Lietuvos Respublikos Vyriausybė

 

NUTARIMAS

Dėl LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2008 M. LIEPOS 23 D. NUTARIMO NR. 789 „DĖL ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ PLĖTROS VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIEDO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2013 m. gegužės 8 d. Nr. 400

Vilnius

 

Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

Pakeisti Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos priedą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 789 „Dėl Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos priedo patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 95-3722; 2009, Nr. 36-1387; 2010, Nr. 43-2063; 2011, Nr. 49-2380, Nr. 89-4277; 2012, Nr. 30-1405, Nr. 99-5039, Nr. 139-7124):

1. V skyriuje „Prioriteto „Mokymasis visą gyvenimą“ priemonės“:

1.1. I skirsnyje „VP1-2.1-ŠMM-01-V priemonė „Švietimo kokybės užtikrinimo ir stebėsenos sistemų stiprinimas“:

1.1.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:

 

„Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

Rezultato

mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

90

veiksmų programos rodiklis

išorinio vertinimo išvadas gavusios mokslo ir studijų institucijos

skaičius

55

papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2334 (Žin., 2008, Nr. 7-260; 2009, Nr. 82-3435), įgyvendinimo stebėsenai atlikti

Produkto

mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

1535

veiksmų programos rodiklis

Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

 

mokslo ir studijų institucijos, pateikusios prašymą dėl išorinio vertinimo

skaičius

65

papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

sukurta bendrojo lavinimo mokyklų įsivertinimo instrumentų

skaičius

1

papildomas rodiklis, kurio reikia Mokyklų tobulinimo programos plius, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2331 (Žin., 2008, Nr. 7-257), įgyvendinimo stebėsenai atlikti

sukurta nacionalinių studijų, mokslo ir technologijų prognozavimo ir ateities įžvalgų sistemų

skaičius

1

papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti“.

 

1.1.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:

„(litais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

Iš viso

ES fondų lėšos – iki

nacionalinės projektų lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip

kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip

kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip

50368054

9263599

0

0

0

59631653“.

 

1.2. Išdėstyti IV skirsnio „VP1-2.1-ŠMM-04-K priemonė „Studijų sistemos efektyvumo didinimas“ poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:

 

Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

Rezultato

mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

90

veiksmų programos rodiklis

Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

 

asmenys, kurie siekė gauti neformaliojo suaugusiųjų švietimo sistemoje įgytų kompetencijų pripažinimą

skaičius

95

papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

Produkto

 

mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

1720

veiksmų programos rodiklis

aukštosios mokyklos (ISCED 5–6 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas

skaičius

25

veiksmų programos rodiklis

aukštosios mokyklos (ISCED 5–6 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas (iš visų aukštųjų mokyklų)

procentai

50

veiksmų programos rodiklis

aukštosios mokyklos, kuriose įdiegtos neformaliojo suaugusiųjų švietimo sistemoje įgytų kompetencijų vertinimo ir pripažinimo sistemos

skaičius

15

papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti“.

 

1.3. Išdėstyti VI skirsnio „VP1-2.2-ŠMM-02-V priemonė „Bendrojo lavinimo, profesinio mokymo institucijų ir aukštųjų mokyklų pedagoginio personalo kvalifikacijos tobulinimas“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:

„(litais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

Iš viso

ES fondų lėšos – iki

nacionalinės projektų lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip

kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip

kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip

70438574

10959758

0

1364574

0

82762906“.

 

1.4. Išdėstyti VII skirsnio „VP1-2.2-ŠMM-03-V priemonė „Mokymo personalo, dirbančio su lietuvių vaikais, gyvenančiais užsienyje, užsienio šalių piliečių vaikais, gyvenančiais Lietuvoje, ir kitų mokymosi poreikių turinčiais mokiniais, kompetencijų tobulinimas“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:


 

„(litais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

Iš viso

ES fondų lėšos – iki

nacionalinės projektų lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip

kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip

kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip

5139538

906978

0

0

0

6046516“.

 

1.5. VIII skirsnyje „VP1-2.2-ŠMM-04-V priemonė „Aukščiausios kokybės formaliojo ir neformaliojo mokymo paslaugų teikimas“:

1.5.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:

 

„Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

Rezultato

moksleivių (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis

procentai

80

veiksmų programos rodiklis

studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis

procentai

80

veiksmų programos rodiklis

mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

90

veiksmų programos rodiklis

dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

90

veiksmų programos rodiklis

asmenų, kurie gavo aukštosios mokyklos neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

90

papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

90

papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti

 

 

Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

 

mokinių, kurie mokosi pagal profesinio mokymo programas (ISCED

2–4 lygis), kurios buvo įvertintos išoriniu vertinimu, dalis

procentai

30

papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti

švietimo posričių, kuriuose buvo į modulines pertvarkytų profesinio mokymo programų, dalis iš visų švietimo posričių

procentai

56

papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

Produkto

moksleiviai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas

skaičius

5000

veiksmų programos rodiklis

studentai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas

skaičius

40

veiksmų programos rodiklis

mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

800

veiksmų programos rodiklis

dėstytojai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

117

veiksmų programos rodiklis

asmenys, kurie tobulina kvalifikaciją pagal neformaliojo švietimo programas aukštojoje mokykloje

skaičius

800

papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

170

papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti

profesinio mokymo institucijos (ISCED

2–4 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas

skaičius

60

papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti

 

 

Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

 

profesinio mokymo institucijų (ISCED

2–4 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas, dalis iš visų profesinio mokymo institucijų

procentai

65

papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti

aukštosios mokyklos (ISCED 5–6 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas

skaičius

15

veiksmų programos rodiklis

aukštųjų mokyklų (ISCED

5–6 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas, dalis iš visų aukštųjų mokyklų

procentai

30

veiksmų programos rodiklis

pateiktos profesinio mokymo programos (ISCED 2–4 lygis), kurios buvo įvertintos išoriniu vertinimu

skaičius

90

papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti

švietimo posričiai, kuriuose buvo į modulines pertvarkytų profesinio mokymo programų

skaičius

25

papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

 

sukurti švietimo paslaugų teikimo modeliai

skaičius

1

papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

 

ūkio sektoriai, kuriuose parengti ar atnaujinti profesiniai standartai

skaičius

5

papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti“.

1.5.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:

„(litais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

Iš viso

ES fondų lėšos – iki

nacionalinės projektų lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip

kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip

kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip

89674086

11731354

229344

4504082

2569707

108708573“.

1.6. Išdėstyti IX skirsnio „VP1-2.2-ŠMM-05-K priemonė „Kalbų mokymo, verslumo ugdymo ir inovatyvių švietimo metodų kūrimas ir diegimas“ poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:

 

„Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

Rezultato

mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis

procentai

80

veiksmų programos rodiklis

moksleivių (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis

procentai

80

veiksmų programos rodiklis

mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

90

veiksmų programos rodiklis

mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

90

papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos

2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti

švietimo pagalbos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

90

papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos

2-ojo prioriteto 3-iojo uždavinio stebėsenai atlikti

Produkto

mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas

skaičius

422

veiksmų programos rodiklis

mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

11015

veiksmų programos rodiklis

moksleiviai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas

skaičius

32000

 

veiksmų programos rodiklis

 

 

Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

 

mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

1476

papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos

2-ojo prioriteto

1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti

švietimo pagalbos specialistai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

1108

papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos

2-ojo prioriteto

3-iojo uždavinio stebėsenai atlikti“.

 

1.7. Išdėstyti XI skirsnio „VP1-2.2-ŠMM-07-K priemonė „Studijų kokybės gerinimas, tarptautiškumo didinimas“ poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:

 

Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

Rezultato

studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis

procentai

80

veiksmų programos rodiklis

dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

90

veiksmų programos rodiklis

studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

90

papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

teigiamai įvertintos studijų programos

skaičius

30

papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

Produkto

studentai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas

skaičius

9000

veiksmų programos rodiklis

dėstytojai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

3380

veiksmų programos rodiklis

 

Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

 

studentai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

200

papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

parengtos studijų programos

skaičius

20

papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

atnaujintos studijų programos

skaičius

40

papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

parengtos jungtinės studijų programos

skaičius

10

papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

 

dėstytojų stažuotės

 

skaičius

 

130

 

papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti“.

 

1.8. Išdėstyti XII skirsnio „VP1-2.2-ŠMM-08-V priemonė „Aukštojo mokslo tarptautiškumo plėtra“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:

„(litais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

Iš viso

ES fondų lėšos – iki

nacionalinės projektų lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip

kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip

kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip

33554336

5921361

0

0

0

39475697“.

 

1.9. XIII skirsnyje „VP1-2.2-ŠMM-09-V priemonė „Studijų programų plėtra nacionalinėse kompleksinėse programose“:

1.9.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:

 

„Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

Rezultato

studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis

procentai

80

veiksmų programos rodiklis

 

Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

 

dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

90

veiksmų programos rodiklis

Produkto

studentai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas

skaičius

2700

veiksmų programos rodiklis

dėstytojai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

1080

veiksmų programos rodiklis

parengtos arba atnaujintos I ir II pakopų studijų programos

skaičius

60

papildomas rodiklis, kurio reikia Bendrosios nacionalinės kompleksinės programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2336 (Žin., 2008, Nr. 7-262, Nr. 122-4641), įgyvendinimo stebėsenai atlikti

dėstytojų stažuotės

skaičius

55

papildomas rodiklis, kurio reikia Bendrosios nacionalinės kompleksinės programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti“.

 

1.9.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:

„(litais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

ES fondų

lėšos – iki

nacionalinės projektų lėšos

Iš viso

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip

kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip

kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip

37399757

6567169

0

32788

0

43999714“.

 

1.10. Išdėstyti XV skirsnio „VP1-2.3-ŠMM-01-V priemonė „Profesinio orientavimo sistemos veiklos tobulinimas ir plėtra“ poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:

 

„Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

Rezultato

švietimo pagalbos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

90

veiksmų programos rodiklis

mokinių, dalyvavusių ugdymo karjerai veiklose, dalis

procentai

6,9

papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2332 (Žin., 2008, Nr. 7-258, Nr. 143-5731), įgyvendinimo stebėsenai atlikti

studentų, dalyvavusių ugdymo karjerai veiklose, dalis

procentai

3

papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

Produkto

švietimo pagalbos specialistai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

1800

veiksmų programos rodiklis

AIKOS sistemoje esantys aprašai

skaičius

3000

papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

mokiniai, dalyvavę ugdymo karjerai veiklose

skaičius

88000

papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

studentai, dalyvavę ugdymo karjerai veiklose

skaičius

6000

papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti“.

 

1.11. XVIII skirsnyje „VP1-2.3-ŠMM-04-V priemonė „Kokybiškos mokymosi psichologinės, specialiosios ar socialinės pedagoginės ir kitokios pagalbos besimokantiems teikimas, didinant mokymosi visą gyvenimą paslaugų prieinamumą“:

1.11.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:

 

Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

Rezultato

socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir (arba) socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis

procentai

80

veiksmų programos rodiklis

švietimo pagalbos darbuotojų, kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis

procentai

80

veiksmų programos rodiklis

socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir (arba) socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

90

veiksmų programos rodiklis

švietimo pagalbos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

90

veiksmų programos rodiklis

Produkto

socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir socialinės atskirties asmenys, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas

skaičius

130

veiksmų programos rodiklis

švietimo pagalbos specialistai, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas

skaičius

320

veiksmų programos rodiklis

socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir socialinės atskirties asmenys, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

949

veiksmų programos rodiklis

švietimo pagalbos specialistai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

19000

veiksmų programos rodiklis

parengtos specialiosios mokymo priemonės

skaičius

7

papildomas rodiklis, kurio reikia Mokyklų tobulinimo programos plius įgyvendinimo stebėsenai atlikti“.

 


 

1.11.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:

„(litais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

Iš viso

ES fondų lėšos – iki

nacionalinės projektų lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip

kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip

kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip

36615101

5803865

0

657631

0

43076597“.

 

1.12. Išdėstyti XIX skirsnio „VP1-2.3-ŠMM-05-K priemonė „Švietimo paslaugų sistemos prieinamumo didinimas specialiųjų poreikių asmenims (mokiniams ir kt.)“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:

„(litais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

Iš viso

ES fondų lėšos – iki

nacionalinės projektų lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip

kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip

kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip

13559643

2392879

0

0

0

15952522“.

 

2. VI skyriuje „Prioriteto „Tyrėjų gebėjimų stiprinimas“ priemonės“:

2.1. I skirsnyje „VP1-3.1-ŠMM-01-V priemonė „Mokslininkų ir kitų tyrėjų kvalifikacijos tobulinimas, mobilumo ir studentų mokslinių darbų skatinimas“:

2.1.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:

 

 

„Rodiklio tipas

 

Rodiklio pavadinimas

 

Matavimo vienetas

 

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

 

Rodiklio paskirtis

 

Rezultato

 

mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus), kurie sėkmingai baigė neformaliojo švietimo programas ir gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

 

procentai

 

85

 

veiksmų programos rodiklis

 

studentų, kurie sėkmingai baigė formaliojo švietimo programas ir įgijo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis

 

procentai

 

85

 

veiksmų programos rodiklis

 

 

 

Rodiklio tipas

 

Rodiklio pavadinimas

 

Matavimo vienetas

 

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

 

Rodiklio paskirtis

 

 

studentų, kurie sėkmingai baigė neformaliojo švietimo programas ir gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

 

procentai

 

85

 

veiksmų programos rodiklis

 

skelbti moksliniai straipsniai

 

skaičius

 

80

 

papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2335 (Žin., 2008, Nr. 7-261; 2009, Nr. 32-1252), įgyvendinimo stebėsenai atlikti

 

trumpalaikiai vizitai

 

skaičius

 

200

 

atliktos stažuotės ir praktikos

 

skaičius

 

700

 

Produkto

 

mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

 

skaičius

 

2190

 

veiksmų programos rodiklis

 

studentai, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas

 

skaičius

340

 

 

 

veiksmų programos rodiklis

 

studentai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

 

skaičius

 

400

 

veiksmų programos rodiklis

 

finansuotos subsidijos mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus) mokslo tiriamajai veiklai

 

skaičius

 

400

 

veiksmų programos rodiklis

 

finansuotos subsidijos studentų mokslo tiriamajai veiklai

 

skaičius

1800

 

veiksmų programos rodiklis

 

pagal darbo sutartis įdarbinti mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus) viešajame sektoriuje

 

skaičius

 

200

 

papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 3-iojo prioriteto 2-ojo uždavinio stebėsenai atlikti“.

 


 

2.1.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:

„(litais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

Iš viso

ES fondų lėšos – iki

nacionalinės projektų lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip

kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip

kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip

70312443

43556447

0

12350

0

113881240“.

 

2.2. Išdėstyti II skirsnio „VP1-3.1-ŠMM-02-V priemonė „Mokslininkų ir kitų tyrėjų kvalifikacijos ir kompetencijų tobulinimas (mokslo duomenų bazės, e. dokumentai)“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:

„(litais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

Iš viso

ES fondų lėšos – iki

nacionalinės projektų lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip

kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip

kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip

63508529

9646110

0

2075436

0

75230075“.

 

2.3. Išdėstyti V skirsnio „VP1-3.1-ŠMM-05-K priemonė „MTTP tematinių tinklų, asociacijų veiklos stiprinimasposkirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:

„(litais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

Iš viso

ES fondų lėšos – iki

nacionalinės projektų lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip

kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip

kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip

30495729

3951574

0

589506

469441

35506250“.

 

2.4. Išdėstyti VIII skirsnio „VP1-3.1-ŠMM-08-K priemonė „Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros veiklų vykdymas pagal nacionalinių kompleksinių programų tematikasposkirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:

„(litais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

Iš viso

ES fondų lėšos – iki

nacionalinės projektų lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip

kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip

kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip

35206634

0

0

0

0

35206634“.

 

2.5. Išdėstyti IX skirsnio „VP1-3.1-ŠMM-10-V priemonė „Aukšto tarptautinio lygio mokslinių tyrimų skatinimasposkirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:

„(litais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

Iš viso

ES fondų lėšos – iki

nacionalinės projektų lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip

kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip

kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip

52121428

2482983

0

0

0

54604411“.

 

2.6. Išdėstyti X skirsnio „VP1-3.2-ŠMM-01-K priemonė „Valstybės pagalba aukštos kvalifikacijos darbuotojų įdarbinimui įmonėse“ poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:

 

„Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

Rezultato

pagal darbo sutartis mažose ir vidutinėse įmonėse įdarbintų mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus), kurie ir toliau ten dirba praėjus 6 mėnesiams po projekto pabaigos, dalis

procentai

80

veiksmų programos rodiklis

pagal darbo sutartis mažose ir vidutinėse įmonėse įdarbintų aukštos kvalifikacijos darbuotojų (išskyrus mokslininkus ir kitus tyrėjus), kurie ir toliau ten dirba praėjus 6 mėnesiams po projekto pabaigos, dalis

procentai

80

papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

Produkto

pagal darbo sutartis įdarbinti mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus) mažose ir vidutinėse įmonėse

skaičius

18

veiksmų programos rodiklis

pagal darbo sutartis įdarbinti aukštos kvalifikacijos darbuotojai (išskyrus mokslininkus ir kitus tyrėjus) mažose ir vidutinėse įmonėse

skaičius

5

papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti“.

 

2.7. Išdėstyti XI skirsnio „VP1-3.2-ŠMM-02-V priemonė „Žinių apie mokslą ir technologijas gilinimas ir sklaida tarp mokinių ir jaunimo bei lyčių lygybės moksle skatinimas“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:


 

„(litais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

Iš viso

ES fondų lėšos – iki

nacionalinės projektų lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip

kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip

kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip

19319598

3409341

0

0

0

22728939“.

 

 

 

Ministras Pirmininkas                                                                      Algirdas Butkevičius

 

Finansų ministras                                                                                               Rimantas Šadžius

 

_________________