LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS

 

Į S A K Y M A S

DĖL METODINIŲ REKOMENDACIJŲ „MOKINIO KREPŠELIO APSKAIČIAVIMO METODIKA SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ MOKINIAMS, UGDOMIEMS BENDROJO LAVINIMO MOKYKLŲ BENDROSIOSE KLASĖSE“ PATVIRTINIMO

 

2007 m. sausio 30 d. Nr. ISAK-122

Vilnius

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. gruodžio 22 d. nutarimo Nr. 1332 „Dėl Bazinio moksleivio krepšelio 2007 metų koeficiento nustatymo ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 27 d. nutarimo Nr. 785 „Dėl Bendrojo lavinimo mokyklų finansavimo reformos priemonių įgyvendinimo“ pakeitimo“ (Žin., 2006, Nr. 144-5476) 3.1 punktu:

1. Tvirtinu Metodines rekomendacijas „Mokinio krepšelio apskaičiavimo metodika specialiųjų poreikių mokiniams, ugdomiems bendrojo lavinimo mokyklų bendrosiose klasėse“ (pridedama).

2. Rekomenduoju bendrojo lavinimo mokyklų steigėjams, tvirtinant mokyklų sąmatas, vadovautis Metodinėmis rekomendacijomis „Mokinio krepšelio apskaičiavimo metodika specialiųjų poreikių mokiniams, ugdomiems bendrojo lavinimo mokyklų bendrosiose klasėse“.

3. Pripažįstu netekusiu galios Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2002 m. rugpjūčio 21 d. įsakymą Nr. 1469 „Dėl metodinių rekomendacijų“ (Žin., 2002, Nr. 90-3868).

 

 

ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRĖ                                                            ROMA ŽAKAITIENĖ

______________

 

 


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo

ministro 2007 m. sausio 30 d. įsakymu

Nr. ISAK-122

 

METODINĖS REKOMENDACIJOS „MOKINIO KREPŠELIO APSKAIČIAVIMO METODIKA SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ MOKINIAMS, UGDOMIEMS BENDROJO LAVINIMO MOKYKLŲ BENDROSIOSE KLASĖSE“

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Metodinės rekomendacijos „Mokinio krepšelio apskaičiavimo metodika specialiųjų poreikių mokiniams, ugdomiems bendrojo lavinimo mokyklų bendrosiose klasėse“ (toliau vadinama – Metodinės rekomendacijos) skirtos lėšų, reikalingų specialiajai pedagoginei, psichologinei pagalbai teikti ir mokytojų tarifinio atlygio priedams apskaičiuoti už specialiųjų poreikių mokinių mokymą bendrojo lavinimo mokyklų bendrosiose klasėse, poreikiui nustatyti.

2. Specialiųjų poreikių mokinių ugdymo bendrojo lavinimo mokyklose finansavimo tvarką reglamentuoja Lietuvos Respublikos švietimo įstatymas (Žin., 1991, Nr. 23-593; 2003, Nr. 63-2853), Lietuvos Respublikos specialiojo ugdymo įstatymas (Žin., 1998, Nr. 115-3228), Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 27 d. nutarimas Nr. 785 „Dėl bendrojo lavinimo mokyklų finansavimo reformos priemonių įgyvendinimo“ (Žin., 2001, Nr. 57-2040) ir šios Metodinės rekomendacijos.

3. Metodinėse rekomendacijose vartojamos sąvokos:

Specialiojo ugdymo lėšos – lėšos, skirtos specialiajai pedagoginei ir psichologinei pagalbai teikti ir mokytojų tarifinio atlygio priedui už specialiųjų poreikių mokinių mokymą.

Specialiųjų poreikių mokinys – mokinys, kurio galimybės mokytis ir dalyvauti visuomenės gyvenime yra ribotos dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų.

Kitos šiose Metodinėse rekomendacijose vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 27 d. nutarime Nr. 785.

4. Specialiųjų poreikių mokinių krepšelį sudaro mokymo lėšos ir specialiojo ugdymo lėšos.

5. Mokymo lėšos skiriamos švietimo ir mokslo ministro patvirtintam ugdymo planui įgyvendinti, mokytojų kvalifikacijai tobulinti, vadovėliams ir kitoms mokymo priemonėms įsigyti, mokyklos valdymui, mokyklos bibliotekai, specialiajai, specialiajai pedagoginei, socialinei pedagoginei ir psichologinei pagalbai.

6. Mokymo lėšos specialiųjų poreikių mokiniui, ugdomam bendrojo lavinimo mokyklos bendrojoje klasėje, apskaičiuojamos vadovaujantis Moksleivio krepšelio ir sutartinių moksleivių apskaičiavimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 27 d. nutarimu Nr. 785 (Žin., 2001, Nr. 57-2040; 2002, Nr. 119-5339).

7. Specialiojo ugdymo lėšos apskaičiuojamos vadovaujantis šiomis Metodinėmis rekomendacijomis.

8. Apskaičiuojant visą specialiųjų poreikių mokinio, ugdomo bendrojo lavinimo mokyklos bendrojoje klasėje, reikalingų lėšų poreikį, mokymo ir specialiojo ugdymo lėšos sumuojamos.

 

II. SPECIALIOJO UGDYMO LĖŠŲ SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ MOKINIAMS, UGDOMIEMS BENDROJO LAVINIMO MOKYKLŲ BENDROSIOSE KLASĖSE, POREIKIO NUSTATYMAS

 

9. Mokinio sutrikimo grupė ir laipsnis bei specialiųjų ugdymosi poreikių grupė (nedideli specialieji ugdymosi poreikiai – I grupė (I-N), vidutiniai specialieji ugdymosi poreikiai – II grupė (II-V), dideli specialieji ugdymosi poreikiai – III grupė (III-D), labai dideli specialieji ugdymosi poreikiai – IV grupė (IV-LD)) nustatoma vadovaujantis Specialiųjų poreikių asmenų sutrikimų ir jų laipsnių nustatymo ir specialiųjų poreikių asmenų priskyrimo specialiųjų ugdymosi poreikių grupei tvarka, patvirtinta Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2002 m. liepos 12 d. įsakymu Nr. 1329/368/98 (Žin., 2002, Nr. 84-3672). Jeigu mokinio specialiųjų ugdymo(si) poreikių grupę nustato mokyklos specialiojo ugdymo komisija, specialiųjų ugdymo(si) poreikių nustatymo protokolas, prieš skaičiuojant mokinio krepšelio lėšas, turi būti suderintas su pedagogine psichologine tarnyba.

10. Specialiojo ugdymo lėšos vienam mokiniui apskaičiuojamos taikant sutartinių specialiųjų poreikių mokinių skaičiavimo koeficientą.

11. Specialiojo ugdymo lėšų koeficientas mokinio krepšelyje yra diferencijuojamas pagal specialiųjų ugdymosi poreikių grupes (I-N, II-V, III-D, IV-LD) ir vietovę, kurioje yra mokykla (miestas ar rajono centras ir gyvenvietė), bet nediferencijuojamas pagal mokyklų tipus (pradinė, pagrindinė, vidurinė), ugdymo koncentrus (1–4 klasės, 5–8 klasės, 9–10 klasės, 11–12 klasės).

12. Nustatant lėšų poreikį vieno specialiųjų poreikių mokinio ugdymui bendrojo lavinimo klasėje:

12.1. mokymo lėšos apskaičiuojamos vadovaujantis Moksleivio krepšelio ir sutartinių moksleivių apskaičiavimo metodika;

12.2. specialiojo ugdymo lėšos apskaičiuojamos vadovaujantis šiomis Metodinėmis rekomendacijomis;

12.3. mokymo ir specialiojo ugdymo lėšos sudedamos.

13. Apskaičiuojant lėšų poreikį mokyklai, kurios bendrojo lavinimo klasėse yra mokomi specialiųjų poreikių mokiniai:

13.1. mokymo lėšos apskaičiuojamos pagal mokinių skaičių ugdymo koncentruose;

13.2. specialiojo ugdymo lėšos apskaičiuojamos pagal specialiųjų poreikių mokinių skaičių atitinkamose grupėse (I-N, II-V, III-D, IV-LD);

13.3. visų mokinių mokymo ir specialiojo ugdymo lėšos sudedamos.

14. Specialiojo ugdymo lėšos gali būti naudojamos specialiajai pedagoginei, psichologinei pagalbai teikti ir mokytojų tarifinio atlygio priedui už specialiųjų poreikių mokinių mokymą.

15. Jeigu, apskaičiavus specialiojo ugdymo lėšas, jų dar trūksta mokinių specialiesiems ugdymosi poreikiams patenkinti, mokyklos steigėjas šiam tikslui turi teisę papildyti mokyklos biudžetą iš perskirstomų ar nepanaudotų mokinio krepšelio lėšų arba skirti lėšų iš savo biudžeto teisės aktų nustatyta tvarka.

 

III. SPECIALIOJO UGDYMO LĖŠŲ SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ MOKINIAMS, UGDOMIEMS BENDROJO LAVINIMO MOKYKLŲ BENDROSIOSE KLASĖSE, APSKAIČIAVIMAS

 

16. Moksleivio krepšelio koeficientai bazinėmis mėnesinėmis algomis per mėnesį: Kn spec = R * n, kur R – 8,77 pedagogo mėnesinio atlyginimo koeficiento vidurkis bazinėmis mėnesinėmis algomis apskaičiuojamas vadovaujantis Moksleivio krepšelio ir sutartinių moksleivių apskaičiavimo metodika, o n – pedagoginių normų skaičius.

17. Valstybiniam socialiniam draudimui skiriamas 31 proc. pedagoginės normos dydžio koeficientas Kn. lspec = (R*n*31)/100.

18. Maksimalus pamokų skaičius 1–12 klasėse – 305 valandos (91 (1–4 kl.) + 181 (5–10 kl.) + 66 (11–12 kl.). Vidutiniškai vienam vienos klasės mokiniui tenka 28,17 valandos, arba 1,56 pedagoginės normos (N1). Remiantis pedagoginės psichologinės tarnybos išvadomis, specialiųjų poreikių mokiniams mokymo turinys ir jo įgyvendinimas pritaikomas tokiu santykiu: visų mokomųjų dalykų – 1/3 mokinių, 3–4 dalykų – 1/3 mokinių, 1–2 dalykų – 1/3 mokinių. Todėl pamokų skaičių, kai mokytojams bus mokama tarifinio atlygio priedas už darbą su specialiųjų poreikių mokiniais, skaičiuosime taip: (28,17 + 4 + 2) / 3 = 11,39. Pedagoginių normų skaičius N1 = 0,63 = 11,39/18. Lėšų poreikio mokytojų tarifinio atlygio priedui už specialiųjų poreikių mokinių mokymą apskaičiavimas pateikiamas 1 priede.

19. R – svertinis vidurkis, atsižvelgiant į savivaldybėse pateiktus duomenis, surinktus vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 27 d. nutarimu Nr. 785, atlikus ekspertinius apskaičiavimus:

19.1. specialiųjų pedagogų R = (8,19 * 5 + 9,1 * 12 + 10,67 * 70 + 11,8 * 12 + 13,4 * 1) / 100 = 10,52;

19.2. psichologų Rp = (10,99 * 5 + 11,72 * 12 + 13,93 * 70 + 15,67 * 12 + 17,83 * 1) / 100 = 13,77.

20. Papildomi specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo rodikliai pateikiami 2 priede.

21. Papildomi psichologinės pagalbos teikimo rodikliai pateikiami 3 priede.

22. Specialiojo ugdymo lėšų apskaičiavimo metodika pateikiama 4 priede.

23. Papildomo sutartinių specialiųjų poreikių mokinių koeficiento apskaičiavimas pateikiamas 5 priede.

 

IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

24. Apskaičiuojant bendrą lėšų poreikį specialiųjų poreikių mokiniams, mokomiems bendrojo lavinimo mokyklų bendrosiose klasėse:

24.1. pritaikomas sutartinių mokinių koeficientas;

24.2. pridedami specialiųjų poreikių mokinių, sutartinių mokinių koeficientai pagal specialiųjų poreikių mokinių skaičių atitinkamose grupėse (I-N, II-V, III-D, IV-LD).

25. Mokymo išlaidoms pagal mokinio krepšelį ir sutartinių mokinių koeficientus apskaičiuoti rekomenduojame naudoti lenteles, pateikiamas 6 priede.

______________


Metodinių rekomendacijų „Mokinio krepšelio

apskaičiavimo metodika specialiųjų poreikių

mokiniams, ugdomiems bendrojo lavinimo

mokyklų bendrosiose klasėse“

1 priedas

 

LĖŠŲ POREIKIS MOKYTOJŲ TARIFINIO ATLYGIO PRIEDUI UŽ SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ MOKINIŲ MOKYMĄ

 

LĖŠŲ POREIKIS MOKYTOJŲ TARIFINIO ATLYGIO PRIEDUI UŽ SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ MOKINIŲ MOKYMĄ MIESTŲ IR RAJONO CENTRŲ BENDROJO LAVINIMO MOKYKLŲ BENDROSIOSE KLASĖSE

 

1 lentelė

Mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių grupės

Pedagoginių normų skaičius mokytojui, mokančiam specialiųjų poreikių mokinius N1 pagal bendrą ugdymo planą

Koeficientas 1 mokiniui miestų mokyklose

 

Klspec. =

R*N1*%

100

Mokytojų tarifinio atlygio priedas už specialiųjų poreikių mokinių mokymą

 

Procentais

Koeficientas atlyginimams už specialiųjų poreikių mokinių mokymą, apskaičiuotas iš procentų

Klspec. =

R*N1*%

100

Koeficientas įnašams valstybiniam socialiniam draudimui už specialiųjų poreikių mokinių mokymą

Kl. l. spec. =

R*N1*%*31

100

Iš viso

Kl.1.1. spec. = Klspec.+ Kl. l. spec.

Metinė lėšų suma litais vienam specialiųjų poreikių mokiniui

1

2

3

4

5

6

7

8

I-N

0,63

0,1575

10

0,1381

0,0428

0,1809

250

II-V

0,63

0,1575

10

0,1381

0,0428

0,1809

250

III-D

0,63

0,1575

15

0,2072

0,0642

0,2714

375

IV-LD

0,63

0,1575

15

0,2072

0,0642

0,2714

375

 

LĖŠŲ POREIKIS MOKYTOJŲ TARIFINIO ATLYGIO PRIEDUI UŽ SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ MOKINIŲ MOKYMĄ GYVENVIEČIŲ BENDROJO LAVINIMO MOKYKLŲ BENDROSIOSE KLASĖSE

 

2 lentelė

Mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių grupės

Pedagoginių normų skaičius mokytojui, mokančiam specialiųjų poreikių mokinius N1 pagal bendrą ugdymo planą

Mokytojų tarifinio atlygio priedas už specialiųjų poreikių mokinių mokymą

 

Procentais

Koeficientas atlyginimams už specialiųjų poreikių mokinių mokymą, apskaičiuotas iš procentų

Klspec. =

R*N1*%

100

Koeficientas įnašams valstybiniam socialiniam draudimui už specialiųjų poreikių mokinių mokymą

Kl. l. spec. =

R*N1*%*31 100

Iš viso

Kl.1.1. spec. = Klspec. + Kl. l. spec.

Metinė lėšų suma litais vienam specialiųjų poreikių mokiniui

1

2

3

4

5

6

7

I-N

0,63

10

0,5525

0,1713

0,7238

999

II-V

0,63

10

0,5525

0,1713

0,7238

999

III-D

0,63

15

0,8288

0,2569

1,0857

1498

IV-LD

0,63

15

0,8288

0,2569

1,0857

1498

______________

 

 


Metodinių rekomendacijų „Mokinio krepšelio

apskaičiavimo metodika specialiųjų poreikių

mokiniams, ugdomiems bendrojo lavinimo

mokyklų bendrosiose klasėse“

2 priedas

 

PAPILDOMI SPECIALIOSIOS PEDAGOGINĖS PAGALBOS TEIKIMO RODIKLIAI

 

Mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių grupės

Specialiojo pedagogo pagalba mokiniui

Papildomas 1 mokiniui per mėnesį

K2spec. =

Rsp*N2

Papildomas koeficientas valstybiniam socialiniam draudimui

K2. lspec. =

(R*sp*31)/100

Iš viso

K2.1.1spec. = K2spec + K2. lspec

Metinė lėšų suma litais vienam specialiųjų poreikių mokiniui

K2. l.. lspec.*115*12

valandų (pamokų) skaičius

pedagoginių normų skaičius

n = h/22

1

2

3

4

5

6

7

I-N

0,27

0,01227

0,1291

0,0400

0,1691

233

II-V

1,22

0,05545

0,5834

0,1808

0,7642

1055

III-D

1,63

0,07409

0,7794

0,2416

1,0211

1409

IV-LD

3,67

0,16682

1,7549

0,5440

2,2990

3173

______________

 


Metodinių rekomendacijų „Mokinio krepšelio

apskaičiavimo metodika specialiųjų poreikių

mokiniams, ugdomiems bendrojo lavinimo

mokyklų bendrosiose klasėse“

3 priedas

 

PAPILDOMI PSICHOLOGINĖS PAGALBOS TEIKIMO RODIKLIAI

 

Mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių grupės

Psichologo paslauga mokiniui

Papildomas koeficientas 1 mokiniui per mėnesį

K3spec = Rp*N3

Papildomas koeficientas valstybiniam socialiniam draudimui

K3. lspcc. =

(R*p*31)/100

Iš viso

K3.1.1 spec. = K3spec + K3.1spec

Metinė lėšų suma litais vienam specialiųjų poreikių mokiniui

K3. l. l. spec*115*12

valandų (pamokų) skaičius

pedagoginių normų skaičius n = h/40

1

2

3

4

5

6

7

I-N

II-V

0,17

0,00425

0,0585

0,0181

0,0767

106

III-D

0,33

0,00825

0,1136

0,0352

0,1488

205

IV-LD

0,5

0,01250

0,1721

0,0534

0,2255

311

______________

 

 


Metodinių rekomendacijų „Mokinio krepšelio

apskaičiavimo metodika specialiųjų poreikių

mokiniams, ugdomiems bendrojo lavinimo

mokyklų bendrosiose klasėse“

4 priedas

 

SPECIALIOJO UGDYMO LĖŠŲ APSKAIČIAVIMO METODIKA

 

SPECIALIOJO UGDYMO LĖŠŲ APSKAIČIAVIMAS MIESTŲ IR RAJONO CENTRŲ BENDROJO LAVINIMO MOKYKLŲ BENDROSIOSE KLASĖSE

 

1 lentelė

Mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių grupės

Mokytojų tarifinio atlygio priedo koeficientas už darbą su specialiųjų poreikių mokiniais

Klspec =

Papildomas koeficientas 1 mokiniui per mėnesį specialiajai pedagoginei pagalbai

K2spec =

Papildomas koeficientas 1 mokiniui per mėnesį psichologinei pagalbai

K3spec =

Papildomas koeficientas valstybiniam socialiniam draudimui

K4spec = (Klspec + K2spec +

K3spec*31)/101

Iš viso papildomų koeficientų 1 mokiniui

K5spec =

(K1spec + K2spec +

K3spec + K4spec)

Lėšos litais metams 1 mokiniui

K6spec*115*12

1

2

3

4

5

6

7

I-N

0,1381

0,1291

-

0,0828

0,3501

483

II-V

0,1381

0,5834

0,0585

0,2418

1,0218

1410

III-D

0,2072

0,7794

0,1136

0,3411

1,4413

1989

IV-LD

0,2072

1,7549

0,1721

0,6616

2,7959

3858

 

SPECIALIOJO UGDYMO LĖŠŲ APSKAIČIAVIMAS GYVENVIEČIŲ BENDROJO LAVINIMO MOKYKLŲ BENDROSIOSE KLASĖSE

 

2 lentelė

Mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių grupės

Mokytojų tarifinio atlygio priedo koeficientas už darbą su specialiųjų poreikių mokiniais K1spec =

Papildomas koeficientas 1 mokiniui per mėnesį specialiajai pedagoginei pagalbai K2spec =

Papildomas koeficientas 1 mokiniui per mėnesį psichologinei pagalbai

K3spec =

Papildomas koeficientas valstybiniam socialiniam draudimui

K4spec = (Klspec + K2spec+

K3spec*31)/101

Iš viso koeficientų

K5spcc =

(Klspec+ K2spec+ K3spec + K4spec)

Lėšos litais metams K6spec*115*12

1

2

3

4

5

6

7

I-N

0,5525

0,1291

-

0,2113

0,8929

1232

II-V

0,5525

0,5834

0,0585

0,3703

1,5647

2159

III-D

0,8288

0,7794

0,1136

0,5338

2,2556

3113

IV-LD

0,8288

1,7549

0,1721

0,8543

3,6101

4982

______________

 


Metodinių rekomendacijų „Mokinio krepšelio

apskaičiavimo metodika specialiųjų poreikių

mokiniams, ugdomiems bendrojo lavinimo

mokyklų bendrosiose klasėse“

5 priedas

 

PAPILDOMO SUTARTINIŲ SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ MOKINIŲ KOEFICIENTO APSKAIČIAVIMAS

 

PAPILDOMO SUTARTINIŲ SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ MOKINIŲ KOEFICIENTO APSKAIČIAVIMAS MIESTŲ IR RAJONO CENTRŲ BENDROJO LAVINIMO MOKYKLŲ BENDROSIOSE KLASĖSE

 

1 lentelė

Mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių grupės

Iš viso koeficientų

K5spec = (K1spec + K2spec+ K3spec+ K4spec)

Specialiųjų poreikių mokinių sutartinių mokinių skaičiavimo koeficientai

Specialiojo ugdymo lėšos (2007 m. bazinis moksleivio krepšelis 2333 Lt)

1

2

3

4

I-N

0,3501

0,2071

483

II-V

1,0218

0,6045

1410

III-D

1,4413

0,8527

1989

IV-LD

2,7959

1,6541

3858

 

PAPILDOMO SUTARTINIŲ SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ MOKINIŲ KOEFICIENTO APSKAIČIAVIMAS GYVENVIEČIŲ BENDROJO LAVINIMO MOKYKLŲ BENDROSIOSE KLASĖSE

 

2 lentelė

Mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių grupės

Iš viso koeficientų

K5spec = (K1spec + K2spec+ K3spec+ K4spec)

Specialiųjų poreikių mokinių sutartinių mokinių skaičiavimo koeficientai

Specialiojo ugdymo lėšos (2007 m. bazinis moksleivio krepšelis 2333 Lt)

1

2

3

4

I-N

0,8929

0,5283

1232

II-V

1,5647

0,9257

2160

III-D

2,2556

1,3344

3113

IV-LD

3,6101

2,1358

4983

______________

 

 


Metodinių rekomendacijų „Mokinio krepšelio

apskaičiavimo metodika specialiųjų poreikių

mokiniams, ugdomiems bendrojo lavinimo

mokyklų bendrosiose klasėse“

6 priedas

 

MOKYMO IŠLAIDŲ APSKAIČIAVIMAS PAGAL MOKINIO KREPŠELĮ IR SUTARTINIŲ MOKINIŲ KOEFICIENTUS

Lentelių pavyzdžiai

Bendrojo lavinimo mokykla

Mokinių skaičius (įskaitant ir specialiųjų poreikių mokinius)

1–4 kl.

5–8 kl.

9–10 (1–2 gimn.) kl.

11–12 (3–4 gimn.) kl.

mokinių skaičius

savarankiškai besimokančių mokinių skaičius

mokinių skaičius

savarankiškai besimokančių mokinių skaičius

mokinių skaičius

savarankiškai besimokančių mokinių skaičius

mokinių skaičius

savarankiškai besimokančių mokinių skaičius

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš jų

specialiųjų poreikių mokiniai (pagal specialiųjų ugdymosi poreikių grupes)

IŠ VISO LĖŠŲ

I-N

II-V

III-D

IV-LD

iš viso mokinių

 

 

 

 

 

 

 

Bendrojo lavinimo mokykla

Sutartinių mokinių skaičius (įskaitant ir specialiųjų poreikių mokinius)

1–4 kl.

5–8 kl.

9–10(1–2 gimn.) kl.

11–12 (3–4 gimn.) kl.

mokinių skaičius

savarankiškai besimokančių mokinių skaičius

mokinių skaičius

savarankiškai besimokančių mokinių skaičius

mokinių skaičius

savarankiškai besimokančių mokinių skaičius

mokinių skaičius

savarankiškai besimokančių mokinių skaičius

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš jų

sutartiniai specialiųjų poreikių mokiniai (pagal specialiųjų ugdymosi poreikių grupes)

Iš viso sutartinių specialiųjų poreikių mokinių

I-N

II-V

III-D

IV-LD

Iš viso

 

 

 

 

 

 

______________