LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRAS IR

LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRAS

 

Į S A K Y M A S

DĖL APLINKOS MINISTRO IR SUSISIEKIMO MINISTRO 2001 M. GRUODŽIO 18 D. ĮSAKYMO NR. 603/456 „DĖL STATYBOS TECHNINIO REGLAMENTO

STR 2.06.03:2001 „AUTOMOBILIŲ KELIAI“ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2002 m. gruodžio 5 d. Nr. 619/3-570

Vilnius

 

 

Pakeičiame statybos techninį reglamentą STR 2.06.03:2001 „Automobilių keliai“ (toliau – reglamentas), patvirtintą Lietuvos Respublikos aplinkos ministro ir Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2001 m. gruodžio 18 d. įsakymu Nr. 603/456 „Dėl statybos techninio reglamento STR 2.06.03:2001 „Automobilių keliai“ patvirtinimo“ (Žin., 2002, Nr. 19-755):

1. Išdėstome 2 punktą taip:

2. Automobilių kelių tiesimo bei tiltų ir viadukų statybos rūšys, nurodytos šio reglamento F priede (privalomasis)“.

2. Išdėstome 2 lentelę, taip:

 

„2 lentelė. Mažiausi horizontaliųjų kreivių spinduliai

 

Kreivių spinduliai, m, kai greičiai Vpr. km/h

 

60

80

100

120

140

120

240

425

650

1000

 

Pastaba. Lentelėje nurodyti spinduliai, kai viražo nuolydis 7%

 

3. Išdėstome 6 lentelę taip:

 

„6 lentelė. Ribiniai kelio išilginio profilio elementų dydžiai

 

Kelio išilginio profilio elementai

Ribiniai dydžiai, kai greičiai Vpr. km/h

 

 

 

 

 

 

 

 

 

60

80

100

120

140

 

 

 

 

 

 

 

Didžiausias išilginis nuolydis, %

8

7

6

5

4

 

 

 

vienos eismo

1500

3000

6000

10000

18000

 

krypties važiuoja-

 

 

 

 

 

Mažiausi

moji dalis

 

 

 

 

 

vertikaliųjų išgaubtų

 

 

 

 

 

 

kreivių

dviejų eismo

 

 

 

 

 

spinduliai, m

krypčių

1600

4500

10000

-

 

 

važiuojamoji dalis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1500

2000

3000

4200

6000

 

4. Papildome reglamentą F priedu (privalomasis) (pridedama).

 

 

APLINKOS MINISTRAS                                                                          ARŪNAS KUNDROTAS

 

SUSISIEKIMO MINISTRAS                                                                   ZIGMANTAS BALČYTIS


 

Statybos techninio reglamento

STR 2.06.03:2001 „Automobilių keliai“

F priedas (privalomasis)

 

Automobilių kelių TIESIMO BEI Tiltų ir viadukų statybos RŪŠYS

 

1. Automobilių kelio (toliau – kelias) tiesimo rūšys yra šios:

1.1. naujo kelio tiesimas;

1.2. kelio rekonstravimas;

1.3. kelio remontas:

1.3.1. kelio kapitalinis remontas;

1.3.2. kelio paprastasis remontas.

2. Naujo kelio tiesimas – statybos rūšis, kai pagal statybos techniniu reglamentu STR 2.06.03:2001 „Automobilių keliai“ (toliau – reglamentas) nustatytus reikalavimus naujame sklype tiesiamas naujas atitinkamos kategorijos kelias ar jo atkarpa su visais kelio statiniais ir įrenginiais: sankryžomis, tiltais, viadukais, tuneliais, autobusų stotelėmis, poilsio ir automobilių stovėjimo aikštelėmis, techniniais eismo saugos ir eismo reguliavimo įrenginiais, pėsčiųjų ir dviračių takais, apsauginiais želdiniais, oro stebėjimo ir eismo apskaitos, kelių apšvietimo įrengimais ir kt., arba numatant kai kuriuos šiuos statinius ar įrenginius įrengti perspektyvoje.

3. Kelio rekonstravimas – statybos rūšis, kai esamas kelias pertvarkomas į aukštesnės kategorijos kelią, pagal reglamentu nustatytus reikalavimus pertvarkant:

3.1. visus ar dalį kelio konstrukcinių elementų;

3.2. kelio kompleksui priklausančius statinius ir įrenginius;

3.3. daugiau kaip 30% keičiant kelio trasą, didinant kelio horizontaliųjų kreivių spindulius (plane) ar atliekant jo ištiesinimo darbus papildomai skirtame žemės sklype.

4. Kelio kapitalinis remontas – statybos rūšis, kai pagal tai kelio kategorijai reglamentu nustatytus reikalavimus:

4.1. visiškai atstatomi ar sustiprinami kelio konstrukciniai elementai kartu su visais kelio kompleksui priklausančiais statiniais, įrenginiais ar juos įrengiant naujai;

4.2. iki 30% keičiama kelio trasa plane, didinant horizontaliųjų kelio kreivių spindulius ar atliekant vietinius jo ištiesinimo darbus papildomai skirtame žemės sklype.

5. Kelio paprastasis remontas – statybos rūšis, kai iš dalies ar visiškai pagal reglamentu nustatytus reikalavimus atstatomi nusidėvėję kelio konstrukciniai elementai. Paprastojo remonto statybos darbai atliekami nekeičiant kelio juostoje kelio trasos padėties plane. Tai:

5.1. dangų dėvimųjų sluoksnių pakeitimas ar regeneravimas;

5.2. dangų naujų dėvimųjų palengvintos konstrukcijos sluoksnių įrengimas, panaudojant šlamus, daugiasluoksnių paviršiaus apdorojimų technologiją, seno asfaltbetonio trupinius ir kt.;

5.3. plonasluoksnio dėvimojo sluoksnio dangų įrengimas;

5.4. eismo saugą gerinančių įrenginių įrengimas;

5.5. kiti kelio komplekso elementų paprastojo remonto darbai pagal tai kelio kategorijai reglamentu nustatytus reikalavimus.

6. Automobilių tilto ar viaduko statybos rūšys yra šios:

6.1. naujo tilto ar viaduko statyba;

6.2. tilto ar viaduko rekonstravimas;

6.3. tilto ar viaduko remontas:

6.3.1. tilto ar viaduko kapitalinis remontas;

6.3.2. tilto ar viaduko paprastasis remontas.

7. Naujo tilto ar viaduko statyba – statybos rūšis, kai naujame statybos sklype ar vietoj nugriauto, sugriuvusio tilto ar viaduko statomas naujas.

8. Tilto ar viaduko rekonstravimas – statybos rūšis, kai:

8.1. keičiamos ar stiprinamos tilto ar viaduko laikančiosios konstrukcijos;

8.2. didinami tilto ar viaduko gabaritai.

9. Tilto ar viaduko kapitalinis remontas – statybos rūšis, kai:

9.1. keičiamos tilto ar viaduko važiuojamosios dalies dangos, hidroizoliacijos, deformacinių pjūvių konstrukcijos;

9.2. keičiami šalitilčiai, turėklai, atitvarai ir pan.

10. Tilto ar viaduko paprastasis remontas (priežiūra) – statybos rūšis, kai:

10.1. taisomi tilto ar viaduko konstrukcijų smulkūs defektai;

10.2. keičiamos kniedės ir varžtai;

10.3. dažomos konstrukcijos;

10.4. taisomi apsauginių sutvirtinimų įtaisai, vandens reguliavimo įrenginiai;

10.5. atliekami kiti statybos (priežiūros) darbai, nekeičiant tilto ar viaduko laikančiųjų konstrukcijų.

______________