LIETUVOS KARIUOMENĖS VADO IR

PRIEŠGAISRINĖS APSAUGOS IR GELBĖJIMO DEPARTAMENTO PRIE

VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS DIREKTORIAUS

ĮSAKYMAS

 

DĖL LIETUVOS KARIUOMENĖS IR PRIEŠGAISRINĖS APSAUGOS IR GELBĖJIMO DEPARTAMENTO PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS SĄVEIKOS EKSTREMALIŲ SITUACIJŲ TAIKOS METU ATVEJAIS PLANO PATVIRTINIMO

 

2009 m. birželio 12 d. Nr. V-589/1-198

Vilnius

 

Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos nacionalinio saugumo pagrindų įstatymu (Žin., 1997, Nr. 2-16; 2004, Nr. 39-1270) patvirtinto Lietuvos nacionalinio saugumo pagrindų priedėlio 21 skyriaus trečiąja dalimi, Lietuvos Respublikos krašto apsaugos sistemos organizavimo ir karo tarnybos įstatymo (Žin., 1998, Nr. 49-1325; 2000, Nr. 92-2858; 2004, Nr. 169-6215; 2006, Nr. 72-26792008, Nr. 65-2457) 12 straipsnio 1 dalies 3 punktu bei 18 straipsnio 1 dalies 1 punktu, Lietuvos Respublikos civilinės saugos įstatymo (Žin., 1998, Nr. 115-3230; 2004, Nr. 28-872; 2006, Nr. 72-2691) 6 straipsnio 1 dalies 6 punktu, 30 straipsnio 10 dalimi ir 35 straipsniu,

Tvirtiname Lietuvos kariuomenės ir Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos sąveikos ekstremalių situacijų taikos metu atvejais planą (pridedama).

 

 

 

KARIUOMENĖS VADAS                                                    GEN. LTN. VALDAS TUTKUS

 

PRIEŠGAISRINĖS APSAUGOS IR GELBĖJIMO DEPARTAMENTO

PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS DIREKTORIUS

VIDAUS TARNYBOS GENEROLAS                                             REMIGIJUS BANIULIS

 

PATVIRTINTA

Lietuvos kariuomenės vado ir

Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo

departamento prie Vidaus reikalų

ministerijos direktoriaus

2009 m. birželio 12 d.

įsakymu Nr. V-589/1-198

 

LIETUVOS KARIUOMENĖS IR PRIEŠGAISRINĖS APSAUGOS IR GELBĖJIMO DEPARTAMENTO PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS SĄVEIKOS EKSTREMALIŲ SITUACIJŲ TAIKOS METU ATVEJAIS

PLANAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Lietuvos kariuomenės (toliau – kariuomenė) ir Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos (toliau – departamentas), (toliau kartu vadinami Šalimis), sąveikos ir ekstremalių situacijų taikos metu atvejais planas (toliau – Planas) nustato bendrų veiksmų koordinavimą ir efektyvų turimų pajėgų ir priemonių panaudojimą siekiant įgyvendinti Šalims pavestas užduotis:

2. Planas yra parengtas vadovaujantis:

2.1. Lietuvos Respublikos nacionalinio saugumo pagrindų įstatymu (Žin., 1997, Nr. 2-16; 2004, Nr. 39-1270) patvirtinto Lietuvos nacionalinio saugumo pagrindų priedėlio 21 skyriaus trečiąja dalimi, kurioje pabrėžiama, kad „jeigu reikia, katastrofoms ir kitoms didelio masto nelaimėms įveikti, gelbėjimo darbams dirbti bei padariniams šalinti pasitelkiama ir kariuomenė, specialistai iš mobilizacinio rezervo, ministerijų, kitų valstybės ir savivaldybių institucijų bei įstaigų, panaudojami joms priklausantys ištekliai, pasitelkiami savaveiksmių organizacijų savanoriai“;

2.2. Lietuvos Respublikos civilinės saugos įstatymo (Žin., 1998, Nr. 115-3230; 2004, Nr. 28-872) (toliau – Civilinės saugos įstatymas) 6 straipsnio 1 dalies 6 punktu, kuriame nustatytas vienas iš civilinės saugos ir gelbėjimo sistemos institucijų organizavimo ir veiklos principų, t. y. „sąveikos – civilinės saugos priemonių ir veiksmų efektyvumas ekstremaliomis sąlygomis užtikrinamas derinant visų valstybės ir savivaldybių institucijų, ūkio subjektų, civilinės saugos ir gelbėjimo sistemos pajėgų, Lietuvos kariuomenės, medicinos įstaigų ir kitų tarnybų sąveikos planus bei valdymo sistemą“;

2.3. Civilinės saugos įstatymo (Žin., 1998, Nr. 115-3230; 2006, Nr. 72-2691) 30 straipsnio 10 dalimi, kurioje nustatyta, kad „ekstremalių situacijų atvejais, kai įvykio mastas sparčiai didėja, Vyriausybės ekstremalių situacijų komisijos pirmininko arba apskrities, kurios teritorijoje yra ekstremalios situacijos židinys, viršininko ar atitinkamos savivaldybės administracijos direktoriaus rašytiniu prašymu pagal iš anksto parengtus sąveikos su karinių vienetų vadais planus atskiroms užduotims ekstremalios situacijos židinyje atlikti įstatymų nustatyta tvarka gali būti pasitelkti Lietuvos kariuomenės vienetai.“;

2.4. civilinės saugos įstatymo (Žin., 1998, Nr. 115-3230; 2004, Nr. 28-872) 35 straipsniu, kuriame nustatyta, kad „Valstybės ir savivaldybių institucijų, ūkio subjektų pasirengimui ekstremalioms situacijoms patikrinti bei jų valdymo praktiniams įgūdžiams tobulinti Vyriausybės nustatyta tvarka rengiamos ir iš valstybės biudžeto finansuojamos civilinės saugos pratybos ir treniruotės“;

2.5. Lietuvos Respublikos krašto apsaugos sistemos organizavimo ir karo tarnybos įstatymo (Žin., 1998, Nr. 49-1325; 2004, Nr. 169-6215; 2008, Nr. 65-2457) (toliau – Krašto apsaugos sistemos organizavimo ir karo tarnybos įstatymas) 12 straipsnio 1 dalies 3 punktu, kuris nustato, kad vienas iš pagrindinių kariuomenės uždavinių taikos metu yra teikti pagalbą valstybės ir savivaldybių institucijoms įstatymo nustatytais atvejais;

2.6. Krašto apsaugos sistemos organizavimo ir karo tarnybos įstatymo (Žin., 1998, Nr. 49-1325; 2000, Nr. 92-2858; 2006, Nr. 72-2679) 18 straipsnio 1 dalies 1 punktu, kuris nustato, kad kariniai vienetai gali būti pasitelkiami teikiant pagalbą kitoms valstybės ir savivaldybių institucijoms ekstremalių situacijų atvejais, kai įvykio mastas sparčiai didėja, tam tikroms gelbėjimo ir kitų neatidėliotinų darbų užduotims ekstremalios situacijos židinyje atlikti. Šio straipsnio 2 dalyje teigiama, kad „kariniai vienetai gali būti pasiųsti padėti civilinės saugos ir gelbėjimo sistemos pajėgoms krašto apsaugos ministro įsakymu, gavę Vyriausybės ekstremalių situacijų komisijos pirmininko arba apskrities, kurios teritorijoje yra ekstremalios situacijos židinys, viršininko ar atitinkamos savivaldybės administracijos direktoriaus rašytinį prašymą. Karinių vienetų bei civilinės saugos ir gelbėjimo pajėgų veiksmai koordinuojami pagal kariuomenės vado ar jo įgaliotų karinių vienetų vadų ir Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus ar jo įgaliotų civilinės saugos ir gelbėjimo sistemos pareigūnų iš anksto parengtus sąveikos planus“.

3. Šalys įgyvendindamos Plane nustatytas nuostatas ir vykdydamos paskirtas užduotis veikia vadovaudamosi Civilinės saugos įstatyme įtvirtintais visuotinio privalomumo, nuolatinės parengties, taip pat sąveikos su valstybės ir savivaldybių institucijų principais, siekdamos plėtoti bendradarbiavimą, derinti bendrus veiksmus ir racionaliai naudoti žmogiškuosius ir materialinius išteklius.

4. Plano tikslas – užtikrinti operatyvų bendrų veiksmų koordinavimą ir efektyvų turimų pajėgų ir priemonių panaudojimą ekstremalių situacijų atvejais, kai įvykio mastas sparčiai didėja, Plane nustatytoms gelbėjimo ir kitoms neatidėliotinų darbų užduotims ekstremalios situacijos židinyje atlikti.

5. Šalys, siekdamos tinkamai įgyvendinti Planą, bendradarbiauja šiose srityse:

5.1. apsikeitimo informacija;

5.2. pagalbos teikimo;

5.3. personalo mokymo ir kvalifikacijos tobulinimo.

 

II. ŠALIŲ BENDRADARBIAVIMAS KEIČIANTIS INFORMACIJA

 

6. Apsikeitimo informacija srityje Šalys keičiasi informacija apie vykdomus, organizuojamus, koordinuojamus žmonių paieškos ir gelbėjimo bei taršos incidentų likvidavimo darbus.

7. Keitimosi informacija ir bendrų veiksmų koordinavimo reikalus visą parą vykdo:

7.1. kariuomenės Jungtinio štabo Jungtinis situacijų skyrius: tel. (8 5) 211 3904, faks. (8 5) 211 3998, el. paštas: JHQ.JSS@mil.lt;

7.2. departamento Civilinės saugos valdybos Situacijų koordinavimo skyrius: tel. (8 5) 271 7511, (8 5) 271 7512 (žin. tel. 57 511, 57 512), mob. tel. 8 610 02359, faks. (8 5) 271 7513 (žin. faks. 57 513), (8 5) 212 0635, el. paštas: ems@vpgt.lt, sks@vpgt.lt;

7.3. pasikeitus elektroninio pašto adresui, fakso ar telefonų numeriams, Šalys nedelsdamos informuoja viena kitą.

8. Teikdamos pagalbą Šalys pagal kompetenciją teikia rekomendacijas vykdydamos gelbėjimo ar kitus neatidėliotinus darbus.

 

III. ŠALIŲ BENDRADARBIAVIMAS TEIKIANT PAGALBĄ EKSTREMALIŲ SITUACIJŲ ATVEJAIS

 

9. Kariuomenė, atsižvelgdama į turimus pajėgumus, vykdomas užduotis, įgyvendindama įstatymais ir šiuo planu nustatytus įpareigojimus, teikdama pagalbą departamentui gali būti pasitelkiama šių užduočių vykdymui:

9.1. perspėti gyventojus apie gresiantį pavojų;

9.2. organizuoti ir vykdyti gyventojų ir turto evakavimą;

9.3. turimomis priemonėmis bei darbo jėga įrengti laikino apgyvendinimo vietas (pvz.: statyti palapines, įrengti prausyklas, lauko virtuves ir t.t.);

9.4. aprūpinti ir aptarnauti evakuotuosius (pirmoji medicinos pagalba, apsauga, maisto ir labdaros dalijimas);

9.5. identifikuoti cheminio, biologinio, radiologinio, branduolinio pavojaus atvejais panaudotas kovines nuodingąsias medžiagas ir nustato jų išplitimo ribas;

9.6. transportuoti gydymo įstaigų personalą, priemones ir kitus išteklius, kai gydymo įstaigų personalas neturi galimybių pats nuvykti į ekstremalios situacijos vietą ar įvykio židinį;

9.7. padėti kontroliuoti gyventojų patekimą į paveiktą teritoriją ir evakavimo maršrutus;

9.8. padėti palaikyti viešąją tvarką, užtikrinti gyventojų ir turto saugumą nustatytuose nelaimės rajonuose;

9.9. panaudojant specialiąją aviacinę įrangą (vandens krepšį) gesinti miškų ir durpynų gaisrus, likviduoti kitus incidentus;

9.10. atlikti žvalgybą iš oro potvynių, miškų ir durpynų gaisrų bei kitų ekstremalių situacijų ar įvykių atvejais;

9.11. naudojantis radijo ryšiu, specialiais ženklais ar signalais nukreipti kariuomenės antžemines paieškos ir gelbėjimo grupes į aptiktą ekstremalios situacijos vietą ar įvykio židinį;

9.12. jeigu neįmanoma pristatyti kitaip, orlaiviais gabenti departamento ar jam pavaldžių įstaigų pareigūnus, įrangą ir reikalingas priemones, ekspertus, konsultantus, specialistus, medikus ar jų grupes, įrangą ar reikalingas priemones į ekstremalios situacijos vietas ar įvykio židinį, o nukentėjusiuosius – į gydymo įstaigas;

9.13. laivais gabenti ligonius ar nukentėjusiuosius, specialistus, medikus, gelbėtojus, įrangą ir reikalingas priemones jūroje;

9.14. esant departamento prašymui teikti kartografinius ir topografinius ekstremalios situacijos vietos ar įvykio židinio žemėlapius;

9.15. patekus į aplinką radioaktyviosioms medžiagoms ar iškilus radiacinio pavojaus grėsmei:

9.15.1. organizuoti ir vykdyti evakuojamų gyventojų ir technikos visišką (pilną) švarinimą;

9.15.2. kontroliuoti gyventojų patekimą į užterštą radioaktyviosiomis medžiagomis teritoriją;

9.15.3. įrengti ir aptarnauti mobiliuosius švarinimo punktus pagrindinių evakavimo maršrutų tarpiniuose gyventojų evakavimo punktuose;

9.15.4. pagal galimybes atlikti evakavimo, judėjimo kontrolės personalo radiacinį monitoringą ir švarinimą;

9.15.5. pagal galimybes atlikti radiacinę žvalgybą (taip pat pavojingų medžiagų) radioaktyviosiomis medžiagomis užterštose vietovėse, evakavimo ir pajėgų judėjimo maršrutuose;

9.16. teikti šias medicininės pagalbos ir sveikatos priežiūros paslaugas:

9.16.1. rūšiuoti nukentėjusiuosius/ligonius;

9.16.2. suteikti pirmąją medicinos pagalbą;

9.16.3. atlikti pradinį gyvybės palaikymą;

9.16.4. atlikti pažangų gyvybės palaikymą;

9.16.5. stebėti nukentėjusiųjų/ligonių būklę iki jų evakavimo į sveikatos priežiūros įstaigą;

9.16.6. evakuoti nukentėjusiuosius/ligonius iš ekstremalios situacijos vietos ar įvykio židinio į sveikatos priežiūros įstaigą;

9.16.7. teikti būtinąją medicinos pagalbą evakavimo į sveikatos priežiūros įstaigą orlaiviais metu;

9.16.8. registruoti nukentėjusiuosius/ligonius teisės aktų nustatyta tvarka;

9.16.9. teikti psichologinę pagalbą nukentėjusiems asmenims.

10. Departamentas vykdydamas teisės aktų nustatytas funkcijas ekstremalių situacijų atvejais, kai yra pasitelkiami kariniai vienetai:

10.1. ekstremalios situacijos vietoje ar įvykio židinyje instruktuoja pagalbą teikiančius karinius vienetus ekstremalios situacijos likvidavimo, gelbėjimo ir kitų neatidėliotinų darbų vykdymo saugos klausimais;

10.2. organizuoja kariuomenės pajėgų, dalyvaujančių gelbėjimo ir kituose neatidėliotinuose darbuose, aprūpinimą asmeninės apsaugos ir darbo priemonėmis.

 

IV. ŠALIŲ BENDRADARBIAVIMAS PERSONALO MOKYMO IR KVALIFIKACIJOS TOBULINIMO SRITYSE

 

11. Personalo mokymo ir kvalifikacijos tobulinimo srityje Šalys:

11.1.siekdamos tinkamai pasirengti ekstremalių situacijų likvidavimo darbams, rengia bendras departamento ir kariuomenės karinių vienetų pratybas;

11.2. remdamosi įgyta tarptautine patirtimi rengia pareigūnus, darbuotojus ir karius teikti pagalbą ekstremalių situacijų atvejais taikos metu;

11.3. keičiasi patirtimi, teikia mokomąją medžiagą, metodinę ir praktinę pagalbą;

11.4. rengia bendrus mokymo ir kvalifikacijos tobulinimo planus ir programas;

11.5. teikia pagalbą organizuodamos personalo mokymus, kvalifikacijos tobulinimą ir kitus renginius, suteikia galimybę naudotis turimomis mokymo bazėmis.

 

V. KARINIŲ VIENETŲ PASITELKIMO TVARKA

 

12. Kariniai vienetai gali būti pasitelkiami padėti civilinės saugos ir gelbėjimo sistemos pajėgoms krašto apsaugos ministro įsakymu, gavus Vyriausybės ekstremalių situacijų komisijos pirmininko arba apskrities, kurios teritorijoje yra ekstremalios situacijos vieta ar įvykio židinys, viršininko ar atitinkamos savivaldybės administracijos direktoriaus rašytinį prašymą.

13. Vyriausybės ekstremalių situacijų komisijos pirmininko arba apskrities, kurios teritorijoje yra ekstremalios situacijos židinys, viršininko ar atitinkamos savivaldybės administracijos direktoriaus rašytinis prašymas perduodamas Lietuvos kariuomenės Jungtinio štabo Jungtinio situacijų skyriaus budėtojui: tel. (8 5) 211 3904, faks. (8 5) 211 3998, el. paštas: JHQ.JSS@mil.lt;

14. Pajėgų atvykimo laikas į ekstremalios situacijos vietą ar įvykio židinį neturi viršyti 4–8 valandų nuo įsakymo dėl pagalbos teikimo departamentui gavimo.

15. Vadovaujantis šio Plano nuostatomis yra rengiamos ir tvirtinamos karinių vienetų, jų atsakingų asmenų veiklos instrukcijos, kai kariniai vienetai yra pasitelkiami padėti departamentui vykdyti nustatytas užduotis ekstremalių situacijų atvejais taikos metu.

16. Apskričių priešgaisrinės gelbėjimo valdybos, prireikus pasitelkti kariuomenės pajėgumus, vadovaujasi planu, sąveikos su Lietuvos kariuomenės kariniais vienetais organizavimo schema (1 priedas) ir Lietuvos kariuomenės pajėgumų, skiriamų civilinei administracijai ekstremalių situacijų atvejais, suvestine (2 priedas).

 

_________________

 

 

LK ir PAG prie VRM sąveikos ekstremalių

situacijų taikos metu atvejais plano

1 priedas

 

SĄVEIKOS SU LIETUVOS KARIUOMENĖS KARINIAIS VIENETAIS ORGANIZAVIMO SCHEMA

 

VESK,

apskrities/savivaldybės administracija

 

KA ministras

 

 

^

 

 

 

^

 

 

Sąveika

 

 

 

 

 

Informacijos perdavimas

 

 

Įsakymas skirti pajėgumus

 

 

 

 

 

 

 

 

V

 

 

 

Rašytinis prašymas skirti pajėgumus

 

LK

Jungtinis štabas

Informacijos perdavimas

 

LK vadas

 

> 

 

 

 

> 

< 

 

 

 

 

Įsakymas pradėti operaciją

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

> 

 

 

 

 

Įsakymas skirti pajėgumus

Sąveika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nurodymas skirti pajėgumus

 

 

V

 

V

 

 

 

 

 

 

 

PAGD

 

 

V

 

V

 

 

Operacinis vadovavimas

 

LK pajėgos ir atskiri vienetai

 

 

 

 

 

Skiriami pajėgumai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vadovavimas operacijai

 

 

 

 

 

 

V

 

 

 

V

 

V

 

 

 

GDV

(gelbėjimo darbų vadovas)

 

 

 

Sąveikai skirti LK pajėgumai

 

Tiesioginis vadovavimas

 

 

 

 

 

_________________

 

LK ir PAGD prie VRM sąveikos ekstremalių

situacijų taikos metu atvejais plano

2 priedas

 

LIETUVOS KARIUOMENĖS PAJĖGUMŲ, SKIRIAMŲ CIVILINEI ADMINISTRACIJAI EKSTREMALIŲ SITUACIJŲ ATVEJAIS, SUVESTINĖ

 

Eil. Nr.

Uždaviniai

Skiriami pajėgumai

Pastabos

Personalas

Technika

Įranga

1

2

3

4

5

6

1.

1.1.

Įvykus avarijai Ignalinos atominėje elektrinėje

Pagalba įrengiant ir prižiūrint mobiliuosius švarinimo punktus pagrindiniuose evakavimo maršrutuose (tarpiniuose gyventojų evakavimo punktuose – TGEP):

Iš viso: 120

Automobiliai – 6

Radijo stotys – 12

Palapinės – 18

Vienai pamainai

TGEP Nr. 1, Zarasų savivaldybėje, Imbrade

20

Automobilis – 1

Radijo stotys – 2

Palapinės – 3

 

TGEP Nr. 2, Zarasų savivaldybėje, Degučiuose

20

Automobilis – 1

Radijo stotys – 2

Palapinės – 3

 

TGEP Nr. 3, Zarasų savivaldybėje, Salake

20

Automobilis – 1

Radijo stotys – 2

Palapinės – 3

 

TGEP Nr. 3a, Utenos savivaldybėje, Daugailiuose

20

Automobilis – 1

Radijo stotys – 2

Palapinės – 3

 

TGEP Nr. 4, Ignalinos savivaldybėje, Kazitiškyje

20

Automobilis – 1

Radijo stotys – 2

Palapinės – 3

 

TGEP Nr. 5, Ignalinos savivaldybėje, Daugėliškyje

20

Automobilis – 1

Radijo stotys – 2

Palapinės – 3

 

1.2.

Pagalbos teikimas vykdant radioaktyviosiomis medžiagomis užterštos teritorijos apsaugą blokavimą). Pajėgų sutelkimo punktai:

Iš viso: 90

Automobiliai – 3

Radijo stotys – 3

Palapinės – 3

Vienai pamainai

 

Ignalina

30

Automobilis – 1

Radijo stotys – 1

Palapinė – 1

 

 

Švenčionys

30

Automobilis – 1

Radijo stotys – 1

Palapinė – 1

 

 

Utena

30

Automobilis – 1

Radijo stotys – 1

Palapinės – 1

 

2.

Įvykus orlaivio ar laivo avarijai Lietuvos Respublikos atsakomybės zonoje

Pagal Valstybiniame žmonių paieškos ir gelbėjimo darbų įvykus orlaivio ar laivo avarijai Lietuvos Respublikos atsakomybės zonoje plane numatytas užduotis

 

3.

3.1.

Kitų ekstremalių situacijų atvejais

Pagalba civilinei administracijai gelbėjimo ir padarinių likvidavimo darbams atlikti

30

 

Minimalios priemonės pagal galimybes (kastuvai, kibirai, kirviai ir t.t.). Radijo stotys, palapinės

Viena pamaina. Kiekvienai apskričiai

3.2.

Kai reikalingos papildomos pajėgos

30

 

Minimalios priemonės pagal galimybes (kastuvai, kibirai, kirviai ir t.t.). Radijo stotys, palapinės

Viena pamaina. Kiekvienai apskričiai

 

3.3.

Kai civilinei administracijai reikalinga specializuota pagalba gelbėjimo ir padarinių likvidavimo darbams atlikti

 

amfibijos – 2

šarvuočiai – 2

kateriai – 2

ekskavatorius – 1

buldozeris – 1

savivartis – 1

 

Reagavimo laikas: 24 valandos:

šarvuočiai – 2

kateriai – 2

ekskavatorius – 1

buldozeris – 1

savivartis – 1

72 valandos:

amfibijos – 2

 

 

 

KOP orlaiviai

Vandens krepšiai, gelbėjimo ir med. pagalbos įranga

 

 

3.4.

Esant dideliam nukentėjusiųjų/ligonių skaičiui įvykio vietoje, kai ekstremalios situacijos (ekstremalaus įvykio) vietoje būtina vykdyti nukentėjusiųjų/ligonių medicininį rūšiavimą, teikti jiems būtinąją medicinos pagalbą ir evakuoti į asmens sveikatos priežiūros įstaigas, o greitosios medicinos pagalbos paslaugas teikiančių įstaigų pajėgų tam nepakanka

6

Greitosios medicinos pagalbos automobilis – 2

Standartinė KMT greitosios medicinos pagalbos automobilio medicininė įranga

Reagavimo laikas – 6 valandos

 

12

Mobilioji medicinos pagalbos stotis – 1

Standartinė KMT medicinos pagalbos stoties medicininė įranga

Reagavimo laikas – 6 valandos

 

3.5.

Esant papildomam pajėgumų poreikiui teikti sveikatos priežiūros paslaugas paramos ligoninėse, jei dėl krizės ar ekstremalios situacijos paramos ligoninės negali laiku suteikti sveikatos priežiūros paslaugų nukentėjusiesiems/ligoniams

 

 

 

Personalas skiriamas atsižvelgiant į KMT galimybes

 

 

_________________