos gavėjams teikiamas kompleksines paslaugas.

38. Departamentas projekto teikėjams teikia visą reikalingą dalykinę ir metodinę pagalbą, susijusią su projekto įgyvendinimu.

39. Departamentas turi teisę tikrinti, ar finansavimą gavęs teikėjas laikosi sutartyje nustatytų įsipareigojimų dėl projekto finansavimo ir atsiskaitymo tvarkos.

40. Ministerija turi teisę atlikti projekto įgyvendinimo ir lėšų panaudojimo teisingumo ir tikslingumo auditą.

41. Departamentas turi nutraukti sutartį su projekto teikėju ir organizuoti lėšų išieškojimą, kai:

41.1. nustatoma, kad skirtos lėšos naudojamos ne pagal paskirtį;

41.2. paaiškėja, kad buvo pateikta klaidinga ar neteisinga informacija šių Nuostatų 10.6 punkte nurodytoje pažymoje.

42. Departamentas pateikia ministerijai ketvirčio projektų vykdymo ataskaitą, išvadas ir pasiūlymus kas ketvirtį, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 20 d., o metinę ataskaitą – iki kitų metų sausio 25 dienos.

 

VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

43. Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslumą, gautų lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą atsako projekto teikėjas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

44. Projekto teikėjas, gavęs lėšas neteisėtai, atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

45. Ministro ar jo įgalioto asmens sprendimas dėl projekto finansavimo gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka.

46. Informacija apie atrinktus finansuoti projektus skelbiama ministerijos internetinėje svetainėje.

 

_________________

 


Projektų, skirtų organizuoti kompleksinių

paslaugų teikimą vaikams, nukentėjusiems nuo

smurto, ar netiesioginio šeimyninio smurto

aukoms (liudininkams) ir jų šeimos nariams,

atrankos konkurso organizavimo

2010 metais nuostatų

1 priedas

 

(Paraiškos dėl  dalyvavimo Projektų, skirtų organizuoti kompleksinių paslaugų teikimą vaikams, nukentėjusiems nuo smurto, ar netiesioginio šeimyninio smurto aukoms (liudininkams) ir jų šeimos nariams, atrankos konkurse 2010 metais forma)

 

__________________________

(paraišką teikiančios įstaigos, organizacijos (toliau vadinama – projekto teikėjas) pavadinimas)

__________________________

(kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai

A. Vivulskio g. 11

LT-03610 Vilnius

 

PARAIŠKA

DĖL DALYVAVIMO PROJEKTŲ, skirtų ORGANIZUOTI kompleksinių PASLAUGų teikimą VAIKAMS, nukentėjusiems nuo smurto, AR NETIESIOGINIO ŠEIMYNINIO SMURTO AUKOMS (LIUDININKAMS) ir jų šeimos nariams, 2010 metAIS atrankos konkurse

 

_________________ Nr. ___________

(data)

 

1. Projekto pavadinimas.

2. Informacija apie projekto teikėją:

2.1. organizacijos pavadinimas, įsteigimo data;

2.2. teisinis statusas;

2.3. adresas;

2.4. miestas ir pašto indeksas;

2.5. telefonas (su tarpmiestiniu  kodu);

2.6. elektroninis paštas, interneto puslapis;

2.7. banko rekvizitai (banko pavadinimas, adresas, kodas, sąskaitos numeris).

 

3. Informacija apie projekto vadovą:

3.1. vardas ir  pavardė;

3.2. darbovietės pavadinimas;

3.3. pagrindinės pareigos;

3.4. pareigos organizacijoje;

3.5. darbovietės adresas;

3.6. telefonas (su tarpmiestiniu  kodu);

3.7. faksas (su tarpmiestiniu  kodu);

3.8. elektroninis paštas.

 

4. Projekto įgyvendinimo partneriai:

4.1. nurodykite projekto įgyvendinimo partnerius (valstybės ar savivaldybės įstaigas,  nevyriausybines organizacijas) ir rėmėjus (užsienio šalių fondus, privačius asmenis).

Glaustai apibūdinkite įstaigos ar organizacijos vaidmenį projekte;

4.2. buveinės adresas;

4.3. telefonas (su tarpmiestiniu kodu);

4.4. bendradarbiavimo statusas (sutartis, susitarimas (nurodykite datą).

 

5. Esama padėtis (problemos analizė):

5.1. socialinės žmonių grupės, kuriai skirtas projektas, apibūdinimas (socialinė grupė, asmenų skaičius, amžius, specialūs poreikiai);

5.2. problemos mastą nusakanti statistika (socialinių paslaugų poreikis);

5.3. esami problemos sprendimo būdai;

5.4. nuo smurto nukentėjusių vaikų, kuriems būtų suteiktos paslaugos įgyvendinant šį projektą,  skaičius;

5.5. paslaugų sąrašas vienam vaikui (išvardijant konkrečias paslaugas).

 

6. Projekto tikslas (bendras projekto tikslas, kuris bus pasiektas įgyvendinus projektą).

 

7. Projekto uždaviniai, kurie bus įgyvendinti, siekiant projekto tikslo (ne mažiau kaip 3 uždaviniai):

7.1.

7.2.

7.3.

8. Priemonių įgyvendinimo planas:

8.1. projekto vykdymo vieta (savivaldybių sąrašas);

8.2. projekto vykdymo trukmė (nuo kada vykdomas, ar projektas tęstinis);

8.3. projekto vykdymo veiksmų sąrašas (nuoseklus eigos aprašymas).

 

Veiksmų sąrašas

(nuoseklus eigos aprašymas)

Mėnuo

Atsakingas vykdytojas

Pastabos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. Įnašas į projektą:

9.1. projektui įgyvendinti ___________ m. iš viso reikia ___________ tūkst. Lt;

9.2. iš Nacionalinės smurto prieš vaikus prevencijos ir pagalbos vaikams 2008–2010 metų programos prašoma skirti suma __________  tūkst. Lt;

9.3. iš savivaldybės biudžeto ____________ m. numatyta skirti suma – ___________ tūkst. Lt;

9.4. kitos lėšos – ________ tūkst. Lt.

 

10. Paslaugų paketo kaina vienam vaikui, jo šeimos nariui Lt.

 

11. Vaiko, jo šeimos nario, kuriems planuojama suteikti pagalbą, skaičius.

 

12. Detalus paprastųjų lėšų, reikalingų projektui įgyvendinti, apibūdinimas:

(Nurodyti, kokioms veiklos kryptims yra prašoma skirti lėšų, kokia jų suma, nurodyti administracines išlaidas)

 

Kokiai veiklai prašoma lėšų

Lėšos iš Nacionalinės smurto prieš vaikus prevencijos ir pagalbos vaikams 2008–2010 metų programos,

tūkst. Lt

Savivaldybės lėšos,

tūkst. Lt

Kiti finansavimo šaltiniai,

tūkst. Lt

Iš viso per metus,

tūkst. Lt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

 

13. Projekto teikėjo turtas ir finansiniai šaltiniai:

13.1. projekto teikėjo turimos patalpos (jų teisinis statusas – valdo, naudoja, disponuoja nuosavybės ar patikėjimo teise, nuomos ar panaudos pagrindais);

13.2. vykdyti projektai ir jų pasiekti rezultatai;

13.3. veiklos tęstinumą užtikrinantys ištekliai.

 

14. Kita informacija apie projektą:

14.1. pagrindiniai projekto vykdytojai, jų kvalifikacija, išsilavinimas, darbo patirtis, pareigos;

14.2. pasidalinimas patirtimi ir visuomenės informavimas.

 

15. Laukiami rezultatai:

15.1. projekto tęstinumo galimybės;

15.2. bus suteikta paslaugų (paslaugų sąrašas);

15.3. nuo smurto nukentėjusių vaikų, jų šeimos narių, kuriems bus suteiktos paslaugos, skaičius;

15.4. projekto efektyvumo įvertinimas.

 

16. PRIDEDAMA (privaloma pateikti šiuos priedus):

16.1. juridinio asmens registracijos pažymėjimo ir juridinio asmens steigimo dokumentų nuostatų (įstatų) kopijos, patvirtintos juridinio asmens antspaudu, jei tokį anspaudą privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti projekto teikėjo vardu, parašu, ____ lapai;

16.2. bendradarbiavimo sutarties (-čių) su savivaldybės (-ių), kurios (-ių) teritorijoje bus įgyvendinamas projektas, vaiko teisių apsaugos skyriumi (tarnyba (-omis), pagal kurią (-ias) smurto aukos ir jų šeimos nariai bus siunčiami gauti kompleksinių paslaugų, kopija (-os), ____ lapai;

16.3. vaiko teisių apsaugos skyriaus (tarnybos) rekomendacijos, kurioje atsispindėtų bendradarbiavimo su projekto teikėju efektyvumas ir tęstinumas, kopija, ____ lapai;

16.4. dokumentų, patvirtinančių teisę į nekilnojamąjį turtą, kopija, patvirtinta juridinio asmens antspaudu, jei tokį anspaudą privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti projekto teikėjo vardu, parašu, ____ lapai;

16.5. asmens, turinčio teisę veikti projekto teikėjo vardu, asmens, atsakingo už projekto buhalterinę apskaitą, bei kompleksinių paslaugų teikėjų kvalifikaciją patvirtinančių dokumentų (diplomo sertifikato, licencijos ir pan.) kopijos,____ lapai;

16.6. asmens, turinčio teisę veikti projekto teikėjo vardu, pasirašyta laisvos formos pažyma, kad nėra aplinkybių, nurodytų Nuostatų 13 punkte.

PASTABOS:

1. Prašome pateikti 3 (tris) paraiškos ir priedų egzempliorius, 1 paraiškos įrašą kompiuterinėje laikmenoje (lanksčiame diskelyje arba kompaktiniame diske).

2. Ant voko nurodyti „Projektų, skirtų organizuoti kompleksinių paslaugų teikimą vaikams, nukentėjusiems nuo smurto, ar netiesioginio šeimyninio smurto aukoms (liudininkams) ir jų šeimos nariams, atrankos 2010 metais konkursui“.

3. Papildoma informacija teikiama Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Vaikų ir jaunimo skyriuje, tel. (8~5) 266 8139.

 

Projekto teikėjas

________________

(pareigų pavadinimas)

__________

(parašas)

_____________

(vardas ir pavardė)

 

A.V.

Projekto vadovas

________________

(pareigų pavadinimas)

__________

(parašas)

_____________

(vardas ir pavardė)

 

_________________

 


Projektų, skirtų organizuoti kompleksinių

paslaugų teikimą vaikams, nukentėjusiems nuo

smurto, ar netiesioginio šeimyninio smurto

aukoms (liudininkams) ir jų šeimos nariams

atrankos konkurso organizavimo

2010 metais nuostatų

2 priedas

 

Projekto vertinimo anketa

 

Projekto teikėjo pavadinimas -----------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Projekto pavadinimas ir sąlyginis numeris --------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Eil. Nr.

Dalykinio vertinimo kriterijai

Maksimalus galimų balų skaičius

Rekomenduojamos balų ribos

Įvertinu balais

1.

Ar projektas atitinka konkurso nuostatų reikalavimus

(projektas pateiktas pagal reikalavimus, yra reikalingos rekomendacijos ir kiti dokumentai)

10

 

 

• atitinka visus reikalavimus

 

10

• iš dalies atitinka

 

2–9

• neatitinka

 

0–1

2.

Ar projektas atitinka svarbiausius

10

 

 

• atitinka prioritetus

 

10

• iš dalies atitinka

 

2–9

• neatitinka

 

0–1

3.

Projekto vykdymas (nuoseklus ir gerai suplanuotas projekto vykdymo planas)

10

 

 

• nuoseklus ir išsamus

 

10

• nepakankamai detalus

 

2–9

• nedetalus

 

0–1

4.

Detaliosios paprastosios  projekto lėšos

10

 

 

• pagrįstos ir gerai argumentuotos lėšos

 

8–10

• prastai pagrįstos planuojamos lėšos

 

1–7

• lėšos nėra pagrįstos

 

0

5.

Kiti finansavimo šaltiniai

10

 

 

• skiriama 30 procentų ir daugiau

 

7–10

• skiriama nuo procentų iki 30 procentų

 

3–6

• skiriama mažiau nei 10 procentų

 

1–2

• kiti finansavimo šaltiniai nenumatyti

 

0

6.

Projekte numatoma teikti paslaugas

20

(balai sumuojami)

 

• psichologines

 

5

• socialines

 

5

• sveikatos priežiūros

 

2

• suteikti laikiną apgyvendinimą

 

2

• pagalbą teiks tarpinstitucinė mobilioji specialistų komanda: psichologas, socialinis darbuotojas vaiko aplinkoje

 

6

7.

Projekto administravimo išlaidų dydis

10

 

 

• iki 10 procentų visų projekto išlaidų

 

6–10

• 11–15 procentų

 

2–6

• daugiau negu 15 procentų

 

0–1

8.

Projekto vykdymo perspektyvumas ir tęstinumas

10

 

 

• tęstinis (turi papildomą teisėtą finansavimą, užtikrinantį projekto tęstinumą, materialinę bazę, darbo patirties šioje srityje)

 

6–10

• neturi tęstinumo (nėra patirties, papildomo finansavimo ir kt.)

 

0–5

 

Bendra balų suma

90

 

 

 

Projekto privalumai

 

Projekto trūkumai

 

 

Komisijos nario išvada (visiškai finansuoti, iš dalies finansuoti, nefinansuoti)

 

Komisijos narys

 

_______________

(vardas ir pavardė)

________________

(parašas)

 

______________

(data)

 

_________________