VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ TARNYBOS DIREKTORIAUS

Į S A K Y M A S

 

DĖL VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ VERTINIMŲ ATLIKIMO IR JŲ REZULTATŲ ĮFORMINIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO

 

2011 m. gruodžio 16 d. Nr. 1S-189

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102; 2011, Nr. 2-36) 8 straipsnio 2 dalies 2 punktu:

1. T v i r t i n u Viešųjų pirkimų vertinimų atlikimo ir jų rezultatų įforminimo taisykles (pridedama).

2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2010 m. rugpjūčio 23 d. įsakymo Nr. 1S-122 „Dėl Viešųjų pirkimų vertinimų atlikimo ir jų rezultatų įforminimo ir perkančiųjų organizacijų viešųjų pirkimų veiklos tikrinimų taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2010, Nr. 102-5327) 1.1 punktą.

3. N u s t a t a u, kad šis įsakymas įsigalioja 2012 m. sausio 1 d.

 

 

 

direktorius                                                                              Žydrūnas Plytnikas


PATVIRTINTA

Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus

2011 m. gruodžio 16 d. įsakymu Nr. 1S-189

 

VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ VERTINIMŲ ATLIKIMO IR JŲ REZULTATŲ ĮFORMINIMO TAISYKLĖS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Viešųjų pirkimų vertinimų atlikimo ir jų rezultatų įforminimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato viešųjų pirkimų (toliau – pirkimas) vertinimų atlikimo procedūras ir vertinimų rezultatų įforminimo reikalavimus.

2. Viešųjų pirkimų tarnybos (toliau – Tarnyba) padalinio, kurio kompetencijai priskirtos pirkimų vertinimo funkcijos (toliau – Padalinys), darbuotojai, atlikdami pirkimų vertinimus, privalo vadovautis Taisyklėmis.

3. Taisyklės parengtos vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) (toliau – Įstatymas), Tarnybos direktoriaus įsakymais, kitų įstatymų ir teisės aktų nuostatomis.

4. Pirkimo vertinimas (toliau – vertinimas) – perkančiosios organizacijos atliekamo ar atlikto pirkimo atitikties Įstatymo ir su juo susijusių teisės aktais nustatytiems reikalavimams įvertinimas.

5. Pirkimų vertinimų tikslai:

5.1. kontroliuoti, kaip atliekant pirkimus laikomasi Įstatymo ir kitų su jo įgyvendinimu susijusių teisės aktų reikalavimų, vykdyti pirkimams nustatytų reikalavimų pažeidimų prevenciją;

5.2. užtikrinti pirkimų, vykdomų naudojant 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos ir kitas Europos Sąjungos paramos lėšas, kontrolės funkcijas, numatytas Atsakomybės ir funkcijų pasiskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir veiksmų programas, taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 17 d. nutarimu Nr. 1139 (Žin., 2007, Nr. 114-4637), Europos Sąjungos sanglaudos fondo lėšų administravimo Lietuvoje taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. rugpjūčio 24 d. nutarimu Nr. 1026 (Žin., 2001, Nr. 74-2596; 2008, Nr. 87-3483) (toliau – Europos Sąjungos sanglaudos fondo lėšų administravimo Lietuvoje taisyklės), ir kituose teisės aktuose.

6. Vertinimų rūšys:

6.1. planinis vertinimas – analizuojant Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje pateiktą informaciją Tarnybos Rizikos valdymo skyriaus (Toliau – RVS) atrinkto pirkimo vertinimas;

6.2. operatyvus vertinimas – analizuojant Tarnybos gautus pranešimus RVS atrinkto pirkimo vertinimas;

6.3. su Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų naudojimu susijusio pirkimo vertinimas – įgyvendinančiosios institucijos (toliau – ĮI) prašymu ar jai inicijavus (ĮI reikalavimu perkančiajai organizacijai kreipusis) atliekamas vertinimas;

6.4. institucijų pavedimu atliekamas vertinimas – teisėsaugos institucijos pavedimu atliekamas pirkimo vertinimas.

7. Planinius ir operatyvius vertinimus atrenka RVS.

8. Vertinimas atliekamas vadovaujantis teisingumo ir protingumo principais, nešališkai ir objektyviai, kuo trumpesniais terminais. Vertinimo metu stengiamasi kuo mažiau trukdyti perkančiajai organizacijai, prašoma pateikti tik minimaliai būtiną informaciją ir dokumentus. Informacija apie atliekamą vertinimą visuomenės informavimo priemonėms, kitiems asmenims neteikiama tol, kol vertinimo išvada nepasirašyta, išskyrus atvejus, kai Tarnyba gali teikti informaciją apie atliekamo vertinimo faktą. Institucijų pavedimu atliekamo vertinimo atveju, kai atliekamas ikiteisminis tyrimas, informacija neteikiama, kitais atvejais informacija apie atliekamą vertinimą ir jo rezultatus teikiama tik raštu atsiklausus teisėsaugos institucijos.

 

II. PIRKIMO VERTINIMO ATLIKIMAS

 

9. Vertinimą atlieka Padalinio vadovo paskirtas darbuotojas. Vertinimo metu:

9.1. pasirenkama vertinimo apimtis ir priemonės;

9.2. surenkama vertinimui atlikti reikalinga ir Tarnybos turima informacija;

9.3. surenkama visa reikalinga informacija tiek iš perkančiosios organizacijos, tiek iš kitų institucijų ir asmenų;

9.4. išnagrinėjama gauta informacija ir dokumentai;

9.5. surašomas vertinimo išvados projektas.

10. Per 5 darbo dienas nuo pavedimo atlikti vertinimą gavimo dienos susipažįstama su visa Tarnybos turima informacija apie pirkimą, nustatoma vertinimo apimtis ir išsiunčiamas raštas perkančiajai organizacijai, kuriuo nurodoma pateikti vertinimui reikalingą ar papildomą informaciją ir dokumentus. Šį raštą pasirašo Padalinį kuruojantis direktoriaus pavaduotojas arba Tarnybos direktorius. Šiame punkte nustatytas terminas netaikomas, kai vertinimo metu paaiškėja aplinkybės, dėl kurių atsiranda poreikis gauti perkančiosios organizacijos paaiškinimus ir (ar) papildomus dokumentus, reikalingus objektyviam vertinimui atlikti.

11. Institucijų pavedimu atliekamo vertinimo metu išnagrinėjama visa su pirkimu susijusi informacija ir dokumentai, vertinami visi pirkimo etapai, išskyrus atvejus, kai Tarnybos prašoma pateikti nuomonę (išvadą) tam tikrais klausimais. Kitais atvejais galima apsiriboti dokumentų ir informacijos, kuri susijusi su įtariamu ar nurodomu pažeidimu, vertinimu, taip pat nevertinti visų pirkimo etapų ar procedūrų.

12. Kreipiantis į perkančiąją organizaciją dėl informacijos ir dokumentų pateikimo turi būti detaliai nurodoma prašoma pateikti informacija ir dokumentai, taip pat, kaip perkančioji organizacija turi patvirtinti šių dokumentų kopijas. Be to, turi būti nurodytas terminas, per kurį perkančioji organizacija turi pateikti prašomus dokumentus.

13. Vertinimui atlikti reikalingos informacijos būtina kreiptis ir į kitas institucijas ar asmenis, kurie žinomai disponuoja ja, jeigu tokios informacijos neturi Tarnyba arba perkančioji organizacija.

14. Vertinimo metu pildoma pirkimo vertinimo lentelė, kurios forma pateikta Taisyklių priede Nr. 1, ir parengiamas vertinimo išvados projektas. Vertinimo išvados projektą pasirašo Tarnybos direktorius arba Padalinį kuruojantis direktoriaus pavaduotojas. Jeigu po vertinimo išvados pateikimo gaunama papildoma informacija, išvada gali būti tikslinama. Patikslinimą paprastai rengia pirminę vertinimo išvadą parengęs darbuotojas, tačiau, esant pagrindui, Padalinio vadovas gali paskirti kitą rengėją. Išvados patikslinimas turi būti parengtas ne vėliau negu per 20 darbo dienų nuo papildomos informacijos Tarnyboje gavimo dienos.

15. Vertinimą atliekantis darbuotojas turi teisę:

15.1. gauti visą Tarnybos turimą ir su vertinamu pirkimu susijusią informaciją ir dokumentus;

15.2. gauti iš perkančiosios organizacijos su pirkimais bei pirkimo sutarties vykdymu susijusią informaciją ir dokumentus, reikalingus Tarnybos funkcijoms atlikti, taip pat laikinai, ne ilgiau kaip 30 dienų, paimti iš perkančiosios organizacijos šių dokumentų originalus, įforminus tai dokumentų poėmio aktu;

15.3. atliekamo vertinimo klausimais konsultuotis su kitais Tarnybos darbuotojais, o esant reikalui, pirkimo dokumentus ir tiekėjų pasiūlymus pateikti papildomai ekspertizei;

15.4. jeigu yra pagrindas manyti, kad su pirkimais ar pirkimo sutarties vykdymu susiję dokumentai yra suklastoti, šių dokumentų originalus perduoti teisėsaugos institucijoms;

15.5. gauti perkančiosios organizacijos, Viešojo pirkimo komisijos ar jos narių, pirkimo procedūrose dalyvaujančių ekspertų, kitų asmenų su pirkimu susijusių veiksmų ir sprendimų paaiškinimus;

15.6. įtarus Įstatymo ir kitų su jo įgyvendinimu susijusių teisės aktų pažeidimus ir vadovaujantis teisingumo ir protingumo kriterijais, įpareigoti perkančiąją organizaciją sustabdyti pirkimo procedūras tol, kol Tarnyba pateiks perkančiosios organizacijos pateiktų dokumentų ir sprendimų vertinimą, o nustačiusi šiuos pažeidimus, – įpareigoti perkančiąją organizaciją nutraukti pirkimo procedūras, pakeisti ar panaikinti neteisėtus sprendimus ar veiksmus;

15.7. nustačius Įstatymo pažeidimus ar galimus Lietuvos Respublikos konkurencijos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 30-856) pažeidimus, galimas korupcijos apraiškas, medžiagą tolesniam tyrimui perduoti teisėsaugos institucijoms ar kitoms valstybės institucijoms nagrinėti pagal kompetenciją.

16. Vertinimas turi būti atliktas ne vėliau negu per 20 darbo dienų nuo visų vertinimo išvados projektui parengi reikalingų dokumentų gavimo Tarnyboje dienos, išskyrus Taisyklių 17 punkte nustatytus atvejus.

17. Atsižvelgdamas į vertinimo sudėtingumą, apimtis bei kitas aplinkybes Tarnybos direktorius ar Padalinį kuruojantis direktoriaus pavaduotojas Taisyklių 16 punkte nustatytą vertinimo trukmę gali pratęsti, tačiau ne daugiau kaip 10 darbo dienų. Institucijų pavedimu atliekamų vertinimų pratęsimų skaičius neribojamas. Esant pagrįstiems atvejams (pvz., paskyrus ekspertizę, teikiant klausimus Tarnybos Metodinei tarybai svarstyti, kreipiantis į kompetentingas institucijas tarnybinės pagalbos), Tarnybos direktorius ar Padalinį kuruojantis direktoriaus pavaduotojas vertinimo atlikimo terminą gali sustabdyti. Šiuo atveju vertinimą atliekantis darbuotojas tarnybiniu pranešimu nedelsdamas kreipiasi su prašymu sustabdyti vertinimo terminą iki būtinos informacijos gavimo, o jos gavimo diena laikoma vertinimo termino atnaujinimu. Apie vertinimo termino sustabdymą ir pratęsimą, išskyrus institucijų pavedimu atliekamų vertinimų atvejus, darbuotojas privalo informuoti perkančiąją organizaciją ir ĮI ar tarpinę instituciją.

 

III. SPRENDIMAI IR VERTINIMO REZULTATŲ ĮFORMINIMAS

 

18. Atlikus vertinimą, parengiama vertinimo išvada. Išvada pateikiama perkančiajai organizacijai ir institucijai, kurios pavedimu (iniciatyva) ar prašymu buvo atliktas vertinimas, išskyrus institucijų pavedimu atliekamų pirkimų vertinimus, nebent gautas teisėsaugos institucijos raštas, kad išvados pateikimas nepakenks atliekamam tyrimui. Jeigu su Europos Sąjungos fondų lėšomis susijusio vertinimo subjektas yra ĮI, vertinimo išvada pateikiama ir tarpinei institucijai, kaip numatyta Europos Sąjungos sanglaudos fondo lėšų administravimo Lietuvoje taisyklėse. Išvadoje nurodoma vertinimo apimtis, nustatyti pirkimams keliamų reikalavimų pažeidimai ir Tarnybos įpareigojimai, jeigu tokie priimti, arba Tarnybos rekomendacija nutraukti pirkimo sutartį ir, esant poreikiui, organizuoti naują pirkimą, jei pirkimo sutartis sudaryta pažeidžiant Įstatymo bei su juo susijusių teisės aktų reikalavimus ir šie pažeidimai turėjo įtakos pirkimo rezultatams. Išvadoje taip pat gali būti pateiktos rekomendacijos dėl pirkimų praktikos tobulinimo perkančiojoje organizacijoje.

19. Vertinimo metu nustačius Įstatymo ir su jo įgyvendinimu susijusių teisės aktų reikalavimų pažeidimus, jeigu pasiūlymų pateikimo terminas dar nepasibaigęs, perkančioji organizacija gali būti įpareigojama:

19.1. pakeisti Įstatymo ir (ar) su jo įgyvendinimu susijusių teisės aktų reikalavimų neatitinkančias pirkimo dokumentų nuostatas arba pakeisti perkančiosios organizacijos sprendimus ar veiksmus;

19.2. nutraukti pirkimą tais atvejais, kai pažeidimų kitaip neįmanoma pašalinti;

19.3. informuoti Tarnybą apie įpareigojimo įvykdymą.

20. Vertinimo metu nustačius Įstatymo bei su juo susijusių teisės aktų pažeidimus, kai pasiūlymų pateikimo terminas yra pasibaigęs, tačiau pirkimo sutartis dar nesudaryta, perkančioji organizacija gali būti įpareigojama:

20.1. panaikinti Įstatymo ir (ar) su jo įgyvendinimu susijusių teisės aktų reikalavimų neatitinkančius sprendimus ar veiksmus ir pakartotinai nagrinėti pirkimo dalyvių pasiūlymus;

20.2. nutraukti pirkimo procedūras tais atvejais, kai pažeidimų kitaip neįmanoma pašalinti;

20.3. informuoti Tarnybą apie įpareigojimo įvykdymą.

21. Vertinimo metu nustačius Įstatymo bei su juo susijusių teisės aktų pažeidimus, kurie turėjo įtakos pirkimo rezultatams, kai pirkimas pasibaigęs sudarius pirkimo sutartį, perkančioji organizacija informuojama, kad Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (Žin., 2000, Nr. 74-2262) 1.80 straipsnio 1 dalyje nustatyta, kad imperatyvioms įstatymo nuostatoms prieštaraujantis sandoris yra niekinis ir negalioja. Taip pat pateikiama Tarnybos rekomendacija nutraukti sudarytą sutartį ir, esant poreikiui, organizuoti naują pirkimą bei nustatomas terminas perkančiajai organizacijai raštu informuoti Tarnybą apie priimtus sprendimus dėl pirkimo sutarties nutraukimo.

22. Vertinimo išvadoje turi būti nurodyti Tarnybos nustatyti Įstatymo, kitų su jo įgyvendinimu susijusių teisės aktų pažeidimai, jos pastabos ir rekomendacijos. Kiekvienas pažeidimo faktas turi būti aprašomas atskirai, pažeidimo esmė turi būti išdėstyta aiškiai ir tiksliai, vadovaujantis Įstatymu ir su juo susijusiais teisės aktais, kurie galiojo pažeidimo padarymo metu. Pirkimo, kuris pasibaigęs sudarius sutartį, vertinimo išvadoje turi būti nurodyta, ar nustatyti pažeidimai, jeigu tokių buvo, turėjo įtakos pirkimo rezultatams.

23. Vertinimą atlikęs darbuotojas ne vėliau negu per 5 darbo dienas nuo vertinimo išvados išsiuntimo pranešimu (per Tarnybos dokumentų valdymo sistemą (E-kontora) perduoda vertinimo išvadą Tarnybos Teisės taikymo skyriui, išskyrus vertinimo išvadą, kuri teikiama teisėsaugos institucijų pavedimu, kai vyksta ikiteisminis tyrimas.

24. Vertinimo metu nustačius galimus Lietuvos Respublikos konkurencijos įstatymo pažeidimus, galimas korupcijos apraiškas ar galimus kitų teisės aktų reikalavimų pažeidimus, už kuriuos numatyta administracinė ar baudžiamoji atsakomybė, vertinimą atlikęs darbuotojas per 10 darbo dienų nuo vertinimo išvados išsiuntimo parengia ir pateikia Tarnybos direktoriui raštų dėl medžiagos perdavimo atsakingoms valstybės institucijoms tolesniam tyrimui atlikti projektus.

25. Jeigu vertinimo išvadoje nurodoma, kad yra nustatyti Įstatymo ar su jo įgyvendinimu susijusių kitų teisės aktų pažeidimai ir pateikiami įpareigojimai perkančiajai organizacijai, šioje išvadoje turi būti įrašoma, kad perkančioji organizacija, nesutikusi su rašte pateikta išvada apie padarytus Įstatymo ir (ar) su jo įgyvendinimu susijusių teisės aktų pažeidimus bei su Tarnybos įpareigojimais, Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566; 2004, Nr. 171-6320; 2007, Nr. 72-2830; 2010, Nr. 142-7258) 5 ir 15 straipsniuose nustatyta tvarka gali apskųsti Tarnybos vertinimo išvadą teismui. Tokia vertinimo išvada patvirtinama Tarnybos antspaudu.

26. Vertinimą atlikęs darbuotojas kontroliuoja, kaip perkančioji organizacija vykdo Tarnybos įpareigojimus, jeigu tokių buvo. Jeigu perkančioji organizacija per protingą terminą, tačiau ne ilgiau kaip per 20 darbo dienų, nepraneša apie Tarnybos įpareigojimų įvykdymą, vertinimą atlikęs darbuotojas turi su ja susiekti telefonu, elektroniniu paštu ar raštu ir paraginti įvykdyti įpareigojimus. Perkančiajai organizacijai be pagrįstų priežasčių vilkinant Tarnybos įpareigojimų vykdymą ar atsisakant juos vykdyti, vertinimą atlikęs darbuotojas per 5 darbo dienas nuo sužinojimo apie tai dienos parengia ir pateikia Tarnybos direktoriui arba Padalinį kuruojančiam direktoriaus pavaduotojui pasirašyti rašto projektą, kuriuo perkančioji organizacija informuojama apie teisines vilkinimo ar atsisakymo pasekmes.

 

IV. INFORMACIJOS SAUGOJIMAS

 

27. Vertinimų išvados, perkančiosios organizacijos pateikta bei vertinimo metu surinkta medžiaga, perkančiosios organizacijos pranešimas apie įpareigojimų įvykdymą saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo (Žin., 1995, Nr. 107-2389; 2004, Nr. 57-1982) nustatyta tvarka. Jei Tarnybai pateikti dokumentų originalai, esant teisėtam pagrindui, jie grąžinami, o teisėsaugos institucijų pateikti dokumentai grąžinami visais atvejais.

28. Vertinimą atlikęs darbuotojas, gavęs pasirašytą vertinimo išvadą, išvados duomenis nedelsdamas, ne vėliau kaip per 3 darbo dienas, suveda į Tarnybos dokumentų valdymo sistemą (E-kontora).

 

V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

29. Pirkimų vertinimų atlikimą organizuoja Padalinio vadovas.

30. Taisyklės neriboja papildomų darbuotojų veiksmų, atliekamų vadovaujantis teisės aktų jiems suteiktomis teisėmis, jei šiais veiksmais siekiama užtikrinti vertinimų efektyvumą ir objektyvumą.

31. Darbuotojai, atliekantys vertinimus, teisės aktų nustatyta tvarka asmeniškai atsako už:

31.1. nustatytų pažeidimų sąmoningą nuslėpimą;

31.2. Taisyklių reikalavimų nesilaikymą.

32. Darbuotojas, pažeidęs Taisykles, atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

33. Pasikeitusių Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, Tarnybos direktoriaus įsakymų ir kitų teisės aktų nuostatomis turi būti vadovaujamasi iš karto, nelaukiant Taisyklių papildymo ar pakeitimo.

 

_________________

 


Viešųjų pirkimų įvertinimų atlikimo ir jų

rezultatų įforminimo taisyklių

priedas Nr. 1

 

PIRKIMO ĮVERTINIMO LENTELĖ

 

Viešojo pirkimo (toliau – pirkimas) būdas

 

 

Perkančioji organizacija

 

 

Pirkimo pavadinimas

 

 

Pirkimo numeris

 

 

Finansavimo šaltinis

 

 

Įgyvendinančioji (tarpinė) institucija

 

 

Pirkimo vertė (skirta lėšų suma)

 

 

Pirkimo procedūrų etapas

 

 

Vertinimo pagrindas

 

 

Vertinimo apimtis (pilnas/dalinis vertinimas)

 

 

 

Eil. Nr.

Vertinamas aspektas

Taip / Ne

Pastabos

1.

Ar iki pirkimo procedūrų pradžios nustatyta pirkimo objekto (kiekvienos dalies) vertė

 

 

2.

Ar pirkimą vykdo įgaliotoji perkančioji organizacija

 

 

3.

Ar teisėtai parinktas pirkimo būdas

 

 

4.

Ar pirkimo dokumentuose pateikta visa informacija, reikalaujama Įstatymo (Supaprastintų pirkimų taisyklių)

 

 

5.

Ar kvalifikacijos reikalavimai atitinka Įstatymo (Supaprastintų pirkimų taisyklių) nuostatas

 

 

6.

Ar pirkimo objekto techninė specifikacija atitinka Įstatymo (Supaprastintų pirkimų taisyklių) nuostatas

 

 

7.

Jeigu vykdomas žaliasis ar su energijos taupymu susijęs pirkimas, ar techninė specifikacija, reikalavimai tiekėjams ar pasiūlymų vertinimui atitinka teisės aktų reikalavimus

 

 

8.

Ar kainodaros taisyklės atitinka Viešojo pirkimo–pardavimo sutarčių kainos ir kainodaros nustatymo metodikos, patvirtintos Tarnybos direktoriaus 2003 m. vasario 25 d. įsakymu Nr. 1S-21 (Žin., 2003, Nr. 22-944; 2011, Nr. 131-6262), reikalavimus.

 

 

9.

Ar informacija, pateikta skelbime apie pirkimą, neprieštarauja pirkimo dokumentuose pateiktai informacijai

 

 

10.

Ar pirkimo dokumentų ir jų paaiškinimų (papildymų) pateikimas tiekėjams atitinka Įstatymo (Supaprastintų pirkimų taisyklių) reikalavimus

 

 

11.

Ar vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūra atitinka Įstatymo (Supaprastintų pirkimų taisyklių) reikalavimus

 

 

12.

Ar tiekėjų kvalifikacijos nagrinėjimas atitinka Įstatymo (Supaprastintų pirkimų taisyklių) reikalavimus

 

 

13.

Jeigu pirkimas rezervuotas, ar užtikrinta, kad jame dalyvautų tik atitinkamą statusą turintys tiekėjai

 

 

14.

Ar pasiūlymų nagrinėjimas bei vertinimas atitinka Įstatymo (Supaprastintų pirkimų taisyklių) reikalavimus

 

 

15.

Ar tiekėjų pretenzijų nagrinėjimas atitinka Įstatymo (Supaprastintų pirkimų taisyklių) reikalavimus

 

 

16.

Ar pirkimo procedūrų nutraukimas atitinka Įstatymo (Supaprastintų pirkimų taisyklių) reikalavimus

 

 

17.

Ar pirkimo sutarčių sudarymas atitinka Įstatymo (Supaprastintų pirkimų taisyklių) reikalavimus

 

 

18.

Ar su pirkimu susijusių ataskaitų pateikimas Tarnybai atitinka Įstatymo (Supaprastintų pirkimų taisyklių) reikalavimus

 

 

19.

Ar buvo nustatyti pirkimo vykdymo tvarkos pažeidimai, turėję įtakos pirkimo rezultatams

 

 

20.

Ar vykdant pirkimą užtikrintas pagrindinių pirkimų principų laikymasis ir pirkimų tikslo siekimas

 

 

 

_________________