PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

sprendimas

DĖL PRIĖMIMO Į PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS BENDROJO UGDYMO MOKYKLAS NENUMATYTŲ ATVEJŲ NAGRINĖJIMO KOMISIJOS SUDARYMO IR JOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO

 

2018 m. birželio 28 d. Nr. T-96

Pagėgiai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2004 m. birželio 25 d. įsakymu Nr. ISAK-1019  (Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. liepos 20 d. įsakymo Nr. V-1369 redakcija) patvirtintu Priėmimo į valstybinę ir savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklą, profesinio mokymo įstaigą bendrųjų kriterijų sąrašo 7 punktu, įgyvendindama Pagėgių savivaldybės 2018 m. birželio 28 d. sprendimu Nr. T-95 patvirtinto Priėmimo į Pagėgių savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas tvarkos aprašo 5 punktą, Pagėgių savivaldybės taryba  nusprendžia:

1. Sudaryti Priėmimo į Pagėgių savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas nenumatytų atvejų nagrinėjimo komisiją:

1.1. Virginija Sirvidienė  −  komisijos pirmininkė;

1.2. Ligita Kazlauskienė  − komisijos narė;

1.3. Eugenijus Dargužas −  komisijos narys;

1.4. Loreta Chasijeva − komisijos narė;

1.5. Jolita Šeputienė  − komisijos narė.

2. Patvirtinti Priėmimo į Pagėgių savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas nenumatytų atvejų nagrinėjimo komisijos darbo reglamentą (pridedama).

3. Sprendimą paskelbti Teisės aktų registre ir Pagėgių savivaldybės interneto svetainėje

www.pagegiai.lt.

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Regionų apygardos administracinio teismo Klaipėdos rūmams (Galinio Pylimo g. 9, 91230 Klaipėda) Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka per 1 (vieną) mėnesį nuo sprendimo paskelbimo dienos.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                         Virginijus Komskis

 

PATVIRTINTA

Pagėgių savivaldybės tarybos

2018 m. birželio 28 d.

sprendimu Nr. T-96

 

PRIĖMIMO Į PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS BENDROJO UGDYMO MOKYKLAS NENUMATYTŲ ATVEJŲ NAGRINĖJIMO KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.  Priėmimo į Pagėgių savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas nenumatytų atvejų nagrinėjimo komisijos darbo reglamentas (toliau tekste – Reglamentas) nustato Priėmimo į Pagėgių savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas nenumatytų atvejų nagrinėjimo komisijos (toliau tekste – Komisija) funkcijas, sudėtį ir darbo organizavimo tvarką.

2.  Komisija savo veikloje vadovaujasi Priėmimo į Pagėgių savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas tvarkos aprašu (toliau tekste – Aprašas), patvirtintu Pagėgių savivaldybės tarybos sprendimu ir šiuo Reglamentu.

3.  Komisijos sudėtį ir jos darbo reglamentą tvirtina Pagėgių savivaldybės taryba (toliau tekste – Savivaldybės taryba).

 

II SKYRIUS

STRUKTŪRA, VALDYMAS IR PASKIRTIS

 

4.  Komisiją sudaro pirmininkas, sekretorius ir trys nariai. Du nariai skiriami iš Pagėgių savivaldybės tarybos, du – iš bendrojo ugdymo mokyklų, vienas – iš savivaldybės administracijos. Komisijos darbas grindžiamas kolegialiu klausimų svarstymu, teisėtumo, objektyvumo ir nešališkumo principais.

5.  Komisijos darbui vadovauja Komisijos pirmininkas, kuris skiriamas Pagėgių savivaldybės tarybos. Komisijos sekretorius iš komisijos narių renkamas pirmame Komisijos posėdyje.

 

III SKYRIUS

KOMISIJOS FUNKCIJOS IR TEISĖS

 

6.  Komisija atlieka šias funkcijas:

6.1. nagrinėja tėvų (globėjų, rūpintojų) prašymus dėl mokinių priėmimo į Savivaldybės mokyklas;

6.2. konsultuoja tėvus (globėjus, rūpintojus) mokinių priėmimo į bendrojo ugdymo mokyklas klausimais;

6.3. atlieka kitas funkcijas, susijusius su Aprašo įgyvendinimu.

7.  Komisija turi teisę:

7.1. gauti iš Savivaldybės mokyklų, kitų institucijų ar įstaigų informaciją, reikalingą Komisijos funkcijoms atlikti ir sprendimams priimti;

7.2. priimti sprendimą dėl tėvų (globėjų, rūpintojų) prašymo pagrįstumo ir siūlyti bendrojo ugdymo mokyklos direktoriui priimti atitinkamą individualų sprendimą dėl mokinio priėmimo į mokyklą;

7.3. atmesti prašymą kaip nepagrįstą;

7.4. kviesti į savo posėdžius suinteresuotus asmenis.

 

IV SKYRIUS

KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

8.  Prašymą tėvai (globėjai, rūpintojai) pateikia Pagėgių savivaldybės administracijai.

9.  Komisijos posėdžiai rengiami gavus tėvų (globėjų, rūpintojų) prašymą.

10.  Komisijos posėdžius kviečia, organizuoja ir Komisijai vadovauja jos pirmininkas. Nesant Komisijos pirmininko, laikinai jį pavaduoja vienas iš jos narių, paskirtas Komisijos pirmininko.

11.  Komisijos posėdis teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 komisijos narių.

12.  Komisijos sprendimai priimami atviru balsavimu komisijos posėdyje dalyvavusių narių balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai, sprendimą lemia Komisijos pirmininko balsas ar jį pavaduojančio Komisijos nario balsas.

13.  Komisijos posėdyje rašomas posėdžio protokolas.

14.  Komisijos sekretorius:

14.1.  rengia Komisijos posėdžių medžiagą;

14.2.  renka ir apibendrina gautą informaciją, kurios reikia Komisijos veiklai vykdyti;

14.3.  tvarko kitus dokumentus, susijusius su Komisijos posėdžių organizavimu;

14.4.  vykdo kitus Komisijos pirmininko pavedimus Komisijos posėdžio rengimo klausimais.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

15.  Su Komisijos priimtais sprendimais supažindinami prašymo teikėjai ir atitinkamos bendrojo ugdymo mokyklos direktorius.

16.  Komisijos veiklos dokumentai (susirašinėjimo medžiaga, kiti dokumentai) saugomi ir tvarkomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

17.  Reglamentas gali būti pakeistas, papildytas ar panaikintas Savivaldybės tarybos sprendimu.

______________________