LIETUVOS RESPUBLIKOS

APLINKOS MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRO 2006 m. BIRŽELIO 23 d. ĮSAKYMO Nr. D1-311 „DĖL PLANUOJAMOS ŪKINĖS VEIKLOS POVEIKIO APLINKAI VERTINIMO DOKUMENTŲ NAGRINĖJIMO APLINKOS MINISTERIJOJE IR JAI PAVALDŽIOSE INSTITUCIJOSE TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2011 m. rugsėjo 27 d. Nr. D1-747

Vilnius

 

 

P a k e i č i u Planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo dokumentų nagrinėjimo Aplinkos ministerijoje ir jai pavaldžiose institucijose tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2006 m. birželio 23 d. įsakymu Nr. D1-311 „Dėl Planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo dokumentų nagrinėjimo Aplinkos ministerijoje ir jai pavaldžiose institucijose tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2006, Nr. 75-2882; 2008, Nr. 143-5749; 2010, Nr. 59-2939, Nr. 89-4731):

1. Išdėstau 1 punktą taip:

1. Aplinkos apsaugos agentūra ir Aplinkos ministerijos regionų aplinkos apsaugos departamentai, vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo įstatymu (Žin., 1996, Nr. 82-1965; 2005, Nr. 84-3105), Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2000 m. liepos 28 d. nutarimu Nr. 900 „Dėl įgaliojimų Aplinkos ministerijai ir jai pavaldžioms institucijoms suteikimo“ (Žin., 2000, Nr. 65-1956) ir šiuo Planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo dokumentų nagrinėjimo Aplinkos ministerijoje ir jai pavaldžiose institucijose tvarkos aprašu (toliau – Tvarkos aprašas), nustatyta tvarka vykdo atsakingos institucijos funkcijas, o Aplinkos ministerija koordinuoja tarpvalstybinį poveikio aplinkai vertinimą.“

2. Išdėstau 11 punktą taip:

11. Aplinkos ministerija, koordinuodama tarpvalstybinį poveikio aplinkai vertinimą:

11.1. teikia išvadas dėl planuojamos ūkinės veiklos tarpvalstybinio poveikio aplinkai vertinimo (toliau – PAV) procedūrų taikymo;

11.2. informuoja galinčią patirti neigiamą poveikį aplinkai Europos Sąjungos valstybę narę ir (ar) užsienio valstybę, kuri prisijungusi prie Jungtinių Tautų Organizacijos 1991 m. Konvencijos dėl poveikio aplinkai vertinimo tarpvalstybiniame kontekste (toliau – Konvencija) (Žin., 1999, Nr. 92-2688), apie planuojamą ūkinę veiklą, galimą tos veiklos tarpvalstybinį poveikį, pateikdama informaciją apie numatomo priimti sprendimo pobūdį ir nurodydama laikotarpį, per kurį galima pateikti pranešimą, kada numatoma parengti Ataskaitą;

11.3. gavusi galinčios patirti neigiamą poveikį aplinkai Europos Sąjungos valstybės narės ir (ar) užsienio valstybės, kuri prisijungusi prie Konvencijos, atsakymą apie jų norą dalyvauti atliekant tarpvalstybinio poveikio aplinkai vertinimą, organizuoja tarpvalstybines konsultacijas dėl galimo tarpvalstybinio planuojamos ūkinės veiklos poveikio, numatomų priemonių poveikiui aplinkai sumažinti ar pašalinti, pateikdama informaciją apie poveikio aplinkai vertinimo procedūras ir nurodydama laikotarpį, per kurį galima teikti pasiūlymus;

11.4. pateikia galinčiai patirti neigiamą poveikį aplinkai Europos Sąjungos valstybei narei ir (ar) užsienio valstybei, kuri prisijungusi prie Konvencijos, Atsakingos institucijos priimto sprendimo tekstą, kartu nurodydama priežastis ir motyvus, kuriais pagrįstas sprendimas, kaip buvo atsižvelgta į tarpvalstybinių konsultacijų rezultatus dėl planuojamos ūkinės veiklos;

11.5. koordinuoja konsultacijų rengimą su Europos Sąjungos valstybėmis narėmis ir (ar) užsienio valstybėmis, kurios prisijungusios prie Konvencijos pagal Konvencijos 6 straipsnio 3 dalies nuostatas.“

3. Išdėstau 6 punktą taip:

6. Atsakinga institucija, vadovaudamasi Planuojamos ūkinės veiklos atrankos metodiniais nurodymais, per 20 darbo dienų nuo informacijos atrankai atlikti gavimo dienos raštu turi pateikti planuojamos ūkinės veiklos organizatoriui (užsakovui) ar PAV dokumentų rengėjui ir PAV subjektams motyvuotą atrankos išvadą, ar privaloma atlikti PAV (2 priedas), ir Visuomenės informavimo ir dalyvavimo planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo procese tvarkos aprašo, patvirtinto aplinkos ministro 2005 m. liepos 15 d. įsakymu Nr. D1-370 (Žin., 2005, Nr. 93-3472), nustatyta tvarka priimtą atrankos išvadą paskelbti savo tinklalapyje. Atrankos išvada dėl PAV galioja 3 metus nuo jos viešo paskelbimo dienos.“

4. Išdėstau 7 punktą taip:

7. Tais atvejais, kai Atsakinga institucija yra gavusi PAV proceso dalyvių prašymus ar pasiūlymus persvarstyti atrankos išvadą, Atsakinga institucija, įvertinusi, ar visuomenės informavimas atitinka nustatytus reikalavimus, pasibaigus pasiūlymų teikimo terminui, per 10 darbo dienų raštu, kuriame nurodomos atrankos išvados persvarstymo priežastys, pakviečia atvykti planuojamos ūkinės veiklos organizatorių (užsakovą), PAV dokumentų rengėją, PAV subjektus, pasiūlymus pateikusius visuomenės atstovus ir kartu su jais išnagrinėja pasiūlymus ar prašymus ir persvarsto priimtą atrankos išvadą. Priimtos atrankos išvados persvarstymas protokoluojamas, protokolą rengia Atsakinga institucija.“

5. Išdėstau 9 punktą taip:

9. Atsakinga institucija, turėdama atrankos išvados persvarstymo protokolą su visų PAV subjektų pateiktomis išvadomis ir/arba šio Tvarkos aprašo 8 punkte nurodytu atveju gavusi visų PAV subjektų, reikalavusių papildomos informacijos apie planuojamą ūkinę veiklą, išvadas, jas išnagrinėja ir per 5 darbo dienas priima galutinę motyvuotą atrankos išvadą (3 priedas), ar privaloma atlikti PAV, ir Visuomenės informavimo ir dalyvavimo planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo procese tvarkos aprašo nustatyta tvarka praneša visuomenei, paskelbdama galutinę atrankos išvadą savo tinklalapyje.“

6. Papildau šiuo 131 punktu:

131. Atsakinga institucija, gavusi planuojamos ūkinės veiklos organizatoriaus (užsakovo) motyvuotą prašymą dėl atrankos išvados galiojimo pratęsimo, per 20 darbo dienų nuo prašymo gavimo dienos turi teisę priimti šio Tvarkos aprašo 5 priede nustatyto turinio sprendimą pratęsti atrankos išvados galiojimą ne ilgesniam kaip 3 metų terminui, vadovaujantis šiais kriterijais:

131.1. planuojamos ūkinės veiklos organizatorius (užsakovas) pateikė pagrįstą informaciją, kad dėl planuojamos ūkinės veiklos jau yra atliktos kitos procedūros: pateikta paraiška taršos integruotos prevencijos ir kontrolės leidimui gauti; parengtas (-i) ir pateiktas (-i) derinti planuojamos ūkinės veiklos teritorijų planavimo dokumentas (-ai) (kai jį/juos privaloma rengti); parengtas (-i) statinio projektas (-ai) ir pateiktas (-i) statybą leidžiančius dokumentus išduodančiai institucijai (kai ji/juos privaloma rengti) ir/arba išduotas statybą leidžiantis (-ys) dokumentas (-ai) (kai jį/juos privaloma gauti);

131.2. planuojamos ūkinės veiklos organizatorius (užsakovas) pateikė pagrįstą informaciją, kad informacija atrankai (apie vietą, gretimų sklypų žemės naudojimo pobūdį ir statusą, ūkinę veiklą, galimo poveikio šaltinius, poveikio sumažinimo priemones), pagal kurią buvo priimta atrankos išvada, nepasikeitė;

131.3. nuo prašymo pateikimo iki atrankos išvados galiojimo termino pabaigos liko ne mažiau kaip 20 darbo dienų.“

7. Papildau šiuo 132 punktu:

132. Atsakinga institucija, išnagrinėjusi planuojamos ūkinės veiklos organizatoriaus (užsakovo) pateiktą prašymą dėl atrankos išvados galiojimo pratęsimo, per 20 darbo dienų nuo prašymo gavimo dienos turi priimti sprendimą dėl planuojamos ūkinės veiklos atrankos išvados galiojimo pratęsimo (5 priedas), jį pateikti raštu planuojamos ūkinės veiklos organizatoriui (užsakovui) ir apie jį pranešti visuomenei paskelbiant atsakingos institucijos tinklalapyje.“

8. Išdėstau 15 punktą taip:

15. Atsakinga institucija, gavusi ir išnagrinėjusi Programą, visų PAV subjektų išvadas, įvertinusi, ar visuomenės informavimas atliktas pagal nustatytus reikalavimus, per 10 darbo dienų nuo jos gavimo dienos turi ją patvirtinti arba pateikti motyvuotus reikalavimus PAV dokumentų rengėjui papildyti ar pataisyti Programą. Kai planuojamai ūkinei veiklai taikomos tarpvalstybinio PAV procedūros pagal Konvenciją, atsakinga institucija tvirtina Programą, gavusi galinčios patirti neigiamą poveikį aplinkai Europos Sąjungos valstybės narės ir (ar) užsienio valstybės, kuri yra prisijungusi prie Konvencijos, atsakymą apie ketinimą dalyvauti tarpvalstybinio PAV procese. Programa tvirtinama ir tuo atveju, kai Europos Sąjungos valstybė narė, kuri gali būti reikšmingai paveikta, neatsako per pranešime nurodytą laikotarpį ar negaunamas atsakymas pagal Konvencijos reikalavimus iš užsienio valstybės, kuri prisijungusi prie Konvencijos. Atsakinga institucija, prieš patvirtindama Programą, privalo vizualiai apžiūrėti ir įvertinti planuojamos ūkinės veiklos vietą.“.

9. Išdėstau 19 punktą taip:

19. Atsakinga institucija, gavusi planuojamos ūkinės veiklos Ataskaitą (popieriniame ir skaitmeniniame formate), PAV subjektų išvadas dėl Ataskaitos bei planuojamos ūkinės veiklos galimybių, taip pat argumentuotą suinteresuotos visuomenės pasiūlymų įvertinimą, turi nedelsdama (kad būtų pakankamai laiko per nustatytą laikotarpį visuomenei pateikti Atsakingai institucijai ir PAV subjektams prašymus planuojamos ūkinės veiklos PAV klausimais, o Atsakingai institucijai priimti sprendimą) organizuoti pranešimo apie gautą Ataskaitą paskelbimą Atsakingos institucijos tinklalapyje Visuomenės informavimo ir dalyvavimo planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo procese tvarkos aprašo nustatyta tvarka.“

10. Išdėstau 20 punktą taip:

20. Atsakinga institucija, išnagrinėjusi Ataskaitą, PAV subjektų išvadas dėl Ataskaitos ir planuojamos ūkinės veiklos galimybių, argumentuotą suinteresuotos visuomenės pasiūlymų įvertinimą bei raštu gautus suinteresuotos visuomenės prašymus, įvertinusi, ar visuomenės supažindinimas su Ataskaita atliktas pagal nustatytus reikalavimus, per 25 darbo dienas nuo Ataskaitos gavimo dienos turi priimti sprendimą (4 priedas), ar planuojama ūkinė veikla, atsižvelgus į atitinkamų įstatymų ir kitų teisės aktų nuostatas, veiklos pobūdį ir (ar) poveikį aplinkai, leistina pasirinktoje vietoje, arba teikti motyvuotus reikalavimus Ataskaitą pataisyti ar papildyti. Kai Atsakinga institucija Ataskaitai nagrinėti pasitelkia konsultantus, ši institucija motyvuotus reikalavimus Ataskaitą pataisyti ar papildyti turi pateikti arba priimti sprendimą per 50 darbo dienų nuo Ataskaitos gavimo dienos, šis terminas vieną kartą gali būti pratęstas iki 30 dienų. Atsakinga institucija, likus ne vėliau kaip 5 darbo dienoms iki sprendimo priėmimo termino pabaigos, turi pranešti apie sprendimo priėmimo termino pratesimą planuojamos ūkinės veiklos organizatoriui (užsakovui), PAV dokumentų rengėjui ir nurodyti priežastis, dėl kurių sprendimo priėmimo terminas buvo pratęstas. Kai planuojamai ūkinei veiklai atliekamas tarpvalstybinis poveikio aplinkai vertinimas pagal Konvenciją, Atsakinga institucija, atsižvelgusi į tarpvalstybinių konsultacijų rezultatus, sprendimą priima pasibaigus tarpvalstybinio poveikio aplinkai vertinimo procedūroms per šiame punkte nurodytą terminą. Atsakingos institucijos priimtas teigiamas sprendimas dėl planuojamos ūkinės veiklos galimybių galioja 5 metus nuo priėmimo dienos.“

11. Papildau šiuo 24 punktu:

24. Atsakinga institucija, gavusi planuojamos ūkinės veiklos organizatoriaus (užsakovo) motyvuotą prašymą dėl sprendimo dėl planuojamos ūkinės veiklos galimybių galiojimo pratęsimo, per 20 darbo dienų nuo prašymo gavimo dienos turi teisę priimti šio Tvarkos aprašo 6 priede nustatyto turinio sprendimą pratęsti sprendimo dėl planuojamos ūkinės veiklos galimybių galiojimą ne ilgesniam kaip 5 metų terminui, vadovaujantis šiais kriterijais:

24.1. planuojamos ūkinės veiklos organizatorius (užsakovas) pateikė pagrįstą informaciją, kad dėl planuojamos ūkinės veiklos jau yra atliktos kitos procedūros: pateikta paraiška taršos integruotos prevencijos ir kontrolės leidimui gauti; parengtas (-i) ir pateiktas (-i) derinti planuojamos ūkinės veiklos teritorijų planavimo dokumentas (-ai) (kai jį/juos privaloma rengti); parengtas (-i) statinio projektas (-ai) ir pateiktas (-i) statybą leidžiančius dokumentus išduodančiai institucijai (kai ji/juos privaloma rengti) ir/arba išduotas statybą leidžiantis (-ys) dokumentas (-ai) (kai jį/juos privaloma gauti);

24.2. planuojamos ūkinės veiklos organizatorius (užsakovas) pateikė pagrįstą informaciją, kad informacija, pateikta Ataskaitoje (apie vietą, gretimų sklypų žemės naudojimo pobūdį ir statusą, ūkinę veiklą, galimo poveikio šaltinius, poveikio sumažinimo priemones), pagal kurią buvo priimtas sprendimas dėl planuojamos ūkinės veiklos galimybių, nepasikeitė;

24.3. nuo prašymo pateikimo iki sprendimo dėl planuojamos ūkinės veiklos galimybių, galiojimo termino pabaigos liko ne mažiau kaip 20 darbo dienų.“

12. Papildau šiuo 241 punktu:

241. Atsakinga institucija, išnagrinėjusi planuojamos ūkinės veiklos organizatoriaus (užsakovo) pateiktą prašymą dėl sprendimo dėl planuojamos ūkinės veiklos galimybių pratęsimo, per 20 darbo dienų nuo prašymo gavimo dienos turi priimti sprendimą dėl sprendimo dėl planuojamos ūkinės veiklos galimybių galiojimo pratęsimo (6 priedas), jį pateikti raštu planuojamos ūkinės veiklos organizatoriui (užsakovui) ir apie jį pranešti visuomenei paskelbiant atsakingos institucijos tinklalapyje.“

13. Papildau 3 priedą šiuo 11 punktu:

11. Kur, kada ir kokiose visuomenės informavimo priemonėse buvo paskelbta visuomenei apie Atsakingos institucijos priimtą atrankos išvadą, kuri persvarstoma.“

14. Išbraukiu 4 priedo 7 punkte žodžius „apskrities viršininko administracija“ ir jį išdėstau taip:

7. Pateiktos poveikio aplinkai vertinimo subjektų išvados (pobūdis, data, rašto Nr.):

sveikatos apsaugos institucija,

priešgaisrinės apsaugos institucija,

kultūros paveldo apsaugos institucija,

vietos savivaldos institucija,

kiti poveikio aplinkai vertinimo subjektai.“

15. Išdėstau 1 priedą nauja redakcija (pridedama).

16. Papildau šiuo 5 priedu (pridedama).

17. Papildau šiuo 6 priedu (pridedama).

18. Šio įsakymo 15 punktas įsigalioja 2012 m. sausio 1 d. Iki 2012 m. sausio 1 d. pradėtos poveikio aplinkai vertinimo procedūros baigiamos pagal iki šio įsakymo 15 punkto įsigaliojimo galiojusią tvarką.

 

 

 

Aplinkos ministras                                                          Gediminas Kazlauskas


Planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo dokumentų nagrinėjimo Aplinkos ministerijoje ir jai pavaldžiose institucijose tvarkos aprašo

1 priedas

 

ATSAKINGŲ INSTITUCIJŲ FUNKCIJŲ PASISKIRSTYMAS NAGRINĖJANT PLANUOJAMOS ŪKINĖS VEIKLOS POVEIKIO APLINKAI VERTINIMO DOKUMENTUS

 

1. Aplinkos apsaugos agentūra:

1.1. koordinuoja poveikio aplinkai vertinimo procesą, nagrinėja ir tvirtina poveikio aplinkai vertinimo programą, nagrinėja poveikio aplinkai vertinimo ataskaitą ir priima sprendimą dėl šios planuojamos ūkinės veiklos rūšių:

1.1.1 planuojama ūkinė veikla įrašyta į planuojamos ūkinės veiklos, kurios poveikis aplinkai privalo būti vertinamas, rūšių sąrašą;

1.1.2. planuojama ūkinė veikla ar planuojamos ūkinės veiklos vietos alternatyvos numatytos daugiau nei vieno regiono aplinkos apsaugos departamento kontroliuojamoje teritorijoje arba veikla gali turėti poveikį daugiau nei vieno regiono aplinkos apsaugos departamento kontroliuojamos teritorijos aplinkai;

1.1.3. taip pat koordinuoja poveikio aplinkai vertinimo procesą, nagrinėja ir tvirtina poveikio aplinkai vertinimo programą, nagrinėja poveikio aplinkai vertinimo ataskaitą ir priima sprendimą dėl 1.2.1–1.2.8 punktuose nurodytos veiklos rūšių, kai atlikusi atranką priima atrankos išvadą, kad privaloma atlikti poveikio aplinkai vertinimą;

1.2. atlieka atranką ir priima atrankos išvadą, ar privaloma atlikti poveikio aplinkai vertinimą dėl šių planuojamos ūkinės veiklos rūšių:

1.2.1. užtvankų ir kitų įrenginių, skirtų vandens sulaikymui ar nuolatiniam saugojimui, įrengimas (mažiau kaip 5 milijonai m3, bet daugiau kaip 200 000 m3 vandens tūrio arba kai jų vandens paviršiaus plotas mažesnis kaip 250 ha, bet didesnis kaip 10 ha);

1.2.2. vandens elektrinių (hidroelektrinių, malūnų, lentpjūvių ar kitų jėgainių, naudojančių sukauptą vandens energiją) įrengimas (kai galingumas – daugiau kaip 0,1 MW);

1.2.3. apsisaugoti nuo potvynių, skirtų hidrotechnikos statinių statybai (kai plotas didesnis kaip 1 ha);

1.2.4. nuotėkio perskirstymas upių baseinams (kai per metus perskirstoma mažiau kaip 100 milijonų m3 vandens) ar vandens išteklių perskirstymas upių baseinams (kai daugiametis vidutinis baseino, iš kurio imamas vanduo, nuotėkis yra mažesnis kaip 2 000 milijonų m3 vandens per metus ir perskirstoma mažiau kaip 5 procentai šio nuotėkio);

1.2.5. ežerų, tvenkinių (išskyrus pramoninės žuvininkystės tvenkinius) ir upių (išskyrus esamus vandens kelius) dugno valymas ar statinių, skirtų ežerų, upių vandens lygiui ir (ar) srautui keisti, statyba (kai atliekamas dugno valymas ar vandens lygio keitimas upių ruožuose, ilgesniuose kaip 1 km, ar kai valomas didesnis kaip 0,5 ha ežero ar tvenkinio plotas arba keičiamas vandens lygis didesniame kaip 1 ha ežero plote), išskyrus veiklą, nurodytą Planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo įstatymo 2 priedo 1.7 punkte;

1.2.6. į Planuojamos ūkinės veiklos, kurios poveikis aplinkai privalo būti vertinamas, rūšių sąrašą įrašyta planuojama ūkinė veikla, skirta eksperimentiniam tobulinimui ar bandymui, ir nevykdoma ilgiau kaip dvejus metus;

1.2.7. į Planuojamos ūkinės veiklos, kurios poveikis aplinkai privalo būti vertinamas, rūšių sąrašą įrašytos planuojamos ūkinės veiklos keitimas ar išplėtimas, įskaitant esamų statinių rekonstravimą, gamybos proceso ir technologinės įrangos modernizavimą ar keitimą, gamybos būdo, produkcijos kiekio (masto) ar rūšies pakeitimą, naujų technologijų įdiegimą ir kitus pakeitimus, galinčius daryti neigiamą poveikį aplinkai;

1.2.8. taip pat atlieka atranką ir priima atrankos išvadą, ar privaloma atlikti poveikio aplinkai vertinimą dėl 1.1.2 punkte nurodytos veiklos.

2. Aplinkos ministerijos regionų aplinkos apsaugos departamentai:

2.1. koordinuoja poveikio aplinkai vertinimo procesą, nagrinėja ir tvirtina poveikio aplinkai vertinimo programą, nagrinėja poveikio aplinkai vertinimo ataskaitą ir priima sprendimą dėl planuojamos ūkinės veiklos rūšių, kurios neįrašytos į Planuojamos ūkinės veiklos, kurios poveikis aplinkai privalo būti vertinamas, rūšių sąrašą, išskyrus planuojamos ūkinės veiklos rūšis, dėl kurių sprendimą priima Aplinkos apsaugos agentūra;

2.2. atlieka planuojamos ūkinės veiklos, įrašytos į Planuojamos ūkinės veiklos, kuriai turi būti atliekama atranka dėl poveikio aplinkai vertinimo, rūšių sąrašą, atranką ir priima atrankos išvadą, ar privaloma atlikti šios veiklos poveikio aplinkai vertinimą, išskyrus planuojamos ūkinės veiklos rūšis, kurių atranką atlieka Aplinkos apsaugos agentūra;

2.3. sprendžia, ar planuojamai ūkinei veiklai, neįrašytai į Planuojamos ūkinės veiklos, kurios poveikis aplinkai privalo būti vertinamas, ir Planuojamos ūkinės veiklos, kuriai turi būti atliekama atranka dėl poveikio aplinkai vertinimo, rūšių sąrašus, turi būti atliekama atranka dėl poveikio aplinkai vertinimo pagal poveikio aplinkai vertinimo proceso dalyvių siūlymus. Nusprendę, kad turi būti atliekama atranka, priima atrankos išvadą, ar privaloma atlikti šios veiklos poveikio aplinkai vertinimą.

3. Aplinkos apsaugos agentūra ir Aplinkos ministerijos regionų aplinkos apsaugos departamentai visus planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo dokumentus nagrinėja savarankiškai. Aplinkos apsaugos agentūra ar Aplinkos ministerijos regionų aplinkos apsaugos departamentai, iškilus problemoms nagrinėjant poveikio aplinkai vertinimo dokumentus, gali kreiptis į Aplinkos ministerijos ir jai pavaldžių institucijų specialistus dėl dalykinių konsultacijų.

 

_________________


Planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai

vertinimo dokumentų nagrinėjimo Aplinkos

ministerijoje ir jai pavaldžiose institucijose

tvarkos aprašo

5 priedas

 

SPRENDIMAS

DĖL PLANUOJAMOS ŪKINĖS VEIKLOS ATRANKOS IŠVADOS GALIOJIMO PRATĘSIMO

 

1. Atsakingos institucijos priimtos atrankos išvados dėl poveikio aplinkai vertinimo data ir rašto registracijos Nr.

2. Planuojamos ūkinės veiklos organizatoriaus (užsakovo) motyvuoto prašymo, pateikto atsakingai institucijai, data ir registracijos Nr.

3. Planuojamos ūkinės veiklos organizatorius (užsakovas) (pavadinimas, adresas, tel.).

4. Planuojamos ūkinės veiklos pavadinimas.

5. Planuojamos ūkinės veiklos vieta (apskritis, savivaldybė, seniūnija, miestas ar kaimo gyvenamoji vietovė).

6. Planuojamos ūkinės veiklos organizatoriaus (užsakovo) nurodyti motyvai dėl planuojamos ūkinės veiklos atrankos išvados galiojimo pratęsimo.

7. Atsakingos institucijos motyvai, kuriais remtasi priimat sprendimą dėl planuojamos ūkinės veiklos atrankos išvados galiojimo pratęsimo.

8. Sprendimo dėl planuojamos ūkinės veiklos atrankos pratęsimo pobūdis (pratęsiama/nepratęsiama) ir pratęsimo terminas.

 

Pastaba. Sprendimas dėl planuojamos ūkinės veiklos atrankos išvados galiojimo pratęsimo rašomas ant rašto blanko.

 

_________________


 

Planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai

vertinimo dokumentų nagrinėjimo Aplinkos

ministerijoje ir jai pavaldžiose institucijose

tvarkos aprašo

6 priedas

 

SPRENDIMAS

DĖL SPRENDIMO DĖL PLANUOJAMOS ŪKINĖS VEIKLOS GALIMYBIŲ GALIOJIMO PRATĘSIMO

 

1. Atsakingos institucijos priimto sprendimo dėl planuojamos ūkinės veiklos galimybių pobūdis, data ir rašto registracijos Nr.

2. Planuojamos ūkinės veiklos organizatoriaus (užsakovo) motyvuoto prašymo, pateikto atsakingai institucijai, data ir registracijos Nr.

3. Planuojamos ūkinės veiklos organizatorius (užsakovas) (pavadinimas, adresas, tel.).

4. Planuojamos ūkinės veiklos pavadinimas.

5. Planuojamos ūkinės veiklos vieta (apskritis, savivaldybė, seniūnija, miestas ar kaimo gyvenamoji vietovė).

6. Planuojamos ūkinės veiklos organizatoriaus (užsakovo) nurodyti motyvai dėl sprendimo dėl planuojamos ūkinės veiklos galimybių galiojimo pratęsimo.

7. Atsakingos institucijos motyvai, kuriais remtasi priimant sprendimą dėl sprendimo dėl planuojamos ūkinės veiklos galimybių galiojimo pratęsimo.

8. Sprendimo dėl planuojamos ūkinės veiklos galimybių galiojimo pratęsimo pobūdis (pratęsiama/nepratęsiama) ir pratęsimo terminas.

 

Pastaba. Sprendimas dėl sprendimo dėl planuojamos ūkinės veiklos galimybių galiojimo pratęsimo rašomas ant rašto blanko.

 

_________________