LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

dėl lietuvos respublikos ūkio ministro 2011 m. birželio 29 d. įsakymo Nr. 4-456 „dėl vp2-1.4-ūm-05-v priemonės „INogeb LT-3“ projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

2013 m. birželio 18 d. Nr. 4-547

Vilnius

 

Vadovaudamasis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132; 2012, Nr. 56-2785), 29.2 punktu,

p a k e i č i u Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2011 m. birželio 29 d. įsakymą Nr. 4-456 „Dėl VP2-1.4-ŪM-05-V priemonės „Inogeb LT-3“ projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2011, Nr. 82-4023):

1. Pripažįstu netekusiu galios 2 punktą.

2. Nurodytuoju įsakymu patvirtintame VP2-1.4-ŪM-05-V priemonės „Inogeb LT-3“ projektų finansavimo sąlygų apraše:

2.1. išdėstau 6.2 punktą taip:

„6.2. viešosios paslaugos smulkiojo ir vidutinio verslo (toliau – SVV) subjektams, kuriantiems, siekiantiems kurti ir diegti inovacijas, ir (arba) fizinių asmenų, ketinančių pradėti verslą, MTTP idėjų generavimui ir vystymui skatinti, susijusias su:

6.2.1. verslo ir mokslo bendradarbiavimu bei inovacijų partnerystės skatinimu ir plėtra: verslo ir mokslo visuomenės bendradarbiavimo skatinimo priemonių įgyvendinimas, partnerių įmonėms, mokslo ir studijų institucijoms paieškos paslaugų teikimas, įmonių technologinių poreikių nustatymas ir partnerių suradimas, konsultavimas intelektinės nuosavybės apsaugos paslaugų, mokslinių tyrimų rezultatų komercinimo, technologijų perdavimo klausimais, inovacinių tinklų kūrimosi projektų inicijavimas, paramos inovacijoms teikimo paslaugų paklausos didinimas;

6.2.2. informacinės pagalbos, konsultacijų administruojamų tarptautinių MTTP, inovacijų ir su jomis siejamų programų klausimais teikimu: galimybių dalyvauti tarptautinėse MTTP ir inovacijų programose ir panašią veiklą vykdančių organizacijų veiklose klausimais, nacionalinės, ES ir tarptautinės finansinės paramos gavimo klausimais inicijuojant ar įgyvendinant inovacijų plėtros projektus, elektroninių paslaugų diegimo klausimais;“;

2.2. išdėstau 8.2 punktą taip:

„8.2. Priemonės rezultato rodikliai. Projekto vykdytojas privalo pasirinkti bent du Aprašo 8.2.1–8.2.4 punktuose nurodytus rezultato rodiklius:

8.2.1. sukurtos naujos technologinės įmonės;

8.2.2. SVV subjektai, pasinaudoję konsultavimo, informavimo paslaugomis, susijusiomis su tarptautinėmis MTTP, inovacijų ir su jomis siejamomis programomis;

8.2.3. bendrų verslo, mokslo ir studijų institucijų, inovacinių tinklų projektų skaičiaus padidėjimas per 2 metus po projekto įgyvendinimo;

8.2.4. sukurti produktų ir (arba) paslaugų, technologijų prototipai.“;

2.3. išdėstau 16.4 punktą taip:

„16.4. visi projekto pakeitimai, turintys įtakos partnerių įsipareigojimams ir teisėms, prieš kreipiantis į LVPA pirmiausia turi būti suderinti su partneriais.“;

2.4. išdėstau 24 punktą taip:

„24. Pagal Priemonę tinkamos finansuoti išlaidų kategorijos yra Paraiškos dėl projekto finansavimo bendrosios (A) dalies formos, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066 (toliau – paraiškos (A) dalis), 8.1 punkte „Projektų, finansuojamų iš Europos regioninės plėtros fondo arba Sanglaudos fondo, biudžetas“ nurodytos išlaidų kategorijos:

24.1. 2 išlaidų kategorijos 2.2 išlaidų eilutės „Kita“ tinkamos finansuoti išlaidos – renginiams reikalingų patalpų nuomos išlaidos;

24.2. 4 išlaidų kategorijos „Įranga, įrenginiai ir kt. turtas“ išlaidos:

24.2.1. 4.1 išlaidų eilutės „Baldai“ tinkamos finansuoti išlaidos – renginiams reikalingų baldų įsigijimo ar nuomos išlaidos. Baldų įsigijimo išlaidos pripažįstamos tinkamomis finansuoti, jei baldai pagal paskirtį – renginių organizavimui, projekto metu bus naudojami pakartotinai;

24.2.2. 4.3 išlaidų eilutės „Kompiuterinė technika“ tinkamos finansuoti išlaidos – kompiuterinės technikos įsigijimo, nuomos, finansinės nuomos (lizingo) ir pagal Išlaidų atitikties rekomendacijas susijusios išlaidos, įskaitant įsigytos kompiuterinės technikos draudimą projekto įgyvendinimo laikotarpiu;

24.2.3. 4.4 išlaidų eilutės „Programinė įranga“ tinkamos finansuoti išlaidos – programinės įrangos įsigijimo, nuomos, finansinės nuomos (lizingo) ir susijusios išlaidos pagal Išlaidų atitikties rekomendacijas;

24.2.4. 4.6 išlaidų eilutės „Kita“ išlaidos, susijusios su kitų turto rūšių (įrangos, prietaisų, įrenginių, duomenų bazių ir panašiai), būtinų projekto veikloms įgyvendinti, įsigijimu ar nuoma, taip pat įsigyto ilgalaikio materialiojo turto draudimo projekto įgyvendinimo laikotarpiu išlaidos;

24.3. 5 išlaidų kategorijos „Paslaugos“ 5.4 išlaidų eilutėje „Kita“ tinkamos finansuoti išlaidos – tyrimų, studijų, apžvalgų, ekspertizių ir panašių paslaugų, būtinų projekto veikloms įgyvendinti, išlaidos ir kitų su projekto veiklomis susijusių paslaugų, įskaitant renginių organizavimo paslaugas, ekspertų keliones ir apgyvendinimą, taip pat leidybos, vertimo, programinės įrangos kūrimo, diegimo ir palaikymo paslaugas, išlaidos;

24.4. 6 išlaidų kategorijos „Projekto administravimas ir vykdymas“ išlaidos:

24.4.1. 6.1 išlaidų eilutės „Darbo užmokestis projektą administruojantiems asmenims ir komandiruočių išlaidos“ tinkamos finansuoti išlaidos – darbo užmokestis projektą administruojantiems asmenims ir išlaidos su darbo santykiais susijusiems darbdavio įsipareigojimams;

24.4.2. 6.3 išlaidų eilutės „Kitos projekto administravimo ir vykdymo išlaidos“ tinkamos finansuoti išlaidos – pridėtinės išlaidos, susijusios su projekto veiklomis, jeigu jos yra būtinos projekto tikslams siekti ir atitinka vidutines rinkos kainas, apskaičiuotos naudojant tinkamai pagrįstą metodą ir paskirstytos veiklai pro rata principu, tačiau ne daugiau nei 20 procentų tinkamų finansuoti projekto išlaidų. Pro rata principas reiškia, kad turi būti iš anksto apibrėžtas ir deklaruojamas skaičiavimo metodas, kuriuo remiantis apskaičiuojama konkrečiai veiklai tenkanti pridėtinių išlaidų dalis. Ši dalis privalo būti aiškiai nurodyta ir patvirtinta institucijos (įstaigos) vadovo įsakymu. Pavyzdžiui, projektui priskiriama 10 procentų išlaidų, esamų patalpų nuomai (nes iš biure dirbančių 20 žmonių, kurių kiekvienam tenka apylygis biuro plotas, vienas dirbs prie projekto visą darbo laiką ir dar du – po pusę darbo laiko), 12 procentų eksploatavimo išlaidų. Kitos pridėtinės išlaidos, pavyzdžiui, papildomų patalpų nuoma, transporto nuoma ir panašiai, išreiškiamos faktiniais dydžiais (absoliutine išraiška) ir įskaitomos į pridėtines išlaidas;

24.4.3. 6.4 išlaidų eilutės „Viešinimas“ išlaidos, susijusios su projekto viešinimo ir informavimo priemonių įgyvendinimu;

24.4.4. 6.6 išlaidų eilutės „Kita“ tinkamos finansuoti išlaidos – tiesiogiai su viešųjų paslaugų verslui teikimu susijusios išlaidos (pavyzdžiui, patalpų nuomos ir išlaikymo inkubuojamiems subjektams išlaidos ir kitos);

24.4.5. 6.7 išlaidų eilutės „Darbo užmokestis projektą vykdantiems asmenims ir komandiruočių išlaidos“ tinkamos finansuoti išlaidos – darbo užmokestis ir išlaidos su darbo santykiais susijusiems darbdavio įsipareigojimams, komandiruočių išlaidos, apskaičiuotos Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka;

24.5. 7 išlaidų kategorijos „Nusidėvėjimas (amortizacija)“ 7.1 išlaidų eilutės „Nusidėvėjimas (amortizacija)“ tinkamos finansuoti išlaidos – projekte naudojamo ilgalaikio turto nusidėvėjimo sąnaudos, kurios atitinka Išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklių 9 punkto nuostatas.“;

2.5. išdėstau 25 punktą taip:

„25. Išlaidos, skirtos Aprašo 6.1 punkte numatytoms veikloms vykdyti, turi sudaryti ne daugiau kaip 20 procentų projekto tinkamų finansuoti išlaidų.“;

2.6. pripažįstu netekusiu galios 31 punktą;

2.7. išdėstau 38 punktą taip:

„38. Projekto vykdytojui nepasiekus įsipareigotų pasiekti stebėsenos ir fizinių veiklos įgyvendinimo rodiklių reikšmių, gali būti mažinamas projektui skirtas finansavimas ir (ar) inicijuojamas išmokėtų projekto finansavimo lėšų arba jų dalies susigrąžinimas, kaip nustatyta Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse ir Metodinių pažeidimų tyrimo ir nustatymo rekomendacijose, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2009 m. gegužės 29 d. įsakymu Nr. 1K-173 (Žin., 2009, Nr. 67-2716).“;

2.8. išdėstau 51 punktą taip:

„51. Paraiška iki Projektų sąraše nustatyto termino pabaigos turi būti atsiųsta naudojantis pašto ir (ar) pasiuntinių teikiamomis paslaugomis arba pristatyta LVPA. Paraiška turi būti atsiųsta ar įteikta LVPA išsiųstame pasiūlyme nurodytais adresais. Praleidus šį terminą, sprendimą dėl paraiškos priėmimo, atsižvelgdama į termino praleidimo priežastis ir galimybę atlikti paraiškos vertinimą nepažeidžiant Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 64 punkte nustatyto vertinimo termino, priima LVPA.“;

2.9. išdėstau 55 punktą taip:

„55. Pareiškėjas turi pateikti vieną paraiškos originalą ir elektroninę užpildytos paraiškos formos kompiuterinėje laikmenoje versiją, atitinkančią popierinį paraiškos variantą. Paraiškos popierinio varianto ir elektroninio varianto turinys turi būti identiškas. Nustačius, kad elektroninio paraiškos varianto turinys neatitinka popierinio, vadovaujamasi paraiškos popieriniame variante pateikta informacija.“;

2.10. išdėstau nauja redakcija 1 priedą (pridedama);

2.11. išdėstau 2 priedo 2.1.1.1 punktą taip:

 

„2.1.1.1. Projektas turi atitikti Lietuvos inovacijų 2010–2020 metų strategijos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. vasario 17 d. nutarimu Nr. 163 (Žin., 2010, Nr. 23-1075) , įgyvendinimo priemonę, kuri yra nurodyta Lietuvos inovacijų 2010–2020 metų strategijos įgyvendinimo 2010–2013 metų priemonių plane, patvirtintame Lietuvos Respublikos ūkio ministro ir Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2010 m. spalio 7 d. įsakymu Nr. 4-750/V-1692 (Žin., 2010, Nr. 121-6192; 2011, Nr. 20-1003) (specialusis atitikties projektų atrankos kriterijus, patvirtintas Stebėsenos komiteto 2013 m. kovo 19 d. posėdžio nutarimu Nr. 37P-1.1(39).

 

Paaiškinimai: vertinama, ar projektas atitinka Lietuvos inovacijų 2010–2020 metų strategijos 23.2.2 punkte nurodyto uždavinio „Skatinti įvairių lygmenų ugdymo ir privataus sektorių verslumą“ priemonių įgyvendinimo plano 2.2.1 priemonę „Teikti finansavimą inovacijų paramos įstaigų inicijuojamiems inovacijų populiarinimo, visuomenės, ypač jaunimo, kūrybiškumo ugdymo, inovacijų partnerystės skatinimo ir inovacijų paramos paslaugų teikimo projektams įgyvendinti“ arba 2.2.6 priemonę „Parengti ir įgyvendinti priemonę, stiprinančią inovacijų sistemą, skatinančią smulkiojo ir vidutinio verslo įmones aktyviau plėtoti MTEP ir inovacijų veiklą“.

 

Informacijos šaltinis: paraiškos (A) dalis, paraiškos (B) dalis ir priedai.“

 

 

 

2.12. išdėstau 2 priedo 3.1.1 punktą taip:

 

„3.1.1. Projektas prisideda prie bent vieno Aprašo 8 punkte numatytų produkto ir rezultato rodiklių pasiekimo.

 

Paaiškinimai: įgyvendinus numatytas projekto veiklas bus pasiekti planuojami produkto ir rezultato rodikliai (nustatytos jų reikšmės), tai yra veiklos yra adekvačios siekiamiems rezultatams ir jiems pasiekti reikalingoms sąnaudoms. Projekto vykdytojas, be produkto rodiklio „MTTP ir inovacijų aplinkos gerinimo projektai“, privalo pasirinkti dar bent vieną Aprašo 8.1.28.1.3 punktuose nurodytą produkto rodiklį ir bent du Aprašo 8.2.18.2.4 punktuose nurodytus rezultato rodiklius.

 

Informacijos šaltinis: paraiškos (A) dalis.“

 

 

 

2.13. išdėstau 2 priedo 6.1.1 punktą taip:

 

„6.1.1. Projektas suderinamas su ES viešųjų pirkimų politikos nuostatomis.

 

Paaiškinimai: būtina įvertinti, ar pareiškėjas ir (arba) partneriai yra perkančiosios organizacijos pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) arba gavę projekto finansavimo lėšų jomis taps; jei taip, tokiu atveju, ar tikėtina, kad projekto veiklų plane numatyta veiklų trukmė nustatyta įvertinant pirkimų terminus. Jei pareiškėjas ir (arba) partneriai nėra perkančiosios organizacijos, šis vertinimo aspektas vertinamas kaip atitinkantis nustatytus reikalavimus.

 

Tais atvejais, kai pareiškėjas ir (arba) partneriai, pateikę paraišką, jau yra įvykdę pirkimus, skirtus projekto veikloms įgyvendinti, arba juos įvykdo tinkamumo finansuoti vertinimo metu, būtina įvertinti šių pirkimų tinkamumą, vadovaujantis teisės aktais, reglamentuojančiais vidaus procedūras, ir (arba) ES struktūrinės paramos administravimo procedūrų vadovuose nustatyta tvarka ir apimtimi.

 

Informacijos šaltinis: paraiškos (A) dalis, paraiškos (B) dalis.

 

 

 

2.14. išdėstau 2 priedo 7.1.3.1 punktą taip:

 

„7.1.3.1. Jam nėra iškelta byla dėl bankroto arba restruktūrizavimo, nėra pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl ūkinės komercinės veiklos arba jis nėra likviduojamas (partneriams, jei taikoma).

 

Paaiškinimai: biudžetinėms įstaigoms netaikoma.

(Duomenys tikrinami pagal paraiškos (A) dalyje pateiktą informaciją.)

 

 

 

2.15. išdėstau 2 priedo 7.1.3.2 punktą taip:

 

„7.1.3.2. Yra įvykdęs su mokesčių ir socialinio draudimo įmokų mokėjimu susijusius įsipareigojimus pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus (ši nuostata gali būti netaikoma įstaigoms, kurių veikla finansuojama iš valstybės arba savivaldybių biudžeto, ir juridiniams asmenims, kuriems Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka yra atidėti mokesčių arba socialinio draudimo įmokų mokėjimo terminai).

 

Paaiškinimai: biudžetinėms įstaigoms netaikoma.

(Duomenys tikrinami iki paraiškos tinkamumo finansuoti vertinimo etapo pabaigos pagal Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos ir Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos duomenis.)

 

 

 

2.16. papildau 2 priedą šiuo 7.1.3.6 punktu:

 

„7.1.3.6. Įmonėms, perkėlusioms gamybinę veiklą valstybėje narėje arba į kitą valstybę narę, nėra taikoma arba nebuvo taikoma išieškojimo procedūra.

 

Paaiškinimai: netaikoma.

 

 

 

2.17. papildau 2 priedą šiuo 7.1.3.7 punktu:

 

„7.1.3.7. Nėra Lietuvos Respublikos valstybinės darbo inspekcijos priimto sprendimo dėl teisės gauti subsidijas, išmokas ar kitą valstybės pagalbą, ES fondų ir (arba) Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto paramą atėmimo.

 

Paaiškinimai: netaikoma.

 

 

 

2.18. išdėstau 3 priedo 4 punktą taip:

4. Projekto sąsajos su Lietuvos inovacijų 2010–2020 metų strategijos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. vasario 17 d. nutarimu Nr. 163 (Žin., 2010, Nr. 23-1075), įgyvendinimo priemone, kuri yra nurodyta Lietuvos inovacijų 2010–2020 metų strategijos įgyvendinimo 2010–2013 metų priemonių plane, patvirtintame Lietuvos Respublikos ūkio ministro ir Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2010 m. spalio 7 d. įsakymu Nr. 4-750/V-1692 (Žin., 2010, Nr. 121-6192; 2011, Nr. 20-1003).

 

Aprašykite ir pagrįskite, kaip projektas prisidės prie Lietuvos inovacijų 2010–2020 metų strategijos 23.2.2 punkte nurodyto uždavinio „Skatinti įvairių lygmenų ugdymo ir privataus sektorių verslumą“ įgyvendinimo, priemonės „Teikti finansavimą inovacijų paramos įstaigų inicijuojamiems inovacijų populiarinimo, visuomenės, ypač jaunimo, kūrybiškumo ugdymo, inovacijų partnerystės skatinimo ir inovacijų paramos paslaugų teikimo projektams įgyvendinti“ arba priemonės „Parengti ir įgyvendinti priemonę, stiprinančią inovacijų sistemą, skatinančią smulkiojo ir vidutinio verslo įmones aktyviau plėtoti MTEP ir inovacijų veiklą“, nurodytų Lietuvos inovacijų 2010–2020 metų strategijos įgyvendinimo 2010–2013 metų priemonių plano 2.2.1 ir 2.2.6 punktuose, įgyvendinimo.

 

 

 

2.19. išdėstau 3 priedo 11 punktą taip:

11. Pateikiami dokumentai:

 

Eil. Nr.

Pateikiami dokumentai

Lapų skaičius

1.

Pareiškėjo įstatų (nuostatų ir (ar) statuto) kopija.

 

2.

Pareiškėjo paskutinių metų patvirtintos metinės finansinės atskaitomybės dokumentai. Jei pareiškėjas veikia mažiau nei 1 metus, tuomet jis turi pateikti tarpinės finansinės atskaitomybės dokumentus nuo pareiškėjo įsteigimo iki paraiškos pateikimo datos. Jei paskutinių finansinių metų atskaitomybė dar nėra patvirtinta, būtina pateikti pareiškėjo vadovo pasirašytą finansinę atskaitomybę. Tarpinė finansinė atskaitomybė taip pat turi būti pasirašyta pareiškėjo vadovo.

 

3.

Finansavimo šaltinius pagrindžiantys dokumentai, kaip nustatyta Aprašo 2 priedo 8.1.1 (netaikoma, jei pareiškėjui taikomas 100 procentų finansavimo intensyvumas) ir 8.1.2 punktuose.

 

4.

Viešųjų pirkimų dokumentacija (konkurso sąlygos, techninė užduotis (paslaugoms), paslaugų teikimo sutarties projektas ir kt. pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) reikalaujami dokumentai) (taikoma tik tuo atveju, jei viešieji pirkimai buvo pradėti iki paraiškos pateikimo datos).

 

5.

Dokumentai, įrodantys projekto biudžeto pagrįstumą (tiekėjų komerciniai pasiūlymai, nuorodos į rinkoje galiojančias kainas ir kita).

 

6.

Dokumentas, pagrindžiantis pridėtinių išlaidų priskyrimą projektui pro rata principu.

 

7.

Užpildytas Klausimynas dėl pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčio tinkamumo finansuoti Europos Sąjungos fondų ir (arba) Lietuvos Respublikos biudžeto lėšomis (Lietuvos Respublikos finansų ministerijos parengtų rekomendacijų dėl projektų išlaidų atitikties Europos regioninės plėtros fondo ir Sanglaudos fondo finansavimo reikalavimams (toliau – Išlaidų atitikties rekomendacijos) 1 priedas). Klausimyno forma yra pateikta Europos Sąjungos struktūrinės paramos interneto svetainėje (toliau – svetainė) www.esparama.lt.

 

8.

Bendrai finansuojamų iš Europos Sąjungos fondų lėšų projektų pajamų skaičiavimo ir priežiūros metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2010 m. birželio 16 d. įsakymu Nr. 1K-195 (Žin., 2010, Nr. 71-3581), 1 priedas (jei taikoma).

 

 

Pateikiamų dokumentų lapų skaičius, iš viso.

 

 

2.20. išdėstau 3 priedo 20 punktą taip:

20. Pateikiami dokumentai:

 

Eil. Nr.

Pateikiami dokumentai

Lapų skaičius

1.

Jungtinės veiklos sutarties kopija.

 

2.

Kiekvieno partnerio įstatų (nuostatų ar statuto) kopija.

 

3.

Kiekvieno partnerio paskutinių metų patvirtintos metinė finansinės atskaitomybės dokumentų nuorašai. Jei viešasis juridinis asmuo veikia mažiau nei 1 metus, tuomet jis turi pateikti tarpinės finansinės atskaitomybės dokumentus nuo viešojo juridinio asmens įsteigimo iki paraiškos pateikimo datos. Jei paskutinių finansinių metų atskaitomybė dar nėra patvirtinta, būtina pateikti viešojo juridinio asmens vadovo pasirašytą finansinę atskaitomybę. Tarpinė finansinė atskaitomybė taip pat turi būti pasirašyta viešojo juridinio asmens vadovo.

 

4.

Finansavimo šaltinius pagrindžiantys dokumentai, kaip nustatyta Aprašo 2 priedo 8.1.1 (netaikoma, jei partneriui taikomas 100 procentų finansavimo intensyvumas) ir 8.1.2 punktuose.

 

5.

Viešųjų pirkimų dokumentacija (konkurso sąlygos, techninė užduotis (paslaugoms), paslaugų teikimo sutarties projektas ir kt. pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą reikalaujami dokumentai) (taikoma tik tuo atveju, jei viešieji pirkimai buvo pradėti iki paraiškos pateikimo datos; netaikoma, jei partneris pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą yra ne perkančioji organizacija).

 

6.

Kiekvieno partnerio dokumentai, įrodantys projekto biudžeto pagrįstumą (tiekėjų komerciniai pasiūlymai, nuorodos į rinkoje galiojančias kainas ir kita).

 

7.

Dokumentas, pagrindžiantis kiekvieno partnerio pridėtinių išlaidų priskyrimą projektui pro rata principu.

 

8.

Kiekvieno partnerio užpildytas Klausimynas dėl pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčio tinkamumo finansuoti Europos Sąjungos fondų ir (arba) Lietuvos Respublikos biudžeto lėšomis (Išlaidų atitikties rekomendacijų 1 priedas). Klausimyno forma yra pateikta svetainėje www.esparama.lt.

 

 

Pateikiamų dokumentų lapų skaičius, iš viso.

 

 

2.21. išdėstau nauja redakcija 4 priedą (pridedama).

 

Ūkio ministras                                                                                  Evaldas Gustas

 

SUDERINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

2013-06-05 raštu Nr. ((24.3-02)-5K-1312484-6K-1305076


 

VP2-1.4-ŪM-05-V priemonės „Inogeb LT-3“

projektų finansavimo sąlygų aprašo

1 priedas

(Lietuvos Respublikos ūkio ministro

2013 m. birželio 18 d. įsakymo Nr. 4-547

redakcija)

 

ADMINISTRACINĖS ATITIKTIES VERTINIMO METODIKA

 

Eil. Nr.

Administracinės atitikties vertinimo reikalavimai

Taip

Ne

Netaikoma

1.

Paraiška dėl projekto finansavimo (toliau – paraiška) pateikta iki valstybės projektų sąraše nurodytos galutinės paraiškos pateikimo dienos.

 

 

 

2.

Paraiška pateikta tinkamu būdu, kaip nurodyta VP2-1.4-ŪM-05-V priemonės „Inogeb LT-3“ projektų finansavimo sąlygų aprašo (toliau – Aprašas) 51 ir 53 punktuose.

 

 

 

3.

Paraiška visiškai užpildyta ir atitinka paraiškos formą, kaip nurodyta Aprašo 54 punkte.

 

 

 

4.

Pateiktas vienas paraiškos originalas ir elektroninė užpildytos paraiškos formos kompiuterinėje laikmenoje versija, atitinkanti popierinį paraiškos variantą. 

 

 

 

5.

Pateiktas pareiškėjo įstatų (nuostatų ir (ar) statuto) nuorašas (nuorašas – suprantamas taip, kaip jis apibrėžtas Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėse, patvirtintose Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-118 (Žin., 2011, Nr. 88-4230) ar kopija.

 

 

 

6.

Pateikti pareiškėjo paskutinių metų patvirtintos metinės finansinės atskaitomybės dokumentai (pateikiami finansinės atskaitomybės dokumentai, nurodyti 1-ojo verslo apskaitos standarto „Finansinė atskaitomybė“, patvirtinto viešosios įstaigos Audito ir apskaitos tarnybos direktoriaus 2010 m. gegužės 13 d. įsakymu Nr. VAS-12 (Žin., 2010, Nr. 57-2828), IV skyriuje arba nurodyti 1-ojo viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standarto „Finansinių ataskaitų rinkinio pateikimas“, patvirtinto Lietuvos Respublikos finansų ministro 2007 m. gruodžio 28 d. įsakymu Nr. 1K-388 (Žin., 2008, Nr. 1-29), III skyriuje). Jei paskutinių finansinių metų atskaitomybė dar nėra patvirtinta, būtina pateikti pareiškėjo vadovo pasirašytą finansinę atskaitomybę.

 

 

 

7.

Pateikti finansavimo šaltinius pagrindžiantys dokumentai, kaip nustatyta Aprašo 2 priedo 8.1.1 (netaikoma, jei pareiškėjui taikomas 100 procentų finansavimo intensyvumas) ir 8.1.2 punktuose.

 

 

 

8.

Pateikta viešųjų pirkimų dokumentacija (konkurso sąlygos, techninė užduotis (paslaugoms), paslaugų teikimo sutarties projektas ir kiti pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006 Nr. 4-102) reikalaujami dokumentai) (taikoma tik tuo atveju, jei viešieji pirkimai buvo pradėti iki paraiškos pateikimo datos; netaikoma, jei pareiškėjas pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą yra ne perkančioji organizacija).

 

 

 

9.

Pateikti dokumentai, įrodantys projekto biudžeto pagrįstumą (tiekėjų komerciniai pasiūlymai, nuorodos į rinkoje galiojančias kainas ir kita).

 

 

 

10.

Pateiktas dokumentas, pagrindžiantis pridėtinių išlaidų priskyrimą projektui pro rata principu.

 

 

 

11.

Pateiktas užpildytas Klausimynas dėl pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčio tinkamumo finansuoti Europos Sąjungos fondų ir (arba) Lietuvos Respublikos biudžeto lėšomis (Lietuvos Respublikos finansų ministerijos parengtų rekomendacijų dėl projektų išlaidų atitikties Europos regioninės plėtros fondo ir Sanglaudos fondo finansavimo reikalavimams (toliau – Išlaidų atitikties rekomendacijos) 1 priedas). Klausimyno forma yra pateikta Europos Sąjungos struktūrinės paramos interneto svetainėje (toliau – svetainė) www.esparama.lt.

 

 

 

12.

Pateiktas užpildytas Iš Europos Sąjungos fondų lėšų bendrai finansuojamų projektų pajamų skaičiavimo ir priežiūros metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2010 m. birželio 16 d. įsakymu Nr. 1K-195 (Žin., 2010, Nr. 71-3581), 1 priedas (jei taikoma).

 

 

 

Jei projekte dalyvauja partneriai:

13.

Pateikta galiojančios jungtinės veiklos (partnerystės) sutarties kopija.

 

 

 

14.

Pateikta kiekvieno partnerio įstatų (nuostatų ar statuto) kopija.

 

 

 

15.

Pateikti kiekvieno partnerio paskutinių metų patvirtintos metinė finansinės atskaitomybės dokumentai (pateikiami finansinės atskaitomybės dokumentai, nurodyti 1-ojo verslo apskaitos standarto „Finansinė atskaitomybė“ IV skyriuje arba nurodyti 1-ojo viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standarto „Finansinių ataskaitų rinkinio pateikimas“ III skyriuje). Jei viešasis juridinis asmuo veikia mažiau nei 1 metus, tuomet jis turi pateikti tarpinės finansinės atskaitomybės dokumentus nuo viešojo juridinio asmens įsteigimo iki paraiškos pateikimo datos. Jei paskutinių finansinių metų atskaitomybė dar nėra patvirtinta, būtina pateikti viešojo juridinio asmens vadovo pasirašytą finansinę atskaitomybę. Tarpinė finansinė atskaitomybė taip pat turi būti pasirašyta viešojo juridinio asmens vadovo.

 

 

 

16.

Pateikti finansavimo šaltinius pagrindžiantys dokumentai, kaip nustatyta Aprašo 2 priedo 8.1.1 (netaikoma, jei partneriui taikomas 100 procentų finansavimo intensyvumas) ir 8.1.2 punktuose.

 

 

 

17.

Pateikta viešųjų pirkimų dokumentacija (konkurso sąlygos, techninė užduotis (paslaugoms), paslaugų teikimo sutarties projektas ir kiti pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą reikalaujami dokumentai) (taikoma tik tuo atveju, jei viešieji pirkimai buvo pradėti iki paraiškos pateikimo datos; netaikoma, jei partneris pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą yra ne perkančioji organizacija).

 

 

 

18.

Pateikti kiekvieno partnerio dokumentai, įrodantys projekto biudžeto pagrįstumą (tiekėjų komerciniai pasiūlymai, nuorodos į rinkoje galiojančias kainas ir kita).

 

 

 

19.

Pateiktas dokumentas, pagrindžiantis kiekvieno partnerio pridėtinių išlaidų priskyrimą projektui pro rata principu.

 

 

 

20.

Pateiktas kiekvieno partnerio užpildytas Klausimynas dėl pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčio tinkamumo finansuoti Europos Sąjungos fondų ir (arba) Lietuvos Respublikos biudžeto lėšomis (Išlaidų atitikties rekomendacijų 1 priedas). Klausimyno forma yra pateikta svetainėje www.esparama.lt.

 

 

 

 

_________________

 

VP2-1.4-ŪM-05-V priemonės „Inogeb LT-3“ projektų

finansavimo sąlygų aprašo

4 priedas

(Lietuvos Respublikos ūkio ministro

2013 m. birželio 18 d. įsakymo Nr. 4-547

redakcija)

 

VP2-1.4-ŪM-05-V PRIEMONĖS „INOGEB LT-3“ STEBĖSENOS RODIKLIŲ SKAIČIAVIMO METODIKA

 

EIL. NR.

STEBĖSENOS RODIKLIO PAVADINIMAS

STEBĖSENOS RODIKLIO PAAIŠKINIMAS

STEBĖSENOS RODIKLIO MATAVIMAS

INSTITUCIJA ARBA JURIDINIS ASMUO, ATSAKINGAS UŽ INFORMACIJOS PATEIKIMĄ ĮGYVENDINANČIAJAI IR (AR) TARPINEI, IR (AR) VADOVAUJANČIAJAI INSTITUCIJAI

MATAVIMO

VIENETAS

SKAIČIAVIMO

BŪDAS

INFORMACIJOS ŠALTINIS

LAIKAS

1.

Rezultato rodiklis:

Sąvokos

Skaičius

Sumuojamos projekto įgyvendinimo metu ir po metų projektui pasibaigus dėl projekto veiklų susikūrusios naujos technologinės įmonės.

Pirminiai šaltiniai:

dokumentas, patvirtinantis projekto vykdytojo atliktą apklausą (apklausos ataskaita ar panašaus pobūdžio dokumentas su apklausos rezultatais).

 

Po metų projektui pasibaigus.

Projekto vykdytojas.

Sukurtos naujos technologinės įmonės.

Technologinė įmonė – tai įmonė, kurios pagrindinė veikla yra kurti, gaminti ir komercializuoti technologinius sprendinius (tarp jų: įrenginius, mechanizmus, prietaisus, technologijas, metodus, kompiuterius, kompiuterines programas ir pan.), skirtus naudoti visų pirma gamybos ir paslaugų teikimo procesuose.

Antriniai šaltiniai:

Mokėjimo prašymo forma, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. balandžio 24 d. įsakymu Nr. 1K-154 (Žin. 2008, Nr. 50-1868) (toliau – mokėjimo prašymas) (informacija pateikiama mokėjimo prašymo 3 punkte „Stebėsenos rodikliai“).

Kas ketvirtį kartu su mokėjimo prašymu.

Ataskaita po projekto užbaigimo.

Kas metus po projekto užbaigimo.

2.

Rezultato rodiklis:

 

Smulkiojo ir vidutinio verslo (toliau – SVV) subjektai, pasinaudoję konsultavimo, informavimo paslaugomis, susijusiomis su tarptautinėmis mokslinių tyrimų ir technologinės plėtros (toliau – MTTP), inovacijų ir su jomis siejamomis programomis.

Sąvokos

 

SVV subjektastaip, kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme (Žin., 1998, Nr. 109-2993; 2007, Nr. 132-5354).

 

Inovacija – tai naujos technologijos, nauji gaminiai, taip pat vadybos, švietimo, dizaino naujovės, informacinių technologijų sklaida ir kita.

Skaičius

Sumuojami SVV subjektai, kurie projekto įgyvendinimo metu pasinaudojo konsultavimo, informavimo paslaugomis, susijusiomis su tarptautinėmis MTTP, inovacijų ir su jomis siejamomis programomis.

Pirminiai šaltiniai:

dokumentai, pagrindžiantys suteiktas konsultavimo, informavimo paslaugas, susijusias su tarptautinėmis MTTP, inovacijų ir su jomis siejamomis programomis (dalyvių sąrašai, paslaugų priėmimo–perdavimo aktai ir panašiai).

 

Projekto įgyvendinimo laikotarpiu.

Projekto vykdytojas

Antriniai šaltiniai:

mokėjimo prašymas (informacija pateikiama mokėjimo prašymo 3 punkte).

 

Kas ketvirtį kartu su mokėjimo prašymu.

3.

Rezultato rodiklis:

 

Bendrų verslo, mokslo ir studijų institucijų, inovacinių tinklų projektų skaičiaus padidėjimas per 2 metus po projekto įgyvendinimo.

Sąvokos

 

Verslo, mokslo ir studijų institucijų, inovacinių tinklų projektai – tai ne mažiau kaip trijų subjektų grupės, į kurią įeina verslo, mokslo ir studijų institucijos ir kurią sieja veiklos, susijusios su MTTP, inovacijų kūrimu, diegimu, inovacijų paramos paslaugomis, orientacija į bendro tikslo siekimą arba bendrų funkcijų vykdymą, projektai.

 

Mokslo ir studijų institucija – taip, kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatyme (Žin., 2009, Nr. 54-2140), bei atitinkanti Komisijos reglamento Nr. 800/2008 7 skirsnio 30 straipsnio 1 punkte pateiktą sąvoką. Lietuvoje neregistruota mokslo ir studijų institucija turi atitikti Komisijos reglamento Nr. 800/2008 7 skirsnio 30 straipsnio 1 punkte pateiktą sąvoką.

Procentai

Skaičiuojamas bendrų verslo, mokslo ir studijų institucijų, inovacinių tinklų projektų skaičiaus padidėjimas per 2 metus po projekto įgyvendinimo.

 

Formulė bendrų verslo, mokslo ir studijų institucijų, inovacinių tinklų projektų skaičiaus padidėjimui apskaičiuoti:

F=(B-A)/A*100%,

kur

F – bendrų verslo, mokslo ir studijų institucijų, inovacinių tinklų projektų pokytis procentais,

A – bendrų verslo, mokslo ir studijų institucijų, inovacinių tinklų projektų skaičius projekto įgyvendinimo pradžioje,

B – bendrų verslo, mokslo ir studijų institucijų, inovacinių tinklų projektų skaičius po 2 metų įgyvendinus projektą.

Pirminiai šaltiniai:

dokumentas, patvirtinantis projekto vykdytojo atliktą apklausą (apklausos ataskaita ar panašaus pobūdžio dokumentas su apklausos rezultatais).

 

 

Projekto pradžioje ir po 2 metų po projekto įgyvendinimo.

 

Projekto vykdytojas.

Antriniai šaltiniai:

mokėjimo prašymas (informacija pateikiama mokėjimo prašymo 3 punkte).

 

Ataskaita po projekto užbaigimo.

Kas ketvirtį kartu su mokėjimo prašymu.

Galutinai už rodiklio pasiekimą atsiskaitoma po 2 metų įgyvendinus projektą.

Bazinis rezultato rodiklis (fiksuotas):

Bendrų verslo, mokslo ir studijų institucijų, inovacinių tinklų projektų skaičius projekto pradžioje.

 

Paaiškinimai:

 

Projekto pradžioje nurodomas paraiškos pateikimo dienai per dvejus paskutinius kalendorinius metus pareiškėjo administruojamose programose bendrų verslo, mokslo ir studijų institucijų, inovacinių tinklų vykdomų projektų skaičius.

Skaičius

Nurodomas bendrų verslo, mokslo ir studijų institucijų, inovacinių tinklų projektų skaičius projekto pradžioje.

Pokyčio rezultato rodiklis (kintantis):

Bendrų verslo, mokslo ir studijų institucijų, inovacinių tinklų projektų skaičiaus padidėjimas per 2 metus po projekto įgyvendinimo.

 

Paaiškinimai:

 

Planuojama (2 metai po projekto įgyvendinimo) rodiklio reikšmė įtraukiama į projekto finansavimo ir administravimo sutartį. Šis rodiklis yra pagalbinis, siekiant atsiskaityti už rezultato rodiklį „Bendrų verslo, mokslo ir studijų institucijų, inovacinių tinklų projektų skaičiaus padidėjimas per 2 metus po projekto įgyvendinimo“.

Skaičius

Nurodomas bendrų verslo, mokslo ir studijų institucijų, inovacinių, kurie įgyvendinami priemonės veiklų dėka, tinklų projektų skaičius nuo projekto pradžios iki galutinės atsiskaitymo datos.

4.

Rezultato rodiklis:

 

Sukurti produktų ir (arba) paslaugų, technologijų prototipai

Sąvokos:

 

Prototipas – pirmasis egzempliorius, pavyzdys, pagal kurį kuriami visi vėlesni tokie objektai.

Skaičius

Sumuojamas sukurtų prototipų kiekis per projekto įgyvendinimo laikotarpį ir 3 metus po projekto įgyvendinimo.

Pirminiai šaltiniai:

Prototipo brėžiniai, prototipo aprašymas ar prototipo bandymo protokolas.

 

Nuolat.

Projekto vykdytojas.

Antriniai šaltiniai: mokėjimo prašymai (informacija pateikiama mokėjimo prašymo 3 punkte), ataskaita po projekto užbaigimo.

 

Kas ketvirtį su mokėjimo prašymu,

Kas metus po projekto įgyvendinimo.

Galutinai už rodiklio pasiekimą atsiskaitoma praėjus 3 metams po projekto įgyvendinimo.

5.

Produkto rodiklis:

 

MTTP ir inovacijų aplinkos gerinimo projektai.

Sąvokos

 

Projektas – ekonomiškai nedalomų ir tikslią funkciją atliekančių veiklos rūšių visuma, turinti apibrėžtą biudžetą, įgyvendinimo laikotarpį ir aiškiai nustatytus tikslus.

 

Pastaba. Projekto vykdytojas, be šio produkto rodiklio, privalo pasirinkti bent vieną iš toliau nurodytų produkto rodiklių.

Skaičius

Skaičiuojami sėkmingai užbaigti MTTP ir inovacijų gerinimo projektai.

Pirminiai šaltiniai:

galutinė projekto įgyvendinimo ataskaita.

 

Įgyvendinus projektą.

Projekto vykdytojas.

Antriniai šaltiniai:

mokėjimo prašymai (informacija pateikiama mokėjimo prašymo 3 punkte „Stebėsenos rodikliai“.

 

Kas ketvirtį su mokėjimo prašymu. Galutinai už rodiklio pasiekimą atsiskaitoma su galutiniu mokėjimo prašymu

6.

Produkto rodiklis:

 

Įgyvendintos MTTP srities ir inovacijų populiarinimo ir sklaidos priemonės.

Sąvokos

 

Inovacija – tai naujos technologijos, nauji gaminiai, taip pat ir vadybos, švietimo, dizaino naujovės, informacinių technologijų sklaida ir kita.

Skaičius

Sumuojamos įgyvendintos MTTP srities ir inovacijų populiarinimo ir sklaidos priemonės.

Pirminiai šaltiniai:

dokumentai, įrodantys, kad buvo įgyvendintos MTTP srities ir inovacijų populiarinimo ir sklaidos priemonės (darbų priėmimo–perdavimo aktai, sutartys, duomenų bazės, informacijos portalas, vaizdinė medžiaga ir panašiai).

 

 

Projekto įgyvendinimo laikotarpiu.

Projekto vykdytojas.

Antriniai šaltiniai:

mokėjimo prašymai (informacija pateikiama mokėjimo prašymo 3 punkte „Stebėsenos rodikliai“).

 

 

Kas ketvirtį su mokėjimo prašymu.

7.

Produkto rodiklis:

 

Įgyvendintos verslo ir mokslo bendradarbiavimo ir inovacijų tinklų kūrimosi skatinimo priemonės.

 

Sąvokos

 

Inovacinis tinklas – tai ne mažiau kaip trijų subjektų grupė, kurią sieja veiklos, susijusios su MTTP, inovacijų kūrimu, diegimu, inovacijų paramos paslaugomis, orientacija į bendro tikslo siekimą arba bendrų funkcijų vykdymą.

Inovacijų tinklo dalyviais gali būti verslo įmonės, klasteriai, mokslinių tyrimų institucijos, integruoti mokslo, studijų ir verslo centrai (slėniai), verslo ir inovacijų paramos organizacijos ir panašiai.

Skaičius

Sumuojamos įgyvendintos verslo ir mokslo bendradarbiavimo ir inovacijų tinklų kūrimosi skatinimo priemonės.

Pirminiai šaltiniai:

dokumentai, įrodantys, kad buvo įgyvendintos verslo ir mokslo bendradarbiavimo ir inovacijų tinklų kūrimosi skatinimo priemonės (darbų priėmimo–perdavimo aktai, sutartys ir panašiai).

 

Projekto įgyvendinimo laikotarpiu.

Projekto vykdytojas.

 

Antriniai šaltiniai:

mokėjimo prašymai (informacija pateikiama mokėjimo prašymo 3 punkte „Stebėsenos rodikliai“).

 

 

Kas ketvirtį su mokėjimo prašymu.

 

_________________