LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2015 M. RUGPJŪČIO 13 D. ĮSAKYMO NR. V-895 „DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTERIJOS ADMINISTRUOJAMŲ AUKŠTOJO MOKSLO IR MOKSLINIŲ TYRIMŲ IR EKSPERIMENTINĖS (SOCIALINĖS, KULTŪRINĖS) PLĖTROS POLITIKOS PRIEMONIŲ, PRISIDEDANČIŲ PRIE PRIORITETINIŲ MOKSLINIŲ TYRIMŲ IR EKSPERIMENTINĖS (SOCIALINĖS, KULTŪRINĖS) PLĖTROS IR INOVACIJŲ RAIDOS (SUMANIOS SPECIALIZACIJOS) KRYPČIŲ PLĖTOJIMO, JŲ PRIORITETŲ IR SUSIJUSIŲ PRIEMONIŲ ĮGYVENDINIMO BENDROJO VEIKSMŲ PLANO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2018 m. lapkričio 14 d. Nr. V-890

Vilnius

 

 

Pakeičiu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos administruojamų aukštojo mokslo ir mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros politikos priemonių, prisidedančių prie prioritetinių mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros ir inovacijų raidos (sumanios specializacijos) krypčių plėtojimo, jų prioritetų ir susijusių priemonių įgyvendinimo bendrąjį veiksmų planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2015 m. rugpjūčio 13 d. įsakymu Nr. V-895 „Dėl Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos administruojamų aukštojo mokslo ir mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros politikos priemonių, prisidedančių prie prioritetinių mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros ir inovacijų raidos (sumanios specializacijos) krypčių plėtojimo, jų prioritetų ir susijusių priemonių įgyvendinimo bendrojo veiksmų plano patvirtinimo“:

1.  Papildau 22.5.3 papunkčiu:

22.5.3. projektas „INNOITEAM – IT mokslo ir technologijų ekscelencijos centras“ sujungs KTU, VGTU ir valstybės įmonės Registrų centro, o taip pat dviejų pirmaujančių ES partnerių iš Švedijos – Linšiopingo universiteto ir Švedijos tyrimų instituto (angl. RISE – The Swedish Research Institute) – žinias, patirtį ir resursus siekiant užtikrinti ir paskatinti Lietuvos mokslo ir pramonės augimą daiktų interneto ir išmanių aplinkų srityje, o taip pat suaktyvinti bendradarbiavimą su kitomis ES šalimis IRT mokslinių tyrimų ir inovacijų srityje. Projekto veiklos atitinka mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros bei inovacijų raidos (sumanios specializacijos) prioritetines kryptis „Energetika ir tvari aplinka“, „Sveikatos technologijos ir biotechnologijos“, „Nauji gamybos procesai, medžiagos ir technologijos“, „Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos“, „Įtrauki ir kūrybinga visuomenė“ ir pagal jų finansavimą yra skirstomos į du pogrupius: finansuojamos programos „Horizontas 2020“ lėšomis ir finansuojamos 2014–2020 metų ES struktūrinių fondų lėšomis.“

2. Pakeičiu 23.7.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

23.7.4. projektas „Slaugos fakulteto mokslo bazės sukūrimas“. Šį projektą vykdys LSMU. Įgyvendinant šį projektą, ketinama perkelti į Kauno klinikų teritoriją (Eivinių g. 2, Kaunas) LSMU Slaugos fakulteto padalinius, kuriuose vykdoma MTEP veikla. LSMU Slaugos fakultete vykdoma MTEP ir studijų veikla, svarbi sumanios specializacijos proceso tikslams siekti – ypač plėtojant prioritetinę MTEPI kryptį „Sveikatos technologijos ir biotechnologijos“ ir įgyvendinant vieną iš jos prioritetų – „Pažangi medicinos inžinerija ankstyvai diagnostikai ir gydymui“. LSMU Slaugos fakulteto tyrėjai geba tirti ir kurti medicininių medžiagų (biomedžiagų), reabilitacinės bei nanomedicinos technologijas, adityvinės gamybos technologijų pagrindu biosuderinamas medžiagas, formuojamas, biokeramiką, polimerinius kompozitus (galinčius pakeisti metalus, gaminant implantuojamus medicinos prietaisus), funkcines medžiagas, naudojamas implantams, endo- ir egzoprotezams, sumanią tekstilę, nanomedžiagas, ortopedines, sumanias reabilitacines, kompensacines biomechatronines priemones neįgaliesiems, personalizuotas biomedžiagas ir ortopedinius gaminius, biosuderinamas bei nanomedžiagomis grįstas dangas, sumanios funkcinės bei antimikrobinės tekstilės medžiagų ir protezų, biomechatroninių priemonių neįgaliesiems prototipus, dalyvauti naujos kartos, personalizuotos, sveikatinimui ir fiziologinei stebėsenai skirtos įrangos validacijos procese. LSMU Slaugos fakulteto tyrėjų žymaus indėlio taip pat tikimasi, įgyvendinant kitą prioritetinės MTEPI krypties „Sveikatos technologijos ir biotechnologijos“ prioritetą „Pažangios taikomosios technologijos asmens ir visuomenės sveikatai“. LSMU tyrėjai ir kiti specialistai geba tirti ir kurti sveikatos priežiūros paslaugų teikimo ir organizavimo metodus, visuomenės sveikatos elektronines ir mobiliąsias technologijas, diegti inovatyvius sveikatos ugdymo sprendimus, metodikas ir interaktyvias technologijas, išplečiančias sveikos gyvensenos ugdymo ir sveikatos stiprinimo galimybes ugdymo įstaigose, bendruomenėse ir sveikatos priežiūros sistemoje. LSMU Slaugos fakultetas taip pat pajėgus užtikrinti tyrėjų ir kitų specialistų, gebančių tirti, kurti ir naudoti aukščiau minėtas technologijas, poreikį, aprūpinti sveikatos priežiūros įstaigas slaugos, radiologijos, reabilitacijos, sporto medicinos specialistais, gebančiais taikyti technologijas, kurias planuojama sukurti sumanios specializacijos proceso metu. Šiuo metu fakulteto padaliniai išsidėstę skirtinguose LSMU pastatuose ir net miesto dalyse, nėra vientisos mokslo bazės, tai labai apsunkina MTEP veiklos planavimą. Įgyvendinus projektą, bus sukurta LSMU Medicinos akademijos Slaugos fakulteto mokslo bazė, kuri sudarys tinkamas sąlygas vykdyti MTEP veiklą ir veiksmingiau įsitraukti į aukščiau minimų, sumanios specializacijos procesui svarbių inovatyvių technologijų, produktų, procesų, metodų kūrimo ir diegimo procesus. Projekto įgyvendinimo metu atnaujinta mokslo bazė taip pat leis vykdyti platesnio masto tarptautinius MTEP projektus, dar glaudžiau integruoti studijas, mokslą ir klinikinę praktiką. Projektas „Slaugos fakulteto mokslo bazės sukūrimas“ veiksmingai papildys Bendrojo veiksmų plano 23.8.4 papunktyje aprašytą projektą „Slaugos fakulteto studijų bazės sukūrimas“ ir kartu užtikrins visos Slaugos fakulteto studijų ir mokslo bazės integraciją į LSMU, taip laikantis infrastruktūros optimizavimo ir koncentravimo principų, siekiant sumažinti institucijų administracinius kaštus ir pagerinti aukštojo mokslo kokybę. Remiantis Švietimo ir mokslo ministerijos ir LSMU 2015 m. gegužės 8 d. susitarimu Nr. S-429/PRM15-77 „Susitarimas dėl mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros, studijų infrastruktūros kūrimo ir atnaujinimo 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir Lietuvos sveikatos mokslų universiteto lėšomis“, lėšų poreikis visai LSMU Slaugos fakulteto studijų ir mokslo bazei sukurti yra 9,794 mln. eurų. Iš jų Švietimo ir mokslo ministerija skirs 1,682 mln. eurų projektui „Slaugos fakulteto mokslo bazės sukūrimas“, 4,75 mln. eurų – Bendrojo veiksmų plano 23.8.4 papunktyje aprašomam projektui „Slaugos fakulteto studijų bazės sukūrimas“, o likusius 3,362 mln. eurų sudaro LSMU nuosavas indėlis ir kiti finansavimo šaltiniai. Remdamasis aukščiau minėtu susitarimu, LSMU sieks toliau plėtoti savo MTEP ir studijų infrastruktūrą, iš viso skirdamas ne mažiau savo arba partnerių lėšų, negu skiria Švietimo ir mokslo ministerija projektui „Slaugos fakulteto mokslo bazės sukūrimas“ ir Bendrojo veiksmų plano 23.8.4 papunktyje aprašomam projektui „Slaugos fakulteto studijų bazės sukūrimas“ įgyvendinti. Be aukščiau minėto LSMU nuosavo indėlio Slaugos fakulteto studijų ir mokslo bazei sukurti iki 2023 m. gruodžio 31 d. LSMU planuoja pradėti įgyvendinti projektą „Veterinarinės medicinos studijų programai reikalingos infrastruktūros sukūrimas“, kuriuo bus siekiama gerinti veterinarijos studijų ir mokslo procesą, kelti rengiamų veterinarijos gydytojų praktinių įgūdžių kokybę, specializacijų plėtrą, telkti veterinarijos mokslų potencialą ir didinti pajėgumus vykdyti MTEP veiklas veterinarijos srityje, taip užtikrinant mokslo tyrimais grįstas studijas ir jų kokybę. Planuojama projekto vertė – 8,978 mln. eurų. Šias lėšas LSMU planuoja sukaupti, pasiskolinti iš komercinių bankų, gauti, pardavus šiuo metu LSMU patikėjimo teise valdomą, valstybei priklausantį nekilnojamąjį turtą įvairiose Kauno miesto ir rajono vietose, kuris nėra būtinas LSMU vykdomai veiklai. Artimiausiu metu planuojama pradėti valstybės turto investavimo į LSMU procesus;“.

3.   Papildau 23.7.8 papunkčiu:

23.7.8. projektas „LSMU Medicinos akademijos Kardiologijos instituto MTEP infrastruktūros stiprinimas“. Projektą vykdys LSMU. Pagrindinis projekto tikslas – atnaujinti infrastruktūrą, būtiną širdies ir kraujagyslių moksliniams tyrimams vystyti. Projekto metu bus įrengtos LSMU Medicinos akademijos Kardiologijos instituto (adresu Sukilėlių pr. 17, Kaunas) mokslinių tyrimų veikloms reikalingos patalpos. Tai pat bus įsigyta  MTEP įranga, reikalinga  vykdyti įvairius, aukščiausio tarptautinio lygmens širdies ir kraujagyslių sistemos fiziologinių funkcijų bei jų reguliavimo mechanizmų tyrimus, Lietuvos gyventojų sveikatos būklės, širdies ir kraujagyslių ligų  bei jų rizikos veiksnių paplitimo, raidos dėsningumų ir mirtingumo nuo jų tyrimus, širdies ir kraujagyslių ligų profilaktikos, diagnostikos bei reabilitacijos metodų kūrimą bei jų efektyvumo įvertinimo tyrimus. Šie tyrimai glaudžiai siejasi su MTEPI krypties „Sveikatos technologijos ir biotechnologijos“ prioriteto „Molekulinės technologijos medicinai ir biofarmacijai“ siekiais (t. y. tirti ir kurti genomines ir postgenomines tyrimų technologijas, kuriant ir tobulinant reagentus ir molekulinius įrankius bei jų rinkinius, skirtus genų struktūros ir jos kitimų, genų reguliavimo, epigenomikos, kryptingo genomų redagavimo, transkriptomikos ir metabolomikos, proteomikos, genetinės informacijos perdavimo bei genų veiklos, individų biologinių ypatumų, įtakos galimam vaistų poveikiui ir ligų progresijai tyrimams bei molekulinei diagnostikai; tirti ir kurti molekulinės diagnostikos technologijas ir biožymenis, ieškant naujų biožymenų ir kuriant kryptimis, kuriose egzistuoja veiksmingų molekulinės diagnostikos priemonių stygius, tiriant žinomų biožymenų taikymą ir diegimą praktikoje. Taip pat vystant biožymenų technologijas, panaudojant naujausius genomikos ir postgenomikos atradimus, žinias apie baltymų tarpusavio sąveikas biologinėse terpėse, audiniuose, ląstelėse ir membranose;) įgyvendinimu. Taip pat  šie tyrimai  siejasi su tos  pačios krypties  prioriteto „Pažangios taikomosios technologijos asmens ir visuomenės sveikatai“ siekiais (t.y. tirti ir kurti pažangaus gydymo technologijas, sudarant sąlygas plėtoti pažangios terapijos vaistinių preparatų metodikas, ikiklinikinius modelius, klinikinių tyrimų koncepcijas ir tyrimo protokolus, individualizuotus sprendimus asmens sveikatos priežiūrai, klinikinių procesų ir paciento sveikatos individualų modeliavimą, panaudojant biobankų veiklos produktus, klinikinių sprendimų palaikymo ir pacientų savistabos sistemas, sveikatos duomenų semantinį ir techninį struktūrizavimą informacinėse sistemose, multimodalinį molekulinių, vaizdinimo, signalų ir kitų biomedicininių duomenų integravimą, individualių asmens sveikatos priežiūros paslaugų klinikinę validaciją; t.y. tirti ir kurti visuomenės sveikatos elektronines ir mobiliąsias technologijas, sudarant sąlygas plėtoti mobilias sveikatos platformas, skirtas individualiomis mobiliomis technologijomis vertinti savo sveikatos rizikos profilį ir gauti e. konsultacijas, šiuolaikinių elektroninių ir mobilių technologijų panaudojimą, kuriant inovatyvius, vartotojui patrauklius sveikatos ugdymo sprendimus, e. platformas visuomenės sveikatos rodikliams vertinti, intervencijoms planuoti, atsižvelgiant į rizikos veiksnius, socialinius ir kitus netolygumus, jas kurti, atrinkti ir ekonominiam efektyvumui vertinti). Planuojama, kad įgyvendinus šį projektą atnaujintoje ir pagerintoje infrastruktūroje dirbs ne mažiau kaip 30 tyrėjų, bus pateiktos ne mažiau kaip 2 paraiškos dalyvauti tarptautinėse ar regioninėse mokslinių tyrimų iniciatyvose. Be to tikimasi, kad pagerinta MTEP infrastruktūros baze pasinaudos ne mažiau nei 7 privataus sektoriaus tyrėjų.

4. Pakeičiu 23.8.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

23.8.4. projektas „Slaugos fakulteto studijų bazės sukūrimas“. Šį projektą vykdys LSMU. Įgyvendinant šį projektą, ketinama perkelti į Kauno klinikų teritoriją (Eivinių g. 2, Kaunas) LSMU Slaugos fakulteto studijų padalinius. Pasauliniu mastu ir Lietuvoje atliktos rinkos ir sektorinės studijos liudija, kad medicinos profesinių kvalifikacijų specialistų poreikis ir šių specialistų kvalifikacijos tobulinimo būtinumas augs. Sveikatos apsaugos ministerijos užsakymu 2011 m. buvo parengta „Medicinos personalo skaičiaus, poreikio ir darbo krūvio bandomosios „dienos fotografijos“ analizė, kurios išvadose teigiama, kad Lietuvoje prognozuojami gydytojų profesinių kvalifikacijų etatų poreikio pokyčiai iki 2015 m. liudija poreikių augimo tendencijas. Nuo LSMU Slaugos fakulteto įkūrimo 1990 m. jame studijuojančių studentų skaičius nuolat augo, o pastaraisiais metais, nepaisant nepalankių demografinių tendencijų, į Slaugos fakultete vykdomas studijų programas priimama vis daugiau studentų – šiai metais priimta 295, o iš viso šiuo metu studijuoja 745 studentai. Stabilus išlieka studentų, priimamų į doktorantūros studijas, skaičius. Šiuo metu fakulteto padaliniai išsidėstę skirtinguose LSMU pastatuose ir net miesto dalyse, nėra vientisos studijų bazės, tai labai apsunkina studijų proceso organizavimą ir racionalų veiklų planavimą. Daugėjant studijų programų ir didėjant studentų skaičiui, trūksta patalpų teoriniams ir klinikiniams dalykams dėstyti, ypač ikiklinikinių teorinių įgūdžių formavimui skirtų auditorijų su atitinkama modernia įranga. Klinikinių įgūdžių lavinimas yra esminis kompetencijų ugdymo elementas, siekiant parengti sveikatos priežiūros specialistus, kurie užtikrintų pacientų slaugą, teikiamų sveikatos priežiūros paslaugų kokybę bei sveikatos priežiūros technologijų naudojimo efektyvumą. Įgyvendinus projektą, bus sukurta LSMU Medicinos akademijos Slaugos fakulteto studijų bazė, kuri sudarys tinkamas sąlygas ugdyti aukštos kvalifikacijos sveikatos priežiūros specialistus. Projekto įgyvendinimo metu atnaujinta studijų bazė leis pasiekti geresnę slaugos ir reabilitacijos studijų kokybę, paruošti aukštos kvalifikacijos specialistus, rengti naujas tarpdisciplinines studijų programas, dar glaudžiau integruoti studijas, mokslą ir klinikinę praktiką. Projektas „Slaugos fakulteto studijų bazės sukūrimas“ veiksmingai papildys Bendrojo veiksmų plano 23.7.4 papunktyje aprašytą projektą „Slaugos fakulteto mokslo bazės sukūrimas“, nes pajėgus užtikrinti tyrėjų ir kitų specialistų poreikį, aprūpinti sveikatos priežiūros įstaigas slaugos, radiologijos, reabilitacijos, sporto medicinos specialistais, gebančiais taikyti technologijas, kurias planuojama sukurti sumanios specializacijos proceso metu. Šie du projektai kartu užtikrins visos Slaugos fakulteto studijų ir mokslo bazės integraciją į LSMU, taip laikantis infrastruktūros optimizavimo ir koncentravimo principų, siekiant sumažinti institucijų administracinius kaštus ir pagerinti aukštojo mokslo kokybę. Remiantis Švietimo ir mokslo ministerijos ir LSMU 2015 m. gegužės 8 d. susitarimu Nr. S-429/PRM15-77 „Susitarimas dėl mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės, kultūrinės) plėtros, studijų infrastruktūros kūrimo ir atnaujinimo 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir Lietuvos sveikatos mokslų universiteto lėšomis“, lėšų poreikis visai LSMU Slaugos fakulteto studijų ir mokslo bazei sukurti yra 9,794 mln. eurų. Iš jų Švietimo ir mokslo ministerija skirs 4,75 mln. eurų projektui „Slaugos fakulteto studijų bazės sukūrimas“, 1,682 mln. eurų – Bendrojo veiksmų plano 23.7.4 papunktyje aprašomam projektui „Slaugos fakulteto mokslo bazės sukūrimas“, o likusius 3,362 mln. eurų sudaro LSMU nuosavas indėlis ir kiti finansavimo šaltiniai;“

5. Pakeičiu 23.8.7 papunktį ir jį išdėstau taip:

23.8.7. projektas „Šiaulių universiteto ugdymo mokslų ir socialinės gerovės studijų infrastruktūros modernizavimas“. Projektą vykdys ŠU. Pagrindinis projekto tikslas – atnaujinti ir modernizuoti ŠU ugdymo mokslų ir socialinės gerovės studijų infrastruktūrą, siekiant pagerinti studijų kokybę ir užtikrinti jų prieinamumą. Šis projektas sprendžia problemas, susijusias su nepakankamu studijų aprūpinimu šiuolaikine, inovatyvia studijoms skirta įranga ir priemonėmis, bei patalpų, įrengtų pagal šiuolaikiškus reikalavimus studijų ir mokslo veikloms vykdyti, trūkumą, kurios užtikrintų visapusišką kompetentingų specialistų rengimą. Reaguojant į kintančius reikalavimus ir visuomenės raidos iššūkius, mokytojų ugdymas ŠU pedagogų rengimo centre grindžiamas personalizuoto ugdymo koncepcija ir inkliuzinio ugdymo vertybėmis. Planuojamas infrastruktūros atnaujinimas sudarys galimybes ŠU mokslininkams plėtoti savo kompetencijas dėstymo srityje, kuriant edukacines valdymo technologijas, procesus, metodus ir kt. pagal prioritetinę kryptį „Įtrauki ir kūrybinga visuomenė“. Projekto metu modernizuota studijų infrastruktūra sudarys sąlygas atnaujinti studijų programas grindžiant moduline sandara ir diegiant virtualius, interaktyvius, patirtinio ir probleminio mokymosi metodus. Tai padės užtikrinti nuolatinio mokymosi koncepcijos realizavimą, praplės tęstinio mokymosi galimybes, sukurs palankią aplinką studijuojantiems tapti aukštos profesinės kvalifikacijos specialistais ir prisidėti prie kokybiško švietimo regione užtikrinimo, naujų žinių (svarbių praktikai ir mokslui) kūrimo. Įgyvendinus projektą ir atlikus ŠU Ugdymo mokslų ir socialinės gerovės studijų infrastruktūros erdvių modernizavimą bus sukurta personalizuotam mokymuisi pritaikyta studijų aplinka (įrengtos 4 inovatyvios personalizuoto ugdymo auditorijos), įrengtos 5 laboratorijos (Vaikystės studijų, Specialiosios pedagogikos, Logopedijos, Meno edukacijos, Fizinio aktyvumo ir sveikatos ugdymo) bei Daugiafunkcė salė.“

6. Pakeičiu 1 priedą:

6.1. pakeičiu 3.5 papunktį ir jį išdėstau taip:

„3.5.

(22.5)

Priemonė:

ekscelencijos centrų veiklos skatinimas sumanios specializacijos kryptyse

Sudaryti sąlygas ekscelencijos centrų vykdomai veiklai užtikrinti, siekiant padidinti šalies mokslines kompetencijas tarptautiniu mastu

Planavimas

Mokslo ir studijų institucijos

Mokslo ir studijų institucijų tyrėjai ir studentai

21 645

-

Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra

3.5.1.

(22.5.1.)

Projektas: HEALTH-TECH – Sveiko senėjimo mokslo ir technologijų ekscelencijos centras

Sukurti Sveiko senėjimo mokslo ir technologijų kompetencijos centrą, siekiant inovacijų pagalba pagerinti žmonių gyvenimo kokybę ir sveikatos priežiūros veiksmingumą

Planavimas

Kauno technologijos universitetas (partneriai – Vilniaus universitetas ir Lietuvos sveikatos mokslų universitetas)

Mokslo ir studijų institucijų tyrėjai ir studentai

9 277

-

Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra

3.5.2.

(22.5.2.)

Projektas: INNOCULT – Kultūros ir kūrybinių inovacijų Lietuvoje kompetencijos centras

Sukurti kultūros ir kūrybinių industrijų ekscelencijos centrą, siekiant plėtoti ir skatinti tarptautinį kultūros ir kūrybinių industrijų mokslinių tyrimų potencialą ir konkurencingumą

Planavimas

Vytauto Didžiojo universitetas (partneris – Kauno technologijos universitetas)

Mokslo ir studijų institucijų tyrėjai ir studentai

6 184

-

Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra

3.5.3.

(22.5.3.)

Projektas: INNOITEAM – IT mokslo ir technologijų ekscelencijos centras

Stiprinti Lietuvos mokslininkų ir tyrėjų gebėjimus vykdyti aukšto lygio tarptautinius mokslinius tyrimus ir technologinę plėtrą daiktų interneto išmanioms aplinkoms srityje, sudarant prielaidas sukurti ir vystyti pirmaujantį Baltijos šalių regione konkurencingą ekscelencijos centrą.

Planavimas

Kauno technologijos universitetas (partneriai – Vilniaus Gedimino technikos universitetas,

VĮ Registrų centras)

Mokslo ir studijų institucijų tyrėjai ir studentai

6 184

-

Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra“

 

6.2.           pakeičiu 4.7.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

„4.7.4.

(23.7.4)

Projektas: Slaugos fakulteto mokslo bazės sukūrimas

Perkelti į Kauno klinikų teritoriją (Eivinių g. 2, Kaunas) Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Slaugos fakulteto mokslo padalinius

Planavimas

Lietuvos sveikatos mokslų universitetas

Mokslo ir studijų institucijų tyrėjai ir studentai

1 682

-

Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra“

 

6.3. papildau 4.7.8 papunkčiu:

„4.7.8.

(23.7.8)

 

Projektas:

LSMU Medicinos akademijos Kardiologijos instituto MTEP infrastruktūros stiprinimas

Atnaujinti infrastruktūrą, būtiną širdies ir kraujagyslių moksliniams tyrimams vystyti

Planavimas

Lietuvos sveikatos mokslų universitetas

Mokslo ir studijų institucijų tyrėjai ir studentai

2 635

-

Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra“

 

6.4. pakeičiu 4.8.7 papunktį ir jį išdėstau taip:

„4.8.7.

(23.8.7)

Projektas: Šiaulių universiteto Ugdymo mokslų ir socialinės gerovės studijų infrastruktūros modernizavimas

Atnaujinti ir modernizuoti ŠU ugdymo mokslų ir socialinės gerovės studijų infrastruktūrą, siekiant pagerinti studijų kokybę ir užtikrinti jų prieinamumą

Planavimas

Šiaulių universitetas

Mokslo ir studijų institucijų tyrėjai ir studentai

1 361

-

Viešoji įstaiga

Centrinė projektų valdymo agentūra“

 

 

 

 

Švietimo ir mokslo ministrė                                                                                    Jurgita Petrauskienė