Lietuvos Respublikos Vyriausybė

NUTARIMAS

 

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2008 M. LIEPOS 23 D. NUTARIMO NR. 789 „DĖL ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ PLĖTROS VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIEDO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2009 m. kovo 18 d. Nr. 219

Vilnius

 

Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

Pakeisti Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos priedą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 789 „Dėl Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos priedo patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 95-3722):

1. IV skyriuje „Prioriteto „Kokybiškas užimtumas ir socialinė aprėptis“ priemonės“:

1.1. II skirsnyje „VP1-1.1-SADM-02-K priemonė „Socialinio dialogo skatinimas“:

1.1.1. Papildyti poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ šia ketvirtąja pastraipa:

„valstybės ir savivaldybių biudžetinės įstaigos.“

1.1.2. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:

 

„Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

Rezultato

pasirašytos kolektyvinės sutartys (išskyrus šakos kolektyvines sutartis)

skaičius

600

papildomas rodiklis, kurio reikia Socialinio dialogo Lietuvoje stiprinimo 2007–2011 metų programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. liepos 11 d. nutarimu Nr. 729 (Žin., 2007, Nr. 80-3246), įgyvendinimo stebėsenai atlikti

pasirašytos šakos kolektyvinės sutartys

skaičius

10

papildomas rodiklis, kurio reikia Socialinio dialogo Lietuvoje stiprinimo 2007–2011 metų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

trišalės ir dvišalės tarybos ir komisijos apskrityse ir savivaldybėse

skaičius

20

papildomas rodiklis, kurio reikia Socialinio dialogo Lietuvoje stiprinimo 2007–2011 metų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

 

įmonėse įsteigti saugos ir sveikatos komitetai

skaičius

70

papildomas rodiklis, kurio reikia Socialinio dialogo Lietuvoje stiprinimo 2007–2011 metų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

 

sėkmingai baigusieji mokymą (įgyti kvalifikacijos ar neformaliojo mokymo kursų baigimo pažymėjimai)

skaičius

9000

veiksmų programos rodiklis

Produkto

mokyme dalyvavę asmenys

skaičius

15000

veiksmų programos rodiklis

parengti kolektyvinių sutarčių (išskyrus šakos kolektyvines sutartis) projektai

skaičius

800

papildomas rodiklis, kurio reikia Socialinio dialogo Lietuvoje stiprinimo 2007–2011 metų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

 

parengti šakos kolektyvinių sutarčių projektai

skaičius

15

papildomas rodiklis, kurio reikia Socialinio dialogo Lietuvoje stiprinimo 2007–2011 metų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti“.

 

1.2. Išdėstyti III skirsnio „VP1-1.1-SADM-03-V priemonė „Įmonių socialinė atsakomybė“ poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:

 

„Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

Rezultato

įmonės, prisijungusios prie Jungtinių Tautų pasaulinio susitarimo iniciatyvos

skaičius

100

papildomas rodiklis, kurio reikia Įmonių socialinę atsakomybę 2006–2008 metais skatinančių priemonių įgyvendinimo stebėsenai atlikti

parengti metodiniai leidiniai

skaičius

7

papildomas rodiklis, kurio reikia Įmonių socialinę atsakomybę 2006–2008 metais skatinančių priemonių įgyvendinimo stebėsenai atlikti

 

parengta įmonių veiklos vertinimo indikatorių sistema

skaičius

1

papildomas rodiklis, kurio reikia Įmonių socialinę atsakomybę 2006–2008 metais skatinančių priemonių įgyvendinimo stebėsenai atlikti

Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

Produkto

mokyme dalyvavę asmenys

skaičius

1100

veiksmų programos rodiklis

įmonės, parengusios ir viešai paskelbusios socialines ataskaitas

skaičius

100

papildomas rodiklis, kurio reikia Įmonių socialinę atsakomybę 2006–2008 metais skatinančių priemonių įgyvendinimo stebėsenai atlikti“.

 

1.3. IV skirsnyje „VP1-1.1-SADM-04-K priemonė „Šeimos ir darbo įsipareigojimų derinimas“:

1.3.1. Papildyti poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ šia dešimtąją pastraipa:

„Prekybos, pramonės ir amatų rūmai.“

1.3.2. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:

 

„Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

Rezultato

asmenų, išsilaikiusių savo darbo vietoje praėjus 6 mėnesiams po projekto įgyvendinimo, dalis (iš visų vienos iš priemonės tikslinės grupės projektų dalyvių)

procentai

70

papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės demografinės (gyventojų) politikos strategijos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. spalio 28 d. nutarimu Nr. 1350 (Žin., 2004,
Nr.
159-5795), įgyvendinimo stebėsenai atlikti

 

asmenų, įsidarbinusių projekto įgyvendinimo metu ir per 6 mėnesius po projekto įgyvendinimo, dalis (iš visų vienos iš priemonės tikslinės grupės projektų dalyvių)

procentai

30

papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės demografinės (gyventojų) politikos strategijos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

Produkto

dalyvavusieji pagal priemonę finansuotuose projektuose, iš jų:

skaičius

5000

papildomas rodiklis, kurio reikia veiksmų programos rodikliui apskaičiuoti

 

mokyme dalyvavę asmenys

skaičius

1000

veiksmų programos rodiklis“.

 

1.4. Išdėstyti VII skirsnio „VP1-1.1-SADM-07-K priemonė „Kompiuterinio raštingumo įgūdžių ugdymas“ poskirsnio „Priemonės aprašymas“ antrąją pastraipą taip:

„Priemonės tikslas – ugdant kompiuterinio raštingumo įgūdžius, skatinti gyventojų konkurencingumą darbo rinkoje, didinti galimybes užimtumo srityje.“

1.5. Papildyti VIII skirsnio „VP1-1.1-SADM-08-K priemonė „Verslumo įgūdžių ugdymas“ poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ šia aštuntąja pastraipa:

„Prekybos, pramonės ir amatų rūmai.“

1.6. Išdėstyti IX skirsnio „VP1-1.1-SADM-09-V priemonė „Kaimo vietovių darbo jėgos persiorientavimas iš žemės ūkio į kitas veiklas“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:

(litais)

„Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

Iš viso

ES fondų lėšos – iki

nacionalinės projektų lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip

kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip

kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip

60000000

0

0

0

0

60000000“.

 

1.7. XI skirsnyje „VP1-1.2-SADM-01-V priemonė „Ieškančių darbo asmenų integracija į darbo rinką“:

1.7.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės aprašymas“ penktąją pastraipą taip:

„remiamasis įdarbinimas (įdarbinimas subsidijuojant, parama darbo įgūdžiams įgyti, viešieji darbai) ir darbo rotacija;“.

1.7.2. Įrašyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelės ketvirtosios skilties dešimtojoje eilutėje vietoj skaičiaus „7700“ skaičių „2000“.

1.7.3. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:

(litais)

„Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

Iš viso

ES fondų lėšos – iki

nacionalinės projektų lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip

kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip

kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip

274220000

41400000

0

18107361

5810874

339538235“.

 

1.8. Papildyti XIV skirsnio „VP1-1.3-SADM-01-K priemonė „Diskriminacijos mažinimas ir socialinių problemų prevencija darbo rinkoje“ poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ šia devintąja pastraipa:

„Prekybos, pramonės ir amatų rūmai.“

1.9. Išdėstyti XV skirsnio „VP1-1.3-SADM-02-K priemonės „Socialinės rizikos ir socialinę atskirtį patiriančių asmenų integracija į darbo rinką“ poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:

„Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

Rezultato

socialinės rizikos ir socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie įsidarbino arba toliau mokosi praėjus 6 mėnesiams po projekto įgyvendinimo, dalis (iš visų šios tikslinės grupės projektų dalyvių)

procentai

30

veiksmų programos rodiklis

neįgaliųjų, kurie įsidarbino arba toliau mokosi praėjus 6 mėnesiams po projekto įgyvendinimo, dalis (iš visų šios tikslinės grupės projektų dalyvių)

procentai

27

veiksmų programos rodiklis

 

nuteistųjų ir asmenų, paleistų iš laisvės atėmimo vietų, kurie įsidarbino arba toliau mokosi praėjus 6 mėnesiams po projekto įgyvendinimo, dalis (iš visų šios tikslinės grupės projektų dalyvių)

procentai

36

veiksmų programos rodiklis

asmenų, sergančių priklausomybės nuo psichoaktyviųjų medžiagų ligomis, kurie įsidarbino arba toliau mokosi praėjus 6 mėnesiams po projekto įgyvendinimo, dalis (iš visų šios tikslinės grupės projektų dalyvių)

procentai

28

veiksmų programos rodiklis

Produkto

socialinės rizikos ir socialinę atskirtį patiriantys asmenys, dalyvavę pagal šią priemonę remiamoje veikloje, iš jų:

skaičius

30000

veiksmų programos rodiklis

neįgalieji

skaičius

5000

veiksmų programos rodiklis

nuteistieji ir asmenys, paleisti iš laisvės atėmimo vietų

skaičius

10000

veiksmų programos rodiklis

asmenys, sergantys priklausomybės nuo psichoaktyviųjų medžiagų ligomis

skaičius

4000

veiksmų programos rodiklis

socialinės rizikos šeimų nariai, kuriems taikytos priemonės, skatinančios juos integruotis į visuomenę

skaičius

9000

papildomas rodiklis, kurio reikia skurdo ir socialinės atskirties mažinimo 2007–2008 metų priemonių įgyvendinimo stebėsenai atlikti“.

 

2. V skyriuje „Prioriteto „Mokymasis visą gyvenimą“ priemonės“:

2.1. I skirsnyje „VP1-2.1-ŠMM-01-V priemonė „Švietimo kokybės užtikrinimo ir stebėsenos sistemų stiprinimas“:

2.1.1. Papildyti poskirsnį „Priemonės aprašymas“ šia dešimtąja pastraipa:

aukštųjų mokyklų reitingavimo sistemos sukūrimas“.

2.1.2. Papildyti poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ šia aštuntąja pastraipa:

„viešieji juridiniai asmenys.“

2.2. IV skirsnyje „VP1-2.1-ŠMM-04-K priemonė „Studijų sistemos efektyvumo didinimas“:

2.2.1. Poskirsnyje „Priemonės aprašymas“:

2.2.1.1. Išdėstyti antrąją pastraipą taip:

„Priemonės tikslas – didinti studijų sistemos prieinamumą ir efektyvumą.“

2.2.1.2. Išbraukti ketvirtąją pastraipą.

2.2.1.3. Išdėstyti penktąją pastraipą taip:

„aukštųjų mokyklų vidaus valdymo sąrangos tobulinimas (įskaitant strategijų, valdymo tobulinimo koncepcijų parengimą ir aukštųjų mokyklų tarybų narių kompetencijų ugdymą);“.

2.2.2. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:

 

„Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

Rezultato

mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis

procentai

80

veiksmų programos rodiklis

mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

90

veiksmų programos rodiklis

asmenys, kurie siekė gauti neformaliu būdu įgytos kvalifikacijos pripažinimą per metus po projekto pabaigos

skaičius

95

papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2334, įgyvendinimo stebėsenai atlikti

Produkto

mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas

skaičius

650

veiksmų programos rodiklis

 

Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

 

mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

3400

veiksmų programos rodiklis

aukštosios mokyklos (ISCED 5–6 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas

skaičius

25

veiksmų programos rodiklis

aukštosios mokyklos (ISCED 5–6 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas (iš visų aukštųjų mokyklų)

procentai

50

veiksmų programos rodiklis

sukurtos neformaliu būdu įgytų žinių testavimo sistemos

skaičius

15

papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti“.

 

2.2.3. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:

(litais)

„Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

Iš viso

ES fondų lėšos – iki

nacionalinės projektų lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip

kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip

kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip

78999000

12875824

0

1065176

0

92940000“.

 

2.3. VI skirsnyje „VP1-2.2-ŠMM-02-V priemonė „Bendrojo lavinimo, profesinio mokymo institucijų ir aukštųjų mokyklų pedagoginio personalo kvalifikacijos tobulinimas“:

2.3.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės aprašymas“ penktąją pastraipą taip:

„pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo sąlygų sudarymas plėtojant darnaus vystymosi kompetencijos tinklą, kuriant kompetencijų vertinimo ir kvalifikacijos tobulinimo pripažinimo formaliajame švietime metodikas;“.

2.3.2. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:

 

„Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

Rezultato

mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis

procentai

80

veiksmų programos rodiklis

 

Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

 

mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

90

veiksmų programos rodiklis

dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

90

veiksmų programos rodiklis

švietimo pagalbos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

90

papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 3-iojo uždavinio stebėsenai atlikti

Produkto

mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas

skaičius

3750

veiksmų programos rodiklis

mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

16972

veiksmų programos rodiklis

dėstytojai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

120

veiksmų programos rodiklis

švietimo pagalbos specialistai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

655

papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 3-iojo uždavinio stebėsenai atlikti

sukurti švietimo paslaugų teikimo modeliai

skaičius

5

papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2333 (Žin., 2008, Nr. 7-259, Nr. 147-5919), įgyvendinimo stebėsenai atlikti

 

Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

 

sukurtas ir išbandytas hipotetinis besimokančiųjų mokyklų tinklų modelis

skaičius

1

papildomas rodiklis, kurio reikia Mokyklų tobulinimo programos plius, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2331, įgyvendinimo stebėsenai atlikti“.

 

2.3.3. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:

(litais)

„Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

Iš viso

ES fondų lėšos – iki

nacionalinės projektų lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip

kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip

kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip

93500000

14292271

0

2207729

0

110000000“.

 

2.4. VIII skirsnyje „VP1-2.2-ŠMM-04-V priemonė „Aukščiausios kokybės formaliojo ir neformaliojo mokymo paslaugų teikimas:

2.4.1. Išdėstyti poskirsnį „Priemonės aprašymas“ taip:

 

„Priemonės aprašymas

 

Priemonė „Aukščiausios kokybės formaliojo ir neformaliojo mokymo paslaugų teikimas“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – gerinti mokymosi visą gyvenimą paslaugų kokybę – įgyvendinimo.

Priemonės tikslas – inovatyvių ir atliepiančių švietimo ir ūkio poreikius mokymo, mokymosi ir studijų modulių ir specialistų kvalifikacijos kėlimo programų atnaujinimas, kūrimas ir pritaikymas (mokymo organizavimas) bendrojo lavinimo, profesinio mokymo ir aukštojo mokslo sistemoje, informacinių sistemų, susietų su aukštųjų mokyklų vidaus valdymu, kūrimas ir diegimas.

Remiamos veiklos:

modulinio profesinio mokymo sistemos kūrimas (modulinio profesinio mokymo sistemos modelio sukūrimas, modulinių mokymo programų ir joms skirtų mokymo priemonių rengimas, jų vertinimas, mokymas);

modulinių mokymo programų diegimas (mokymo vykdymas) profesinio mokymo įstaigose;

vidinių profesinio mokymo kokybės užtikrinimo mechanizmų diegimas profesinio mokymo įstaigose;

profesinio mokymo kokybės išorinis vertinimas;

mokymosi krypties pasirinkimo galimybių didinimas 14–19 metų mokiniams, II etapas: didesnis mokymosi diferencijavimas ir individualizavimas, siekiant ugdymo kokybės, reikalingos šiuolaikiniam darbo pasauliui;

aukštųjų mokyklų vidaus valdymo tobulinimas: informacinių sistemų, susietų su aukštosios mokyklos valdymu, kūrimas ir (arba) diegimas (įskaitant mokymą);

studijų programų rengimas, atnaujinimas ir įgyvendinimas (mokymo organizavimas) I ir II studijų pakopose tradiciniuose, stabiliai augančiuose; viešojo administravimo ir viešąsias paslaugas teikiančiuose; dideliuose, žinioms neimliuose, lėtai augančiuose ūkio sektoriuose įgyvendinant Lietuvos Respublikos strategines specialistų rengimo programas, patvirtintas teisės aktais.“

2.4.2. Išdėstyti poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ taip:

 

„Galimi pareiškėjai

 

Projektus pagal priemonę įgyvendina:

Profesinio mokymo metodikos centras;

Pedagogų profesinės raidos centras;

Švietimo plėtotės centras;

Švietimo informacinių technologijų centras;

mokslo ir studijų institucijos;

profesinio mokymo įstaigos.“

2.4.3. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:

„Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

Rezultato

moksleivių (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis

procentai

80

veiksmų programos rodiklis

studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis

procentai

80

veiksmų programos rodiklis

dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis

procentai

80

veiksmų programos rodiklis

mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

90

veiksmų programos rodiklis

 

dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

90

veiksmų programos rodiklis

 

Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

 

mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

90

papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti

mokinių, kurie mokosi pagal profesinio mokymo programas (ISCED 2–4 lygis), kurios buvo įvertintos išoriniu vertinimu, dalis

procentai

30

papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti

švietimo posričių, kuriuose buvo į modulines pertvarkytų profesinio mokymo programų, dalis iš visų švietimo posričių

procentai

56

papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

Produkto

moksleiviai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas

skaičius

5500

veiksmų programos rodiklis

studentai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas

skaičius

230

veiksmų programos rodiklis

dėstytojai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas

skaičius

50

veiksmų programos rodiklis

mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

300

veiksmų programos rodiklis

dėstytojai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

50

veiksmų programos rodiklis

mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

120

papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti

 

Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

 

profesinio mokymo institucijos (ISCED 2–4 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas

skaičius

60

papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti

profesinio mokymo institucijų (ISCED 2–4 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas, dalis iš visų profesinio mokymo institucijų

procentai

65

papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti

aukštosios mokyklos (ISCED 5–6 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas

skaičius

15

veiksmų programos rodiklis

aukštųjų mokyklų (ISCED 5–6 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas, dalis iš visų aukštųjų mokyklų

procentai

30

veiksmų programos rodiklis

pateiktos profesinio mokymo programos (ISCED 2–4 lygis), kurios buvo įvertintos išoriniu vertinimu

skaičius

90

papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti

švietimo posričiai, kuriuose

buvo į modulines pertvarkytų profesinio mokymo programų

skaičius

25

papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

sukurti švietimo paslaugų teikimo modeliai

skaičius

1

papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti“.

 

2.4.4. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:

(litais)

„Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

Iš viso

ES fondų lėšos – iki

nacionalinės projektų lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip

kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip

kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip

102850000

14334944

0

3815056

0

121000000“.

 

2.5. IX skirsnyje „VP1-2.2-ŠMM-05-K priemonė „Kalbų mokymo, verslumo ugdymo ir inovatyvių švietimo metodų kūrimas ir diegimas“:

2.5.1. Išbraukti poskirsnyje „Galimi pareiškėjai“ žodžius „privatieji ir“.

2.5.2. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:

 

„Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

Rezultato

mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis

procentai

80

veiksmų programos rodiklis

moksleivių (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis

procentai

80

veiksmų programos rodiklis

mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

90

veiksmų programos rodiklis

mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

90

papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti

švietimo pagalbos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

90

papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 3-iojo uždavinio stebėsenai atlikti

Produkto

mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas

skaičius

250

veiksmų programos rodiklis

mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

6460

veiksmų programos rodiklis

moksleiviai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas

skaičius

500

veiksmų programos rodiklis

 

Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

 

mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

370

papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti

švietimo pagalbos specialistai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

145

papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 3-iojo uždavinio stebėsenai atlikti“.

 

2.6. XI skirsnyje „VP1-2.2-ŠMM-07-K priemonė „Studijų kokybės gerinimas, tarptautiškumo didinimas“:

2.6.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės aprašymas“ šeštąją pastraipą taip:

„aukštųjų mokyklų ir studijų programų tarptautiškumo didinimas;“.

2.6.2. Papildyti poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ šia šeštąja pastraipa:

„viešosios įstaigos.“

2.6.3. Išbraukti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelės antrosios skilties aštuntojoje eilutėje žodį „užsienyje“.

2.6.4. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:

(litais)

„Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

Iš viso

ES fondų lėšos – iki

nacionalinės projektų lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip

kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip

kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip

188481000

21457786

0

11803567

0

221742353“.

 

2.7. XII skirsnyje „VP1-2.2-ŠMM-08-V priemonė „Aukštojo mokslo tarptautiškumo plėtra“:

2.7.1. Išdėstyti poskirsnį „Priemonės aprašymas“ taip:

 

„Priemonės aprašymas

 

Priemonė „Aukštojo mokslo tarptautiškumo plėtra“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – gerinti mokymosi visą gyvenimą paslaugų kokybę – įgyvendinimo.

Priemonės tikslas – plėtoti tarptautinę dimensiją Lietuvos aukštojo mokslo sistemoje aukštojo mokslo kokybei gerinti ir jo konkurencingumui užtikrinti, prisidedant prie žinių visuomenės kūrimo ir atsižvelgiant į Europos švietimo plėtros strateginių dokumentų nuostatas.

Remiamos veiklos:

aukštojo mokslo prieinamumo sistemos tobulinimas (Europos kreditų kaupimo ir perkėlimo sistemos sukūrimas; kvalifikacijų, suteikiančių teisę į aukštąjį mokslą, žinių ir gebėjimų vertinimo sistemos sukūrimas);

aukštojo mokslo sklaidos didinimas;

aukštųjų mokyklų tarptautiškumo kokybės vertinimo sistemos kūrimas ir diegimas;

nacionalinės Lietuvos aukštųjų mokyklų studentų ir dėstytojų tarptautinių praktikų ir (arba) stažuočių sistemos kūrimas ir diegimas.“

2.7.2. Papildyti poskirsnį „Galimi pareiškėjai“:

2.7.2.1. šia šeštąja pastraipa:

„tarptautinės organizacijos;“.

2.7.2.2.  šia septintąja pastraipa:

„asociacijos.“

2.7.3. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:

 

„Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

Rezultato

dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

90

veiksmų programos rodiklis

studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

90

papildomas rodiklis

Produkto

dėstytojai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

200

veiksmų programos rodiklis

studentai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

100

papildomas rodiklis

aukštosios mokyklos, kuriose buvo sukurta ir įdiegta tarptautiškumo kokybės vertinimo sistema

skaičius

10

papildomas rodiklis

Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

 

parengtos ir įgyvendintos mokslo ir studijų institucijų pristatymo programos

skaičius

7

papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2334, įgyvendinimo stebėsenai atlikti“.

 

2.8. Papildyti nauju XIII skirsniu (ankstesniuosius XIII, XIV, XV, XVI, XVII ir XVIII skirsnius laikant XIV, XV, XVI, XVII, XVIII ir XIX skirsniais):

 

XIII SKIRSNIS. VP1-2.2-ŠMM-09-V PRIEMONĖ „STUDIJŲ PROGRAMŲ PLĖTRA NACIONALINĖSE KOMPLEKSINĖSE PROGRAMOSE“

Priemonės aprašymas

 

Priemonė „Studijų programų plėtra nacionalinėse kompleksinėse programose“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – gerinti mokymosi visą gyvenimą paslaugų kokybę – įgyvendinimo.

Priemonės tikslas – atnaujinti esamas, sukurti ir įgyvendinti naujas studijų programas, kurių reikia nacionalinėms kompleksinėms programoms (toliau šiame skirsnyje vadinama – NKP) įgyvendinti, ir skatinti tęstinį dėstytojų, dalyvaujančių įgyvendinant NKP, kvalifikacijos tobulinimą.

Remiama veikla – aukštojo mokslo studijų programų mokslui imliuose ūkio subsektoriuose rengimas, atnaujinimas ir įgyvendinimas (įskaitant studijų personalo (dėstytojų) kompetencijų ugdymą) I ir II studijų pakopose.

 

Galimi pareiškėjai

 

Projektus pagal priemonę įgyvendina aukštosios mokyklos.

 

Atsakingos institucijos

 

Už priemonę atsakinga Švietimo ir mokslo ministerija.

Priemonės įgyvendinančioji institucija – paramos fondas Europos socialinio fondo agentūra.

 

Projektų atrankos būdas

 

Projektų atrankos būdas – valstybės projektų planavimas.

 

Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai

 

Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

Rezultato

studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis

procentai

80

veiksmų programos rodiklis

dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

90

veiksmų programos rodiklis

Produkto

studentai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas

skaičius

880

veiksmų programos rodiklis

dėstytojai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

1080

veiksmų programos rodiklis

parengtos arba atnaujintos I ir II pakopų studijų programos

skaičius

60

papildomas rodiklis, kurio reikia Bendrosios nacionalinės kompleksinės programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2336 (Žin., 2008, Nr. 7-262, Nr. 122-4641), įgyvendinimo stebėsenai atlikti

dėstytojų stažuotės

skaičius

55

papildomas rodiklis, kurio reikia Bendrosios nacionalinės kompleksinės programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

 

Finansavimo planas

(litais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

ES fondų

lėšos – iki

nacionalinės projektų lėšos

Iš viso

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip

kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip

kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip

40809690

7201710

0

0

0

48011400

 

Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu

 

Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu, netaikomi.“

2.9. XIV skirsnyje „VP1-2.3-ŠMM-01-V priemonė „Profesinio orientavimo sistemos veiklos tobulinimas ir plėtra:

2.9.1. Išdėstyti poskirsnį „Priemonės aprašymas“ taip:

 

„Priemonės aprašymas

 

Priemonė „Profesinio orientavimo sistemos veiklos tobulinimas ir plėtra“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – didinti mokymosi visą gyvenimą prieinamumą – įgyvendinimo.

Priemonės tikslas – sudaryti sąlygas plėtoti profesinio orientavimo sistemą: užtikrinti jos vientisumą ir nuoseklumą, profesinio orientavimo paslaugų įvairovę, aukštą kokybę ir prieinamumą visiems švietimo sistemos dalyviams, profesinio orientavimo priemonių kūrimą ir specialistų rengimą, socialinių partnerių ir kitų suinteresuotų grupių dalyvavimą plėtojant profesinio orientavimo paslaugas.

Remiamos veiklos:

savivaldybių karjeros centrų modelio, bendrojo lavinimo ir profesinių mokyklų mokinių ugdymo karjerai ir karjeros stebėsenos modelių plėtotė ir įdiegimas;

profesinio orientavimo priemonių švietimo sistemos dalyviams (bendrojo lavinimo, profesinėse mokyklose) sukūrimas;

Atviros informavimo, konsultavimo ir orientavimo sistemos (toliau šiame skirsnyje vadinama – AIKOS) turinio ir palaikymo plėtotė;

su mokiniais dirbančių profesinio orientavimo specialistų kvalifikacijos tobulinimas;

bendrojo lavinimo mokyklų mokinių ugdymo karjerai modelio sukūrimas ir įdiegimas;

profesinių mokyklų mokinių ugdymo karjerai modelio sukūrimas ir įdiegimas;

aukštųjų mokyklų studentų ugdymo karjerai modelio ir karjeros stebėsenos modelių sukūrimas, plėtotė ir įdiegimas;

su studentais dirbančių profesinio orientavimo specialistų kvalifikacijos tobulinimas;

profesinio orientavimo priemonių švietimo sistemos dalyviams (aukštosiose mokyklose) sukūrimas.“

2.9.2. Išdėstyti poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ taip:

 

„Galimi pareiškėjai

 

Projektus pagal priemonę įgyvendina:

Lietuvos mokinių informavimo ir techninės kūrybos centras;

aukštosios mokyklos.“

2.9.3. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:

 

„Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

Rezultato

švietimo pagalbos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

90

veiksmų programos rodiklis

mokinių, dalyvavusių ugdymo karjerai veiklose, dalis

procentai

30

papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2332 (Žin., 2008, Nr. 7-258, Nr. 143-5731), įgyvendinimo stebėsenai atlikti

studentų, dalyvavusių ugdymo karjerai veiklose, dalis

procentai

20

papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

Produkto

švietimo pagalbos specialistai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

1600

veiksmų programos rodiklis

AIKOS sistemoje esantys aprašai

skaičius

8000

papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

mokiniai, dalyvavę ugdymo karjerai veiklose

skaičius

174000

papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

studentai, dalyvavę ugdymo karjerai veiklose

skaičius

20000

papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti“.

 

2.9.4. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:

(litais)

„Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

Iš viso

ES fondų lėšos – iki

nacionalinės projektų lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip

kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip

kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip

105740000

18660000

0

0

0

124400000“.

 

2.10. Išdėstyti XVIII skirsnio „VP1-2.3-ŠMM-05-K priemonė „Švietimo paslaugų sistemos prieinamumo didinimas specialiųjų poreikių asmenims (mokiniams ir kt.) ir švietimo pagalbos specialistams, ypač grindžiamų informacinėmis ir komunikacinėmis technologijomis“ poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ taip:

 

„Galimi pareiškėjai

 

Projektus pagal priemonę įgyvendina:

viešieji juridiniai asmenys;

aukštosios mokyklos.“

2.11. Išbraukti XIX skirsnio „VP1-2.3-ŠMM-06-K priemonė „Gabių vaikų ir jaunuolių ugdymo poreikių tenkinimas švietimo sistemoje“ poskirsnyje „Galimi pareiškėjai“ žodžius „privatieji ir“.

3. VI skyriuje „Prioriteto „Tyrėjų gebėjimų stiprinimas“ priemonės“:

3.1. I skirsnyje „VP1-3.1-ŠMM-01-V priemonė „Mokslininkų ir kitų tyrėjų mobilumo ir studentų mokslinių darbų skatinimas“:

3.1.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:

 

„Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

Rezultato

skelbti moksliniai straipsniai

skaičius

80

papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2335 (Žin., 2008, Nr. 7-261; 2009, Nr. 32-1252), įgyvendinimo stebėsenai atlikti

trumpalaikiai vizitai

skaičius

200

atlikta stažuočių ir praktikų

skaičius

700

Produkto

finansuotos subsidijos mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus) mokslo tiriamajai veiklai

skaičius

400

veiksmų programos rodiklis

 

Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

 

finansuotos subsidijos studentų mokslo tiriamajai veiklai

skaičius

900

veiksmų programos rodiklis

pagal darbo sutartis įdarbinti mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus) viešajame sektoriuje

skaičius

200

papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 3-iojo prioriteto 2-ojo uždavinio stebėsenai atlikti“.

 

3.1.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:

(litais)

„Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

Iš viso

ES fondų lėšos – iki

nacionalinės projektų lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip

kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip

kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip

43417093

7540198

0

121642

0

51078933“.

 

3.2. II skirsnyje „VP1-3.1-ŠMM-02-V priemonė „Mokslininkų ir kitų tyrėjų kvalifikacijos ir kompetencijų tobulinimas (mokslo duomenų bazės, e-dokumentai)“:

3.2.1. Įrašyti skirsnio pavadinime vietoj žodžio „e-dokumentai“ žodį „e. dokumentai“.

3.2.2. Poskirsnyje „Priemonės aprašymas“:

3.2.2.1. Įrašyti pirmojoje pastraipoje vietoj žodžio „e-dokumentai“ žodį „e. dokumentai“.

3.2.2.2. Išdėstyti penktąją pastraipą taip:

„Lietuvos mokslo publikacijų elektroninių dokumentų ir informacijos apie publikacijas kaupimas, analizė ir sklaida (tarptautinės mokslinės duomenų bazės „Lituanistika“ plėtra; Lietuvos humanitarinių ir socialinių mokslų duomenų archyvas LIDA; Lietuvos mokslo ir studijų kompiuterių tinklo LITNET informacinės infrastruktūros sklaida).“

3.2.3. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:

(litais)

„Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

Iš viso

ES fondų lėšos – iki

nacionalinės projektų lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip

kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip

kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip

62730000

9508722

0

1561278

0

73800000“.

 

3.3. Papildyti IV skirsnio „VP1-3.1-ŠMM-04-K priemonė „Mokslininkų ir kitų tyrėjų kvalifikacijos ir kompetencijos tobulinimas“ poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ šia ketvirtąja pastraipa:

„Lietuvos mokslo akademija.“

3.4. V skirsnyje „VP1-3.1-ŠMM-05-K priemonė „MTTP tematinių tinklų, asociacijų veiklos stiprinimas“:

3.4.1. Poskirsnyje „Priemonės aprašymas“:

3.4.1.1. Išdėstyti antrąją pastraipą taip:

„Priemonės tikslas – stiprinti mokslininkų ir kitų tyrėjų organizacijas, mokslo ir studijų įstaigų asociacijas arba kitas organizacijas, kurių uždaviniai skirti bendriems mokslo, studijų bei ūkiniams ar socialiniams uždaviniams spręsti.“

3.4.1.2. Išdėstyti ketvirtąją pastraipą taip:

„mokslo ir studijų įstaigų asociacijų arba kitų organizacijų (įskaitant organizacijas, kurių uždaviniai yra integruotų mokslo, studijų ir verslo centrų (slėnių) plėtros programų įgyvendinimas arba nacionalinių kompleksinių programų ar nacionalinių technologinių platformų koordinavimas, arba mokslo ir studijų institucijų jungimosi ir integracijos koordinavimas), mokslininkų ir kitų tyrėjų organizacijų veiklos stiprinimas: vietinio ir tarptautinio bendradarbiavimo stiprinimas ir koordinavimas, tematinių ir partnerystės tinklų skatinimas (įskaitant keitimąsi geros praktikos pavyzdžiais), institucinių gebėjimų stiprinimas, darbuotojų ugdymas (įskaitant konsultavimą), viešojo pobūdžio informacinių portalų ir duomenų bazių ar jų turinio informacinis palaikymas, galimybių studijos (tyrimai).“

3.4.2. Papildyti poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ šia ketvirtąja pastraipa:

„Lietuvos mokslo akademija.“

3.4.3. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:

 

„Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

Rezultato

mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus), kurie sėkmingai baigė neformaliojo švietimo programas ir gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

85

veiksmų programos rodiklis

mokslininkų ir kitų tyrėjų organizacijų, mokslo ir studijų įstaigų asociacijų arba kitų organizacijų narių (fizinių asmenų), kurie sėkmingai baigė neformaliojo švietimo programas ir gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

85

papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

Produkto

mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

390

veiksmų programos rodiklis

 

Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

 

mokslininkų ir kitų tyrėjų organizacijų, mokslo ir studijų įstaigų asociacijų arba kitų organizacijų nariai (fiziniai asmenys), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

200

papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti“.

 

3.5. Išdėstyti VI skirsnio „VP1-3.1-ŠMM-06-V priemonė „MTTP kokybė ir ekspertų rengimas“ poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelės antrosios skilties trečiąją eilutę taip:

 

„Produkto

apmokyti mokslo ir studijų, ekspertinių ir koordinavimo institucijų ekspertai ir darbuotojai

skaičius

210

papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2335, įgyvendinimo stebėsenai atlikti“.

 

3.6. Papildyti naujais VII, VIII ir IX skirsniais (ankstesniuosius VII ir VIII skirsnius laikant X ir XI skirsniais):

 

VII SKIRSNIS. VP1-3.1-ŠMM-07-V PRIEMONĖ „PARAMA MOKSLININKŲ IR KITŲ TYRĖJŲ MOKSLINEI VEIKLAI (visuotinė dotacija)“

Priemonės aprašymas

 

Priemonė „Parama mokslininkų ir kitų tyrėjų mokslinei veiklai (visuotinė dotacija)“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – tobulinti tyrėjų kvalifikaciją ir kompetenciją, skatinti jų mobilumą – įgyvendinimo.

Priemonės tikslas – skatinti patyrusių ir jaunųjų mokslininkų tarptautinio lygio mokslinius tyrimus ir mobilumą, taip pritraukti aukšto lygio mokslininkus į Lietuvos mokslinių tyrimų erdvę, stiprinti jos konkurencingumą pasaulyje.

Remiamos veiklos:

konkursinis Lietuvos tarptautinio lygio mokslininkų finansavimas („grantas“);

konkursinis finansavimas („grantas“) aukšto lygio mokslininkams pritraukti ir reintegruoti.

 

Galimi pareiškėjai

 

Projektus pagal priemonę įgyvendina mokslininkai ir kiti tyrėjai, dirbantys mokslo ir studijų institucijose.

 

Atsakingos institucijos

 

Už priemonę atsakinga Švietimo ir mokslo ministerija.

Visuotinių dotacijų priemonių administravimo ir finansavimo taisyklėse, patvirtintose finansų ministro 2008 m. spalio 31 d. įsakymu Nr. 1K-349 (Žin., 2008, Nr. 132-5093), nustatyta tvarka paskirtas visuotinės dotacijos valdytojas.

 

Projektų atrankos būdas

 

Projektų atrankos būdas – projektų konkursas.

 

Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai

 

Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

Rezultato

pagal darbo sutartis įdarbintų mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus), kurie ir toliau ten dirba po 6 mėnesių po projekto pabaigos, dalis

procentai

80

papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 3-iojo prioriteto 2-ojo uždavinio stebėsenai atlikti

įgyvendinti mokslinių tyrimų ir technologinės plėtros projektai

skaičius

200

papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

Produkto

finansuotos subsidijos mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus) mokslo tiriamajai veiklai

skaičius

200

veiksmų programos rodiklis

pagal darbo sutartis įdarbinti mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus) viešajame sektoriuje

skaičius

400

papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 3-iojo prioriteto 2-ojo uždavinio stebėsenai atlikti

 

Finansavimo planas

(litais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

Iš viso

ES fondų lėšos – iki

nacionalinės projektų lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip

kiti finansavimo šaltiniai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip

kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip

102198900

18035100

0

0

0

120234000

 

Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu

 

Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu, netaikomi.

 

VIII SKIRSNIS. VP1-3.1-ŠMM-08-V PRIEMONĖ „MOKSLO IR STUDIJŲ BŪKLĖS TYRIMAI“

Priemonės aprašymas

 

Priemonė „Mokslo ir studijų būklės tyrimai“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – tobulinti tyrėjų kvalifikaciją ir kompetenciją, skatinti jų mobilumą – įgyvendinimo.

Priemonės tikslas – vykdyti mokslo ir studijų būklės mokslinius tyrimus: atlikti mokslo ir studijų strateginių planų įgyvendinimo analizę; prognozuoti planuojamų strateginių sprendimų pasekmes ir finansinį veiksmingumą; teoriškai ir empiriškai pagrįsti mokslo ir studijų kokybės vertinimo rodiklius ir jų sistemą; vadovaujantis tyrimų duomenimis, vertinti mokslo ir studijų sistemos žmogiškųjų išteklių būklę ir raidą.

Remiama veikla – nacionaliniai ir tarptautiniai mokslo ir studijų būklės moksliniai tyrimai (įskaitant galimybių studijas, susijusias su mokslo ir studijų sistemos žmogiškaisiais ištekliais arba institucijų pertvarka, tinklo optimizavimu).

 

Galimi pareiškėjai

 

Projektus pagal priemonę įgyvendina:

Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centras;

Lietuvos mokslo taryba;

Studijų kokybės vertinimo centras;

Tarptautinių mokslo ir technologijų plėtros programų agentūra.

 

Atsakingos institucijos

 

Už priemonę atsakinga Švietimo ir mokslo ministerija.

Priemonės įgyvendinančioji institucija – paramos fondas Europos socialinio fondo agentūra.

Projektų atrankos būdas

 

Projektų atrankos būdas – valstybės projektų planavimas.

 

Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai

 

Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

Rezultato

atlikti nacionaliniai ir tarptautiniai tyrimai

skaičius

5

papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

Produkto

įgyvendinti projektai

skaičius

5

papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

 

Finansavimo planas

(litais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

Iš viso

ES fondų

lėšos – iki

nacionalinės projektų lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip

kiti finansavimo šaltiniai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip

kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip

7330400

1293600

0

0

0

8624000

 

Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu

 

Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu, netaikomi.

 

IX SKIRSNIS. VP1-3.1-ŠMM-09-V PRIEMONĖS „MOKSLININKŲ IR KITŲ TYRĖJŲ UGDYMAS IR MOBILUMO SKATINIMAS NACIONALINĖSE KOMPLEKSINĖSE PROGRAMOSE“

Priemonės aprašymas

 

Priemonė „Mokslininkų ir kitų tyrėjų ugdymas ir mobilumo skatinimas nacionalinėse kompleksinėse programose“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – tobulinti tyrėjų kvalifikaciją ir kompetenciją, skatinti jų mobilumą – įgyvendinimo.

Priemonės tikslas – skatinti III pakopos studijų plėtrą, tobulinti mokslininkų ir kitų tyrėjų kvalifikaciją ir kompetencijas pagal bendrųjų ir specialiųjų gebėjimų poreikius, skatinti mobilumą mokslui imliuose ūkio subsektoriuose.

Remiamos veiklos:

doktorantūros, rezidentūros studijų programų studijų kryptyse kūrimas ir įgyvendinimas;

mokslininkų ir kitų tyrėjų kvalifikacijos tobulinimas ir kompetencijų ugdymas, mobilumo skatinimas pagal bendrųjų ir specialiųjų gebėjimų poreikius.

 

Galimi pareiškėjai

 

Projektus pagal priemonę įgyvendina:

mokslo ir studijų institucijos;

viešosios įstaigos (kurių bent vienam iš dalyvių arba savininkui atstovauja valstybės biudžetinė įstaiga arba mokslo ir studijų institucija).

 

Atsakingos institucijos

 

Už priemonę atsakinga Švietimo ir mokslo ministerija.

Priemonės įgyvendinančioji institucija – paramos fondas Europos socialinio fondo agentūra.

 

Projektų atrankos būdas

 

Projektų atrankos būdas – valstybės projektų planavimas.

 

Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai

 

Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

Rezultato

studentų, kurie sėkmingai baigė formaliojo švietimo programas ir įgijo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis

procentai

85

veiksmų programos rodiklis

studentų, kurie sėkmingai baigė neformaliojo švietimo programas ir gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

85

veiksmų programos rodiklis

mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus), kurie sėkmingai baigė neformaliojo švietimo programas ir gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis

procentai

85

veiksmų programos rodiklis

Produkto

studentai, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas

skaičius

70

veiksmų programos rodiklis

studentai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

100

veiksmų programos rodiklis

mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas

skaičius

490

veiksmų programos rodiklis

 

Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

 

finansuotos subsidijos mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus) mokslo tiriamajai veiklai

skaičius

70

veiksmų programos rodiklis

finansuotos subsidijos studentų mokslo tiriamajai veiklai

skaičius

70

veiksmų programos rodiklis

parengtos arba atnaujintos doktorantūros ir rezidentūros studijų programos

skaičius

5

papildomas rodiklis, kurio reikia Bendrosios nacionalinės kompleksinės programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

 

Finansavimo planas

(litais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

Iš viso

ES fondų

lėšos – iki

nacionalinės projektų lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip

kiti finansavimo šaltiniai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip

kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip

45370450

8006550

0

0

0

53377000

 

Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu

 

Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu, netaikomi.“

3.7. Išdėstyti X skirsnį taip:

 

X SKIRSNIS. VP1-3.2-ŠMM-01-K priemonė Valstybės pagalba AUKŠTOS KVALIFIKACIJOS DARBUOTOJŲ įdarbinimui įmonėse“

Priemonės aprašymas

 

Priemonė „Valstybės pagalba aukštos kvalifikacijos darbuotojų įdarbinimui įmonėse“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – padėti didinti tyrėjų skaičių ir mažinti jų amžiaus vidurkį Lietuvoje – įgyvendinimo.

Priemonės tikslas – didinti aukštos kvalifikacijos darbuotojų skaičių žinioms ir mokslui imliose įmonėse.

Remiama veikla – mokslininkų ir kitų tyrėjų, mokslinių tyrimų ir technologinės plėtros (toliau šiame skirsnyje vadinama – MTTP) techninių darbuotojų, jiems prilyginto ir kito MTTP pagalbinio personalo įdarbinimas labai mažose, mažose ir vidutinėse žinioms ir mokslui imliose įmonėse.

 

Galimi pareiškėjai

 

Projektus pagal priemonę įgyvendina privatieji juridiniai asmenys, priskirtini prie labai mažų, mažų arba vidutinių įmonių, kaip nustatyta Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme (Žin., 1998, Nr. 109-2993; 2007, Nr. 132-5354).

 

Atsakingos institucijos

 

Už priemonę atsakinga Švietimo ir mokslo ministerija.

Priemonės įgyvendinančioji institucija – paramos fondas Europos socialinio fondo agentūra.

 

Projektų atrankos būdas

 

Projektų atrankos būdas – projektų konkursas.

 

Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai

 

Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

Rezultato

pagal darbo sutartis mažose ir vidutinėse įmonėse įdarbintų mokslininkų ir kitų tyrėjų (išskyrus studentus), kurie ir toliau ten dirba praėjus 6 mėnesiams po projekto pabaigos, dalis

procentai

80

veiksmų programos rodiklis

pagal darbo sutartis mažose ir vidutinėse įmonėse įdarbintų aukštos kvalifikacijos darbuotojų (išskyrus mokslininkus ir kitus tyrėjus), kurie ir toliau ten dirba praėjus 6 mėnesiams po projekto pabaigos, dalis

procentai

80

papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

Produkto

pagal darbo sutartis įdarbinti mokslininkai ir kiti tyrėjai (išskyrus studentus) mažose ir vidutinėse įmonėse

skaičius

260

veiksmų programos rodiklis

pagal darbo sutartis įdarbinti aukštos kvalifikacijos darbuotojai (išskyrus mokslininkus ir kitus tyrėjus) mažose ir vidutinėse įmonėse

skaičius

300

papildomas rodiklis, kurio reikia Tyrėjų karjeros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti

 

Finansavimo planas

(litais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

Iš viso

ES fondų lėšos – iki

nacionalinės projektų lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip

kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip

kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip

31690000

0

0

0

31690000

63380000

 

Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu

 

Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu, netaikomi.“

3.8. XI skirsnyje „VP1-3.2-ŠMM-02-V priemonė „Žinių apie mokslą ir technologijas gilinimas ir sklaida tarp moksleivių ir jaunimo bei lyčių lygybės moksle skatinimas“:

3.8.1. Papildyti poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ šia ketvirtąja pastraipa:

„viešosios įstaigos.“

3.8.2. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:

(litais)

„Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

Iš viso

ES fondų lėšos – iki

nacionalinės projektų lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip

kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip

kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip

13725000

2422059

0

0

0

16147059“.

 

4. VII skyriuje „Prioriteto „Administracinių gebėjimų stiprinimas ir viešojo administravimo efektyvumo didinimas“ priemonės“:

4.1. Papildyti I skirsnio „VP1-4.1-VRM-01-V priemonė „Valstybės tarnybos sistemos stiprinimas“ poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ šia ketvirtąja pastraipa:

„Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarija.“

4.2. Įrašyti VII skirsnio „VP1-4.1-VRM-07-V priemonė „Bendradarbiavimo tarp valstybinio ir nevyriausybinio sektorių skatinimas“ poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelės ketvirtosios skilties antrojoje eilutėje vietoj skaičiaus „400“ skaičių „30“.

4.3. Išdėstyti X skirsnio „VP1-4.2-VRM-03-V priemonė „Viešojo administravimo subjektų sistemos tobulinimas“ poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:

 

„Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

Rezultato

valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, kuriose įgyvendinti vidaus administravimo tobulinimo projektai, dalis

procentai

7

papildomas rodiklis, kurio reikia Viešojo administravimo plėtros iki 2010 metų strategijos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 488 (Žin., 2004, Nr. 69-2399), įgyvendinimo stebėsenai atlikti (papildo 2 uždavinio produkto rodiklį)

Produkto

įdiegtos vidaus administravimo ir veiklos valdymą gerinančios sistemos ar metodai savivaldybių administravimo subjektuose / valstybinio administravimo ir kituose viešojo administravimo subjektuose

skaičius

70

(45/25)

papildomas rodiklis, kurio reikia Viešojo administravimo plėtros iki 2010 metų strategijos įgyvendinimo stebėsenai atlikti (papildo 3 uždavinio produkto rodiklį)

sukurta viešojo administravimo stebėsenos sistema

skaičius

1

papildomas rodiklis, kurio reikia Viešojo administravimo plėtros iki 2010 metų strategijos įgyvendinimo stebėsenai atlikti (papildo 2 uždavinio produkto rodiklį)“.

 

4.4. Išdėstyti XI skirsnio „VP1-4.2-VRM-04-R priemonė „Teritorijų planavimas“ poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:

 

„Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais)

Rodiklio paskirtis

Rezultato

savivaldybės, kurios turi parengtus bendruosius teritorijų planus (iš visų savivaldybių)

procentai

100

veiksmų programos rodiklis

Produkto

parengti savivaldybių bendrieji teritorijų planai

skaičius

21

veiksmų programos rodiklis

parengti apskričių ir savivaldybių detalieji ir (ar) specialieji planai

skaičius

120

papildomas rodiklis, kurio reikia priemonės įgyvendinimo stebėsenai atlikti ir projekto kokybei užtikrinti“.

 

4.5. Išdėstyti XII skirsnio „VP1-4.2-VRM-05-V priemonė „Geresnis Europos Sąjungos politikų įgyvendinimas“ poskirsnio „Priemonės aprašymas“ septintąją pastraipą taip:

„trumpos ir ilgos stažuotės giminingose institucijose, seminarų, konferencijų, apskritojo stalo diskusijų organizavimas ir dalyvavimas juose, siekiant pasikeisti patirtimi ES reikalų koordinavimo sistemos funkcionavimo klausimais arba ją perimti;“.

4.6. Išdėstyti XIII skirsnio „VP1-4.3-VRM-01-V priemonė „Viešųjų paslaugų kokybės iniciatyvos“ poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelės antrąją eilutę taip:

 

„Produkto

įdiegtos kokybės vadybos sistemos savivaldybių administravimo subjektuose / valstybinio administravimo ir kituose viešojo administravimo subjektuose

skaičius

30

(15/15)

papildomas rodiklis, kurio reikia Viešojo administravimo plėtros iki 2010 metų strategijos įgyvendinimo stebėsenai atlikti (papildo 3 uždavinio produkto rodiklį)“.

 

4.7. XIV skirsnyje „VP1-4.3-VRM-02-V priemonė „Viešųjų politikų reformų skatinimas“:

4.7.1. Išdėstyti poskirsnį „Priemonės aprašymas“ taip:

 

„Priemonės aprašymas

 

Priemonė „Viešųjų politikų reformų skatinimas“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – gerinti ekonominės veiklos reglamentavimą, paslaugų teikimą gyventojams ir verslui – įgyvendinimo.

Priemonės tikslas – siekiant socialinės ir ekonominės plėtros, vykdyti ir (ar) kryptingai tęsti viešųjų politikų (profesinio mokymo, mokslo ir studijų, sveikatos priežiūros sistemos, socialinių paslaugų ir darbo rinkos) reformas.

Remiamos veiklos:

skirtos profesinio mokymo, mokslo ir studijų reformai atlikti:

valstybinių profesinio mokymo įstaigų tinklo optimizavimo decentralizuojant jų valdymą, pertvarkant jas į viešąsias profesinio mokymo įstaigas modelio vykdymas, jo patikrinimas ir išplėtimas iki profesinio mokymo programų tinklo optimizavimo lygmens;

konkursinio programinio finansavimo modelio parengimas ir įgyvendinimas – Lietuvos mokslo tarybos ekspertinių gebėjimų ir funkcijų stiprinimas;

mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės sistemos sukūrimas ir įgyvendinimas;

skirtos privačių įdarbinimo agentūrų paslaugų teikimo reformai atlikti:

galimybių studijų, tyrimų, situacijos analizių, metodikų, rekomendacijų, skirtų privačių įdarbinimo agentūrų paslaugų teikimo reformai įgyvendinti, rengimas;

privačių įdarbinimo agentūrų licencijavimo ar atestavimo sistemos sukūrimas ir įdiegimas;

skirtos darbo rinkos valdymo sistemos pertvarkos modeliui parengti ir įdiegti:

teisinės bazės ir institucinės sąrangos analizės, galimybių studijų, koncepcijų, teisės aktų projektų rengimas;

keitimasis patirtimi su kitų ES valstybių narių užimtumo politiką įgyvendinančiomis institucijomis, seminarų ir pažintinių vizitų organizavimas;

galimų darbo rinkos sistemos valdymo modelių parengimas ir diegimas;

skirtos Kvalifikacijų tarnybos valdymo sistemai sukurti:

Kvalifikacijų tarnybos valdymo sistemos kūrimas, jos efektyvios veiklos užtikrinimo modelio parengimas, šios tarnybos valdymo sistemos projekto ir būtinų teisės aktų parengimas;

profesinių standartų ir kvalifikacijų registro sukūrimas, administravimo ir informacinių sistemų įdiegimas ir plėtojimas Kvalifikacijų tarnyboje;

skirtos socialinių paslaugų licencijavimo sistemai sukurti:

socialinių paslaugų licencijavimo informacinės sistemos sukūrimas ir įdiegimas;

studijų, tyrimų atlikimas, analizių ir rekomendacijų teisės aktų, reglamentuojančių socialinių paslaugų licencijavimo sistemos administravimą, klausimais rengimas;

keitimasis gerąja praktika su kitų ES valstybių narių socialinių paslaugų kokybės vertinimą, priežiūrą ir kontrolę vykdančiomis institucijomis, kuriant ir plėtojant socialinių paslaugų licencijavimo sistemą;

skirtos sveikatos priežiūros reformos tęstinumui užtikrinti:

savivaldybių vykdomos visuomenės sveikatos priežiūros analizė, paslaugų apimties nustatymas, stebėsenos sistemos sukūrimas, paslaugų teikimo modelių parengimas;

visuomenės sveikatos priežiūros specialistų rengimo, kvalifikacijos tobulinimo, poreikio planavimo sistemos sukūrimas;

poveikio visuomenės sveikatai vertinimo tobulinimas ir plėtra;

Lietuvos nacionalinės sveikatos sistemos valdymo ekstremalių sveikatai situacijų atvejais teisinės bazės analizė ir tobulinimas, keitimosi informacija apie ekstremalių sveikatai situacijų valdymą gerinimas, veiklos reglamentavimas;

visuomenės sveikatos rizikos veiksnių valdymui gerinti skirti tyrimai, analizės, teisinės bazės tobulinimas, metodikų, rekomendacijų, veiklos algoritmų, stebėsenos mechanizmų parengimas, prevencijos priemonių planavimo krypčių nustatymas;

sveikatos priežiūros teikiamų paslaugų atitikties gyventojų poreikiams vertinimo (stebėsenos) sistemos sukūrimas ir įdiegimas;

optimalaus sveikatos priežiūros paslaugų poreikio Lietuvos apskrityse nustatymas;

optimalaus savivaldybės ir apskrities ligoninių vidinės struktūros modelio parengimas;

darbuotojų mokymas, remiamas tiek, kiek jo reikia šios priemonės veikloms įgyvendinti ir pagal priemonę įgyvendinamų projektų tikslams ir rezultatams pasiekti.“

4.7.2. Išbraukti poskirsnio „Galimi pareiškėjai“ devintąją ir dešimtąją pastraipas.

4.7.3. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelės trečiąją eilutę taip:

 

„Rezultato

parengta galimybių studija, skirta privačių įdarbinimo agentūrų paslaugų teikimo reformai įgyvendinti

skaičius

1

papildomas rodiklis, kurio reikia priemonės įgyvendinimo stebėsenai atlikti ir projekto kokybei užtikrinti“.

 

4.8. XV skirsnyje „VP1-4.3-VRM-03-V priemonė „Ekonominės veiklos reglamentavimo tobulinimas, kita verslo aplinka“:

4.8.1. Išdėstyti poskirsnį „Galimi pareiškėjai“ taip:

 

„Galimi pareiškėjai

 

Projektus pagal priemonę įgyvendina:

valstybės institucijos ir įstaigos;

viešosios įstaigos.“

4.8.2. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:

 

„Rodiklio tipas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje

(2015 metais)

Rodiklio paskirtis

Rezultato

sukurtas kontaktinis centras (organizacinių, teisinių, techninių ir finansinių sąlygų, užtikrinančių kontaktinio centro veikimą, sudarymas)

skaičius

1

papildomas rodiklis, kurio reikia priemonės įgyvendinimo stebėsenai atlikti ir projekto kokybei užtikrinti

Produkto

geresnio reglamentavimo projektai, finansuoti ES struktūrinės paramos lėšomis

skaičius

14

veiksmų programos rodiklis“.

 

 

 

MINISTRAS PIRMININKAS                                                              ANDRIUS KUBILIUS

 

 

 

FINANSŲ MINISTRAS                                                                        ALGIRDAS ŠEMETA