LIETUVOS RESPUBLIKOS ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO

 

Į S A K Y M A S

DĖL LIETUVOS ŽUVININKYSTĖS SEKTORIAUS 2007-2013 METŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS V PRIORITETINĖS KRYPTIES „TECHNINĖ PARAMA“ ĮGYVENDINIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO

 

2007 m. liepos 13 d. Nr. 3D-340

Vilnius

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. rugsėjo 15 d. nutarimu Nr. 1120 (Žin., 1998, Nr. 83-2327; 2001, Nr. 92-3215; 2002, Nr. 66-2717), 5.1 ir 5.15 punktais, atsižvelgdama į 2006 m. liepos 27 d. Tarybos reglamento (EB) Nr. 1198/2006 dėl Europos žuvininkystės fondo (OL 2006 L 223, p. 1) ir 2007 m. kovo 26 d. Komisijos reglamentu (EB) Nr. 498/2007, nustatančiu išsamias Tarybos reglamento (EB) Nr. 1198/2006 dėl Europos žuvininkystės fondo įgyvendinimo taisykles (OL 2007 L 120, p. 1), ir siekdama tinkamai pasirengti įgyvendinti Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programą:

1. Tvirtinu Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos V prioritetinės krypties „Techninė parama“ įgyvendinimo taisykles (pridedama).

2. Pavedu Nacionalinei mokėjimo agentūrai prie Žemės ūkio ministerijos ir atsakingiems Žemės ūkio ministerijos administracijos savarankiškiems struktūriniams padaliniams parengti ir patvirtinti Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007- 2013 metų veiksmų programos V prioritetinės krypties „Techninė parama“ įgyvendinimo procedūrų aprašus.

3. Nustatau, kad, kol bus įdiegti Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos informacinės technologijos sistemos pakeitimai, Paramos sutartyje (šio įsakymo 1 punktu patvirtintų taisyklių 3 priedas) numatytas avansas paramos gavėjui išmokamas iš Specialiosios Europos žuvininkystės fondo programos (bendrojo finansavimo lėšos) šiam tikslui skirtų lėšų. Atlikus minėtos sistemos pakeitimus, avansas Paramos gavėjui išmokamas iš Europos žuvininkystės fondo programos ES ir bendrojo finansavimo lėšų.

 

 

ŽEMĖS ŪKIO MINISTRĖ                                                   KAZIMIRA DANUTĖ PRUNSKIENĖ


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro

2007 m. liepos 13 d. įsakymu

Nr. 3D-340

 

LIETUVOS ŽUVININKYSTĖS SEKTORIAUS 2007–2013 METŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS V PRIORITETINĖS KRYPTIES „TECHNINĖ PARAMA“ ĮGYVENDINIMO TAISYKLĖS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos V prioritetinės krypties „Techninė parama“ įgyvendinimo taisyklės (toliau – Taisyklės) parengtos vadovaujantis 2006 m. liepos 27 d. Tarybos reglamentu (EB) Nr. 1198/2006 dėl Europos žuvininkystės fondo (OL 2006 L 223, p. 1), 2007 m. kovo 26 d. Komisijos reglamentu (EB) Nr. 498/2007, nustatančiu išsamias Tarybos reglamento (EB) Nr. 1198/2006 dėl Europos žuvininkystės fondo įgyvendinimo taisykles (OL 2007 L 120, p.1).

2. Taisyklėse vartojamos sąvokos:

2.1. Mokėjimo prašymas -vadovaujančiosios institucijos nustatytos formos dokumentas, kurį Paramos gavėjas teikia Nacionalinei mokėjimo agentūrai prie Žemės ūkio ministerijos (toliau – Agentūra), prašydamas išmokėti paramos lėšas.

2.2. Parama – Europos žuvininkystės fondo (toliau – EŽF) ir bendrojo finansavimo lėšos, numatytos valstybės biudžete, skirtos paramos gavėjui.

2.3. Paramos gavėjas – pareiškėjas, kuris atitinka tinkamumo kriterijus paramai gauti ir kuriam skirta parama.

2.4. Paramos teikėjas – Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija (toliau – Ministerija), kai paramos gavėjas – Agentūra, ir Agentūra, kai paramos gavėjas – Ministerija ar Žuvininkystės departamentas prie Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerijos (toliau – Žuvininkystės departamentas).

2.5. Paramos sutartis – paramos projektams, įgyvendinamiems pagal V prioritetinę kryptį, skyrimo sutartis. Šia paramos sutartimi nustatoma skiriamos paramos suma, paramos teikimo sąlygos, mokėjimo tvarka, šalių teisės, pareigos ir kt.

2.6. Pareiškėjas – institucija, nustatyta tvarka pateikusi tinkamai užpildytą paraišką gauti paramą. Pareiškėjas gauti paramą pagal V prioritetinę kryptį gali būti institucija, tiesiogiai susijusi su Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos (toliau – Veiksmų programa) įgyvendinimu.

2.7. Tinkamos finansuoti išlaidos – Paramos gavėjo įgyvendinant projektą faktiškai padarytos būtinos išlaidos, atitinkančios Paramos sutartyje nurodytas sąlygas ir nepažeidžiančios Europos Sąjungos (toliau – ES) ir nacionalinių teisės aktų nuostatų.

2.8. Kitos Taisyklėse vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jas apibrėžia Lietuvos Respublikos žuvininkystės įstatymas (Žin., 2000, Nr. 56-1648; 2004, Nr. 73-2527), reglamentas (EB) Nr. 1198/2006, reglamentas (EB) Nr. 498/2007.

 

II. PARAMOS GAVĖJAI

 

3. Pagal V prioritetinę kryptį parama teikiama šiems pareiškėjams:

3.1. Ministerijai;

3.2. Žuvininkystės departamentui;

3.3. Agentūrai.

 

III. PRIEMONĖS TIKSLAI

 

4. V prioritetinės krypties tikslai:

4.1. bendrasis tikslas – užtikrinti tinkamą ir skaidrų EŽF ir nacionalinės paramos lėšų naudojimą.

4.2. specialieji tikslai:

4.2.1. užtikrinti tinkamą Veiksmų programos parengimą, valdymą, priežiūrą ir kontrolę;

4.2.2. remti veiklas, būtinas efektyviai viešinti Veiksmų programą bei informuoti visuomenę apie ES paramą.

 

IV. LĖŠOS PRIEMONEI ĮGYVENDINTI BEI PARAMOS DYDIS

 

5. Lėšos V prioritetinei krypčiai įgyvendinti skiriamos iš EŽF ir bendrojo finansavimo lėšų, numatytų valstybės biudžete.

6. Tinkamos Projektų įgyvendinimo išlaidos pagal V prioritetinę kryptį kompensuojamos 100 %: 75 % iš EŽF ir 25 % iš Lietuvos Respublikos bendrojo finansavimo lėšų.

7. V prioritetinei krypčiai įgyvendinti 2007–2013 metais numatytas finansavimas – 9 237 000 Lt EŽF ir 3 079 000 Lt iš bendrojo finansavimo lėšų.

 

V. REMIAMA VEIKLA

 

8. Parama gali būti teikiama:

8.1. Veiksmų programai parengti, valdyti, prižiūrėti ir kontroliuoti:

8.1.1. Žuvininkystės reikalų komiteto, patvirtinto Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2006 m. rugsėjo 1 d. įsakymu Nr. 3D-354 „Dėl žuvininkystės reikalų komiteto“ (Žin., 2006, Nr. 95-3750; 2006, Nr. 125-4770), Veiksmų programos stebėsenos komiteto (toliau – Stebėsenos komitetas), kurio institucinė sudėtis bus patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės, ir kitų su Europos Sąjungos paramos administravimu susijusių darbo grupių veiklos organizavimas;

8.1.2. ekspertų projektams vertinti samdymas bei jų atrankos organizavimas;

8.1.3. pasirengimas įgyvendinti ir valdyti Veiksmų programą, projektų vertinimas ir atranka. Pasirengimas Veiksmų programos ir projektų priežiūrai bei kontrolei;

8.1.4. informacinių ir kompiuterinių sistemų, susijusių su Veiksmų programos priemonių administravimu, įsigijimas, diegimas, priežiūra;

8.1.5. patikrų vietose organizavimas bei vykdymas.

8.2. Veiksmų programai viešinti ir informuoti:

8.2.1. seminarų, konferencijų, mokymų ir kt. renginių, susijusių su Veiksmų programos įgyvendinimu, organizavimas, kai jų tikslinės grupės nėra Paramos gavėjo bei su Veiksmų programos įgyvendinimu ir administravimu susijusių institucijų atstovai;

8.2.2. viešinimo organizavimas: informuoti apie Veiksmų programos tikslus ir strategiją, parengti ir įgyvendinti informavimo strategiją ir veiksmų planus, leisti informacinę medžiagą, organizuoti informacinius renginius, skatinti partnerystės plėtrą;

8.2.3. studijų ir tyrimų atlikimas. Remiamos tik tos studijos ir tyrimai, kurie prisideda prie visų Veiksmų programos tikslų įgyvendinimo. Studijų tyrimų rezultatai turi būti skelbiami internete ar kitaip viešinami.

 

VI. TINKAMOS IR NETINKAMOS FINANSUOTI IŠLAIDOS

 

9. Tinkamos finansuoti išlaidos yra tos:

9.1. padarytos įgyvendinant bent vieną iš Priemonės specialiųjų tikslų, nurodytų Taisyklių 4.2 punkte;

9.2. aiškiai identifikuojamos ir pagrįstos dokumentais, kaip nurodyta Taisyklių VII skyriuje;

9.3. patirtos nuo 2007 m. sausio 1 d. iki 2015 m. rugpjūčio 31 d. Tikslus išlaidų pripažinimo tinkamomis finansuoti terminas nustatomas Paramos sutartyse. Projektų audito išlaidos gali būti patirtos ne vėliau kaip per mėnesį po išlaidų tinkamumo finansuoti pagal paramos sutartį laikotarpio pabaigos;

9.4. yra tiesiogiai susijusios su Paramos gavėjo vykdoma veikla, remiama pagal V prioritetinę kryptį, ir atsiranda dėl šios veiklos vykdymo;

9.5. padarytos nepažeidžiant Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų.

10. Tinkamos finansuoti išlaidos Veiksmų programai parengti, valdyti, prižiūrėti ir kontroliuoti gali būti:

10.1. darbo užmokestis, valstybinio socialinio draudimo įmokos, kitos su darbo santykiais susijusios išlaidos valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, kurių visas darbo laikas yra skiriamas darbui, susijusiam su Veiksmų programos įgyvendinimu ir administravimu, atlikti;

10.2. paslaugų pirkimas:

10.2.1. ekspertų projektams įvertinti ir atrinkti samdymas;

10.2.2. konsultavimo, mokymų, sertifikavimo, audito, studijų, tyrimų, nuomos, turto draudimo, kitų paslaugų, susijusių su Paramos gavėjui priskirtomis Veiksmų programos įgyvendinimo ir administravimo funkcijomis, pirkimas;

10.2.3. valdymo, stebėsenos ir vertinimo informacinių ir kompiuterinių sistemų, susijusių su Veiksmų programos priemonių administravimu, analizės, projektavimo, kūrimo, diegimo, palaikymo ir priežiūros paslaugų pirkimas.

10.3. dalyvavimo konferencijose, seminaruose, kituose renginiuose, tiesiogiai susijusiuose su Paramos gavėjui priskirtomis Veiksmų programos įgyvendinimo ir administravimo funkcijomis, išlaidos;

10.4. renginių, susijusių su Veiksmų programos įgyvendinimu ir administravimu, organizavimo išlaidos, kai šie renginiai yra skirti Veiksmų programai parengti, valdyti, prižiūrėti ir kontroliuoti;

10.5. stebėsenos komiteto, Žuvininkystės reikalų komiteto, darbo grupių ir kitų susirinkimų, posėdžių, susijusių su Veiksmų programos įgyvendinimu ir administravimu, organizavimo išlaidos. Šios išlaidos taip pat gali apimti ekspertų ir kitų komitetų, ir susirinkimų išlaidas, jeigu jų dalyvavimas yra būtinas, kad būtų užtikrintas veiksmingas Veiksmų programos įgyvendinimas ir administravimas;

10.6. kitos išlaidos:

10.6.1. patalpų eksploatavimo ir kitos susijusios išlaidos;

10.6.2. išlaidos už kanceliarines prekes;

10.6.3. pašto, ryšio paslaugų išlaidos;

10.6.4. kitos priemonės ir įranga, kurie nėra priskiriami prie ilgalaikio materialiojo turto;

10.6.5. išlaidos ilgalaikiam materialiajam ir nematerialiajam turtui įsigyti ir eksploatuoti tais atvejais, kai šis turtas yra būtinas užtikrinti Veiksmų programos įgyvendinimą ir administravimą. Tinkamos finansuoti yra tik tos ilgalaikio materialaus ir nematerialaus turto įsigijimo išlaidos, kurios gali būti priskirtos Veiksmų programos ir programos, kitą programavimo laikotarpį pakeisiančios Veiksmų programą, įgyvendinimo laikotarpiui;

10.6.6. kai ilgalaikis materialusis turtas yra įsigyjamas išperkamosios nuomos būdu – ta išperkamosios nuomos mokesčio dalis, kuri yra skirta apmokėti turto rinkos kainai ir kurią galima priskirti Veiksmų programos ir programos, kitą programavimo laikotarpį pakeisiančios Veiksmų programą, įgyvendinimo laikotarpiui. Papildomos išlaidos (mokesčiai, nuomotojo pelnas, palūkanos, pridėtinės išlaidos, draudimo mokesčiai), susijusios su turto įsigijimu išperkamosios nuomos būdu, nefinansuojamos;

10.6.7. patikrų vietoje organizavimo išlaidos;

10.6.8. komandiruočių, susijusių su Veiksmų programos įgyvendinimu ir administravimu, išlaidos;

10.6.9. transporto išlaidos – automobiliams eksploatuoti bei jų priežiūrai užtikrinti reikalingų priemonių bei paslaugų įsigijimo išlaidos;

10.6.10. kitos išlaidos, reikalingos funkcijoms, susijusioms su Veiksmų programos V prioritetinės krypties įgyvendinimu ir administravimu, atlikti.

11. Tinkamos finansuoti išlaidos Veiksmų programai viešinti ir informuoti visuomenę gali būti:

11.1. studijų, tyrimų, seminarų, konferencijų, mokymų, konsultacijų ir kitų keitimosi patirtimi renginių, tiesiogiai susijusių su Veiksmų programos įgyvendinimu ir administravimu, organizavimo išlaidos. Remiami seminarai ir konferencijos, mokymai, konsultacijos ir kiti keitimosi patirtimi renginiai, kurių tikslinės grupės nėra Paramos gavėjo bei su Veiksmų programos įgyvendinimu ir administravimu susijusių institucijų atstovai;

11.2. viešinimo ir informavimo išlaidos, viešinimo ir informavimo strategijų, programų, planų rengimo, įgyvendinimo bei jų vertinimo, viešosios nuomonės analizės, žiniasklaidos stebėsenos ir analizės, viešinimo ir informavimo radijo, televizijos laidose, spaudoje, internete, per naujienų agentūrų tinklus ir kitais būdais, informacinės medžiagos rengimo, leidybos ir platinimo informacinių ir reklaminių kampanijų, informacinių renginių, kampanijų, konkursų organizavimo, dalyvavimo parodose, leidinių leidybos bei platinimo, informacinės, reklaminės, techninės priemonės, interneto svetainių sukūrimo ir palaikymo bei kitos su viešinimu ir informavimu susijusios išlaidos.

12. Paramos gavėjo patirtos išlaidos, tiesiogiai nesusijusios su jam priskirtomis Veiksmų programos įgyvendinimo ir administravimo funkcijomis, ir nepakankamai pagrįstos išlaidos vadovaujantis VII Taisyklių skyriaus nuostatomis, nefinansuojamos.

13. Veiksmų programos viešinimui ir informavimui negali būti finansuojamos šios išlaidos:

13.1. darbo užmokestis ir kitos su darbo santykiais susijusios išlaidos Paramos gavėjo darbuotojams;

13.2. išlaidos ilgalaikiam materialiajam turtui įsigyti.

14. Pridėtinės vertės mokestis (toliau – PVM) nėra tinkamos finansuoti išlaidos iš EŽF ir bendrojo finansavimo lėšų, todėl jis apmokamas iš šiam tikslui skirtų Specialiosios Europos žuvininkystės fondo programos (bendrojo finansavimo lėšos ir PVM) lėšų.

15. Pagal V prioritetinę kryptį Paramos gavėjas visus pirkimus privalo vykdyti Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) nustatyta tvarka. Prireikus viešųjų pirkimų procedūras Paramos gavėjas derina su Paramos teikėju.

16. Darbuotojų tarnybinių komandiruočių į užsienio valstybes bei Lietuvos Respublikos teritorijoje išlaidos privalo būti apmokamos vadovaujantis Tarnybinių komandiruočių išlaidų apmokėjimo biudžetinėse įstaigose taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. balandžio 29 d. nutarimu Nr. 526 (Žin., 2004, Nr. 74-2555), Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2004 m. lapkričio 29 d. įsakymu Nr. 3D-633 „Dėl komandiruočių Lietuvos Respublikos teritorijoje įforminimo tvarkos“ (žemės ūkio ministro 2005 m. rugpjūčio 5 d. įsakymo Nr. 3D-396 redakcija), Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2003 m. rugsėjo 11 d. įsakymu Nr. 3D-374 „Dėl tarnybinių komandiruočių į užsienį“ (žemės ūkio ministro 2005 m. birželio 8 d. įsakymo Nr. 3D-303 redakcija).

17. Skaičiuojant su darbo santykiais susijusias išlaidas, vadovaujamasi Lietuvos Respublikos darbo kodeksu (Žin., 2002, Nr. 64-2569), Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymu (Žin., 1999, Nr. 66-2130; 2002, Nr. 45-1708), Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1993 m. liepos 8 d. nutarimu Nr. 511 „Dėl biudžetinių įstaigų ir organizacijų darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos tobulinimo“ (Žin., 1993, Nr. 28-655) ir kitais teisės aktais.

 

VII. METINIŲ PARAMOS LĖŠŲ LIMITO NUSTATYMAS, PARAIŠKŲ TEIKIMAS, VERTINIMAS, ATRANKA IR PARAMOS SUTARČIŲ PASIRAŠYMAS

 

18. V prioritetinei krypčiai numatytų lėšų paskirstymas tarp paramos gavėjų tvirtinamas Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro įsakymu.

19. Ministerija ir Agentūra teikia detalų poreikį lėšoms Žuvininkystės departamentui, kuris, įvertinęs numatomų išlaidų tinkamumą, teikia išvadas ir Žuvininkystės departamento detalų lėšų poreikio projektą Žuvininkystės reikalų komitetui. Žuvininkystės reikalų komitetas išvadas apsvarsto bei priima sprendimą dėl poreikyje numatytų įgyvendinti priemonių tikslingumo bei pagrįstumo.

20. Atsižvelgiant į Žuvininkystės reikalų komiteto sprendimą, Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro įsakymu patvirtinamas paramos lėšų limitas. Paramos lėšų limitas nurodo didžiausią galimą V prioritetinės krypties paramos kiekvieniems metams kiekvienam Paramos gavėjui projektams įgyvendinti sumą, kuri gali būti išmokėta šiems Paramos gavėjams, jeigu jie įvykdys visus Paramos sutartyse nustatytus įsipareigojimus ir atsiskaitys už gautas paramos lėšas šiose Taisyklėse ir paramos sutartyse nustatyta tvarka.

21. Paraiškas gauti paramą gali teikti Ministerija, Žuvininkystės departamentas ir Agentūra.

22. Projekto finansinei paramai gauti pagal Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos V prioritetinės krypties „Techninė parama“ paraiškoje (1 priedas) turi būti nurodyta numatoma vykdyti veikla pagrindžiant numatomų rezultatų tikslingumą, finansiškai (ekonomiškai) ir techniškai naudingo pasirinkto būdo rezultatams pasiekti ištekliai, šio būdo taikymo pradžios ir rezultatų pasiekimo terminai.

23. Paraiškoje gauti paramą nurodoma projekto įgyvendinimo laikotarpiui reikalinga lėšų suma negali viršyti Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro įsakymu patvirtinto paramos lėšų limito. Projekto įgyvendinimo laikotarpis negali būti ilgesnis nei treji metai, išskyrus projektų audito išlaidas, kurios gali būti patirtos per mėnesį po išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpio pabaigos.

24. Paraiškos įvertinti teikiamos:

24.1. Ministerijos ir Žuvininkystės departamento Paraiškos gauti paramą Agentūrai teikiamos bendra nustatyta tvarka;

24.2. Agentūros Paraiška teikiama Ministerijai bendra jos vidaus nustatyta tvarka.

25. Paramos teikėjas, per 30 kalendorinių dienų įvertinęs Paraišką, informuoja Pareiškėją apie priimtą sprendimą dėl Paraiškos gauti paramą tinkamumo ar netinkamumo.

26. Pareiškėjas, gavęs pranešimą apie teigiamą sprendimą dėl Paraiškos gauti paramą tinkamumo, pagal pavyzdinę paramos pagal Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos V prioritetinės krypties „Techninė parama“ sutarties formą (3 priedas) parengia paramos sutarties projektą, jį suderina su Paramos teikėju ir išsiunčia Paramos teikėjui su siūlymu pasirašyti Paramos sutartį, nurodydamas siūlymo pasirašyti Paramos sutartį terminą. Su paramos sutarties projektu pateikiamas projekto gauti finansinę paramą pagal Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007- 2013 metų veiksmų programos V prioritetinės krypties „Techninė parama“ išlaidų plano 2 priedo 2 lentelę „Detalus projekto išlaidų planas“.

27. Paramos sutartį pasirašo Paramos teikėjo ir Pareiškėjo įgalioti atstovai.

28. Sudarius Paramos sutartį su Paramos teikėju, Pareiškėjas tampa Paramos gavėju.

29. Paramos sutartyje nurodoma kuo didesnė skiriamos paramos suma, kuri gali būti išmokėta Paramos gavėjui, jeigu jis įvykdys visus Paramos sutartyje nustatytus įsipareigojimus ir šių Taisyklių nustatyta tvarka atsiskaitys už gautas paramos lėšas. Paramos gavėjui įvykdžius ne visus įsipareigojimus, paramos suma pagal Paramos sutartį atitinkamai mažinama.

30. Paramos sutartyje nurodomas avansas, jo dydis, išmokėjimo sąlygos.

31. Paramos sutartyje turi būti nustatyta paramos lėšų išmokėjimo tvarka, mokėjimo prašymų (4 priedas) ir Projekto įgyvendinimo ataskaitų (5 priedas) teikimo Paramos teikėjui tvarka, kitos paramos teikimo sąlygos bei reikalavimai dėl projekto įgyvendinimo dokumentų teikimo paramą administruojančioms institucijoms ir jų saugojimo, Paramos sutarties sąlygų nesilaikymo pasekmės, Paramos sutarties pakeitimo sąlygos ir tvarka, jei dėl objektyvių ir svarbių priežasčių tokie pakeitimai yra būtini, paramos sustabdymo ar paramos grąžinimo tvarka, jei Paramos gavėjas pažeidė Paramos sutarties sąlygas, kitos sąlygos.

32. Jokie su Paramos teikėju raštu nesuderinti nukrypimai nuo planuoto projekto įgyvendinimo, keičiantys projekto apimtį, projekto išlaidas, pratęsiantys projekto įgyvendinimo laikotarpį ar kitaip keičiantys projektą ar Paramos sutartyje nustatytus Paramos gavėjo įsipareigojimus, nėra leidžiami. Paramos gavėjas privalo raštu informuoti Paramos teikėją apie visus numatomus pakeitimus, susijusius su Paramos sutarties ir projekto įgyvendinimu.

33. Paramos sutartis turi būti keičiama, jeigu:

33.1. pasikeitė Paramos gavėjo arba Paramos teikėjo rekvizitai;

33.2. būtina pakeisti projekto įgyvendinimo laikotarpį;

33.3. paaiškėjus nenumatytoms aplinkybėms, lemiančioms projekto įgyvendinimo nukrypimą nuo Paramos sutarties sąlygų.

34. Paramos gavėjas turi teisę projektui skirtas V prioritetinės krypties lėšas skirti nenumatytoms projekto paraiškoje veikloms tik tokiu atveju, jeigu toks lėšų perskirstymas nepakeičia projekto tikslų bei maksimalios projektui skirtos paramos sumos. Apie ketinimą perskirstyti paramos lėšas Paramos gavėjas privalo raštu informuoti Paramos teikėją, nurodydamas perskirstymą lėmusias aplinkybes, perskirstomas sumas ir perskirstymo poveikį projekto tikslams, uždaviniams. Jeigu, Paramos teikėjo nuomone, toks perskirstymas nėra pakankamai pagrįstas ir negali būti atliktas, Paramos gavėjas apie tai informuojamas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo pranešimo apie ketinimą perskirstyti paramos lėšas gavimo dienos. Paramos teikėjui per šį terminą nepateikus prieštaravimo, Paramos gavėjas gali perskirstyti lėšas taip, kaip nurodė savo rašte.

 

VIII. IŠLAIDŲ PAGRINDIMAS

 

35. Už patirtas išlaidas Paramos gavėjas atsiskaito teikdamas mokėjimo prašymus ir projekto įgyvendinimo ataskaitas. Kai paramos gavėjas -Agentūra, mokėjimo prašymą rengia Agentūros Projektų valdymo ir veiklos ataskaitų skyrius. Kai paramos gavėjas – Ministerija, mokėjimo prašymą rengia Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerijos Viešųjų ryšių skyrius (projektams, susijusiems su Veiksmų programos viešinimu ir informavimu) arba Buhalterinės apskaitos skyrius (projektams, susijusiems su Veiksmų programos parengimu, valdymu, priežiūra ir kontrole). Kai paramos gavėjas – Žuvininkystės departamentas, mokėjimo prašymą rengia Žuvininkystės departamentas.

36. Kartu su mokėjimo prašymais Paramos gavėjas privalo pateikti patirtas ir iš V prioritetinės krypties lėšų apmokėtas išlaidas pateisinančius ir įrodančius dokumentus (originalus arba patvirtintas kopijas), kitus dokumentus, įrodančius ir pagrindžiančius patirtų ir apmokėtų išlaidų ryšį su Veiksmų programos administravimo funkcijų vykdymu, laikydamasis šių reikalavimų:

36.1. išlaidų darbo užmokesčiui, kitų su darbo santykiais susijusių išlaidų pagrindimas. Paramos gavėjas kartu su mokėjimo prašymu privalo pateikti visų dokumentų, įrodančių, jog valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, atliekamos funkcijos yra tiesiogiai susijusios su Veiksmų programos įgyvendinimo ir administravimo funkcijų vykdymu ir darbo užmokestis šiems valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, mokamas tik už Veiksmų programos įgyvendinimo ir administravimo funkcijas, taip pat šias išlaidas įrodančių dokumentų (valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių aprašymų, darbo sutarčių (jei jos sudaromos), Paramos gavėjo institucijos vadovo įsakymų ir (arba) kitų institucijos vidaus dokumentų, kuriuose valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, yra pavedama atlikti Veiksmų programos įgyvendinimo ir administravimo funkcijas, darbo užmokesčio priskaitymo ir apmokėjimo dokumentų, įmokų Valstybinio socialinio draudimo fondui, priskaitymo ir apmokėjimo dokumentų, kitų patirtas išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų) patvirtintas kopijas;

36.2. konferencijų, seminarų, mokymų, kitų renginių, komandiruočių išlaidų pagrindimas. Paramos gavėjas privalo pateikti visų viešųjų pirkimų dokumentų, sutarčių, darbų/prekių/paslaugų priėmimo-perdavimo aktų, kitų patirtas išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų patvirtintas kopijas. Paramos gavėjas taip pat privalo pateikti kelionės bilietų, naudojimosi viešojo transporto paslaugomis kvitų, vadovo įsakymų, potvarkių dėl komandiruotės, į komandiruotę vykusių darbuotojų komandiruočių ataskaitų patvirtintas kopijas. Jei į komandiruotę vykstama automobiliu, Paramos gavėjas privalo pateikti teises į automobilį patvirtinančių dokumentų, kelionės lapų, kuro pirkimo sąskaitų, kitų patirtas išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų patvirtintas kopijas. Jei renginį organizuoja Paramos gavėjas, jis taip pat privalo pateikti renginio dalyvių sąrašų patvirtintas kopijas;

36.3. išlaidų prekėms, paslaugoms, įrangai įsigyti ir kitų išlaidų pagrindimas. Paramos gavėjas privalo pateikti visų viešųjų pirkimų dokumentų, sutarčių, darbų/prekių/paslaugų priėmimo-perdavimo aktų, kitų patirtas išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų patvirtintas kopijas.

37. Paramos gavėjas privalo pateikti visų viešųjų pirkimų dokumentų, sutarčių, darbų/prekių/paslaugų priėmimo-perdavimo aktų, kitų patirtas išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų patvirtintas kopijas, pagal Viešųjų pirkimų įstatymą parengtų ir Viešųjų pirkimų tarnybai prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės pateiktų pirkimo procedūrų ataskaitų, pirkimų ataskaitų ir įvykdytų ar nutrauktų pirkimo sutarčių ataskaitų kopijas, atitinkamai patvirtintas Paramos gavėjo.

38. Jei iš skirtų V prioritetinės krypties lėšų apmokamos ne visos Taisyklių VI skyriuje nurodytos tinkamos finansuoti išlaidos, Paramos gavėjas privalo pateikti Paramos gavėjo patvirtintą metodiką dėl išlaidų priskyrimo apmokėtinoms iš V prioritetinės krypties lėšų.

 

IX. PARAMOS IŠMOKĖJIMO TVARKA

 

39. Lėšos Paramos gavėjams pagal V prioritetinę kryptį išmokamos kompensavimo su avansu mokėjimo būdu.

40. Avanso dydis nustatomas Paramos sutartyje. Jis gali siekti iki 60 procentų paramos sumos ir ją atitinkančio PVM, kurį apmokėti numatyta Paramos sutartyje.

41. Pasirašius Paramos sutartį, Paramos gavėjui išmokamas Paramos sutartyje nustatyto dydžio avansas, pagal Agentūros rengiamas ir Ministerijai teikiamas pinigų užsakymo paraiškas Taisyklių 52–55 punktuose nustatyta tvarka.

42. Paramos gavėjui pervestos avanso lėšos nėra Europos Komisijai tinkamos deklaruoti išlaidos. Išmokėtos avanso lėšos ar jų dalis Europos Komisijai tinkamomis deklaruoti išlaidomis pripažįstamos tik Agentūros Finansų ir apskaitos departamento Mokėjimo prašymų skyriui (toliau -Mokėjimo prašymo skyrius) patikrinus Paramos gavėjo prašymuose deklaruojamas patirtas ir apmokėtas išlaidas bei šias išlaidas pripažinus tinkamomis finansuoti.

43. Pasibaigus ketvirčiui per 30 kalendorinių dienų Paramos gavėjas rengia ir teikia Mokėjimo prašymų skyriui mokėjimų prašymus dėl per ketvirtį patirtų ir apmokėtų išlaidų kompensavimo, pridėdamas išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų patvirtintas kopijas, kaip numatyta Taisyklių 36 punkte. Kartu su mokėjimo prašymu teikiama projekto įgyvendinimo ataskaita.

44. Mokėjimo prašymų skyrius per 30 kalendorinių dienų nuo mokėjimo prašymo gavimo dienos nustato tinkamų kompensuoti išlaidų sumą.

45. Vertinant mokėjimo prašymą, tinkamų kompensuoti išlaidų sumai nustatyti taikomos mokėjimo prašymo pateikimo metu galiojančios Taisyklės.

46. Jeigu Mokėjimo prašymų skyrius negali įvertinti išlaidų tinkamumo dėl pateiktos ne visos informacijos, t. y. pridėtos ne visos išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų patvirtintos kopijos, jis paprašo Paramos gavėjo pateikti trūkstamą informaciją, nurodydamas trūkstamos informacijos pateikimo terminą (tokiu atveju mokėjimo prašymo įvertinimo terminas pratęsiamas tiek laiko, kiek reikia trūkstamai informacijai gauti), arba patvirtina tinkamomis finansuoti tik išlaidų sumas, dėl kurios Paramos gavėjas pateikė išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas. Jei nebuvo laiku pateiktos būtinų išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų patvirtintos kopijos, šios išlaidos gali būti pripažintos tinkamomis finansuoti Paramos gavėjui pateikus kitus mokėjimo prašymus ir pridėjus reikiamų išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų patvirtintas kopijas.

47. Jeigu vertinant mokėjimo prašymą kyla įtarimų, kad dokumentuose pateikta neteisinga informacija, Agentūra atlieka patikrą vietoje.

48. Įvertinus mokėjimo prašymą priimamas sprendimas:

48.1. atmesti mokėjimo prašymą;

48.2. apmokėti dalį prašomos paramos sumos;

48.3. apmokėti visą sumą pagal mokėjimo prašymą.

49. Mokėjimo prašymų skyrius, priėmęs sprendimą dėl Paramos gavėjo mokėjimo prašymo dalies patvirtinimo arba jo atmetimo, jį apie tai informuoja raštu.

50. Agentūra sprendimo dėl mokėjimo prašymo ar jo dalies patvirtinimo pagrindu įtraukia pagal mokėjimo prašymą mokėtinas sumas į pinigų užsakymo paraiškas, kurios teikiamos Ministerijai. Rengdama pinigų užsakymo paraiškas Agentūra užtikrina, kad išmokant lėšas Paramos gavėjams nebūtų viršyta Veiksmų programos V prioritetinei krypčiai „Techninė parama“ nustatyta maksimali leistina įsipareigojimų suma.

51. Kai bendra pagal Paramos gavėjo pateiktus mokėjimo prašymus kompensuota ir avansu Paramos gavėjui išmokėta suma pasiekia projektui įgyvendinti skirtą paramos sumą ir Paramos sutartyje numatytas lėšas PVM apmokėti, projekto įgyvendinimo išlaidos toliau nebekompensuojamos. Baigęs įgyvendinti projektą, Paramos gavėjas pateikia Mokėjimo prašymų skyriui galutinį mokėjimo prašymą. Jei Mokėjimo prašymų skyrius, išnagrinėjęs šiuos dokumentus, nustato, kad Paramos gavėjui buvo išmokėta didesnė paramos suma nei būtina projektui įgyvendinti, apie tai informuoja paramos teikėją, kuris, vadovaudamasis Paramos sutarties nuostatomis, pareikalauja Paramos gavėjo grąžinti perviršinę sumą.

52. Ministerija gauna Agentūros parengtas pinigų užsakymo paraiškas, kaip pateisinamuosius dokumentus, pateikti mokėjimo paraiškas Finansų ministerijai.

53. Ministerija per 5 (penkias) darbo dienas nuo tinkamų pinigų užsakymo paraiškų gavimo užregistravimo Ministerijoje dienos jas patikrina ir parengia bei pateikia mokėjimo paraiškas Finansų ministerijos Valstybės iždo departamentui dėl lėšų pervedimo į Agentūros nurodytą sąskaitą.

54. Finansų ministerijos Valstybės iždo departamentas mokėjimo paraiškas apmoka vadovaudamasis Valstybės biudžeto lėšų išdavimo iš valstybės iždo sąskaitos taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2000 m. liepos 21 d. įsakymu Nr. 195 (Žin., 2000, Nr. 65-1976; 2004, Nr. 17-513).

55. Gavusi lėšas, Agentūra per 5 darbo dienas jas perveda Paramos gavėjui.

56. Pripažintos netinkamomis finansuoti iš paramos lėšų Paramos gavėjo išlaidos ir jas atitinkantis PVM ir neteisingai Paramos gavėjo panaudotos paramos lėšos ir jas atitinkantis PVM grąžinami iš Paramos gavėjo bendrųjų asignavimų.

 

IX. ATSAKOMYBĖ

 

57. Už projektų administravimą ir jų įgyvendinimo priežiūros vykdymą atsako paramos teikėjas.

58. Už Paramos gavėjo mokėjimo prašymų ir įgyvendinimo ataskaitų, visų išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų tikrinimą bei išlaidų tinkamumo finansuoti nustatymą atsako Mokėjimų prašymų skyrius.

59. Paramos teikėjas užtikrina, kad Paramos sutartimis nebūtų viršytas Paramos gavėjui Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro įsakymu patvirtintas paramos lėšų limitas.

60. Už projekto įgyvendinimą atsako Paramos gavėjas.

 

X. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

61. Europos Audito rūmų bei Europos Komisijos įgalioti asmenys, Valstybės kontrolė, Finansų ministerija, Agentūra turi teisę atlikti projektų auditą ir kontroliuoti, kaip jie vykdomi, taip pat turi teisę atlikti Paramos gavėjų veiklos, susijusios su projektų įgyvendinimu, auditą ir kontroliuoti šią Paramos gavėjų veiklą, tikrinti visas kitas aplinkybes, susijusias su projektų vykdymu.

62. Paramos gavėjai privalo bendradarbiauti su institucijomis, nurodytomis Taisyklių 61 punkte, laiku teikti visą jų prašomą informaciją, leisti ir sudaryti joms sąlygas atlikti projektų įgyvendinimo patikras vietoje, įeiti į visas Paramos gavėjų patalpas, susipažinti su projekto įgyvendinimo ir apskaitos dokumentais.

 

XI. TAISYKLIŲ KEITIMO TVARKA

 

63. Pasikeitus šiose taisyklėse nurodytiems teisės aktams, tiesiogiai taikomos naujos tų teisės aktų nuostatos.

 

______________


Lietuvos žuvininkystės sektoriaus

2007–2013 metų veiksmų programos

V prioritetinės krypties „Techninė parama“

įgyvendinimo taisyklių

1 priedas

 

(Projekto finansinei paramai gauti pagal Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos V prioritetinę kryptį „Techninė parama“ paraiškos forma)

 

_______________________________________

(pareiškėjo pavadinimas)

 

PROJEKTO FINANSINEI PARAMAI GAUTI PAGAL LIETUVOS ŽUVININKYSTĖS SEKTORIAUS 2007–2013 METŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS V PRIORITETINĘ KRYPTĮ „TECHNINĖ PARAMA“ PARAIŠKA

 

_____________________

(sudarymo vieta ir data)

 

1. Pareiškėjo duomenys:

Pareiškėjo teisinė forma

 

Pareiškėjo rekvizitai

pavadinimas

 

kodas

 

atstovo vardas, pavardė

 

buveinė:

gatvė, namo numeris,

pašto indeksas,

vietovė

 

tel.

 

faksas

 

el. p. adresas

 

PVM mokėjimas

£ taip

 

PVM mokėtojo kodas _____________

£ ne

 

PVM nemokėjimo teisinis pagrindas ____________________

 

2. Duomenys apie projektą, kuriam įgyvendinti prašoma parama:

Projekto pavadinimas

 

Bendra projekto vertė (Lt)

 

Prašoma paramos suma (Lt)

 

Projekto tipas

£ savarankiškas projektas

£ vienas iš etapų

£ vienas iš grupės projektų

Atlikti projekto darbai iki paraiškos pateikimo

 

Projekto įgyvendinimo vieta/ aprėptis

Savivaldybė (-ės) ______________

(a) £ miesto teritorija

(b) £ kaimo vietovė

(c) £ geografiškai neribota

Projekto įgyvendinimo trukmė, mėn.

 

Planuojama projekto pradžia:

 

Planuojama projekto pabaiga:

 

Projekto vadovas:

 

Vyr. buhalteris (buhalteris):

 

Asmuo, atsakingas už projekto priežiūrą:

 

 

3. Duomenys apie gautą/gaunamą kitą paramą iš Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos V prioritetinės krypties „Techninė parama“ lėšų

Projekto pavadinimas

Paraiškos/ Projekto registracijos numeris

Struktūrinės paramos šaltinis

Paramos suma, Lt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Projekto santrauka:

4.1. Trumpas projekto esmės aprašymas:

 

 

4.2. Projekto veikla:

 

 

 

4.3. Projekto tikslai:

 

 

 

4.4. Projekto atitikties Veiksmų programos V prioritetinės krypties tikslams pagrindimas:

 

 

 

 

 

Pareiškėjo pavadinimas, buveinė, antspaudas

 

 

Pareiškėjo įgalioto atstovo vardas, pavardė, pareigos, parašas

 

 

Data, vieta

 

 

PASTABA. Kartu su paraiška pateikiamas detalaus projekto išlaidų planas.

______________


Lietuvos žuvininkystės sektoriaus

2007–2013 metų veiksmų programos V

prioritetinės krypties „Techninė parama“

įgyvendinimo taisyklių

2 priedas

 

(Projekto finansinei paramai gauti pagal Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos V prioritetinę kryptį „Techninė parama“ detalaus išlaidų plano forma)

 

______________________________________________

(pareiškėjo pavadinimas)

 

PROJEKTO FINANSINEI PARAMAI GAUTI PAGAL LIETUVOS ŽUVININKYSTĖS SEKTORIAUS 2007–2013 METŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS V PRIORITETINĘ KRYPTĮ „TECHNINĖ PARAMA“ DETALUS IŠLAIDŲ PLANAS

 

______________________________________________________

(sudarymo vieta ir data)

 

1. Projekto išlaidų pagrindimas

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

Suma be PVM, Lt

PVM

Bendra suma su PVM, Lt

 

Projekto išlaidų pagrindimas

1.

 

 

 

 

 

 

1.1.

 

 

 

 

 

 

1.2.

 

 

 

 

 

 

1.3.

 

 

 

 

 

 

1. n.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

2.1.

 

 

 

 

 

 

2.2.

 

 

 

 

 

 

2.3.

 

 

 

 

 

 

2. n.

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

3.1.

 

 

 

 

 

 

3.2.

 

 

 

 

 

 

3.3.

 

 

 

 

 

 

3. n.

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

4.1.

 

 

 

 

 

 

4.2.

 

 

 

 

 

 

4.3.

 

 

 

 

 

 

4. n.

 

 

 

 

 

 

5.

Iš viso

 

 

 

 

 

PASTABA. Skiltyje „Projekto išlaidų pagrindimas“ pareiškėjas pagrindžia projekto išlaidų būtinumą, paaiškina, kaip šios išlaidos buvo apskaičiuotos, pagrindžia, kad išlaidos atitinka rinkos kainas.

 

2. Detalus projekto išlaidų planas

 

2.1. Projekto išlaidos 1 projekto įgyvendinimo metais

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

Suma be PVM, Lt

PVM

Bendra suma su PVM, Lt

Projekto išlaidos 1 projekto įgyvendinimo metais

I ketv.

II ketv.

III ketv.

IV ketv.

Suma be PVM, Lt

PVM

Suma be PVM, Lt

PVM

Suma be PVM, Lt

PVM

Suma be PVM, Lt

PVM

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. n.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. n.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. n.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. n.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

Iš viso

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2. Projekto išlaidos 2 projekto įgyvendinimo metais

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

Suma be PVM, Lt

PVM

Bendra suma su PVM, Lt

Projekto išlaidos 2 projekto įgyvendinimo metais

I ketv.

II ketv.

III ketv.

IV ketv.

Suma be PVM, Lt

PVM

Suma be PVM, Lt

PVM

Suma be PVM, Lt

PVM

Suma be PVM, Lt

PVM

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. n.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. n.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. n.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. n.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

Iš viso

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3. Projekto išlaidos 3 projekto įgyvendinimo metais

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

Suma be PVM, Lt

PVM

Bendra suma su PVM, Lt

Projekto išlaidos 3 projekto įgyvendinimo metais

I ketv.

II ketv.

III ketv.

IV ketv.

Suma be PVM, Lt

PVM

Suma be PVM, Lt

PVM

Suma be PVM, Lt

PVM

Suma be PVM, Lt

PVM

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. n.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. n.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. n.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. n.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

Iš viso

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(pareiškėjo pareigos)                                                                   (parašas)                                                          (vardas, pavardė)

______________


Lietuvos žuvininkystės sektoriaus

2007–2013 metų veiksmų programos V

prioritetinės krypties „Techninė parama“

įgyvendinimo taisyklių

3 priedas

 

(Pavyzdinės Paramos pagal Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos V prioritetinę kryptį „Techninė parama“ sutarties forma)

 

PARAMOS PAGAL LIETUVOS ŽUVININKYSTĖS SEKTORIAUS 2007–2013 METŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS V PRIORITETINĘ KRYPTĮ „TECHNINĖ PARAMA“ SUTARTIS

 

______________ Nr. ______________

                                                                              (data)

____________________

                                                                                           (sudarymo vieta)

 

_________________________________________  (toliau – Paramos teikėjas), atstovaujamas

_____________________, ir ___________________________________ (toliau – Paramos gavėjas),

atstovaujamas, (toliau – abi kartu šalys, o kiekviena atskirai – šalis), sudarė šią sutartį (toliau – Sutartis):

 

I. SUTARTIES DALYKAS

 

1. Šios Sutarties dalykas yra teisiniai Šalių santykiai, susiję su paramos iš Europos žuvininkystės fondo, bendrojo finansavimo ir Lietuvos valstybės biudžeto lėšų suteikimu Paramos gavėjui, įgyvendinančiam projektą „______________________________________“, registracijos Nr. ________ (toliau – Projektas), pagal Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos (toliau – Veiksmų programa) V prioritetinę kryptį „Techninė parama“.

2. Pagal šią Sutartį:

2.1. Paramos teikėjas įsipareigoja kompensuoti Paramos gavėjui šioje Sutartyje numatyta tvarka ir sąlygomis iki _________ (suma žodžiais: ______) Lt išlaidas (suma su PVM), Paramos gavėjo patirtas vykdant Projektą. Ši suma gali būti sumažinta, jei Paramos teikėjas negalės vykdyti savo finansinių įsipareigojimų atitinkamoms Europos Sąjungos ir/ar Lietuvos Respublikos institucijoms priėmus sprendimą koreguoti Veiksmų programos V prioritetinei krypčiai „Techninė parama“ ar Paramos gavėjui Projektui įgyvendinti skirtą finansavimą;

2.2. Paramos dalys:

2.2.1. Europos Sąjungos įnašas, finansuojamas iš Specialiosios Europos žuvininkystės fondo (Europos Sąjungos lėšos) programos (programos kodas _____) – __________ (suma žodžiais: _____) Lt, t. y. 75 proc. paramos sumos (be PVM);

2.2.2. Lietuvos valstybės įnašas, finansuojamas iš Specialiosios Europos žuvininkystės fondo (bendrojo finansavimo lėšos ir PVM) programos (programos kodas _____) – ___________ (suma žodžiais: _____)Lt, t. y. 25 proc. paramos sumos (be PVM);

2.2.3. Pridėtinės vertės mokestis, finansuojamas iš Specialiosios Europos žuvininkystės fondo (bendrojo finansavimo lėšos ir PVM) programos (programos kodas ______) – ___________ (suma žodžiais:______)Lt.

 

II. PARAMOS SUTEIKIMO SĄLYGOS

 

3. Kompensuojamos tik tos Projekto sąmatoje numatytos išlaidos, kurios:

3.1. yra Paramos gavėjo patirtos nuo 200_ m. ___________d. iki 200_ m. _________ d.;

3.2. atitinka Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos V prioritetinės krypties „Techninė parama“ įgyvendinimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro įsakymu (toliau – Taisyklės) įvardytas sąlygas;

3.3. patirtos nepažeidžiant Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) bei kitų viešuosius pirkimus reglamentuojančių Lietuvos Respublikos teisės aktų, taip pat kitų Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų;

3.4. pagrįstos tinkamais dokumentais (sąskaitomis, banko sąskaitų išrašais, įrodančiais apmokėjimą, ir kitais).

 

III. PARAMOS SUTEIKIMO TVARKA

 

4. Šalims pasirašius sutartį, Paramos teikėjas perveda – _____ proc. paramos sumos ir ją atitinkančio PVM avansą, t. y. _______ (suma žodžiais: ______) Lt. Avansas išmokamas pagal Taisyklėse nustatyta tvarka Agentūros rengiamas ir Ministerijai teikiamas pinigų užsakymo paraiškas.

5. Pasibaigus ketvirčiui, Paramos gavėjas per 30 kalendorinių dienų atsakingam Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos (toliau – Agentūros) Finansų ir apskaitos departamento Mokėjimo prašymų skyriui (toliau – Mokėjimo prašymų skyrius) vadovaudamasis taisyklių nuostatomis teikia Projekto įgyvendinimo ataskaitą, mokėjimo prašymą ir išlaidas patvirtinančių dokumentų kopijas, patvirtintas Paramos gavėjo atsakingo asmens.

6. Mokėjimo prašymo skyrius, priėmęs sprendimą dėl paramos gavėjo mokėjimo prašymo dalies patvirtinimo arba jo atmetimo, apie tai informuoja paramos gavėją.

7. Agentūra sprendimo dėl mokėjimo prašymo ar jo dalies patvirtinimo pagrindu įtraukia pagal mokėjimo prašymą mokėtinas sumas į pinigų užsakymo paraišką, kurią teikia ministerijai.

8. Kai bendra pagal Paramos gavėjo pateiktus mokėjimo prašymus kompensuota ir avansu Paramos gavėjui išmokėta suma pasiekia projektui įgyvendinti skirtą paramos sumą ir Paramos sutartyje numatytas lėšas PVM apmokėti, projekto įgyvendinimo išlaidos toliau nebekompensuojamos.

9. Ministerija per 5 (penkias) darbo dienas nuo tinkamų pinigų užsakymo paraiškų gavimo užregistravimo Ministerijoje dienos teikia mokėjimo paraišką Finansų ministerijai dėl lėšų pervedimo į Agentūros nurodytą sąskaitą.

10. Gavusi lėšas, Agentūra per 5 darbo dienas jas perveda Paramos gavėjui.

11. Pripažintos netinkamomis finansuoti iš paramos lėšų Paramos gavėjo išlaidos ir jas atitinkantis PVM dengiami bei neteisingai Paramos gavėjo panaudotos paramos lėšos ir jas atitinkantis PVM grąžinami iš Paramos gavėjo bendrųjų asignavimų.

 

IV. PARAMOS GAVĖJO ATSAKOMYBĖ

 

12. Paramos gavėjas įsipareigoja:

12.1. naudoti paramos lėšas tik Sutarties 1 punkte nurodytam Projektui įgyvendinti;

12.2. laikydamasis Projekto tikslų ir uždavinių, įgyvendinti Projektą;

12.3. laikytis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) ir kitų Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų nuostatų;

12.4. ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas grąžinti Paramos teikėjui gautą didesnę paramos sumą, nei numatyta šioje Sutartyje, mokėjimo prašyme arba pinigų užsakymo paraiškoje;

12.5. gavęs sprendimą dėl paramos teikimo sustabdymo, nutraukimo ir/arba reikalavimo grąžinti paramos lėšas, per sprendime nustatytą terminą įvykdyti sprendime išvardytus reikalavimus;

12.6. turėti banko sąskaitą paramos lėšoms gauti ir tvarkyti atskirą Projekto išlaidų buhalterinę apskaitą taip, kad apskaitos informacija būtų tinkama, objektyvi, pateikiama laiku, išsami ir naudinga vidaus ir išorės vartotojams, bei laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų norminių teisės aktų;

12.7. saugoti su projekto vykdymu susijusius dokumentus ne trumpiau kaip 5 (penkerius) metus po Projekto įgyvendinimo pabaigos;

12.8. bendradarbiauti su Projektą kontroliuojančiais asmenimis, laiku teikti jiems visą prašomą informaciją, sudaryti sąlygas apžiūrėti Projekto vykdymo vietą ir savo veiklą, susipažinti su dokumentais, susijusiais su Projekto ir Sutarties vykdymu;

12.9. kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) darbo dienų pranešti Paramos teikėjui apie bet kurių duomenų, pateiktų šioje Sutartyje ir jos prieduose, jam žinomus pasikeitimus;

12.10. Paramos teikėjo nustatytais terminais teikti jam papildomą informaciją, pagrindžiančius dokumentus, šalinti mokėjimo prašymų trūkumus.

 

V. SUTARTIES VYKDYMO KONTROLĖ

 

13. Europos Audito rūmų bei Europos Komisijos įgalioti asmenys, Valstybės kontrolė, Finansų ministerija, Agentūra turi teisę atlikti projektų auditą ir kontroliuoti, kaip jie vykdomi, taip pat turi teisę atlikti Paramos gavėjo veiklos, susijusios su projektų įgyvendinimu, auditą ir kontroliuoti šią Paramos gavėjų veiklą, tikrinti visas kitas aplinkybes, susijusias su projektų vykdymu.

14. Paramos gavėjas privalo bendradarbiauti su institucijomis bei asmenimis, nurodytais Taisyklių 61 punkte, laiku teikti visą jų prašomą informaciją, leisti ir sudaryti joms sąlygas atlikti projektų įgyvendinimo patikras vietoje, įeiti į visas Paramos gavėjų patalpas, susipažinti su projekto įgyvendinimo ir apskaitos dokumentais.

 

VI. SUTARTIES PAKEITIMAS, NUTRAUKIMAS, GAUTOS PARAMOS GRĄŽINIMAS

 

15. Susidarius bet kokioms aplinkybėms, turinčioms įtakos šiai Sutarčiai (Veiksmų programos V prioritetinės krypties „Techninė parama“ įgyvendinimo laikotarpiu – kol Paramos gavėjui neišmokėti pinigai ir byla neatiduota į archyvą), Sutartis privalo būti pakeista ir/ar papildyta Šalių rašytiniu susitarimu. Toks susitarimas tampa neatskiriama šios Sutarties dalimi.

16. Paramos teikėjas turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį ir paramos teikimą ir/arba reikalauti grąžinti visą suteiktą paramą, jeigu Paramos gavėjas:

16.1. prašydamas paramos, taip pat vykdydamas šią Sutartį, nepateikė (nuslėpė) ar pateikė neteisingą informaciją, turinčią reikšmės sprendimui dėl paramos suteikimo arba turinčią reikšmės tinkamai šios Sutarties vykdymo kontrolei;

16.2. vykdydamas Projektą, sąmoningai pažeidė teisės aktų reikalavimus;

16.3. nukrypo nuo Projekto, nustojo vykdyti Projektą ar neįvykdė viso Projekto;

16.4. sąmoningai neteikė informacijos ir apmokėjimą pateisinančių dokumentų;

16.5. pažeidė įstatymuose ir šioje Sutartyje nustatytą dokumentų saugojimo tvarką;

16.6. pažeidė šia Sutartimi prisiimtus įsipareigojimus;

16.7. nepradėjo vykdyti projekto per 3 (tris) mėnesius nuo avanso gavimo dienos.

17. Paramos teikėjas nedelsdamas raštu praneša Paramos gavėjui apie savo sprendimą nutraukti paramos teikimą ir/arba reikalauti grąžinti paramą.

18. Jeigu Šalys nesusitaria kitaip, ši Sutartis laikoma nutraukta po to, kai Paramos gavėjas gauna pranešimą apie sprendimą nutraukti paramos mokėjimą.

19. Ši Sutartis gali būti nutraukta Šalių susitarimu, gavus motyvuotą vienos iš Šalių prašymą.

 

VII. TAIKYTINA TEISĖ IR GINČŲ SPRENDIMAS

 

20. Ši Sutartis vykdoma vadovaujantis Lietuvos Respublikos bei Europos Sąjungos teisės aktais. Šalių ginčai, kilę dėl jos vykdymo, sprendžiami vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

 

VIII. KITOS SĄLYGOS

 

21. Šalys atleidžiamos nuo atsakomybės dėl Sutarties nevykdymo vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. liepos 15 d. nutarimu Nr. 840 „Dėl atleidimo nuo atsakomybės esant nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 1996, Nr. 68-1652).

22. Sutartis įsigalioja nuo jos Šalių pasirašymo momento ir galioja iki visiško Šalių įsipareigojimų įvykdymo.

23. Sutarties priedai laikomi neatskiriama Sutarties dalimi.

24. Sutartis sudaryta 2 (dviem) egzemplioriais, turinčiais vienodą juridinę galią, po vieną kiekvienai Šaliai.

 

IX. ŠALIŲ JURIDINIAI ADRESAI IR PARAŠAI

 

Paramos teikėjo:                                    Paramos gavėjo:

_______________                                  _______________

      (pavadinimas)                                                            (pavadinimas)

_______________                                  _______________

          (buveinė)                                                                      (buveinė)

__________________                            __________________

      (atsisk. sąskaitos Nr.)                                             (atsisk. sąskaitos Nr.)

__________________                            __________________

    (banko pavadinimas)                                               (banko pavadinimas)

_______________                                  _______________

       (įmonės kodas)                                                        (įmonės kodas)

_______________                                  _______________

        (telefono Nr.)                                                            (telefono Nr.)

_______________                                  _______________

         (fakso Nr.)                                                                   (fakso Nr.)

____________________                        ____________________

         (elektroninis paštas)                                                (elektroninis paštas)

___________________________          ___________________________

      (atstovaujančio asmens pareigos)                        (atstovaujančio asmens pareigos)

_______________________                  _______________________

            (vardas ir pavardė)                                                     (vardas ir pavardė)

_____________________                      _____________________

          (parašas)                                                                              (parašas)

A. V.                                                              A. V.

______________


Lietuvos žuvininkystės sektoriaus

2007–2013 metų veiksmų programos V

prioritetinės krypties „Techninė parama“

įgyvendinimo taisyklių

4 priedas

 

(Mokėjimo prašymo kompensuoti patirtas išlaidas pagal Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos V prioritetinę kryptį „Techninė parama“ forma)

 

(pildo Agentūros tarnautojas)

Užregistravo Agentūra

 

 

(Pareigos, vardas, pavardė ir parašas)

Užregistravimo Agentūra data

 

Mokėjimo prašymo registravimo Nr.

 

Projekto Nr.

 

 

Nacionalinės mokėjimo agentūros

prie Žemės ūkio ministerijos

Finansų ir apskaitos departamento

Mokėjimo prašymų skyriui

 

MOKĖJIMO PRAŠYMAS KOMPENSUOTI PATIRTAS IŠLAIDAS PAGAL LIETUVOS ŽUVININKYSTĖS SEKTORIAUS 2007–2013 METŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS V PRIORITETINĘ KRYPTĮ „TECHNINĖ PARAMA“

 

______________________________________________

(data)

 

Prašau kompensuoti patirtas išlaidas, kurių paramos suma __________________________________

(_______________________________________________________________ ) litų, pagal projektą

„___________________________________________________________________ “ (registravimo

Nr. __________________), ir atsižvelgiant į 20___ m. ________________ d. sudarytos paramos suteikimo sutarties Nr. ________________ nuostatas.

 

(pildo Paramos gavėjas)

1. Paramos gavėjo rekvizitai:

Paramos gavėjo duomenys

Institucijos tipas

Institucijos pavadinimas

Institucijos kodas

Institucijos buveinė:

/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_

/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_

Pašto indeksas LT- /_/_/_/_/_/_/_/

Telefono Nr. /_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_

Fakso Nr.

Atstovo vardas, pavardė, padalinio pavadinimas, pareigos

/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_

/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_

/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_

Paramos sumą pervesti į:

Banko pavadinimas

/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_

Banko kodas

/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

 

Atsiskaitomosios sąskaitos Nr. /_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_

 

2. Patirtų išlaidų aprašymas (pildyti atitinkamą skiltį):

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

Sutarties data, Nr.

Išlaidas įrodančio dokumento data, pavadinimas, numeris

Suma be PVM, Lt

PVM suma, Lt

Bendra suma, Lt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

3. Dokumentai, pateikti prie mokėjimo prašymo (pažymėti pagal įvykdyto projekto specifiką pateiktus dokumentus, nurodant vienetų skaičių):

£ Sutartis

£ Sutartinių įsipareigojimų įvykdymo aktas

£ PVM sąskaita-faktūra/sąskaita-faktūra

£ Banko išrašas

£ Projekto sąmata

£ Eksperto darbo ataskaita ar sumokėto užmokesčio pagrindimo dokumentai

£ Renginio dalyvių sąrašas

£ Veiksmų programos stebėsenos komiteto posėdžio protokolas

£ Žuvininkystės reikalų komiteto posėdžio protokolas

£ Aktas dėl patirtų išlaidų tikslų pagrindimo

£ Dalyvavimo seminaruose pažymėjimas /dalyvavimo mokymo kursuose pažymėjimas

£ Panaudos sutartis

£ Kiti dokumentai (nurodyti žemiau esančiose eilutėse)

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

 

Sutinku, kad Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos įgalioti asmenys prireikus patikrins mano pateiktus duomenis ar pareikalaus papildomų dokumentų.

Tvirtinu, kad informacija, pateikta mokėjimo prašyme ir jo prieduose, yra teisinga šio dokumento pasirašymo dieną ir atitinka projektą.

 

 

(Atsakingo asmens pareigos)                                                            (Parašas)                                       (Vardas, pavardė)

 

(Asmens, užpildžiusio šį dokumentą, pareigos)                             (Parašas)                                       (Vardas, pavardė)

 

______________


Lietuvos žuvininkystės sektoriaus

2007–2013 metų veiksmų programos V

prioritetinės krypties „Techninė parama“

įgyvendinimo taisyklių

5 priedas

 

(Projekto/projekto etapo įgyvendinimo ataskaitos forma)

 

___________________________________________________________

(projekto ataskaitą parengusios institucijos pavadinimas/rengėjo vardas, pavardė)

 

PROJEKTO/PROJEKTO ETAPO ____________________________

                                                                                                      (ataskaitos tipas: tarpinė/galutinė)

ĮGYVENDINIMO ATASKAITA

 

_________ Nr. _________

                                                                                     (data)

__________________

                                                                                            (sudarymo vieta)

 

1. Informacija apie projektą/projekto etapą

Projekto/projekto etapo pavadinimas

 

Projekto vykdytojo pavadinimas

 

Buveinė

Pašto indeksas

gatvė, namo numeris

Gyv. vietovė

Tel., faksas

El. paštas

Projekto/projekto etapo sąskaitos Nr.

Banko pavadinimas

 

Banko kodas

 

Sąskaitos numeris

 

Už projekto įgyvendinimą atsakingas asmuo

Vardas, pavardė

 

Pareigos

 

Telefonas, faksas

 

El. paštas

 

Planuotas projekto/projekto etapo įgyvendinimo laikotarpis

nuo ___________ iki ___________

Faktinis projekto/projekto etapo įgyvendinimo laikotarpis (tik galutinei ataskaitai)

nuo ___________ iki ___________

Bendra projekto/projekto etapo vertė (planuota)

iš viso

tinkamų finansuoti išlaidų

 

2. Projekto/projekto etapo įgyvendinimo aprašymas

2.1. Projekto/projekto etapo įgyvendinimo eigos santrauka

 

 

2.2. Projekto/projekto etapo pasiekti rezultatai

 

 

2.3. Planuotų ir pasiektų rezultatų neatitikimų aprašymas

 

 

 

3. Pasiekti rezultatai

 

Projekto pasiekimo rodikliai

Planuota

Pasiekta

Komentarai

1.

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

n.

 

 

 

 

 

4. Visos iki ataskaitos pateikimo dienos patirtos tinkamos finansuoti projekto išlaidos:

 

Išlaidų kategorija

Planuota lėšų suma

Faktiškai patirtos išlaidos iki ataskaitos pateikimo datos

Komentarai

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

n.

 

 

 

 

 

 

(Atsakingo asmens pareigos)                                                                 (Parašas)                                     (Vardas, pavardė)

 

(Asmens, užpildžiusio šį dokumentą, pareigos)                                  (Parašas)                                       (Vardas, pavardė)

______________