LIETUVOS RESPUBLIKOS

BEVARIKLIO TRANSPORTO ĮSTATYMO 8 STRAIPSNIO PAKEITIMO IR PAPILDYMO

Į S T A T Y M A S

 

2004 m. rugsėjo 28 d. Nr. IX-2455

Vilnius

 

(Žin., 2000, Nr. 56-1642)

 

1 straipsnis. 8 straipsnio 2 dalies pakeitimas ir papildymas 5 dalimi

1. Pakeisti 8 straipsnio 2 dalį ir ją išdėstyti taip:

2. Bevariklio transporto trasos projektuojamos, įrengiamos arba (ir) pažymimos vadovaujantis norminių dokumentų reikalavimais. Vietinės reikšmės kelių (gatvių) su asfalto ar betono danga važiuojamosios dalies kraštuose trasos įrengiamos pažymint dviračių juostas. Keliuose bevariklio transporto trasos, skirtos organizuotam dviračių turizmui, įrengiamos arba (ir) pažymimos:

1) valstybinės reikšmės magistraliniuose keliuose – tik šalia kelio įrengtuose dviračių takuose;

2) valstybinės reikšmės krašto keliuose – kur yra mišrus transporto priemonių srautas, kai eismo intensyvumas mažesnis kaip 1000 automobilių per parą; jei eismo intensyvumas nuo 1000 iki 3000 automobilių per parą – kai abiejose kelio pusėse yra paženklintos ir atskirtos ne siauresnės kaip 1 metro asfaltuotos kelkraščio juostos; kai didesnis eismo intensyvumas – tik šalia kelio įrengtuose dviračių takuose;

3) valstybinės reikšmės rajoniniuose ir vietinės reikšmės keliuose – kur yra mišrus transporto priemonių srautas, kai eismo intensyvumas mažesnis kaip 1500 automobilių per parą; jei eismo intensyvumas didesnis – kai abiejose kelio pusėse yra paženklintos ir atskirtos ne siauresnės kaip 1 metro asfaltuotos kelkraščio juostos arba šalia kelio įrengtuose dviračių takuose.“

2. Papildyti 8 straipsnį 5 dalimi:

5. Jei bevariklio transporto trasos yra ten, kur yra mišrus transporto priemonių srautas, avaringuose kelio ruožuose įrengiamos papildomos saugaus eismo gerinimo priemonės.“

 

 

Skelbiu šį Lietuvos Respublikos Seimo priimtą įstatymą.

 

RESPUBLIKOS PREZIDENTAS                                                                  VALDAS ADAMKUS

______________