VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS

PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS DIREKTORIAUS 2013 m. birželio 17 d. įsakymo Nr. V-309 "dėl VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO administravimo įstaigų tvarkomų asmens duomenų teikimo telefonu tvarkos aprašo patvirtinimo" pakeitimo

 

2022 m. spalio 25 d. Nr. V-411

Vilnius

 

 

1. Pakeičiu Valstybinio socialinio draudimo fondo administravimo įstaigų tvarkomų asmens duomenų teikimo telefonu tvarkos aprašą, patvirtintą Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Fondo valdyba) direktoriaus 2013 m. birželio 17 d. įsakymu Nr. V-309 „Dėl Valstybinio socialinio draudimo fondo administravimo įstaigų tvarkomų asmens duomenų teikimo telefonu tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Aprašas):

1.1. pakeičiu Aprašo 2 punktą ir jį išdėstau taip:

2. Aprašas parengtas vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (toliau – BDAR), Lietuvos Respublikos valstybinio socialinio draudimo įstatymu, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu, Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymu, Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu, Lietuvos Respublikos apdraustųjų valstybiniu socialiniu draudimu ir valstybinio socialinio draudimo išmokų gavėjų registro nuostatais, patvirtintais Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. balandžio 25 d. nutarimu Nr. 435 “Dėl Lietuvos Respublikos apdraustųjų valstybiniu socialiniu draudimu ir valstybinio socialinio draudimo išmokų gavėjų registro steigimo, jo nuostatų patvirtinimo ir veiklos pradžios nustatymo“ ir Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“ (toliau - Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklės).“;

1.2. pakeičiu Aprašo 3.1 papunktį ir jį išdėstau taip:

3.1. Asmens duomenys – bet kokie Fondo administravimo įstaigų tvarkomi draudėjų, apdraustųjų ir Fondo administravimo įstaigų mokamų išmokų gavėjų duomenys, taip pat bet kokie kiti asmens duomenys, kaip jie apibrėžti BDAR, tai yra informacija, kuri nėra priskiriama bendro pobūdžio informacijai, kaip ji yra apibrėžta šiame Apraše.“;

1.3. papildau Aprašą 3.41 papunkčiu:

3.41. Atstovas – rūpintojas ar globėjas Neveiksnių ir ribotai veiksnių asmenų registro duomenimis.“;

1.4. pakeičiu Aprašo 3.10 papunktį ir jį išdėstau taip:

3.10. Fondo administravimo įstaigos –Fondo valdyba ir Teritoriniai skyriai.“;

1.5. pakeičiu Aprašo 3.12 papunktį ir jį išdėstau taip:

3.12. Klientas - fizinis asmuo - draudėjas, apdraustasis ar išmokų gavėjas, kuris yra pateikęs prašymą, kad jam šio Aprašo nustatyta tvarka telefonu būtų teikiami jo asmens duomenys, jį autentifikuojant jo pasirinktais šiame Apraše nurodytais būdais, arba kuris autentifikuojamas šio Aprašo 131 punkte nurodytu būdu, taip pat draudėjo vadovas arba draudėjo įgaliotas fizinis asmuo, kuris yra pateikęs prašymą, kad jam šio Aprašo nustatyta tvarka būtų teikiami su draudėju susiję asmens duomenys, jį autentifikuojant jo pasirinktais šiame Apraše nurodytais leistinais būdais, taip pat Atstovas, kuris yra pateikęs prašymą, kad jam šio Aprašo nustatyta tvarka telefonu būtų teikiami jo atstovaujamojo (rūpintinio/globotinio) asmens duomenys, jį autentifikuojant jo pasirinktais šiame Apraše nurodytais leistinais būdais.“;

1.6. pakeičiu Aprašo 3.14 papunktį ir jį išdėstau taip:

3.14. Klientus aptarnaujantis darbuotojas – tiesiogiai Klientus Teritorinio skyriaus priimamajame aptarnaujantis Darbuotojas.“;

1.7. pakeičiu Aprašo 3.16 papunktį ir jį išdėstau taip:

3.16. Konsultantas – Fondo administravimo įstaigos Darbuotojas, kuriam pavesta centralizuotai teikti Klientų aptarnavimo telefono numeriu 1883 arba (+370) 5 250 0883 paslaugas.“;

1.8. papildau Aprašą 3.171 papunkčiu:

3.171. Teritorinis skyrius – Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos teritorinis skyrius.“;

1.9. papildau Aprašą 3.19 papunkčiu:

3.19. Veiklos skyriai - Fondo valdybos Išankstinio ginčų nagrinėjimo ne teismo tvarka skyrius ir Klientų aptarnavimo valdymo skyrius.“;

1.10. pakeičiu Aprašo 6 punktą ir jį išdėstau taip:

6. Klientas – fizinis asmuo - draudėjas, apdraustasis ar išmokų gavėjas, pageidaujantis, kad jo asmens duomenys šio Aprašo nustatyta tvarka jam būtų teikiami telefonu, turi būti šio Aprašo IV, V, VI skyrių nustatyta tvarka pasirinkęs bent vieną iš jo asmens tapatybės patvirtinimo telefonu būdų – naudojant KID, balso žymenį arba telefono numerį, o jeigu toks Klientas nėra pasirinkęs nei vieno iš tokių asmens tapatybės patvirtinimo telefonu būdų, jis autentifikuojamas šio Aprašo 131 punkte nurodytu būdu.

Klientas – draudėjo vadovas, pageidaujantis, kad jo, kaip vadovo, atstovaujamo draudėjo duomenys šio Aprašo nustatyta tvarka jam būtų teikiami telefonu, turi būti šio Aprašo IV, V, VI skyrių nustatyta tvarka pasirinkęs bent vieną iš šių jo asmens tapatybės patvirtinimo telefonu būdų – naudojant KID, balso žymenį arba telefono numerį. Kliento – draudėjo vadovo autentifikacija galima tik šioje pastraipoje nurodytais, jo pasirinktais būdais.

Klientas – draudėjo atstovas (išskyrus to draudėjo vadovą), pageidaujantis, kad jo atstovaujamo draudėjo duomenys šio Aprašo nustatyta tvarka jam būtų teikiami telefonu, turi būti šio Aprašo IV, V skyrių nustatyta tvarka pasirinkęs bent vieną iš šių jo asmens tapatybės patvirtinimo telefonu būdų – naudojant KID arba balso žymenį. Kliento – draudėjo atstovo (išskyrus to draudėjo vadovą) autentifikacija galima tik šioje pastraipoje nurodytais, jo pasirinktais būdais.

Klientas, pageidaujantis, kad kito fizinio asmens – draudėjo duomenys, kurie pagal įstatymą laikomi viešais, šio Aprašo nustatyta tvarka jam būtų teikiami telefonu, turi būti šio Aprašo IV, V skyrių nustatyta tvarka pasirinkęs bent vieną iš šių jo asmens tapatybės patvirtinimo telefonu būdų – naudojant KID arba balso žymenį. Teikiant Klientui kito fizinio asmens – draudėjo duomenis, kurie pagal įstatymą laikomi viešais, Kliento autentifikacija galima tik šioje pastraipoje nurodytais, jo pasirinktais būdais. Jeigu skambinantysis pageidauja gauti draudėjo-fizinio asmens duomenis, kurie pagal įstatymą laikomi viešais, šie duomenys teikiami tik skambinančiajam nurodžius šio asmens vardą, pavardę ir asmens kodą.

Klientas – Atstovas, pageidaujantis, kad jo atstovaujamojo asmens duomenys, šio Aprašo nustatyta tvarka jam būtų teikiami telefonu, turi būti šio Aprašo IV, V skyrių nustatyta tvarka pasirinkęs bent vieną iš šių jo asmens tapatybės patvirtinimo telefonu būdų – naudojant KID arba balso žymenį, bei nurodyti atstovaujamojo asmens vardą, pavardę ir asmens kodą. Kliento – Atstovo autentifikacija galima tik šioje pastraipoje nurodytais, jo pasirinktais būdais.“;

1.11.       pakeičiu Aprašo 7 punktą ir jį išdėstau taip:

7. Konsultantas Klientui asmens duomenis telefonu gali suteikti, tik jei Klientas patvirtina savo asmens tapatybę šio Aprašo nustatyta tvarka vienu iš 6 punkte nurodytų ir atitinkamu atveju leistinų būdų. Jeigu paskambinęs asmuo teisingai nenurodo visų atitinkamai autentifikacijai reikalingų duomenų arba autentifikacijai naudojami KID, balso žymuo ar telefono numeris yra anuliuoti ar sunaikinti, tokiam asmeniui telefonu teikiama tik Bendro pobūdžio informacija ir draudėjų – juridinių asmenų, duomenys, kurie pagal įstatymą laikomi viešais. Jeigu paskambinęs asmuo autentifikacijai reikalingus duomenis nurodo teisingai, o KID arba balso žymuo nėra anuliuoti ar sunaikinti, bet neturima duomenų apie teisę atstovauti (draudėją pagal įgaliojimą arba globotinį/rūpintinį pagal atitinkamo registro duomenis), tokiam asmeniui telefonu teikiami tik jo asmens duomenys, Bendro pobūdžio informacija, neatstovaujamų draudėjų asmens duomenys, kurie pagal įstatymą laikomi viešais.“;

1.12. pakeičiu Aprašo 8 punktą ir jį išdėstau taip:

8. Telefonu tinkamai autentifikuotam (atsižvelgiant į šio Aprašo 6 punkto nuostatas dėl autentifikacijos būdų leistinumo konkrečiu atveju) Klientui gali būti teikiami tik paties Kliento asmens duomenys ir draudėjų-fizinių asmenų duomenys, kurie pagal įstatymą laikomi viešais, o tuo atveju kai Klientas yra draudėjo atstovas – su jo atstovaujamu draudėju susiję asmens duomenys, o tuo atveju, kai Klientas yra Atstovas – jo atstovaujamo asmens duomenys. Išskyrus šiame punkte nurodytas išimtis, Klientui telefonu negali būti teikiami kito asmens duomenys, net esant pastarojo sutikimui. Draudėjų - juridinių asmenų duomenys, kurie pagal įstatymą laikomi viešais, teikiami telefonu nereikalaujant, kad skambinantysis patvirtintų asmens tapatybę telefonu.“;

1.13.       pakeičiu Aprašo 10 punktą ir jį išdėstau taip:

10. Konsultantas, išklausęs paskambinusio asmens klausimą ir pageidavimą gauti ne Bendro pobūdžio informaciją, bet asmens duomenis, prieš pateikdamas prašomą informaciją, paprašo asmens nurodyti, kokį asmens tapatybės patvirtinimo būdą asmuo pageidauja naudoti. Priklausomai nuo pasirinkto būdo taikoma atitinkamai 11, 12, 13 arba 131 punkte nustatyta procedūra.“;

1.14.       pakeičiu Aprašo 11.5 papunktį ir jį išdėstau taip:

11.5. Konsultantas paprašo skambinančio asmens nurodyti Kliento, kuriam suteiktas jo nurodytasis KID, vardą ir pavardę, ir jei skambinantis asmuo pasako teisingą (tai yra IKP su konkrečiu KID susietą) vardą ir pavardę, laikoma, kad Klientas atpažintas ir jam galima teikti jo, jo atstovaujamo draudėjo asmens duomenis, taip pat neatstovaujamų draudėjų asmens duomenis, kurie pagal įstatymą laikomi viešais, o jeigu pagal Neveiksnių ir ribotai veiksnių asmenų registro duomenis yra tinkamas atstovavimo pagrindas – ir jo rūpintinio/globotinio duomenis.“;

1.15.       pakeičiu Aprašo 12.5 papunktį ir jį išdėstau taip:

12.5. Jeigu skambinančiam asmeniui pasakius Konsultanto nurodytą frazę arba frazių rinkinį ir jeigu skambinančio asmens balsas atitinka Kliento balso žymenį, įrašytą ADIS modulyje, laikoma, kad Klientas atpažintas ir jam galima teikti jo, jo atstovaujamo draudėjo asmens duomenis, taip pat jo neatstovaujamų draudėjų asmens duomenis, kurie pagal įstatymą laikomi viešais, o jeigu pagal Neveiksnių ir ribotai veiksnių asmenų registro duomenis yra tinkamas atstovavimo pagrindas – ir jo rūpintinio/globotinio duomenis.“;

1.16.       pakeičiu Aprašo 13.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

13.4. Konsultantas paprašo skambinančio asmens nurodyti Kliento, su kuriuo buvo susietas konkretus telefono numeris, vardą, pavardę, gimimo datą ar socialinio draudimo numerį ir jei skambinantis asmuo pasako teisingus (tai yra ADIS duomenų bazėje su konkrečiu telefono numeriu susietus) duomenis, laikoma, kad Klientas atpažintas ir jam galima teikti jo, draudėjo, kurį Klientas atstovauja, kaip to draudėjo vadovas, duomenis, taip pat draudėjų – juridinių asmenų duomenis, kurie pagal įstatymą laikomi viešais.“;

1.17.       pakeičiu Aprašo 131.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

131.2. skambinančiajam teisingai atsakius į visus užduotus klausimus apie asmenį, kurio asmens kodas buvo pateiktas Konsultantui, laikoma, kad skambinantysis asmuo yra autentifikuotas kaip Klientas, kurio asmens kodas buvo nurodytas Konsultantui. Konsultantas tai pažymi ADIS duomenų bazėje ir gali skambinančiajam teikti jo asmens duomenis, taip pat draudėjų – juridinių asmenų duomenis, kurie pagal įstatymą laikomi viešais.“;

1.18.       pakeičiu Aprašo 14 punktą ir jį išdėstau taip:

14. Asmuo, pageidaujantis, kad jo, jo rūpintinio/globotinio asmens duomenys arba su jį įgaliojusiu draudėju susiję asmens duomenys šio Aprašo nustatyta tvarka būtų teikiami telefonu, jo asmens tapatybę nustačius pagal KID, privalo būti pateikęs prašymą dėl asmens duomenų teikimo telefonu asmens tapatybę nustatant pagal KID (jo forma pateikta 1 priede) ir turėti galiojantį KID. Tai asmuo gali padaryti per EGAS, EDAS arba atvykęs į bet kurį Teritorinio skyriaus priimamąjį.“;

1.19.       pakeičiu Aprašo 16 punktą ir jį išdėstau taip:

16. Į Teritorinio skyriaus priimamąjį atvykęs Klientas, norėdamas pateikti prašymą dėl asmens duomenų teikimo telefonu asmens tapatybę nustatant pagal KID ir gauti KID, Klientus aptarnaujančiam darbuotojui privalo pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Klientus aptarnaujantis darbuotojas pateikia Klientui Aprašo tekstą susipažinti, prisijungia prie IKP, suveda Kliento asmens kodą, IKP sugeneravus KID, atspausdina prašymą, pateikia Klientui prašymą pasirašyti, Klientui pasirašius prašymą, užregistruoja jį bei patvirtina prašymo gavimo faktą. Klientui pateikiamas KID kodas ir jis informuojamas apie jo galiojimo laiką.“;

1.20.       pakeičiu Aprašo 20.5 papunktį ir jį išdėstau taip:

20.5. Asmeniui, pateikusiam prašymą dėl asmens duomenų teikimo telefonu asmens tapatybę nustatant pagal KID Teritorinio skyriaus Klientus aptarnaujančiam darbuotojui, parašu nepatvirtinus pagal tą prašymą sugeneruoto KID gavimo fakto.“;

1.21.       pakeičiu Aprašo 22.3 papunktį ir jį išdėstau taip:

22.3. atvykęs į Teritorinio skyriaus priimamąjį ir Klientus aptarnaujančiam darbuotojui pateikęs tapatybę patvirtinantį dokumentą ir naują prašymą dėl asmens duomenų teikimo telefonu asmens tapatybę nustatant pagal KID ar prašymą anuliuoti KID (jo forma pateikta 2 priede; pastarąjį prašymą asmuo gali pateikti ir neturėdamas asmens tapatybę patvirtinančio dokumento – tada jis privalo pateikti 22.1 punkte nurodytus duomenis) – tokiu atveju Klientus aptarnaujantis darbuotojas iš karto įrašo prašymo duomenis į IKP ir Kliento identifikavimo kodas anuliuojamas nedelsiant.“;

1.22.       pakeičiu Aprašo 26 punktą ir jį išdėstau taip:

26. KID suteikiamas ar anuliuojamas nemokamai.“;

1.23.       pakeičiu Aprašo 27 punktą ir jį išdėstau taip:

27. KID yra konfidencialus ir skirtas tik konkrečiam Klientui, todėl Klientui yra draudžiama jį atskleisti tretiesiems asmenims. Klientas, sužinojęs (įtaręs), kad jis tapo žinomas tretiesiems asmenims, privalo šio Aprašo nustatyta tvarka KID anuliuoti.“;

1.24.       pakeičiu Aprašo 28 punktą ir jį išdėstau taip:

28. Asmuo, pageidaujantis, kad jo, jo rūpintinio/globotinio asmens duomenys arba su jį įgaliojusiu draudėju susiję asmens duomenys šio Aprašo nustatyta tvarka būtų teikiami telefonu, jo asmens tapatybę nustačius pagal balso žymenį, privalo būti pateikęs prašymą dėl asmens duomenų teikimo telefonu asmens tapatybę nustatant pagal balso žymenį (jo forma pateikta 1 priede) ir pateikęs savo balso žymenį. Prašymą asmuo gali pateikti per EGAS, EDAS arba atvykęs į bet kurį Teritorinio skyriaus priimamąjį, o balso žymenį – atvykęs į bet kurį Teritorinio skyriaus priimamąjį.“;

1.25.       pakeičiu Aprašo 30 puntą ir jį išdėstau taip:

30. Į Teritorinio skyriaus priimamąjį atvykęs Klientas, norėdamas pateikti prašymą dėl asmens duomenų teikimo telefonu asmens tapatybę nustatant pagal balso žymenį ir (arba) pateikti savo balso žymenį, Klientus aptarnaujančiam darbuotojui privalo pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Klientus aptarnaujantis darbuotojas pateikia Klientui Aprašo tekstą susipažinti, prisijungia prie ADIS duomenų bazės, suveda Kliento asmens kodą, atspausdina prašymą, pateikia Klientui prašymą pasirašyti, Klientui pasirašius prašymą, užregistruoja jį bei patvirtina prašymo gavimo faktą. Klientas pateikia balso žymenį Teritorinio skyriaus priimamajame naudojant balso įrašymo įrangą. Teikiant balso žymenį asmuo turi pasakyti darbuotojo nurodytą frazę ar frazių rinkinį.“;

1.26.       pakeičiu Aprašo 36.3 papunktį ir jį išdėstau taip:

36.3. atvykęs į Teritorinio skyriaus priimamąjį ir Klientus aptarnaujančiam darbuotojui pateikęs asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ir prašymą sunaikinti balso žymenį (pastarąjį prašymą asmuo gali pateikti ir neturėdamas asmens tapatybę patvirtinančio dokumento – tada jis privalo pateikti 36.1 punkte nurodytus duomenis) – tokiu atveju Klientus aptarnaujantis darbuotojas iš karto įrašo prašymo duomenis į ADIS duomenų bazę ir balso žymuo sunaikinamas nedelsiant.“;

1.27.       pakeičiu Aprašo 41 punktą ir jį išdėstau taip:

41. Fondo administravimo įstaigos joms pateiktus balso žymenis tvarko pagal BDAR bei kitus asmens duomenų tvarkymą reglamentuojančius teisės aktus.“;

1.28.       pakeičiu Aprašo 42 punktą ir jį išdėstau taip:

42. Asmuo, pageidaujantis, kad jo asmens duomenys arba jo, kaip vadovo, atstovaujamo draudėjo duomenys šio Aprašo nustatyta tvarka būtų teikiami telefonu, jo asmens tapatybę nustačius pagal jo telefono numerį, privalo būti pateikęs prašymą dėl asmens duomenų teikimo telefonu asmens tapatybę nustatant pagal telefono numerį (jo forma pateikta 1 priede). Tai asmuo gali padaryti per EGAS, EDAS arba atvykęs į bet kurį Teritorinio skyriaus priimamąjį.“;

1.29.       pakeičiu Aprašo 44 punktą ir jį išdėstau taip:

44. Į Teritorinio skyriaus priimamąjį atvykęs Klientas, norėdamas pateikti prašymą dėl asmens duomenų teikimo telefonu asmens tapatybę nustatant pagal telefono numerį, Klientus aptarnaujančiam darbuotojui privalo pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Klientus aptarnaujantis darbuotojas pateikia Klientui Aprašo tekstą susipažinti, prisijungia prie ADIS duomenų bazės, suveda Kliento prašyme nurodytą telefono numerį, atspausdina prašymą, pateikia Klientui prašymą pasirašyti, Klientui pasirašius prašymą, užregistruoja jį bei patvirtina prašymo gavimo faktą.“;

1.30.       pakeičiu Aprašo 49.3 papunktį ir jį išdėstau taip:

49.3. atvykęs į Teritorinio skyriaus priimamąjį ir Klientus aptarnaujančiam darbuotojui pateikęs asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ir naują prašymą dėl asmens duomenų teikimo telefonu asmens tapatybę nustatant pagal telefono numerį arba prašymą dėl telefono numerio, naudojamo asmens tapatybei nustatyti, anuliavimo (pastarąjį prašymą asmuo gali pateikti ir neturėdamas asmens tapatybę patvirtinančio dokumento – tada jis privalo pateikti 49.1 punkte nurodytus duomenis) – tokiu atveju Klientus aptarnaujantis darbuotojas iš karto įrašo prašymo duomenis į ADIS duomenų bazę ir telefono numeris anuliuojamas nedelsiant.“;

1.31.       pakeičiu Aprašo 54 punktą ir jį išdėstau taip:

54. Visi Kliento pokalbiai su Konsultantais, kurių metu buvo teikti asmens duomenys, įrašomi ir saugomi 60 mėnesių. Teisę tokius įrašus perklausyti (susipažinti su jų turiniu) turi tik Klientas, Klientą įgaliojęs draudėjas, Konsultantai, konsultuojantys / konsultavę atitinkamą Klientą, Fondo administravimo įstaigų darbuotojai, įgalioti kontroliuoti Konsultantus, Veiklos skyrių įgalioti darbuotojai, ar tirti jų galimai padarytus veiklos pažeidimus, Fondo valdybos duomenų apsaugos pareigūnas, atlikdamas tyrimą dėl duomenų saugumo pažeidimo, teisės aktų nustatyta tvarka ir atvejais – taip pat ir teisėsaugos institucijos bei kiti subjektai (pateikę atitinkamą prašymą ir teisės aktų nustatyta tvarka patvirtinę savo tapatybę).

Fondo administravimo įstaigų darbuotojai, įgalioti kontroliuoti Konsultantus, Veiklos skyrių įgalioti darbuotojai, nustatę numatytos tvarkos pažeidimą, privalo nedelsiant apie tai informuoti Fondo valdybos padalinį, koordinuojantį ir užtikrinantį asmenų aptarnavimą reglamentuojančių norminių teisės aktų reikalavimų įgyvendinimą bei kokybišką ir efektyvų paslaugų klientams teikimą Fondo administravimo įstaigose.

Fondo valdybos padalinys, koordinuojantis ir užtikrinantis asmenų aptarnavimą reglamentuojančių norminių teisės aktų reikalavimų įgyvendinimą bei kokybišką ir efektyvų paslaugų klientams teikimą Fondo administravimo įstaigose, Fondo administravimo įstaigų darbuotojai, įgalioti kontroliuoti Konsultantus, turi teisę perklausyti pokalbių įrašus bei vertinti, ar laikomasi Apraše nustatytos tvarkos. Perklausų kiekis ir periodiškumas nustatomas tarnybine užduotimi arba atskiru Fondo valdybos direktoriaus pavaduotojo pagal kuravimo sritį pavedimu. Nustačius Aprašo pažeidimus nedelsiant raštu informuojamas Fondo valdybos direktorius arba jo pavaduotojas pagal kuravimo sritį.“;

1.32.       pakeičiu Aprašo 55 punktą ir jį išdėstau taip:

55. Klientas, pageidaujantis susipažinti su savo pokalbio turiniu, turi pateikti rašytinį prašymą, atitinkantį teisės aktų, reglamentuojančių privačios informacijos apie save gavimą, reikalavimus.“;

1.33.       pakeičiu Aprašo 56 punktą ir jį išdėstau taip:

56. Prašymas pateikti pokalbio įrašą (susipažinti su jo turiniu) turi atitikti Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklėse nurodytus reikalavimus. Jame taip pat turi būti tokia informacija: pokalbio su Klientu, kurio įrašą prašoma pateikti, data (laikotarpis), Klientą identifikuojantys duomenys, telefono, iš kurio Klientas skambino, numeris (jei žinomas).“;

1.34. pakeičiu Aprašo 1 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedamas);

1.35. pakeičiu Aprašo 2 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedamas).

2. Įpareigoju:

2.1. Fondo valdybos Teisės skyrių šį įsakymą pateikti Teisės aktų registrui;

2.2. Fondo valdybos Klientų aptarnavimo valdybos skyrių šį paskelbti intraneto ir interneto svetainėse;

2.3. Fondo valdybos Dokumentų tvarkymo skyrių šį įsakymą išsiųsti Fondo valdybos direktoriaus pavaduotojams, Fondo valdybos padaliniams ir Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos teritoriniams skyriams.

 

 

 

Direktorės pavaduotoja,

pavaduojanti direktorių                                                                                   Violeta Latvienė

 


 

Valstybinio socialinio draudimo fondo

administravimo įstaigų tvarkomų

duomenų teikimo telefonu tvarkos aprašo

1 priedas

(Valstybinio socialinio draudimo fondo

valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo

ministerijos direktoriaus 2022 m. spalio

25 d. įsakymo Nr. V-411 redakcija)  

 

(Prašymo dėl asmens duomenų teikimo telefonu, nustatant asmens tapatybę mano pasirinktu(-ais) būdu(-ais) forma)

 

 

 

 

Vardas Pavardė

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Asmens kodas (jei nesuteiktas-gimimo data)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Telefono Nr.

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

El. pašto adresas 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Adresas

 

 

 

 

PRAŠYMAS

DĖL ASMENS DUOMENŲ TEIKIMO TELEFONU, NUSTATANT ASMENS TAPATYBĘ MANO PASIRINKTU (-AIS) BŪDU (-AIS)

 

2

0

 

 

-

 

 

-

 

 

 

Vadovaudamasis (-si) Valstybinio socialinio draudimo fondo administravimo įstaigų tvarkomų asmens duomenų teikimo telefonu tvarkos aprašu, patvirtintu Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2013 m. birželio 17 d. įsakymu Nr. V-309 (toliau – Aprašas), prašau telefonu teikti asmens duomenis, mano asmens tapatybei nustatyti naudojant:

 

 

 

telefono numerį _________________                                                           _______________

(parašas)

(Pasirinkdamas asmens tapatybės nustatymo būdą pagal telefono numerį, įsipareigoju užtikrinti, kad nurodytu telefono numeriu nepasinaudotų tretieji asmenys, o praradęs tokią galimybę – nedelsiant kreiptis dėl asmens tapatybės nustatymo pagal šį numerį galimybės anuliavimo Aprašo nustatyta tvarka.)

 

 

 

mano balso žymenį                                                                                         _______________

(parašas)

(Suteikdamas savo balso žymenį sutinku, kad Valstybinio socialinio draudimo fondo administravimo įstaigos tvarkytų šiuos mano asmens duomenis su tikslu nustatyti mano asmens tapatybę, skambinant telefonu ir prašant suteikti asmens duomenis.)

 

 

 

kliento identifikavimo kodą (KID)                                                                 _______________

(parašas)

(Suprantu, kad šio kodo (KID) negaliu atskleisti tretiesiems asmenims, o sužinojęs, kad jis tapo žinomas tokiems asmenis, turiu nedelsiant jį anuliuoti Apraše nustatyta tvarka.)

 

Patvirtinu, kad su Aprašu susipažinau. __________________________________________

(parašas)                                    (vardas ir pavardė)

 

part_3ba43453e0af4826ba408467cc521fa1_end


 

Valstybinio socialinio draudimo fondo

administravimo įstaigų tvarkomų

duomenų teikimo telefonu tvarkos aprašo

2 priedas

(Valstybinio socialinio draudimo fondo

valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo

ministerijos direktoriaus 2022 m. spalio

25 d. įsakymo Nr. V-411 redakcija)  

 

 

 

(Prašymo dėl pasirinkto(-ų) asmens tapatybės nustatymo būdo(-ų), teikiant asmens duomenis telefonu, anuliavimo forma)

 

Vardas Pavardė

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Asmens kodas (jei nesuteiktas-gimimo data)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Telefono Nr.

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

El. pašto adresas 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Adresas

 

 

 

 

PRAŠYMAS

DĖL PASIRINKTO (-TŲ) ASMENS TAPATYBĖS NUSTATYMO BŪDO (-Ų), TEIKIANT ASMENS DUOMENIS TELEFONU, ANULIAVIMO

 

2

0

 

 

-

 

 

-

 

 

 

 

Vadovaudamasis (-si) Valstybinio socialinio draudimo fondo administravimo įstaigų tvarkomų asmens duomenų teikimo telefonu tvarkos aprašu, patvirtintu Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2013 m. birželio 17 d. įsakymu Nr. V-309, prašau anuliuoti mano asmens tapatybės nustatymui, teikiant asmens duomenis telefonu, naudojamą:

 

 

 

 

telefono numerį _________________                                                           _______________

(parašas)

 

 

 

 

mano balso žymenį ir jį sunaikinti                                                                  _______________

(parašas)

 

 

 

 

kliento identifikavimo kodą                                                                           _______________

(parašas)

 

 

 

______________________________________________

(parašas) (vardas ir pavardė)

_______________________

part_2ac63369f4fa469faa0f7fb41dfed9cf_end