LIETUVOS RESPUBLIKOS

RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS DIREKTORIAUS

ĮSAKYMAS

 

DĖL ABONENTO TEISĖS IŠLAIKYTI ABONENTINĮ NUMERĮ, KEIČIANT VIEŠŲJŲ TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ TEIKĖJĄ, PASLAUGŲ TEIKIMO VIETĄ ARBA BŪDĄ, UŽTIKRINIMO SĄLYGŲ IR TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2011 m. balandžio 29 d. Nr. 1V-460

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo (Žin., 2004, Nr. 69-2382) 34 straipsnio 9 dalimi ir įgyvendindamas 2002 m. kovo 7 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2002/22/EB dėl universaliųjų paslaugų ir paslaugų gavėjų teisių, susijusių su elektroninių ryšių tinklais ir paslaugomis (Universaliųjų paslaugų direktyva) (OL 2004 m. specialusis leidimas, 13 skyrius, 29 tomas, p. 367), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2009 m. lapkričio 25 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyva 2009/136/EB (OL 2009 L 337, p. 11):

1. Tvirtinu Abonento teisės išlaikyti abonentinį numerį, keičiant viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėją, paslaugų teikimo vietą arba būdą, užtikrinimo sąlygų ir tvarkos aprašą (pridedama).

2. Pripažįstu netekusiais galios:

2.1. Ryšių reguliavimo tarnybos prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2003 m. spalio 16 d. įsakymą Nr. 1V-129 „Dėl Abonento teisės išlaikyti abonentinį numerį, keičiant telefono ryšio paslaugų teikėją ar paslaugų teikimo vietą bei būdą, užtikrinimo sąlygų patvirtinimo“ (Žin., 2003, Nr. 100-4528);

2.2. Ryšių reguliavimo tarnybos prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2004 m. vasario 3 d. įsakymą Nr. 1V-11 „Dėl Ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2003 m. spalio 16 d. įsakymo Nr. 1V-129 „Dėl Abonento teisės išlaikyti abonentinį numerį, keičiant telefono ryšio paslaugų teikėją ar paslaugų teikimo vietą bei būdą, užtikrinimo sąlygų patvirtinimo“ pakeitimo“ (Žin., 2004, Nr. 22-679);

2.3. Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2004 m. gruodžio 28 d. įsakymą Nr. 1V-735 „Dėl Ryšių reguliavimo tarnybos prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2003 m. spalio 16 d. įsakymo Nr. 1V-129 „Dėl Abonento teisės išlaikyti abonentinį numerį, keičiant telefono ryšio paslaugų teikėją ar paslaugų teikimo vietą bei būdą, užtikrinimo sąlygų patvirtinimo“ pakeitimo“ (Žin., 2004, Nr. 188-7047);

2.4. Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2005 m. birželio 27 d. įsakymą Nr. 1V-605 „Dėl Ryšių reguliavimo tarnybos prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2003 m. spalio 16 d. įsakymo Nr. 1V-129 „Dėl Abonento teisės išlaikyti abonentinį numerį, keičiant telefono ryšio paslaugų teikėją ar paslaugų teikimo vietą bei būdą, užtikrinimo sąlygų patvirtinimo“ pakeitimo“ (Žin., 2005, Nr. 81-2992);

2.5. Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2005 m. rugpjūčio 25 d. įsakymą Nr. 1V-726 „Dėl Ryšių reguliavimo tarnybos prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2003 m. spalio 16 d. įsakymo Nr. 1V-129 „Dėl Abonento teisės išlaikyti abonentinį numerį, keičiant telefono ryšio paslaugų teikėją ar paslaugų teikimo vietą bei būdą, užtikrinimo sąlygų patvirtinimo“ pakeitimo“ (Žin., 2005, Nr. 105-3900);

2.6. Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2005 m. spalio 27 d. įsakymą Nr. 1V-923 „Dėl Ryšių reguliavimo tarnybos prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2003 m. spalio 16 d. įsakymo Nr. 1V-129 „Dėl Abonento teisės išlaikyti abonentinį numerį, keičiant telefono ryšio paslaugų teikėją ar paslaugų teikimo vietą bei būdą, užtikrinimo sąlygų patvirtinimo“ pakeitimo“ (Žin., 2005, Nr. 128-4647).

3. Nustatau, kad šis įsakymas įsigalioja 2011 m. gegužės 25 d.

4. Nurodau paskelbti šį įsakymą oficialiame leidinyje „Valstybės žinios“.

 

 

 

Direktorius                                                                               Tomas Barakauskas

 

SUDERINTA

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos tarybos

2011 m. balandžio 22 d. nutarimu Nr. (1.4) TN-10

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo

tarnybos direktoriaus

2011 m. balandžio 29 d.

įsakymu Nr. 1V-460

 

ABONENTO TEISĖS IŠLAIKYTI ABONENTINĮ NUMERĮ, KEIČIANT VIEŠŲJŲ TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ TEIKĖJĄ, PASLAUGŲ TEIKIMO VIETĄ ARBA BŪDĄ, UŽTIKRINIMO SĄLYGŲ IR TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Abonento teisės išlaikyti abonentinį numerį, keičiant viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėją, paslaugų teikimo vietą arba būdą, užtikrinimo sąlygų ir tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato abonentinio numerio keičiant viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėją, paslaugų teikimo vietą arba būdą išlaikymo sąlygas ir tvarką, centrinės duomenų bazės administratoriaus išrinkimo tvarką, jo funkcijas bei funkcijų vykdymo pabaigos sąlygas.

2. Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo (Žin., 2004, Nr. 69-2382) 34 straipsnio 9 dalimi ir įgyvendinant 2002 m. kovo 7 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2002/22/EB dėl universaliųjų paslaugų ir paslaugų gavėjų teisių, susijusių su elektroninių ryšių tinklais ir paslaugomis (Universaliųjų paslaugų direktyva) (OL 2004 m. specialusis leidimas, 13 skyrius, 29 tomas, p. 367), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2009 m. lapkričio 25 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyva 2009/136/EB (OL 2009 L 337, p. 11).

3. Apraše vartojamos sąvokos:

Abonentinis numeris – Nacionaliniame telefono ryšio numeracijos plane, patvirtintame Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2005 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. 1V-1104 (Žin., 2005, Nr. 147-5386) nurodytas viešųjų fiksuotojo telefono ryšio paslaugų numeris, viešųjų judriojo telefono ryšio paslaugų numeris ar paslaugų numeris, Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos (toliau – Tarnyba) paskirtas viešųjų ryšių tinklų arba viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjui.

Abonentinio numerio perkeliamumas – abonento teisė išlaikyti abonentinį numerį, keičiant viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėją, paslaugų teikimo vietą arba būdą.

Centrinės duomenų bazės administratorius – Aprašo nustatyta tvarka ir sąlygomis Tarnybos išrinktas ūkio subjektas, kuris administruoja centrinę duomenų bazę, koordinuoja jos veiklą ir centralizuotu būdu valdo abonentinių numerių perkėlimo procesą.

Gavėjas – viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjas, kurio paslaugomis abonentas pageidauja naudotis ar naudojasi išlaikydamas abonentinį numerį, kuris buvo ar yra naudojamas gauti kito viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjo paslaugas.

Perleidėjas – viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjas, kurio abonentas ar buvęs abonentas pageidauja naudotis ar naudojasi kito viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjo paslaugomis išlaikydamas abonentinį numerį, kuris buvo ar yra naudojamas gauti viešąsias telefono ryšio paslaugas.

Kitos Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatyme ir Telefono ryšio numerių skyrimo ir naudojimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2005 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. 1V-1104 (Žin., 2005, Nr. 147-5386).

4. Jeigu perleidėjas ir (ar) gavėjas teikia paslaugas, naudodamiesi kito viešojo ryšių tinklo teikėjo tinklu, Apraše perleidėjui ir (ar) gavėjui nustatytos pareigos yra privalomos ir šiam viešojo ryšių tinklo teikėjui, kuris turi atitinkamas perleidėjui ir (ar) gavėjui Apraše nustatytas teises.

 

II. BENDROSIOS ABONENTINIO NUMERIO PERKELIAMUMO SĄLYGOS

 

5. Viešųjų ryšių tinklų ir (ar) viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjai savo lėšomis privalo užtikrinti abonentinio numerio perkeliamumą, kai abonentas keičia viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėją, paslaugų teikimo vietą arba būdą.

6. Viešojo fiksuotojo telefono ryšio tinklo ir (ar) viešųjų fiksuotojo telefono ryšio paslaugų teikėjai privalo užtikrinti viešųjų fiksuotojo telefono ryšio paslaugų numerių ir paslaugų numerių perkeliamumą, kai keičiamas viešųjų fiksuotojo telefono ryšio paslaugų teikėjas.

7. Viešojo judriojo telefono ryšio tinklo ir (ar) viešųjų judriojo telefono ryšio paslaugų teikėjai privalo užtikrinti viešųjų judriojo telefono ryšio paslaugų numerių ir paslaugų numerių perkeliamumą, kai keičiamas viešųjų judriojo telefono ryšio paslaugų teikėjas.

8. Viešojo fiksuotojo telefono ryšio tinklo ir (ar) viešųjų fiksuotojo telefono ryšio paslaugų teikėjai privalo užtikrinti abonentinio numerio perkeliamumą, kai keičiama viešųjų fiksuotojo telefono ryšio paslaugų teikimo vieta:

8.1. išlaikant viešųjų fiksuotojo telefono ryšio paslaugų numerį Lietuvos Respublikos teritorijos, kuriai pagal Nacionalinį telefono ryšio numeracijos planą priskirtas tas pats paskirties kodas, ribose;

8.2. išlaikant paslaugų numerį visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje.

9. Viešojo fiksuotojo telefono ryšio tinklo ir (ar) viešųjų fiksuotojo telefono ryšio paslaugų teikėjai privalo užtikrinti abonentinio numerio perkeliamumą, kai keičiamas viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo būdas iš viešojo komutuojamo telefono ryšio tinklo (PSTN) į skaitmeninį visuminių paslaugų tinklą (ISDN) ir atvirkščiai.

10. Viešojo judriojo telefono ryšio tinklo ir (ar) viešųjų judriojo telefono ryšio paslaugų teikėjai privalo užtikrinti abonentinio numerio perkeliamumą, kai keičiamas viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo būdas:

10.1. iš skaitmeninio korinio judriojo radijo ryšio sistemos (GSM/DCS) į universaliąją judriojo ryšio sistemą (UMTS);

10.2. keičiant mokėjimo už viešąsias judriojo telefono ryšio paslaugas būdą (t. y. atitinkamai keičiant paslaugų teikimo būdą).

11. Viešojo fiksuotojo telefono ryšio tinklo ir (ar) viešųjų fiksuotojo telefono ryšio paslaugų teikėjai privalo užtikrinti bet kurią abonento pageidaujamą Aprašo 6, 8 ir 9 punktuose nurodytų būdų kombinaciją. Viešojo judriojo telefono ryšio tinklo ir (ar) viešųjų judriojo telefono ryšio paslaugų teikėjai privalo užtikrinti bet kurią abonento pageidaujamą Aprašo 7 ir 10 punktuose nurodytų būdų kombinaciją.

12. Viešųjų ryšių tinklų ir (ar) viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjai negali riboti abonentinio numerio perkeliamumo. Ši nuostata neriboja sutarties šalių laisvės nustatyti sudaromų sutarčių sąlygas, kiek jos tiesiogiai nedraudžia perkelti abonentinio numerio, tačiau abonentinio numerio perkeliamumas turi būti užtikrinamas net jei toks perkėlimas pažeistų sutarties su abonentu sąlygas. Ši nuostata neatleidžia abonento nuo civilinės atsakomybės už sutarties sąlygų pažeidimą.

13. Perkėlus abonentinį numerį, kai keičiamas viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjas, Tarnybos perleidėjui suteikta teisė naudoti šį abonentinį numerį ir su tuo susiję įsipareigojimai pereina gavėjui.

14. Viešųjų ryšių tinklų ir (ar) viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjai negali imti jokio užmokesčio, susijusio su abonentinio numerio perkėlimu, keičiant viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietą ar būdą.

15. Perleidėjas negali imti jokio užmokesčio, susijusio su abonentinio numerio perkėlimu, keičiant viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėją.

16. Perkeliamas visas 8 skaitmenų nacionalinis numeris.

17. Perkelto abonentinio numerio rinkimo tvarka turi atitikti Telefono ryšio numerių skyrimo ir naudojimo taisyklėse nustatytą telefono ryšio numerių rinkimo tvarką.

18. Viešųjų ryšių tinklų ir (ar) viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjai privalo sudaryti galimybę visiems asmenims viešai susipažinti su abonentinio numerio perkeliamumo sąlygomis, įskaitant užmokesčius, terminus ir kitą informaciją, turinčią įtakos abonentų apsisprendimui keisti viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėją, paslaugų teikimo vietą arba būdą išlaikant savo abonentinį numerį. Viešųjų ryšių tinklų ir (ar) viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjai šią informaciją privalo skelbti savo interneto svetainėje, o jeigu interneto svetainės neturi, jie privalo užtikrinti, kad ši informacija būtų viešai ir nemokamai prieinama bet kuriam asmeniui.

 

III. ABONENTINIO NUMERIO PERKĖLIMO, KEIČIANT VIEŠŲJŲ TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ TEIKĖJĄ, TVARKA

 

19. Keičiant viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėją, pagrindas perkelti abonentinį numerį yra abonento prašymas, leidžiantis identifikuoti abonentą, pateikiamas gavėjui. Jei abonentas naudojasi perleidėjo viešosiomis telefono ryšio paslaugomis, kurių abonento perleidėjas neidentifikuoja, abonentas kartu su prašymu turi pateikti įrodymus, kad būtent jis yra sutarties su perleidėju šalis. Už tinkamo pagrindo perkelti abonentinį numerį buvimą atsako gavėjas.

20. Gavėjas, nepažeisdamas asmens duomenų ir privatumo apsaugą reglamentuojančių teisės aktų, turi teisę gauti iš perleidėjo informaciją, reikalingą nustatyti abonento pateiktų duomenų tikrumą. Gavėjo prašomą informaciją perleidėjas privalo pateikti nedelsiant nuo gavėjo prašymo gavimo.

21. Gavėjas, gavęs Aprašo 19 punkte nurodytą prašymą, nedelsdamas kreipiasi į centrinės duomenų bazės administratorių dėl abonentinio numerio perkėlimo įvykdymo.

22. Abonentas Aprašo 19 punkte nurodytame prašyme gali nurodyti pageidaujamą abonentinio numerio perkėlimo datą.

23. Abonentinio numerio perkėlimo procesas iki perkelto abonentinio numerio aktyvavimo turi užtrukti ne ilgiau kaip 1 darbo dieną nuo abonentinio numerio perkėlimo datos, nurodytos pagal Aprašo 22 punktą, arba, jeigu tokia data nenurodyta, nuo Aprašo 19 punkte nurodyto prašymo pateikimo gavėjui datos.

24. Abonentinio numerio perkėlimo procesas turi būti atliktas taip, kad viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimas abonentui nuo Aprašo 23 punkte nurodytos datos iki perkelto abonentinio numerio aktyvavimo būtų nutrauktas ne ilgiau kaip 1 darbo dieną.

25. Centrinės duomenų bazės administratorius užtikrina, kad numerio perkėlimo procesas būtų įvykdytas per Aprašo 23 punkte nustatytą terminą. Centrinės duomenų bazės administratorius privalo informuoti gavėją ir perleidėją apie abonentinio numerio perkėlimo procesą, nurodydamas abonentinio numerio išjungimo ir aktyvavimo datą bei laiką ir reikalingas atlikti procedūras.

26. Perleidėjas ir gavėjas privalo vykdyti Aprašo 25 punkte nurodytus centrinės duomenų bazės administratoriaus nurodymus.

27. Gavėjas yra atsakingas už abonento informavimą apie abonentinio numerio perkėlimą.

28. Centrinės duomenų bazės administratorius, iki įjungiant perkeliamą abonentinį numerį, turi informuoti visus Lietuvos Respublikoje veikiančius viešųjų ryšių tinklų ir (ar) viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjus, besinaudojančius centrine duomenų baze, apie šį abonentinį numerį, nurodydamas perkeliamą abonentinį numerį bei perleidėjo ir gavėjo tinklų identifikavimo duomenis.

 

IV. ABONENTINIO NUMERIO PERKĖLIMO, KEIČIANT VIEŠŲJŲ TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ TEIKĖJĄ, ADMINISTRAVIMAS

 

29. Abonentinio numerio perkėlimas, keičiant viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėją, vykdomas naudojant centrinę duomenų bazę, užtikrinančią galimybę nedelsiant bet kuriuo metu gauti apie bet kurį abonentinį numerį informaciją, reikalingą nukreipti perduodamą informaciją į šį abonentinį numerį naudojančio viešųjų ryšių tinklų ir (ar) viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjo tinklą.

30. Centrinės duomenų bazės administratorius negali būti susijęs su Lietuvos Respublikoje veikiančiais viešųjų ryšių tinklų ir (ar) viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjais Lietuvos Respublikos konkurencijos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 30-856) prasme.

31. Centrinės duomenų bazės administratorius vadovaujasi Aprašu ir sutartimi su Tarnyba dėl centrinės duomenų bazės administravimo.

32. Centrinės duomenų bazės administratorius užtikrina galimybę Tarnybai nedelsiant elektroniniu būdu bet kuriuo metu gauti informaciją apie konkrečių viešųjų ryšių tinklų ir (ar) viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjų perkeltus abonentinius numerius.

33. Centrinės duomenų bazės administratorius yra atsakingas už centrinės duomenų bazės sukūrimą ir administravimą. Centrinės duomenų bazės administratorius, konsultuodamasis su Lietuvos Respublikoje veikiančiais viešųjų ryšių tinklų ir (ar) viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjais, parengia naudojimosi centrine duomenų baze sąlygas, įskaitant finansinius, techninius ir administracinius reikalavimus, kad būtų užtikrintas abonentinio numerio perkėlimas, keičiant viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėją, naudojant centrinę duomenų bazę, ir suderina šias sąlygas su Tarnyba.

34. Centrinės duomenų bazės administratorius, nustatydamas techninius naudojimosi centrine duomenų baze reikalavimus, privalo vadovautis tarptautiniais, Europos ir kitų regioninių standartizacijos organizacijų standartais, taip pat specifikacijomis ir rekomendacijomis.

35. Centrinės duomenų bazės administratorius savo interneto svetainėje, jei tokią turi, skelbia naudojimosi centrine duomenų baze sąlygas, įskaitant finansines, technines ir administracines sąlygas. Jeigu centrinės duomenų bazės administratorius interneto svetainės neturi, jis privalo užtikrinti, kad ši informacija būtų viešai ir nemokamai prieinama bet kuriam asmeniui.

36. Viešųjų ryšių tinklų ir (ar) viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjai, kuriems yra paskirti abonentiniai numeriai, privalo, suderinę su centrinės duomenų bazės administratoriumi, atlikti visus būtinus techninius pakeitimus savo tinkle, kad galėtų užtikrinti abonentinio numerio perkėlimą, keičiant viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėją naudojant centrinę duomenų bazę.

37. Viešųjų ryšių tinklų ir (ar) viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjai finansuoja centrinės duomenų bazės administratoriaus veiklą reguliariai mokamais užmokesčiais, proporcingais jiems skirtų abonentinių numerių skaičiui.

38. Konkretūs užmokesčiai, mokėtini pagal Aprašo 37 punktą, taip pat kiti užmokesčiai už centrinės duomenų bazės administratoriaus teikiamas paslaugas nustatomi pagal centrinės duomenų bazės administratoriaus ir Tarnybos sudarytą sutartį dėl centrinės duomenų bazės administravimo.

39. Centrinės duomenų bazės administratorius kiekvienais metais, pasibaigus finansiniams metams, ne vėliau kaip per 5 mėnesius pateikia Tarnybai metinę veiklos, įskaitant ir finansinę, ataskaitą už praėjusius finansinius metus (įskaitant ir nepilnus finansinius metus).

40. Centrinės duomenų bazės administratorius privalo vykdyti visus Tarnybos nurodymus, susijusius su Aprašo įgyvendinimu, įskaitant ir nurodymus dėl centrinės duomenų bazės funkcijų vykdymo nutraukimo procedūros.

41. Tarnyba informuoja centrinės duomenų bazės administratorių apie naujai viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjams Tarnybos suteiktą ar panaikintą teisę naudoti abonentinius numerius.

 

V. CENTRINĖS DUOMENŲ BAZĖS ADMINISTRATORIAUS IŠRINKIMAS IR FUNKCIJŲ VYKDYMO PABAIGA

 

42. Tarnyba viešo konkurso tvarka išrenka centrinės duomenų bazės administratorių. Viešo konkurso sąlygas nustato Tarnyba.

43. Viešo konkurso sąlygose nurodoma:

43.1. konkurso pasiūlymų pateikimo vieta ir laikas, reikalaujamas pasiūlymo turinys;

43.2. konkurso dalyvių pasiūlymų įvertinimo laikas ir vertinimo kriterijai;

43.3. atvejai, kuriais pasiūlymai gali būti laikomi neatitinkančiais konkurso sąlygų reikalavimų;

43.4. sutarties, kuri bus pasirašyta su Tarnyba dėl centrinės duomenų bazės administravimo, projektas;

43.5. konkurso vykdymo ir konkurso laimėtojo išrinkimo tvarka;

43.6. kitos sąlygos.

44. Viešo konkurso sąlygų projektas skelbiamas Tarnybos interneto svetainėje. Viešųjų ryšių tinklų ir (ar) viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjai turi teisę per Tarnybos nustatytą terminą, kuris turi būti ne trumpesnis kaip 28 dienos nuo viešo konkurso sąlygų projekto paskelbimo Tarnybos interneto svetainėje dienos, pateikti savo pastabas dėl viešo konkurso sąlygų projekto.

45. Informacija apie viešą konkursą skelbiama oficialaus leidinio „Valstybės žinios“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir Tarnybos interneto svetainėje.

46. Tarnyba konkurso tvarka išrenka centrinės duomenų bazės administratorių 10 metų terminui. Pasibaigus šiam terminui, centrinės duomenų bazės administratorius savo funkcijų vykdymą nutraukia funkcijas perėmus šio skyriaus ir viešo konkurso sąlygų nustatyta tvarka išrinktam centrinės duomenų bazės administratoriui.

47. Centrinės duomenų bazės administratorius gali nutraukti Apraše nustatytų funkcijų vykdymą laikydamasis sutarties dėl centrinės duomenų bazės administravimo sąlygų ir tik perdavęs funkcijas centrinės duomenų bazės administratoriui, išrinktam Aprašo nustatyta tvarka. Tokiu atveju centrinės duomenų bazės administratorius, pageidaujantis nutraukti veiklą, ne vėliau kaip prieš 8 mėnesius iki numatomo veiklos nutraukimo informuoja Tarnybą, nurodydamas numatomo veiklos nutraukimo datą. Šis punktas netaikomas, kai veikla nutraukiama Aprašo 46 punkte nurodytu atveju.

 

VI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

48. Viešųjų ryšių tinklų ir (ar) viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjai bei centrinės duomenų bazės administratorius už Aprašo pažeidimą atsako teisės aktų nustatyta tvarka ir sąlygomis.

49. Tarnybos veiksmai ir neveikimas, susiję su Aprašo taikymu ir įgyvendinimu, skundžiami teisės aktų nustatyta tvarka ir sąlygomis.

 

_________________