LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO 2004 M. BALANDŽIO 15 D. ĮSAKYMO NR. V-232 „DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2008 m. gruodžio 4 d. Nr. V-1186

Vilnius

 

 

1. Pakeičiu Sveikatos apsaugos ministerijos darbo reglamentą, patvirtintą Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2004 m. balandžio 15 d. įsakymu Nr. V-232 „Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 61-2195, Nr. 150-5462; 2005, Nr. 101-3758; 2006, Nr. 79-3133, Nr. 133-5038; 2007, Nr. 19-748, Nr. 110-4516; 2008, Nr. 38-1395, Nr. 76-3031):

1.1. Išdėstau 9.1 punktą taip:

„9.1. ministerijos strateginiu veiklos planų, įstaigų prie ministerijos strateginių veiklos planų, jei tokios įstaigos vadovas yra valstybės biudžeto asignavimų valdytojas, patvirtinimo;“

1.2. Išdėstau 13 punktą taip:

„13. Ministerijos administracijos struktūra formuojama atsižvelgiant į įstatymų ir kitų teisės aktų ministerijai pavestos srities valstybės valdymo funkcijas, nustatytus tikslus ir uždavinius, strateginius veiklos planus ir patvirtintą didžiausią leistiną valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių skaičių.

Ministerijos administraciją sudaro departamentai ir skyriai (toliau vadinami – ministerijos administracijos padaliniai). Departamentams vadovauja direktoriai, skyriams – vedėjai. Departamentų direktoriai ir skyrių vedėjai gali turėti pavaduotojus (departamentų direktoriai, skyrių vedėjai, jų pavaduotojai toliau šiame reglamente vadinami padalinių vadovais).“

1.3. Papildau šiuo 131 punktu:

„131. Uždaviniams ir funkcijoms, kurie nepriskirti atskiriems ministerijos administracijos padaliniams, įgyvendinti gali būti steigiama pareigybė (pareigybės), nepriklausanti (nepriklausančios) departamentui ar skyriui.“

1.4. Išdėstau 15 punkto 3 pastraipą taip:

„Įstaigų prie ministerijos, jei šios įstaigos vadovas yra valstybės biudžeto asignavimų valdytojas, veikla organizuojama vadovaujantis ministro patvirtintais viešai paskelbtais strateginiais veiklos planais. Įstaigos prie ministerijos, jei šios įstaigos vadovas nėra valstybės biudžeto asignavimų valdytojas, veikla organizuojama vadovaujantis metiniais veiklos planais. Tvirtinti įstaigos prie ministerijos metinius veiklos planus ministras gali pavesti įstaigos prie ministerijos vadovui.“

1.5. Išdėstau 20 punkto penktą pastraipą taip:

„Ministerijos valstybės tarnautojai ir įstaigų prie ministerijos vadovai, dirbantys pedagoginį darbą, kas pusmetį turi pateikti ministerijos valstybės sekretoriui vedamų paskaitų, pratybų planą, patvirtintą mokymo įstaigos vadovo. Dėl pedagoginio darbo, komandiruotės, atostogų ar renginio už Sveikatos apsaugos ministerijos ribų išvykstantys ministerijos valstybės tarnautojai turi užtikrinti padalinio darbo tęstinumą, už įstaigos ribų išvykstantys įstaigų prie ministerijos vadovai – įstaigos darbo tęstinumą. Jei ministerijos valstybės tarnautojas ar darbuotojas neatvyksta ar vėluoja į darbą dėl svarbių priežasčių, apie tai tą pačią dieną turi informuoti tiesioginį vadovą (jei negali informuoti tą pačią dieną, turi pranešti kuo greičiau, kai tai tampa įmanoma).“

1.6. Išdėstau 22 punktą taip:

„22. Gauti dokumentai registruojami ministerijos Kanceliarijoje. Dokumentai skirstomi į registruotinus ir neregistruotinus. Registruotini dokumentai registruojami ministerijos kompiuterinėje dokumentų valdymo sistemoje. Neregistruojami gauti sveikinimai, kvietimai, reklaminiai bukletai, privataus pobūdžio laiškai, kita korespondencija.

Tik Kanceliarijoje registruoti dokumentai laikomi oficialiai gautais. Gautus viešųjų pirkimų dokumentus registruoja asmenys, atsakingi už viešųjų pirkimų vykdymą ministerijoje. Ministerijos administracijos padaliniai, valstybės tarnautojai ir darbuotojai, tiesiogiai iš kitų institucijų, įstaigų, organizacijų, piliečių ir kitų asmenų gavę dokumentus, adresuotus ministrui, viceministrui, ministerijos valstybės sekretoriui, ministerijos sekretoriui, padalinio vadovui, ministerijos administracijos padaliniui, ministerijai, taip pat minėtus dokumentus, kuriuos perdavė ministras, viceministras, ministerijos valstybės sekretorius, ministerijos sekretorius, privalo nedelsdami pateikti registruoti Kanceliarijai. Ministerijai adresuoti elektroniniu paštu, faksu gauti dokumentai, jeigu juose yra nurodyti siuntėjo vardas, pavardė, parašas, adresas, kuriuo jis pageidauja gauti atsakymą, telefonas (jeigu siuntėjas jį turi), registruojami Kanceliarijoje bendra tvarka.

Teismų šaukimai registruojami Kanceliarijoje ir nedelsiant pateikiami Teisės ir personalo departamentui. Apie tai Teisės ir personalo departamento direktorius informuoja ministerijos valstybės sekretorių, nurodydamas, kuris ministerijos administracijos padalinys ar ministerijai pavaldi įstaiga turėtų atstovauti ministerijos interesams.

Esant būtinybei, ministerijos administracijos padalinys yra įgaliojamas atstovauti ministerijos interesams teisme ir procese dalyvauja kartu su Teisės ir personalo departamento direktoriaus paskirtu Teisės ir personalo departamento valstybės tarnautoju ar darbuotoju.

Gauti Lietuvos Respublikos įstatymai, kiti Lietuvos Respublikos Seimo priimti teisės aktai, Respublikos Prezidento dekretai, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimai ir Ministro Pirmininko potvarkiai registruojami Kanceliarijoje ir pateikiami susipažinti ministrui, viceministrui, ministerijos valstybės sekretoriui, ministerijos sekretoriams ir padalinių vadovams bei suinteresuotų pavaldžių įstaigų vadovams. Vadovai, susipažinę pasirašytinai, grąžina dokumentų originalus Kanceliarijai, kurioje šie teisės aktai kaupiami ir saugomi.

Gautus Lietuvos Respublikos įstatymus, kitus Lietuvos Respublikos Seimo priimtus teisės aktus, Respublikos Prezidento dekretus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir Ministro Pirmininko potvarkius, kuriuos pavedama vykdyti ministerijai, nukreipia ministras ar viceministras, ministerijos valstybės sekretorius, ministerijos sekretorius pagal kuruojamas veiklos sritis. Šie teisės aktai perduodami vykdytojams bendra tvarka.

Gyventojų laiškai, taip pat ministerijai pavaldžių įstaigų ir kitų organizacijų raštai dėl gyventojų laiškų svarstymo ir juose iškeltų klausimų sprendimo rezultatų registruojami atskirai nuo kitos korespondencijos Kanceliarijoje.“

1.7. Išdėstau 28 punkto pirmą pastraipą taip:

„Ministro, viceministro, ministerijos valstybės sekretoriaus, ministerijos sekretoriaus dokumentus tvarkantys darbuotojai (sekretorės) dokumentų valdymo sistemoje pažymi rezoliuciją ir perduoda dokumentą rezoliucijoje nurodytam vykdytojui. Jei rezoliucijoje nurodyti keli vykdytojai, darbuotojai padaro tiek dokumento kopijų, kiek vykdytojų nurodyta rezoliucijoje, ir dokumentas įdedamas į atitinkamo ministerijos administracijos padalinio korespondencijos dėžutę. Dokumento originalas pateikiamas pirmajam rezoliucijoje nurodytam vykdytojui.“

1.8. Pripažįstu netekusiu galios 32 punktą.

1.9. Išdėstau 57 punktą taip:

„57. Ministro pasirašomus dokumentus su priedais, jų antruosius egzempliorius (išskyrus ministro įsakymus) prieš tai vizuoja dokumentą rengęs valstybės tarnautojas ar darbuotojas, dokumentą rengusio ministerijos administracijos padalinio vadovas; jeigu dokumentas susijęs su kito ministerijos administracijos padalinio veikla, – šio ministerijos administracijos padalinio vadovas, valstybės tarnautojas ar kitas darbuotojas, dalyvavęs rengiant minėtą dokumentą, ministerijos sekretorius pagal ministro nustatytą administravimo sritį, ministerijos valstybės sekretorius ir viceministras. Dokumentai, parengti lietuvių kalba, turi būti suderinti su darbuotoju, atsakingu už dokumentų redagavimą.

Ministro arba jo įgalioto asmens pasirašomas sutartis, ministerijos ieškinius, skundus teismams prieš teikiant ministrui pasirašyti vizuoja Teisės ir personalo departamento direktorius arba jo funkcijas atliekantis valstybės tarnautojas.

Ministro pasirašomo įsakymo projektą rengęs valstybės tarnautojas ar darbuotojas vizuoja visus įsakymo ir jo priedų lapus. Priedų lapai numeruojami. Valstybės tarnautojo ar darbuotojo parengtą ir jo vizuotą projektą bei jo priedų paskutinius lapus vizuoja Teisės ir personalo departamento direktorius arba jo funkcijas atliekantis valstybės tarnautojas. Ministro pasirašomus įsakymus, jei jais numatoma reguliuoti visuomeninius santykius, nurodytus Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo (Žin., 2002, Nr. 57-2297; 2008, Nr. 71-2700) 8 straipsnyje, taip pat vizuoja Ekonominės veiklos kontrolės skyriaus vedėjas ar jo funkcijas atliekantis valstybės tarnautojas.

Sutartis pagal kompetenciją taip pat vizuoja Sveikatos finansinių santykių ir turto valdymo ir Apskaitos skyrių vedėjai, Strategijos ir ekonomikos departamento direktorius arba jų funkcijas atliekantys valstybės tarnautojai. Sutartis, parengtas vykdant viešąjį pirkimą, taip pat vizuoja Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjas ir Strategijos ir ekonomikos departamento direktorius arba jų funkcijas atliekantys valstybės tarnautojai. Prie sutarties, parengtos vykdant viešąjį pirkimą, turi būti pridėti dokumentai, įrodantys viešojo pirkimo procedūrų laikymąsi (pvz., pirkimo sąlygas, tiekėjų apklausos pažymas ar kt.).“

1.10. Išdėstau 58 punkto šeštą sakinį taip:

„Dokumentai, parengti lietuvių kalba, turi būti suderinti su darbuotoju, atsakingu už dokumentų redagavimą.“

1.11. Išdėstau 60 punktą taip:

„60. Ministerijos valstybės sekretoriaus pasirašomus dokumentus su priedais, jų antruosius egzempliorius (išskyrus potvarkius) prieš tai vizuoja dokumentą rengęs valstybės tarnautojas ar darbuotojas, dokumentą rengusio ministerijos administracijos padalinio vadovas; jeigu dokumentas susijęs su kito ministerijos administracijos padalinio veikla, – šio ministerijos administracinio padalinio vadovas, valstybės tarnautojas ar darbuotojas, dalyvavęs rengiant minėtą dokumentą. Ministerijos valstybės sekretoriaus prašymu dokumentą gali vizuoti viceministras ir/arba ministerijos sekretorius pagal ministro nustatytą administravimo sritį. Ministerijos valstybės sekretoriaus pasirašomi dokumentai, parengti lietuvių kalba, turi būti suderinti su darbuotoju, atsakingu už dokumentų redagavimą.

Ministerijos valstybės sekretoriaus potvarkius prieš teikiant jam pasirašyti vizuoja Teisės ir personalo departamento direktorius arba jo funkcijas atliekantis valstybės tarnautojas.“

1.12. Išdėstau 61 punkto antrą pastraipą taip:

„Ministerijos sekretoriaus pasirašomus dokumentus su priedais, jų antruosius egzempliorius prieš tai vizuoja dokumentą rengęs valstybės tarnautojas ar darbuotojas, dokumentą rengusio ministerijos administracijos padalinio vadovas; jeigu dokumentas susijęs su kito ministerijos administracijos padalinio veikla, – šio ministerijos administracijos padalinio vadovas, valstybės tarnautojas ar darbuotojas vienaip ar kitaip dalyvavęs rengiant minėtą dokumentą. Ministerijos sekretoriaus prašymu dokumentą gali vizuoti viceministras ir/ arba kitas ministerijos sekretorius. Dokumentai, parengti lietuvių kalba, turi būti suderinti su darbuotoju, atsakingu už dokumentų redagavimą. Į užsienį siunčiami dokumentai pagal kompetenciją turi būti vizuojami ir Užsienio ryšių skyriaus vedėjo.“

1.13. Išdėstau 66 punkto pirmą, antrą, trečią ir ketvirtą pastraipas taip:

„Dokumentų originalas išsiunčiamas adresatui, o antrasis egzempliorius su vizomis ir gauto dokumento originalu saugomas Kanceliarijoje. Jeigu rengėjai buvo keli, antrąjį dokumento egzempliorių kartu su gauto dokumento originalu (kai atsakoma į gautą dokumentą) pirmas vykdytojas perduoda saugoti Kanceliarijai, antrasis pasilieka kopiją. Dokumentų (be priedų) tretieji egzemplioriai saugomi dokumentą rengusiame ministerijos administracijos padalinyje.

Ministerijai pavaldžių įstaigų, ministro patarėjų rengtų dokumentų antrieji egzemplioriai su vizomis saugomi Kanceliarijoje.

Ministro įsakymo, ministerijos valstybės sekretoriaus potvarkio rengiamas tik vienas egzempliorius (originalas). Turi būti nurodyta jį rengusio valstybės tarnautojo ar darbuotojo vardo raidė ir pavardė, telefono numeris. Įsakymo, potvarkio rengėjas pažymi reikiamus duomenis kompiuterinėje dokumentų valdymo sistemoje. Jeigu rengiamas kelių ministrų bendras įsakymas, jo originalo egzempliorių rengiama tiek, kiek ministrų pasirašo įsakymą. Sveikatos apsaugos ministerijoje liekantis įsakymo originalas vizuojamas šio reglamento 57 punkte nustatyta tvarka. Visi įsakymų bei potvarkių derinimai fiksuojami kompiuterinėje dokumentų valdymo sistemoje.

Ministerijai pavaldžių įstaigų parengtų ir suredaguotų įsakymų projektai pirmiausia pateikiami Kanceliarijai. Kanceliarijos darbuotojas pažymi įsakymo projekto duomenis kompiuterinėje dokumentų valdymo sistemoje ir perduoda jį klausimą kuruojančiam ministerijos administracijos padaliniui. Pavizuotas įsakymo projektas, tai pažymėjus kompiuterinėje dokumentų valdymo sistemoje, perduodamas vizuoti atitinkamam administracijos padaliniui. Surinkus visas reikalingas vizas, įsakymų projektus vizuoja Teisės ir personalo direktorius arba jo funkcijas atliekantis kitas valstybės tarnautojas.“

1.14. Įrašau 69 punkte po žodžio „tarnautojo“ žodžius „ar darbuotojo“.

1.15. Pripažįstu netekusiu galios 72 punktą.

1.16. Išdėstau 78 punktą taip:

„78. Teisės aktų projektai rengėjų turi būti suderinti su ministerijos administracijos padaliniais, kurių veikla susijusi su teisės akto projekto nuostatomis, ministerijos Teisės ir personalo departamentu, kuris įvertina, ar projektas atitinka galiojančius įstatymus, Vyriausybės nutarimus, kitus teisės aktus bei 76 punkte nurodytų teisės aktų reikalavimus, ir darbuotoju, atsakingu už dokumentų redagavimą. Teisės aktų projektai, kuriais numatoma reguliuoti visuomeninius santykius, nurodytus Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 8 straipsnyje, turi būti pateikti antikorupciniam vertinimui Ekonominės veiklos kontrolės skyriui.“

1.17. Įrašau 79 punkte po žodžio „tarnautojo“ žodžius „ar darbuotojo“.

1.18. Išdėstau 83 punktą taip:

„83. Teisės ir personalo departamentas turi teisę pateikti pastabas bei pasiūlymus 82 punkte nustatyta tvarka arba juos pažymėti ant pateikto teisės akto projekto varianto ir grąžinti jį teisės akto projektą teikusiam derinti ministerijos administracijos padaliniui, kuris pataisytą teisės akto projektą pateikia Teisės ir personalo departamentui kartu su teisės akto projekto variantu, kuriame pažymėtos Teisės ir personalo departamento pastabos.“

1.19. Išdėstau 85 punktą taip:

„85. Suderintų ministerijoje teisės aktų projektų, šio reglamento 80 punkte nurodytų priedų (jeigu jie yra), ministro įsakymų projektų (jeigu jie bus siunčiami derinti suinteresuotoms institucijoms) antruosius egzempliorius vizuoja teisės akto projektą rengęs valstybės tarnautojas ar darbuotojas, projektą rengusio ministerijos administracijos padalinio vadovas, darbuotojas, atsakingas už dokumentų redagavimą, administracijos padalinio, su kuriuo buvo derintas teisės akto projektas, vadovas ir valstybės tarnautojas ar darbuotojas, kuris nagrinėjo derinti pateiktą teisės akto projektą. Teisės ir personalo departamento direktorius arba jo funkcijas atliekantis kitas valstybės tarnautojas vizuoja taip pat teisės akto projekto, teisės akto projekto lyginamojo varianto (jeigu jis yra), aiškinamojo rašto (jeigu jis yra) originalus. Ekonominės veiklos kontrolės skyriaus vedėjas arba jo funkcijas atliekantis kitas valstybės tarnautojas vizuoja tuos teisės aktų projektus, kurie buvo vertinami antikorupciniu požiūriu.“

1.20. Įrašau 89 punkte vietoj žodžių „Teisės skyriaus vedėjo“ žodžius „Teisės ir personalo departamento direktoriaus“.

1.21. Įrašau 90 punkte vietoj žodžių „Teisės skyriaus vadovas“ žodžius „Teisės ir personalo departamento direktorius“.

1.22. Įrašau 97 punkte po žodžio „tarnautoją“ žodžius „ar darbuotoją“.

1.23. Įrašau 99 punkte vietoje žodžių „Teisės skyriaus vedėjo“ žodžius „Teisės ir personalo departamento direktoriaus“.

1.24. Išdėstau 101 punkto 3 ir 4 sakinius taip:

„Teisės ir personalo departamento direktorius arba jo funkcijas atliekantis valstybės tarnautojas vizuoja Vyriausybės nutarimo projekto originalą. Vyriausybės nutarimų projektų priedai nepasirašomi, tačiau jų originalus vizuoja Teisės ir personalo departamento direktorius arba jo funkcijas atliekantis valstybės tarnautojas ir Vyriausybės nutarimo projektą pasirašantis ministras.“

1.25. Įrašau 97 punkte po žodžio „tarnautojų“ žodžius „ar darbuotojų“

1.26. Įrašau 113 punkte vietoje žodžių „valstybės tarnautojai“ žodį „darbuotojai“.

1.27. Išdėstau 114 punktą taip:

„114. Asmenų priėmimą ministerijoje organizuoja Kanceliarija. Pagal ministro patvirtintą planą-grafiką registruoja gyventojus konsultuotis su Sveikatos apsaugos ministerijos valstybės sekretoriumi, ministerijos sekretoriais, ministerijos administracijos padalinių vadovais, pavaldžių įstaigų atstovais.

Kanceliarija rengia informaciją apie gautus gyventojų prašymus bei skundus, asmenų priėmimą ministerijoje, prašymų nagrinėjimo rezultatus, bendrą laiškų kiekį, ministerijos struktūrinių padalinių, pavaldžių ministerijai įstaigų išnagrinėtų laiškų kiekį ir išvadas teikia ministerijos vadovybei bei struktūriniams padaliniams.“

1.28. Papildau šiuo 1151 punktu:

„1151. Užsienio ryšių skyrius surenka informaciją apie ministro, viceministro, ministerijos valstybės sekretoriaus, ministerijos sekretorių ir ministerijos padalinių vadovų, įstaigų prie ministerijos vadovų komandiruočių būtinumą (ekspertų darbas darbo grupėse, pranešimai konferencijose, atstovavimas Lietuvai ir pan.) ir iki atitinkamų metų sausio 15 d. ministrui tvirtinti pateikia metinį komandiruočių plano įsakymo projektą. Komandiruočių metinis planas gali būti tikslinamas iki atitinkamų metų liepos 1 d.

Pasiūlymus dėl nenumatytų komandiruočių metiniame plane ministerijos valstybės tarnautojų ar darbuotojų komandiruočių į užsienį viceministras, ministerijos valstybės sekretorius, ministerijos sekretoriai ir ministerijos administracijos padalinių vadovai, įstaigų prie ministerijų vadovai turi teisę teikti ministrui prieš tai raštu suderinę su tiesioginiu vadovu pagal kuruojamą sritį.

Į vieną organizuojamą komandiruotę gali važiuoti ministras, viceministras, ministerijos valstybės sekretorius, ministerijos sekretorius, išskyrus atvejus, kai pagal protokolą turi dalyvauti daugiau ministerijos atstovų.“

1.29. Išdėstau 117 punktą taip:

„117. Ministerijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, įstaigų prie ministerijos vadovams siuntimas į tarnybines komandiruotes užsienyje ir Lietuvos Respublikos teritorijoje ministro pavedimu įforminamas ministerijos valstybės sekretoriaus potvarkiu, o ministerijos valstybės sekretoriaus – ministro įsakymu. Kai komandiruotė nenumatyta metiniame komandiruočių plane, išvykimo į tarnybines komandiruotes į užsienį klausimus sprendžia ministras įformindamas sprendimą vykimui į tokią komandiruotę ministro įsakymu.

Kai į tarnybinę komandiruotę vyksta ministerijos valstybės sekretorius, ministerijos sekretorius, administracinio padalinio vadovas, įstaigos prie ministerijos vadovas, įsakyme (potvarkyje) nurodomas išvykstantį į komandiruotę pavaduosiantis asmuo.“

1.30. Išdėstau 119 punktą taip:

„119. Ministro, ministro politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojų, ministerijos valstybės sekretoriaus ar ministerijos sekretorių, įstaigų prie ministerijų vadovų ir oficialių delegacijų išvykas į užsienį organizuoja Užsienio ryšių skyrius. Komandiruojamas asmuo ne vėliau kaip 5 darbo dienas prieš komandiruotę į užsienį pateikia Kanceliarijai registruoti šio reglamento 2 priede nurodytos formos raštą apie vykimą į komandiruotę ir vykimą į komandiruotę patvirtinančius dokumentus. Suderintas su administracijos padalinio vadovu ir ministerijos sekretoriumi pagal kuruojamą sritį, 2 priede nurodytos formos raštas pridedamas prie teikiamo pasirašyti įsakymo (potvarkio) projekto. Įsakymų (potvarkių) dėl išvykimo į komandiruotę projektus rengia Personalo skyrius. Komandiruočių į užsienį įsakymai (potvarkiai) turi būti vizuojami Užsienio ryšių skyriaus vedėjo.

Užsienio ryšių skyrius kaupia informaciją apie ministerijos ir jai pavaldžių įstaigų valstybės tarnautojų ar darbuotojų komandiruotes į užsienį ir atitinkamų metų pabaigoje parengia ministerijos ir jai pavaldžių įstaigų komandiruočių į užsienį suvestinę.“

1.31. Išdėstau 120 punktą taip:

„120. Užsienio ryšių skyrius apie ministro, ministro politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojo, ministerijos valstybės sekretoriaus ir ministerijos sekretorių planuojamus oficialius ar darbo vizitus į užsienio valstybes (taip pat ministro sudaromų specialių darbo grupių darbo vizitus į užsienio valstybes derėtis ir rengti tarptautinių sutarčių) ne vėliau kaip prieš savaitę (išskyrus iš anksto nenumatytus vizitus) apie išvykimo laiką, delegacijos sudėtį, numatomus oficialius susitikimus, šių susitikimų tikslus informuoja Užsienio reikalų ministeriją ir ne vėliau kaip per savaitę nuo vizitų ir susitikimų pabaigos pateikia šiai ministerijai jų ataskaitas. Kai šiuose vizituose ir susitikimuose aptariami Europos Sąjungos klausimai, ataskaitos pateikiamos ir Vyriausybės kanceliarijai.

Ataskaitos iš tarnybinių komandiruočių užsienyje registruojamos ministerijos dokumentų valdymo sistemoje, jų kopijos perduodamos Užsienio ryšių skyriui.“

1.32. Įrašau 122 punkte vietoj žodžių „Teisės skyriui“ žodžius „Teisės ir personalo departamentui“.

2. Nustatau, kad šio įsakymo 1.1, 1.3, 1.4 ir 1.13 punktai įsigalioja nuo 2009 m. sausio 1 dienos.

 

 

 

LAIKINAI EINANTIS

SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO PAREIGAS           GEDIMINAS ČERNIAUSKAS