LIETUVOS RESPUBLIKOS SAVIVALDYBIŲ TARYBŲ RINKIMŲ ĮSTATYMO 6, 35, 36, 38, 42, 43, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 85 STRAIPSNIŲ PAKEITIMO IR PAPILDYMO ĮSTATYMAS

 

2010 m. gegužės 18 d. Nr. XI-817

Vilnius

 

(Žin., 1994, Nr. 53-996; 2006, Nr. 143-5445; 2009, Nr. 46-1800)

 

1 straipsnis. 6 straipsnio pakeitimas

Pakeisti 6 straipsnį ir jį išdėstyti taip:

 

6 straipsnis. Draudimas papirkti rinkėjus ir rinkimų teisę turinčius asmenis

1. Draudžiama tiesiogiai ar netiesiogiai pirkti rinkėjų balsus, dovanomis ar kitokiu atlyginimu skatinti rinkėją ar rinkimų teisę turintį asmenį dalyvauti arba nedalyvauti rinkimuose ir (arba) balsuoti už arba prieš vieną ar kitą numatomą kelti kandidatu asmenį, kandidatą arba kandidatų sąrašą, taip pat žadėti už balsavimą atsilyginti rinkėjams po rinkimų turint tikslą paveikti rinkėjų valią dėl konkrečių politinių partijų ar kandidatų arba numatomų kelti kandidatais asmenų, ir taip trukdyti piliečiams įgyvendinti rinkimų teisę.

2. Rinkėjų papirkimu nelaikomas spausdintos medžiagos (politinės partijos ar kandidato arba numatomo kelti kandidatu asmens programos, biografijos ar kitokių informacinio turinio lankstinukų, kalendorių, atvirukų, lipdukų) ir ženkliukų, skirtų politinei partijai ar kandidatui arba asmeniui, kurį numatoma kelti kandidatu, propaguoti, neatlygintinas platinimas.

3. Rinkėjų ir rinkimų teisę turinčių asmenų papirkimo faktus tiria ir dėl jų sprendžia rinkimų komisijos Vyriausiosios rinkimų komisijos nustatyta tvarka. Apie nustatytą papirkimo faktą Vyriausioji rinkimų komisija paskelbia internete kartu su šį straipsnį pažeidusio kandidato pasižadėjimu laikytis draudimo papirkti rinkėjus ir rinkimų teisę turinčius asmenis. Rinkėjų ir rinkimų teisę turinčių asmenų papirkimo faktus pripažinus šiurkščiu šio įstatymo pažeidimu, atsiranda šiame ir kituose įstatymuose nustatytos pasekmės.“

 

2 straipsnis. 35 straipsnio pakeitimas

Pakeisti 35 straipsnį ir jį išdėstyti taip:

 

35 straipsnis. Kandidatų į savivaldybės tarybos narius iškėlimo pareiškiniai dokumentai

1. Partija turi įteikti Vyriausiajai rinkimų komisijai šiuos pareiškinius dokumentus:

1) pareiškimą dalyvauti rinkimuose;

2) savo registracijos dokumento nuorašą, taip pat gali pateikti partijos programą, rinkimų programą;

3) savivaldybių, kurių tarybų narių rinkimuose partija numato kelti kandidatus, sąrašą;

4) įgaliojimą atstovui rinkimams atstovauti partijai Vyriausiojoje rinkimų komisijoje, taip pat įgaliojimus atstovui rinkimams atstovauti partijai ir jos keliamiems kandidatams apygardų rinkimų komisijose;

5) dokumentą, patvirtinantį, kad yra sumokėtas rinkimų užstatas.

2. Jeigu partija paskutiniuose Seimo arba savivaldybių tarybų rinkimuose arba rinkimuose į Europos Parlamentą buvo iškėlusi kandidatus arba kandidatų sąrašus, ji turi teisę pateikti atitinkamos politinės kampanijos finansavimo ataskaitos kopiją.

3. Partija turi įteikti apygardos rinkimų komisijai šiuos pareiškinius dokumentus:

1) partijos atstovo rinkimams pasirašytą keliamų kandidatų į savivaldybės tarybos narius sąrašą, kuriame kandidatai surašyti iš eilės;

2) iškeltų kandidatų į savivaldybės tarybos narius rašytinius sutikimus būti šios partijos iškeltais kandidatais šioje rinkimų apygardoje, paties kandidato užpildytą kandidato į savivaldybės tarybos narius anketą ir jo gyventojų pajamų mokesčio bei gyventojo turto deklaracijų, pateiktų Valstybinei mokesčių inspekcijai, pagrindinių duomenų išrašus, patvirtintus mokesčių inspekcijos, kuriai deklaracijos buvo pateiktos, privačių interesų deklaraciją, taip pat Vyriausiosios rinkimų komisijos nustatytos formos pasižadėjimą laikytis draudimo papirkti rinkėjus ir rinkimų teisę turinčius asmenis. Kandidato į savivaldybės tarybos narius privačių interesų deklaracijos duomenis apygardos rinkimų komisija ne vėliau kaip per 5 dienas pateikia Vyriausiajai rinkimų komisijai šios nustatyta tvarka;

3) Vyriausiosios rinkimų komisijos išduotą pažymą apie kandidatų į savivaldybės tarybos narius sąrašą keliančios partijos įregistravimą dalyvauti šios savivaldybės tarybos rinkimuose ir pažymą apie šios partijos įregistravimą savarankiška politinės kampanijos dalyve;

4) Vyriausiosios rinkimų komisijos išduotą pažymą apie kandidatų į savivaldybės tarybos narius sąrašo įregistravimą savarankišku politinės kampanijos dalyviu, arba pažymą apie tai, kad teikimas (prašymas) registruoti šį sąrašą savarankišku politinės kampanijos dalyviu nebuvo pateiktas.

4. Kandidato į savivaldybės tarybos narius anketoje asmuo, keliamas kandidatu į savivaldybės tarybos narius, pats turi įrašyti šiuos duomenis: vardą, pavardę, paso ar kito asmens tapatybę patvirtinančio dokumento numerį, asmens kodą, gimimo datą, nuolatinės gyvenamosios vietos adresą, ar neturi nebaigtos atlikti teismo nuosprendžiu paskirtos bausmės, ar jis nėra asmuo, atliekantis privalomąją karo arba alternatyviąją krašto apsaugos tarnybą, neišėjęs į atsargą ar pensiją profesinės karo tarnybos karys, statutinės institucijos ar įstaigos pareigūnas, kuriam pagal specialius įstatymus ar statutus apribotas dalyvavimas politinėje veikloje, ar eina pareigas, nesuderinamas su savivaldybės tarybos nario pareigomis, taip pat ar jis yra kitos valstybės renkamos valdžios institucijos narys, atsakyti į šio įstatymo 89 straipsnyje nurodytus klausimus ir pasirašyti. Jeigu kandidatas į savivaldybės tarybos narius yra kitos valstybės pilietis, jis taip pat turi nurodyti, ar jo pasyvioji rinkimų teisė nėra apribota valstybėje, kurios pilietis jis yra. Kandidato į savivaldybės tarybos narius anketoje taip pat gali būti pateikiama ir kitų Vyriausiosios rinkimų komisijos nustatytų papildomų klausimų, į kuriuos asmuo gali ir neatsakyti.

5. Pareiškinių dokumentų įteikimas pradedamas likus 65 dienoms ir baigiamas 17 valandą likus 34 dienoms iki rinkimų.“

 

3 straipsnis. 36 straipsnio 4 dalies pakeitimas ir straipsnio papildymas 6 dalimi

1. 36 straipsnio 4 dalyje po žodžio „reikalavimus“ įrašyti žodžius „o kandidatą į savivaldybės tarybos narius iškėlusi partija ir kandidatų sąrašas, į kurį yra įrašytas tas kandidatas (jeigu buvo pateiktas atitinkamas partijos teikimas (prašymas), įregistruoti savarankiškais politinės kampanijos dalyviais“ ir šią dalį išdėstyti taip:

4. Patikrinusi pateiktus pareiškinius dokumentus ir nustačiusi, kad jie atitinka šio įstatymo reikalavimus, o kandidatą į savivaldybės tarybos narius iškėlusi partija ir kandidatų sąrašas, į kurį yra įrašytas tas kandidatas (jeigu buvo pateiktas atitinkamas partijos teikimas (prašymas), įregistruoti savarankiškais politinės kampanijos dalyviais, rinkimų komisija sprendimą dėl kandidato į savivaldybės tarybos narius registravimo turi priimti per 10 dienų po pareiškinių dokumentų pateikimo, bet ne vėliau kaip likus 31 dienai iki rinkimų.“

2. Papildyti 36 straipsnį 6 dalimi:

6. Jeigu po kandidato į savivaldybės tarybos narius įregistravimo Vyriausioji rinkimų komisija nustato, kad šis kandidatas neatitinka šio įstatymo 2 straipsnyje nustatytų reikalavimų, arba jeigu kandidatas į savivaldybės tarybos narius atsisako pateikti šio įstatymo 35 straipsnio 3 dalies 2 punkte nurodytus dokumentus ar pasižadėjimą laikytis draudimo papirkti rinkėjus ir rinkimų teisę turinčius asmenis arba pateikia juos klaidingus ar jų nepateikia Vyriausiosios rinkimų komisijos nustatytu laiku, arba jeigu partija, kandidatas į savivaldybės tarybos narius yra šiurkščiai pažeidę šio įstatymo 6 straipsnio 1 dalies nuostatas, Vyriausioji rinkimų komisija atitinkamai anuliuoja to kandidato į savivaldybės tarybos narius registravimą arba atšaukia tos partijos kandidatų į savivaldybės tarybos narius sąrašo (jungtinio sąrašo) paskelbimą.“

 

4 straipsnis. 38 straipsnio pakeitimas ir papildymas

1. Pakeisti 38 straipsnio 4 dalį ir ją išdėstyti taip:

4. Pasibaigus politinės kampanijos laikotarpiui Vyriausioji rinkimų komisija per 40 dienų grąžina rinkimų užstatą jį sumokėjusiai partijai arba asmeniui, jeigu yra pateikta jo politinės kampanijos finansavimo ataskaita.“

2. Papildyti 38 straipsnį nauja 5 dalimi:

5. Anuliavus kandidato į savivaldybės tarybos narius registravimą, atšaukus partijos kandidatų į savivaldybės tarybos narius sąrašo (jungtinio sąrašo) paskelbimą šio įstatymo 36 straipsnio 6 dalyje nustatytais pagrindais arba neįregistravus kandidatų į savivaldybės tarybos narius sąrašo (jungtinio sąrašo) dėl pavėluotai pateiktų pareiškinių dokumentų, rinkimų užstatas negrąžinamas.“

3. Buvusią 38 straipsnio 5 dalį laikyti 6 dalimi.

 

5 straipsnis. 42 straipsnio pavadinimo ir 1 dalies pakeitimas

1. 42 straipsnio pavadinime išbraukti žodžius „rinkimų agitacijos kampanijos pradžia“ ir straipsnio pavadinimą išdėstyti taip:

 

42 straipsnis. Kandidatų į savivaldybės tarybos narius ir kandidatų į savivaldybės tarybos narius sąrašų paskelbimas“.

2. 42 straipsnio 1 dalyje vietoj žodžio „sąrašą“ įrašyti žodį „sąrašus“, išbraukti sakinį „Nuo šio paskelbimo dienos prasideda rinkimų agitacijos kampanija“ ir šią dalį išdėstyti taip:

1. Likus ne mažiau kaip 30 dienų iki rinkimų, Vyriausioji rinkimų komisija paskelbia rinkimuose dalyvaujančių partijų sąrašus ir partijoms burtais suteiktus rinkimų numerius.“

 

6 straipsnis. 43 straipsnio 1 dalies pakeitimas

43 straipsnio 1 dalyje vietoj žodžių „Prasidėjus rinkimų agitacijos kampanijai“ įrašyti žodžius „Vyriausiajai rinkimų komisijai paskelbus rinkimuose dalyvaujančių partijų sąrašus“, išbraukti žodžius „ir savivaldybių“ ir šią dalį išdėstyti taip:

1. Vyriausiajai rinkimų komisijai paskelbus rinkimuose dalyvaujančių partijų sąrašus, kandidatai į savivaldybių tarybų narius rinkimų apygardose turi lygią teisę pasisakyti rinkėjų ir kitokiuose susirinkimuose, pasitarimuose, posėdžiuose, valstybinėse visuomenės informavimo priemonėse ir skelbti savo ar juos iškėlusios partijos rinkimų programą.“

 

7 straipsnis. 45 straipsnio pakeitimas

Pakeisti 45 straipsnį ir jį išdėstyti taip:

 

45 straipsnis. Kandidatų į savivaldybių tarybų narius teisė būti atleistiems nuo darbo ar tarnybinių pareigų

1. Vyriausiajai rinkimų komisijai paskelbus rinkimuose dalyvaujančių partijų sąrašus, kandidatas į savivaldybės tarybos narius ne ilgiau kaip 30 dienų jo rašytiniu prašymu atleidžiamas nuo darbo ar tarnybinių pareigų. Prašymas atleisti nuo darbo ar tarnybinių pareigų pateikiamas asmeniui, turinčiam teisę suteikti atostogas.

2. Šio straipsnio 1 dalies nuostatos netaikomos kandidatui į savivaldybės tarybos narius, kuris eina Respublikos Prezidento ar Seimo nario pareigas. Kandidato į savivaldybės tarybos narius, kuris eina Vyriausybės nario pareigas, atleidimo nuo tarnybinių pareigų tvarka nustatyta Vyriausybės įstatyme.“

 


8 straipsnis. 46 straipsnio pakeitimas

Pakeisti 46 straipsnį ir jį išdėstyti taip:

 

46 straipsnis. Kandidatų į savivaldybių tarybų narius neliečiamybė

Vyriausiajai rinkimų komisijai paskelbus rinkimuose dalyvaujančių partijų sąrašus, taip pat iki naujai išrinktos savivaldybės tarybos pirmojo posėdžio kandidatas į savivaldybės tarybos narius be Vyriausiosios rinkimų komisijos sutikimo negali būti traukiamas baudžiamojon atsakomybėn, suimtas, negali būti kitaip suvaržyta jo laisvė.“

 

9 straipsnis. 47 straipsnio pakeitimas

Pakeisti 47 straipsnį ir jį išdėstyti taip:

 

47 straipsnis. Rinkimų agitacijos pagrindai

1. Rinkimų agitaciją reglamentuojančios šio įstatymo nuostatos taikomos paskelbus rinkimų datą. Rinkimų agitacijos išlaidos ir politinės reklamos išlaidos turi būti deklaruotos įstatymų nustatyta tvarka ir negali viršyti pagal įstatymus nustatyto didžiausio leistino politinės kampanijos išlaidų dydžio.

2. Rinkimų agitacija gali būti bet kokių formų ir būdų, išskyrus tuos, kurie pažeidžia Lietuvos Respublikos Konstituciją ir įstatymus, prieštarauja moralei, teisingumui ar visuomenės darnai, neatitinka sąžiningų ir garbingų rinkimų.

3. Politinės reklamos žymėjimo reikalavimai nustatomi įstatymuose, politinės reklamos žymėjimo tvarką nustato Vyriausioji rinkimų komisija.“

 

10 straipsnis. 48 straipsnio pakeitimas

Pakeisti 48 straipsnį ir jį išdėstyti taip:

 

48 straipsnis. Rinkimų agitacijos sąlygos ir tvarka

1. Vyriausiajai rinkimų komisijai paskelbus rinkimuose dalyvaujančių partijų sąrašus, kandidatams į savivaldybių tarybų narius suteikiama teisė nemokamai naudotis valstybinėmis visuomenės informavimo priemonėmis.

2. Rinkimų agitacijai skirtų laidų rengimo taisykles tvirtina, konkrečią Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos laidų trukmę ir laiką nustato Vyriausioji rinkimų komisija, suderinusi su Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos vadovu. Ši komisija laidų laiką paskirsto taip, kad nebūtų pažeistas kandidatų į savivaldybių tarybų narius lygiateisiškumo principas.

3. Kandidatų į savivaldybių tarybų narius diskusijos per radiją ir televiziją finansuojamos valstybės biudžeto lėšomis iš Vyriausiajai rinkimų komisijai skirtų asignavimų.

4. Vyriausioji rinkimų komisija:

1) įstatymų nustatyta tvarka parenka diskusijų laidų rengėjus ir transliuotojus;

2) patvirtina diskusijų rengimo taisykles.

5. Diskusijose dalyvaujančių savarankiškų politinės kampanijos dalyvių grupės (iš dviejų ir daugiau asmenų) sudaromos tarpusavio susitarimu, o kai jo nėra, – burtais.

6. Savo iniciatyva diskusijų laidas, laikydamiesi Politinių partijų ir politinių kampanijų finansavimo bei finansavimo kontrolės įstatymo 18 straipsnio 2 dalies nuostatų, turi teisę rengti visi transliuotojai. Jiems netaikomos kitos šiame straipsnyje nustatytos sąlygos.

7. Kandidatų į savivaldybės tarybos narius sąrašo rinkimų programą Vyriausiosios rinkimų komisijos nustatyta tvarka paskelbia apygardos rinkimų komisija per 20 dienų nuo šios programos pateikimo.

8. Rinkimų programų spausdinimo tvarką nustato Vyriausioji rinkimų komisija. Kandidatų į savivaldybės tarybos narius sąrašo rinkimų programa neskelbiama po rinkimų dienos ir rinkimų agitacijos draudimo laikotarpiu.

9. Išorinė politinė reklama šiame įstatyme suprantama kaip vaizdo ar garso priemonėmis viešai skleidžiama politinė reklama. Išorine politine reklama taip pat laikoma politinė reklama, skelbiama viešose vietose, pastatuose, transporto priemonėse.

10. Draudžiama įrengti ir skleisti išorinę politinę reklamą:

1) ant statinių, kuriuose yra valstybės valdžios, teisėsaugos, kitos valstybės ir savivaldybių institucijos ir įstaigos;

2) valstybės ar savivaldybių įmonėms priklausančiose transporto priemonėse ir ant jų;

3) automobilių keliuose ir jų sanitarinės apsaugos zonose, taip pat gatvėse ir prie jų, jeigu ji gali užstoti technines eismo reguliavimo priemones, kelio ženklus, pabloginti matomumą, akinti eismo dalyvius, atitraukti jų dėmesį ir taip kelti pavojų eismo dalyviams; taip pat draudžiama naudoti reklamą, imituojančią kelio ženklus;

4) ant skulptūrų ir paminklų;

5) 50 metrų atstumu aplink pastatą, kuriame yra balsavimo patalpa;

6) neturint žemės, statinių ar kitų objektų, ant kurių ar kuriuose ji įrengiama, savininko sutikimo.

11. Išorinė politinė reklama saugomose teritorijose ir nekilnojamosiose kultūros vertybėse, taip pat jų teritorijose leidžiama tik suderinus su valstybės įstaiga, atsakinga už kultūros vertybių apsaugą, ir saugomos teritorijos steigėjo įgaliota įstaiga.

12. Pareiga nuimti išorinę politinę reklamą iki prasidedant įstatymų nustatytam laikui, kai rinkimų agitacija draudžiama, tenka išorinę politinę reklamą paskelbusiam asmeniui.

13. Asmenys, pažeidę šiame straipsnyje nustatytus išorinės politinės reklamos įrengimo ir skleidimo tvarkos reikalavimus, atsako įstatymų nustatyta tvarka.

14. Visus ginčus dėl rinkimų agitacijos sprendžia Vyriausioji rinkimų komisija, vadovaudamasi šiuo įstatymu.“

 

11 straipsnis. 49 straipsnio 1 dalies pakeitimas

49 straipsnio 1 dalyje vietoj žodžių „rinkimų agitacijos kampanijos laikotarpiu“ įrašyti žodžius „Vyriausiajai rinkimų komisijai paskelbus rinkimuose dalyvaujančių partijų sąrašus“ ir šią dalį išdėstyti taip:

1. Jeigu, Vyriausiajai rinkimų komisijai paskelbus rinkimuose dalyvaujančių partijų sąrašus, visuomenės informavimo priemonė paskelbia kandidatą į savivaldybės tarybos narius kompromituojančią medžiagą (vėliausiai tokius duomenis galima skelbti visuomenės informavimo priemonėje, kuri leidžiama daugiau kaip tris kartus per savaitę, – likus 5 dienoms iki rinkimų, kitose visuomenės informavimo priemonėse – likus 10 dienų iki rinkimų, bet visais atvejais kompromituojanti medžiaga apie kandidatą gali būti paskelbta ne vėliau kaip priešpaskutiniame iki rinkimų visuomenės informavimo priemonės leidinyje), tai ji privalo suteikti galimybę tam kandidatui pareikšti atsakomąją nuomonę. Kandidato atsakomąją nuomonę sudaro paskelbtos kompromituojančios medžiagos trumpas išdėstymas ir kandidato į savivaldybės tarybos narius atsakymas. Kandidato į savivaldybės tarybos narius atsakomoji nuomonė paprastai negali būti daugiau kaip tris kartus ilgesnė už kompromituojančią medžiagą. Visuomenės informavimo priemonė kandidato atsakomąją nuomonę turi paskelbti ne vėliau kaip per 7 dienas po to, kai ji buvo pareikšta, ir ne vėliau kaip likus 2 dienoms iki draudimo vykdyti rinkimų agitaciją pradžios. Jeigu visuomenės informavimo priemonė negali šio įstatymo nustatytu laikotarpiu pati paskelbti kandidato į savivaldybės tarybos narius atsakomosios nuomonės, ji turi pasirūpinti savo lėšomis paskelbti kandidato į savivaldybės tarybos narius atsakomąją nuomonę kitoje visuomenės informavimo priemonėje.“

 

12 straipsnis. 50 straipsnio 1 dalies pakeitimas

50 straipsnio 1 dalyje vietoj žodžių „rinkimų agitacijos kampanijos laikotarpiu“ įrašyti žodžius „Vyriausiajai rinkimų komisijai paskelbus rinkimuose dalyvaujančių partijų sąrašus“ ir šią dalį išdėstyti taip:

1. Jeigu, Vyriausiajai rinkimų komisijai paskelbus rinkimuose dalyvaujančių partijų sąrašus, visuomenės informavimo priemonė paskelbia partiją, iškėlusią kandidatų į savivaldybės tarybos narius sąrašą, kompromituojančią medžiagą (vėliausiai tokius duomenis galima skelbti visuomenės informavimo priemonėje, kuri leidžiama daugiau kaip tris kartus per savaitę, – likus 5 dienoms iki rinkimų, kitose visuomenės informavimo priemonėse – likus 10 dienų iki rinkimų, bet visais atvejais kompromituojanti medžiaga apie partiją, iškėlusią kandidatų į savivaldybės tarybos narius sąrašą, gali būti paskelbta ne vėliau kaip priešpaskutiniame iki rinkimų visuomenės informavimo priemonės leidinyje), ji privalo suteikti galimybę partijai ar vienam iš partijos skyrių pareikšti atsakomąją nuomonę. Atsakomąją nuomonę sudaro paskelbtos kompromituojančios medžiagos trumpas išdėstymas ir atsakymas. Atsakomoji nuomonė paprastai negali būti daugiau kaip tris kartus ilgesnė už kompromituojančią medžiagą. Visuomenės informavimo priemonė atsakomąją nuomonę turi paskelbti ne vėliau kaip per 7 dienas po to, kai ji buvo pareikšta, ir ne vėliau kaip likus 2 dienoms iki draudimo vykdyti rinkimų agitaciją pradžios. Jeigu visuomenės informavimo priemonė negali per šio įstatymo nustatytą laikotarpį pati paskelbti atsakomosios nuomonės, ji turi pasirūpinti savo lėšomis paskelbti atsakomąją nuomonę kitoje visuomenės informavimo priemonėje.“

 

13 straipsnis. 85 straipsnio pakeitimas

85 straipsnyje po žodžių „nustato, kad“ įrašyti žodžius „šio įstatymo 6 straipsnio 1 dalies nuostatų ar kiti“ ir šį straipsnį išdėstyti taip:

 

85 straipsnis. Rinkimų pripažinimas negaliojančiais

Vyriausioji rinkimų komisija gali pripažinti rinkimų rezultatus rinkimų apygardoje negaliojančiais, jeigu nustato, kad šio įstatymo 6 straipsnio 1 dalies nuostatų ar kiti šiurkštūs šio įstatymo pažeidimai, padaryti rinkimų apylinkėje arba rinkimų apygardoje, arba dokumentų suklastojimas ar jų praradimas turėjo esminės įtakos rinkimų rezultatams, arba pagal balsų skaičiavimo protokolus ar kitus rinkimų dokumentus negalima nustatyti šių esminių rezultatų: kandidatų į savivaldybės tarybos narius sąrašų, dalyvaujančių paskirstant mandatus, arba kandidatų į savivaldybės tarybos narius sąrašui tenkančių mandatų skaičių galima nustatyti tik daugiau kaip vieno mandato tikslumu.“

 

14 straipsnis. Įstatymo įsigaliojimas

Šis įstatymas įsigalioja 2010 m. rugsėjo 15 d.

 

Skelbiu šį Lietuvos Respublikos Seimo priimtą įstatymą.

 

 

RESPUBLIKOS PREZIDENTĖ                                                    DALIA GRYBAUSKAITĖ

 

_________________