LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO 2004 M. BALANDŽIO 15 D. ĮSAKYMO Nr. V-232 „DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2011 m. balandžio 22 d. Nr. V-397

Vilnius

 

 

1. Pakeičiu Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos darbo reglamentą, patvirtintą Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2004 m. balandžio 15 d. įsakymu Nr. V-232 „Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 61-2195; 2010, Nr. 24-1147):

1.1. Išdėstau 63 punktą taip:

63. Departamentų direktoriai ar skyrių vedėjai, kurių skyriai neįeina į departamentų sudėtį (kai jų laikinai nėra – direktorių ar skyrių vedėjų funkcijas vykdantys valstybės tarnautojai), pagal kompetenciją turi teisę pasirašyti raštus Lietuvos Respublikos Seimo narių patarėjams, atsakymus į fizinių ir juridinių asmenų raštus, kitų valstybės institucijų ar įstaigų persiųstus ministerijai pagal kompetenciją, informacinio pobūdžio raštus institucijoms, įstaigoms, įmonėms, savivaldybėms ir jų institucijoms, kitoms organizacijoms, piliečiams ir kitiems asmenims, taip pat visus raštus kitiems ministerijos administracijos padaliniams ir įstaigų prie ministerijos vadovams. Šio reglamento ir kitų teisės aktų nustatytais atvejais arba ministro, viceministrų ar ministerijos kanclerio rašytiniu pavedimu šiame punkte nurodyti valstybės tarnautojai turi teisę pasirašyti kitus raštus arba dokumentus. Padalinio vadovo pasirašomi raštai turi būti rengiami atitinkamame ministerijos administracijos padalinio blanke. Vidaus raštuose neturi būti herbo ir ministerijos rekvizitų. Ministro įsakymais ar ministerijos kanclerio potvarkiais sudarytų darbo grupių ar komisijų pirmininkai turi teisę pasirašyti informacinio pobūdžio raštus, susijusius su darbo grupės ar komisijos darbo organizavimu. Ministerijoje rengiami dokumentai spausdinami vienu egzemplioriumi, jei siunčiama el. paštu ir faksu, arba dviem, jei siunčiama paštu.

Visi vidaus Bendrojo laikinojo saugojimo dokumentų registro raštai vizuojami ir pasirašomi tik elektroniniu parašu, o šio registro elektroninių dokumentų perdavimas vadovybei ir struktūriniams padaliniams vykdomas tik dokumentų valdymo sistemos priemonėmis.“

1.2. Išdėstau 68 punkto pirmąją pastraipą taip:

„Kai dokumentas išsiunčiamas adresatui elektroniniu paštu ar faksu, jis rengiamas vienu egzemplioriumi, jo originalas su vizomis antroje dokumento pusėje saugomas dokumentą rengusiame ministerijos administracijos padalinyje. Jeigu rengėjai buvo keli, siunčiamo dokumento originalą kartu su gauto dokumento originalu (kai atsakoma į gautą dokumentą) saugo pirmasis vykdytojas. Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriuje saugomi ministerijai pavaldžių įstaigų rengtų dokumentų originalai. Kai dokumentas išsiunčiamas adresatui paštu, rengiami du dokumento egzemplioriai, antras dokumento egzempliorius vizuojamas ir saugomas dokumentą rengusiame ministerijos padalinyje, o ministerijai pavaldžių įstaigų rengtų dokumentų antrasis egzempliorius saugomas Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriuje. Siunčiamų dokumentų originalai (su priedais) skenuojami.“

2. Nustatau, kad šio įsakymo 1.1 punktu keičiamo Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos darbo reglamento 63 punkto antroji pastraipa įsigalioja 2011 m. liepos 1 d.

 

 

 

SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS                                           RAIMONDAS ŠUKYS