PRIEŠGAISRINĖS APSAUGOS IR GELBĖJIMO DEPARTAMENTO

PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL PRIEŠGAISRINĖS APSAUGOS IR GELBĖJIMO DEPARTAMENTO PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS DIREKTORIAUS 2010 M. RUGSĖJO 16 D. ĮSAKYMO NR. 1-266 „DĖL DUOMENŲ, REIKALINGŲ CIVILINĖS SAUGOS UŽDAVINIAMS VYKDYTI SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOJE, KAUPIMO, TVARKYMO IR TEIKIMO PRIEŠGAISRINĖS APSAUGOS IR GELBĖJIMO DEPARTAMENTUI PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2016 m. liepos 21 d. Nr.1-239

Vilnius

 

 

P a k e i č i u Duomenų, reikalingų civilinės saugos uždaviniams vykdyti savivaldybės administracijoje, kaupimo, tvarkymo ir teikimo Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentui prie Vidaus reikalų ministerijos tvarkos aprašą, patvirtintą Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2010 m. rugsėjo 16 d. įsakymu Nr. 1-266, ir jį išdėstau nauja redakcija:

 

„PRIEŠGAISRINĖS APSAUGOS IR GELBĖJIMO DEPARTAMENTO

PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL DUOMENŲ, REIKALINGŲ CIVILINĖS SAUGOS UŽDAVINIAMS VYKDYTI SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOJE, KAUPIMO, TVARKYMO IR TEIKIMO PRIEŠGAISRINĖS APSAUGOS IR GELBĖJIMO DEPARTAMENTUI PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2016 m. liepos 21 d. Nr. 1-239

Vilnius

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos civilinės saugos įstatymo 14 straipsnio 17 punktu,

t v i r t i n u  Duomenų, reikalingų civilinės saugos uždaviniams vykdyti savivaldybės administracijoje, kaupimo, tvarkymo ir teikimo Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentui prie Vidaus reikalų ministerijos tvarkos aprašą (pridedama). “

 

 

 

Direktorius

vidaus tarnybos generolas                                                                               Remigijus Baniulis

 


 

PATVIRTINTA

Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo

departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus

2010 m. rugsėjo 16 d. įsakymu

Nr. 1-266 (Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus

2016 m. liepos 21  d. įsakymo

Nr. 1-239 redakcija )

 

 

DUOMENŲ, REIKALINGŲ CIVILINĖS SAUGOS UŽDAVINIAMS VYKDYTI SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOJE, KAUPIMO, TVARKYMO IR TEIKIMO PRIEŠGAISRINĖS APSAUGOS IR GELBĖJIMO DEPARTAMENTUI PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS TVARKOS APRAŠAS

 

i SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Duomenų, reikalingų civilinės saugos uždaviniams vykdyti savivaldybės administracijoje, kaupimo, tvarkymo ir teikimo Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentui prie Vidaus reikalų ministerijos tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja informacijos apie savivaldybės teritorijoje vykdomas priemones, reikalingas civilinės saugos uždaviniams įvykdyti ir teisės aktų reikalavimams įgyvendinti, kaupimą, tvarkymą ir teikimą.

2. Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos civilinės saugos įstatyme vartojamas sąvokas.

 

II SKYRIUS

DUOMENŲ KAUPIMAS

 

3. Savivaldybės administracijoje kaupiami šie civilinės saugos uždaviniams įvykdyti reikalingi duomenys apie:

3.1. savivaldybės ekstremaliųjų situacijų prevencijos priemonių plano įgyvendintas ir neįgyvendintas priemones, jų įgyvendinimo rezultatus, priežastis, dėl kurių planuotos priemonės nebuvo įgyvendintos;

3.2. savivaldybės ekstremalių situacijų komisijos ir savivaldybės ekstremaliųjų situacijų operacijų centro veiklos organizavimą;

3.3. surengtas savivaldybės lygio civilinės saugos pratybas;

3.4. įvykdytas gyventojų švietimo civilinės saugos klausimais priemones;

3.5. savivaldybės teritorijoje esančius kolektyvinės apsaugos statinius ir slėptuves, jų būklę, skaičių, galimų juose apsaugoti gyventojų skaičių, kolektyvinės apsaugos statinių poreikį savivaldybėje;

3.6. savivaldybės teritorijoje esančių ūkio subjektų ir kitų įstaigų civilinės saugos būklės patikrinimą;

3.7. savivaldybėje turimus materialinius ir techninius išteklius, kuriuos prireikus galima būtų panaudoti gresiančioms ar susidariusioms ekstremaliosioms situacijoms likviduoti ir jų padariniams šalinti;

3.8. savivaldybės teritorijoje esančius pavojinguosius objektus;

3.9. savivaldybės teritorijoje kilusius ekstremaliuosius įvykius ir susidariusias ekstremaliąsias situacijas, jų pobūdį, kilimo priežastis ir likvidavimo eigą;

3.10. perspėjimo sistemos priežiūros organizavimą;

3.11. civilinės saugos funkcijai atlikti skirtų lėšų panaudojimą.

4. Savivaldybės administracijoje taip pat saugomi parengti ir patikslinti savivaldybės ekstremaliųjų situacijų valdymo planas, galimų pavojų ir rizikos analizė, savivaldybės ekstremaliųjų situacijų prevencijos priemonių planas, tarpusavio pagalbos planai su gretimomis savivaldybėmis, sutartys su ūkio subjektais ir kitomis įstaigomis dėl savivaldybės ekstremaliųjų situacijų valdymo plane nurodytų užduočių vykdymo, pavojingųjų objektų išorės avariniai planai.

5. Aprašo 3 ir 4 punktuose nurodyti kaupiami duomenys nuolat atnaujinami, kad savivaldybėje būtų sukaupta aktuali informacija.

6. Atsakingas savivaldybės darbuotojas kiekvienų metų pradžioje apibendrintus praeitų metų duomenis teikia savivaldybės ekstremalių situacijų komisijai civilinės saugos būklei savivaldybėje aptarti ir savivaldybės institucijų ir įstaigų, kitų įstaigų ir ūkio subjektų pasirengimui įvertinti.

 

III SKYRIUS

DUOMENŲ tvarkymas IR TEIKIMAS PRIEŠGAISRINĖS APSAUGOS
IR GELBĖJIMO DEPARTAMENTUI PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS

 

7. Aprašo 3 punkte, išskyrus 3.10 papunktį, ir 4 punkte nurodyti duomenys kartą per metus iki einamųjų metų sausio 5 d. teikiami apskrities priešgaisrinei gelbėjimo valdybai (toliau – APGV).

8. APGV kaupia ir tvarko visus duomenis, gautus iš apskrities teritorijoje esančių savivaldybių administracijų, juos apibendrina iki einamųjų metų sausio 10 d. ir pateikia Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentui prie Vidaus reikalų ministerijos (toliau – departamentas) (1 priedas).

9. Įvertinusi bendrą savivaldybių civilinės saugos veiklos organizavimą, APGV iki einamųjų metų sausio 25 d. pateikia departamentui civilinės saugos uždavinių vykdymo analizę (2 priedas).

10. Aprašo 3.10 papunktyje nurodyti duomenys teikiami vadovaujantis Techninių perspėjimo sistemos priemonių priežiūros organizavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2016 m. sausio 8 d. įsakymu Nr. 1-3.

11. Pasikeitus savivaldybės ekstremalių situacijų komisijos sudėčiai, savivaldybės ekstremaliųjų situacijų operacijų centro kontaktiniams duomenims arba sudėčiai, savivaldybės administracija apie visus pakeitimus nedelsdama informuoja APGV, o ši – departamentą. Savivaldybės turi užtikrinti, kad saugomi duomenys būtų atnaujinami ne rečiau kaip kas ketvirtį.

________________

 

 

 

Duomenų, reikalingų civilinės saugos uždaviniams vykdyti savivaldybės administracijoje, kaupimo, tvarkymo ir teikimo Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentui prie Vidaus reikalų ministerijos tvarkos aprašo
1 priedas

 

civilinės saugos uždavinių vykdymo ______________________________apskrities savivaldybėse

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         (apskrities pavadinimas)

________ metų statistiniai ir kiti suvestiniai duomenyS

                                                                                                 (metai)

 

1 lentelė.  Ekstremaliųjų įvykių ir ekstremaliųjų situacijų padariniai

 

Savivaldybė
(rašyti pagal abėcėlę)

Gyventojų prašymų už žalą, patirtą dėl ekstremaliosios situacijos, skaičius

Valstybės skirtos paramos gyventojams už žalą, patirtą dėl ekstremaliosios situacijos, suma, Eur

Ekstremaliųjų situacijų metu vykdytas laikinas gyventojų perkėlimas, evakavimas

evakuota, kartai

perkeltų ar evakuotų gyventojų skaičius

1

2

3

4

5

Iš viso apskrityje:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 lentelė.  Savivaldybės ekstremalių situacijų komisija ir ekstremaliųjų situacijų operacijų centras

 

Savivaldybė
(rašyti pagal abėcėlę)

 

Savivaldybės ekstremalių situacijų komisija (toliau – ESK)

 

Savivaldybės ekstremalių situacijų operacijų centras (toliau – ESoc)

ESK nariai,
skaičius

ESK posėdžiai,
skaičius

ESoc nariai,
skaičius

ESoc aktyvinimai,
skaičius

ESoc darbo vieta

patalpose,
numatyta / ne – 1 / 0

apsaugotose patalpose

narių skaičius, iš viso

narių, kurie išklausė
 civilinės saugos (toliau –
CS) kursus, skaičius

narių, kurie per ataskaitinius metus išklausė CS kursus, skaičius

planuota posėdžių, skaičius

surengta posėdžių

narių (kartu su koordinatoriumi) skaičius

narių, kurie išklausė CS kursus, skaičius

narių, kurie per ataskaitinius metus išklausė CS kursus, skaičius

EĮ ir ES metu

CS mokymų ir CS
pratybų metu

parinkta / ne – 1 / 0

įrengimas

surengta posėdžių, iš viso

iš jų

įrengta – 2

iš dalies įrengta – 1

neįrengta – 0

dėl ekstremaliųjų
įvykių (toliau – EĮ) ir ekstremaliųjų situacijų metu (toliau – ES)

CS mokymų ir CS
pratybų metu

prevenciniais
klausimais

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

Iš viso apskrityje:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 lentelė.  Savivaldybės galimų pavojų ir ekstremaliųjų situacijų rizikos analizė, ekstremaliųjų situacijų valdymo ir ekstremaliųjų situacijų prevencijos priemonių planai

 

Savivaldybė
(rašyti pagal abėcėlę)

Rizikos analizė

Ekstremaliųjų situacijų valdymo planas

Ekstremaliųjų situacijų prevencijos priemonių planas

Informacija savivaldybės internetinėje svetainėje,
paskelbta / ne–0 / 1

planuotos priemonės, skaičius

Įvykdytos priemonės, skaičius

yra / ne – 1 / 0

peržiūrėta / ne – 1 / 0

nustatytų grėsmių, kurių labai
didelė rizika (toliau – LDR), skaičius

nustatytų grėsmių, kurių didelė rizika (toliau – DR), skaičius

nustatytų grėsmių, kurių vidutinė rizika (toliau – VR), skaičius

nustatytų grėsmių, kurių priimtina rizika (toliau – PR), skaičius

planas patikslintas / ne – 1 / 0

valdymo aprašymas

priedai

tęstinės priemonės, iš viso

netęstinės priemonės

užbaigtos tęstinės priemonės

netęstinės priemonės

rizikos analizė

ekstremaliųjų situacijų valdymo planas

ekstremaliųjų situacijų prevencijos priemonių planas

visoms LDR / ne visoms –1 / 0

visoms DR / ne visoms –1 / 0

kolektyvinės apsaugos statinių aprūpinimas,
numatytas / ne –1 / 0

evakavimas,
 numatytas / ne –1 / 0

materialinių išteklių žinynas, yra / ne –1 / 0

pavojingųjų objektų išorės avarijų valdymo planai, yra
(visi) arba nereikia / ne –1 / 0

LDR

DR

VR

LDR

DR

VR

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

Iš viso apskrityje:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 lentelė.  Savivaldybės tarpusavio pagalbos planai su savivaldybėmis, sutartys su ūkio subjektais, kitomis įstaigomis ir nevyriausybinėmis organizacijomis ir asociacijomis

 

Savivaldybė
(rašyti pagal abėcėlę)

Gretimų savivaldybių
(toliau – GS) skaičius

Tarpusavio pagalbos planai, skaičius

Sutartys,
skaičius

Subjektų, kuriems savivaldybės ekstremaliųjų situacijų valdymo plane numatytos užduotys, skaičius

Savivaldybės sudarytų sutarčių dėl ekstremaliųjų situacijų valdymo plane numatytų užduočių vykdymo, skaičius

su GS

su kitomis savivaldybėmis

su GS

su kitomis savivaldybėmis

ūkio
subjektai

kitos
įstaigos

nevyriausybinės organizacijos ir asociacijos

su ūkio subjektais

su kitomis įstaigomis

su nevyriausybinėmis organizacijomis ir asociacijomis

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 

Iš viso apskrityje:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 lentelė.  Savivaldybės CS pratybos ir CS mokymas

 

Savivaldybė
(rašyti pagal abėcėlę)

 

Planuotos CS pratybos, skaičius

 

Įvykdytos CS pratybos, skaičius

Dalyvauta kitų institucijų CS pratybose, kartai

CS mokymas


viso

iš jų


viso

iš jų

vykdomas /
ne – 1 / 0

CS kursuose apmokytų darbuotojų skaičius

darbo vietoje apmokytų darbuotojų skaičius

funkcinių

kompleksinių

stalo

funkcinių

kompleksinių

stalo

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

 

Iš viso apskrityje:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 lentelė.  Savivaldybės administracijos gyventojų CS švietimas

 

Savivaldybė
(rašyti pagal abėcėlę)

Suplanuotų gyventojų civilinės saugos švietimo (toliau – ) priemonių skaičius

Įvykdytų GŠ
priemonių skaičius

 

Įykdytos priemonės pagal pobūdį, skaičius

 

renginiai

 

mokomoji medžiaga

 

viešinimas žiniasklaidoje

kitos priemonės

akcijos

konkursai

stovyklos

kita

atmintinės,
lankstinukai

plakatai

rekomendacijos

CD, DVD, YouTube

kita

televizija

radijas

interneto
puslapiai

Laikraščiai,
žurnalai

kita

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

 

Iš viso apskrityje:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 lentelė.  Statistiniai duomenys apie savivaldybės teritorijoje esančius ūkio subjektus ir kitas įstaigas

 

Savivaldybė
(rašyti pagal abėcėlę)

Tikrintinų ūkio subjektų ir kitų įstaigų sąrašas (pagal 5 ir 8 skilčių duomenis),
patvirtintas / ne-1 / 0

 

Ūkio subjektai, skaičius

Kitos įstaigos, kurios privalo rengti ekstremaliųjų situacijų valdymo planus, skaičius

ūkio subjektų, kurie privalo turėti ekstremaliųjų situacijų operacijų centrus, skaičius

ūkio subjektų, kurie privalo turėti ekstremaliųjų situacijų valdymo planus, skaičius

ūkio subjektai pagal grupes (toliau – gr.)

iš viso

iš jų

 

iš viso

iš jų

socialinės

švietimo

kultūros

sporto

sveikatos

nepaminėtos

 

2 gr.

 

3 gr.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

 

Iš viso apskrityje:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 lentelė.  Savivaldybės atlikti planiniai ir neplaniniai CS būklės patikrinimai ūkio subjektuose ir kitose įstaigose

 

Savivaldybė
(rašyti pagal abėcėlę)

patikrinimų grafikas,
yra / ne – 1 / 0 arba 21

CS būklės patikrinimų ūkio subjektuose (toliau – ŪS) ir kitose įstaigose (toliau – KĮ) planavimas ir įvykdymas,
skaičius

Patikrintų ŪS ir KĮ CS būklės įvertinimas, skaičius

ŪS ir KĮ, kuriems buvo pritaikytas Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso straipsnis, skaičius

Neplaninių CS būklės patikrinimų ŪS ir KĮ skaičius

planuota tikrinti

patikrinti ŪS ir KĮ

CS būklė įvertinta
gerai

CS būklė įvertinta
patenkinamai

CS būklė įvertinta
nepatenkinamai

iš viso

ŪS

iš viso

ŪS

iš viso

ŪS

iš viso

ŪS

iš viso

ŪS

iš viso

ŪS

2 gr.

3 gr.

2 gr.

3 gr.

2 gr.

3 gr.

2 gr.

3 gr.

2 gr.

3 gr.

2 gr.

3 gr.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

 

Iš viso apskrityje:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 lentelė.  Savivaldybės parinkti kolektyvinės apsaugos statiniai (toliau – KAS) gyventojams apsaugoti

 

Savivaldybė
(rašyti pagal abėcėlę)

Nustatytas savivaldybės gyventojų, planuojamų apgyvendinti KAS, skaičius (pagal Lietuvos statistikos departamento praėjusių metų
sausio 1 d. duomenis)

KAS, kurie parinkti gyventojams apsaugoti

KAS gyventojams apsaugoti skaičius ir KAS (patalpų ir statinių) priklausymas nuosavybės teisėmis

parinktų KAS gyvenamųjų patalpų plotas, m2

KAS gyvenamųjų patalpose planuojamų apgyvendinti žmonių (žmogaus gulimai vietai numatoma ne mažiau kaip 1,8 m2) skaičius


viso

iš jų

parinkta KAS

iš jų priklauso


viso

iš jų

10% nuo visų savivaldybės gyventojų

vaikai iki 7 m

Neįgalieji

valstybės institucijoms ir įstaigoms

savivaldybės institucijoms ir įstaigoms

ūkio
subjektams

kitoms
įstaigoms

privatiems
asmenims

valstybės institucijose ir įstaigose

savivaldybės institucijose ir įstaigose

ūkio
subjektuose

kitose
įstaigose

privačių
asmenų

1              

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

 

Iš viso apskrityje:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 lentelė.        Savivaldybės parinkti KAS darbuotojams apsaugoti

 

1.             

Savivaldybė
(rašyti pagal abėcėlę)

KAS valstybės institucijose ir įstaigose, ūkio subjektuose ir kitose įstaigose, kurie parinkti pamainos darbuotojams, vykdantiems nustatytas funkcijas ir (ar) teikiantiems gyvybiškai svarbias paslaugas gyventojams, apsaugoti

specialiuoju ženklu pažymėtų KAS
(parinktų gyventojams
ir darbuotojams apsaugoti) skaičius


viso

KAS skaičius darbuotojams apsaugoti

minimalus numatytas funkcijas vykdančių darbuotojų skaičius

užtikrina medicininį aptarnavimą

užtikrina maisto produktų gamybą

teikia transporto ir ryšių paslaugas

užtikrina elektros tiekimą

užtikrina šilumos tiekimą

užtikrina
dujų
tiekimą

užtikrina
vandens
tiekimą

užtikrina nuotekų šalinimą

užtikrina kitų užduočių vykdymą

1

2              

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 

Iš viso apskrityje:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11 lentelė.        Papildomai skirtos savivaldybės biudžeto lėšos CS priemonėms savivaldybėje organizuoti

 

Savivaldybė
(rašyti pagal abėcėlę)

Iš viso skirta
(3, 4 ir 5 skilčių duomenų suma), Eur

Iš vykdomų CS projektų, Eur

Iš savivaldybės
biudžeto, Eur

Savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo fondas, Eur

numatyta

panaudota

1

2

3

4

5

6

 

Iš viso apskrityje:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12 lentelė.        Savivaldybei skirtų valstybės biudžeto asignavimų CS funkcijai atlikti naudojimo ataskaita

 

Savivaldybė
(rašyti pagal abėcėlę)

Skirtų lėšų paskirstymas, Eur

Iš viso, Eur

darbo užmokesčiui ir socialinio draudimo įmokoms, iš viso

kitoms išlaidoms

perspėjimo sistemų eksploatavimo ir techninės priežiūros išlaidoms

valstybės rezervo CS priemonių saugojimo išlaidoms

skirta

grąžinta

gyventojų švietimui ir mokymui

CS
pratyboms

prekėms ir paslaugoms

asmeninės apsaugos priemonėms

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

Iš viso apskrityje:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13 lentelė.        Valstybės biudžeto asignavimai, skirti darbo užmokesčiui ir socialinio draudimo įmokoms valstybės tarnautojams, atliekantiems CS funkciją savivaldybėje

 

Eil.

Nr.

Pareigybės pavadinimas

Pareigybių skaičius

Lygis ir kategorija

Pareiginės algos koeficientas

1 mėnesio vieno darbuotojo pareiginė alga, Eur

Stažas

Kvalifikacinė klasė

Kitos priemokos

Darbo užmokestis, Eur

12 mėnesių visų darbuotojų socialinio draudimo įmokos, Eur

patvirtinta

užimta

metai

proc.

Eur

proc.

Eur

proc.

1 mėnesio vieno darbuotojo

12 mėnesių visų darbuotojų

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

1.

Skyriaus vedėjas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

Vedėjo pavaduotojas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

Vyriausiasis specialistas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

Vyresnysis specialistas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

Specialistas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14 lentelė.        Valstybės biudžeto asignavimai, skirti darbo užmokesčiui ir socialinio draudimo įmokoms darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis ir savivaldybėje atliekantiems CS funkciją

 

Eil.

Nr.

Pareigybės pavadinimas

Pareigybių skaičius

Koeficientas

1 mėnesio vieno darbuotojo pareiginė alga, Eur

1 mėnesio vieno darbuotojo priedai ir priemokos

Darbo užmokestis, Eur

12 mėnesių visų darbuotojų socialinio draudimo įmokos, Eur

patvirtinta

užimta

Eur

proc.

1 mėn. vieno darbuotojo

12 mėn. visų darbuotojų

1.

Padalinio vadovas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

Specialistas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

Darbininkas (specialistas)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

________________________

 

 

Duomenų, reikalingų civilinės saugos

uždaviniams vykdyti savivaldybės

administracijoje, kaupimo, tvarkymo ir teikimo

Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo

departamentui prie Vidaus reikalų ministerijos

tvarkos aprašo

2 priedas

 

 

CIVILINĖS SAUGOS UŽDAVINIŲ VYKDYMO                   apskrities

(apskrities pavadinimas)

savivaldybėse            metais ANALIZĖ

(metai)

 

 

1.       Ekstremalieji įvykiai, ekstremaliosios situacijos ir jų padariniai:

1.1.    ekstremaliųjų įvykių, ekstremaliųjų situacijų skaičiaus pokyčio per metus analizė;

1.2.    laikinos gyventojų perkėlimo priežastys;

1.3.    apibendrinimas, pasiūlymai dėl padėties gerinimo.

2.       Ekstremalių situacijų komisijos (toliau komisija) ir ekstremaliųjų situacijų operacijų centrai (toliau operacijų centras):

2.1.    posėdžių skaičiaus ir tematikos pokyčio per metus analizė;

2.2.    komisijos sprendimų neįgyvendinimo priežasčių analizė;

2.3.    civilinės saugos mokymo kursus baigusių komisijų narių skaičiaus pokyčio per metus analizė;

2.4.    komisijų darbo organizavimo problematika;

2.5.    civilinės saugos mokymo kursus baigusių operacijų centrų narių skaičiaus pokyčio per metus analizė;

2.6.    operacijų centrų sušaukimo priežasčių pokyčio per metus analizė;

2.7.    slėptuvių operacijų centrų darbui parinkimo ir įrengimo atitikties nustatytiems reikalavimams, darbo vietų įrengimo analizė.

3.       Galimų pavojų ir ekstremaliųjų situacijų rizikos analizė, ekstremaliųjų situacijų valdymo ir ekstremaliųjų situacijų prevencijos priemonių planai:

3.1.    pavojų ir rizikos analizės atlikimo vertinimas;

3.2.    ekstremaliųjų situacijų valdymo planų atnaujinimo priežasčių analizė;

3.3.    išorės avarijų likvidavimo planų skaičiaus pokytis per metus, priežasčių, dėl kurių nerengiami ir (ar) neatnaujinami planai, analizė, problematika;

3.4.    vieši planų svarstymai, informacijos apie planus sklaida savivaldybėje ir gretimose savivaldybėse;

3.5.    prevencijos priemonių atitikties galimų pavojų ir rizikos analizėje nustatytoms grėsmėms analizė;

3.6.    prevencijos priemonių planų atnaujinimo priežasčių analizė;

3.7.    įgyvendintų prevencijos priemonių veiksmingumo analizė, priežasčių, dėl kurių planuotos priemonės nebuvo įgyvendintos, analizė;

3.8.    apibendrinimas, pasiūlymai dėl padėties gerinimo.

 

4.       Tarpusavio pagalbos planai (ar sutartys) su gretimomis ir kitomis savivaldybėmis, ūkio subjektais ir kitomis įstaigomis, jų apibendrinimas, pasiūlymai dėl padėties gerinimo.

5.       Savivaldybės lygio civilinės saugos kompleksinės, funkcinės, stalo pratybos ir civilinės saugos mokymas darbo vietoje:

5.1.    pratybų tematika;

5.2.    suplanuotų ir neįvykusių pratybų priežastys;

5.3.    priežasčių, dėl kurių nevykdomas civilinės saugos mokymas darbo vietoje, analizė;

5.4.    apibendrinimas, pasiūlymai dėl padėties gerinimo.

6.       Gyventojų švietimas civilinės saugos klausimais:

6.1.    aktualiausios priemonės, tematika;

6.2.    įgyvendintų priemonių veiksmingumo analizė;

6.3.    priežastys, dėl kurių planuotos priemonės nebuvo įgyvendintos;

6.4.    apibendrinimas, pasiūlymai dėl padėties gerinimo.

7.       Ūkio subjektų ir kitų įstaigų civilinės saugos būklė:

7.1.    patikrintų ūkio subjektų ir kitų įstaigų veiklos pobūdžio apžvalga;

7.2.    pagrindinių patikrinimų metu nustatytų pažeidimų analizė, jų šalinimas, kontrolė, problematika;

7.3.    neatliktų suplanuotų patikrinimų priežastys;

7.4.    priežasčių, dėl kurių neparengti ūkio subjektų ir kitų įstaigų ekstremaliųjų situacijų valdymo planai, analizė ir problematika;

7.5.    priežasčių, dėl kurių neįsteigiami ūkio subjektų ir kitų įstaigų operacijų centrai, analizė ir problematika;

7.6.    apibendrinimas, pasiūlymai dėl padėties gerinimo.

8.       Kolektyvinės apsaugos statiniai:

8.1.    parinktų kolektyvinės apsaugos statinių skaičiaus pokyčio per metus analizė, numatomų apsaugoti gyventojų skaičiaus pokyčio per metus analizė;

8.2.    kolektyvinės apsaugos statinių aprūpinimo planavimas, materialinių išteklių žinyno tikslinimo problematika;

8.3.    apibendrinimas, pasiūlymai dėl padėties gerinimo.

9.       Civilinės saugos funkcijai atlikti savivaldybėse skirtų valstybės ir savivaldybių biudžeto asignavimų panaudojimas:

9.1.    darbo užmokesčiui ir socialinio draudimo įmokoms skirtų asignavimų savivaldybei valstybės perduotai civilinės saugos funkcijai atlikti atitiktis pagal Valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti lėšų apskaičiavimo metodikos reikalavimuose nustatytus kriterijus, lėšų panaudojimo analizė;

9.2.    kitoms išlaidoms skirtų lėšų panaudojimo analizė;

9.3.    civilinės saugos funkcijai atlikti papildomai skirtos savivaldybės biudžeto lėšos;

9.4.    į valstybės biudžetą grąžintų asignavimų grąžinimo priežasčių analizė;

9.5.    apibendrinimas, pasiūlymai dėl padėties gerinimo.

10.     Bendros išvados ir pasiūlymai dėl civilinės saugos uždavinių savivaldybėse vykdymo tobulinimo.

__________________________________________