LIETUVOS RESPUBLIKOS SPECIALIŲJŲ TYRIMŲ TARNYBOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SPECIALIŲJŲ TYRIMŲ TARNYBOS ANALITINĖS ANTIKORUPCINĖS ŽVALGYBOS ORGANIZAVIMO IR ANALITINĖS ANTIKORUPCINĖS ŽVALGYBOS DUOMENŲ TEIKIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2020 m. gruodžio 22 d. Nr. 2-299

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos įstatymo 10 straipsnio 4 dalimi:

1. T v i r t i n u Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos (toliau – STT) analitinės antikorupcinės žvalgybos organizavimo ir analitinės antikorupcinės žvalgybos duomenų teikimo tvarkos aprašą (pridedama).

2. P a v e d u:

2.1. STT Administravimo valdybos Pirkimų ir dokumentų valdymo skyriui paskelbti šį įsakymą Teisės aktų registre.

2.2. STT Komunikacijos skyriui paskelbti šį įsakymą STT interneto svetainėje.

3. N u s t a t a u, kad šis įsakymas įsigalioja 2021 m. sausio 1 d.

 

 

 

Direktorius                                                                                                               Žydrūnas Bartkus

 

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos specialiųjų

tyrimų tarnybos direktoriaus

2020 m. gruodžio 22 d. įsakymu

Nr. 2-299

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS SPECIALIŲJŲ TYRIMŲ TARNYBOS

Analitinės antikorupcinės žvalgybos ORGANIZAVIMO IR Analitinės antikorupcinės žvalgybos duomenų TEIKIMO

TVARKOS aprašas

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.  Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos (toliau – STT) Analitinės antikorupcinės žvalgybos (toliau – analitinė žvalgyba) organizavimo ir analitinės žvalgybos duomenų teikimo tvarkos aprašo (toliau – Aprašas) tikslas – nustatyti analitinės žvalgybos paskirtį, uždavinius, pradėjimo pagrindus, organizavimo ir vykdymo reikalavimus, analitinės žvalgybos pareigūnų teises ir pareigas, analitinės žvalgybos duomenų teikimo tvarką, įgyvendinant Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos įstatymo 9, 17, 18 straipsnių, Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatymo 11, 12, 13 ir kitų su jais susijusių straipsnių, Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 72 straipsnio 3 ir 4 dalių, Lietuvos Respublikos valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymo 17, 18, 34, 37 straipsnių, Lietuvos Respublikos Lietuvos banko įstatymo 42 straipsnio, Lietuvos Respublikos bankų įstatymo 34 straipsnio, Lietuvos Respublikos mokėjimo įstaigų įstatymo 9 straipsnio, Lietuvos Respublikos elektroninių pinigų ir elektroninių pinigų įstaigų įstatymo 16 straipsnio, Lietuvos Respublikos finansinių priemonių rinkų įstatymo 9 straipsnio, Lietuvos Respublikos sutelktinio finansavimo įstatymo 8 straipsnio, Lietuvos Respublikos vartojimo kredito įstatymo 22 straipsnio, Lietuvos Respublikos draudimo įstatymo 11 straipsnio, Lietuvos Respublikos valstybės apdovanojimų įstatymo 14 straipsnio bei kitų teisės aktų nuostatas, susijusias su informacijos apie korupciją ir su ja susijusius reiškinius rinkimu, apdorojimu, gretinimu su kita STT turima vieša ar įslaptinta informacija, kokybiškai naujų duomenų, kurie yra šių informacijos apdorojimo procesų rezultatas, gavimu, naudojimu ir teikimu valstybės ar savivaldybės institucijoms ir pareigūnams, įgaliotiems priimti korupcijos paplitimo mažinimo požiūriu reikšmingus sprendimus. Aprašas netaikomas vykdant Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 9 straipsnyje STT priskirtas funkcijas.

2.  Pagrindinės šiame Apraše vartojamos sąvokos:

2.1. Analitinės žvalgybos tyrimas – sisteminis tyrimas korupcinio pobūdžio grėsmėms ir rizikoms ištirti.

2.2. Analitinės žvalgybos patikrinimas – duomenų rinkimas, apdorojimas ir analizė korupcinio pobūdžio grėsmėms ir rizikoms nustatyti.

2.3. Analitinės žvalgybos užduotis – operatyvus duomenų rinkimas, apdorojimas ir įvertinimas su objektu (fiziniu ar juridiniu asmeniu, įvykiu ir kt.) susijusioms korupcinio pobūdžio rizikoms nustatyti.

2.4. Analitinės žvalgybos pareigūnas – STT Analitinės antikorupcinės žvalgybos valdybos (toliau – AAŽV) pareigūnas, kuriam pavesta vykdyti analitinę žvalgybą.

2.5. Duomenų tvarkymas – automatinėmis arba neautomatinėmis priemonėmis su duomenimis atliekamas veiksmas ar jų seka: paieška, rinkimas, klasifikavimas, jungimas, kaupimas, saugojimas, teikimas ir t. t.

2.6. Duomenų teikimas – duomenų atskleidimas perduodant ar kitokiu būdu padarant juos prieinamus.

2.7. Hipotezė – prielaida apie korupcijos priežastis, sąlygas, korupcinio pobūdžio grėsmes ir rizikas, jų poveikį ir galimas pasekmes, kuriai patvirtinti ar paneigti naudojami įvairūs analizės metodai ir (ar) loginė argumentacija.

2.8. Stebėsena – sistemingas, periodinis ar vienkartinis analitinės žvalgybos tyrimo ar patikrinimo metu nustatytų korupcinio pobūdžio grėsmių ir rizikų būklės ir (ar) dinamikos įvertinimas, lyginant rezultatus su analitinės žvalgybos tyrimo ar patikrinimo metu padarytomis išvadomis.

2.9. Kitos Apraše vartojamos sąvokos atitinka sąvokas, apibrėžtas STT įstatyme ir kituose teisės aktuose.

3.  Analitinės žvalgybos paskirtis – ginant asmens teises ir laisves, visuomenės ir valstybės interesus nustatyti korupcinio pobūdžio grėsmes ir rizikas, apie jas informuoti valstybės ar savivaldybės institucijas ir pareigūnus, įgaliotus priimti korupcijos paplitimo mažinimo požiūriu reikšmingus sprendimus, kad jie galėtų imtis priemonių šias grėsmes ir rizikas neutralizuoti, taip pat visuomenę, siekiant didinti jos atsparumą korupcijai.

4.  Analitinės žvalgybos uždaviniai:

4.1. valdyti informaciją apie korupcijos priežastis, sąlygas, korupcinio pobūdžio grėsmes ir rizikas, jų paplitimą, dinamiką, struktūrą, poveikį ir galimas pasekmes;

4.2. teikti analitinės žvalgybos duomenis efektyviai korupcijos kontrolei ir prevencijai plėtoti;

4.3. pristatyti tikslinėms grupėms ir visuomenei nustatytas korupcinio pobūdžio grėsmes ir rizikas.

5.  Analitinės žvalgybos pareigūnai turi teisę:

5.1. tvarkyti iš valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų ir įmonių, valstybės ir savivaldybių valdomų įmonių, įmonių, kurių akcininkė yra valstybė ar savivaldybė, viešųjų įstaigų, kurių steigėja, savininkė ar dalininkė yra valstybė ar savivaldybė, gaunamus ir analitinės žvalgybos uždaviniams įgyvendinti reikalingus valstybės informacinių išteklių duomenis, dokumentus bei kitą informaciją;

5.2. tvarkyti iš bankų, finansų ir kredito įmonių bei kredito įstaigų ir kitų juridinių asmenų gaunamą ir analitinės žvalgybos uždaviniams įgyvendinti reikalingą informaciją apie juridinio asmens ūkines, finansines operacijas, finansinių ir (ar) mokėjimo priemonių panaudojimą;

5.3. tvarkyti iš STT kriminalinės žvalgybos informacinės sistemos (toliau – KŽIS) ir kitų STT informacinių sistemų gautą informaciją;

5.4. automatizuotomis ir neautomatizuotomis priemonėmis tvarkyti asmens duomenis analitinės žvalgybos uždaviniams įgyvendinti;

5.5. bendradarbiauti su valstybės ir savivaldybių institucijomis, įstaigomis ir įmonėmis, valstybės ir savivaldybių valdomomis įmonėmis, įmonėmis, kurių akcininkė yra valstybė ar savivaldybė, viešosiomis įstaigomis, kurių steigėja, savininkė ar dalininkė yra valstybė ar savivaldybė, tiek, kiek būtina analitinės žvalgybos uždaviniams įgyvendinti;

5.6. pasitelkti atitinkamų sričių specialistus (ekspertus), kai analitinės žvalgybos tyrimui, patikrinimui ar užduočiai atlikti reikalingos specifinės žinios ir kompetencija;

5.7. prašyti valstybės ir savivaldybių institucijų ar pareigūnų, kompetentingų priimti atitinkamus sprendimus, kuriems buvo pateikti analitinės žvalgybos duomenys ir siūlymai (rekomendacijos) dėl nustatytų grėsmių ir (ar) rizikų mažinimo (neutralizavimo), pateikti stebėsenai vykdyti reikalingą informaciją.

6.  Analitinės žvalgybos pareigūnai turi pareigą:

6.1. užtikrinti, kad informacija būtų renkama tik analitinės žvalgybos pareigūnui pavesto tyrimo, patikrinimo ar užduoties atlikimo tikslu, o analitinės žvalgybos metu gauti duomenys būtų naudojami pagal paskirtį šio Aprašo nustatyta tvarka;

6.2. užtikrinti, kad informacija būtų renkama tik tokia, kurios reikia analitinės žvalgybos tyrimui, patikrinimui ar užduočiai atlikti;

6.3. užtikrinti, kad informacija būtų tvarkoma taip, kad būtų galima nustatyti, kokiais tikslais renkama informacija ir kam, kokie analitinės žvalgybos metu gauti duomenys pateikti;

6.4. užtikrinti analitinės žvalgybos vykdymo metu gautos informacijos konfidencialumą ir tinkamą asmens duomenų tvarkymą.

7.  Analitinė žvalgyba gali būti pradedama vykdyti, kai:

7.1. STT direktorius nustato STT veiklos prioritetines kryptis;

7.2. iš fizinių ar juridinių asmenų gauta informacija apie galimas korupcijos apraiškas;

7.3. gautas įgaliotos institucijos prašymas atlikti rizikos veiksnių, galinčių kelti grėsmę nacionaliniam saugumui, vertinimą;

7.4. gautas valstybės ir savivaldybių institucijų ar kompetentingų pareigūnų prašymas nustatyti korupcinio pobūdžio grėsmes ar rizikas;

7.5. iš atvirų informacijos šaltinių gauta informacija apie galimas korupcijos apraiškas;

7.6. nepakanka duomenų ar reikalingi papildomi duomenys kriminalinės žvalgybos tyrimui atlikti;

7.7. nepakanka duomenų ar reikalingi papildomi duomenys ikiteisminiam tyrimui atlikti;

7.8. korupcijos prevencijos priemonių vykdymo metu gauta informacija apie galimas korupcijos apraiškas ar reikalingi papildomi duomenys korupcijos prevencijos priemonėms įgyvendinti;

7.9. analitinės žvalgybos pareigūnams nustačius prielaidas korupcijai (korupcijos apraiškas).

8.  Vykdydami analitinę žvalgybą analitinės žvalgybos pareigūnai, atsižvelgdami į analizės objektus, duomenų imtį, duomenų šaltinius, duomenų pateikimo terminus, analizės sudėtingumą ir kitus kriterijus, atlieka:

8.1. analitinės žvalgybos tyrimus;

8.2. analitinės žvalgybos patikrinimus;

8.3. analitinės žvalgybos užduotis.

9.  Analitinės žvalgybos tyrimų, patikrinimų ir užduočių apskaita (toliau – apskaita) tvarkoma automatizuotai (elektroniniuose žurnaluose), užtikrinant tinkamą duomenų apsaugą.

10.  Apskaitos elektroniniuose žurnaluose nurodoma:

10.1.    tyrimo, patikrinimo, užduoties pradėjimo data;

10.2.    tyrimo, patikrinimo, užduoties numeris;

10.3.    analitinės žvalgybos pareigūno, kuriam pavesta atlikti analitinės žvalgybos tyrimą, patikrinimą, užduotį, vardas ir pavardė;

10.4.    dokumento, kurio pagrindu pradėtas analitinės žvalgybos tyrimas, patikrinimas, užduotis, data ir numeris;

10.5.    dokumento, kurio pagrindu baigtas analitinės žvalgybos tyrimas, patikrinimas, užduotis, data ir numeris;

10.6.    tyrimo, patikrinimo, užduoties perdavimo kitam analitinės žvalgybos pareigūnui data, nurodant pareigūno, kuriam perduotas analitinės žvalgybos tyrimas, patikrinimas, užduotis, vardą ir pavardę;

10.7.    stebėsenai užtikrinti reikalinga informacija;

10.8.    kita apskaitai būtina informacija.

11.  Analitinės žvalgybos tyrimo, patikrinimo ir užduoties numerio struktūrą (pavyzdžiui, AAŽT-1-001-20) sudaro:

11.1.    analitinės žvalgybos veiklos forma (tyrimas – AAŽT, patikrinimas – AAŽP, užduotis – AAŽU);

11.2.    AAŽV padalinio kodas (Strateginės analizės skyrius – 1, Taktinės analizės skyrius – 2, Operatyvios analizės skyrius – 3);

11.3.    tyrimo, patikrinimo, užduoties eilės numeris, sudarytas iš trijų skaitmenų;

11.4.    kalendorinių metų du paskutiniai skaičiai.

12Apskaitą tvarko ir jų numerius suteikia AAŽV viršininko įgaliotas analitinės žvalgybos pareigūnas (pareigūnai).

 

II SKYRIUS

ANALITINĖS ŽVALGYBOS tyrimAI

 

13.     Analitinės žvalgybos tyrimas pradedamas pavedimu pradėti analitinės žvalgybos tyrimą (1 priedas), kuriame nurodoma:

13.1.  analitinės žvalgybos tyrimo tema (pavadinimas);

13.2.  informacija, pagrindžianti analitinės žvalgybos tyrimo aktualumą;

13.3.  sąsajos su STT veiklos prioritetais ir AAŽV veiklos priemonėmis;

13.4.  analitinės žvalgybos tyrimo tikslai;

13.5.  hipotezės (tyrimo kryptys);

13.6.  analitinės žvalgybos tyrimo objektai;

13.7.  analitinės žvalgybos tyrimo terminas.

14.     Analitinės žvalgybos pareigūno parengtas pavedimas pradėti analitinės žvalgybos tyrimą suderinamas su tiesioginiu skyriaus viršininku, AAŽV viršininku ir pateikiamas tvirtinti STT direktoriaus pavaduotojui, kuriam AAŽV pavaldi pagal STT struktūroje nustatytą administravimo sritį.

15.     Analitinės žvalgybos tyrimo trukmė – ne ilgesnė kaip 6 mėnesiai nuo pavedimo pradėti analitinės žvalgybos tyrimą patvirtinimo dienos. Dėl tyrimo sudėtingumo, didelės apimties ar kitų reikšmingų aplinkybių STT direktoriaus pavaduotojo, kuriam AAŽV pavaldi pagal STT struktūroje nustatytą administravimo sritį, sprendimu tyrimo terminas gali būti pratęstas jo nurodytam, bet ne ilgesniam kaip 6 mėnesių, laikotarpiui.

16.     Analitinės žvalgybos pareigūnas, siekdamas pratęsti analitinės žvalgybos tyrimo terminą, likus ne mažiau kaip 10 darbo dienų iki jo pabaigos, parengia motyvuotą prašymą pratęsti tyrimą, suderina jį su tiesioginiu skyriaus viršininku, AAŽV viršininku ir pateikia STT direktoriaus pavaduotojui, kuriam AAŽV pavaldi pagal STT struktūroje nustatytą administravimo sritį.

17.     Kartu su pavedimu pradėti analitinės žvalgybos tyrimą STT direktoriaus pavaduotojui, kuriam AAŽV pavaldi pagal STT struktūroje nustatytą administravimo sritį, teikiamas tvirtinti su tiesioginiu skyriaus viršininku ir AAŽV viršininku suderintas analitinės žvalgybos tyrimo planas (2 priedas) ne ilgesniam kaip 3 mėnesių laikotarpiui, kuriame nurodoma:

17.1.  analitinės žvalgybos tyrimo tema (pavadinimas);

17.2.  duomenų imtis;

17.3.  duomenų šaltiniai;

17.4.  hipotezės (tyrimo kryptys);

17.5.  tyrimo veiksmai;

17.6.  už tyrimo veiksmą atsakingas analitinės žvalgybos pareigūnas;

17.7.  terminai.

18.     Tarpiniai analitinės žvalgybos tyrimo rezultatai pateikiami pažymoje apie analitinės žvalgybos tyrimo eigą ir rezultatus (3 priedas), kurioje nurodoma:

18.1.  analitinės žvalgybos tyrimo tema (pavadinimas);

18.2.  atlikti analitinės žvalgybos tyrimo veiksmai ir tyrimo rezultatai;

18.3.  problematika atliekant analitinės žvalgybos tyrimą;

18.4.  siūlymai dėl tolesnės tyrimo eigos;

18.5.  kita analitinės žvalgybos pareigūno nuomone svarbi informacija.

19.     Analitinės žvalgybos pareigūno parengta pažyma apie analitinės žvalgybos tyrimo eigą ir rezultatus suderinama su tiesioginiu skyriaus viršininku, AAŽV viršininku ir teikiama STT direktoriaus pavaduotojui, kuriam AAŽV pavaldi pagal STT struktūroje nustatytą administravimo sritį.

20.     Atsižvelgus į analitinės žvalgybos tyrimo eigą ir rezultatus, STT direktoriaus pavaduotojo, kuriam AAŽV pavaldi pagal STT struktūroje nustatytą administravimo sritį, rezoliuciją, gali būti parengiamas naujas analitinės žvalgybos tyrimo planas ne ilgesniam kaip 3 mėnesių laikotarpiui.

21.     Baigus analitinės žvalgybos tyrimą surašoma pažyma apie analitinės žvalgybos tyrimo rezultatus (4 priedas), kurią sudaro šios dalys:

21.1.  „Santrauka“, kurioje nurodoma analitinės žvalgybos tyrimo tema (pavadinimas), sąsajos su STT veiklos prioritetais ir AAŽV veiklos priemonėmis, trumpai aprašomas tyrimo aktualumas, nurodomi analitinės žvalgybos tyrimo tikslai, pateikiamos pagrindinės išvados ir siūlymai (iki 5 lapų);

21.2.  „Tyrimo rezultatai“, kurioje aprašoma (nurodoma): nustatytos korupcinio pobūdžio grėsmės ir rizikos, jų poveikis ir galimos pasekmės nagrinėjamai sričiai (sritims); nustatyti objektai, susiję su identifikuotomis grėsmėmis ir rizikomis, jų priežastiniai ryšiai; nustatyti korupcinio pobūdžio elgsenos mechanizmai ir jų paplitimas; nustatyti politiniai, teisiniai, ekonominiai, socialiniai, kultūriniai veiksniai, turintys įtakos korupcijos paplitimui nagrinėjamoje srityje (srityse) ir kt.); taikyti analizės metodai (technikos), duomenų imtis ir šaltiniai; informacija apie analitinės žvalgybos tyrimo rezultatų viešinimą (taikytos viešinimo formos, tikslinės grupės (subjektai), datos, dokumentų numeriai ir kt.) tyrimo eigoje;

21.3.  „Išvados“, kuriose pateikiami tyrimo rezultatai (tezės ir jas pagrindžiantys duomenys);

21.4.  „Siūlymai“, kurioje pateikiami siūlymai dėl galimų tolesnių veiksmų (informacijos panaudojimo būdų; duomenų gavėjų ir jiems teikiamų siūlymų (rekomendacijų); nustatytų korupcinio pobūdžio grėsmių ir rizikų dinamikos (pokyčių) stebėsenos (trukmės, apimties ir kt.); analitinės žvalgybos tyrimo rezultatų viešinimo (jo formų, tikslinių grupių (subjektų), laikotarpių ir kt.);

21.5.  kita analitinės žvalgybos pareigūno nuomone svarbi informacija ir dokumentai.

22.     Pažymą apie analitinės žvalgybos tyrimo rezultatus pasirašo analitinės žvalgybos pareigūnas. Pažyma apie analitinės žvalgybos tyrimo rezultatus suderinama su tiesioginiu skyriaus viršininku, AAŽV viršininku bei pateikiama STT direktoriaus pavaduotojui, kuriam AAŽV pavaldi pagal STT struktūroje nustatytą administravimo sritį, kuris organizuoja tolesnį analitinės žvalgybos duomenų pateikimą STT direktoriui, kitiems STT padaliniams ir (ar) kompetentingoms institucijoms (pareigūnams).

 

III SKYRIUS

ANALITINĖS ŽVALGYBOS PATIKRINIMAI

 

23.     Analitinės žvalgybos patikrinimas pradedamas pavedimu pradėti analitinės žvalgybos patikrinimą (5 priedas), kuriame nurodoma:

23.1.  pavedimo forma ir faktiniai pagrindai;

23.2.  sąsajos su STT veiklos prioritetais ir AAŽV veiklos priemonėmis;

23.3.  analitinės žvalgybos patikrinimo tema (pavadinimas);

23.4.  analitinės žvalgybos patikrinimo tikslai;

23.5.  hipotezės (patikrinimo kryptys);

23.6.  analitinės žvalgybos patikrinimo objektai;

23.7.  analitinės žvalgybos patikrinimo apimtis (laikotarpis, duomenų imtis, informacijos šaltiniai ar kiti patikrinimui atlikti reikšmingi duomenys);

23.8.  analitinės žvalgybos patikrinimo rezultatų pateikimo terminas;

23.9.  analitinės žvalgybos patikrinimo rezultatų gavėjo duomenys.

24.     Analitinės žvalgybos pareigūno parengtas pavedimas atlikti analitinės žvalgybos patikrinimą suderinamas su tiesioginiu skyriaus viršininku ir pateikiamas tvirtinti AAŽV viršininkui.

25.     Analitinės žvalgybos patikrinimo trukmė – ne ilgiau kaip 3 mėnesiai nuo pavedimo pradėti analitinės žvalgybos patikrinimą patvirtinimo dienos. Dėl analitinės žvalgybos patikrinimo sudėtingumo, didelės apimties ar kitų reikšmingų aplinkybių AAŽV viršininko sprendimu patikrinimo terminas gali būti pratęstas jo nurodytam, bet ne ilgesniam kaip 3 mėnesių, laikotarpiui.

26.     Analitinės žvalgybos pareigūnas, siekdamas pratęsti analitinės žvalgybos patikrinimo terminą, likus ne mažiau kaip 5 darbo dienoms iki jo pabaigos, parengia motyvuotą prašymą pratęsti analitinės žvalgybos patikrinimą, suderina su tiesioginiu skyriaus viršininku ir pateikia AAŽV viršininkui.

27.     Kartu su pavedimu pradėti analitinės žvalgybos patikrinimą AAŽV viršininkui teikiamas tvirtinti su tiesioginiu skyriaus viršininku suderintas analitinės žvalgybos patikrinimo planas (6 priedas), kuriame nurodoma:

27.1.  analitinės žvalgybos patikrinimo tema (pavadinimas);

27.2.  duomenų imtis;

27.3.  duomenų šaltiniai;

27.4.  hipotezės (patikrinimo kryptys);

27.5.  patikrinimo veiksmai;

27.6.  už patikrinimo veiksmą atsakingas analitinės žvalgybos pareigūnas;

27.7.  terminai.

28.  Baigus analitinės žvalgybos patikrinimą surašoma pažyma apie analitinės žvalgybos patikrinimo rezultatus (7 priedas), kurią sudaro šios dalys:

28.1.  „Santrauka“, kurioje nurodoma: analitinės žvalgybos patikrinimo tema (pavadinimas); sąsajos su STT veiklos prioritetais ir AAŽV veiklos priemonėmis; analitinės žvalgybos patikrinimo tikslai, pateikiamos pagrindinės išvados ir siūlymai;

28.2.  „Patikrinimo rezultatai“, kurioje aprašoma (nurodoma): nustatytos korupcinio pobūdžio grėsmės ir rizikos, jų poveikis ir galimos pasekmės nagrinėjamai sričiai (sritims); nustatyti objektai, susiję su identifikuotomis grėsmėmis ir rizikomis, jų priežastiniai ryšiai; nustatyti korupcinio pobūdžio elgsenos mechanizmai ir jų paplitimas; taikyti analizės metodai (technikos), duomenų imtis ir šaltiniai;

28.3.  „Išvados“, kuriose pateikiami patikrinimo rezultatai (tezės ir jas pagrindžiantys duomenys);

28.4.  „Siūlymai“, kurioje pateikiami siūlymai dėl galimų tolesnių veiksmų (informacijos panaudojimo būdų; duomenų gavėjų ir jiems teikiamų siūlymų (rekomendacijų); nustatytų korupcinio pobūdžio grėsmių ir rizikų dinamikos (pokyčių) stebėsenos (trukmės, apimties ir kt.); analitinės žvalgybos patikrinimo rezultatų viešinimo (jo formų, tikslinių grupių (subjektų), laikotarpių ir kt.);

28.5.  kita analitinės žvalgybos pareigūno nuomone svarbi informacija ir dokumentai.

29.     Pažymą apie analitinės žvalgybos patikrinimo rezultatus pasirašo analitinės žvalgybos pareigūnas, suderina su tiesioginiu skyriaus viršininku ir pateikia AAŽV viršininkui, kuris prireikus organizuoja tolesnį analitinės žvalgybos duomenų pateikimą kitiems STT padaliniams ir (ar) kompetentingoms institucijoms (pareigūnams).

30.     AAŽV viršininkas apie analitinės žvalgybos patikrinimo pradėjimą, pratęsimą ir baigimą raštu arba elektroninėmis priemonėmis informuoja STT direktoriaus pavaduotoją, kuriam AAŽV pavaldi pagal STT struktūroje nustatytą administravimo sritį.

 

IV SKYRIUS

ANALITINĖS ŽVALGYBOS UŽDUOTYS

 

31.     Analitinės žvalgybos užduotis pradedama vykdyti pavedimu atlikti analitinės žvalgybos užduotį (8 priedas), kurioje nurodoma:

31.1.  pavedimo forma ir faktiniai pagrindai;

31.2.  analitinės žvalgybos užduoties tikslai;

31.3.  analitinės žvalgybos užduoties objektai ir jų unikalūs duomenys;

31.4.  analitinės žvalgybos užduoties apimtis (laikotarpis, duomenų imtis, informacijos šaltiniai ar kiti užduočiai atlikti reikšmingi duomenys);

31.5.  analitinės žvalgybos užduoties rezultatų pateikimo terminas;

31.6.  analitinės žvalgybos užduoties rezultatų gavėjo duomenys.

32.     Analitinės žvalgybos pareigūno parengtas pavedimas atlikti analitinės žvalgybos užduotį suderinimas su tiesioginiu skyriaus viršininku ir AAŽV viršininku.

33.     Analitinės žvalgybos užduočių atlikimo trukmė – ne ilgesnė kaip 10 darbo dienų. Dėl analitinės žvalgybos užduoties sudėtingumo, didelės apimties ar kitų reikšmingų aplinkybių AAŽV viršininko sprendimu užduoties atlikimo terminas gali būti pratęstas jo nurodytam laikotarpiui.

34.     Analitinės žvalgybos užduotis baigiama pažyma apie analitinės žvalgybos užduoties rezultatus (9 priedas), kurioje nurodoma:

34.1.  analitinės žvalgybos užduoties tikslai, pradėjimo faktiniai pagrindai;

34.2.  duomenys apie analitinės žvalgybos užduoties objektus;

34.3.  nustatytos su analitinės žvalgybos užduoties objektu susijusios korupcinio pobūdžio grėsmės ir rizikos;

34.4.  siūlymai dėl analitinės žvalgybos patikrinimo atlikimo (nurodant motyvus);

34.5.  kita analitinės žvalgybos pareigūno nuomone svarbi informacija ir dokumentai.

35.     Pažymą apie analitinės žvalgybos užduoties rezultatus pasirašo analitinės žvalgybos pareigūnas, suderina su tiesioginiu skyriaus viršininku ir pateikia AAŽV viršininkui.

36.     AAŽV viršininkas apie analitinės žvalgybos užduoties rezultatus, kurie svarbūs korupcijos paplitimo mažinimo požiūriu, raštu arba elektroninėmis priemonėmis informuoja STT direktoriaus pavaduotoją, kuriam AAŽV pavaldi pagal STT struktūroje nustatytą administravimo sritį.

 

V SKYRIUS

BENDRIeji ANALITINĖS ŽVALGYBOS TYRIMŲ, PATIKRINIMŲ IR UŽDUOČIŲ ATLIKIMO PRINCIPAI

 

37.     Analitinės žvalgybos tyrimui, patikrinimui ar užduočiai atlikti duomenys gaunami vadovaujantis Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos įstatymo 8 straipsnio 1 dalies 1 ir 2 punktais, taip pat kitais teisės aktais, jei jie taikytini atsižvelgiant į duomenų, kuriuos siekiama gauti, ypatumus. Registrų ir kitų informacinių sistemų duomenys gaunami (daugkartinio gavimo atveju) pagal su duomenų valdytojais (tvarkytojais) sudarytas duomenų teikimo sutartis, kitais atvejais pagal atskirą prašymą.

38.  Analitinės žvalgybos pareigūnas, parengęs prašymą dėl duomenų gavimo, domisi jo vykdymo eiga, bendradarbiauja su subjektu, į kurį kreiptasi, jei duomenys negaunami per nurodytą terminą, apie tai informuoja skyriaus viršininką, o šis – AAŽV viršininką.

39.     Analitinės žvalgybos pareigūnas turi saugoti tuos dokumentus, kuriuose užfiksuota informacija, pagrindžianti analitinės žvalgybos tyrimo, patikrinimo ar užduoties išvadas.

40.     Analitinės žvalgybos pareigūno parengti dokumentai turi būti aiškūs, argumentuoti ir išsamūs, juose nurodyti duomenys turi būti objektyvūs, pakankami ir tinkami padarytoms išvadoms pagrįsti.

41.     Informacija pažymose apie analitinės žvalgybos tyrimo ar patikrinimo rezultatus dėstoma laikantis šių principų:

41.1.  „Apverstos piramidės“ principu, t. y. svarbiausia, aktualiausia, reikšmingiausia informacija pateikiama pirmiausia (pirmoje pastraipoje ar pirmame pastraipos sakinyje), toliau ji detalizuojama, paaiškinama, pagrindžiama turimais duomenimis;

41.2.  „Skėčio“ principu, t. y. pastraipos pirmas (svarbiausias) sakinys savo turiniu apima visą informaciją, dėstomą pastraipoje; vienoje pastraipoje dėstoma viena mintis; kita informacija ir teiginiai perkeliami į kitą pastraipą.

42.  Analitinės žvalgybos pareigūnas, nustatęs, kad valstybės registrų ir kitų informacinių sistemų įrašai yra netikslūs, neteisingi ir pan., apie tai, vadovaudamasis STT darbo reglamento nuostatomis bei duomenų teikimo sutartimis, praneša valstybės registrų ir informacinių sistemų valdytojui ir (ar) tvarkytojui, prašydamas atlikti tvarkomų duomenų patikrinimą, pateikdamas prašymą pagrindžiančius duomenis (dokumentus), sutartis.

43.  Jei atliekamas duomenų patikrinimas (patikslinimas) ir dėl to analitinės žvalgybos tyrimo, patikrinimo, užduoties atlikimas truks ilgiau, nei numatytas analitinės žvalgybos tyrimo, patikrinimo ar užduoties atlikimo terminas, analitinės žvalgybos pareigūnas apie tai raštu nedelsdamas informuoja tiesioginį skyriaus viršininką, o šis – AAŽV viršininką.

44.     Kai būtina pasitelkti atitinkamų sričių vidaus ar išorės specialistus (ekspertus), analitinės žvalgybos pareigūnas surašo prašymą dėl ekspertinės pagalbos, suderina jį su tiesioginiu skyriaus viršininku ir AAŽV viršininku ir pateikia STT direktoriaus pavaduotojui, kuriam AAŽV pavaldi pagal STT struktūroje nustatytą administravimo sritį. Prašyme nurodomas tyrimo objektas (objektai), reikalingos ekspertinės kompetencijos, reikalingi specialistai (ekspertai), jiems keliami uždaviniai, teiktini klausimai.

45.     Analitinės žvalgybos pareigūnas privalo laiku išsaugoti (įrašyti) visus elektroninius analitinės žvalgybos dokumentus KŽIS (išskyrus tuos, kurių formatas nepalaikomas KŽIS) ir STT serveryje, skirtame analitinės žvalgybos informacijai saugoti bei tinkamai sutvarkyti analitinės žvalgybos dokumentus iki perdavimo juos saugoti.

 

VI SKYRIUS

ANALITINĖS ŽVALGYBOS DUOMENŲ TEIKIMAS

 

46.     Analitinės žvalgybos duomenys gali būti teikiami:

46.1.  kai šių duomenų pateikimas prisidėtų prie korupcinio pobūdžio grėsmių ir rizikų neutralizavimo iki joms peraugant į korupcinio pobūdžio nusikalstamas veikas:

46.1.1. savo iniciatyva kitoms valstybės ir savivaldybių institucijoms ar pareigūnams, kompetentingiems priimti atitinkamus, korupcijos mažinimo požiūriu reikšmingus, sprendimus;

46.1.2. gavus valstybės ir savivaldybių institucijų ar pareigūnų, kompetentingų priimti atitinkamus sprendimus, prašymą nustatyti korupcinio pobūdžio grėsmes ar rizikas;

46.1.3. savo iniciatyva kitiems STT padaliniams;

46.1.4. gavus kitų STT padalinių prašymą nustatyti korupcinio pobūdžio grėsmes ar rizikas;

46.2.  kai šių duomenų pateikimas prisidėtų prie grėsmių nacionaliniam saugumui mažinimo (neutralizavimo):

46.2.1. gavus įgaliotos institucijos prašymą atlikti rizikos veiksnių, galinčių kelti grėsmę nacionaliniam saugumui, vertinimą;

46.2.2. savo iniciatyva, jei vykdant STT funkcijas, nustatomi rizikos veiksniai, galintys kelti grėsmę nacionaliniam saugumui;

46.3.  kai šių duomenų pateikimas prisidėtų prie valstybės ir tarnybos paslapčių (įslaptintos informacijos) apsaugos:

46.3.1. gavus įgaliotos institucijos prašymą pateikti informaciją;

46.3.2. savo iniciatyva, jei vykdant STT funkcijas, nustatomi rizikos veiksniai, informavimas apie kuriuos galėtų užkirsti kelią valstybės ir tarnybos paslapčių (įslaptintos informacijos) atskleidimui;

46.4.  kai šių duomenų pateikimas prisidėtų prie finansų rinkos dalyvių ir kitų asmenų reputacijos rizikų valdymo:

46.4.1. gavus įgaliotos institucijos prašymą pateikti informaciją;

46.4.2. savo iniciatyva, jei vykdant STT funkcijas, nustatomi veiksniai, padėsiantys valdyti reputacijos rizikas;

46.5.  kai šių duomenų pateikimas prisidėtų prie kitų STT nustatytų uždavinių įgyvendinimo ir (ar) funkcijų vykdymo:

46.5.1. gavus kitų STT padalinių prašymą;

46.5.2. savo iniciatyva kitiems STT padaliniams;

46.6.    kai šių duomenų pateikimas prisidėtų prie asmenų, pareiškusių norą tarnauti STT, patikimumo patikros:

46.6.1. gavus STT Žmogiškųjų išteklių valdymo skyriaus prašymą;

47.     Analitinės žvalgybos duomenys gali būti teikiami šiems subjektams:

47.1.  Respublikos Prezidentui, Seimo Pirmininkui, Ministrui Pirmininkui, Seimo komitetui, kuris pagal Lietuvos Respublikos Seimo statutą atlieka STT parlamentinę kontrolę, kitiems Seimo struktūriniams padaliniams pagal jiems Lietuvos Respublikos Seimo statuto priskirtą kompetenciją teisės aktuose nustatytoms funkcijoms atlikti ar sprendimams priimti;

47.2.  valstybės ir savivaldybių institucijoms (įstaigoms, įmonėms) ar pareigūnams, kompetentingiems priimti atitinkamus sprendimus, apie jų veiklos srityje nustatytas korupcinio pobūdžio grėsmes ir rizikas;

47.3.  institucijoms, įgyvendinančioms priežiūros ir kontrolės funkcijas, apie jų kompetencijos srityje nustatytas korupcinio pobūdžio grėsmes ir rizikas;

47.4.  žvalgybos institucijoms ir kitiems subjektams, įgalintiems užtikrinti nacionalinį saugumą, apie nustatytus rizikos veiksnius, galinčius kelti grėsmę nacionaliniam saugumui;

47.5.  STT padaliniams (Pranešimų nagrinėjimo skyriui, STT kriminalinės žvalgybos subjektams, STT padaliniams, atliekantiems ikiteisminį tyrimą, vykdantiems korupcijos prevenciją) pavestoms funkcijoms vykdyti.

47.6.    visuomenei, siekiant didinti jos informuotumą apie nustatytas korupcinio pobūdžio grėsmes ar rizikas, kiek tai suderinama su Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos 9 straipsnio 3 dalyje nustatytais analitinės žvalgybos duomenų panaudojimo tikslais ir asmens duomenų tvarkymą reglamentuojančiais teisės aktais.

48.     Įvertinus, kad analitinės žvalgybos duomenys gali būti teikiami Aprašo 47.1‒47.3 punktuose nurodytiems subjektams (toliau – subjektas), analitinės žvalgybos pareigūnas parengia rašto dėl analitinės žvalgybos duomenų pateikimo projektą. Rašto projektas derinamas STT darbo reglamento nustatyta tvarka ir pateikiamas STT direktoriui, kuris priima galutinį sprendimą dėl teiktinų analitinės žvalgybos duomenų turinio, apimties, formos.

49.     Įvertinus, kad analitinės žvalgybos duomenys gali būti teikiami žvalgybos institucijoms ir kitiems subjektams, įgalintiems užtikrinti nacionalinį saugumą, analitinės žvalgybos pareigūnas parengia rašto dėl analitinės žvalgybos duomenų pateikimo projektą. Rašto projektas derinamas STT darbo reglamento nustatyta tvarka ir pateikiamas STT direktoriui ar jo įgaliotam pavaduotojui, kuris priima galutinį sprendimą dėl teiktinų analitinės žvalgybos duomenų turinio, apimties, formos.

50.     Aprašo 47.1–47.4 punktuose nurodytiems subjektams teikiant informaciją apie fizinius ar juridinius asmenis, naudojamos standartinės duomenų apie fizinius ir juridinius asmenis pateikimo formos (10 priedas). Šios formos gali būti pildomos ne visa apimtimi arba pasirenkami kiti informacijos teikimo būdai, jei tai tikslinga atsižvelgiant į teiktinos informacijos turinį ir pobūdį.

51.     Valstybės ir savivaldybių institucijos ar pareigūnai, kompetentingi priimti atitinkamus sprendimus, norėdami gauti analitinės žvalgybos duomenis, STT turi pareikti rašytinį prašymą nustatyti korupcinio pobūdžio grėsmes ar rizikas. Šiame prašyme turi būti nurodyti duomenų panaudojimo tikslai, apie ką ir kokios apimties duomenis prašoma pateikti.

52.       Galutinį sprendimą pateikti ar atsisakyti pateikti analitinės žvalgybos duomenis valstybės ir savivaldybių institucijoms ar pareigūnams, kompetentingiems priimti atitinkamus sprendimus, priima ir šių duomenų apimtį nustato STT direktorius.

53.     STT padaliniams (Pranešimų nagrinėjimo skyriui, STT kriminalinės žvalgybos subjektams, STT padaliniams, atliekantiems ikiteisminį tyrimą, vykdantiems korupcijos prevenciją) analitinės žvalgybos duomenys gali būti teikiami AAŽV viršininko sprendimu arba gavus šių padalinių prašymą.

54.     STT padalinių (Pranešimų nagrinėjimo skyriaus, STT kriminalinės žvalgybos subjektų, STT teritorinių padalinių, atliekančių ikiteisminį tyrimą ar vykdančių korupcijos prevenciją) prašymas pateikti analitinės žvalgybos duomenis (11 priedas) pateikiamas STT direktoriaus pavaduotojui, kuriam AAŽV pavaldi pagal STT struktūroje nustatytą administravimo sritį, kuriame nurodoma:

54.1.  prašymo teikimo faktiniai pagrindai;

54.2.  objektai ir jų unikalūs duomenys;

54.3.  hipotezės (problematika) ir (ar) analizės tikslas;

54.4.  reikalingi surinkti (išanalizuoti) duomenys;

54.5.  duomenų apimtis (laikotarpis, duomenų imtis, informacijos šaltiniai ar kiti reikšmingi duomenys);

54.6.  analitinės žvalgybos duomenų pateikimo terminas;

54.7.  analitinės žvalgybos duomenų gavėjas;

54.8.  kita analizei atlikti svarbi informacija ir dokumentai.

55.     STT Žmogiškųjų išteklių valdymo skyriaus prašymas pateikti analitinės žvalgybos duomenis pateikiamas STT direktoriaus pavaduotojui, kuriam AAŽV pavaldi pagal STT struktūroje nustatytą administravimo sritį, kuriame nurodomas asmens, pareiškusio norą tarnauti STT, vardas, pavardė ir asmens kodas.

56.     Analitinės žvalgybos duomenys, su kuriais STT direktoriaus sprendimu tikslinga supažindinti visuomenę ir (ar) žiniasklaidą, pateikiami STT Komunikacijos skyriui.

57.     Teikiant analitinės žvalgybos duomenis turi būti laikomasi proporcingumo (pusiausvyros tarp siekiamo tikslo ir priemonių šiam tikslui pasiekti), etiškumo principų, įvertinus, ar duomenų pateikimas nepadarys žalos žmogaus teisėms, privačių fizinių ir juridinių asmenų teisėms ir teisėtiems interesams, viešajam interesui ir kitoms vertybėms.

58.     Subjektui, kuriam teikiami analitinės žvalgybos duomenys, gali būti nurodomos pateiktų duomenų panaudojimo ribos (kokiu tikslu, kur ir kaip analitinės žvalgybos duomenys gali būti naudojami), įspėjama apie draudimą be STT leidimo juos atskleisti tretiesiems asmenims.

59.     Kriminalinės žvalgybos informacija, panaudota atliekant analitinę žvalgybą, gali būti teikiama tik Lietuvos Respublikos kriminalinės žvalgybos įstatymo 19 straipsnio 4 ir 5 dalies nustatyta forma ir tvarka.

60.     Prieš pateikiant subjektui įslaptintą informaciją, kurią gavo STT kriminalinės žvalgybos subjektai, analitinės žvalgybos pareigūnai privalo raštu informuoti informaciją gavusio STT kriminalinės žvalgybos subjekto vadovą apie tai, kam, kokią, kada ir kokiu tikslu ketinama pateikti informaciją ir raštu ar elektroninio ryšio priemonėmis gauti jo sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai tokį leidimą gali duoti STT direktoriaus pirmasis pavaduotojas.

61.     Neįslaptinti analitinės žvalgybos duomenys subjektui pateikiami elektroniniu paštu arba kitais telekomunikacijų galiniais įrenginiais. Subjekto pageidavimu analitinės žvalgybos duomenys jam gali būti perduoti tiesiogiai.

62.     Įslaptinti analitinės žvalgybos duomenys subjektui pateikiami tik tiesiogiai, paštu ar įrenginiais ir tinklais, skirtais įslaptintai informacijai perduoti, prieš tai įsitikinus, kad asmuo turi leidimą dirbti ir susipažinti su įslaptinta informacija.

63.     Draudžiama nenuasmenintus analitinės žvalgybos duomenis skelbti viešai.

 

VII SKYRIUS

STEBĖSENOS VYKDYMAS

 

64.       Atsižvelgiant į analitinės žvalgybos tyrimo ar patikrinimo metu nustatytų korupcinio pobūdžio grėsmių ir rizikų pokyčių svarbą analizės sričiai bei subjektui pateiktus siūlymus (rekomendacijas) dėl nustatytų grėsmių ir (ar) rizikų mažinimo (neutralizavimo), gali būti vykdoma:

64.1.    nustatytų korupcinio pobūdžio grėsmių ir rizikų būklės ir (ar) dinamikos stebėsena;

64.2.    subjektui pateiktų siūlymų (rekomendacijų) įgyvendinimo (toliau – pokyčių) stebėsena.

65.       Nustatytų korupcinio pobūdžio grėsmių ir rizikų būklės ir (ar) dinamikos stebėsenos poreikį ir periodiškumą nustato AAŽV viršininkas, susipažinęs su analitinės žvalgybos tyrimo ar patikrinimo rezultatais.

66.     Nustatytų korupcinio pobūdžio grėsmių ir rizikų būklės ir (ar) dinamikos stebėsenos rezultatai išdėstomi stebėsenos ataskaitoje, kuri suderinama su tiesioginiu skyriaus viršininku ir pateikiama AAŽV viršininkui.

67.       Pokyčių stebėsenai yra parengiamas stebėsenos planas, kuriame nurodoma analitinės žvalgybos tyrimo ar patikrinimo tema (pavadinimas), numeris, duomenų gavėjai ir jiems pateikti siūlymai (rekomendacijos), jais (jomis) siekiami pokyčiai, jų vertinimo rodikliai ir jų reikšmės (pradinė ir siektina reikšmė), stebėsenos veiksmai, stebėsenos trukmė, už stebėseną atsakingas analitinės žvalgybos pareigūnas, AAŽV viršininko informavimo terminai ir kita stebėsenai vykdyti aktuali informacija.

68.       Atsižvelgdamas į siekiamų pokyčių svarbą, pasibaigus stebėsenos plano terminui, AAŽV viršininkas gali nuspręsti tęsti pokyčių stebėseną. Tuo tikslu sudaromas naujas stebėsenos planas.

69.     Pokyčių vertinimas ir kiti stebėsenos rezultatai išdėstomi stebėsenos ataskaitoje, kuri suderinama su tiesioginiu skyriaus viršininku ir stebėsenos plane nurodytais terminais pateikiama AAŽV viršininkui.

70.     Pokyčiai gali būti vertinami kaip: įvykę, iš dalies įvykę, neįvykę:

70.1.  įvykęs pokytis yra tada, kai korupcinio pobūdžio grėsmės ar rizikos sumažintos (neutralizuotos) ir (ar) pasiektas pokyčio siektinas vertinimo rodiklis;

70.2.  iš dalies įvykęs – kai korupcinio pobūdžio grėsmės ar rizikos sumažintos ir pokyčio vertinimas pakito siektina linkme;

70.3.  neįvykęs – kai korupcinio pobūdžio grėsmės ar rizikos nesumažintos ir pokyčio vertinimas nepakito siektina linkme arba jis minimalus.

71.     Stebėsena baigiama AAŽV viršininkui patvirtinus stebėsenos ataskaitą.

72.     AAŽV viršininkas apie pokyčių stebėseną, jos pratęsimą arba jos neatlikimą raštu arba elektroninėmis priemonėmis informuoja STT direktoriaus pavaduotoją, kuriam AAŽV pavaldi pagal STT struktūroje nustatytą administravimo sritį.

73.     Stebėsenos ataskaitos duomenys gali būti skelbiami viešai, jei tai suderinama su Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos 9 straipsnio 3 dalyje nustatytais analitinės žvalgybos duomenų panaudojimo tikslais ir asmens duomenų tvarkymą reglamentuojančiais teisės aktais.

 

VIII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

74.     Asmens duomenys AAŽV tvarkomi vadovaujantis Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos įstatymu ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų, tvarkomų nusikalstamų veikų prevencijos, tyrimo, atskleidimo ar baudžiamojo persekiojimo už jas, bausmių vykdymo arba nacionalinio saugumo ar gynybos tikslais, teisinės apsaugos įstatymu ir kitais teisės aktais.

75.     Asmens duomenys yra tvarkomi šio Aprašo 3 punkte numatytos Analitinės žvalgybos paskirties įgyvendinimo tikslu.

76.     Analitinės žvalgybos pareigūnai, pažeidę šio Aprašo nuostatas, atsako teisės aktų nustatyta tvarka.

 

_________________