Lietuvos Respublikos Vyriausybė

NUTARIMAS

 

DĖL VIEŠOJO ADMINISTRAVIMO TOBULINIMO TARPINSTITUCINIO VEIKLOS PLANO PATVirtINIMO

 

2011 m. sausio 26 d. Nr. 131

Vilnius

 

Siekdama įgyvendinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 metų veiklos prioritetų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. spalio 14 d. nutarimu Nr. 1448 (Žin., 2010, Nr. 123-6285), 4 prioriteto „Modernus valstybės valdymas siekiant naujos paslaugų kokybės“ 1, 2, 3 kryptis ir užtikrinti nuoseklų ir kryptingą viešojo administravimo tobulinimo procesą, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

1. Patvirtinti Viešojo administravimo tobulinimo tarpinstitucinį veiklos planą (pridedama).

2. Pavesti vidaus reikalų ministrui per 2 savaites nuo šio nutarimo įsigaliojimo patvirtinti Viešojo administravimo tobulinimo tarpinstitucinio veiklos plano II skirsnio 1.2.2, 1.2.3, 2.1.3, 2.1.4, 2.1.5 ir 3.2.3 punktuose nurodytų priemonių įgyvendinimo projektų ir jų vykdytojų sąrašą.

 

 

MINISTRAS PIRMININKAS                                                              ANDRIUS KUBILIUS

 

VIDAUS REIKALŲ MINISTRAS                                                 RAIMUNDAS PALAITIS

 

_________________

 

 

 

Patvirtinta

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

2011 m. sausio 26 d. nutarimu Nr. 131

 

VIEŠOJO ADMINISTRAVIMO TOBULINIMO TARPINSTITUCINIS VEIKLOS PLANAS

 

I. Bendroji informacija apie Viešojo administravimo tobulinimo tarpinstitucinį veiklos planą

 

1. Viešojo administravimo tobulinimo tarpinstitucinis veiklos planas (toliau – tarpinstitucinis veiklos planas) įgyvendina Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 metų veiklos 4 prioritetą „Modernus valstybės valdymas siekiant naujos paslaugų kokybės“, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. spalio 14 d. nutarimu Nr. 1448 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 metų veiklos prioritetų“ (Žin., 2010, Nr. 123-6285), ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos, kuriai pritarta Lietuvos Respublikos Seimo 2008 m. gruodžio 9 d. nutarimu Nr. XI-52 (Žin., 2008, Nr. 146-5870), ketvirtos dalies „Vyriausybės 2008– 2012 metų veiklos strategijos pagrindinės nuostatos“ 2, 3, 4, 5, 7, 11, 12, 13, 14 ir 15 punktus.

2. Tarpinstitucinio veiklos plano parengimą lėmė būtinybė užtikrinti nuoseklų ir kryptingą viešojo administravimo tobulinimo procesą ir Europos Sąjungos paramos, skirtos viešajam administravimui tobulinti, panaudojimo pasibaigus Viešojo administravimo plėtros iki 2010 metų strategijos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 488 „Dėl Viešojo administravimo plėtros iki 2010 metų strategijos patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 69-2399), ir Viešojo administravimo plėtros iki 2010 metų strategijos įgyvendinimo 2007– 2010 metų priemonių plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. lapkričio 6 d. nutarimu Nr. 1097 „Dėl Viešojo administravimo plėtros iki 2010 metų strategijos įgyvendinimo 2007– 2010 metų priemonių plano patvirtinimo“ (Žin., 2006, Nr. 120-4568), galiojimui tęstinumą.

3. Tarpinstituciniame veiklos plane itin daug dėmesio skiriama šioms sritims:

3.1. viešojo administravimo sistemos tobulinimui, kuris apima šios sistemos sandaros modernizavimą siekiant racionalesnio viešojo administravimo subjektų funkcijų paskirstymo ir efektyvesnio Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto (toliau – valstybės biudžetas) lėšų naudojimo bei viešojo administravimo subjektų vidaus administravimo ir sprendimų priėmimo procesų efektyvumo didinimą perimant pažangią patirtį ir gyventojus labiau įtraukiant į sprendimų priėmimo procesus;

3.2. viešųjų ir administracinių paslaugų kokybės gerinimui, kuris apima asmenų, kurie kreipiasi į viešojo administravimo institucijas ir įstaigas, aptarnavimo kokybės gerinimą taikant „vieno langelio“ principą ir naujus, patogesnius viešųjų ir administracinių paslaugų teikimo būdus, pasitelkiant informacines ir ryšių technologijas;

3.3. profesionalios, į rezultatus ir visuomenės poreikius orientuotos valstybės tarnybos kūrimui, kuris apima valstybės tarnybos sistemos valdymo tobulinimą ir valstybės tarnautojų administracinių gebėjimų stiprinimą, užtikrinant tinkamą valstybės tarnautojų mokymo ir kvalifikacijos tobulinimo kokybę ir valstybės tarnautojų įvaizdžio gerinimą.

4. Tikimasi, kad, įgyvendinus tarpinstituciniame veiklos plane numatytus tikslus ir uždavinius, bus sukurta skaidri, efektyvi, į rezultatus orientuota ir informacinėmis ir ryšių technologijomis grįsta viešojo administravimo sistema, tenkinanti visuomenės poreikius ir lūkesčius.

5. Tarpinstitucinio veiklos plano įgyvendinimą koordinuoja Vidaus reikalų ministerija.

 

 

II. Tarpinstitucinio veiklos plano tikslai, uždaviniai, priemonės, priemonių įvykdymo terminai, asignavimai, asignavimų valdytojai ir atsakingi vykdytojai

 

Eil. Nr.

Tikslo, uždavinio, priemonės pavadinimas

Įvykdymo terminas

2011 metų asignavimai (tūkst. litų)

2012 metų asignavimai (tūkst. litų)

2013 metų asignavimai (tūkst. litų)

Asignavimų valdytojai

Atsakingi vykdytojai

iš viso

iš jų

iš viso

iš jų

iš viso

iš jų

valstybės biudžeto lėšos

kitos lėšos

valstybės biudžeto lėšos

kitos lėšos

valstybės biudžeto lėšos

kitos lėšos

Europos Sąjungos lėšos

bendrojo finansavimo lėšos

specialiųjų programų lėšos ir pajamų įmokos

Europos Sąjungos lėšos

bendrojo finansavimo lėšos

specialiųjų programų lėšos ir pajamų įmokos

Europos Sąjungos lėšos

bendrojo finansavimo lėšos

specialiųjų programų lėšos ir pajamų įmokos

1.

Tikslas – tobulinti viešojo administravimo sistemą

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.

Uždavinys – tobulinti viešojo administravimo sistemos stebėsenos mechanizmą

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.1.

Priemonė – sukurti viešojo administravimo sistemos stebėsenos (monitoringo) sistemą

2011– 2013 metai

1 457,5

1 238,9

218,6

 

 

1 329,4

1 130

199,4

 

 

213,1

181,1

32

 

 

Vidaus reikalų ministerija

Vidaus reikalų ministerija

1.2.

Uždavinys – tobulinti viešojo administravimo subjektų vidaus administravimo ir sprendimų priėmimo procesus

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2.1.

Priemonė – įgyvendinti projektą „Valdymo, orientuoto į rezultatus, tobulinimas“

2011– 2012 metai

4 702,6

3 997,2

705,4

 

 

1 842,3

1 566

276,3

 

 

 

 

 

 

 

Vidaus reikalų ministerija

Lietuvos Respublikos Ministro Pirmininko tarnyba (toliau – Ministro Pirmininko tarnyba), Finansų ministerija

1.2.2.

Priemonė – įgyvendinti projektus*, skirtus viešojo administravimo institucijų ir įstaigų vidaus administravimui tobulinti

2011– 2013 metai

19 752

17 644

2 108

 

 

14 561

12 515

2 046

 

 

6 619

5 709

910

 

 

Vidaus reikalų ministerija

valstybės ir savivaldybių institucijos ir įstaigos, pareiškusios iniciatyvą įgyvendinti šios priemonės įgyvendinimo projektus

1.2.3.

Priemonė – įgyvendinti projektus*, skirtus viešojo administravimo institucijų ir įstaigų veiklos valdymui gerinti

2011– 2013 metai

40 650

36 259

4 391

 

 

32 093

27 775

4 318

 

 

18 201

16 241

1 960

 

 

Vidaus reikalų ministerija

valstybės ir savivaldybių institucijos ir įstaigos, pareiškusios iniciatyvą įgyvendinti šios priemonės įgyvendinimo projektus

1.2.4.

Priemonė – per visuomenės informavimo priemones skatinti gyventojus aktyviau dalyvauti priimant sprendimus savivaldybėse

2011– 2013 metai

 

 

 

 

 

15

 

15

 

 

15

 

15

 

 

Vidaus reikalų ministerija

Vidaus reikalų ministerija

1.2.5.

Priemonė – įdiegti informacinių ir ryšių technologijų sprendimus, užtikrinančius informacijos apie teisės aktus ir jų projektus teikimą, įstatymų projektų svarstymo stebėseną, piliečių aptarnavimą, leidžiančius reikšti pilietinę nuomonę, teikti pastabas dėl teisės aktų projektų, sudarančių galimybes visuomenei dalyvauti įstatymų rengimo procese

2011– 2013 metai

5 614,2

4 772,1

842,1

 

 

4 979,2

4 232,3

746,9

 

 

953,8

810,7

143,1

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Informacinės visuomenės plėtros komitetas)

Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija

2.

Tikslas – tobulinti viešųjų ir administracinių paslaugų teikimą

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1.

Uždavinys – gerinti asmenų, kurie kreipiasi į viešojo administravimo institucijas ir įstaigas, aptarnavimą

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1.1.

Priemonė – atlikti gyventojų apklausas siekiant nustatyti, kiek jie pasitiki valstybės ir savivaldybių institucijomis ir įstaigomis

kasmet

8

 

8

 

 

10

 

10

 

 

10

 

10

 

 

Vidaus reikalų ministerija

Vidaus reikalų ministerija

2.1.2.

Priemonė – įgyvendinti projektą „Administracinės naštos piliečiams mažinimas“

2011 metai

126

107,1

18,9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vidaus reikalų ministerija

Vidaus reikalų ministerija

2.1.3.

Priemonė – įgyvendinti projektus*, skirtus kokybės vadybos metodams ir sistemoms diegti ir sertifikuoti viešojo administravimo institucijose ir įstaigose

2011– 2013 metai

13 063

11 470

1 593

 

 

9 480

8 037

1 443

 

 

4 425

3 949

476

 

 

Vidaus reikalų ministerija

valstybės ir savivaldybių institucijos ir įstaigos, pareiškusios iniciatyvą įgyvendinti šios priemonės įgyvendinimo projektus

2.1.4.

Priemonė – įgyvendinti projektus*, skirtus piliečių aptarnavimui valstybės ir savivaldybių institucijose ir įstaigose gerinti

2011– 2013 metai

673

563

110

 

 

477

378

99

 

 

192

159

33

 

 

Vidaus reikalų ministerija

valstybės ir savivaldybių institucijos ir įstaigos, pareiškusios iniciatyvą įgyvendinti šios priemonės įgyvendinimo projektus

2.1.5.

Priemonė – įgyvendinti projektus*, skirtus tinkamam „vieno langelio“ principo įgyvendinimui viešojo administravimo institucijose ir įstaigose užtikrinti

2011– 2013 metai

3 630

3 478

152

 

 

2 476

2 338

138

 

 

1 025

980

45

 

 

Vidaus reikalų ministerija

valstybės ir savivaldybių institucijos ir įstaigos, pareiškusios iniciatyvą įgyvendinti šios priemonės įgyvendinimo projektus

2.2.

Uždavinys – didinti viešųjų ir administracinių paslaugų prieinamumą ir kokybę naudojant informacines ir ryšių technologijas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.1.

Priemonė – perkelti Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos teikiamas paslaugas į atnaujintą klientų aptarnavimo informacinę sistemą eDBIRŽA

2011 metai

5 253,1

4 465,1

788

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Lietuvos darbo birža prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

2.2.2.

Priemonė – sukurti elektroninių dokumentų perdavimo ir ilgalaikio bei nuolatinio saugojimo valstybės archyvuose infrastruktūrą ir asmenų informacinius poreikius atitinkančią prieigą prie Nacionalinio dokumentų fondo informacijos, užtikrinti šios prieigos administravimą

2011– 2013 metai

9 321

7 923

1 398

 

 

 

 

 

 

 

117

 

 

 

 

 

 

117

 

 

 

 

 

 

 

156

 

 

 

 

 

 

156

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

 

Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba

Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba

2.2.3.

Priemonė – sudaryti galimybę užsisakyti civilinės metrikacijos įstaigų išduodamus dokumentus naudojant informacinių ir ryšių technologijų sistemą

2011 metai

2 141,1

1 819,9

321,2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Vidaus reikalų ministerija, Gyventojų registro tarnyba prie Vidaus reikalų ministerijos, Teisingumo ministerija, savivaldybių administracijų civilinės metrikacijos skyriai

2.2.4.

Priemonė – sukurti e. valdžios informacinių išteklių apsaugos nuo grėsmių iš viešųjų tinklų sistemą**

2011 metai

5 000

4 250

750

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Vidaus reikalų ministerija, valstybės įmonė „Infostruktūra“

2.2.5.

Priemonė – sukurti elektroninę asmenų prašymų, skundų ir pranešimų apie nusikalstamas veikas ir kitus teisės aktų pažeidimus pateikimo sistemą; užtikrinti gautų prašymų, skundų ir pranešimų automatizuotą apdorojimą (paskirstymą) ir grįžtamąjį ryšį**

2011 metai

1 965,4

1 670,6

294,8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos (toliau – Policijos departamentas)

2.2.6.

Priemonė – sukurti ir įdiegti klientų išankstinės registracijos dėl neįgalumo ir darbingumo nustatymo elektroninę paslaugą

2011 metai

4 392,7

3 733,8

658,9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

2.2.7.

Priemonė – sukurti su aplinkosauga susijusių leidimų išdavimo elektroninę paslaugą

2011 metai

5 993,5

5 094,5

899

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Aplinkos ministerija

2.2.8.

Priemonė – tobulinti Aplinkos informacijos valdymo integruotą kompiuterinę sistemą

2011 metai

6 195,5

5 266,2

929,3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Aplinkos ministerija, Aplinkos apsaugos agentūra

2.2.9.

Priemonė – sukurti informacinių ir ryšių technologijų pagrindu veikiančią sistemą, skirtą paskolų Lietuvos aukštųjų mokyklų studentams teikimui administruoti**

2011 metai

300

255

45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Valstybinis studijų fondas

2.2.10.

Priemonė – sukurti ir įdiegti elektroninių švietimo, konsultavimo ir informavimo paslaugų teikimo mokesčių mokėtojams informacinę sistemą

2011 metai

11 918

10 130

1 788

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Valstybinė mokesčių inspekcija prie Finansų ministerijos (toliau – Valstybinė mokesčių inspekcija)

2.2.11.

Priemonė – sudaryti sąlygas verslininkams vienoje interneto svetainėje rasti visą Europos Sąjungos valstybių narių nacionalinių muitinės administracijų ir Europos Komisijos sukauptą informaciją apie importo ir eksporto operacijas (dvipusės sąveikos lygiu)

2011 metai

1 759

 

1 759

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Muitinės departamentas prie Finansų ministerijos (toliau – Muitinės departamentas)

Muitinės departamentas, Muitinės informacinių sistemų centras

2.2.12.

Priemonė – sudaryti sąlygas automatiškai informuoti Valstybinę mokesčių inspekciją apie mokesčių mokėtojų mokesčių permokos įskaitymą mokesčių nepriemokai ir skoloms valstybei padengti (bendradarbiavimo lygiu)

2011 metai

96,8

 

96,8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Muitinės departamentas

Muitinės departamentas, Muitinės informacinių sistemų centras, Valstybinė mokesčių inspekcija

2.2.13.

Priemonė – įdiegti juridinių asmenų registravimo elektroninę paslaugą (JAREP)

2011 metai

3 161,3

2 687,1

474,2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Teisingumo ministerija, valstybės įmonė Registrų centras

2.2.14.

Priemonė – išplėsti interaktyvių elektroninių paslaugų, skirtų leidiniams ir publikacijoms užsakyti ir gauti viešosiose bibliotekose, teikimo galimybę

2011 metai

1 884

1 601,4

282,6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Kultūros ministerija, Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka

2.2.15.

Priemonė – sukurti Europos Sąjungos teisės aktuose nurodytus geležinkelių transporto viešojo administravimo reikalavimus atitinkančią informacinę sistemą

2011– 2012 metai

2 312,5

1 965,6

346,9

 

 

2 075,5

1 764,2

311,3

 

 

 

 

 

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Valstybinė geležinkelio inspekcija prie Susisiekimo ministerijos

2.2.16.

Priemonė – įdiegti kelių transporto priemonių registravimo ir kitas su kelių transporto registravimu susijusias viešąsias e. paslaugas

2011– 2012 metai

4 128,3

3 509,1

619,2

 

 

4 059,2

3 450,3

608,9

 

 

 

 

 

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Vidaus reikalų ministerija, valstybės įmonė „Regitra“

2.2.17.

Priemonė – sukurti elektroninę Lietuvos Respublikos piliečių ir užsieniečių konsultavimo asmens dokumentų (paso, asmens tapatybės kortelės, asmens be pilietybės kelionės dokumento, pabėgėlio kelionės dokumento, užsieniečio paso, leidimo laikinai (nuolat) gyventi Lietuvos Respublikoje, Europos Bendrijų valstybės narės piliečio leidimo gyventi) išdavimo klausimais sistemą

2011– 2012 metai

1 419,5

1 206,6

212,9

 

 

3 099,1

2 634,2

464,9

 

 

 

 

 

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Migracijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos, Gyventojų registro tarnyba prie Vidaus reikalų ministerijos

2.2.18.

Priemonė – sukurti ir įdiegti Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo dokumentų rengimo ir teritorijų planavimo proceso valstybinės priežiūros informacinę sistemą

2011– 2012 metai

815,9

693,5

122,4

 

 

3 184,1

2 706,5

477,6

 

 

 

 

 

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Aplinkos ministerija, Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija prie Aplinkos ministerijos (toliau – Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija)

2.2.19.

Priemonė – sukurti elektroninių duomenų mainų su Europos Sąjungos šalimis sistemą (EDMIS) **

2011– 2012 metai

1 500

1 275

225

 

 

2 500

2 125

375

 

 

 

 

 

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Valstybinė ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – Valstybinė ligonių kasa)

2.2.20.

Priemonė – įdiegti „vieno langelio“ principu veikiančią sistemą ir draudžiamuosius aptarnauti vienoje vietoje, nepriklausomai nuo kreipimosi pateikimo būdo

2011– 2012 metai

200

 

200

 

 

 

 

 

982

 

 

 

982

 

 

 

 

 

 

 

 

Valstybinė ligonių kasa

 

Vidaus reikalų ministerija

Valstybinė ligonių kasa

2.2.21.

Priemonė – įdiegti bendrą nacionalinės išankstinės registracijos pas gydytoją sistemą**

2011– 2012 metai

1 500

1 275

225

 

 

1 500

1 275

225

 

 

 

 

 

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Sveikatos apsaugos ministerija, viešoji įstaiga Vilniaus universiteto ligoninės Santariškių klinikos, kitos sveikatos priežiūros įstaigos

2.2.22.

Priemonė – plėtoti mokesčių mokėtojų registro, apskaitos ir tarptautinių informacijos mainų pridėtinės vertės mokesčio srityje informacines sistemas

2011– 2012 metai

6 283

5 341

942

 

 

5 345

4 543

802

 

 

 

 

 

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Valstybinė mokesčių inspekcija

2.2.23.

Priemonė – įgyvendinti projektą „Valstybinės darbo inspekcijos paslaugų darbdaviams sistema (EPDS)“

2011– 2012 metai

3 000

2 550

450

 

 

1 049

892

157

 

 

 

 

 

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Valstybinė darbo inspekcija prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

2.2.24.

Priemonė – tobulinti informacinę sistemą „Pagalba“ ir Asmens duomenų valdytojų valstybės registrą, kitas su jomis susijusias informacines sistemas – pritaikyti jas aptarnauti duomenų valdytojus ir duomenų subjektus elektroniniu būdu

2011– 2012 metai

1 753,4

1 490,4

263

 

 

518,4

440,6

77,8

 

 

 

 

 

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija

2.2.25.

Priemonė – sukurti nacionalinę elektroninės tapatybės liudijimo sistemą**

2012– 2013 metai

 

 

 

 

 

6 000

5 100

900

 

 

6 000

5 100

900

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Vidaus reikalų ministerija, valstybės įmonė „Infostruktūra“

2.2.26.

Priemonė – sukurti elektronines paslaugas gyventojams ir verslo subjektams teisingumo vykdymo procese

2011– 2013 metai

1 831

1 556,4

274,6

 

 

4 138

3 517,3

620,7

 

 

502

426,7

75,3

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Nacionalinė teismų administracija

2.2.27.

Priemonė – sukurti prašymų, susijusių su ginklais, pirotechnikos priemonėmis, asmens turto sauga, pateikimo ir apdorojimo (paskirstymo) elektroniniu būdu sistemą**

2011– 2013 metai

650

552,5

97,5

 

 

1 000

850

150

 

 

1 000

850

150

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Policijos departamentas

2.2.28.

Priemonė – sukurti ir įdiegti Lietuvos Respublikos diplomatinių atstovybių ir konsulinių įstaigų paslaugų teikimo elektroniniu būdu sistemą „E. konsulatas“**

2011– 2013 metai

 

380

323

57

 

 

1 400

1 190

210

 

 

1 400

1 190

210

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Užsienio reikalų ministerija

2.2.29.

Priemonė – sukurti socialinės paramos šeimai informacinėje sistemoje (SPIS) elektroniniu būdu teikiamų paslaugų gyventojams posistemę

2011– 2013 metai

5 459,6

4 640,7

818,9

 

 

3 146,5

2 674,5

472

 

 

2 069,9

1 759,4

310,5

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija, savivaldybės

2.2.30.

Priemonė – dalyvauti rengiant Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos valstybių narių kompetentingų institucijų ir įstaigų keitimosi duomenimis apie Lietuvos Respublikoje socialinės paramos prašantiems asmenims paskirtas socialinio draudimo, nedarbo, socialinės paramos išmokas ir paslaugas informacinę sistemą

2011– 2013 metai

210

 

210

 

 

210

 

210

 

 

100

 

100

 

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija

2.2.31.

Priemonė – sukurti bendrą metrologinę informacinę sistemą (VMIS), susijusią su teisiniu matavimo priemonių reglamentavimu ir matavimų vienovės laidavimu Lietuvos Respublikoje**

2011– 2013 metai

1 241

1 054,9

186,1

 

 

1 131

961,4

169,6

 

 

128

108,8

19,2

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Valstybinė metrologijos tarnyba

2.2.32.

Priemonė – sukurti privačių interesų elektroninio deklaravimo ir deklaracijos duomenų pateikimo fiziniams ir juridiniams asmenims elektronines paslaugas, imtis priemonių Privačių interesų registrui įsteigti**

2011– 2013 metai

163,5

139

24,5

 

 

1 300,8

1 105,7

195,1

 

 

1 235,7

1 050,3

185,4

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Vyriausioji tarnybinės etikos komisija

2.2.33.

Priemonė – plėtoti Lietuvos Respublikos statybos leidimų išdavimo ir statybos valstybinės priežiūros informacinės

sistemos „Infostatyba“ elektronines paslaugas iki bendradarbiavimo lygio**

2011– 2013 metai

2 000

1 700

300

 

 

2 500

2 125

375

 

 

2 000

1 700

300

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Aplinkos ministerija, Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija

2.2.34.

Priemonė – tobulinti Lietuvos Respublikos upių, ežerų ir tvenkinių valstybės kadastrą

2011– 2013 metai

193

164,1

28,9

 

 

445

378,2

66,8

 

 

127

108

19

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Aplinkos ministerija, Aplinkos apsaugos agentūra

2.2.35.

Priemonė – perkelti į elektroninę erdvę Žemės ūkio ministerijos reguliavimo sričiai priskirtų institucijų ir įstaigų žemės ūkio subjektams teikiamas paslaugas

2011– 2013 metai

1 166

991,1

174,9

 

 

1 930,6

1 641

289,6

 

 

1 530,3

1 300,8

229,5

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Žemės ūkio ministerija, Nacionalinė mokėjimo agentūra prie Žemės ūkio ministerijos, Nacionalinė žemės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos

2.2.36.

Priemonė – įsteigti ir plėtoti e. sveikatos paslaugų ir bendradarbiavimo infrastruktūrą ir skatinti jos naudojimą**

2011– 2013 metai

2 000

1 700

300

 

 

6 000

5 100

900

 

 

2 000

1 700

300

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Sveikatos apsaugos ministerija, Valstybinė ligonių kasa

2.2.37.

Priemonė – įdiegti naujas ir patobulinti esamas Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos ir Nacionalinio maisto ir veterinarijos rizikos vertinimo instituto elektronines paslaugas, skirtas fiziniams ir juridiniams asmenims, vykdantiems veiklą, susijusią su maistu ir veterinarija**

2011– 2013 metai

250

212,5

37,5

 

 

7 975,5

6 779,2

1 196,3

 

 

3 448,3

2 931,1

517, 2

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba, Nacionalinis maisto ir veterinarijos rizikos vertinimo institutas

2.2.38.

Priemonė – sukurti elektroninių pranešimų ir elektroninių dokumentų fiziniams ir juridiniams asmenims pristatymo sistemą

2011– 2013 metai

1 519,8

1 259,8

260

 

 

4 762,9

3 939,3

823,6

 

 

2 669,8

2 207,2

462,6

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Susisiekimo ministerija, Informacinės visuomenės plėtros komitetas, akcinė bendrovė Lietuvos paštas

2.2.39.

Priemonė – tobulinti Centrinę viešųjų pirkimų informacinę sistemą

2011– 2013 metai

1 743,4

587,4

1 156

 

 

1 530,2

1 174,7

355,5

 

 

 

 

 

2 055,5

 

 

 

 

2 055,5

 

 

Vidaus reikalų ministerija

 

Ūkio ministerija

Viešųjų pirkimų tarnyba

2.2.40.

Priemonė – tobulinti elektroninio deklaravimo ir mokestinių prievolių elektroninę paslaugą

2011– 2013 metai

3 153

2 680

473

 

 

639

543

96

 

 

130

111

19

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Valstybinė mokesčių inspekcija

2.2.41.

Priemonė – sukurti elektroninę paslaugą „E. sąskaitos“

2011– 2013 metai

240

204

36

 

 

3 015

2 563

452

 

 

2 875

2 444

431

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Finansų ministerija

2.2.42.

Priemonė – sudaryti sąlygas elektroniniu būdu perduoti muitinės deklaracijas per bendras sistemų sąsajas taikant „vieno langelio“ principą (personalizuotu lygiu)**

2011– 2013 metai

3 120

 

3 120

 

 

 

 

 

3 455

 

 

 

2 455

 

 

 

1 000

 

 

 

 

 

7 310

 

 

 

5 310

 

 

 

2 000

 

 

Muitinės departamentas

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Finansų ministerija, Muitinės departamentas, Muitinės informacinių sistemų centras

2.2.43.

Priemonė – sudaryti sąlygas Europos Sąjungos valstybėse narėse įgaliotiems ekonominių operacijų vykdytojams automatiškai apskaičiuoti juos dominančių prekių muitų ir kitų mokesčių sumas, taip pat gauti visą papildomą informaciją apie konkrečiai prekei taikomus reikalavimus ir apribojimus – būtinumą pateikti papildomus duomenis (neskaitant muitinės deklaracijos duomenų) ar dokumentus (licencijas, leidimus, sertifikatus ir kita) ir informaciją apie prekių įvežimui į Europos Sąjungos teritoriją ar išvežimui iš jos taikomus draudimus (bendradarbiavimo lygiu)

2011– 2013 metai

250

 

250

 

 

400

 

400

 

 

400

 

400

 

 

Muitinės departamentas

Muitinės departamentas, Muitinės informacinių sistemų centras

2.2.44.

Priemonė – užtikrinti galimybę verslininkams elektroniniu būdu gauti informaciją apie prekybos tarifinio reguliavimo priemones (bendradarbiavimo lygiu)

2011– 2013 metai

250

 

250

 

 

400

 

400

 

 

400

 

400

 

 

Muitinės departamentas

Muitinės departamentas, Muitinės informacinių sistemų centras

2.2.45.

Priemonė – perkelti į elektroninę erdvę Lietuvos Respublikos vyriausiosios rinkimų komisijos rinkėjams, politinėms partijoms, piliečiams, siekiantiems pasinaudoti įstatymų leidybos iniciatyvos teise, ir iniciatyvos rėmėjams teikiamas paslaugas**

2011– 2013 metai

500

425

75

 

 

4 000

3 400

600

 

 

500

425

75

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Lietuvos Respublikos vyriausioji rinkimų komisija

2.2.46.

Priemonė – perkelti į elektroninę erdvę Valstybinės kelių transporto inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos teikiamas paslaugas**

2012– 2013 metai

 

 

 

 

 

100

85

15

 

 

4 470

3 799,5

670,5

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Valstybinė kelių transporto inspekcija prie Susisiekimo ministerijos

2.2.47.

Priemonė – sukurti ir įdiegti Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo dokumentų registravimo elektronines paslaugas

2011– 2013 metai

559,5

475,6

83,9

 

 

3 242,6

2 756,5

486,1

 

 

2 200

1 870

330

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija

2.2.48.

Priemonė – sukurti elektroninių paslaugų informacinę sistemą, skirtą fiziniams ir juridiniams asmenims ne ginčo tvarka paskirtoms baudoms administruoti

2011– 2013 metai

4 144

3 522

622

 

 

3 582

3 045

537

 

 

866

736

130

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Vidaus reikalų ministerija, Informatikos ir ryšių departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos, Policijos departamentas, Valstybinė mokesčių inspekcija

2.2.49.

Priemonė – pradėti tvarkyti procedūras paslaugų ir prekių sektoriuje elektroninėmis ryšio priemonėmis

2011– 2013 metai

4 063

3 453,5

609,5

 

 

5 443

4 626,5

816,5

 

 

1 066

906,1

159,9

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Ūkio ministerija, viešoji įstaiga „Eksportuojančioji Lietuva“

2.2.50.

Priemonė – plėsti Elektroninės draudėjų aptarnavimo sistemos galimybes**

2012– 2013 metai

 

 

 

 

 

1 300

1 105

195

 

 

700

595

105

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

2.2.51.

Priemonė – plėsti Elektroninės gyventojų aptarnavimo sistemos galimybes**

2012– 2013 metai

 

 

 

 

 

2 670

2 269,5

400,5

 

 

1 330

1 130,5

199,5

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

2.2.52.

Priemonė – įdiegti elektronines Europos sveikatos draudimo korteles**

2012– 2013 metai

 

 

 

 

 

1 000

850

150

 

 

3 000

2 550

450

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Valstybinė ligonių kasa

2.2.53.

Priemonė – sukurti Saugaus valstybinio duomenų perdavimo tinklo vartotojų ir informacinių išteklių elektroninio identifikavimo sistemą**

2012– 2013 metai

 

 

 

 

 

3 100

2 635

465

 

 

3 100

2 635

465

 

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

Vidaus reikalų ministerija, valstybės įmonė „Infostruktūra“

3.

Tikslas – kurti profesionalią, į rezultatus ir visuomenės poreikius orientuotą valstybės tarnybą

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1.

Uždavinys – tobulinti valstybės tarnybos valdymą

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1.1.

Priemonė – įgyvendinti projektą „Valstybės tarnautojų registro bei Valstybės tarnybos valdymo informacinės sistemos modernizavimas ir plėtra“

2011– 2012 metai

4 448,5

3 816

673,5

 

 

2 182

1 854,7

327,3

 

 

 

 

 

 

 

Vidaus reikalų ministerija

Valstybės tarnybos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos (toliau – Valstybės tarnybos departamentas)

3.1.2.

Priemonė – įgyvendinti projektą „Valstybės tarnautojų atrankos sistemos tobulinimas“

2011– 2012 metai

2 619

2 226

393

 

 

2 477

2 105,5

371,5

 

 

 

 

 

 

 

Vidaus reikalų ministerija

Valstybės tarnybos departamentas

3.1.3.

Priemonė – įgyvendinti projektą „Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų personalo administravimo tarnybų veiklos tobulinimas“

2011– 2012 metai

638

542,3

95,7

 

 

962

817,7

144,3

 

 

 

 

 

 

 

Vidaus reikalų ministerija

Valstybės tarnybos departamentas

3.1.4.

Priemonė – įgyvendinti projektą (-us), skirtą (-us) pasirengti Lietuvos pirmininkavimui Europos Sąjungos Tarybai

2011– 2013 metai

2 315,7

1 968,3

347,4

 

 

13 894,2

11 810,1

2 084,1

 

 

6 947

5 905

1 042

 

 

Vidaus reikalų ministerija

Užsienio reikalų ministerija

3.2.

Uždavinys – stiprinti valstybės tarnautojų administracinius gebėjimus ir gerinti jų įvaizdį

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.2.1.

Priemonė – įgyvendinti projektą „Valstybės tarnyboje būtinų kompetencijų analizė ir valstybės tarnautojų pareigybių aprašymų katalogas“

2011– 2012 metai

3 163

2 688,5

474,5

 

 

778

661,3

116,7

 

 

 

 

 

 

 

Vidaus reikalų ministerija

Valstybės tarnybos departamentas

3.2.2.

Priemonė – įgyvendinti projektą, skirtą Europos Sąjungos reikalų koordinavimo sistemai tobulinti tarpinstituciniu (nacionaliniu) ir instituciniu lygiais

2011– 2012 metai

2 748

2 336

412

 

 

2 494

2 120

374

 

 

 

 

 

 

 

Vidaus reikalų ministerija

Ministro Pirmininko tarnyba, Užsienio reikalų ministerija, Europos teisės departamentas prie Teisingumo ministerijos

3.2.3.

Priemonė – įgyvendinti projektus*, skirtus valstybės tarnautojų, darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis ir gaunančių darbo užmokestį iš valstybės ir savivaldybių biudžetų ir valstybės pinigų fondų, valstybės politikų ir valstybės pareigūnų kvalifikacijai tobulinti

2011– 2013 metai

20 398

20 398

 

 

 

15 566

15 566

 

 

 

7 182

7 182

 

 

 

Vidaus reikalų ministerija

valstybės ir savivaldybių institucijos ir įstaigos, pareiškusios iniciatyvą įgyvendinti šios priemonės įgyvendinimo projektus, viešoji įstaiga Valstybės ir savivaldybių tarnautojų mokymo centras „Dainava“

3.2.4.

Priemonė – parengti ir įgyvendinti projektą „Viešojo ir privataus sektorių partnerystės skatinimas“

2011– 2013 metai

1 676

1 425

251

 

 

1 428

1 214

214

 

 

1 012

860

152

 

 

Vidaus reikalų ministerija

Finansų ministerija

3.2.5.

Priemonė – įgyvendinti projektą „Valstybės tarnybos įvaizdžio stiprinimas“

2011– 2013 metai

1 120

952

168

 

 

784

666,4

117,6

 

 

95,2

80,9

14,3

 

 

Vidaus reikalų ministerija

Ministro Pirmininko tarnyba

 

Iš viso

 

246 224,3

209 725,7

36 498,6

 

 

208 074,5

178 469,6

29 609,9

 

 

101 659,6

85 002,1

16 657,6

 

 

 

 

 

*Projektai, numatyti tarpinstitucinio veiklos plano II skirsnio 1.2.2, 1.2.3, 2.1.3, 2.1.4, 2.1.5 ir 3.2.3 punktuose nurodytų priemonių įgyvendinimo projektų ir jų vykdytojų sąraše.

**Priemonė bus vykdoma, jeigu 2011– 2013 metais bus gauta Europos Sąjungos finansinė parama.

 

 

 

III. Tarpinstitucinio veiklos plano rezultato ir produkto vertinimo kriterijai ir jų reikšmės

 

Vertinimo kriterijaus kodas

Vertinimo kriterijaus pavadinimas

2011 metų reikšmė

2012 metų reikšmė

2013 metų reikšmė

 

1-ajam tarpinstitucinio veiklos plano tikslui:

 

 

 

R-1-01

pasitikėjimas valstybės ir savivaldybių institucijomis ir įstaigomis (procentais)

46

47

48

 

1-ajam tikslo uždaviniui:

 

 

 

P-1-1.1-01

sukurta viešojo administravimo sistemos stebėsenos (monitoringo) sistema (procentais)

20

40

100

 

2-ajam tikslo uždaviniui:

 

 

 

P-1-1.2-01

valstybės ir savivaldybių institucijos ir įstaigos, kuriose Europos Sąjungos paramos lėšomis yra įdiegtos vidaus administravimą gerinančios sistemos (skaičiais)

40

60

100

P-1-1.2-02

asmenų dalyvavimas savivaldybės ar seniūnijos organizuojamose apklausose (procentais)

10

11

12

 

2-ajam tarpinstitucinio veiklos plano tikslui:

 

 

 

R-2-01

administracinių paslaugų teikimo ir aptarnavimo efektyvumo koeficientas

0,83

0,84

0,84

 

1-ajam tikslo uždaviniui:

 

 

 

P-2-2.1-01

valstybės ir savivaldybių institucijos ir įstaigos, kuriose Europos Sąjungos paramos lėšomis yra įdiegtos kokybės vadybos sistemos ir metodai (skaičiais)

10

15

20

P-2-2.1-02

tyrimai, atlikti vykdant kokybės vadybos metodų taikymo Lietuvos viešojo administravimo institucijose ir įstaigose stebėseną (skaičiais)

1

1

 

P-2-2.1-03

informacijos, reikalingos prašymams išnagrinėti ir sprendimams priimti, dalis, kurią gauna pats asmens prašymą nagrinėjantis valstybės tarnautojas (procentais)

50

70

80

 

2-ajam tikslo uždaviniui:

 

 

 

P-2-2.2-01

pagrindinių viešųjų ir administracinių paslaugų, teikiamų internetu, santykis (procentais)

88

89

91

P-2-2.2-02

pagrindinių visiškai interaktyvių viešųjų ir administracinių paslaugų santykis (procentais)

50

53

55

 

3-iajam tarpinstitucinio veiklos plano tikslui:

 

 

 

R-3-01

gyventojų nuomonė apie valstybės tarnautojų veiklos pokyčius (gyventojai, manantys, kad valstybės tarnautojų veikla nesikeičia arba gerėja (procentais)

17

18

19

 

1-ajam tikslo uždaviniui:

 

 

 

P-3-3.1-01

įgyvendinti projektai (numatyti tarpinstituciniame veiklos plane) valstybės tarnybos tobulinimo srityje (procentais)

30

50

100

 

2-ajam tikslo uždaviniui:

 

 

 

P-3-3.2-01

valstybės ir savivaldybių institucijos ir įstaigos, kuriose valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis ir gaunančių darbo užmokestį iš valstybės ir savivaldybių biudžetų ir valstybės pinigų fondų, valstybės politikų ir valstybės pareigūnų kvalifikacija tobulinta Europos Sąjungos paramos lėšomis (skaičiais)

20

40

70

P-3-3.2-02

įgyvendintas projektas, skirtas valstybės tarnybos įvaizdžiui gerinti (procentais)

30

50

100

 

_________________