LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO

 

Į S A K Y M A S

DĖL ŠVENTOSIOS VALSTYBINIO JŪRŲ UOSTO LAIVYBOS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO

 

2007 m. kovo 28 d. Nr. 3-105

Vilnius

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Šventosios valstybinio jūrų uosto įstatymo (Žin., 2006, Nr. 132-4987) 6 straipsnio 2 dalimi,

tvirtinu Šventosios valstybinio jūrų uosto laivybos taisykles (pridedama).

 

 

 

SUSISIEKIMO MINISTRAS                                                              ALGIRDAS BUTKEVIČIUS


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro

2007 m. kovo 28 d. įsakymu Nr. 3-105

 

ŠVENTOSIOS VALSTYBINIO JŪRŲ UOSTO LAIVYBOS TAISYKLĖS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Šventosios valstybinio jūrų uosto laivybos taisyklės (toliau – taisyklės) reglamentuoja laivų įplaukimo į Šventosios valstybinį jūrų uostą (toliau – Šventosios uostas), švartavimosi, stovėjimo prie krantinių ir reiduose, plaukiojimo akvatorija, išplaukimo iš uosto tvarką ir reikalavimus.

2. Šios taisyklės galioja visoje uosto teritorijoje ir akvatorijoje, kurios ribos nurodytos šių taisyklių 1 priede.

3. Uosto kapitonas atsakingas už laivybos priežiūrą uosto akvatorijoje bei krantinėse.

4. Šiose taisyklėse vartojamos sąvokos:

Aplinką teršiantis krovinys – naftos produktai, nurodyti 1973 m. tarptautinės apsaugos nuo teršimo iš laivų konvencijos, pakeistos 1978 m. protokolu (MARPOL 73/78), pirmame priede, nuodingos skystos medžiagos, nurodytos MARPOL 73/78 antrame priede, kenksmingos medžiagos, nurodytos MARPOL 73/78 trečiame priede.

Mažasis laivas – bet kuris laivas, kurio korpusas ne ilgesnis kaip 20 metrų, išskyrus laivus, kurie yra pastatyti ir įrengti vilkti, stumti arba vilkti bortais sujungtus kitus nei mažieji laivai, taip pat laivus, galinčius vežti daugiau kaip 12 keleivių, ir keltus.

Pavojingas krovinys – medžiagos ar gaminiai, kurie dėl savo cheminių ar fizinių savybių gali sukelti pavojų žmogaus sveikatai, aplinkai ar turtui ir kuriems suteikti identifikaciniai numeriai, įrašyti į JTO sudarytą pavojingų medžiagų sąrašą, vežami Tarptautiniame pavojingų krovinių gabenimo kodekse (IMDG kodekse), Tarptautinio laivų, skirtų gabenti supiltus pavojingus cheminius krovinius, statybos ir įrangos kodekso (IBC kodekse) 17 straipsnyje ar Tarptautinio laivų, skirtų gabenti suskystintas dujas, statybos ir įrangos kodekso (IGC kodekse) 19 straipsnyje nurodytais būdais.

Pramoginis laivas – bet kurio tipo ir bet kuriuo būdu varomas sportui ir pramogoms skirtas laivas, kurio korpuso ilgis yra nuo 2,5 iki 24 metrų.

Sportinis laivas – specialiai sukonstruotas ir gamintojo atitinkamai pažymėtas laivas, skirtas tik sporto tikslams.

Uosto žemės naudotojas – uosto naudotojas, sudaręs sutartį su Šventosios uosto direkcija dėl uosto žemės nuomos.

Vietinio plaukiojimo laivas – laivas, plaukiojantis tik uosto akvatorijoje, Lietuvos teritorinėje jūroje ir vidaus vandenyse.

5. Patekusių į nelaimę uosto akvatorijoje žmonių, laivų, jų įgulų ir keleivių gelbėjimo, taršos aplinkai pavojingomis medžiagomis likvidavimo darbus organizuoja ir jiems vadovauja uosto kapitonas. Jo nurodymu visi uosto akvatorijoje esantys laivai, jų įgulos privalo dalyvauti gelbėjimo darbuose, panaudodami turimą techniką, materialines vertybes, ryšio priemones.

 

II. LAIVŲ ATPLAUKIMO Į UOSTĄ IR IŠPLAUKIMO IŠ UOSTO TVARKA

 

6. Likus 72 valandoms iki atplaukimo, vėliau patikslindamas atplaukimą likus 48 ir 24 valandoms, laivo kapitonas arba jo įgaliotas asmuo informuoja uosto dispečerinę ir kitas tarnybas (2 priedas) apie atplaukimą ir apie apsaugos lygį. Laivo kapitonui arba jo įgaliotam asmeniui nustatytu laiku nepranešus uosto dispečerinei apie laivo atvykimą ir laivo apsaugos lygį, to laivo įplaukimas į uostą gali būti atidėtas.

7. Jeigu laivo reiso trukmė mažesnė už šiuos terminus, pranešimas siunčiamas tuoj pat po išplaukimo iš paskutinio uosto.

8. Pirminiame pranešime nurodoma:

8.1. laivo identifikaciniai duomenys: pavadinimas, šaukiniai, Tarptautinės jūrų organizacijos suteiktas identifikacijos numeris arba MMSI;

8.2. laivo vėliava;

8.3. registracijos uostas;

8.4. pagrindiniai laivo matmenys;

8.5. laivo maksimali grimzlė gėlame vandenyje;

8.6. duomenys apie krovinį;

8.7. bendras asmenų skaičius laive;

8.8. kodekso apsaugos lygis laive;

8.9. laivo apsaugos lygis paskutiniuose 10 uostų.

9. Likus 24 valandoms iki atplaukimo kapitonas arba jo įgaliotas asmuo turi pranešti uosto dispečerinei duomenis apie laive esančių atliekų kiekį bei kitą informaciją (2 priedas).

10. Likus 2 val. iki atplaukimo laivo kapitonas UTB 8 kanalu (šaukinys „Klaipėda radio-5“) praneša Laivų eismo tarnybai (toliau – LET) laivo pavadinimą, grimzlę gėlame vandenyje. Po tokio pranešimo pateikimo laivo kapitonas privalo nuolat palaikyti ryšį su LET, teikti informaciją apie laivybos ypatumus bei vykdyti LET nurodymus.

11. Laivo kapitonas arba jo įgaliotas asmuo, suderinęs su LET, užsako vilkikus ir švartuotojus šias paslaugas teikiančiose įmonėse, o locmaną – per uosto dispečerinę, nurodydamas laivo švartavimo vietą, suderintą su krantinės naudotoju, buksyravimo ir švartavimo paslaugas atliksiančių įmonių pavadinimus.

12. Jeigu nėra leidimo laivui įplaukti į uostą, LET nurodo inkaravimo rajoną.

13. Laivui, kurio ilgis daugiau kaip 100 metrų, įplaukti į uostą turi būti gautas išankstinis uosto kapitono raštiškas leidimas. Uosto kapitonas gali apriboti laivų įplaukimą į atitinkamas uosto vietas, jei laivų ilgis yra didesnis už leistiną ir šių laivų manevravimas šiose vietose yra apsunkintas.

14. Laivą peršvartuojant arba jam išplaukiant, ne vėliau kaip prieš 2 valandas iki operacijos pradžios, suderinęs su LET ir krantinės naudotoju, laivo kapitonas arba jo įgaliotas asmuo užsako vilkikus ir švartuotojus tas paslaugas teikiančiose įmonėse, o locmaną – per uosto dispečerinę, nurodydamas laivo stovėjimo vietą, švartavimo ir buksyravimo paslaugas teiksiančių įmonių pavadinimus. Laivo kapitonui arba jo įgaliotam asmeniui laiku neužsakius šių paslaugų, pretenzijos dėl galimos laivo prastovos turi būti pateikiamos įmonei, teikiančiai šio laivo agentavimo paslaugas.

15. Laivui atplaukus į uostą ar išplaukiant iš jo atplaukimo ir išplaukimo įregistravimo procedūra atliekama šių taisyklių nustatyta tvarka. Prireikus laivo kapitonas arba jo įgaliotas asmuo turi pateikti ir perduoti Šventosios uosto tarnyboms skirtus šiuos dokumentus:

15.1. Laivo atplaukimui įregistruoti:

15.1.1. deratizacijos liudijimą;

15.1.2. laivo matavimo liudijimą;

15.1.3. laivo krovos žymės liudijimą;

15.1.4. licenciją vežti laivu keleivius ir krovinius;

15.1.5. tarptautinį apsaugos nuo užteršimo liudijimą;

15.1.6. pažymą apie laivo teršalų pridavimą paskutiniame uoste;

15.1.7. medicinos karantino skyriaus pažymą (tik užsienio laivams);

15.1.8. tarptautinio laivo saugumo liudijimo kopiją, kokį apsaugos lygį laivas turėjo paskutiniuose 10 uostų (7 priedas);

15.1.9. įgulos narių jūrinio laipsnio diplomus ir kvalifikacinius liudijimus.

15.2. Laivo atplaukimą Šventosios uosto priežiūros skyriuje kapitonas privalo įregistruoti ne vėliau kaip per 6 valandas nuo atplaukimo, o išplauką – prieš pakviečiant pasienio ir muitinės komisiją. Išplaukimą Šventosios uosto priežiūros skyriuje galima įregistruoti ne vėliau kaip po 2 valandų nuo laivo išplaukimo, jei yra gautas šios tarnybos išankstinis sutikimas.

15.3. Apie bet kokį incidentą ar avariją, dėl kurių neužtikrinama saugi laivyba, pavyzdžiui, gedimus, kurie galėtų pakenkti laivo manevringumui ar tinkamumui navigacijai, arba apie eigos ar vairo sistemos, elektros generavimo sistemos, navigacijos ar ryšio įrangos pažeidimus, krantinės pažeidimus švartavimosi metu laivo kapitonas privalo nedelsiant pranešti atitinkamoms Šventosios uosto tarnyboms.

15.4. Laivo išplaukimui įregistruoti:

15.4.1. laivo stovumo skaičiavimus;

15.4.2. krovinio tvirtinimo vadovą, patvirtintą klasifikacinės bendrovės;

15.4.3. laivo deklaraciją (8 priedas);

15.4.4. pažymą apie laivo teršalų pridavimą uoste;

15.4.5. įgulos narių jūrinio laipsnio diplomus ir kvalifikacinius liudijimus, jei per stovėjimo uoste laiką pasikeitė laivo įgulos nariai;

15.4.6. pažymą apie laivo dokumentus, atliekų pagal rūšis ir turimas talpas atliekoms sandėliuoti kiekį, susidariusį laivo remonto metu.

16. Ne vėliau kaip prieš 12 valandų iki išplaukimo laivo agentas privalo pateikti uosto dispečerinei paraišką (3 priedas) dėl užterštų vandenų, šiukšlių bei atliekų priėmimo ir priduoti laivo atliekas iki laivo išplaukos įregistravimo.

17. Uosto atliekų tvarkymo operatorius pateikia laivo kapitonui ir uosto dispečerinei pažymą apie iš laivo priimtų atliekų grupes ir kiekius (4 priedas).

18. Terminuotas laivo išplaukimas (iki laivo klasifikacinių dokumentų galiojimo pabaigos arba iki laivo įgulos pasikeitimo, bet ne ilgiau kaip 3 mėnesiams) gali būti įregistruotas Šventosios uosto priežiūros skyriuje šiems laivams:

18.1. krovininiams, nevykdantiems tarptautinių reisų laivams iki 500 BT;

18.2. Lietuvos Respublikos išskirtinėje ekonominėje zonoje Baltijos jūroje žvejojantiems žvejybiniams laivams iki 300 BT, neįplaukiantiems į užsienio uostą reiso metu;

18.3. linijiniams ro-ro keleiviniams keltams;

18.4. vietinio plaukiojimo laivams, plaukiojantiems Lietuvos Respublikos išskirtinėje ekonominėje zonoje;

18.5. uosto paslaugas teikiantiems laivams;

18.6. sportiniams ir pramoginiams laivams, išplaukiantiems į jūrą, išskyrus burines jachtas, kurios išplaukdamos į jūrą turi pranešti UTB 8 (šaukinys „Klaipėda radio-5“) Šventosios uosto priežiūros skyriui:

18.6.1. laivo pavadinimą ir savininką;

18.6.2. laivo įgulos narių ir keleivių skaičių;

18.6.3. išplaukimo tikslą, paskirties uostą;

18.6.4. išplaukimo laiką;

18.6.5. Lietuvos buriuotojų sąjungos techninės apžiūros akto galiojimo datą;

18.7. burinės jachtos, įplaukusios į uostą, UTB 8 kanalu (šaukinys „Klaipėda radio-5“) nedelsdamos turi pranešti uosto priežiūros skyriui:

18.7.1. laivo pavadinimą ir savininką;

18.7.2. laivo įgulos narių ir keleivių skaičių;

18.7.3. atplaukimo tikslą, išplaukimo uostą;

18.7.4. apie įvykius reiso metu;

18.7.5. krantinės numerį ir laiką, kada prisišvartavo.

19. Laivų kapitonai, įregistravę terminuotą išplaukimą, įplaukdami į uostą privalo pranešti Šventosios uosto priežiūros skyriui UTB 8 kanalu (šaukinys „Klaipėda radio-5“):

19.1. laivo pavadinimą ir savininką;

19.2. iš kur atplaukė;

19.3. laivo įgulos narių ir keleivių skaičių;

19.4. krantinės numerį ir orientacinį laiką, kada prisišvartuos;

19.5. apie ypatingus įvykius reiso metu.

20. Linijinių ro-ro keleivinių keltų kapitonai, įregistravę terminuotą išplaukimą, po atplaukimo Šventosios uosto priežiūros skyriui pateikia:

20.1. keleivių sąrašo nuorašą;

20.2. pavojingo krovinio manifesto nuorašą;

20.3. direkcijos laivo deklaraciją.

21. Laivų kapitonai, įregistravę terminuotą išplaukimą, išplaukdami iš uosto privalo pranešti Šventosios uosto priežiūros skyriui UTB 8 kanalu (šaukinys „Klaipėda radio-5“):

21.1. laivo pavadinimą ir savininką;

21.2. terminuoto išplaukimo galiojimo datą;

21.3. laivo įgulos narių ir keleivių skaičių;

21.4. išplaukimo tikslą ir paskirties rajoną;

21.5. krantinės numerį ir laiką, kada ją paliko.

22. Linijinių ro-ro keleivinių keltų kapitonai, įregistravę terminuotą išplaukimą, išplaukdami iš uosto Šventosios uosto priežiūros skyriui pateikia:

22.1. keleivių sąrašo nuorašą;

22.2. pavojingo krovinio manifesto nuorašą;

22.3. laivo deklaraciją.

23. Vietinio plaukiojimo ir uosto paslaugas teikiančių laivų, registruotų Valstybinėje vidaus vandenų laivybos inspekcijoje, išskyrus burines jachtas, kapitonai išplaukimui iš uosto į išorės reidą (ne didesniu kaip 5 jūrmylių atstumu nuo uosto vartų) privalo gauti uosto kapitono pažymą apie žinių patikrinimą pagal Šventosios valstybinio jūrų uosto laivybos taisykles ir 1972 m. tarptautinę konvenciją dėl tarptautinių taisyklių, padedančių išvengti laivų susidūrimų jūroje (COLREG-72). Pažyma galioja iki laivo techninės apžiūros talono galiojimo pabaigos, bet ne ilgiau kaip 1 metus.

24. Krovininių laivų iki 500 BT, nevykdančių tarptautinių reisų, Baltijos jūroje žvejojančių žvejybinių laivų iki 300 BT, neįplaukiančių į užsienio uostus, ro-ro keleivinių keltų, vietinio plaukiojimo laivų, plaukiojančių Lietuvos Respublikos teritorinėje jūroje, uosto paslaugas teikiančių laivų, sportinių ir pramoginių laivų, išskyrus burines jachtas, kapitonai terminuotam laivo išplaukimui įregistruoti privalo pateikti Šventosios uosto priežiūros skyriui:

24.1. bendrąją deklaraciją;

24.2. įgulos sąrašą su medicinos karantino skyriaus spaudu;

24.3. laivo dokumentus;

24.4. įgulos narių jūrinio laipsnio diplomus, kvalifikacinius liudijimus (originalus);

24.5. Lietuvos saugios laivybos administracijos išduotą laivo patikrinimo aktą, o Valstybinėje vidaus vandenų laivybos inspekcijoje įregistruotiems laivams – laivo tinkamumo plaukioti liudijimą arba mažojo, pramoginio laivo techninės apžiūros taloną;

24.6. keleivių sąrašą.

25. Laivo įplaukimui įregistruoti turi pateikti:

25.1. bendrąją deklaraciją;

25.2. įgulos sąrašą.

26. Locmanas, Šventosios uosto darbuotojas ar Šventosios uosto naudotojas, sužinojęs, kad laive yra gedimų ar jis neatitinka jam keliamų saugios laivybos reikalavimų, dėl ko gali kilti grėsmė žmonėms, aplinkai, materialiniam turtui, nedelsdamas privalo pranešti Šventosios uosto kapitonui, kuris apie tai informuoja Lietuvos saugios laivybos administraciją.

 

III. REIKALAVIMAI LAIVŲ PLAUKIOJIMUI

 

27. Leistiną maksimalią laivų grimzlę uoste esant nuliniam vandens lygiui nustato uosto kapitonas savo įsakymu. Ši grimzlė yra operatyviai koreguojama kiekvieną dieną. LET privalo pranešti ją uosto naudotojams, laivų kapitonams ir agentams pagal jų paklausimą. Laivų kapitonai privalo pranešti faktinę savo laivų grimzlę gėlame vandenyje metrais ir dešimtosiomis dalimis ir atsako už šių duomenų tikslumą.

28. Visoje uosto akvatorijoje laivų greitis turi būti minimalus, toks, kuris leidžia laivą saugiai vairuoti ir nesukelti bangų. Esant būtinybei laivo greitis gali būti padidintas konkrečiu LET nurodymu. Laivo greitis neribojamas, jeigu laivas uosto kapitono nurodymu plaukia gelbėjimo tikslais, ir karo laivams, plaukiantiems atlikti kovinės užduoties, jeigu tai nesukelia pavojaus žmonių ir turto saugumui. Tie laivai turi pirmumo teisę plaukti uosto akvatorija ir laivybos kanalu.

 

IV. LOCMANŲ VEIKLA, LAIVŲ EISMO VALDYMAS

 

29. Lietuvos saugios laivybos administracijos nustatytuose Šventosios valstybinio jūrų uosto rajonuose plaukiančių laivų kapitonai privalo naudotis locmano patarnavimais (pildomas 9 priedas), išskyrus:

29.1. Lietuvos Respublikoje įregistruotus žvejybinius laivus iki 150 BT arba iki 45 metrų ilgio, vietinio plaukiojimo laivus iki 300 BT arba iki 45 metrų ilgio, Lietuvos Respublikos karinius laivus, uosto paslaugas teikiančius laivus, sportinius bei pramoginius laivus, akvatorijos dugno gilinimo laivus, dirbančius Šventosios uosto direkcijos užsakymu, jeigu jų kapitonai yra atitinkamai instruktuoti ir gavę uosto kapitono leidimą. Visų šių laivų kapitonai uosto akvatorijoje privalo užtikrinti patikimą, nepertraukiamą radijo ryšį su LET UTB 16 ir 8 kanalų dažnių diapazone valstybine kalba;

29.2. linijinius laivus, turinčius nuolatinio plaukiojimo tvarkaraštį (nurodyta atplaukimo (išplaukimo) diena ir valanda), kurių kapitonai yra atlikę ne mažiau kaip 6 įplaukimus ir 6 išplaukimus į (iš) Šventosios valstybinį (-io) jūrų uostą (-o), uosto kapitono paskirtoje komisijoje išlaikę egzaminą, atlikę testą LET treniruoklyje ir pateikę pažymą su locmano įvertinimu arba kurių kapitonai jau turi leidimą (licenciją) plaukioti be locmano ir yra gavę atitinkamą liudijimą, patvirtinantį jų pasirengimą plaukti be locmano uosto akvatorijoje, kai vairinėje yra laivavedys, mokantis valstybinę kalbą.

30. Laivų eismo valdymą uoste ir uosto prieigose vykdo LET. Bet koks laivų judėjimas uosto akvatorijoje ir laivybos kanale galimas tik gavus LET leidimą.

31. LET vykdo šias funkcijas:

31.1. nustato laivų plaukimo eiliškumą;

31.2. vykdo laivų plaukimo radiolokacinę kontrolę;

31.3. vykdo inkaravietėse stovinčių laivų radiolokacinę kontrolę;

31.4. perduoda laivams navigacinę, meteorologinę ir kitą informaciją;

31.5. teikia locmanams, vilkikams, žvejams ir gelbėtojams reikiamą informaciją, taip pat ir hidrometeorologinę.

32. Laivų kapitonai, kurie naudojasi LET paslaugomis, privalo užtikrinti patikimą ryšį UTB 8 kanalu.

33. LET paslaugų teikimas neatleidžia laivo kapitono nuo atsakomybės už laivo saugumą. Locmanas gali būti užsakytas per LET operatorių prieš 2 valandas. Locmanas veda laivus nuo pirmos locmanų bujos iki bet kurios uosto krantinės ir nuo krantinės į jūrą.

34. Siekiant užtikrinti laivo ir uosto saugumą nepriklausomai nuo to, ar laive yra locmanas, ar ne, laivai vedami su radarais šiais atvejais:

34.1. esant prastam matomumui;

34.2. laivai su pavojingais kroviniais;

34.3. laivai su maksimalia leistina grimzle.

35. Privaloma nedelsiant vykdyti LET nurodymus:

35.1. dėl plaukimo eiliškumo ir greičio;

35.2. dėl inkaravimo vietos;

35.3. siekiant išvengti pavojaus.

 

V. REIKALAVIMAI LAIVAMS, STOVINTIEMS UOSTO REIDUOSE

 

36. Išorės reide laivams inkaruoti skirto rajono koordinatės:

56° 00,0 N                           21° 00,0 E

56° 01,0 N                           21° 00,0 E

56° 01,0 N                           21° 02,0 E

56° 00,0 N                           21° 02,0 E

37. Inkaravietėse stovinčių laivų kapitonai privalo palaikyti ryšį UTB 16 ir 8 kanaluose.

38. Inkaravietėse stovinčių laivų kapitonai, sustiprėjus vėjui iki 14 m/s arba gavę LET įspėjimą bei norėdami apsaugoti laivo inkaravimo įrangą, privalo pakelti inkarus ir išplaukti į atvirą jūrą.

39. Atsakomybė už dėl laivo kapitono kaltės išorės reide ir vidaus akvatorijoje paskendusį turtą (inkarus ir kt.) tenka turto savininkui. Paskendęs turtas iškeliamas ar pašalinamas laivo savininko sąskaita.

 

VI. REIKALAVIMAI LAIVAMS, STOVINTIEMS PRIE UOSTO KRANTINIŲ

 

40. Laivai švartuojami pagal Šventosios uosto direkcijos patvirtintas schemas.

41. Laivai prie krantinių privalo stovėti taip, kad atstumai tarp išilgai krantinės stovinčių laivų arba tarp laivo ir bet kokios kliūties būtų ne mažesni kaip 10% nuo didesnio laivo ilgio. Laivai prie pirsų privalo stovėti taip, kad laivo korpusas nebūtų išsikišęs už pirso ribos. Jeigu dėl kokių nors svarbių priežasčių šių reikalavimų negalima įvykdyti, laivui švartuoti turi būti gautas uosto kapitono leidimas.

42. Laivai su pavojingu ir aplinką teršiančiu kroviniu gali stovėti tik:

42.1. prie specializuotų krantinių;

42.2. priekiu į uosto vartus (išskyrus atvejus, kai laivo konstrukcija to neleidžia);

42.3. išorės reide.

43. Jeigu švartuodamasis prie krantinės laivas naudojo inkarą, prisišvartavęs privalo įtraukti jį į laivo kliuzą.

44. Krantinę, reikalingą laivui švartuotis, stovėti ir atsišvartuoti, ruošia krantinės naudotojas vadovaudamasis šių taisyklių, Laivų švartavimo taisyklių, Hidrotechninių įrenginių naudojimo taisyklių reikalavimais. Priešais švartuojamo (atšvartuojamo) laivo priekį ir laivagalį, ne mažiau kaip 25 metrų atstumu į abi puses, krantinėje neturi būti kranų, mechanizmų, statinių, už kurių gali užkliūti laivas.

45. Keisdamas laivo poziciją, krantinės naudotojas privalo pranešti apie tai uosto dispečerinei. Vietinio plaukiojimo, uostą aptarnaujantys ir kiti laivai, nesinaudojantys locmano paslaugomis, prieš pakeisdami savo dislokacijos vietą uoste privalo gauti uosto dispečerinės leidimą ir pranešti jai, pabaigus šią operaciją.

46. Uosto kapitonas, gavęs pranešimą apie pavojingas hidrometeorologines sąlygas, išanalizavęs situaciją, laivo technines galimybes, gresiančio pavojaus laipsnį (vėjo greitis didesnis kaip 20 m/s, bangavimas ir traukūnas akvatorijoje, intensyvus ledonešis), sprendžia apie laivų galimybę stovėti prie krantinių. Jis nustato priemones laivų ir uosto saugumui užtikrinti ir reikalauja iš laivų kapitonų jas vykdyti. Laivų kapitonai įspėjami asmeniškai arba per jų agentus. Jeigu esant tokioms sąlygoms reikia pakeisti laivo vietą arba išplukdyti jį į jūrą, tai daroma tik esant laive jo kapitonui.

47. Laivai bortas prie borto gali stovėti tik uosto kapitonui leidus ir su tų laivų kapitonų sutikimu bei suderinus su Šventosios uosto priežiūros skyriumi (išskyrus mažus žvejybinius ir uostą aptarnaujančius laivus).

48. Laivų, stovinčių prie krantinių, eigos variklių, mechanizmų parengtis bei įgulos narių skaičius privalo užtikrinti laivo, kitų laivų bei uosto saugumą. Eigos variklius, vairavimo ir inkaravimo įrenginius galima išjungti tik laivo kapitonui pateikus paraišką, kurioje nurodomos šių mechanizmų išjungimo priežastys ir laikas, ir gavus uosto kapitono liudijimą bei krantinės naudotojo raštišką leidimą. Bet kokiu atveju už laivo saugumą atsako jo kapitonas. Prieš tokiam laivui išplaukiant uosto kapitonas turi teisę pareikalauti pateikti klasifikacinės bendrovės išduotą aktą su atliktų darbų įvertinimu.

49. Laivų, kuriuose yra pavojingų ir aplinką teršiančių krovinių, įgula privalo parengti jėgainę taip, kad laivas, esant reikalui, galėtų per 2 valandas išplaukti iš uosto.

50. Laivai, stovintys prie krantinių, privalo turėti nuolat veikiantį telefoninį ryšį arba UTB kanalą. Orų prognozė sužinoma iš LET UTB 9 kanalu, telefonu arba per agentą. Štorminius įspėjimus perduoda LET UTB 8 ir 16 kanalais laivams ir telefonu – agentams, uosto dispečerinei, uosto naudotojams.

51. Atplaukę į uostą užsienio valstybių laivai privalo iškelti Lietuvos valstybės vėliavą ant priekinio stiebo rėjos dešinėje pusėje. Vėliava iškeliama saulei patekėjus ir nuleidžiama saulei nusileidus. Laivui plaukiant į uostą ir išplaukiant iš jo bet kuriuo paros metus turi būti iškelta uosto valstybės vėliava.

52. Atplaukę į uostą laivai užbortines išpumpavimo sklendes privalo laikyti uždarytas ir užplombuotas. Pastebėjęs vandens užteršimą, laivo kapitonas privalo informuoti apie tai Jūrų gelbėjimo koordinacinį centrą ir uosto dispečerinę bei pažymėti tai laivo dienyne.

53. Prieš atiduodant laivą supjaustyti į metalo laužą, laivo savininkas ar jo įgaliotas asmuo turi pateikti Šventosios uosto priežiūros skyriui laivo išregistravimo pažymėjimą ir pažymą, kad laivas neturi įsiskolinimų už uosto rinkliavas. Baigus laivą supjaustyti, laivo savininkas ar jo įgaliotas asmuo turi pateikti Šventosios uosto priežiūros skyriui pažymą, kad laivas yra galutinai supjaustytas.

54. Laivui stovint prie uosto krantinės ilgiau nei vieną mėnesį, laivo agentas arba laivo valdytojas pasibaigus mėnesiui per tris dienas turi pateikti Šventosios uosto priežiūros skyriui tarpinę laivo deklaraciją (6 priedas).

 

VII. REIKALAVIMAI LAIVŲ PLAUKIOJIMUI UOSTO AKVATORIJOJE

 

55. Pučiant stipresniam kaip 15 m/s vakarų krypčių vėjui tie laivai, kuriems pagal laivo kapitono pranešimą dėl techninių charakteristikų yra nesaugu manevruoti atviroje jūroje, turi pirmumo teisę plaukti į uostą.

56. Laivams, neturintiems radiolokatoriaus, plaukioti uosto akvatorija draudžiama esant mažesniam kaip 0,5 jūrmylės matomumui.

57. Esant didesniam kaip 20 m/s vėjo greičiui be atskiro uosto kapitono leidimo draudžiamas bet koks laivų plaukiojimas uosto akvatorija, jų švartavimas, atšvartavimas ir peršvartavimas.

58. Visi laivai privalo turėti oficialų ir koreguotą Šventosios uosto akvatorijos jūrlapį bei užtikrinti nepertraukiamą radijo ryšį su LET UTB 16 ir 8 kanalų dažnių diapazone plaukiojimo laivybos kanalu metu.

59. Apie rengiamas pramoginių ir sportinių laivų varžybas, regatas ir kitas šventes uosto akvatorijoje ir jūroje jų organizatoriai privalo prieš dvi savaites pranešti Lietuvos saugios laivybos administracijai ir Šventosios valstybinio jūrų uosto direkcijos LET.

Neregistruoti Valstybinėje vidaus vandenų laivybos inspekcijoje sportiniai laivai gali plaukti laivybos kanalu, jei juos lydintis laivas gauna LET leidimą ir palaiko nuolatinį ryšį su LET.

60. Laivams, kai leidžia jų techninės galimybės, gali būti duotas LET nurodymas plaukti ne laivybos kanalu laivų eismo valdymo sumetimais. Laivas, plaukiantis laivybos kanalu, turi pirmumo teisę prieš visus kitus laivus, esančius ne kanale. Visi laivai, plaukiantys ne laivybos kanalu, vadovaujasi COLREG-72 reikalavimais.

 

VIII. REIKALAVIMAI PLAUKIOJIMUI UŽŠALUSIAME UOSTE

 

61. Užšalusioje uosto akvatorijoje ir vykstant intensyviam ledonešiui leidžiama plaukioti laivams, turintiems klasifikacinės bendrovės nustatytą ledo klasę. Jeigu ledo sąlygos uoste reikalauja laivams turėti atitinkamą ledo klasę, apie tai informuojama navigaciniuose pranešimuose. Kiekvieno laivo laivavedžiams, besirengiantiems plaukti uosto akvatorija, apie ledo sąlygas praneša LET ir locmanas. Tais atvejais, kai ledas sudaro kliūtis laivams plaukti uosto akvatorija, jis laužomas Šventosios uosto direkcijos sąskaita. Ledlaužių funkcijas gali atlikti uosto vilkikai, turintys atitinkamą ledo klasę ir technines galimybes tai atlikti.

 

IX. REIKALAVIMAI LAIVŲ VILKIMUI

 

62. Atliekant stambių ir sudėtingų plaukiojančių objektų (dokų, gręžimo platformų, stambių, neturinčių eigos laivų, plaukiojančių objektų karavanų ir kt.) vilkimo operaciją uosto akvatorijoje, kai padidėja pavojus uosto įrenginiams, kitiems laivams ir būtina sustabdyti visų kitų laivų eismą, privaloma vykdyti šiuos reikalavimus:

62.1. ne mažiau kaip prieš 24 valandas gauti uosto kapitono leidimą;

62.2. vilkimo operacijai turi vadovauti velkamo objekto savininko paskirtas šio objekto arba vieno iš vilkikų kapitonas. Jis turi pateikti uosto kapitonui būsimos vilkimo operacijos planą, patvirtintą laivų klasifikacinės bendrovės, ir vilkimo lynų tvirtinimo schemą;

62.3. uosto kapitonas, įvertinęs operacijos sudėtingumą, konkrečią situaciją, hidrometeorologines sąlygas uoste ir jūroje, perspektyvinę orų prognozę plaukimo rajone iki paskirties punkto, gali nustatyti papildomus saugios laivybos reikalavimus;

62.4. tokios operacijos atliekamos tik šviesiu paros metu;

62.5. velkamiems objektams švartuoti, atšvartuoti, eskortuoti vilkikai užsakomi bendra tvarka.

63. Vilkikų panaudojimo laivų švartavimo operacijoms tvarka:

63.1. Vilkikai naudojami vadovaujantis Šventosios uosto direkcijos generalinio direktoriaus įsakymu patvirtintomis Vilkikų paslaugų teikimo Šventosios valstybiniame jūrų uoste taisyklėmis, sutartimis tarp laivų savininkų ir vilkimo paslaugas teikiančių įmonių, kitais teisės aktais;

63.2. vilkikus užsako laivo kapitonas per savo agentą tas paslaugas teikiančiose įmonėse, jų skaičių ir tipą suderinęs su LET;

63.3. užsakymo terminas – pagal sutartį tarp laivo savininko (operatoriaus) ir vilkimo paslaugas teikiančios įmonės, bet ne mažiau kaip prieš 2 valandas iki numatomos švartavimo operacijos pradžios;

63.4. užsakomi vilkikai pagal jų technines galimybes privalo užtikrinti saugią konkrečios švartavimo operacijos eigą, jie privalo turėti sertifikuotus vilkimo lynus ir kompetentingą įgulą;

63.5. locmanui atvykus į laivą, kapitonas, aptaręs su juo būsimos švartavimo operacijos aspektus, t. y. hidrometeorologines sąlygas, laivo švartavimo vietos ypatumus, laivo manevrines charakteristikas, gali priimti sprendimą pakeisti vilkikų kiekį ar tipą;

63.6. esant ekstremaliai situacijai, laivo kapitonas gali iškviesti bet kuriuos vilkikus, kurie bus tinkamiausi laivo saugumui užtikrinti, o laivo savininkas privalo apmokėti visas su tuo susijusias išlaidas;

63.7. esant poreikiui užtikrinti laivų, žmonių, uosto turto saugumą, uosto kapitonas gali nustatyti uosto rajonus ir sąlygas, kada vilkikų naudojimas yra privalomas.

 

X. APRIBOJIMAI

 

64. Uosto akvatorijoje draudžiama:

64.1. išpilti ar išmesti už borto atliekas. Šiukšles ir maisto atliekas galima laikyti laive ne ilgiau kaip 2 paras uždaruose ir pažymėtuose konteineriuose;

64.2. teršti orą dūmais ir kenksmingomis dujomis, kurių koncentracija viršija leistinas normas;

64.3. laikyti neuždarytas ir neužplombuotas nutekamųjų ir nafta užterštų vandenų sklendes;

64.4. be įrašo laivo operacijų su nafta dienyne vykdyti operacijas su naftos produktais, taip pat be įrašo laivo dienyne – operacijas su kenksmingomis medžiagomis;

64.5. teršti krantinę ir akvatoriją bet kokiomis šiukšlėmis, naftos produktais ar atliekomis;

64.6. išleisti užterštą vandenį per laivo latakus arba išpumpuoti užterštą balastą;

64.7. likviduoti taršą aplink laivą įgulos jėgomis, nepranešus budinčiam uosto dispečeriui;

64.8. nuslėpti bet kokį teršalų išpylimą už laivo borto;

64.9. nuleisti laivo valtis, jomis plaukioti (be LET leidimo);

64.10. plaukioti irklinėmis valtimis be LET leidimo, žvejoti;

64.11. švartuotis tam neskirtose vietose;

64.12. gadinti hidrotechninius ir navigacinius įrenginius, tvirtinti švartavimo lynus prie jų detalių ar prie ne tam skirtų įrenginių;

64.13. vykdyti hidrotechninius ir hidrografinius darbus be uosto kapitono leidimo;

64.14. krauti bet kokius daiktus ar montuoti įrengimus ant krantinės krašto iki pirmojo bėgio (jei jo nėra – 2,5 metro atstumu);

64.15. pasvirusiam daugiau kaip 5 laipsnius laivui stovėti prie krantinės;

64.16. laivams švartuotis prie krantinės, prieš tai nesuderinus su krantinės naudotoju ir uosto dispečeriu;

64.17. laivui sugadinus hidrotechninius ir navigacinius įrenginius, nuslėpti tai ar trukdyti įforminti reikiamus dokumentus;

64.18. tamsiu paros metu apšviesti praplaukiančius laivus;

64.19. nesuderinus su uosto kapitonu organizuoti trukdančias laivybai laivų regatas, kitus sportinius ar pramoginius renginius;

64.20. nusileisti ir pakilti hidroplanams;

64.21. atlikti laivo variklio eigos bandymus stovint prie krantinės be LET ir Uosto dispečerinės leidimo;

64.22. statyti bet kokius plaukiojančius ar stacionarius navigacinius ar hidrografinius objektus be uosto kapitono leidimo;

64.23. be uosto kapitono leidimo išjungti, perstatyti bet kokius navigacinius ženklus ar keisti įrangą;

64.24. kalbėti asmeniniais klausimais 8, 9, 10, 16, 71, 72 UTB ryšio kanalais;

64.25. atlikti povandeninius ir narų darbus be uosto kapitono leidimo;

64.26. vietinio plaukiojimo ir uosto paslaugas teikiantiems laivams plaukioti neturint veikiančios UTB radijo stoties ryšiui palaikyti 8 ir 16 jūriniais kanalais;

64.27. plauti denį, dažyti laivo išorinį bortą;

64.28. naudoti garsinius signalus manevruojant ar kai nėra realaus pavojaus;

64.29. naudoti signalines raketas, nesusijusias su laivo saugumu;

64.30. kirsti laivybos kanalą ne stačiu kampu;

64.31. laivams stovint išoriniame reide be Šventosios uosto direkcijos leidimo perduoti vienas kitam krovinius ir daiktus;

64.32. vadovauti arba valdyti laivą neturint atitinkamo laipsnio diplomo arba kvalifikacinio liudijimo;

64.33. eksploatuoti laivą pasibaigus laivo tinkamumo plaukioti liudijimo galiojimo terminui;

64.34. plaukioti perkrautais laivais arba vežti daugiau žmonių (keleivių), nei nurodyta laivo dokumentuose;

64.35. plaukti uoste neįforminus terminuoto išplaukimo Šventosios uosto priežiūros skyriuje;

64.36. vadovauti arba valdyti laivą apsvaigusiam nuo alkoholinių gėrimų ar narkotinių ir psichotropinių medžiagų;

64.37. be uosto kapitono leidimo vykdyti bet kokią laivybą uosto akvatorijos ribose laivo valdytojui (savininkui), nesinaudojančiam agentavimo paslaugomis ir norinčiam plaukioti tik Lietuvos Respublikos vandenyse, kuris nėra sudaręs su Šventosios uosto direkcija sutarties dėl uosto rinkliavų mokėjimo tvarkos arba nesilaiko minėtos pasirašytos sutarties reikalavimų.

 

XI. PRIEŠGAISRINĖS SAUGOS REIKALAVIMAI

 

65. Laivuose draudžiama:

65.1. naudotis atvira ugnimi nesuderinus su uosto žemės naudotoju ir uosto priežiūros skyriumi;

65.2. naudoti priešgaisrines priemones ne pagal paskirtį;

65.3. išjungti priešgaisrinę sistemą neįrengus alternatyvios;

65.4. stovėti uoste nedegazavus rezervuarų, kai naftos produktai ar kitos degios medžiagos iškrautos;

65.5. eksploatuoti laivus, kai jų priešgaisrinė įranga neatitinka klasifikacinės bendrovės nustatytų reikalavimų;

65.6. naudoti atvirą ugnį laivuose, stovinčiuose arčiau kaip 100 metrų nuo laivų, vykdančių operacijas su degiomis medžiagomis;

65.7. laikyti laivuose pirotechnikos priemones ne tam skirtose vietose;

65.8. naudoti pirotechnikos signalines priemones ne pagal paskirtį;

65.9. naudoti švartavimui ir buksyravimui plieninius lynus laivuose, kuriuose yra degių medžiagų;

65.10. naudoti apšvietimui laivuose, kuriuose yra degių medžiagų įrangą, galinčią sukelti gaisrą;

65.11. krauti degias medžiagas žaibuojant;

65.12. buksyruoti laivą su degiomis medžiagomis, jeigu vilkikuose nepaskelbtas priešgaisrinis režimas;

65.13. bunkeruoti laivą naftos produktais, jeigu:

65.13.1. laive arba bunkeriniame laive netvarkinga priešgaisrinė įranga arba nepasiruošta gesinti gaisrą;

65.13.2. laive arba bunkeriniame laive vyksta darbai su atvira ugnimi;

65.13.3. bunkeruoti laivą naftos produktais iš nesavaeigio laivo, jeigu šalia jo nėra vilkiko.

66. Leidžiama bunkeruoti laivą krovos darbų metu, jei laivo krovinio ir bunkeravimui skirto kuro savaiminio užsidegimo (pliūpsnio) temperatūra yra aukštesnė nei 61°C pagal Tarptautinio pavojingų krovinių gabenimo kodekso (toliau – IMDG) reikalavimus, Tarptautinio naftos tanklaivių ir terminalų saugumo vadovo (toliau – ISGOTT) rekomendacijas.

67. Leidžiama bunkeruoti iš mobilių transporto priemonių laikantis Lietuvos Respublikos priešgaisrinių ir aplinkos apsaugos taisyklių, IMDG, ISGOTT reikalavimų ir suderinus su Šventosios uosto dispečerine ir uosto priežiūros skyriumi.

 

XII. KARANTINO PRIEMONĖS

 

68. Paskelbus laive karantiną ar laivui negavus laisvos praktikos draudžiama:

68.1. be Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos Klaipėdos visuomenės sveikatos centro Palangos filialo Medicinos karantino posto leidimo bet kam įlipti į laivą ir išlipti iš jo, išskyrus locmaną;

68.2. stovėti uoste ne toje vietoje, kur yra nurodyta;

68.3. švartuoti prie laivo borto bet kokius laivus su įgula, išskyrus locmanų katerį;

68.4. nevykdyti Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos Klaipėdos visuomenės sveikatos centro Palangos filialo Medicinos karantino posto nurodymų.

 

XIII. DUGNO GILINTUVŲ DARBO TVARKA

 

69. Dugno gilintuvas, dirbdamas laivybos kanale ir akvatorijoje, privalo iškelti ženklus ir uždegti žiburius, numatytus COLREG-72 taisyklėje Nr. 27.

70. Šalandos, stovinčios prie gilintuvo bortų, privalo tamsiu paros laiku uždegti laivo priekyje ir laivagalyje po baltą žiburį, matomą aplink 3 jūrmylių atstumu.

71. Jeigu inkarų vietoms žymėti naudojamos pagalbinės plaukiojančios priemonės, tamsiu paros metu jos privalo turėti baltą žiburį, matomą 2 jūrmylių atstumu.

72. Jeigu dugno gilintuvas neatlieka darbų pagal savo paskirtį ir nesudaro kliūčių laivybai, tai jis privalo iškelti atitinkamus ženklus ir uždegti žiburius pagal COLREG-72.

73. Nepaisant gilintuvo signalinių ženklų, laivai, prieš praplaukdami pro jį, privalo gauti gilintojo leidimą UTB 8 kanalu.

74. Gilintuvas privalo suteikti galimybę laivams praplaukti likus 0,5 jūrmylės iki laivo, jeigu to padaryti negali – neduoda leidimo laivui praplaukti.

75. Draudžiama praplaukti pro gilintuvą velkant paskui laivą bet kokius daiktus ar įrangą, esančią po vandeniu.

76. Gilintuvui draudžiama užimti laivybos kanalą, kai jis nedirba.

77. Draudžiama gilintuvui stovėti laivybos kanale, kai matomumas mažiau kaip 500 metrų.

______________


Šventosios valstybinio jurų uosto

laivybos taisyklių

1 priedas

 

UOSTO AKVATORIJOS RIBOS

 

Šventosios uosto išorinių (jūrinių) ribų koordinatės:

1. 56°00,0 N                21°00,0 E

2. 56°02,5 N                21°00,0 E

3. 56°02,5 N                21°04,3 E

4. 56°00,0 N                21°04,4 E

 

Laivybos kanalas – pažymėtas navigaciniais ženklais pagal lateralinę sistemą ir vedlinėmis – nuo plūduro Nr. 1 jūroje iki pietinės uosto vidinės akvatorijos dalies.

______________


Šventosios valstybinio jurų uosto

laivybos taisyklių

2 priedas

 

PRANEŠIMAS

 

INFORMACIJA TEIKIAMA PRIEŠ

LAIVUI ATPLAUKIANT Į UOSTĄ___________________________________________

 

1. Laivo pavadinimas                        _____________________________________________

Laivo šaukiniai                                  _____________________________________________

TJO (IMO) numeris (kur reikalinga) _____________________________________________

 

2. Laivo vėliavos valstybė                 _____________________________________________

 

3. Numatomas atvykimo laikas (ETA)_______________________________________________

 

4. Numatomas išvykimo laikas (ETS)________________________________________________

 

5. Ankstesnysis išplaukimo uostas    _____________________________________________

 

6. Kitas Įplaukimo uostas                  _____________________________________________

 

7. Paskutinis uostas ir data, kuriame buvo pristatytos laivuose susidariusios atliekos________

________________________________________________________________________________

 

8. Kokios laivuose susikaupusios atliekos pristatomos į uosto priėmimo įrenginius?________

________________________________________________________________________________

 

 

Visos

 

Kai kurios

 

Niekas

 

 

 

 

 

 

 

 

(pažymėti atitinkamą langelį)

 

9. Atliekų ir krovinių likučių grupės ir kiekiai, kurie pristatomi ir (arba) liks laive:

9.1. jei pristatomos visos atliekos, tinkamai užpildykite lentelės grafą;

9.2. jeigu pristatomos kai kurios atliekos arba visai nepristatomos, užpildykite visas lentelės grafas.

 

Grupės

Pristatomos atliekos, m3

Maksimali atliekoms sandėliuoti skirtą tanką talpa, m3

Laive likusią atlieką kiekis, m3

Uostas, kuriame bus pristatytos likusios laive atliekos

Numatomas kiekis atlieką, kurios susidarys nuo pranešimo momento iki kito įplaukimo uosto, m3

1. Naftos atliekos

 

 

 

 

 

Šlamas

 

 

 

 

 

Lijaliniai vandenys

 

 

 

 

 

Variklio alyva/tepalai

 

 

 

 

 

Kitos (nurodyti)

 

 

 

 

 

2. Šiukšlės

 

 

 

 

 

Maisto atliekos

 

 

 

 

 

Plastmasės

 

 

 

 

 

Naftuoti skudurai

 

 

 

 

 

Kitos (nurodyti)

 

 

 

 

 

3. Su krovinių tvarkymu susijusios atliekos (nurodyti grupę, kiekis gali būti įvertintas)

 

 

 

 

 

4. Krovinių likučiai

(nurodyti grupę, kiekis gali būti įvertintas)

 

 

 

 

 

5. Nuotekos/pilkieji vandenys

 

 

 

 

 

 

Pastabos:

1. Ši informacija gali būti panaudota laivą kontrolės tarnybos arba kitą patikrinimą tikslams.

2. Šalys ES narės nustatys, kurioms valdžios institucijoms bus pristatytos šio pranešimo kopijos.

3. Ši forma būtinai turi būti užpildyta, išskyrus tuos laivus, kurie yra atleisti pagal direktyvos 2000/59/EC 9 straipsnį.

Aš patvirtinu, kad viršuje pateikta informacija yra tiksli ir teisinga ir kad laive yra pakankamai talpą, skirtą laikyti atliekoms, susidariusioms nuo šio pranešimo momento iki kito uosto, kuriame bus iškraunamos šios atliekos.

 

Laivo kapitonas                                     Agentas

Data__________________                     Data_____________________________

Laikas________________                     Laikas___________________________

Parašas________________                     Parašas___________________________

Telefonas, faksas_____________

Mobilusis telefonas___________

 

Kliento antspaudas                                  Agento antspaudas

______________


Šventosios valstybinio jurą uosto

laivybos taisyklių

3 priedas

 

ŠVENTOSIOS VALSTYBINIS JŪRŲ UOSTAS

PORT OF ŠVENTOJI

 

PARAIŠKA LAIVŲ ATLIEKOMS SURINKTI

ORDER FOR WASTE REMOVAL

 

Prašome surinkti iš laivo_______________________ vėliava___________ krantinės Nr. _________

Please collect from vessel                                               flag                            quay No

 

Paskutinis išplaukimo uostas, data_____________________________________________________

Last port of call, date

Suminis jėgainės galingumas a. j. _____________________________________________________

Full power h. p.

 

Įgulos ir keleivių skaičius__________________________

 

Atvykimo data/laikas _____________________________

Expected arrival date/time

 

Išvykimo data/laikas ______________________________

Expected departure date/time

 

Darbą atlikimo data/laikas _________________________

Collection to commence date/time

 

 

 

 

Lijaliniai vandenys________________________________________________ m3

Engine bilge water

 

 

 

 

 

 

 

Nutekamieji vandenys_____________________________________________ m3

Sewage/grey water

 

 

 

 

 

 

 

Šlamas_________________________________________________________ m3

Sludge

 

 

 

 

 

 

 

Atidirbti tepalai (ne sanitarinės rinkliavos sąskaita)________________________ m3

Engine oil (not included in sanitary due)

 

 

 

 

 

 

 

Buitinės šiukšlės (be chemikalą)______________________________________ kg

Household refuse/garbage (no chemicals)

 

 

 

 

 

 

 

Tepaluoti skudurai________________________________________________ m3

Oiled rags

 

 

 

 

 

 

 

Laivo siurblio pajėgumas (jeigu siurblių nėra, pažymėti) __________________ m3/h

Ship's pumping capacity (if pumps are not available please indicate)

 

Agentuojanti firma (adresas)

 

Surinkimą užsakė (laivo agentas)                                                       A. V.

Collection ordered by (ship's agent)                                         (company stamp)

 

Telefonas, faksas_____________________________

Mobilusis telefonas___________________________

 

Data                                                                                             Muitinės žyma

Date                                                                                             Custom stamp

______________


Šventosios valstybinio jurų uosto

laivybos taisyklių

4 priedas

 

ŠVENTOSIOS VALSTYBINIS JŪRŲ UOSTAS

 

ATLIEKŲ PRIĖMIMO PAŽYMA Nr. _____________

 

1. Laivo pavadinimas ________________________________________________________

Laivo šaukiniai____________________________________________________________

TJO (IMO) numeris (kur reikalinga)___________________________________________

 

2. Laivo vėliavos valstybė_____________________________________________________

 

3. Kapitonas/kapitono padėjėjas________________________________________________

 

4. Atliekų surinkimo/priėmimo įrenginio pavadinimas________________________________

 

5. Atliekų surinkimo pradžios data ir laikas________________________________________

 

6. Atliekų surinkimo pabaigos data ir laikas_______________________________________

 

7. Tinkamai priimtų atliekų ir krovinių likučių grupės ir kiekiai.

 

Grupės

Pristatomos atliekos, m3

Maksimali atliekoms sandėliuoti skirtų tankų talpa, m3

Laive likusių atliekų kiekis, m3

Uostas, kuriame bus pristatytos likusios laive atliekos

Numatomas kiekis atliekų, kurios susidarys nuo pranešimo momento iki kito įplaukimo uosto, m3

1. Naftos atliekos

 

 

 

 

 

Šlamas

 

 

 

 

 

Lijaliniai vandenys

 

 

 

 

 

Variklio alyva/tepalai

 

 

 

 

 

Kitos (nurodyti)

 

 

 

 

 

2. Šiukšlės

 

 

 

 

 

Maisto atliekos

 

 

 

 

 

Plastmasės

 

 

 

 

 

Naftuoti skudurai

 

 

 

 

 

Kitos (nurodyti)

 

 

 

 

 

3. Su krovinių tvarkymu susijusios atliekos (nurodyti grupę, kiekis gali būti įvertintas)

 

 

 

 

 

4. Krovinių likučiai (nurodyti grupę, kiekis gali būti įvertintas)

 

 

 

 

 

5. Nuotekos/pilkieji vandenys

 

 

 

 

 

 

Pastaba. Ši ataskaita gali būti pateikta kaip įrodymas nagrinėjant atvejus dėl įtariamo užteršti medžiagų išpylimo. Ši ataskaita yra sąskaitos faktūros pateikimo pagrindas.

 

Laivo kapitonas/padėjėjas                       Atliekų surinkimo/priėmimo

______________________                     įrenginio operatorius___________

 

Data__________________                     Data________________________

Laikas________________                     Laikas______________________

Parašas________________                     Parašas______________________

Vardas ir pavardė_______                     Vardas ir pavardė_____________

 

Antspaudas                                             Antspaudas

______________


Šventosios valstybinio jurų uosto

laivybos taisyklių

5 priedas

 

MULTIMODALINĖ PAVOJINGO KROVINIO FORMA

MULTIMODAL DANGEROUS CARGO FORM

 

Šią formą galima naudoti kaip pavojingo krovinio deklaraciją, nes ji atitinka SOLAS 74 VII skyriaus 5 nuostatas, MARPOL 73/78 II priedo 4 nuostatas ir IMDG kodekso bendrosios įžangos 9 skyriaus reikalavimus.

This form may be used as a dangerous goods declaration as it meets the requirements of SOLAS 74, chapter VU, regulation 5: MARPOL 73/78, Annex II, regulation 4, and section 9 of General introduction to the IMDG code.

 

1. Krovinio siuntėjas

Shipper Consignor Sender

2. Gabenimo dokumento numeris

Transport document number

 

3. 1 puslapis iš viso.... puslapių

page 1 of.... pages

4. Siuntėjo nuoroda

Shipper's reference

 

 

5. Ekspeditoriaus nuoroda

Freight Forwarder's referente

6. Krovinio gavėjas

Consignee

7. Vežėjas (pildo vežėjas)

Carrier (to be completed by the carrier)

 

SIUNTĖJO DEKLARACIJA

Skelbiu, kad šios siuntos turinį išsamiai ir tiksliai apibūdina pirmiau nurodytas teisingas pavojingo krovinio pavadinimas, kad jis yra priskirtas tam tikrai kategorijai, įpakuotas, pažymėtas ir paženklintas ir kad jo būklė visais atžvilgiais yra tinkama transportuoti pagal galiojančias tarptautines ir nacionalines taisykles.

SHIPPER'S DECLARATION

I hereby declare that the contents of this consignment are fully and accurately packaged, marked and labelled /placarded and are in all respects in proper condition for transport according to the applicable international and national government regulation.

 

 

 

8. Šis krovinys atitinka apribojimus, numatytus (netinkamus išbraukti)

This shipment is in within the limitation prescribed for: (delete non applicable)

 

9. Papildoma informacija apie krovinio apdorojimą Additional handling information

KELEIVINIAMS IR TRANSPORTINIAMS LĖKTUVAMS

TIK TRANSPORTINIAMS LĖKTUVAMS

 

PASSENGER AND CARGO AIRCRAFT

CARGO AIRCRAFT ONLY

10. Laivo reiso Nr. ir data

Vessel voyage No. and date

11. Pakrovimo uostas /vieta

Port/place of loading

 

12. Iškrovimo uostas/vieta

Port/place of discharge

13. Paskirties vieta

Destination

 

14. Krovinio žymės * Pakuočių skaičius, tūris ir rūšis, krovinio aprašymas

.............................................................................................................. Bendroji masė (kg)............. Tūris (m3)..................

Shipping marks * Number and kind of packages; description of goods

...................................................................................................................... Gross mass (kg)........... Volume (m3).............

15. Konteinerio identifikacijos Nr. / transporto priemones registracijos Nr.

Container identification No/vehicle registration No.

16. Plombos Nr.

Seal number (s)

17. Konteinerio/ transporto priemonės dydis ir tipas

Container/ vehicle size & type

18. Pakuotės masė (kg)

Tare mass (kg)

19. Bendroji masė (įskaitant pakuotę) (kg)

Total gross (including tare) (kg)


KONTEINERIO/ TRANSPORTO PRIEMONĖS PAKAVIMO PAŽYMĖJIMAS

 

CONTAINER/VEHICLE PACKING DOCUMENT

 

Skelbiu, kad pirmiau aprašytas krovinys buvo supakuotas /pakrautas į pirmiau nurodytą konteinerį/transporto priemonę laikantis atitinkamų sąlygų.**

Hereby declare that the goods prescribed above have been packed / loaded into the container/vehicle identified above in accordance with the applicable provision.**

VISIEMS KONTEINERIAMS/TRANSPORTO PRIEMONĖMS DOKUMENTUS PRIVALO UŽPILDYTI IR PASIRAŠYTI ASMUO, ATSAKINGAS UŽ PAKAVIMĄ/PAKROVIMĄ.

MUST BE COMPLETED AND SIGNED FOR ALL CONTAINER/ VEHICLE LOADS BY PERSON RESPONSIBLE FOR PACKING/LOADING.

21. GAMINANČIOS ORGANIZACIJOS PATVIRTINIMAS RECEIVING ORGANIZATION RECEIPT

 

Pirmiau nurodytos pakuotės/konteineriai/ treileriai gauti tvarkingi ir geros būklės, išskyrus tuos, kurie išvardyti:

 

GAUNANČIOS ORGANIZACIJOS PASTABOS:

Received the above number of packages/containers/trailers in apparent good under good condition, unless stated hereon

RECEIVING ORGANIZATION REMARKS:

 

Vežėjo pavadinimas

Haulier's name

Transporto priemonės registracijos Nr.

Vehicle reg. No.

Parašas ir data

Signature and date

 

 

 

20. Kompanijos pavadinimas

Name of company

22. Kompanijos pavadinimas (SIUNTĖJO, PARENGUSIO ŠIĄ PAŽYMĄ)

Name of company (of shipper preparing this note)

Pareiškėjo pavardė/ pareigos

Name/state of declarant

 

Pareiškėjo pavardė /pareigos

Name/status of declarant

Vieta ir data

Place and date

 

Vieta ir data

Place and date

Pareiškėjo parašas

Signature of declarant

Vairuotojo parašas

Driver's signature

Pareiškėjo parašas

Signature of declarant

 

TJO FAL * PAVOJINGAS KROVINYS

7 forma * DANGEROUS CARGO

Būtina teisingai nurodyti pavojingo krovinio pavadinimą, pavojingumo klasę, JT Nr. pakuotės grupę

(kai priskirta), ar yra jūros teršalas, ir laikytis privalomų nacionalinių ir tarptautinių taisyklių

reikalavimų. Apie IMDG kodekso reikalavimus žr. 9.3 skirsnį.

You must specify proper shipping name, hazard class, UN No., Packaging group (Where assigned) Marine pollutant and observe the mandatory requirements under applicable national and international governmental regulations. For purposes of the IMDG Code see paragraph 9.3

** Apie IMDG kodekso reikalavimus žr. 12.3.7 arba 17.7.7 skirsnį.

** For the purpose of the Code paragraph 12.3.7 or 17.7.7.

______________


Šventosios valstybinio jurų uosto laivybos

taisyklių

6 priedas

 

TARPINĖ LAIVO DEKLARACIJA

SHIP'S INTERIM DECLARATION

Šventosios uostas                                                                             KVJU DIREKCIJA

Port of Sventoji                                                                                         AUTHORITY

 

Laivo pavadinimas

Ship's name

Šaukinys

Call Sign

Laivo vėliava

Ship's Flag

Reg. Nr.

Ref. No.

Laivo nuosavybės liudijimas (uostas, data, Nr.)

Ship's Certificate (port, date, No.)

Krovos darbų kompanija (-os)________________________

Stevedoring Company (-ies)_________________________

Uosto direkcijos Nr.

Port Authority No.

IMO-Nr.

IMO-No.

Deklaravimo data ir laikas

Date and time of Declaration

Registracijos uostas

Home Port

Reiso Nr.

Voyage No.

Laivo agentas (pavadinimas, adresas, tel. Nr., faks. Nr.)

Shipping Agent (name, address, tel. No., fax No.)

Kliento Nr.

Customer No.

Laivybos linija (licencijos Nr. ir galiojimo terminas)

Shipping Line (licence No. and date of expiry)

Nr.

No.

Laivo savininkas/Frachtuotojas, adresas

Ship's Owner/Charterer

Nr.

No.

Keltas/Linijinis/Trampas

Liner/Tramp-Service

Laivo tipas

Ship's Type

Maksim. ilgis (m)

Length Overall (m)

Maksim. plotis (m)

Width Overall (m)

Vasaros grimzlė (m)

Summer Draught (m)

BT

GT

NRT

NRT

Dedv. (t)

DW(t)

ATVYKIMAS

ARRIVAL

Įgulos skaičius

No. of crew

Esama grimzlė (m)/ Actual Draught (m)

Fwd:             Aft:

Tikroji atvykimo data ir laikas

Date and Time of arrival

Krantinė:

Berth:

Pradinis uostas

Port of origin of cargo

Atvyko iš uosto

Last port

Šalis

Country

Krovos darbai / Cargo Handling

 

Operacijos pradėtos

Operation commenced:

Tarpiniai uostai (chronologine tvarka)

Intermediate Ports (in chronological sequence)

 

Krovinio rūšis (tekstas)

Type of cargo (Text)

Kodas

Code

Krovinio, perkrauto Klaipėdos uoste, kiekis

Quantity of cargo handled in the Port of Klaipeda

Keleiviai

Passengers

Atvyko su kroviniu / Arrived with cargo

 

nebus iškraunamas

not to be discharged

visiškai iškraunamas

completely to be discharged

dalinai iškraunamas

partly discharged

su balastu arba tuščias

in ballast or empty

remontas

repair

Vienetai / Number of units

Bendras svoris (t),

Tūris (m3)

Gross Weight (t), Volume (m3)

tuščias

pakrautas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Perstatymas

Shifting

nuo krantinės Nr. /from Berth No.

data/date:

laikas/time:

prie krantinės Nr. /to Berth No.

data/date:

laikas/time:

nuo krantinės Nr. /from Berth No.

data/date:

laikas/time:

prie krantinės Nr. /to Berth No.

data/date:

laikas/time:

nuo krantinės Nr. /from Berth No.

data/date:

laikas/time:

prie krantinės Nr. /to Berth No.

data/date:

laikas/time:

nuo krantinės Nr. /from Berth No.

data/date:

laikas/time:

prie krantinės Nr. /to Berth No.

data/date:

laikas/time:

 

LPT budintis

NSS watch-keeper

Oficialiai atsakingas klientas (v., pavardė ir parašas)/Customer Official in Charge (Name and Signature)

 

Laivo kapitonas (v., pavardė, data, parašas)/Master (Name and Surname, Date and Signature)

 

______________


Šventosios valstybinio jurų uosto

laivybos taisyklių

7 priedas

 

Išankstinio pranešimo apie atplaukimą pagal ISPS forma

ISPS Ship arrival information pro-forma

 

Port of Contact

Atvykimo uostas

(acc. Solas XI-2 R. Pt.2.1)

(pagal Solas XI-2 nuorodos dalį 2.1)

 

Vessel Name

 

Laivo pavadinimas

Call Sign

 

Šaukiniai

Vessel IMO Number

Laivo TJO numeris

MMSI No. Palydovinis mobilus laivo identifikavimo (MMSI) numeris

Country of Registry

 

Laivo vėliava

 

 

 

 

 

Registered Owner

Laivo savininkas

Operator

Laivo operatorius

Classification Society

Klasifikacinė bendrovė

 

 

 

Name of Vessel's Charter

Laivo frachtuotojo pavadinimas

Reporting Party Name

Pranešantysis

Reporting Party Telephone Number

Pranešančiojo telefono numeris

 

 

 

Reporting Company

Pranešanti kompanija

Vessel's Current Position (Lat/Lon)

Dabartinė laivo padėtis

Date/Time of Report

Pranešimo data/laikas

 

 

 

Ship's Security Certificate

Laivo saugumo sertifikatas

Date of Issuance

Išdavimo data

Date of Expiration

Galiojimo laikas

Issuing Agency

Išdavusi bendrovė

 

 

 

Current Security Level of Vessel

Dabartinis laivo saugumo lygis

 

 

Current Voyage Information

Reiso informacija

Last Port of Call

Paskutinis uostas

Date of Departure

Išvykimo data

Time of Departure

Išvykimo laikas

 

 

 

Port of Destination

Paskirties uostas

Estimated Date of Arrival

Numatoma atvykimo data

Estimated Time of Arrival at Klaipeda Pilot

Numatomas atvykimo laikas prie Klaipėdos

 

 

 

Agent

 

Agentas

Agent 24 Hour Telephone Number

Visą parą budinčio agento telefonas

Agent Fax Number

 

Agento fakso numeris

 

 

 

List Ports of Call (10)

Paskutiniai aplankyti uostai (10)

Port

Uosto pavadinimas

Country

Šalis

Arrival

Atvykimas

Departure

Išvykimas

Security Level of Port

Uosto saugumo lygis

Comment

Pastabos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Master/ Ship Security Officer                     ______________________

 

Kapitonas/ laivo apsaugos pareigūnas         ______________________

______________


Šventosios valstybinio jurų uosto

laivybos taisyklių

8 priedas

 

LAIVO DEKLARACIJA

SHIPS DECLARATION                                                    Šventosios uostas

 

Laivo pavadinimas

Ship's name

Šaukinys

Call Sign

Laivo vėliava

Ship's Flag

Reg. Nr.

Ref. No.

Laivo nuosavybės liudijimas (uostas, data, Nr.)

Ship's Certificate (port, date, No.)

Krovos darbų kompanija (-os)________________________

Stevedoring Company (-ies)_________________________

Uosto direkcijos Nr.

Port Authority No.

IMO-Nr.

IMO-No.

Deklaravimo data ir laikas

Date and time of Declaration

Registracijos uostas

Home Port

Reiso Nr.

Voyage No.

Laivo agentas (pavadinimas, adresas, tel. Nr., faks. Nr.)

Shipping Agent (name, address, tel. No., fax No.)

Kliento Nr.

Customer No.

Laivybos linija {Licencijos Nr. ir galiojimo terminas) Shipping Line {Licence no. and date of expiry)

Kalio trąšų kilmės šalis

Country of origin of potassium fertilizers

1. ___country___ t

2. ___country___ t

3. ___country___ t

Pildoma jei taikytini 2002-06-26 SM įsakymo Nr. 3-322 21.12; 23.10; 321; 342 punktai / It is to be completed if items 21.12; 23.10; 321; 342 of the order of Ministry of Transport and Communications No 3-322 are applicable

Laivo savininkas/ Frachtuotojas

Ship's Owner/Charterer

Naftos produkto ir žalios naftos krovinio gamintojas, adresas/ Oil and crude oil cargo producer, address

Laivo savininko/frachtuotojo įmonės registravimo šalis/ Registration country of chartere/shipowners

Keltas/ Linijinis/ Trampas

Liner/ Tramp-Service

Laivo tipas

Ship's Type

Maksim. ilgis (m)

Length Overall (m)

Maksim. plotis (m)

Width Overall (m)

Vasaros grimzlė (m)

Summer Draught (m)

BT

GT

NRT

NRT

Dedv. (t)

DW(t)

ATVYKIMAS

ARRIVAL

Įgulos skaičius

No. of crew

Esama grimzlė (m)/ Actual Draught (m)

Fwd:             Aft:

Tikroji atvykimo data ir laikas

Date and Time of arrival

Krantinė:

Berth:

MUITINĖ

CUSTOMS

Muitinės deklaracijos Nr.

Customs Declaration No.:

Muitinės patikrinimo data ir laikas

Date and Time of Customs Clearance:

DOKUMENTAI

DOCUMENTS

Krovinio deklaracija

Cargo Declaration

Keleivių sąrašas

Passenger List

Įgulos sąrašas

Crew List

Laivo atsargų sąrašas

Ship's Store Declarat.

Muitinės deklaracija

Customs Declarat.

Jūrinė sanitarinė deklaracija

Maritime Declaration of Health

Pradinis uostas

Port of origin of cargo

Atvyko iš uosto

Last port

Šalis

Country

Krovos darbai /

Cargo Handling

Operacijos pradėtos Operation commenced:

Tarpiniai uostai (chronologine tvarka)

Intermediate Ports (in chronological sequence)

 

Krovinio rūšis (tekstas)

Type of cargo (Text)

Kodas

Code

Krovinio, perkrauto Klaipėdos uoste, kiekis

Quantity of cargo handled in the Port of Klaipeda

Keleiviai

Passengers

Atvyko su kroviniu / Arrived with cargo

 

nebus iškraunamas

not to be discharged

visiškai iškraunamas

completely to be discharged

iš dalies iškraunamas

partly discharged

su balastu arba tuščias

in ballast or empty

remontas

repair

Vienetai / Number of units

Bendras svoris (t),

Tūris (m3)

Gross Weight (t), Volume (m3)

tuščias

pakrautas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Perstatymas

Shifting

nuo krantinės Nr. /from Berth No.

data/date:

laikas/time:

prie krantinės Nr. /to Berth No.

data/date:

laikas/time:

nuo krantinės Nr. /from Berth No.

data/date:

laikas/time:

prie krantinės Nr. /to Berth No.

data/date:

laikas/time:

nuo krantinės Nr. /from Berth No.

data/date:

laikas/time:

prie krantinės Nr. /to Berth No.

data/date:

laikas/time:

nuo krantinės Nr. /from Berth No.

data/date:

laikas/time:

prie krantinės Nr. /to Berth No.

data/date:

laikas/time:

IŠVYKIMAS

DEPARTURE

Įgulos skaičius

No. of crew

Esama grimzlė (m)/ Actual Draught (m)

Fwd:             Aft:

Tikroji ištvykimo data ir laikas

Date and Time of arrival

Krantinė:

Berth:

MUITINĖ

CUSTOMS

Muitinės deklaracijos Nr.

Customs Declaration No.:

Muitinės patikrinimo data ir laikas

Date and Time of Customs Clearance:

DOKUMENTAI

DOCUMENTS

Krovinio deklaracija

Cargo Declaration

Keleivių sąrašas

Passenger List

Įgulos sąrašas

Crew List

Laivo atsargų sąrašas

Ship's Store Declarat.

Muitinės deklaracija

Customs Declarat.

Jūrinė sanitarinė deklaracija

Maritime Declaration of Health

Paskyrimo uostas

Port of destination

Kitas uostas

Next port

Šalis

Country

Krovos darbai /

Cargo Handling

Operacijos pradėtos Operation commenced:

Tarpiniai uostai (chronologine tvarka)

Intermediate Ports (in chronological sequence)

 

Krovinio rūšis (tekstas)

Type of cargo (Text)

Kodas

Code

Krovinio, perkrauto Klaipėdos uoste, kiekis

Quantity of cargo handled in the Port of Klaipeda

Keleiviai

Passengers

Išplaukė su kroviniu / Sailed with cargo

 

pilnai iš karto pakrautas

completely new loaded

iš dalies iš naujo pakrautas

partly new loaded

nepakito, liko kaip atvykus

not changed after arrival

su balastu arba tuščias

in ballast or empty

remontas

repair

Vienetai / Number of units

Bendras svoris (t),

Tūris (m3)

Gross Weight (t), Volume (m3)

tuščias

pakrautas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pastabos: Pašalinių asmenų, ginklų, sprogmenų ir narkotikų nėra

Remarks: No stowaways, guns, cartridges and drugs on board

UPS budintis

PC watch keeper

Oficialiai atsakingas klientas (v., pavardė ir parašas)/Customer Official in Charge (Name and Signature)

 

Kapitono, įgalioto agento arba karininko parašas ir data/ Master's, Agent's or Officer's Name, Date and Signature

 

______________


Šventosios valstybinio jurą uosto

laivybos taisyklių

9 priedas

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTERIJA

MINISTRY OF TRANSPORT OF THE REPUBLIC OF LITHUANIA

 

LOCAVIMO PAŽYMA Nr........................

PILOTAGE BILL No............

 

Laivo pavadinimas_________________________________________________________________

Ship’s name and flag

 

Šaukiniai______________________________ Registracijos uostas__________________________

Call signals                                                          Port of registry

 

Agentas_______________________________ Laivo ilgis__________ plotis__________________

Ship’s agent                                                        Ship’s length                 breadth

 

Laivo tonažas: neto___________________________ bruto_________________________________

Ship's tonnage: nett                                                       gross

 

Laivo grimzlė: vasaros____________________ faktinė____________________________________

Ship’s draught: summer                                      present

 

Locmanas atvyko: vieta________________ data______________ laikas______________________

Pilot embarked: place                                    date                             time

 

Locmanas išvyko: vieta________________ data______________ laikas______________________

Pilot disembarked: place                               date                             time

 

Paskirties uostas_____________________ Išplaukos uostas________________________________

Port of destination                                        Last port of call

 

Krovinių rūšis ir kiekis______________________________________________________________

Kind and quantity of cargo

 

Vilkikai_________________________________________________________________________

Work of tugs

 

Locmano užlaikymo priežastis____________________________ laikas______________________

Reason of pilot detain                                                                       time

 

Locavimas už uosto ribų_____________________________ jūrmylės________________________

Pilotage outside the port                                                           nautical miles

 

Kapitono pavardė___________________________ Parašas________________________________

Captain’s name                                                           Signature

 

Locmano pavardė___________________________ Parašas________________________________

Pilot’s name                                                                Signature

______________