LIETUVOS RESPUBLIKOS
RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS DIREKTORIAUS

ĮSAKYMAS

 

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS DIREKTORIAUS 2005 M. GRUODŽIO 13 D. ĮSAKYMO NR. 1V-1104 „DĖL TELEFONO RYŠIO NUMERIŲ SKYRIMO IR NAUDOJIMO TAISYKLIŲ IR NACIONALINIO TELEFONO RYŠIO NUMERACIJOS PLANO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2008 m. sausio 25 d. Nr. 1V-80

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo (Žin., 2004, Nr. 69-2382) 8 straipsnio 2 dalies 4 punktu, 48 straipsnio 3 dalimi ir 50 straipsnio 1 dalimi bei įgyvendindamas 2007 m. spalio 29 d. Europos Bendrijų Komisijos sprendimą 2007/698/EB, iš dalies keičiantį Sprendimą 2007/116/EB dėl papildomų rezervuotų numerių, prasidedančių skaitmenimis „116“, skyrimo (OL 2007 L 284, p. 31):

1. Pakeičiu Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2005 m. gruodžio 13 d. įsakymą Nr. 1V-1104 „Dėl Telefono ryšio numerių skyrimo ir naudojimo taisyklių ir Nacionalinio telefono ryšio numeracijos plano patvirtinimo“ (Žin., 2005, Nr. 147-5386):

1.1. Išdėstau preambulę taip:

„Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo (Žin., 2004, Nr. 69-2382) 8 straipsnio 2 dalies 4 punktu, 48 straipsnio 3 dalimi ir 50 straipsnio 1 dalimi bei įgyvendindamas 2002 m. kovo 7 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2002/20/EB dėl elektroninių ryšių tinklų ir paslaugų leidimo (Leidimų direktyva) (OL 2004 specialusis leidimas, 13 skyrius, 29 tomas, p. 337), 2007 m. vasario 15 d. Europos Bendrijų Komisijos sprendimą 2007/116/EB dėl nacionalinio skaitmenimis „116“ prasidedančio numerių intervalo rezervavimo suderintų socialinių paslaugų suderintiems numeriams (OL 2007 L 49, p. 30) ir 2007 m. spalio 29 d. Europos Bendrijų Komisijos sprendimą 2007/ 698/EB, iš dalies keičiantį Sprendimą 2007/116/EB dėl papildomų rezervuotų numerių, prasidedančių skaitmenimis „116“, skyrimo (OL 2007 L 284, p. 31):“.

1.2. Išdėstau nurodytuoju įsakymu patvirtintų Telefono ryšio numerių skyrimo ir naudojimo taisyklių 2 punktą taip:

„2. Taisyklės parengtos vadovaujantis Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo (Žin., 2004, Nr. 69-2382) 8 straipsnio 2 dalies 4 punktu, 48 straipsnio 3 dalimi ir 50 straipsnio 1 dalimi bei įgyvendinant 2002 m. kovo 7 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2002/20/EB dėl elektroninių ryšių tinklų ir paslaugų leidimo (Leidimų direktyva) (OL 2004 specialusis leidimas, 13 skyrius, 29 tomas, p. 337), 2007 m. vasario 15 d. Europos Bendrijų Komisijos sprendimą 2007/116/EB dėl nacionalinio skaitmenimis „116“ prasidedančio numerių intervalo rezervavimo suderintų socialinių paslaugų suderintiems numeriams (OL 2007 L 49, p. 30) ir 2007 m. spalio 29 d. Europos Bendrijų Komisijos sprendimą 2007/698/EB, iš dalies keičiantį Sprendimą 2007/116/EB dėl papildomų rezervuotų numerių, prasidedančių skaitmenimis „116“, skyrimo (OL 2007 L 284, p. 31).“.

1.3. Nurodytuoju įsakymu patvirtintame Nacionaliniame telefono ryšio numeracijos plane:

1.3.1. išdėstau 3 punkto lentelės antraštę taip:

 

Numeriai

Numerių paskirtis ir naudojimo sąlygos

 

1.3.2. išdėstau 3.2.7 punktą taip:

3.2.7.

116XXX

suderintų socialinių paslaugų numeriai:

3.2.7.1.

116000

karštoji linija pranešimams apie dingusius vaikus

Teikiant šią paslaugą: a) priimami ir policijai nukreipiami skambučiai, kuriais pranešama apie dingusius vaikus; b) už dingusį vaiką atsakingiems asmenims teikiamos konsultacijos ir parama; c) teikiama pagalba, atliekant tyrimą.

Paslauga teikiama nuolat (t. y. 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, visoje šalyje).

3.2.7.2.

116001–116110

rezervuota

3.2.7.3.

116111

vaikų pagalbos linijos

Šios paslaugos paskirtis – padėti vaikams, kuriems trūksta priežiūros ir saugumo. Vaikai nukreipiami į atitinkamas tarnybas ir jiems teikiama kita būtina informacija. Ši paslauga suteikia vaikams galimybę išsakyti savo problemas, pasikalbėti jiems rūpimais klausimais ir kreiptis pagalbos neatidėliotinu atveju.

Jei paslauga nėra teikiama nuolat (t. y. 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, visoje šalyje), paslaugos teikėjas turi užtikrinti, kad informacija apie paslaugos teikimą būtų skelbiama viešai, lengvai prieinama forma ir kad tuo metu, kai paslauga neteikiama, skambinantieji būtų informuojami, kada paslauga bus galima naudotis vėl.

3.2.7.4.

116112–116122

rezervuota

3.2.7.5.

116123

psichologinės pagalbos linijos

Skambinantieji paslaugos numeriu gali atvirai pabendrauti, jų išklausoma nepateikiant jokių vertinimų. Šios paslaugos paskirtis – teikti psichologinę pagalbą skambinantiems, kurie jaučiasi vieniši, yra ištikti psichologinės krizės arba svarsto apie savižudybę.

Jei paslauga nėra teikiama nuolat (t. y. 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, visoje šalyje), paslaugos teikėjas turi užtikrinti, kad informacija apie paslaugos teikimą būtų skelbiama viešai, lengvai prieinama forma ir kad tuo metu, kai paslauga neteikiama, skambinantieji būtų informuojami, kada paslauga bus galima naudotis vėl.

3.2.7.6.

116124–116999

rezervuota

“.

2. Nurodau šį įsakymą paskelbti oficialiame leidinyje „Valstybės žinios“.

 

 

 

DIREKTORIUS                                                                              TOMAS BARAKAUSKAS