LIETUVOS RESPUBLIKOS ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL LIETUVOS KAIMO PLĖTROS 2007–2013 METŲ PROGRAMOS PRIEMONĖS „ŽEMĖS ŪKIO IR MIŠKININKYSTĖS PLĖTRA IR PRITAIKYMO INFRASTRUKTŪRA“ VEIKLOS SRITIES „ŽEMĖS KONSOLIDACIJA“ ĮGYVENDINIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO

 

2011 m. balandžio 27 d. Nr. 3D-370

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. rugsėjo 15 d. nutarimu Nr. 1120 (Žin., 1998, Nr. 83-2327; 2010, Nr. 125-6405), 8 ir 9.2 punktais, atsižvelgdamas į 2005 m. rugsėjo 20 d. Tarybos reglamento (EB) Nr. 1698/2005 dėl Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai (EŽŪFKP) paramos kaimo plėtrai (OL 2005 L 277, p. 1), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2009 m. gegužės 25 d. Tarybos reglamentu (EB) Nr. 473/2009 (OL 2009 L144, p. 3), ir į 2006 m. gruodžio 15 d. Komisijos reglamento (EB) Nr. 1974/2006, nustatančio išsamias Tarybos reglamento (EB) Nr. 1698/2005 dėl Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai (EŽŪFKP) paramos kaimo plėtrai taikymo taisykles (OL 2006 L 368, p. 15), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2010 m. vasario 8 d. Komisijos reglamentu (ES) Nr. 108/2010 (OL 2010 L 36, p. 4), nuostatas ir siekdamas efektyviai panaudoti EŽŪFKP lėšas,

tvirtinu Lietuvos kaimo plėtros 2007–2013 metų programos priemonės „Žemės ūkio ir miškininkystės plėtra ir pritaikymo infrastruktūra“ veiklos srities „Žemės konsolidacija“ įgyvendinimo taisykles (pridedama).

 

 

 

Žemės ūkio ministras                                                           Kazys Starkevičius


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro

2011 m. balandžio 27 d. įsakymu Nr. 3D-370

 

LIETUVOS KAIMO PLĖTROS 2007–2013 METŲ PROGRAMOS PRIEMONĖS „ŽEMĖS ŪKIO IR MIŠKININKYSTĖS PLĖTRA IR PRITAIKYMO INFRASTRUKTŪRA“ VEIKLOS SRITIES „ŽEMĖS KONSOLIDACIJA“ ĮGYVENDINIMO TAISYKLĖS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Lietuvos kaimo plėtros 2007–2013 metų programos priemonės „Žemės ūkio ir miškininkystės plėtra ir pritaikymo infrastruktūra“ veiklos srities „Žemės konsolidacija“ įgyvendinimo taisyklės (toliau – Taisyklės) parengtos vadovaujantis 2005 m. rugsėjo 20 d. Tarybos reglamentu (EB) Nr. 1698/2005 dėl Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai (EŽŪFKP) paramos kaimo plėtrai (OL 2005 L 277, p. 1), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2009 m. gegužės 25 d. Tarybos reglamentu (EB) Nr. 473/2009 (OL 2009 L 144, p. 3), 2006 m. gruodžio 15 d. Komisijos reglamentu (EB) Nr. 1974/2006, nustatančiu išsamias Tarybos reglamento (EB) Nr. 1698/2005 dėl Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai (EŽŪFKP) paramos kaimo plėtrai taikymo taisykles (OL 2006 L 368, p. 15), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2010 m. vasario 8 d. Komisijos reglamentu (EB) Nr. 108/2010 (OL 2010 L 36, p. 4), Lietuvos Respublikos žemės įstatymu (Žin., 1994, Nr. 34-620; 2004, Nr. 28-868), Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. vasario 13 d. nutarimu Nr. 189 „Dėl valstybės institucijų, savivaldybių ir kitų juridinių asmenų, atsakingų už Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai priemonių įgyvendinimą, paskyrimo“ (Žin., 2007, Nr. 22-839; 2009, Nr. 43-1667), Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. birželio 27 d. nutarimu Nr. 697 „Dėl žemės konsolidacijos projektų rengimo ir įgyvendinimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2005, Nr. 80-2901; 2010, Nr. 155-7873), Lietuvos kaimo plėtros 2007–2013 m. programa, patvirtinta 2007 m. spalio 19 d. Komisijos sprendimu Nr. C (2007) 5076 (toliau – Programa), Lietuvos kaimo plėtros 2007–2013 metų programos administravimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2007 m. balandžio 6 d. įsakymu Nr. 3D-153 (Žin., 2007, Nr. 41-1562; 2009, Nr. 21-834) (toliau – Administravimo taisyklės).

 

II. SUTRUMPINIMAI IR SĄVOKOS

 

2. Šiose Taisyklėse vartojami sutrumpinimai:

Agentūra – Nacionalinė mokėjimo agentūra prie Žemės ūkio ministerijos.

EŽŪFKP – Europos žemės ūkio fondas kaimo plėtrai.

Ministerija – Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija.

PAK – Projektų atrankos komitetas.

3. Taisyklėse vartojamos sąvokos:

Bendrosios išlaidos – atlyginimas inžinieriams, architektams, konsultantams, ir ekspertams, konsultuojantiems techniniais, ekonominiais ir organizaciniais projekto rengimo ir įgyvendinimo klausimais, kai tokios paslaugos nėra tęstinė ar periodinė veikla, susijusi su asmens įprastine veikla ir išlaidomis, taip pat statinio projekto (įskaitant ekspertizę) rengimo išlaidos, projekto techninio tyrimo, patentų ir licencijų įsigijimo išlaidos.

Projektas – visuma dokumentų, kuriuose nurodomi verslo plane (projekto apraše) numatyti veiksmai, pagrįsti paramos paraiškoje, jos prieduose ir tam tikrose duomenų bazėse esama informacija ir pinigų suma numatytiems projekto tikslams pasiekti.

Projekto aprašas – laisvos formos dokumentas, kuriame numatomas projekto poreikis, nurodomi tiesioginiai ir netiesioginiai naudos gavėjai, išvardijamos problemos, aprašomos alternatyvos ir pasirinkti projekto tikslai, uždaviniai, ES politika, planuojami rezultatai ir poveikį atitinkantys sprendimai, pagrindžiamos tinkamos finansuoti išlaidos ir viešo projekto nauda, įvertinama rizika, rezultatų tęstinumas.

Projekto kontrolės laikotarpis – penkerių metų laikotarpis nuo paramos sutarties pasirašymo dienos, per kurį tikrinama, kaip paramos gavėjas laikosi projekte ir paramos sutartyje numatytų įsipareigojimų.

Žemės konsolidacija – žemėtvarkos dalis, kai kompleksiškai pertvarkomos tam tikroje kaimo gyvenamosios vietovės teritorijoje esančių žemės sklypų ribos, šiuos žemės sklypus sujungiant taip, kad būtų suformuotos racionaliai tvarkomos žemės ūkio valdos, pagerinta jų struktūra, sukurta reikiama kaimo infrastruktūra ir įgyvendinti kiti žemės ūkio, kaimo plėtros ir aplinkos apsaugos politikos tikslai ir uždaviniai. Žemės konsolidacija vykdoma pagal žemės konsolidacijos projektą.

Žemės konsolidacijos projektas – žemėtvarkos projektas, pagal kurį kompleksiškai pertvarkomos tam tikroje kaimo vietovės teritorijoje esančių žemės sklypų ribos.

Žemės konsolidacijos projekto rengimo organizatorius – VĮ Valstybės žemės fondas.

Žemės ūkio valda (toliau – valda) žemės ūkio veiklos ar alternatyviosios veiklos subjekto plėtojamos žemės ūkio veiklos ir (arba) alternatyviosios veiklos gamybos vienetų visuma, susijusi bendrais teisiniais, techniniais ir ekonominiais santykiais.

4. Kitos šiose Taisyklėse vartojamos sąvokos apibrėžtos Programoje, Administravimo taisyklėse ir kituose teisės aktuose.

 

III. PRIEMONĖS TIKSLAI

 

5. Priemonės bendrasis tikslas – sudaryti tinkamas sąlygas infrastruktūros plėtrai, kuri pagerintų žemės ir miškų ūkio konkurencingumą.

5. Priemonės specialieji tikslai:

5.1. gerinti kaimo vietovių gyventojų darbo sąlygas;

5.2. gerinti kaimo ir miško vietovių infrastruktūros įrangą.

6. Veiklos tikslai pagal žemės konsolidacijos projektą, parengtą konkrečiai teritorijai:

6.1. suformuoti racionaliai tvarkomas žemės ūkio valdas ir pagerinti jų struktūrą;

6.2. sudaryti tinkamas prielaidas infrastruktūrai gerinti;

6.3. sudaryti tinkamas prielaidas vietovėse įgyvendinti kitus žemės ūkio, kaimo plėtros ir aplinkos apsaugos politikos tikslus ir uždavinius.

 

IV. REMIAMA VEIKLA

 

7. Pagal priemonės veiklos sritį remiama veikla – žemės konsolidacijos projektų rengimo organizavimas, projektų rengimas ir įgyvendinimas.

 

V. paramos dydis

 

8. Kvietimui teikti paraiškas pagal priemonės veiklos sritį numatyta skirti paramos suma nustatoma atskiru žemės ūkio ministro įsakymu.

9. Paramos dydis skaičiuojamas atsižvelgiant tik į tinkamas finansuoti išlaidas. Pagal priemonės veiklos sritį finansuojama iki 100 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.

10. Didžiausia paramos suma vienam projektui pagal veiklos sritį – 1 381 120 Lt (vienas milijonas trys šimtai aštuoniasdešimt vienas tūkstantis vienas šimtas dvidešimt litų). Į šią sumą neįskaičiuojamas pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokestis (toliau – PVM), kuris finansuojamas pagal šių Taisyklių 21 punktą.

11. Projekto teritorijoje pareiškėjas paramą žemės konsolidacijos projekto rengimui organizuoti, projektui parengti ir jį įgyvendinti gali gauti tik vieną kartą.

12. Didžiausia paramos suma negali viršyti 900 Lt už ha, o bendra paramos suma negali viršyti 50 procentų vidutinės žemės rinkos vertės, nustatytos pagal žemės verčių žemėlapius. Paraiškos pateikimo metu vieno žemės konsolidacijos projekto dalyvio žemės sklypų plotas projekte gali sudaryti ne daugiau kaip 30 procentų žemės konsolidacijos projekto teritorijos.

 

VI. GALIMI PAREIŠKĖJAI

 

13. Pareiškėju gali būti VĮ Valstybės žemės fondas.

14. Pareiškėjui parama negali būti suteikiama, jei:

14.1. jis bankrutuoja arba jis yra likviduojamas;

14.2. paramos paraiškoje arba pridedamuose dokumentuose ar pagal Agentūros paklausimą pateiktuose dokumentuose Agentūrai pateikė neteisingą informaciją;

14.3. yra priimtas galutinis sprendimas dėl:

14.3.1. pareiškėjo kitos sutarties dėl paramos skyrimo iš ES ir (arba) Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų pažeidimo. Tokiu atveju pareiškėjas neturi teisės pretenduoti į paramą vienerius metus nuo galutinio sprendimo priėmimo;

14.3.2. paramos mokėjimo nutraukimo dėl padaryto pažeidimo. Tokiu atveju pareiškėjas neturi teisės pretenduoti į paramą vienerius metus nuo galutinio sprendimo priėmimo;

14.3.3. pareiškėjo įvykdytos nusikalstamos veikos ar administracinio teisės pažeidimo, susijusio (-ios) su parama. Tokiu atveju pareiškėjas neturi teisės pretenduoti į paramą dvejus metus nuo galutinio sprendimo priėmimo;

14.4. siekdamas palankaus sprendimo bandė daryti įtaką Agentūrai arba Ministerijai;

14.5. dėl subjektyvių priežasčių neįvykdęs ankstesnio projekto verslo plane užsibrėžtų tikslų ir priežiūros rodiklių netenka teisės kreiptis paramos pagal investicines priemones iki tol, kol nebus pašalinti veiklos trūkumai.

 

VII. TINKAMUMO KRITERIJAI paramai gauti

 

15. Tinkamumo kriterijai paramai gauti yra šie:

15.1. paraišką teikia subjektas, įvardytas tinkamu pareiškėju šių Taisyklių VI skyriuje;

15.2. projektas atitinka šių Taisyklių III skyriuje nurodytus tikslus;

15.3. projekto veikla ir išlaidos yra susijusios su Taisyklių IV skyriuje nurodyta remiama veikla;

15.4. žemės konsolidacijos projektas, pasibaigus jo įgyvendinimo laikotarpiui, turi atitikti aplinkosaugos reikalavimus;

15.5. pertvarkomi žemės sklypai turi būti kaimo gyvenamojoje vietovėje. Didelės gamtinės vertės teritorijoje (įskaitant NATURA 2000 plotus) žemės konsolidacijos projektai nerengiami;

15.6. pareiškėjas turi Agentūrai pateikti sprendimą dėl projekto rengimo tikslingumo ir preliminarios projekto teritorijos planą, kuriame būtų pažymėtos preliminarios projekto teritorijos ribos ir visi į šią teritoriją įeinantys privačios ir valstybinės žemės sklypai;

15.7. pertvarkyti žemės sklypus turi pageidauti ne mažiau kaip 5 žemės sklypų, esančių vienoje arba keliose bendrą ribą turinčiose kadastro vietovėse, ir ne mažiau kaip 5 savininkai, savivaldybės taryba ar valstybinės žemės patikėtiniai;

15.8. žemės konsolidacijos projekto teritorijos plotas turi būti ne mažesnis kaip 100 ha;

15.9. pareiškėjas turi įrodyti, kad žemės konsolidacijos projektas pagerins projekto teritorijoje esančių žemės sklypų formą ir (arba) dydį;

15.10. pareiškėjas turi būti atsiskaitęs su Lietuvos Respublikos biudžetu ir Valstybinio socialinio draudimo fondu;

15.11. pareiškėjas turi užtikrinti, kad projekte numatytos išlaidos nebuvo, nėra ir nebus finansuojamos iš kitų nacionalinių programų ir ES fondų;

15.12. pareiškėjas turi tvarkyti arba įsipareigoti tvarkyti buhalterinę apskaitą Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka;

15.13. pareiškėjas turi įsipareigoti be rašytinio Agentūros sutikimo nekeisti projekto įgyvendinimo vietos ir sąlygų, neparduoti ir kitaip neperleisti kitam asmeniui už paramos lėšas įgyto turto mažiausiai penkerius metus nuo paramos sutarties pasirašymo datos;

15.14. išlaidos turi būti pagrįstos projekto aprašo rengimo metu atliktais skaičiavimais, pagal sudarytas sąmatas.

 

VIII. TINKAMOS IR NETINKAMOS FINANSUOTI IŠLAIDOS

 

16. Tinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos su projekto rengimo organizavimu, projekto rengimu ir įgyvendinimu susijusios išlaidos, patirtos ne anksčiau kaip prieš 2 metus iki paramos paraiškos pateikimo Agentūrai dienos. Projektai, kuriems skiriama parama, turi būti įgyvendinti ir paramos lėšos išmokėtos iki 2015 m. gruodžio 31 d.

17. Projekte turi būti numatytos visos išlaidos, kurios susijusios su projekto rengimo organizavimu, su jo rengimu ir įgyvendinimu, tačiau iš paramos lėšų finansuojamos tik tinkamos finansuoti ir būtinos projektui įgyvendinti išlaidos ir ne daugiau nei numatytas paramos dydis. Pareiškėjas projekto apraše ir pridedamuose dokumentuose turi įrodyti, kad projektui įgyvendinti numatytos išlaidos yra pagrįstos, realios ir būtinos.

18. Tinkamomis finansuoti pripažįstamos išlaidos:

18.1. būtinos projektui rengti ir įgyvendinti ir numatytos paramos sutartyje;

18.2. pareiškėjo padarytos rengiant ir įgyvendinant projektą ir ne anksčiau kaip prieš 2 metus iki paramos paraiškos pateikimo dienos. Tačiau šios išlaidos nefinansuojamos, jeigu parama projektui neskiriama arba išlaidos nėra nurodytos tinkamų finansuoti išlaidų sąraše pagal Taisyklių 19 punktą arba jei jos padarytos nesilaikant pirkimo procedūrų, nurodytų Administravimo taisyklėse;

18.3. bendrosios išlaidos, kurios yra tiesiogiai susijusios su projekto rengimo organizavimu, projekto rengimu ir administravimu ir kurios yra patirtos ne anksčiau kaip prieš 2 metus iki paramos paraiškos pateikimo dienos, tačiau, jei parama projektui neskiriama arba jei pirkimai atlikti nesilaikant pirkimo procedūrų, nurodytų Administravimo taisyklėse, nefinansuojamos;

18.4. faktiškai padarytos ir užregistruotos paramos gavėjo apskaitoje išlaidos, pagrįstos dokumentų originalais arba nustatyta tvarka patvirtintomis kopijomis.

19. Išlaidų kategorijos:

19.1. žemės konsolidacijos projekto rengimo organizavimas ir parengiamieji darbai. Projekto rengimo organizavimą sudaro projekto rengimo organizatoriaus veikla, valstybinės žemės sklypų kadastro duomenų nustatymas ir įregistravimas Nekilnojamojo turto registre. Projekto rengimo organizavimo išlaidos negali sudaryti daugiau kaip 25 procentų projektui numatytos paramos vertės. Projekto rengimo organizavimo išlaidos nustatomos pagal faktiškai dirbtas darbo valandas ir nustatytą darbo valandos vertę. Darbo vidutinio valandinio atlygio vidutinė vertė nustatoma vadovaujantis Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės tyrimų duomenimis;

19.2. žemės konsolidacijos projekto žemės vertinimo plano parengimo paslaugos;

19.3. projektavimo paslaugos;

19.4. žemės konsolidacijos projekto viešo svarstymo ir derinimo organizavimo paslaugos;

19.5. žemės konsolidacijos projekto įgyvendinimo ir sprendinių techninio projekto parengimo paslaugos;

19.6. bendrosios išlaidos. Bendrosios išlaidos negali sudaryti daugiau kaip 10 procentų projektui numatytos paramos vertės. Konsultantų paslaugos paraiškai parengti ir administruoti negali sudaryti daugiau kaip 2 procentų projektui numatytos paramos vertės;

19.7. projekto viešinimo išlaidos, patirtos vadovaujantis Informavimo apie Lietuvos kaimo plėtros 2007–2013 metų programą ir suteiktos paramos viešinimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2007 m. balandžio 26 d. įsakymu Nr. 191 (Žin., 2007, Nr. 48-1868).

20. Netinkamos finansuoti išlaidos:

20.1. išlaidos, nesusijusios su projektu ir remiama veikla ir neįvardytos šių Taisyklių 19 punkte;

20.2. išlaidos ar jų dalis, patirtos perkant prekes, darbus ar paslaugas, nesilaikant pirkimo procedūrų, numatytų Administravimo taisyklėse;

20.3. išlaidos, susijusios su nuomos sutartimi, pavyzdžiui, nuomos mokestis, palūkanų mokėjimo, netiesioginės išlaidos, draudimo įmokos ar renovacija.

21. Kai paramos gavėjas yra valstybės arba savivaldybės institucija ar įstaiga, arba kitas viešasis juridinis asmuo, vykdantis valstybės ar savivaldybių veiklą, kaip ji apibrėžta Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatymo 2 straipsnio 38 dalyje, pirkimo ir (arba) importo PVM yra netinkamas finansuoti iš paramos lėšų. Tokiu atveju PVM nuo apmokestinamosios prekių ir (ar) paslaugų, už kurias mokama iš EŽŪFKP ir bendrojo finansavimo lėšų, vertės, kurio paramos gavėjas pagal Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatymą neturi ar negalėtų turėti galimybės įtraukti į PVM atskaitą, yra apmokamas iš šiam tikslui skirtų Ministerijos bendrųjų valstybės biudžeto asignavimų.

 

IX. Paramos PARAIŠKOS PILDYMO, TEIKIMo, REGISTRAVIMo IR VERTINIMO TVARKA

 

22. Paramos paraiškos formos pateikiamos šių Taisyklių prieduose ir skelbiamos Ministerijos ir Agentūros interneto svetainėse adresais: www.zum.lt, www.nma.lt ir www.paramakaimui.lt.

23. Paramos paraiška ir (arba) dokumentai turi būti pildomi lietuvių kalba. Kita kalba užpildytos paramos paraiškos ir jų priedai nepriimami.

24. Paramos paraiška ir jos priedai turi būti pateikti spausdintine forma (surinkti kompiuteriu). Ranka užpildytos paramos paraiškos nepriimamos.

25. Paramos paraiškas priima iš pareiškėjo ir registruoja Agentūra pagal numatomą projekto įgyvendinimo vietą Administravimo taisyklėse nurodytais adresais. Paramos paraiška ir (arba) papildomi dokumentai turi būti pateikti asmeniškai ar per įgaliotą asmenį. Kitais būdais (pvz., paštu, per kurjerį, faksu arba elektroniniu paštu ir t. t.) arba kitais adresais pateiktos paraiškos nepriimamos.

26. Turi būti pateikiamas vienas originalus paramos paraiškos ir pridedamų dokumentų egzempliorius. Pateikiami paramos paraiškos ir jos priedų originalai turi būti įsegti į segtuvą.

27. Pareiškėjas privalo pasirašyti kiekvieną paramos paraiškos ir pridedamų dokumentų lapą.

28. Paramos paraiškų vertinimas atliekamas Administravimo taisyklių nustatyta tvarka. Paramos paraiškos vertinimas negali trukti ilgiau kaip 3 mėnesius nuo paramos paraiškų rinkimo laikotarpio pabaigos. Į 3 mėnesių paraiškų vertinimo terminą neįskaičiuojamas paklausimų pareiškėjui bei patikrų vietoje atlikimo terminas.

29. Užregistravus paramos paraišką, pirmiausia, atliekamas administracinės atitikties tikrinimas, kuris negali trukti ilgiau kaip 3 darbo dienas. Paramos paraiškų administracinės atitikties tikrinimas atliekamas Administravimo taisyklių nustatyta tvarka.

30. Paramos paraiškos tinkamumo skirti paramą vertinimo metu nustatoma, ar projektas tinkamas gauti paramą ir galima paramos suma, suapvalinta iki sveikųjų skaičių.

 

X. PARAMOS PARAIŠKŲ PIRMUMO VERTINIMAS

 

31. Paramos paraiškų pirmumo vertinimas atliekamas Administravimo taisyklių nustatyta tvarka.

32. Pirmumo kriterijai:

32.1. projektas apima didesnį žemės konsolidacijos projekte dalyvaujančių asmenų skaičių;

32.2. projektas susijęs su kitais kompleksinio teritorijos pertvarkymo uždaviniais: kaimo infrastruktūros plėtra, žemės ūkio paskirties žemės apželdinimu mišku, vietos plėtros strategijų įgyvendinimu ir kitų žemės ūkio, kaimo plėtros bei aplinkos apsaugos politikos tikslų ir uždavinių įgyvendinimu (tai turi atsispindėti Vietos plėtros strategijose ar joms prilygstančiuose dokumentuose).

33. Jeigu paramos paraiškoje ar jos prieduose nėra duomenų, leidžiančių nustatyti projekto atitiktį prioritetiniam kriterijui, laikoma, kad projektas jo neatitinka.

 

XI. PROJEKTŲ TVIRTINIMAS IR PARAMOS SUTARČIŲ SUDARYMAS

 

34. Bendrieji projektų tvirtinimo reikalavimai:

34.1. rekomendacijoms dėl projektų tinkamumo priimti, organizuojamas PAK posėdis, kuris priima rekomendacinio pobūdžio sprendimą dėl projektų tinkamumo gauti paramą;

34.2. priimant rekomendacinį sprendimą dėl projekto tinkamumo turi būti užtikrinama, kad, sudarius paramos sutartis, nebūtų viršyta projektui nustatyta didžiausia leistina paramos suma.

35. Projektų tvirtinimas po atrankos:

35.1. po PAK posėdžio rekomendacijų, galutinį sprendimą dėl paramos ir PVM sumos, kuri pagal Taisyklių 21 punktą finansuojama iš Ministerijos bendrųjų valstybės asignavimų skyrimo priima Ministerija. Apie tokį sprendimą Agentūra informuojama per 5 darbo dienas nuo jo priėmimo dienos;

35.2. Agentūra apie sprendimą dėl paramos skyrimo ar neskyrimo informuoja pareiškėją registruotu laišku per 5 darbo dienas nuo Ministerijos sprendimo gavimo dienos. Informacija apie priimtus sprendimus skirti paramą skelbiama Agentūros interneto svetainėje (www.nma.lt), nurodant pareiškėją, projekto pavadinimą, paramos paraiškos kodą ir prašomą paramos sumą ir PVM sumos, kuri pagal Taisyklių 21 punktą finansuojama iš Ministerijos bendrųjų valstybės asignavimų, taip pat nurodomas bendras galutiniam projekto vertinimo etapui atrinktų registruotų paramos paraiškų bei projektų, kuriems priimtas sprendimas skirti paramą, skaičius;

35.3. apie sprendimą atmesti projektą Agentūra pareiškėjui per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos registruotu laišku išsiunčia informacinį pranešimą, kuriame turi būti nurodytos projekto atmetimo priežastys, taip pat teisinis pagrindas ir tokio sprendimo apskundimo tvarka.

36. Agentūra, gavusi Ministerijos sprendimą skirti paramą, jeigu paramos sutarčiai rengti reikalingi papildomi duomenys ir (ar) dokumentai, per 3 darbo dienas išsiunčia pareiškėjui informacinį laišką, kuriame prašo per 10 darbo dienų nuo informacinio laiško gavimo dienos pateikti papildomus duomenis ir (ar) dokumentus. Gavusi reikiamus dokumentus ir (ar) duomenis arba jeigu jų nereikia, pagal pavyzdinės paramos sutarties formą parengia, suderina su pareiškėju ir išsiunčia pareiškėjui arba kviečia pareiškėją atvykti į Agentūrą pasirašyti suderinto paramos sutarties projekto bei nurodo pasiūlymo pasirašyti paramos sutartį galiojimo terminą, kuris bendruoju atveju negali būti ilgesnis kaip 10 darbo dienų nuo pasiūlymo išsiuntimo dienos. Šalims susitarus, šis terminas gali būti pratęstas.

37. Pareiškėjui per Agentūros nustatytą terminą nepasirašius paramos sutarties, parama neskiriama. Agentūra apie tai per 10 darbo dienų informuoja Ministeriją.

38. Pareiškėjas, pasirašęs paramos sutartį, tampa paramos gavėju.

39. Informacija apie pasirašytas paramos sutartis skelbiama Agentūros interneto svetainėje, nurodant paramos gavėją, projekto pavadinimą, paraiškos registracijos numerį ir skirtą paramos sumą, PVM sumą, kuri pagal Taisyklių 21 punktą mokama iš šiam tikslui skirtų ministerijos bendrųjų valstybės biudžeto asignavimų, taip pat nurodomas bendras pasirašytų sutarčių skaičius.

 

XII. MOKĖJIMO PRAŠYMO TEIKIMO, ADMINISTRAVIMO IR PARAMOS IŠMOKĖJIMO TVARKA

 

40. Paramos gavėjas po kiekvieno projekto įgyvendinimo etapo, kaip numatyta paramos sutartyje, pateikia nustatytos formos mokėjimo prašymą. Paramos gavėjas gali pateikti iki keturių mokėjimo prašymų neįskaitant avansinio mokėjimo ir įskaitant galutinį mokėjimo prašymą. Projekto trukmė negali viršyti 24 mėn.

41. Mokėjimo prašymo forma ir informacija apie pridedamus dokumentus pateikiama Agentūros interneto svetainėje www.nma.lt ir Ministerijos interneto svetainėje www.zum.lt.

42. Paramos gavėjas mokėjimo prašymą ir susijusius dokumentus turi užpildyti lietuvių kalba. Kita kalba užpildyti mokėjimo prašymai ir dokumentai nepriimami.

43. Paramos gavėjas turi pateikti vieną mokėjimo prašymo originalą, pažymėtą spaudu ORIGINALAS, ir vieną kopiją, pažymėtą spaudu KOPIJA, ir pridedamų dokumentų originalus, Agentūros darbuotojo arba notaro patvirtintas kopijas. Pateikiami dokumentų originalai, kurie pažymėti atitinkamu spaudu, grąžinami paramos gavėjui, o pasiliekamos patvirtintos spaudu „TIKRA“ kopijos.

44. Mokėjimo prašymus kartu su reikalaujamais priedais iš paramos gavėjo priima ir registruoja Agentūra.

45. Mokėjimo prašymai turi būti pateikti laiku (paramos sutartyje arba paramos paraiškoje numatytais terminais), asmeniškai ar per įgaliotą asmenį. Kitais būdais (pvz., paštu, faksu arba elektroniniu paštu) arba kitais adresais pateikti mokėjimo prašymai nebus priimami.

46. Pavėluotai pateikus mokėjimo prašymą, taikomos sankcijos, nustatytos Administravimo taisyklėse. Pavėluotai teikiami mokėjimo prašymai priimami 60 darbo dienų nuo paramos sutartyje arba paramos paraiškoje nustatytos datos. Vėliau pateikti mokėjimo prašymai nepriimami.

47. Jeigu paramos gavėjas dėl pateisinamų priežasčių nori pratęsti mokėjimo prašymo pateikimo terminą, jis iki atitinkamo termino pabaigos turi Agentūrai pateikti argumentuotą prašymą dėl termino pratęsimo arba dėl paramos objektų paskirstymo tarp paramos dalių. Agentūrai priėmus sprendimą atidėti mokėjimo prašymo pateikimo terminą, keičiama paramos sutartis.

48. Mokėjimo prašymą pateikus pavėluotai dėl nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių, paramos gavėjas turi Agentūrai raštu paaiškinti vėlavimo priežastis ir pateikti vėlavimo priežasties pagrindimo dokumentus.

49. Paramos gavėjo atsiskaitymai su tiekėjais turi vykti tik per finansines institucijas.

50. Mokėjimo prašymai vertinami Administravimo taisyklių nustatyta tvarka. Agentūra turi įvertinti mokėjimo prašymą ir Ministerijai pateikti pinigų užsakymo paraiškas per 40 darbo dienų nuo mokėjimo prašymo gavimo ir užregistravimo Agentūroje dienos. Į šį terminą neįskaičiuojamas paklausimų paramos gavėjui bei patikrų vietoje atlikimo laikas.

51. Šiai priemonės veiklos sričiai taikomi išlaidų kompensavimo ir (arba) išlaidų kompensavimo su avanso mokėjimu būdai.

52. Pagal išlaidų kompensavimo būdą paramos gavėjas pradeda įgyvendinti projektą savo lėšomis ir paramos sutartyje nustatytu periodiškumu Agentūrai teikia mokėjimo prašymus, kuriuose deklaruoja patirtas ir apmokėtas išlaidas, pridėdamas išlaidų pagrindimo ir apmokėjimo įrodymo dokumentus ir (arba) jų kopijas, patvirtintas paramos gavėjo ar jo įgalioto asmens parašu ir antspaudu.

53. Pagal išlaidų kompensavimo su avanso mokėjimu būdą:

53.1. paramos gavėjui gali būti suteikiamas avansas, kurio dydis gali būti iki 20 proc. nuo projektui numatytos paramos sumos:

53.1.1. paramos gavėjas, norintis gauti avansą, turi pateikti mokėjimo prašymą ir finansinės arba lygiavertės institucijos išduotą garantinį raštą, galiojantį ne mažiau kaip 42 mėn. nuo pateikimo Agentūrai, dėl avanso draudimo, atitinkančio 110 proc. avanso vertės;

53.1.2. institucija, garantiniu raštu suteikusi Agentūrai garantiją, atsako už Taisyklėse, Administravimo taisyklėse, Paramos sutartyje ir kituose ES teisės aktuose numatytus skolininko įsipareigojimus, susijusius su Lietuvos kaimo plėtros 2007–2013 metų programos priemone „Žemės ūkio ir miškininkystės plėtra ir pritaikymo infrastruktūra“ numatytus įsipareigojimus;

53.1.3. Agentūra grąžina garantinį raštą, kai paramos gavėjas pateikia įrodymus, kad įvykdė visus garantiniame rašte nurodytus reikalavimus, o Agentūra atliko visus būtinus patikrinimus, susijusius su pateiktos informacijos teisingumo patvirtinimu ir nustatė, kad tinkamų finansuoti išlaidų suma viršijo avanso sumą. Garantinis raštas grąžinamas per 30 kalendorinių dienų nuo atitinkamų dokumentų ir prašymo grąžinti garantinį raštą gavimo dienos;

53.2. gavęs avansą, paramos gavėjas pradeda įgyvendinti projektą ir pirmąjį mokėjimo prašymą kartu su ataskaitinio laikotarpio išlaidų pagrindimo bei išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentais ir (arba) jų patvirtintomis kopijomis teikia Agentūrai ne vėliau kaip po 3 mėnesių nuo avanso gavimo dienos. Kitų tarpinių ir galutinio mokėjimo prašymų pateikimo periodiškumas ir terminai nustatomi paramos sutartyje;

53.3. jeigu per 3 mėnesius nuo avanso gavimo dienos paramos gavėjas nepradeda įgyvendinti projekto ir nepatiria išlaidų, Agentūra nusavina garantiniame rašte numatytą sumą. Nusavinamą sumą pirmiausia prašoma sumokėti paramos gavėjo, pateikusio garantinį raštą. Paramos gavėjui per 30 dienų nuo laiško apie užstato nusavinimą gavimo dienos neapmokėjus nusavinamos sumos, nusavinimo reikalavimas pereina finansinei ar lygiavertei institucijai, išdavusiai garantinį raštą.

54. Paramos lėšos išmokamos Administravimo taisyklių nustatyta tvarka.

55. Baigęs įgyvendinti projektą, paramos gavėjas pateikia Agentūrai galutinį mokėjimo prašymą, kuriame deklaruoja visas per laikotarpį nuo paskutinio mokėjimo prašymo patirtas ir apmokėtas tinkamas finansuoti išlaidas bei galutinę projekto įgyvendinimo ataskaitą.

 

XIII. PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO PRIEŽIŪRA IR TIKRINIMAS

 

56. Paramos gavėjas Agentūrai projekto įgyvendinimo ataskaitas ir veiklos pagrindimo dokumentus teikia Administravimo taisyklėse nustatyta tvarka.

57. Patikrų vietoje atlikimo tvarka numatyta Administravimo taisyklėse.

 

XIV. SANKCIJOS

 

58. Paramos gavėjui nesilaikant paramos suteikimo reikalavimų ir (arba) pažeidžiant paramos sutarties sąlygas, ir (arba) nesilaikant paramos paraiškoje numatytų įsipareigojimų, taikomos sankcijos, numatytos Administravimo taisyklėse.

 

XV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

59. Projektų dokumentų saugojimo, apskundimo tvarką ir kitą šiose Taisyklėse nepateiktą informaciją reglamentuoja Administravimo taisyklės ir kiti teisės aktai.

60. Šios Taisyklės gali būti keičiamos Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro įsakymu.

61. Pasikeitus šiose Taisyklėse nurodytiems teisės aktams, tiesiogiai taikomos naujos tų teisės aktų nuostatos.

 

_________________

 


Lietuvos kaimo plėtros 2007–2013 metų

programos priemonės „Žemės ūkio ir

miškininkystės plėtra ir pritaikymo

infrastruktūra“ veiklos srities „Žemės

konsolidacija“ įgyvendinimo taisyklių

priedas

 

(Paramos paraiškos forma)

 

PARAMOS ParaiškA
pagal LIETUVOS Kaimo plėtros 2007–2013 metų PROGRAMOS priemonĖS „ŽEMĖS ŪKIO IR MIŠKININKYSTĖS PLĖTRA IR PRITAIKYMO INFRASTRUKTŪRA“
VEIKLOS SRITĮ „ŽEMĖS KONSOLIDACIJA

 

Nacionalinės mokėjimo agentŪros prie žemės ūkio ministerijos KAIMO PLĖTROS IR ŽUVININKYSTĖS PROGRAMŲ departamento |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| PARAMOS ADMINISTRAVIMO skyrius

 

|_|_|_|_| |_|_| |_|_| |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_ |_|_|

(paraiškos registracijos data ir registracijos numeris)

 

_____________________________________

(paraišką užregistravusio tarnautojo pareigos)

__________________

(vardas, pavardė)

______________

(parašas)

Paraiška vertinti priimta

[][]

Paraiška atmesta

[][]

 

I. INFORMACIJA APIE PAREIŠKĖJĄ

 

1. Valstybės įmonė Valstybės žemės fondas

2. Įmonės kodas

120093212

3. PVM mokėtojo kodas

200932113

Adresas / buveinė

(Pareiškėjo buveinės vieta, telefonas, faksas, el. paštas, kuriuo bus galima susisiekti su pareiškėju paraiškos vertinimo ir projekto įgyvendinimo metu)

Vilnius

Konstitucijos pr. 23A

Pašto indeksas LT-08105

Telefono Nr.

(8-5) 262 58 37

Fakso Nr.

(8-5) 262 16 72

El. paštas

info@vzf.lt

 

Kokiu būdu norite gauti informaciją apie paraiškos administravimo eigą?

PASTABA. Užpildykite tik vieną langelį.

Paštu

[][]

Elektroniniu paštu

[][]

 

II. INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ, KURIAM PRAŠOMA PARAMOS

 

1. KPP priemonė

ŽEMĖS ŪKIO IR MIŠKININKYSTĖS PLĖTRA IR PRITAIKYMO INFRASTRUKTŪRA

2. Priemonės veiklos sritis

1 veiklos sritis: Žemės konsolidacija (žemės konsolidacijos projektų rengimo organizavimas, paruošimas ir įgyvendinimas).

3. Projekto pavadinimas

(Nurodomas projekto, kuriam įgyvendinti prašoma paramos, pavadinimas)

4. Projekto įgyvendinimo vieta

(duomenys patikrai vietoje atlikti)

Savivaldybės pavadinimas

|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

Gyvenamosios vietovės pavadinimas

|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

5. Bendra projekto vertė su PVM, Lt

|_|_|_|_|_|_|_|_| Lt

(Bendra projekto vertė su tinkamomis ir netinkamomis finansuoti išlaidomis su PVM, litais)

6. Bendra projekto vertė be PVM

|_|_|_|_|_|_|_|_| Lt

(Bendra projekto vertė su tinkamomis ir netinkamomis finansuoti išlaidomis be PVM, litais)

7. Prašoma paramos suma, Lt

|_|_|_|_|_|_|_|_| Lt

Nurodoma prašoma paramos suma, litais

8. Prašoma lėšų suma PVM kompensuoti, Lt

|_|_|_|_|_|_|_|_| Lt

(Nurodoma iš paramos lėšų netinkama finansuoti PVM suma, kuri apmokama iš šiam tikslui skirtų ministerijos bendrųjų valstybės biudžeto asignavimų)

9. Planuojama projekto pradžia:

|_|_|_|_| |_|_| |_|_|

Nurodoma projekto įgyvendinimo pradžia (nuo planuojamos paramos sutarties pasirašymo datos)

10. Planuojama projekto pabaiga:

|_|_|_|_| |_|_| |_|_|

Nurodoma projekto įgyvendinimo pabaiga (iki paskutinio mokėjimo pateikimo Agentūrai)

11. Asmuo, atsakingas už projektą

(vardas, pavardė):

(pildyti, jei tai ne pareiškėjas)

Telefonas pasiteirauti

 

|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

 

|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

(Pareiškėjo įgalioto asmens, kuris bus atsakingas už projekto įgyvendinimo priežiūrą ir ataskaitų rengimą projekto įgyvendinimo metu, vardas, pavardė, pareigos, tel. Nr.)

 

III. PROJEKTO SANTRAUKA

 

Trumpas projekto esmės aprašymas

Trumpai (ne daugiau kaip 2–5 psl.) paaiškinama:

vieta, kurioje bus įgyvendinamas projektas;

kokioms problemoms spręsti reikalingas projektas, kodėl ir kam reikalingi projekto rezultatai?

kodėl pasirinktas būtent toks problemos sprendimo būdas?

kaip projektas atitinka KPP priemonę?

kokie projekto parengimo darbai jau atlikti?

kas bus atsakingas už projekto įgyvendinimą, kaip bus organizuojamas projekto įgyvendinimas?

 

 

IV. Projekto priežiūros rodikliai (pildoma atsižvelgiant į projekto pobūdį)

(Lentelėje nurodoma informacija paraiškos pateikimo dieną ir prognozuojamu laikotarpiu)

 

Eil. Nr.

Rodikliai

Mato vnt.

Prieš projektą

Po projekto įgyvendinimo

1.

Žemės sklypų skaičius

vnt

 

 

2.

Žemės konsolidacijos projekto metu pertvarkytos teritorijos plotas

ha

 

 

3.

Žemės konsolidacijos projekto dalyvių skaičius

dalyvis

 

 

4.

Žemės konsolidacijos projekte sprendžiamų kaimo infrastruktūros plėtros, žemės ūkio paskirties žemės apželdinimo mišku, vietos plėtros strategijų įgyvendinimo ir kitų žemės ūkio, kaimo plėtros bei aplinkos apsaugos politikos tikslų ir uždavinių įgyvendinimo (tai turi atsispindėti Vietos plėtros strategijose ar joms prilygstančiuose dokumentuose) problemų skaičius

vnt.

 

 

 

V. PROJEKTO ĮGYVENDINIMO PLANAS

(Projekte nurodomų ir (ar) planuojamų visų išlaidų kategorijos; jų pirkimo suma be PVM, PVM, pirkimo suma su PVM, įgyvendinimo trukmė (metai, mėn.), prašoma paramos suma ir bendra prašomos paramos suma, prašoma finansuoti PVM suma litais)     

 

Nr.

Išlaidų pavadinimas

Pirkimo suma be PVM, Lt

PVM, Lt

Pirkimo suma su PVM, Lt

Trukmė, mėn.

Prašoma paramos suma, Lt

Prašoma finansuoti PVM suma, apmokama pagal Taisyklių 21 punktą, Lt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

VI. TINKAMŲ IŠLAIDŲ SĄRAŠAS

(Šioje lentelėje nurodomos tinkamos finansuoti išlaidų kategorijos: išlaidų pavadinimas, vienetų kaina be PVM, vienetų skaičius, PVM ir bendra suma su PVM)

 

Nr.

Išlaidų pavadinimas

Suma be PVM, Lt

PVM, Lt

Bendra suma su PVM, Lt

Prašoma paramos suma, Lt

Prašoma finansuoti PVM suma, apmokama pagal Taisyklių 21 punktą

1.

Projekto rengimo organizavimo ir parengiamieji darbai (tarp jų projekto organizatoriaus veikla, valstybinės žemės sklypų kadastro duomenų nustatymas ir įregistravimas Nekilnojamojo turto registre )

 

 

 

 

 

2.

Projekto žemės vertinimo plano parengimo paslaugos

 

 

 

 

 

3.

Projektavimo paslaugos

 

 

 

 

 

4.

Projekto viešo svarstymo ir derinimo organizavimo paslaugos

 

 

 

 

 

5.

Projekto įgyvendinimo ir sprendinių techninio projekto parengimo paslaugos

 

 

 

 

 

6.

Viešinimo priemonės

 

 

 

 

 

7.

Bendrosios išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

VII. Projekto sąmatoje nurodytų išlaidų pagrindimas

(Šioje lentelėje trumpai pagrįskite, kodėl šios išlaidos yra būtinos ir kaip jos prisidės prie projekto tikslų įgyvendinimo. Turi būti atidžiai užpildyta ir pagrista, kad vertintojams neliktų abejonių dėl išlaidų pagrįstumo. Nepagristos, abejotinos išlaidos gali būti pripažintos kaip netinkamos, o tinkamų išlaidų bendra suma ir prašomos paramos dydis sumažinamas)

 

 

Išlaidų pavadinimas

Pagrindimas

1.

Projekto rengimo organizavimas ir parengiamieji darbai

 

2.

Projekto žemės vertinimo plano parengimo paslaugos

 

3.

Projektavimo paslaugos

 

4.

Projekto viešo svarstymo ir derinimo organizavimo paslaugos

 

5.

Projekto įgyvendinimo ir sprendinių techninio projekto parengimo paslaugos

 

6.

Viešinimo priemonės

 

7.

Bendrosios išlaidos

 

 

VIII. PROJEKTO FINANSAVIMO ŠALTINIAI

(Nurodoma, kaip pareiškėjas numato finansuoti projektą, jeigu projekto vertė didesnė negu galima didžiausia paramos suma. Turi būti numatytos lėšos, skirtos sumokėti už investicijos vertę su PVM, viršijančios galimos paramos dydį. Pareiškėjas privalo nurodyti finansavimo šaltinius)

 

 

Šaltinis

Suma, Lt

Nuoroda į patvirtinimo dokumentą ir (arba) informacijos šaltinį

1.

Paramos lėšos

 

(nurodomos paramos lėšos, nukreiptos kitam projekto etapui finansuoti)

|_|_|_|_|_|_|_|_|

Pildoma tik tuo atveju, jei projektas numatomas vykdyti daugiau nei vieną etapą. Šioje grafoje nurodoma, kiek planuojama teikti mokėjimo prašymų (ne daugiau kaip keturis) ir kokioms investicijoms, už kurias gauta parama bus naudojama antrajam ir (arba) n-ajam projekto etapui finansuoti

2.

Lėšos PVM finansuoti, skiriamos iš Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerijos bendrųjų valstybės biudžeto asignavimų

|_|_|_|_|_|_|_|_|

 

3.

Pareiškėjo lėšos

|_|_|_|_|_|_|_|_|

kita

4.

Paskola

 

(Nurodoma paskola, pagrįsta paskolos suteikimo galimybės įrodymo dokumentais)

|_|_|_|_|_|_|_|_|

[][] kredito įstaigos

 

[][] juridinio asmens

 

[][] fizinio asmens

5.

Bendra projekto vertė (1+2+3+4)

 

 

 

IX. INFORMACIJA APIE ES PARAMĄ

 

Ar esate gavęs ES investicinę paramą?

[][]Taip [][] Ne

 

Jei taip, užpildykite šią lentelę:

 

Paramos pavadinimas

Paramos suma, Lt

Paramos skyrimo data

Išmokėta paramos suma, Lt

Projekto įgyvendinimo pabaiga

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

X. INFORMACIJA APIE VALSTYBĖS PAGALBĄ

 

Ar per pastaruosius trejus metus buvo suteikta valstybės pagalba?

[][] Taip [][] Ne

 

Jei taip, užpildykite šią lentelę:

 

Finansavusi institucija

Pagalbos forma (finansinė parama, dotuojama paskola)

Paramos suma, Lt

Paramos skyrimo data

Išmokėta paramos suma, Lt

Pinigų gavimo data

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

XI. KITA INFORMACIJA (pildoma pareiškėjo)

(Šioje lentelėje pareiškėjas atsako į pateiktus klausimus, užbraukdamas kryželiu langelį ties žodžiu „Taip“ arba „Ne“)

 

1.

Ar esate atsiskaitęs su Valstybine mokesčių inspekcija?

[][] Taip [][] Ne

2.

Ar esate atsiskaitęs su Valstybiniu socialinio draudimo fondu?

[][] Taip [][] Ne

3.

Ar patvirtinate, kad projekte numatytos ir pagal šią priemonę finansuojamos išlaidos tuo pačiu metu nebuvo, nėra ir nebus finansuojamos iš kitų nacionalinių programų ir ES fondų?

[][] Taip [][] Ne

4.

Ar tvarkote buhalterinę apskaitą pagal Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytus reikalavimus?

[][] Taip [][] Ne

5.

Ar įsipareigojate be rašytinio Agentūros sutikimo nekeisti projekto įgyvendinimo vietos ir sąlygų, neparduoti ir kitaip neperduoti kitam asmeniui už paramos lėšas įgyto turto mažiausiai penkerius metus nuo paramos sutarties pasirašymo?

[][] Taip [][] Ne

6.

Ar užtikrinate projekto finansavimo šaltinį?

[][] Taip [][] Ne

7.

Ar įsipareigojate viešinti gautą paramą? Kokias viešinimo priemones naudosite?

[][] Taip [][] Ne

 

XII. TEIKIAMi DOKUMENTAI

(Šioje lentelėje pareiškėjas pasitikrina, ar jo pateikiama paraiška yra sukomplektuota, ir pažymi (kryželiu), kuriuos dokumentus pateikia, nurodydamas teikiamų dokumentų puslapių skaičių)

 

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas

Pažymėti X

Puslapių skaičius

1.

Projekto aprašas

[][]

|_|_|

2.

Aplinkos ministerijos Regioninio aplinkos apsaugos departamento pažyma apie numatomo įgyvendinti projekto atitiktį aplinkosaugos reikalavimams

[][]

|_|_|

3.

Aplinkos ministerijos Regioninio aplinkos apsaugos departamento atrankos išvada dėl numatomo įgyvendinti projekto planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo (jei reikia)

[][]

|_|_|

4.

Juridinio asmens steigimo dokumentai

[][]

|_|_|

5.

Juridinio asmens registravimo pažymėjimas

[][]

|_|_|

6.

Žemės konsolidacijos projekto rengimo organizatoriaus sprendimo dėl projekto rengimo tikslingumo nuorašas ir preliminarios projekto teritorijos planas, kuriame pažymėtos preliminarios projekto teritorijos ribos ir visi į šią teritoriją įeinantys privačios ir valstybinės žemės sklypai

[][]

|_|_|

7.

Projekto vadovo ir pagrindinių vykdytojų gyvenimo aprašymai (CV)

[][]

|_|_|

8.

Kiti dokumentai

[][]

|_|_|

 

XIII. PAREIŠKĖJO DEKLARACIJA

 

Aš, pretenduodamas gauti paramą pagal priemonės „Žemės ūkio ir miškininkystės plėtra ir pritaikymo infrastruktūra“ veiklos sritį „Žemės konsolidacija“, patvirtinu, kad:

1.            šioje paraiškoje ir prie jos pridėtuose dokumentuose pateikta informacija, mano žiniomis ir įsitikinimu, yra teisinga;

2.            prašoma parama yra mažiausia projektui įgyvendinti reikalinga suma;

3.            nesu pažeidęs jokios kitos sutarties dėl paramos skyrimo iš Europos Bendrijos arba Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų;

4.            aš nesu bankrutuojantis arba likviduojamas;

5.            man nežinomos kitos šiame dokumente nenurodytos priežastys, dėl kurių projektas negalėtų būti įgyvendintas, jo įgyvendinimas būtų atidedamas arba dėl kurių projektas nebūtų įgyvendintas nustatytu laikotarpiu;

6.            žinau, kad paraiška gali būti atmesta, jeigu joje pateikti ne visi prašomi duomenys (įskaitant šią deklaraciją);

7.            sutinku, kad paraiškoje pateikti duomenys būtų apdorojami ir saugomi informacinėje sistemoje;

8.            sutinku, kad mano tinkamumas gauti paramą bus vertinamas pagal mano pateiktus ir atitinkamais dokumentais pagrįstus duomenis bei viešuosiuose registruose esančius duomenis;

9.            esu informuotas, kad duomenys apie gaunamą (gautą) paramą bus viešinami visuomenės informavimo tikslais, taip pat gali būti perduoti audito ir tyrimų institucijoms siekiant apsaugoti Bendrijos finansinius interesus Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatyta tvarka;

10.          sutinku, kad informacija apie mano pateiktą paraišką, nurodant pareiškėjo pavadinimą, projekto pavadinimą, paraiškos kodą ir prašomą paramos sumą, būtų skelbiama Agentūros interneto svetainėje ir visa su šiuo projektu susijusi informacija būtų naudojama statistikos, vertinimo bei tyrimų tikslais;

11.          įsipareigoju klaidingai apskaičiuotą ir pervestą į mano atsiskaitomąją sąskaitą paramos sumą grąžinti Agentūrai;

12.          žinau, kad Agentūra gali patikrinti pateiktus duomenis ir atlikti patikrą vietoje, gauti papildomos informacijos apie mano projektą ir su juo susijusią veiklą. Pateiktus duomenis kontrolės tikslams gali panaudoti ir kitos Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos institucijos;

13.          esu informuotas, kad turiu teisę žinoti apie savo asmens duomenų tvarkymą, susipažinti su tvarkomais savo asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi, reikalauti ištaisyti, sunaikinti savo asmens duomenis arba sustabdyti savo asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys tvarkomi nesilaikant Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų. Esu informuotas, kad duomenų valdytojas yra Agentūra;

14.          sutinku, kad paraiškoje ir kituose Agentūrai teikiamuose dokumentuose esantys mano asmens ir kiti duomenys būtų apdorojami ir saugomi paramos administravimo informacinėse sistemose ir kad Agentūra gautų mano asmens ir kitus duomenis iš kitų juridinių asmenų, registrų ar duomenų bazių paramos administravimo klausimais.

 

Pareiškėjo pavadinimas, adresas, antspaudas

Valstybės įmonė Valstybės žemės fondas

Konstitucijos pr. 23A, Vilnius

Pareiškėjo atstovo vardas, pavardė, pareigos, parašas

 

Data, vieta

 

 

Jei projektą parengė ir paraišką padėjo užpildyti konsultantas, nurodykite:

 

Konsultanto vardas ir pavardė

|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

Institucijos pavadinimas

|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

Telefono ir fakso Nr.

|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

 

|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

____________

(parašas)

___________________________

(konsultanto vardas, pavardė)

 

_________________