ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

 

ĮSAKYMAS

DĖL ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO IR ĮSTAIGŲ TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO TVIRTINIMO

 

2021 m. gruodžio 1 d. Nr. DV-1327

Alytus

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 str. 8 d. 2 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi,  Socialinių paslaugų įstatymo 13 straipsnio 1 ir 6 dalimis, Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais ir rekomendacijomis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. liepos 10 d. įsakymu Nr. A1-658 „Dėl Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų ir rekomendacijų patvirtinimo“, Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais, patvirtintais Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1-492 „Dėl Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų patvirtinimo“, Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 4 punktu:

1. T v i r t i n u Alytaus miesto savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarkos aprašą (pridedama).

2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Alytaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2020-11-13 įsakymą Nr. DV-1045 „Dėl Alytaus miesto savivaldybės vaikų dienos socialinės priežiūros įstaigų akreditavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašo tvirtinimo“.

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Administracijos direktorė                                                                                         Ona Balevičiūtė

 

PATVIRTINTA

Alytaus miesto savivaldybės

administracijos direktoriaus

2021 m. gruodžio 1 d.

įsakymu Nr. DV-1327

 

 

ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO

IR ĮSTAIGŲ TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS

KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

 

1. Alytaus miesto savivaldybės (toliau – savivaldybė) socialinės priežiūros akreditavimo ir įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarkos aprašas (toliau – aprašas) reglamentuoja prašymų ir dokumentų, reikalingų akredituotai socialinei priežiūrai teikti, pateikimą, socialinių paslaugų įstaigų (toliau – įstaigos), pageidaujančių teikti akredituotą socialinę priežiūrą ir vykdančių veiklą Alytaus miesto savivaldybės (toliau – savivaldybė) teritorijoje, atitikties teisės aktuose nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams vertinimo procedūras, teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo tvarką ir akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės procedūrų atlikimą

2. Įstaigų atitikties nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams vertinimo procedūras atlieka Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta komisija (toliau – komisija), vadovaudamasi šiuo aprašu ir Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro patvirtintais Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašu (toliau – Tvarkos aprašas), Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais ir rekomendacijomis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. liepos 10 d. įsakymu Nr. A1-658 „Dėl Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų ir rekomendacijų patvirtinimo“ (toliau – VDC reikalavimai ir rekomendacijos), ir (ar) Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais, patvirtintais Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1-492 „Dėl Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų patvirtinimo“ (toliau – Socialinės priežiūros reikalavimai). Sprendimus dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo, įstaigos prašymo leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą ir dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo, teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo arba panaikinimo priima Savivaldybės administracijos direktorius arba jo įgaliotas valstybės tarnautojas.

3. Socialinės priežiūros paslaugas teikiančių įstaigų akreditavimo tikslas – įvertinti įstaigos, norinčios teikti akredituotą socialinę priežiūrą, pasirengimą teikti šias paslaugas.

4. Socialinės priežiūros paslaugas teikiančių įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės uždaviniai:

4.1. įvertinti įstaigos pajėgumą, gebėjimą organizuoti ir teikti socialinės priežiūros paslaugas;

4.2. užtikrinti įstaigos teikiamų akredituotų socialinės priežiūros paslaugų kokybę.

4.3. teikti rekomendacijas įstaigoms dėl veiklos tobulinimo ir akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybės gerinimo.

5. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme (toliau – įstatymas), Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatyme, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme ir Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatyme.

 

II SKYRIUS

PRAŠYMŲ IR DOKUMENTŲ PATEIKIMAS, JŲ VERTINIMAS

 

6. Įstaiga, pageidaujanti teikti akredituotą socialinę priežiūrą ir vykdyti veiklą savivaldybės teritorijoje (toliau – pareiškėjas, pateikia Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriui ( toliau – Socialinės paramos skyrius) nustatytos formos prašymą leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą (toliau – prašymas) (1 priedas). Prašymas turi būti užpildytas lietuvių kalba, pasirašytas įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens. Prašymas turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu, atitinkančiu 2014 m. liepos 23 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) Nr. 910/2014 dėl elektroninės atpažinties ir elektroninių operacijų patikimumo užtikrinimo paslaugų vidaus rinkoje, kuriuo panaikinama Direktyva 1999/93/E, nustatytus kvalifikuotam elektroniniam parašui keliamus reikalavimus.

7. Pareiškėjas kartu su prašymu privalo pateikti šiuos lietuvių kalba surašytus dokumentus (arba jų vertimus, patvirtintus vertėjo, pareiškėjo vadovo ar jo įgalioto asmens) ar jų kopijas:

7.1. įstaigos steigimo dokumentą (pvz.: įstatus, nuostatus, registravimo pažymėjimą);

7.2. jei pareiškėjui atstovauja ne jo vadovas, – dokumentą, patvirtinantį asmens teisę veikti pareiškėjo vardu;

7.3. asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, pasirašytą deklaraciją (2 priedas);

7.4. jei paslaugoms teikti, vadovaujantis Socialinių paslaugų katalogu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“ (toliau – katalogas), būtinos patalpos:

7.4.1. dokumentus, patvirtinančius teisę naudotis patalpomis (pvz., VĮ Registrų centro išrašą (nuorašą) ir (ar) patalpų nuomos ir (ar) panaudos sutartis);

7.4.2. dokumentus, patvirtinančius patalpų, kuriose bus teikiama (teikiama) akredituota socialinė priežiūra, atitiktį VDC reikalavimuose ir rekomendacijose ir (ar) Socialinės priežiūros reikalavimuose patalpoms nustatytiems reikalavimams (pvz., patalpų planus);

7.5. įstaigos, kuri teiks (teikia) akredituotą socialinę priežiūrą, darbuotojų išsilavinimą, nurodytą VDC reikalavimuose ir rekomendacijose ir (ar) Socialinės priežiūros reikalavimuose, pagrindžiančius dokumentus (pvz.: diplomus, kvalifikacinius ir (ar) mokymų baigimo pažymėjimus).

8. Įstaigos, kurių steigėja yra savivaldybė, aprašo 7.1 ir 7.4 papunkčiuose nurodytų dokumentų neteikia, jei savivaldybės administracija šią informaciją turi ar gali gauti pati.

9. Aprašo 6 ir 7 punktuose nurodyti dokumentai Socialinės paramos skyriui pateikiami elektroniniu paštu soc_parama@alytus.lt ir per e. pristatymo sistemas. Šie dokumentai vienu laišku gali būti pateikiami naudojant specialias didelės apimties byloms siųsti pritaikytas programas ir interneto (ar) mainavietes.

10. Komisija, gavusi aprašo 6 punkte nurodytą prašymą, įvertina, ar:

10.1. pareiškėjas atitinka  Vaikų dienos centrų reikalavimuose ir rekomendacijose ir (ar) Socialinės priežiūros nustatytus reikalavimus personalo išsilavinimui ir patalpoms (jei paslaugoms teikti, vadovaujantis katalogu, patalpos yra būtinos);

10.2. prašymas užpildytas aprašo 6 punkte nustatyta tvarka ir jame pateikta visa reikalinga informacija;

10.3. pateikti visi aprašo 7 punkte nurodyti dokumentai.

11. Komisija, vadovaudamasi Socialinės priežiūros teikimo reikalavimais (3 priedas), įvertina prašymo ir dokumentų atitiktį užpildo nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams, užpildo nustatytos formos vertinimo anketą (4 priedas), joje pateikia savo išvadą ir pasiūlymą, anketą pasirašo ir pateikia Savivaldybės administracijos direktoriui ar jo įgaliotam asmeniui priimti sprendimui dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo ar dėl prašymo ir dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo.

12. Komisija, nustačiusi, kad pareiškėjas prašyme nenurodė visos reikalingos informacijos, pateikė ne visus nurodytus dokumentus, dokumentai netinkamai įforminti, apie tai per 5 darbo dienas nuo jų gavimo dienos raštu informuoja juos pateikusį pareiškėją prašydamas pateikti (patikslinti) atitinkamus dokumentus ir (ar) informaciją, ir nustato terminą reikalingiems dokumentams ir (ar) informacijai pateikti (patikslinti). Jei per nustatytą terminą pareiškėjas trūkstamų dokumentų ir (ar) informacijos nepateikia (nepatikslina), priimamas sprendimas įstaigos pateikto prašymo ir dokumentų vertinimo procedūrą nutraukti. Apie tai pareiškėjas per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos informuojamas raštu, nurodant minėtos procedūros nutraukimo priežastį.

13. Aprašo 10 ir 11 punktuose nurodyta procedūra atliekama ne ilgiau nei per 30 kalendorinių dienų nuo aprašo 6 punkte nurodyto prašymo gavimo dienos.

14. Sprendimą dėl prašymo ir dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo priima Savivaldybės administracijos direktorius ar jo įgaliotas asmuo.

 

III SKYRIUS

TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ SUTEIKIMAS

 

15. Komisijai nustačius, kad pareiškėjas prašyme nurodė visą reikalingą informaciją, pateikė visus reikalingus aprašo 6 punkte nurodytus tinkamai įformintus dokumentus, Savivaldybės administracijos direktorius priima sprendimą dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo. Komisijos sprendimas įforminamas savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Apie priimtą sprendimą pareiškėjas per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos informuojama raštu, pateikiant sprendimo kopiją.

16. Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrius įveda informaciją apie įstaigą, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą (prašymo datą, savivaldybės, kurioje bus teikiama akredituota socialinė priežiūra, pavadinimą, įstaigos, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, kodą, pavadinimą, kontaktus (telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), pažymi gavėjus, kuriems prašoma leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą, socialinės priežiūros teikimo vietos kontaktus (veiklos adresą, telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), nurodo vietų skaičių įstaigoje, kurioje bus teikiama akredituota socialinė priežiūra, įveda sprendimo dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą priėmimo datą (jei prašoma leisti teikti vaikų dienos socialinę priežiūrą, pažymi, kokią negalią turinčius vaikus įstaiga gali priimti, ar patekimas į įstaigos patalpas pritaikytas neįgaliesiems) į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (toliau – SPIS).

17. Įstaigai teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikiama 3 metams nuo sprendimo teikti akredituotą socialinę priežiūrą priėmimo dienos. Pasibaigus šiam terminui, įstaigos iš naujo kreipiasi į savivaldybę apraše nustatyta tvarka dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo. Jei įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą buvo laikinai sustabdyta, 3 metų laikotarpis skaičiuojamas susumavus akredituotos socialinės priežiūros teikimo laikotarpius.

18. Pasikeitus prašyme ar jo priede (prieduose) pateiktiems duomenims, pareiškėjas ar akredituotą socialinę priežiūrą teikianti įstaiga nedelsdamas (nedelsdama), bet ne vėliau nei per 5 darbo dienas nuo šių duomenų pasikeitimo dienos, raštu informuoja Savivaldybės administraciją, kuriai buvo teiktas prašymas, nurodydamas (nurodydama), kuriuos duomenis prašoma patikslinti, ir duomenų tikslinimo priežastį, kartu pateikdamas (pateikdama) iš naujo užpildytą atitinkamą (-as) prašymo priedo (-ų) formą (-as). Per 3 darbo dienas nuo šio prašymo gavimo dienos padalinys patikslina šiuos duomenis SPIS.

 

 

 

 

IV SKYRIUS

ĮSTAIGOS TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ PRATĘSIMAS, SUSTABDYMAS AR PANAIKINIMAS

 

19. Įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą įstatyme nustatytais atvejais gali būti sustabdoma ne ilgiau kaip 6 mėnesiams šiais atvejais:

19.1. gavus socialinių paslaugų įstaigos prašymą;

19.2. savivaldybei nustačius akredituotos socialinės priežiūros teikimo pažeidimų ar neatitikimų nustatytiems reikalavimams.

20. Socialinių paslaugų įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą panaikinama šiais atvejais:

20.1. gavus socialinių paslaugų įstaigos prašymą;

20.2. pasibaigus socialinių paslaugų įstaigos, kaip juridinio asmens, veiklai;

20.3. pasibaigus teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą galiojimo terminui;

20.4. socialinių paslaugų įstaigai per savivaldybės nustatytą terminą nepašalinus akredituotos socialinės priežiūros teikimo pažeidimų ar neatitikimų.

21. Sprendimą dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą pratęsimo, sustabdymo ar panaikinimo priima Savivaldybės administracijos direktorius ar jo įgaliotas asmuo. Socialinių paslaugų įstaiga apie priimtą sprendimą informuojama raštu per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos, pateikdamas šio sprendimo kopiją.

22. Socialinės paramos skyrius įveda sprendimo sustabdyti ar panaikinti teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą datą į SPIS per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos.

 

V SKYRIUS

ĮSTAIGŲ TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS

KOKYBĖS KONTROLĖ

 

 

23. Akredituotos socialinės priežiūros kontrolę Socialinės paramos skyriaus atsakingi specialistai vykdo vertindami akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybę ir stebėdami šių paslaugų teikimą, konsultuodami įstaigas ir atlikdami kitus prevencinius veiksmus, skirtus užkirsti kelią galimiems teisės aktų pažeidimams, pateikdami išvadas ir rekomendacijas dėl įstaigos teikiamų paslaugų tobulinimo.

24. Vertinimo metodai – apklausos žodžiu ir/ar raštu, anketinės apklausos, stebėjimas, dokumentų analizė, atitikties norminiams teisės aktų reikalavimams vertinimas ir kiti metodai.

25. Vertinama paslaugų gavėjų lygmeniu ir paslaugas teikiančių įstaigų lygmeniu.

26. Vertinant paslaugų gavėjų lygmeniu siekiama išsiaiškinti, kaip tenkinami socialinių paslaugų poreikiai, paslaugų gavėjų nuomonė apie jiems teikiamas paslaugas, jų išvystymo pakankamumas, ekonominis efektyvumas.

27. Apklausa gali būti atliekama tiesiogiai, telefonu, elektroniniu paštu, internetu, bendraujant su socialinių paslaugų gavėjais, jų šeimų nariais/artimaisiais/suinteresuotais asmenimis,  užpildant akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavėjo (artimojo) apklausos anketą (5 priedas).

28. Respondentų imtis – ne mažiau kaip 10 procentų socialinės priežiūros paslaugų gavėjų iš vienos įstaigos. Respondentai atrenkami atsitiktine tvarka.

29. Vertinimas socialinės priežiūros paslaugų gavėjų lygmeniu atliekamas ne rečiau kaip kartą per metus, bendradarbiaujant su paslaugas teikiančiomis įstaigomis.

30. Vertinant paslaugas teikiančių įstaigų lygmeniu siekiama įvertinti informaciją apie įstaigą, teikiamų socialinių paslaugų atitiktį teisės aktų reikalavimams, suteikti metodinę pagalbą dėl atitikties reikalavimams priemonių taikymo ir kt.

31. Socialinių paslaugų kokybę vertinant paslaugas teikiančių įstaigų lygmeniu vykdomi planiniai ir neplaniniai patikrinimai paslaugų teikimo vietose.

32. Socialinės paramos skyriaus valstybės tarnautojai ir/ar darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis (toliau – atsakingas darbuotojas), ne vėliau kaip iki einamųjų metų balandžio 1 d. rengia akredituotą socialinę priežiūrą teikiančių įstaigų planinių vertinimų planą (toliau – planas), kurį tvirtina Socialinės paramos skyriaus vedėjas. 

33. Apie numatomą vykdyti planinį vertinimą įstaiga informuojama raštu ar elektroniniu paštu likus ne mažiau kaip 10 darbo dienų iki numatomo atlikti vertinimo pradžios (netaikoma neplaniniams patikrinimams). Įstaigai siunčiamame rašte nurodoma: kada bus atliekamas vertinimas vietoje, vertinimo tikslas, pagrindas, kokius dokumentus įstaiga privalo pateikti ir kita būtina informacija.

34. Išimtiniais atvejais gali būti svarstomas motyvuotas įstaigos prašymas atidėti planinį vertinimą.

35. Socialinės paramos skyriaus iniciatyva gali būti atliekamas neplaninis įstaigos teikiamų socialinių paslaugų vertinimas iš anksto su įstaiga nesuderintu ir nepaskelbtu laiku:

35.1. gavus valstybės ar savivaldybės institucijos rašytinį motyvuotą prašymą ar pavedimą atlikti vertinimą;

35.2. gavus fizinio ar juridinio asmens motyvuotą ar teisiškai pagrįstą pranešimą apie įstaigos galimai neteisėtai ar netinkamai teikiamas paslaugas;

35.3. siekiant patikrinti, ar buvo pašalinti ankstesnio patikrinimo metu nustatyti teisės aktų pažeidimai, įgyvendintos rekomendacijos ir priimti sprendimai.

36. Vertinimas paslaugas teikiančių įstaigų lygmeniu atliekamas ne rečiau kaip kartą per dvejus metus, bendradarbiaujant su paslaugas teikiančiomis įstaigomis.

37. Socialinės paramos skyriaus vedėjo pavedimu vertinimą atlieka ne mažiau kaip du atsakingi darbuotojai.

38. Socialinės paramos skyriaus atsakingi darbuotojai turi teisę įstaigos pateiktus dokumentus analizuoti ir įvertinti savo darbo vietoje.

39. Atlikę vertinimą, atsakingi darbuotojai ne vėliau kaip per 20 darbo dienų parengia ir vertinamai įstaigai susipažinti elektroniniu paštu išsiunčia socialinės priežiūros paslaugų kokybės vertinimo aktą (toliau – vertinimo aktas) (6 priedas). Vertinimo akte turi būti pateikta vertinimo metu surinkta ir apibendrinta informacija pagal vertinimo kriterijus, nurodytos išvados, rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės paslaugų kokybei gerinti ir pan.) bei terminai joms įgyvendinti.

40. Įstaiga, gavusi vertinimo aktą, raštu susipažįsta su juo ir per atsakingų darbuotojų nustatytą terminą, bet ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo vertinimo akto gavimo dienos, Socialinės paramos skyriui raštu teikia informaciją apie veiksmus (priemones), kurių ėmėsi (planuoja imtis) pateiktoms rekomendacijoms įgyvendinti.

41. Gavę informaciją iš įstaigos apie įgyvendintas rekomendacijas, atsakingi darbuotojai patikrina, ar jos įgyvendintos tinkamai, ir apie tai pažymi vertinimo akte.

42. Socialinės paramos skyrius, nustatęs teisės aktų pažeidimus ar neatitiktis teisės aktų reikalavimams, jei įstaiga per nurodytą terminą jų nepašalina, gali pagal kompetenciją inicijuoti poveikio priemonių taikymą (dėl sustabdymo ar panaikinimo teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą, įstaigos finansavimo sutarties nutraukimo ir kt.).

43. Sprendimą dėl poveikio priemonių taikymo atsakingų darbuotojų siūlymu savo įsakymu priima Savivaldybės administracijos direktorius.

44. Apie poveikio priemonių taikymą (teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymą ar panaikinimą, įstaigos finansavimo sutarties nutraukimą ir kt.) atsakingi darbuotojai informuoja įstaigą raštu per 3 darbo dienas nuo tokio sprendimo priėmimo dienos.

45. Socialinės paramos skyriaus atsakingi darbuotojai apibendrintas vertinimo išvadas ir informaciją apie rekomendacijų įgyvendinimą pateikia Socialinės paramos skyriaus vedėjui.

46. Įstaigoms rekomenduojama kasmet atlikti vidinį teikiamų socialinių paslaugų kokybės vertinimą, taikant socialinių paslaugų gavėjų, paslaugas teikiančių ir organizuojančių darbuotojų anketines apklausas (7 priedas), paslaugų proceso ir dokumentacijos atitikimo teisės aktams vertinimo ar kitus įstaigos pasirinktus metodus.

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

47. Aprašas gali būti keičiamas, pildomas ir pripažįstamas netekusiu galios Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

48. Socialinės paramos skyrius turi teisę gauti iš paslaugų teikėjų visą socialinės priežiūros akreditavimui ir vertinimui reikalingą informaciją.

49. Paslaugų teikėjai atsako už socialinės priežiūros akreditavimui ir vertinimui atlikti pateiktos informacijos teisingumą.

50. Savivaldybės administracija informaciją apie įstaigas, teikiančias akredituotą socialinę priežiūrą (pagal socialines paslaugas) (įstaigos pavadinimą, kontaktus (veiklos adresą, telefono ryšio numerį, elektroninio pašto adresą), numatytą (planinį) vietų skaičių įstaigoje), ir apie gyventojams jų teritorijose teikiamas akredituotos socialinės priežiūros paslaugas (socialinės priežiūros paslaugų aprašymą, dokumentus, reikalingus socialinės priežiūros paslaugoms gauti) skelbia savo interneto svetainėse.

51. Socialinės priežiūros akreditavimo ir vertinimo dokumentai saugomi ir tvarkomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

52. Savivaldybės sprendimai, susiję su šio aprašo  reikalavimų vykdymu, gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

________________________________