LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL lietuvos respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. liepos 13 d. įsakymo Nr. A1-193 „dėl valstybinėms (perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti skirtų lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“ pakeitimo

 

2012 m. kovo 9 d. Nr. A1-131

Vilnius

 

 

P a k e i č i u Valstybinėms (perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti skirtų lėšų apskaičiavimo metodiką, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. liepos 13 d. įsakymu Nr. A1-193 „Dėl Valstybinėms (perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti skirtų lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“ (Žin., 2006, Nr. 80-3170, Nr. 110-4188; 2007, Nr. 29-1060, Nr. 60-2328, Nr. 76-3032, Nr. 122-5023; 2008, Nr. 74-2909; 2009, Nr. 15-610; 2010, Nr. 44-2135):

1. Įrašau 1 punkte vietoj žodžių „išlaidų šaltam ir karštam vandeniui“ žodžius „geriamojo vandens išlaidų ir karšto vandens išlaidų“.

2. Įrašau 3 punkte vietoj žodžių „įstatyme „Dėl paramos mirties atveju“ žodžius „paramos mirties atveju įstatyme“.

3. Įrašau 4 punkte vietoj žodžių „nepasiturinčioms šeimoms ir vieniems gyvenantiems asmenims“ žodžius „nepasiturintiems gyventojams“.

4. Išdėstau II skyriaus pavadinimą taip:

II. LĖŠŲ POREIKIO LIETUVOS RESPUBLIKOS PINIGINĖS SOCIALINĖS PARAMOS NEPASITURINTIEMS GYVENTOJAMS ĮSTATYME NUSTATYTAI PINIGINEI SOCIALINEI PARAMAI MOKĖTI APSKAIČIAVIMAS“.

5. Išdėstau 7 punktą taip:

7. Lėšų poreikis socialinei pašalpai, būsto šildymo išlaidų, geriamojo vandens išlaidų ir karšto vandens išlaidų kompensacijoms (toliau – būsto kompensacijos) mokėti bei kreditui, paimtam daugiabučiam namui atnaujinti (modernizuoti), ir palūkanoms apmokėti už asmenis, turinčius teisę į būsto šildymo išlaidų kompensaciją (toliau – kreditas ir palūkanos), apskaičiuojamas, naudojant bazinį lėšų dydį bei atsižvelgiant į išlaidas šiai paramai mokėti sąlygojančius veiksnius“.

6. Išdėstau 8 punktą taip:

8. Bazinis lėšų dydis socialinei pašalpai mokėti nustatomas kaip vidutinis metinis išlaidų socialinei pašalpai dydis per praėjusius vienus metus ir per einamuosius biudžetinius metus, kuriais atliekami skaičiavimai, įvertinant praėjusių vienų metų, einamųjų biudžetinių metų ir prognozinį socialinės pašalpos gavėjų skaičių.“

7. Išdėstau 9 punktą taip:

9. Bazinis lėšų dydis būsto kompensacijoms mokėti bei kreditui ir palūkanoms apmokėti nustatomas kaip vidutinis metinis išlaidų būsto kompensacijoms bei kreditui ir palūkanoms apmokėti dydis per praėjusius vienus metus ir per einamuosius biudžetinius metus, kuriais atliekami skaičiavimai, įvertinant praėjusių vienų metų, einamųjų biudžetinių metų ir prognozinį būsto kompensacijų gavėjų bei asmenų, kuriems apmokamas kreditas ir palūkanos, skaičių. Atskirai įvertinamos būsto šildymo išlaidos, kai šiluma teikiama centralizuotai ir kai būstas šildomas kitomis energijos ar kuro rūšimis, bei geriamojo vandens išlaidos ir karšto vandens išlaidos.“

8. Pripažįstu netekusiu galios 91 punktą.

9. Išdėstau 10 punktą taip:

10. Bazinis lėšų dydis socialinei pašalpai ir būsto kompensacijoms mokėti bei kreditui ir palūkanoms apmokėti tikslinamas atsižvelgiant į socialinės pašalpos ir būsto kompensacijų gavėjų bei asmenų, kuriems apmokamas kreditas ir palūkanos, skaičių ir išlaidas šiai paramai mokėti sąlygojančius veiksnius: užimtumo pokyčius; bendrai gyvenančių asmenų ir jų vaikų skaičiaus dinamiką; prognozinius nedarbo lygio rodiklius; ilgalaikių bedarbių skaičiaus dinamiką; gyventojų pajamų dydžių pasikeitimus; Vyriausybės nustatytų socialinės apsaugos išmokų atskaitos rodiklių pasikeitimus; šilumos ir kuro kainų pokyčius; regioninius socialinės ekonominės raidos pokyčius.“

10. Išdėstau III skyriaus pavadinimą taip:

III. LĖŠŲ POREIKIO LIETUVOS RESPUBLIKOS PARAMOS MIRTIES ATVEJU ĮSTATYME NUSTATYTAI LAIDOJIMO PAŠALPAI MOKĖTI APSKAIČIAVIMAS“.

11. Išdėstau 11 punktą taip:

11. Lėšų poreikis laidojimo pašalpai mokėti metams (Pl) apskaičiuojamas pagal formulę:

Pl = Al * Pd,

kur:

Al – prognozuojamas asmenų, kurie mirs per metus, skaičius. Nustatant šį dydį, atliekama kasmet mirusių asmenų skaičiaus per praėjusius 3 metus dinamikos analizė bei įvertinamas einamųjų biudžetinių metų laidojimo pašalpos gavėjų skaičius;

Pd – laidojimo pašalpos dydis, nustatytas Lietuvos Respublikos paramos mirties atveju įstatyme.“

12. Išdėstau IV skyrių taip:

 

IV. LĖŠŲ POREIKIO VAIKŲ TEISIŲ APSAUGOS FUNKCIJAI ATLIKTI APSKAIČIAVIMAS

 

12. Asignavimų poreikis valstybinei (perduotai savivaldybėms) vaikų teisių apsaugos funkcijai savivaldybėse įgyvendinti apskaičiuojamas pagal savivaldybių administracijų Vaiko teisių apsaugos skyrių (toliau – vaiko teisių apsaugos skyrius) valstybės tarnautojų pareigybių skaičių. Vaiko teisių apsaugos skyrius yra savivaldybės administracijos struktūrinis padalinys, nesantis kitame struktūriniame padalinyje. Asignavimai skiriami personalui išlaikyti ir administracinėms funkcijoms vykdyti. Personalo išlaikymo išlaidas sudaro apskaičiuotas vaiko teisių apsaugos skyrių valstybės tarnautojų darbo užmokesčio fondas ir socialinio draudimo įmokos. Administracinėms išlaidoms priskiriamos darbo vietos išlaikymo, transporto, ryšių, darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo, komandiruočių išlaidos.

13. Valstybės tarnautojų pareigybių skaičius vaiko teisių apsaugos skyriuje nustatomas pagal statistinį vaikų skaičių savivaldybėje, tenkantį vienam vaiko teisių apsaugos skyriaus valstybės tarnautojui, bei savivaldybių teritorinį išsidėstymą. Nustatoma, kad:

13.1. Vilniaus miesto ir Kauno miesto savivaldybėse vienam valstybės tarnautojui turi tekti ne daugiau kaip 2500 vaikų, neįskaitant skyriaus vedėjo pareigybės;

13.2. kitose savivaldybėse vienam valstybės tarnautojui turi tekti ne daugiau kaip 2000 vaikų, neįskaitant skyriaus vedėjo pareigybės. Ši nuostata netaikoma Birštono, Neringos ir Pagėgių savivaldybėms. Birštono ir Neringos savivaldybėse finansuojama po 2 pareigybes, Pagėgių savivaldybėje – 3 pareigybės.

14. Kai savivaldybėje yra daugiau kaip 10 000 vaikų, rekomenduojama įsteigti 1 skyriaus vedėjo pavaduotojo pareigybę, kai daugiau kaip 50 000 vaikų – 2 vedėjo pavaduotojų pareigybes.

15. Vaiko teisių apsaugos skyrių valstybės tarnautojų darbo užmokestis ir darbo užmokesčio fondas skaičiuojamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 66-2130; 2002, Nr. 45-1708), Lietuvos Respublikos Seimo 2008 m. balandžio 24 d. nutarimo Nr. X-1511 „Dėl Lietuvos Respublikos Seimo, Seimo kanceliarijos ir Seimui atskaitingų institucijų, Respublikos Prezidento institucijos ir Respublikos Prezidentui atskaitingų institucijų, Nacionalinės teismų administracijos, teismų, prokuratūros, savivaldybių institucijų ir įstaigų sąrašo pagal grupes, į kurias atsižvelgiant nustatomos valstybės tarnautojų suvienodintų pareigybių kategorijos, patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 50-1853), Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. kovo 3 d. nutarimo Nr. 280 „Dėl Valstybės tarnautojų ir darbuotojų, gaunančių darbo užmokestį iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto, savivaldybių biudžetų ir valstybės pinigų fondų, darbo užmokesčio fondo apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“ (Žin., 2003, Nr. 24-992) nuostatomis.

151. Vadovaujantis šios metodikos 15 punktu, nustatomos ir finansuojamos ne žemesnės kaip šios pareigybių kategorijos:

 

Pareigybės pavadinimas

Pareigybės lygis ir kategorija pagal valstybės ir savivaldybių institucijų bei įstaigų grupes

 

III

IV

Skyriaus vedėjas

A 15 *

A 14

A 13

Skyriaus vedėjo pavaduotojas

A 14*

A 13

A 12

Poskyrio vedėjas

A 12

A 11

Vyriausiasis specialistas

A 12**

A 11

A 11**

A 10

Vyresnysis specialistas

A 9

A 8

Specialistas

A 7

A 6

 

* Pareigybių kategorijos Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio miestų savivaldybėse.

** Pareigybių kategorijos, kurioms nustatytas reikalavimas turėti teisinį, socialinio darbo, socialinės pedagogikos ar psichologijos išsilavinimą.

 

152. Asignavimų poreikis atitinkamos savivaldybės administracinėms funkcijoms vykdyti (Av) apskaičiuojamas pagal formulę:

Av = Lpv x P + T + KV, kur:

Lpv – lėšos darbo vietai išlaikyti, ryšiams, komandiruotėms – 2000 litų;

P – valstybės tarnautojų pareigybių skaičius vaiko teisių apsaugos skyriuje;

T – transporto išlaikymo lėšos – 1 procentas nuo vaiko teisių apsaugos skyriaus valstybės tarnautojų darbo užmokesčio fondui apskaičiuotų asignavimų;

KV – kvalifikacijos tobulinimo lėšos – 1,5 procento nuo vaiko teisių apsaugos skyriaus valstybės tarnautojų darbo užmokesčio fondui apskaičiuotų asignavimų.“

13. Išdėstau V skyrių taip:

 

V. LĖŠŲ POREIKIO JAUNIMO TEISIŲ APSAUGOS FUNKCIJAI ATLIKTI APSKAIČIAVIMAS

 

16. Asignavimų poreikis valstybinei (perduotai savivaldybėms) jaunimo teisių apsaugos funkcijai savivaldybėse įgyvendinti apskaičiuojamas pagal savivaldybių administracijų jaunimo reikalų koordinatorių pareigybių skaičių. Asignavimai skiriami personalui išlaikyti ir administracinėms funkcijoms vykdyti. Personalo išlaikymo išlaidas sudaro apskaičiuotas jaunimo reikalų koordinatorių darbo užmokesčio fondas ir socialinio draudimo įmokos. Administracinėms išlaidoms priskiriamos darbo vietos išlaikymo, ryšių, darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo, komandiruočių išlaidos.

161. Iš valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų savivaldybių biudžetams jaunimo teisių apsaugos funkcijai atlikti finansuojama po vieną valstybės tarnautojo (vyriausiojo specialisto) pareigybę kiekvienoje savivaldybėje.

162. Jaunimo teisių apsaugos funkciją įgyvendinančių valstybės tarnautojų darbo užmokestis ir darbo užmokesčio fondas skaičiuojamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 66-2130; 2002, Nr. 45-1708), Lietuvos Respublikos Seimo 2008 m. balandžio 24 d. nutarimo Nr. X-1511 „Dėl Lietuvos Respublikos Seimo, Seimo kanceliarijos ir Seimui atskaitingų institucijų, Respublikos Prezidento institucijos ir Respublikos Prezidentui atskaitingų institucijų, Nacionalinės teismų administracijos, teismų, prokuratūros, savivaldybių institucijų ir įstaigų sąrašo pagal grupes, į kurias atsižvelgiant nustatomos valstybės tarnautojų suvienodintų pareigybių kategorijos, patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 50-1853), Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. kovo 3 d. nutarimo Nr. 280 „Dėl Valstybės tarnautojų ir darbuotojų, gaunančių darbo užmokestį iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto, savivaldybių biudžetų ir valstybės pinigų fondų, darbo užmokesčio fondo apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“ (Žin., 2003, Nr. 24-992) nuostatomis.

163. Vadovaujantis šios metodikos 162 punktu, nustatomos ir finansuojamos ne žemesnės kaip šios vyriausiojo specialisto pareigybės kategorijos:

163.1. Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio miestų savivaldybėse – A 10;

163.2. kitose savivaldybėse – A 9.

164. Asignavimų poreikis atitinkamos savivaldybės administracinėms funkcijoms vykdyti (Aj) apskaičiuojamas pagal formulę:

Aj = Lpj +KV, kur:

Lpj – lėšos darbo vietai išlaikyti, ryšiams ir komandiruotėms – 2000 litų;

KV – kvalifikacijos tobulinimo lėšos – 1,5 procento nuo vieno valstybės tarnautojo darbo užmokesčio fondui apskaičiuotų asignavimų.“

14. Įrašau 21.8 punkte po žodžio „miesto“ žodžius „Kėdainių rajono, Vilkaviškio rajono“.

15. Įrašau 21.11 punkte vietoj skaičiaus „25“ skaičių „26“.

16. Išdėstau 21.12 punktą taip:

21.12. Kretingos rajono savivaldybėje – 9 pareigybės;“.

17. Išdėstau 21.13 punktą taip:

21.13. Šilutės rajono savivaldybėje – 12 pareigybių;“.

18. Išdėstau 21.14 punktą taip:

21.14. Jonavos rajono, Tauragės rajono savivaldybėse – po 10 pareigybių;“.

19. Išdėstau 27.4 punkto antrąją pastraipą taip:

„Atsižvelgiant į bendro vaikų skaičiaus ir paskutinius trejus metus mokyklas lankančių vaikų skaičiaus dinamiką, atliekama per praėjusius vienus metus nemokamą maitinimą gavusių mokinių skaičiaus analizė pagal kiekvieną nurodytą maitinimo rūšį, įvertinamas prognozinis mokinių skaičius; einamaisiais biudžetiniais metais nemokamą maitinimą gaunančių mokinių skaičius; prognoziniai nedarbo lygio rodikliai; gyventojų pajamų dydžių pasikeitimai; Vyriausybės nustatytų socialinės apsaugos išmokų atskaitos rodiklių pasikeitimai; regioniniai socialinės ekonominės raidos pokyčiai.“

20. Įrašau 27.5 punkte vietoj žodžio „tvirtinamu“ žodį „patvirtintu“, vietoj žodžio „įsakymu“ žodžius ir skaičius „2010 m. spalio 4 d. įsakymu Nr. V-877 (Žin., 2010, Nr. 120-6147).“

21. Išdėstau 28 punkto penktąją pastraipą taip:

„Atsižvelgiant į bendro vaikų skaičiaus ir paskutinius trejus metus mokyklas lankančių vaikų skaičiaus dinamiką, įvertinamas per praėjusius metus paramą mokinio reikmenims įsigyti gavusių mokinių skaičius, prognozinis mokinių skaičius; einamaisiais biudžetiniais metais nemokamą maitinimą gaunančių mokinių skaičius; prognoziniai nedarbo lygio rodikliai; gyventojų pajamų dydžių pasikeitimai; Vyriausybės nustatytų bazinių dydžių pasikeitimai; regioniniai socialinės ekonominės raidos pokyčiai.“

22. Išdėstau 29 punktą taip:

29. Lėšų poreikiui ateinantiems trejiems metams apskaičiuoti reikalingą informaciją savivaldybių administracijos pateikia Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai iki kiekvienų metų balandžio 20 dienos.

Lėšų poreikiui ateinantiems metams apskaičiuoti reikalingą patikslintą informaciją savivaldybių administracijos pateikia Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai iki kiekvienų metų liepos 20 dienos.“

23. Išdėstau 33 punktą taip:

33. Lėšų poreikiui socialinei paramai mokiniams apskaičiuoti reikalingą informaciją savivaldybių administracijos pateikia vadovaudamosi Duomenų apie valstybės biudžeto lėšų poreikį socialinei paramai mokiniams teikimo tvarka, patvirtinta Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. spalio 12 d. įsakymu Nr. A1-283 (Žin., 2006, Nr. 111-4237) ir šios metodikos 35–36 punktais.“

24. Išdėstau 35 punktą taip:

35. Siekiant pagrįsti valstybinėms (perduotoms savivaldybėms) funkcijoms (socialinių išmokų skaičiavimo ir mokėjimo; būsto kompensacijų skaičiavimo ir mokėjimo; mokinių nemokamo maitinimo savivaldybės įsteigtose mokyklose, savivaldybės teritorijoje įsteigtose mokyklose ir nepasiturinčių šeimų mokinių, deklaravusių gyvenamąją vietą arba gyvenančių savivaldybių teritorijose, aprūpinimo mokinio reikmenimis) atlikti apskaičiuotą lėšų poreikį, savivaldybių administracijos pateikia papildomą informaciją, užpildydamos šios metodikos 4 priede pateiktą formą (elektroninį bei popierinį variantą). Socialinės apsaugos ir darbo ministerija įvertina, ar savivaldybių administracijų pateikta informacija atitinka Finansų ministerijos paskelbtas Lietuvos ekonominių rodiklių projekcijas.“

25. Išdėstau 36 punktą taip:

36. Socialinės apsaugos ir darbo ministerija turi teisę reikalauti pagrįsti pateiktą informaciją.

Pasikeitus informacijai, reikalingai lėšų poreikiui apskaičiuoti, savivaldybės administracijos apie tai informuoja Socialinės apsaugos ir darbo ministeriją.“

26. Pripažįstu netekusiu galios XII skyrių.

27. Išdėstau 1 priedą nauja redakcija (pridedama).

28. Papildau šiuo nauju 4 priedu (pridedama).

 

 

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministras             Donatas Jankauskas


Valstybinėms (perduotoms savivaldybėms)

funkcijoms atlikti skirtų lėšų apskaičiavimo

metodikos

1 priedas

(Lietuvos Respublikos

socialinės apsaugos ir darbo ministro

2012 m. kovo 9 d. įsakymo Nr. A1-131

redakcija)

 

(Lėšų poreikiui įstatymuose1 nustatytoms socialinėms išmokoms ir kompensacijoms apskaičiuoti reikalingos informacijos forma)

 

____________________________________________

savivaldybės pavadinimas, adresas, telefonas, el. paštas

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai

A. Vivulskio g. 11, LT-03610 Vilnius

 

2____ METŲ LĖŠŲ POREIKIUI ĮSTATYMUOSE1 NUSTATYTOMS SOCIALINĖMS IŠMOKOMS IR KOMPENSACIJOMS APSKAIČIUOTI REIKALINGA INFORMACIJA

 

_________ Nr. __________

(data)

 

Eil. Nr.

Išmokos pavadinimas

2_____ metai

Prognozuojamas asmenų skaičius, žm.

Prognozuojamas lėšų poreikis, tūkst. Lt

I.

Piniginė socialinė parama nepasiturintiems gyventojams (I = 1 + 2 + 3):

 

 

1.

Socialinė pašalpa, iš jų:

 

 

1.1.

papildoma socialinės pašalpos dalis įsidarbinus

 

 

2.

Būsto šildymo išlaidų ir išlaidų vandeniui kompensacijos (2 = 2.1 + 2.2 + 2.3 + 2.4)2:

 

 

2.1.

būsto šildymo išlaidos (šilumą tiekiant centralizuotai)

 

 

2.2.

būsto šildymo išlaidos (kt. energijos ir kuro rūšys)

 

 

2.3.

geriamojo vandens išlaidos

 

 

2.4.

karšto vandens išlaidos

 

 

3.

Kredito, paimto daugiabučiam namui atnaujinti (modernizuoti), ir palūkanų apmokėjimas už asmenis, turinčius teisę į būsto šildymo išlaidų kompensaciją2

 

 

II.

Laidojimo pašalpa

 

 

III.

Iš viso prognozuojamas lėšų poreikis piniginei socialinei paramai nepasiturintiems gyventojams bei laidojimo pašalpai mokėti (III = I + II)

 

 

IV.

Kompensacijos nepriklausomybės gynėjams, nukentėjusiems nuo 1991 m. sausio 11–13 d. ir po vykdytos SSRS agresijos, bei jų šeimoms2

 

 

V.

Iš viso prognozuojamas lėšų poreikis (V = III + IV)

 

 

 

1 Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymas

Lietuvos Respublikos paramos mirties atveju įstatymas

Lietuvos Respublikos kompensacijų nepriklausomybės gynėjams, nukentėjusiems nuo 1991 m. sausio 11–13 d. ir po vykdytos SSRS agresijos, bei jų šeimoms įstatymas.

2 Nurodomas vidutinis per mėnesį asmenų skaičius.

 

______________________

(savivaldybės administracijos direktorius arba jo įgalioto savivaldybės administracijos tarnautojo ar darbuotojo pareigų pavadinimas)

_________

(parašas)

_______________

(vardas ir pavardė)

Vyr. buhalteris (finansininkas)

_________

(parašas)

_______________

(vardas ir pavardė)

 

_________________________

(rengėjo vardas ir pavardė, telefono nr., el. paštas)

 

_________________


 

Valstybinėms (perduotoms savivaldybėms)

funkcijoms atlikti skirtų lėšų apskaičiavimo

metodikos

4 priedas

 

(Lėšų poreikiui valstybinėms (perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti apskaičiuoti ir pagrįsti reikalingos informacijos forma)

 

__________________________________________________________________________

savivaldybės pavadinimas, adresas, telefonas, el. paštas

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai

A. Vivulskio g. 11, LT-03610 Vilnius

 

2____ METŲ LĖŠŲ POREIKIUI VALSTYBINĖMS (PERDUOTOMS SAVIVALDYBĖMS) FUNKCIJOMS ATLIKTI APSKAIČIUOTI IR PAGRĮSTI REIKALINGA INFORMACIJA

 

Eil. Nr.

Rodikliai

Praėjusieji metai (ataskaitų duomenys)

Einamieji biudžetiniai metai (laukiami duomenys)

Ateinantys metai (prognoziniai duomenys)

1.

Darbingo amžiaus darbingų savivaldybės gyventojų, registruotų darbo biržoje, skaičius (žm.)

 

 

 

2.

Ilgalaikių bedarbių, registruotų darbo biržoje, skaičius savivaldybėje (žm.), iš jų:

 

 

 

2.1.

iki 25 metų amžiaus, iš jų:

 

 

 

2.1.1.

registruotų darbo biržoje nuo 6 iki 12 mėn.

 

 

 

2.1.2.

registruotų darbo biržoje daugiau nei 12 mėn.

 

 

 

2.2.

nuo 25 metų amžiaus, iš jų:

 

 

 

2.2.1.

registruotų darbo biržoje nuo 12 iki 36 mėn.

 

 

 

2.2.2.

registruotų darbo biržoje daugiau nei 36 mėn.

 

 

 

3.

Dirbančių 15–64 metų amžiaus asmenų skaičius savivaldybėje (žm.) (Lietuvos statistikos departamento duomenys)

 

 

 

4.

Bendrai gyvenančių asmenų ir jų vaikų, gaunančių socialinę pašalpą, skaičius savivaldybėje (žm.), iš jų:

 

 

 

4.1.

vaikų iki 18 metų amžiaus (žm.)

 

 

 

5.

Vienų gyvenančių asmenų, gaunančių socialinę pašalpą, skaičius savivaldybėje (žm.)

 

 

 

6.

Vidutiniškai per mėnesį vienam savivaldybės gyventojui tenkančios pajamos (Lt) (Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos duomenys)

 

 

 

7.

Šilumos ir kuro kainų pokyčiai savivaldybėje, lyginant su praėjusiais metais (proc.)

 

 

 

8.

Regioniniai socialinės ekonominės raidos pokyčiai savivaldybėje (pvz., įmonės bankrotas), turintys reikšmingą įtaką lėšų poreikiui valstybinėms (perduotoms savivaldybėms) funkcijoms vykdyti (nurodyti)

 

 

 

9.

Mokinių skaičius (žm.)1

 

 

 

10.

Nemokamą maitinimą savivaldybės administruojamose mokyklose gavusių mokinių skaičius iš bendro mokinių skaičiaus (proc.)

 

 

 

11.

Paramą mokinio reikmenimis įsigyti savivaldybėje gavusių mokinių skaičius iš bendro mokinių skaičiaus (proc.)

 

 

 

 

1 Lietuvos Respublikos socialinės paramos mokiniams įstatymas

 

______________________

(savivaldybės administracijos direktorius arba jo įgalioto savivaldybės administracijos tarnautojo ar darbuotojo pareigų pavadinimas)

_________

(parašas)

_______________

(vardas ir pavardė)

Vyr. buhalteris (finansininkas)

_________

(parašas)

_______________

(vardas ir pavardė)

 

_________________________

(rengėjo vardas ir pavardė, telefono nr., el. paštas)

 

_________________