LIETUVOS RESPUBLIKOS

SUSISIEKIMO MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO 2003 m. SAUSIO 23 d. ĮSAKYMO Nr. 3-37 „DĖL GELEŽINKELIO ĮMONIŲ (VEŽĖJŲ) IR GELEŽINKELIŲ INFRASTRUKTŪROS VALDYTOJŲ SAUGOS SERTIFIKAVIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2011 m. liepos 22 d. Nr. 3-444

Vilnius

 

P a k e i č i u Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2003 m. sausio 23 d. įsakymą Nr. 3-37 „Dėl Geležinkelio įmonių (vežėjų) ir geležinkelių infrastruktūros valdytojų saugos sertifikavimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2003, Nr. 13-520; 2006, Nr. 107-4074; 2007, Nr. 98-3987):

1. Išdėstau preambulę taip:

„Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos geležinkelių transporto kodekso (Žin., 2004, Nr. 72-2489; 2006, Nr. 72-2672) 11 straipsnio 7 dalimi, taikydamas 2007 m. birželio 13 d. Europos Komisijos reglamentą (EB) Nr. 653/2007 dėl Europos bendros saugos sertifikatų ir paraiškų dokumentų pagal Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2004/49/EB 10 straipsnį formos naudojimo ir dėl saugos sertifikatų, išduodamų pagal Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2001/14/EB, galiojimo (OL 2007 L 153, p. 9) (toliau – Reglamentas Nr. 653/2007) ir įgyvendindamas 2004 m. balandžio 29 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2004/49/EB dėl saugos Bendrijos geležinkeliuose ir iš dalies pakeičiančią Tarybos direktyvą 95/18/EB dėl geležinkelio įmonių licencijavimo bei Direktyvą 2001/14/EB dėl geležinkelio infrastruktūros pajėgumų paskirstymo, mokesčių už naudojimąsi geležinkelių infrastruktūra ėmimo ir saugos sertifikavimo (Saugos geležinkeliuose direktyva) (OL 2004 m. specialusis leidimas, 7 skyrius, 8 tomas, p. 227), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2008 m. gruodžio 16 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyva 2008/110/EB (OL 2008 L 345, p. 62):“.

2. Nurodytuoju įsakymu patvirtintose Geležinkelio įmonių (vežėjų) ir geležinkelių infrastruktūros valdytojų saugos sertifikavimo taisyklėse:

2.1. Papildau šiuo 41 punktu:

41. Saugos sertifikato paskirtis – įrodyti, kad siekdama kontroliuoti riziką ir teikti saugias keleivių, bagažo ir (ar) krovinių vežimų geležinkelių transportu paslaugas geležinkelių tinkle, geležinkelio įmonė (vežėjas) sukūrė savo eismo saugos valdymo sistemą ir laikosi Europos Sąjungos techninės sąveikos specifikacijų, kituose Europos Sąjungos teisės aktuose ir nacionalinėse eismo saugos taisyklėse nustatytų reikalavimų.“

2.2. Išdėstau 5.2 punktą taip:

5.2. B – liudijimas, patvirtinantis, kad geležinkelio įmonė (vežėjas), teikdama vežimų geležinkelių transportu paslaugas geležinkelių tinkle, atitinka nustatytus geležinkelių transporto eismo saugos ir sąveikos reikalavimus. Geležinkelio įmonė (vežėjas) atitinka šiame punkte nurodytus reikalavimus, jeigu ji laikosi Europos Sąjungos techninės sąveikos specifikacijų, nacionalinių eismo saugos taisyklių, posistemių techninių taisyklių ir geležinkelio įmonės (vežėjo) darbuotojų kvalifikacija atitinka teisės aktų reikalavimus, o geležinkelių riedmenys atitinka techninius, eksploatacinius ir geležinkelių transporto eismo saugos reikalavimus. Ši saugos sertifikato dalis išduodama ir galioja tik Lietuvos Respublikoje.“

2.3. Pripažįstu netekusiu galios 21.1 punktą.

2.4. Pripažįstu netekusiu galios 61 punktą.

 

 

Aplinkos ministras,

pavaduojantis susisiekimo ministrą                  Gediminas Kazlauskas