LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO

 

Į S A K Y M A S

DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2007 M. BALANDŽIO 2 D. ĮSAKYMO NR. ISAK-587 „DĖL BENDROJO LAVINIMO MOKYKLŲ VEIKLOS KOKYBĖS IŠORĖS AUDITO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2008 m. kovo 28 d. Nr. ISAK-800

Vilnius

 

Pakeičiu Bendrojo lavinimo mokyklų veiklos kokybės išorės audito tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. balandžio 2 d. įsakymu Nr. ISAK-587 „Dėl Bendrojo lavinimo mokyklų veiklos kokybės išorės audito tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2007, Nr. 41-1550), ir išdėstau 1 priedą nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRĖ                                                            ROMA ŽAKAITIENĖ

 

 

Bendrojo lavinimo mokyklų veiklos

kokybės išorės audito tvarkos aprašo

1 priedas

(Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo

ministro 2008 m. kovo 28 d. įsakymo

Nr. ISAK-800 redakcija)

 

(Pamokos stebėjimo protokolo forma)

 

Mokyklos kodas

 

 

Išorės audito kodas

 

 

PAMOKOS STEBĖJIMO PROTOKOLAS

 

Tema

Mokytojo pavardė

Dalykas

Išorės vertintojas

Klasė

Pamokos tema

Mokinių skaičius sąraše

Uždavinys

Mokinių skaičius pamokoje

Pamokos planavimas ir organizavimas

Mokymosi uždavinių kėlimas, apibrėžtumas. Pamokos struktūros logiškumas, pagrįstumas. Mokymosi uždavinių metodų ir mokymo bei mokymosi priemonių dermė. Laiko panaudojimo racionalumas ir veiksmingumas.

 

 

 

 

Mokymas

Mokytojo aiškinimo, demonstravimo ir nurodymų suprantamumas. Mokymo medžiagos aktualizavimas, siejimas su mokinių patirtimi, interesais, poreikiais. Tinkamas metodų parinkimas, atsižvelgimas į mokinių mokymosi poreikius ir stilius. Indvidualaus ir grupinio mokymo(si) derinimas. Namų darbų apimtys, tikslingumas, ryšys su darbu klasėje, namų darbų individualizavimas.

 

 

 

 

Mokymasis

Mokinių aktyvumas pamokoje. Gebėjimas savarankiškai atlikti užduotis, vertinti savo mokymąsi, įvardyti mokymosi sunkumus ir problemas. Gebėjimas ir noras dirbti bendradarbiaujant su kitais mokiniais ir mokytoju. Atsakomybė už savo mokymąsi.

 

 

 

 

Pagalba mokiniui

Individualizavimas konsultuojant ir teikiant pagalbą atskiriems, įvairių poreikių turintiems (specialiųjų poreikių, gabiems, turintiems elgesio sutrikimų ir kt.) mokiniams bei jų grupėms pagal poreikius.

 

 

 

 

Vertinimas

Vertinimo būdų individualizavimas, tinkamumas ir dažnumas. Kiekvieno mokinio matymas; grįžimas prie nesuprastų ar neišmoktų dalykų; klaidų taisymas. Skatinimų giriant ar kritikuojant dažnumo santykis. Pamokoje sukauptos vertinimo informacijos panaudojimas mokymosi uždaviniui pasiekti.

 

 

 

 

Santykiai, tvarka, klasės valdymas

Klasės mikroklimato palankumas mokymuisi: mokinių tarpusavio santykiai ir savijauta klasėse, mokinių–mokytojo santykiai. Tvarką ir drausmę palaikančių reikalavimų aiškumas, darbo klasėje ritmingumas. Destruktyvaus elgesio ir kitų problemų sprendimas.

 

 

 

 

Mokymosi aplinka

Patalpos tinkamumas mokytis, jaukumas, estetiškumas. Informacijos šaltinių ir mokymosi priemonių kiekis, tinkamumas ir panaudojimo veiksmingumas. Racionalus erdvių patalpų pritaikymas ir naudojimas ugdymo procesui.

 

 

 

 

Pasiekimai pamokoje

Mokinių pasiekimai lyginant su išsikeltu uždaviniu. Pamokos rezultatų apibendrinimas, aptarimas, įvertinimas, tikrinimas, kiek mokiniai suprato ar ką išmoko.

 

 

 

 

3 stipriosios ir 2 tobulintinos veiklos sritys:

Papildoma informacija: