LIETUVOS RESPUBLIKOS

SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO
2012 M. KOVO 9 D. ĮSAKYMO NR. A1-135 „DĖL
valstybės pagalbos teikimo socialinėms įmonėms tvarkos aprašo
PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2018 m. spalio 12 d. Nr. A1-574

Vilnius

 

 

P a k e i č i u  Valstybės pagalbos teikimo socialinėms įmonėms tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. kovo 9 d. įsakymu Nr. A1-135 „Dėl Valstybės pagalbos teikimo socialinėms įmonėms tvarkos aprašo patvirtinimo“:

1. Pakeičiu 6 punktą ir jį išdėstau taip:

6. Jeigu prekėms ar paslaugoms pirkti numatoma naudoti skirtas valstybės pagalbos lėšas, šie pirkimai turi būti atliekami vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu, o jei pirkimus atlieka ne perkančioji organizacija pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, – Prekių, paslaugų ar darbų pirkimo taisyklėmis, patvirtintomis Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) direktoriaus įsakymu.“

2. Papildau 101 punktu:

101. Socialinės įmonės ir Užimtumo tarnyba, tvarkydamos fizinių asmenų duomenis, turi užtikrinti 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (OL 2016 L 119, p. 1) ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo reikalavimų laikymąsi.“

3. Pakeičiu 11.1.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

11.1.4. paraiškos pateikimo momentu negali būti sprendžiamas socialinės įmonės statuso panaikinimo klausimas Užimtumo tarnyboje;“.

4. Pakeičiu 11.2.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

11.2.2. išlaidos patirtos pasirašius sutartį dėl subsidijos išmokėjimo ir panaudojimo tvarkos (toliau – sutartis). Išlaidos neįgalių darbuotojų darbo vietoms įsteigti ar pritaikyti ir jų darbo priemonėms įsigyti ar pritaikyti gali būti socialinės įmonės patirtos per 12 mėnesių laikotarpį iki paraiškos ir kitų nustatytų dokumentų pateikimo Užimtumo tarnybai dienos (šiuo atveju socialinė įmonė turi atsižvelgti į tai, kad subsidijuojamos dalies dydis procentais ir maksimali valstybės pagalbos suma teikiant paraišką gali skirtis nuo tų valstybės pagalbos dydžių, kurie buvo patiriant išlaidas);“.

5. Pakeičiu 13 punktą ir jį išdėstau taip:

13. Subsidija darbo užmokesčiui yra skiriama įdarbinus Įstatymo 4 straipsnio 1 dalies 1 punkte nurodytai tikslinei asmenų grupei priklausantį darbuotoją ir mokama visą jo darbo laikotarpį, o įdarbinus Įstatymo 4 straipsnio 1 dalies 3–6 punktuose nurodytoms tikslinėms asmenų grupėms priklausančius darbuotojus, ši kompensacija skiriama ir mokama ne ilgiau kaip 12 mėnesių po įdarbinimo. Jei šio įstatymo 4 straipsnio 1 dalies 2–6 punktuose nurodytoms tikslinėms asmenų grupėms priklausančių darbuotojų nedarbo trukmė nuo įsiregistravimo Užimtumo tarnyboje dienos yra ilgesnė kaip dveji metai, tinkamomis finansuoti išlaidomis yra laikomos išlaidos darbo užmokesčiui ir valstybinio socialinio draudimo įmokoms kompensuoti per ne ilgesnį kaip 24 mėnesių po įdarbinimo laikotarpį.“

6. Pakeičiu 35.6 papunktį ir jį išdėstau taip:

35.6. subsidija darbo vietai įsteigti turi būti visiškai panaudota ir su Užimtumo tarnyba atsiskaityta iki kalendorinių metų gruodžio 15 dienos. Užimtumo tarnybos direktoriaus motyvuotu sprendimu šis terminas gali būti pratęstas, bet ne daugiau kaip 30 darbo dienų;“.

7. Pakeičiu 42 punktą ir išdėstau taip:

42. Subsidija neįgalių darbuotojų darbo vietoms ir jų darbo priemonėms pritaikyti turi būti visiškai panaudota ir su Užimtumo tarnyba atsiskaityta iki kalendorinių metų gruodžio 15 dienos. Užimtumo tarnybos direktoriaus motyvuotu sprendimu šis terminas gali būti pratęstas, bet ne daugiau kaip 30 darbo dienų.“

8. Pakeičiu 53 punktą ir išdėstau taip:

53. Subsidija aplinkai pritaikyti turi būti visiškai panaudota ir su Užimtumo tarnyba atsiskaityta iki kalendorinių metų gruodžio 15 dienos.“

9. Pakeičiu 59 punktą ir išdėstau taip:

59. Socialinės įmonės paraiškas ir mokėjimo prašymus gauti valstybės pagalbą teikia tam Užimtumo tarnybos administracijos padaliniui, kurio aptarnaujamoje teritorijoje yra socialinės įmonės buveinė.“

10. Pakeičiu 60 punktą ir jį išdėstau taip:

60. Paraiškos Užimtumo tarnybai turi būti atsiųstos registruotu paštu arba įteiktos tiesiogiai. Užimtumo tarnyba gautas paraiškas užregistruoja.“

11. Pakeičiu 61 punktą ir išdėstau taip:

61. Užimtumo tarnyba, gavusi socialinės įmonės paraišką, per 5 darbo dienas nuo paraiškos gavimo dienos patikrina, ar pateikti visi šiame tvarkos apraše nurodyti dokumentai ir ar juose nurodyta informacija atitinka subsidijai keliamus reikalavimus.“

12. Pakeičiu 62 punktą ir išdėstau taip:

62. Jeigu Užimtumo tarnyba nustato, kad pateikti ne visi šiame tvarkos apraše nurodyti dokumentai arba juose nurodyta ne visa reikalinga informacija, arba pateikta informacija, pagal Užimtumo tarnybos turimus duomenis, nėra teisinga, ji kreipiasi į socialinę įmonę, nurodydama trūkumus ir jų pašalinimo terminą.“

13. Pakeičiu 63 punktą ir išdėstau taip:

63. Sprendimą skirti valstybės pagalbą ar jos neskirti priima Užimtumo tarnybos direktorius.“

14. Pakeičiu 65 punktą ir išdėstau taip:

65. Sprendimą dėl valstybės pagalbos skyrimo Užimtumo tarnyba privalo priimti ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo paraiškos ir visų reikiamų dokumentų gavimo Užimtumo tarnyboje dienos. Sprendimas įforminamas Užimtumo tarnybos direktoriaus įsakymu.“

15. Pakeičiu 66 punktą ir išdėstau taip:

66. Užimtumo tarnyba, priėmusi sprendimą skirti šio tvarkos aprašo 3.2–3.6 papunkčiuose nurodytą valstybės pagalbą, socialinei įmonei registruotu paštu išsiunčia sutarties projektą bei raštą, kuriame informuoja apie priimtą sprendimą skirti valstybės pagalbą, nurodo sutarties pasirašymo terminą, kuris negali būti ilgesnis kaip 5 darbo dienos nuo pranešimo gavimo dienos, ir pateikia kitą svarbią informaciją. Priėmus sprendimą skirti šio tvarkos aprašo 3.2 papunktyje nurodytą valstybės pagalbą, prieš pasirašant sutartį, socialinė įmonė privalo pateikti banko, draudimo bendrovės ar kitos kredito įstaigos garantinį raštą dėl ne mažesnės kaip 50 procentų subsidijos sumos, skirtos neįgalių darbuotojų darbo vietoms steigti ar pritaikyti ir jų darbo priemonėms įsigyti ar pritaikyti, sutarties galiojimo laikotarpiui. Sutartį pasirašo Užimtumo tarnybos direktorius ir socialinės įmonės vadovas ar jo įgaliotas asmuo. Tipinę sutarties formą tvirtina socialinės apsaugos ir darbo ministras.“

16. Pakeičiu 67 punktą ir išdėstau taip:

67. Socialinė įmonė, negalėdama pasirašyti sutarties per nurodytą terminą, iki šio termino pabaigos turi teisę pateikti Užimtumo tarnybai motyvuotą prašymą nustatyti kitą sutarties pasirašymo terminą. Jeigu Užimtumo tarnyba nustato, kad socialinės įmonės nurodytos priežastys, dėl kurių ji negali pasirašyti sutarties per nurodytą terminą, yra svarbios, ji gali nustatyti kitą sutarties pasirašymo terminą. Socialinei įmonei per nustatytą terminą nepasirašius sutarties, subsidija nemokama.“

17. Pakeičiu 69 punktą ir išdėstau taip:

69. Užimtumo tarnybai priėmus sprendimą skirti subsidiją neįgalių darbuotojų darbo vietoms įsteigti ar pritaikyti ir jų darbo priemonėms įsigyti ar pritaikyti ir kompensuoti socialinės įmonės išlaidas, kurias ji patyrė per 12 mėnesių iki paraiškos pateikimo dienos, Užimtumo tarnyba ir socialinė įmonė sudaro sutartį, o prie paraiškos pridėti dokumentai laikomi šios sutarties priedais, kuriais remiantis išmokama subsidija.“

18. Pakeičiu 70 punktą ir išdėstau taip:

70. Užimtumo tarnyba socialinėms įmonėms šio tvarkos aprašo 3.2–3.6 papunkčiuose nurodytą valstybės pagalbą išmoka, laikydamasi sutartyse nustatytų įsipareigojimų.“

19. Pakeičiu 73 punktą ir išdėstau taip:

73. Mokėjimo prašymai turi būti atsiųsti Užimtumo tarnybai elektroniniu būdu, nesant galimybės teikti elektroniniu būdu, – registruotu paštu arba įteikti tiesiogiai. Mokėjimo prašymuose deklaruojamos patirtos ir apmokėtos išlaidos turi būti pagrįstos išlaidas pateisinančiais (rangovų, paslaugų teikėjų ar prekių tiekėjų pateiktos sąskaitos, perdavimo–priėmimo aktai, darbo laiko apskaitos žiniaraščiai, kelionių dokumentai ar kiti dokumentai, pateisinantys patirtas išlaidas) ir išlaidų apmokėjimą įrodančiais (banko darbuotojo parašu ar banko spaudu patvirtinti išrašai iš banko sąskaitos, vietiniai mokėjimo nurodymai ar kiti dokumentai, įrodantys, kad pagal išlaidas pateisinančius dokumentus buvo atliktas mokėjimas) dokumentais (patvirtintomis (socialinės įmonės antspaudu bei vadovo parašu) dokumentų kopijomis), kurie pridedami prie mokėjimo prašymo.“

20. Pakeičiu 74 punktą ir išdėstau taip:

74. Šio tvarkos aprašo 3.1, 3.5 ir 3.6 papunkčiuose nurodyta valstybės pagalba priemonių įgyvendinimo išlaidoms kompensuoti teikiama taip:

74.1. socialinė įmonė pradeda veiklą iš savo lėšų ir teikia Užimtumo tarnybai užpildytą atitinkamą nustatytos formos mokėjimo prašymą (šio tvarkos aprašo 2, 3, 4, 5 priedai). Su Užimtumo tarnyba suderinti mokėjimo prašymai teikiami kas mėnesį, ne vėliau kaip iki kito mėnesio 10 dienos;

74.2. Užimtumo tarnyba, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo mokėjimo prašymo gavimo dienos nustačiusi, jog prašyme nurodytos išlaidos yra tinkamos kompensuoti, perveda prašomą sumą į mokėjimo prašyme nurodytą specialią socialinės įmonės valstybės pagalbos sąskaitą Lietuvos Respublikoje veikiančioje kredito įstaigoje ar kitoje mokėjimo paslaugų teikėjo įstaigoje ne vėliau kaip iki kito mėnesio 25 dienos. Jeigu Užimtumo tarnyba nustato, kad, pagal jos turimus duomenis, mokėjimo prašyme nurodyta informacija nėra tiksli ir išsami arba pateikti ne visi išlaidas pateisinantys ir išlaidų apmokėjimą įrodantys dokumentai, ji kreipiasi į socialinę įmonę, nurodydama, kokią trūkstamą (patikslintą) informaciją ar dokumentus per jos nustatytą terminą socialinė įmonė privalo pateikti. Socialinei įmonei per nustatytą terminą nepateikus trūkstamos informacijos ar dokumentų, valstybės pagalba neišmokama arba valstybės pagalbos lėšomis dengiama tik tinkamų kompensuoti išlaidų dalis.“

21. Pakeičiu 76 punktą ir išdėstau taip:

76. Šio tvarkos aprašo 3.3 papunktyje nurodyta valstybės pagalba priemonių įgyvendinimo išlaidoms kompensuoti teikiama taip:

76.1. socialinė įmonė gali teikti Užimtumo tarnybai mokėjimo prašymą (šio tvarkos aprašo 8 priedas) pervesti sutartyje nurodyto dydžio avanso mokėjimą, jei tai buvo numatyta sutartyje;

76.2. Užimtumo tarnyba ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo mokėjimo prašymo gavimo dienos perveda socialinei įmonei avansą į mokėjimo prašyme nurodytą specialią socialinės įmonės valstybės pagalbos sąskaitą Lietuvos Respublikoje veikiančioje kredito įstaigoje ar kitoje mokėjimo paslaugų teikėjo įstaigoje;

76.3. socialinė įmonė, panaudojusi ne mažiau kaip 50 procentų šio tvarkos aprašo 76 punkte nurodytai valstybės pagalbai gauti numatytų lėšų (įskaitant visą gautą avansą), sutartyje nustatyta tvarka teikia Užimtumo tarnybai mokėjimo prašymą pervesti sutartyje nurodyto dydžio tarpinį mokėjimą (šio tvarkos aprašo 8 priedas). Kartu su mokėjimo prašymu pervesti tarpinį mokėjimą ji pateikia nustatytos formos tarpines veiklos (darbų) ir išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaitas (šio tvarkos aprašo 6 ir 7 priedai) bei įmonės nuosavų ir valstybės pagalbos lėšų, nurodytų priemonės įgyvendinimo išlaidų sąmatoje, panaudojimą patvirtinančius dokumentus;

76.4. Užimtumo tarnyba, išnagrinėjusi socialinės įmonės prašymą pervesti tarpinį mokėjimą bei tarpines veiklos (darbų) ir išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaitas, priima sprendimą dėl ataskaitų tvirtinimo per 5 darbo dienas nuo šių dokumentų gavimo dienos. Patvirtinus pateiktas tarpines veiklos (darbų) ir išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaitas, tarpinis mokėjimas socialinei įmonei pervedamas per 5 darbo dienas nuo ataskaitų patvirtinimo dienos. Užimtumo tarnybai nepatvirtinus pateiktų ataskaitų dėl to, kad jose pateikti duomenys netikslūs, informacija dėl išlaidų panaudojimo tikslingumo nepakankama, netikslūs ar taisyti finansiniai dokumentai, socialinė įmonė privalo per Užimtumo tarnybos nustatytą terminą pašalinti nurodytus ataskaitų trūkumus ir pateikti jas kartu su nauju mokėjimo prašymu pervesti tarpinį mokėjimą;

76.5. socialinė įmonė, įgyvendinusi visas sutartyje numatytas priemones, pateikia Užimtumo tarnybai mokėjimo prašymą pervesti galutinį mokėjimą ir nustatytos formos galutines veiklos (darbų) ir išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaitas (šio tvarkos aprašo 6 ir 7 priedai);

76.6. Užimtumo tarnyba, išnagrinėjusi socialinės įmonės mokėjimo prašymą pervesti galutinį mokėjimą (šio tvarkos aprašo 8 priedas) bei galutines veiklos (darbų) ir išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaitas (šio tvarkos aprašo 6 ir 7 priedai), priima sprendimą dėl šių ataskaitų tvirtinimo per 5 darbo dienas nuo šių dokumentų gavimo dienos. Patvirtinus ataskaitas, socialinei įmonei galutinis mokėjimas pervedamas per 5 darbo dienas nuo ataskaitų patvirtinimo dienos. Užimtumo tarnybai nepatvirtinus pateiktų ataskaitų dėl šio tvarkos aprašo 76.4 papunktyje nurodytų priežasčių, socialinė įmonė privalo per Užimtumo tarnybos nustatytą terminą pašalinti nurodytus ataskaitų trūkumus ir pateikti jas kartu su nauju mokėjimo prašymu pervesti galutinį mokėjimą.“

22. Pakeičiu 761 punktą ir išdėstau taip:

761. Šio tvarkos aprašo 3.2 ir 3.4 papunkčiuose nurodyta valstybės pagalba priemonių įgyvendinimo išlaidoms kompensuoti teikiama taip:

761.1. atliekami šio tvarkos aprašo 76.1–76.4 papunkčiuose nurodyti veiksmai;

761.2. socialinė įmonė, sudariusi materialines ir teisines sąlygas neįgaliam darbuotojui atlikti savo darbo funkcijas arba pritaikiusi darbo vietą pagal neįgalaus darbuotojo specialius poreikius jo darbo funkcijoms atlikti, arba pritaikiusi neįgalių darbuotojų darbo aplinką, gamybines ir poilsio patalpas, pateikia Užimtumo tarnybai galutines veiklos (darbų) ir išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaitas (šio tvarkos aprašo 6 ir 7 priedai);

761.3. Užimtumo tarnyba, išnagrinėjusi galutines socialinės įmonės veiklos (darbų) ir išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaitas (šio tvarkos aprašo 6 ir 7 priedai), priima sprendimą dėl šių ataskaitų tvirtinimo per 5 darbo dienas nuo šių dokumentų gavimo dienos. Užimtumo tarnybai nepatvirtinus pateiktų ataskaitų dėl šio tvarkos aprašo 76.4 papunktyje nurodytų priežasčių, socialinė įmonė privalo per Užimtumo tarnybos nustatytą terminą, kuris negali būti ilgesnis kaip 10 darbo dienų, pašalinti nurodytus ataskaitų trūkumus ir pateikti ištaisytas ataskaitas;

761.4. kai Užimtumo tarnyba patvirtina galutines veiklos (darbų) ir išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaitas (šio tvarkos aprašo 6 ir 7 priedai), Užimtumo tarnybos direktoriaus įgaliotas valstybės tarnautojas ar darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo ataskaitų patvirtinimo dienos nuvykęs į socialinę įmonę, įsitikina, kad sudarytos materialinės ir teisinės sąlygos neįgaliam darbuotojui atlikti savo darbo funkcijas arba kad darbo vietos pritaikytos pagal neįgalaus darbuotojo specialius poreikius jo darbo funkcijoms atlikti, arba kad pritaikyta neįgalių darbuotojų darbo aplinka, gamybinės ir poilsio patalpos, pagal Užimtumo tarnybos direktoriaus patvirtintą formą surašo darbo vietos įsteigimo ar pritaikymo arba aplinkos, gamybinių ir poilsio patalpų pritaikymo aktą, kurį pasirašo socialinė įmonė ir Užimtumo tarnyba. Surašant darbo vietos įsteigimo ar pritaikymo aktą, dalyvauja vyriausiojo valstybinio darbo inspektoriaus įgaliotas valstybės tarnautojas ar darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, kuris patikrina naujai įsteigtos ar pritaikytos darbo vietos atitiktį darbuotojų saugos ir sveikatos bei higienos normų reikalavimams ir tai pažymi darbo vietos įsteigimo ar pritaikymo akte;

761.5. socialinė įmonė, į įsteigtas ar pritaikytas darbo vietas įdarbinusi neįgalius asmenis arba pritaikiusi aplinką, gamybines ir poilsio patalpas, pateikia Užimtumo tarnybai mokėjimo prašymą pervesti galutinį mokėjimą (šio tvarkos aprašo 8 priedas) bei įdarbintų neįgalių asmenų darbo sutarčių kopijas (įdarbinimo atveju). Užimtumo tarnyba, išnagrinėjusi socialinės įmonės mokėjimo prašymą pervesti galutinį mokėjimą (šio tvarkos aprašo 8 priedas), priima sprendimą pervesti galutinį mokėjimą per 5 darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos.“

23. Pakeičiu 79 punktą ir išdėstau taip:

79. Užimtumo tarnyba gautus mokėjimo prašymus užregistruoja.“

24. Pakeičiu 83 punktą ir jį išdėstau taip:

83. Užimtumo tarnybos direktorius turi teisę sustabdyti visos ar tam tikros rūšies valstybės pagalbos mokėjimą socialinei įmonei šiais atvejais:

83.1. kilus pagrįstų įtarimų, kad informacija, pateikta mokėjimų prašymuose gauti valstybės pagalbą, yra neteisinga;

83.2. vyriausiojo valstybinio darbo inspektoriaus įgaliotam valstybės tarnautojui ar darbuotojui, dirbančiam pagal darbo sutartį, išsiuntus raštą socialinei įmonei dėl atliekant veiklos priežiūrą nustatytų Įstatymo ar jo įgyvendinamųjų teisės aktų pažeidimų (neatitikimų) ir apie tai informavus Užimtumo tarnybą;

83.3. Užimtumo tarnybai priėmus sprendimą svarstyti klausimą dėl socialinės įmonės / neįgaliųjų socialinės įmonės statuso panaikinimo.“

25. Pakeičiu 84 punktą ir išdėstau taip:

84. Sustabdytas valstybės pagalbos mokėjimas socialinei įmonei atnaujinamas, kai:

84.1. per Užimtumo tarnybos nustatytą terminą socialinė įmonė ištaiso mokėjimų prašymuose gauti valstybės pagalbą nurodytą informaciją;

84.2. socialinė įmonė per vyriausiojo valstybinio darbo inspektoriaus įgalioto valstybės tarnautojo ar darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį, nustatytą terminą pašalina atliekant veiklos priežiūrą nustatytus Įstatymo ar jo įgyvendinamųjų teisės aktų pažeidimus (neatitikimus) ir apie tai informuoja Lietuvos Respublikos valstybinės darbo inspekcijos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos teritorinį skyrių bei Užimtumo tarnybą;

84.3. priimamas Užimtumo tarnybos direktoriaus įsakymas nenaikinti socialinės įmonės statuso.“

26. Pakeičiu 87 punktą ir išdėstau taip:

87. Sprendimą sustabdyti / atnaujinti / nutraukti valstybės pagalbos lėšų mokėjimą socialinei įmonei priima Užimtumo tarnybos direktorius ir apie tai nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 3 darbo dienas informuojama socialinė įmonė.“

27. Pakeičiu 88.5 papunktį ir išdėstau taip:

88.5. be Užimtumo tarnybos leidimo ilgalaikis turtas, kurį socialinė įmonė įsigijo pasinaudodama subsidijomis, buvo parduotas, dovanotas ar kitaip perleistas, taip pat išvežtas už Europos ekonominės erdvės valstybių teritorijos ribų, įkeistas ar kitaip suvaržytos teisės į jį nepraėjus trejiems metams nuo šio turto įsigijimo momento;“.

28. Pakeičiu 89 punktą ir išdėstau taip:

89. Socialinė įmonė per vieną mėnesį nuo pranešimo apie atsisakymą įgyvendinti sutartyje numatytas priemones arba panaudoti jai pervestas valstybės pagalbos lėšas išsiuntimo Užimtumo tarnybai dienos grąžina Užimtumo tarnybai visas jai pervestas lėšas.“

29. Pakeičiu 93 punktą ir išdėstau taip:

93. Užimtumo tarnyba registruoja socialinei įmonei skirtas ir išmokėtas valstybės pagalbos sumas. Jei paskutinę ketvirčio dieną apskaičiuota faktiškai gauta valstybės pagalbos suma viršija Įstatymo 22 straipsnyje nurodytas didžiausias leistinas valstybės pagalbos vienai socialinei įmonei ribas, tai per vieną mėnesį nuo paskutinės socialinės įmonės pateiktos iš visų šaltinių gautos ir panaudotos valstybės pagalbos ataskaitos pateikimo dienos ši perviršio suma turi būti grąžinama Užimtumo tarnybai.“

30. Pakeičiu 94 punktą ir išdėstau taip:

94. Priėmusi sprendimą grąžinti valstybės pagalbos lėšas, apie tai Užimtumo tarnyba nedelsdama, bet ne vėliau kaip per 3 darbo dienas informuoja socialinę įmonę ir pareikalauja sutartyje numatytomis sąlygomis grąžinti išmokėtas valstybės pagalbos lėšas.“

31. Pakeičiu 1 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

32. Pakeičiu 2 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

33. Pakeičiu 3 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

34. Pakeičiu 4 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

35. Pakeičiu 5 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

36. Pakeičiu 6 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

37. Pakeičiu 7 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

38. Pakeičiu 8 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministras                                                         Linas Kukuraitis


 

Valstybės pagalbos teikimo

socialinėms įmonėms tvarkos aprašo

1 priedas

 

(Paraiškos gauti valstybės pagalbą forma)

 

________________________________________________________________________________________________

(juridinio asmens pavadinimas, kodas ir adresas)

 

Užimtumo tarnybai prie Lietuvos Respublikos

socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

 

Paraiška gauti ________________________________

(įrašyti valstybės pagalbos rūšį)

 

_______________Nr.____________

(data)                                        

 

1.     Duomenys apie paraiškos teikėją

 

Socialinės įmonės pavadinimas

 

Socialinės įmonės pažymėjimo Nr.

 

Socialinės įmonės rekvizitai:

kodas

 

adresas

(gatvė, namo numeris, pašto indeksas, vietovė)

 

telefonas

 

faksas

 

el. p. adresas

 

banko pavadinimas

 

banko kodas

 

atsiskaitomosios sąskaitos numeris

PVM mokėjimas

⬜taip

PVM mokėtojo kodas ___________________________________

⬜ne

PVM nemokėjimo teisinis pagrindas _______________________

 

 

2.     Duomenys apie prašomos valstybės pagalbos panaudojimą:

2.1. valstybės pagalbos naudojimo pradžia: __________metai _______________mėnuo;

2.2. valstybės pagalbos naudojimo pabaiga1: _________metai _______________mėnuo;

2.3. valstybės pagalbos dydis2 (per metus) _________________________________Eur;

(skaičiais ir žodžiais)

2.4.3 tikslinėms grupėms priklausančių asmenų, kuriems įdarbinti prašoma valstybės pagalbos, skaičius: iš viso___________ asmenų, iš jų pagal tikslines grupes: ________________.

 

3. Valstybės pagalbos poreikio pagrindimo ir jos panaudojimo aprašymas (toliau pateiktais paaiškinimais vadovautis, atsižvelgiant į prašomos valstybės pagalbos rūšį):

 

3.1. prašomos valstybės pagalbos panaudojimo tikslas (nurodyti, ko bus siekiama panaudojant valstybės pagalbą);

 

3.2. numatomų vykdyti (įvykdytų4) veiklų aprašymas (numatomos veiklos, jų organizavimas, tikslinėms grupėms priklausančių darbuotojų darbo funkcijos; darbuotojų mokymo projektas ir (arba) jų dalyvavimas socialinių įgūdžių lavinimo bei socialinės integracijos priemonėse ir kt.);

 

3.3. valstybės pagalbos lėšų poreikio pagrindimas (nurodyti, kokias išlaidas prašoma subsidijuoti (darbo procese naudojamoms transporto priemonėms (išskyrus lengvuosius automobilius) ir darbo įrenginiams (mašinoms, įrenginiams, aparatams, prietaisams, įrankiams, įtaisams) ar kitiems reikmenims, reikalingiems tikslinei grupei priklausančiam darbuotojui savo darbo funkcijoms atlikti, įsigyti ir montuoti (įrengti);

 

3.4. laukiami (gauti) rezultatai (įdarbintų tikslinėms grupėms priklausančių asmenų skaičius, įsteigtų / pritaikytų darbo vietų skaičius, pritaikyta aplinka, organizuoti mokymai, darbuotojų įgyti profesiniai gebėjimai ir kt.).

 

4. Duomenys apie gaunamą ir (arba) numatomą gauti kitą valstybės pagalbą (lentelė užpildoma atskirai gautai ir numatomai gauti valstybės pagalbai)

 

Valstybės pagalbos rūšis

Programos, pagal kurią finansuojama, pavadinimas

Kitos valstybės pagalbos lėšų šaltinis

Skirta / numatoma gauti valstybės pagalbos suma (Eur)

Skyrimo data / numatoma gavimo data

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

 

5. Priemonės įgyvendinimo išlaidų sąmata5

 

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

Iš viso išlaidų (neįskaitant PVM) (Eur)

Iš jų:

valstybės pagalbos lėšos

socialinės įmonės lėšos

kitos valstybės pagalbos lėšos

suma (Eur)

struktūra (proc.)

suma (Eur)

struktūra (proc.)

suma (Eur)

struktūra (proc.)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Kalendorinis veiklos planas5

 

Eil. Nr.

Veiklos etapas

Įvykdymo terminas

Veiklos etapo vertė (Eur)

Subsidijuojamos veiklos vertė (Eur)

Pastabos

1

2

3

4

5

6

 

 

 

 

 

 

 

7. pridedama:

1. (nurodyti pridedamus dokumentus)

2.

...

 

8. pareiškėjo deklaracija

 

Aš, ________________________, ________________________________________‚

(vardas ir pavardė)                              (pareigų pavadinimas)

patvirtinu, kad paraiškoje pateikta informacija yra teisinga.

Aš įsipareigoju leisti Užimtumo tarnybai prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos patikrinti pateiktą informaciją, jeigu, jos manymu, tai yra būtina.

 

 

 

______________________                                   ____________                                                _______________

(socialinės įmonės vadovo                                           (parašas)                                                     (vardas ir pavardė)

pareigų pavadinimas)

 

______________________

1 Nepildoma, jei prašoma subsidijos darbo užmokesčiui, subsidijos asistentui bei subsidijos papildomoms administracinėms ir transporto išlaidoms.

2 Kai prašoma subsidijos darbo užmokesčiui, subsidijos asistentui bei subsidijos papildomoms administracinėms ir transporto išlaidoms, nurodoma apytikslė prašoma suma. Prašomos valstybės pagalbos dydis apskaičiuojamas iš paraiškos 5 dalies lentelės 3 skiltyje nurodytos sumos atėmus 8 skiltyje nurodytą sumą.

3 Pildoma tik prašant subsidijos neįgalių darbuotojų darbo vietoms įsteigti ar pritaikyti ir jų darbo priemonėms įsigyti ar pritaikyti.

4 Paraiškoms, kuriose prašoma subsidijos išlaidoms, patirtoms per 12 mėnesių iki paraiškos pateikimo.

5 Pildoma tik prašant subsidijos neįgalių darbuotojų darbo vietoms įsteigti ar pritaikyti ir jų darbo priemonėms įsigyti ar pritaikyti, mokymui, aplinkai pritaikyti.

 

part_98e90334691b47018d2c02f564d94d35_end


 

Valstybės pagalbos teikimo socialinėms

įmonėms tvarkos aprašo

2 priedas

 

(Mokėjimo prašymo gauti subsidiją darbo užmokesčiui forma)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

(socialinės įmonės pavadinimas, kodas ir adresas)

 

Užimtumo tarnybai prie Lietuvos Respublikos

socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

 

mokėjimo prašymas GAUTI subsidiją

20___M. ___________MĖNESIO DARBO UŽMOKESČIUI

 

____________Nr._________

(data)

 

Tikslinės asmenų grupės

Darbuotojo vardas ir pavardė

Asmens kodas

Įdarbinimo socialinėje įmonėje data ir darbo sutarties Nr.

Apskai-

čiuoto darbo užmo-

kesčio ir draudėjo privalo-

mojo valstybi-nio sociali-nio draudi-mo įmokos suma

Df

Dydis, nuo kurio skaičiuo-jama kompen-sacija1

 

 

 

 

 

 

 

D

Kitos valstybės pagalbos suma

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vk

Kom-pensuo-jamoji dalis

(proc.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

P

Kom-pensaci-jos suma, kai negauta kitos valsty-bės pagalbos

 

 

 

 

7 x 9/ 100

Kom-pensaci-jos suma, kai gauta kita valsty-bės pagalba2

 

 

 

 

 

((7 x 9)/ 100) – 8

Galuti-nė kom-pensaci-jos suma3

 

 

 

 

 

 

 

 

K

Veiklos, kuria užsiima darbuotojas pagal veiklos (verslo) plane nurodytas veiklas, pavadinimas

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

1

Neįgalieji, kuriems nustatytas 0–25 proc. darbingumo lygis

1.

 

 

 

 

 

75

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Neįgalieji, kuriems nustatytas 30–40 proc. darbingumo lygis

1.

 

 

 

 

 

70

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Neįgalieji, kuriems nustatytas 45–55 proc. darbingumo lygis

1.

 

 

 

 

 

60

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Neįgalieji, kuriems nustatytas sunkus neįgalumo lygis

1.

 

 

 

 

 

75

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Neįgalieji, kuriems nustatytas vidutinis neįgalumo lygis

1.

 

 

 

 

 

70

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Neįgalieji, kuriems nustatytas lengvas neįgalumo lygis

1.

 

 

 

 

 

60

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Neįgalieji, kuriems nustatytas didelių specialiųjų poreikių lygis

 

1.

 

 

 

 

 

75

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Neįgalieji, kuriems nustatytas vidutinių specialiųjų poreikių lygis

1.

 

 

 

 

 

70

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

Neįgalieji, kuriems nustatytas nedidelių specialiųjų poreikių lygis

1.

 

 

 

 

 

60

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

Kiti tikslinėms grupėms priklausantys darbuotojai

1.

 

 

 

 

 

50

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

x

x

 

 

x

x

 

 

 

 

 

Pastaba. Lentelės 6–8 ir 10–12 stulpeliuose apskaičiuota suma nurodoma eurais.

 

 

_____________________

 

1 Įrašoma lentelės 7 stulpelyje nurodyta suma, kuri yra ne didesnė kaip dviejų ataskaitinį mėnesį galiojusių Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintų minimaliųjų mėnesinių algų

dydžio ir nuo šio darbo užmokesčio apskaičiuotų draudėjo privalomojo valstybinio socialinio draudimo įmokų suma.

2 Kompensacijos ir kitos valstybės pagalbos bendra suma negali viršyti Lietuvos Respublikos socialinių įmonių įstatyme nustatytos tikslinių grupių darbuotojų darbo užmokesčio ir nuo

šio darbo užmokesčio apskaičiuotų draudėjo privalomojo valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos.

3 Įrašoma lentelės 10 ar 11 stulpelyje nurodyta suma.

 

 

Subsidiją darbo užmokesčiui pervesti į šią sąskaitą:

Banko pavadinimas

 

Adresas

 

Banko kodas

 

Sąskaitos numeris

 

 

 

_______________________________                                                     ____________________                                                                                                                           ______________________________

(vadovo pareigų pavadinimas)                                                                             (parašas)                                                                                                                                    (vardas ir pavardė)

 

_______________________________                                                     ____________________                                                                                                                           _______________________________

(vyriausiasis finansininkas)                                                                                   (parašas)                                                                          (vardas ir pavardė)

 

part_1cb3c503d2ed4703a44626a9d92fe022_end


 

Valstybės pagalbos teikimo socialinėms

įmonėms tvarkos aprašo

3 priedas

 

(Mokėjimo prašymo gauti subsidiją transporto išlaidoms forma)

 

_________________________________________________________________________________________

(socialinės įmonės pavadinimas, kodas ir adresas)

 

Užimtumo tarnybai prie Lietuvos Respublikos

socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

 

 

mokėjimo prašymas gauti

subsidijĄ 20__ M. __________ MĖNESIO transporto išlaidoms

 

____________ Nr. _____________

(data)

 

__________________________________________________________________________________________

(sutarties dėl valstybės pagalbos išmokėjimo ir panaudojimo tvarkos pavadinimas, data ir numeris)

Automobilio markė, modelis ______________________________________________________

Vežioja: ______________________________________________________________________________

(nurodyti vežiojamų asmenų skaičių, medžiagų, detalių, gaminių pavadinimus)

Detalus maršrutas: ______________________________________________________________________

(nurodyti maršrutą nuo darbovietės (adresas) iki neįgalių darbuotojų

__________________________________________________________________________________________

gyvenamosios vietos (adresas))

 

1

Atstumas nuo darbovietės iki neįgaliųjų gyvenamosios vietos (pirmyn ir atgal) (km)

 

2

Degalų kiekis 100-ui kilometrų ridos (litrais)

 

3

Sunaudotų degalų kiekis (1x2 / 100) (litrais)

 

4

1 litro degalų kaina (Eur)

 

5

Iš viso išlaidų degalams (3x4)

 

6

Nustatyta subsidijuojama dalis (proc.)

 

7

Kitos gaunamos valstybės pagalbos suma (Eur)

 

8

Prašomos subsidijos dydis (5 x 6 / 100 – 7) (Eur)

 

 

Subsidiją transporto išlaidoms pervesti į šią sąskaitą:

 

Banko pavadinimas

 

Adresas

 

Banko kodas

 

Sąskaitos numeris

 

 

_________________________

(vadovo pareigų pavadinimas)

___________

(parašas)

_________________

(vardas ir pavardė)

 

_______________________

(vyriausiasis finansininkas)

___________

(parašas)

_________________

(vardas ir pavardė)

 

 

part_81f0e5189f7b47088362980d373ae98c_end


 

Valstybės pagalbos teikimo socialinėms

įmonėms tvarkos aprašo

4 priedas

 

(Mokėjimo prašymo gauti subsidiją papildomoms administracinėms išlaidoms forma)

 

__________________________________________________________________________________________

(socialinės įmonės pavadinimas, kodas ir adresas)

 

Užimtumo tarnybai prie Lietuvos Respublikos

socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

 

 

mokėjimo prašymas gauti

subsidijĄ papildomoms administracinėms 20____ M. __________ MĖNESIO išlaidoms

 

______________ Nr. ______________

(data)

 

_______________________________________________________________________________

(sutarties dėl valstybės pagalbos išmokėjimo ir panaudojimo tvarkos pavadinimas ir jos numeris)

 

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

Matavimo vienetas

Vieneto kaina

Vienetų skaičius

Iš viso išlaidų

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

Subsidiją administracinėms išlaidoms pervesti į šią sąskaitą:

 

Banko pavadinimas

 

Adresas

 

Banko kodas

 

Sąskaitos numeris

 

 

_________________________

(vadovo pareigų pavadinimas)

_____________

(parašas)

_________________

(vardas ir pavardė)

 

________________________

(vyriausiasis finansininkas)

_____________

(parašas)

_________________

(vardas ir pavardė)

 

 

part_1cc3430663f7436a867320d4f35b7885_end


 

Valstybės pagalbos teikimo socialinėms

įmonėms tvarkos aprašo

5 priedas

 

(Mokėjimo prašymo gauti subsidiją asistento (gestų kalbos vertėjo) išlaidoms forma)

 

__________________________________________________________________________________________

(socialinės įmonės pavadinimas, kodas ir adresas)

 

Užimtumo tarnybai prie Lietuvos Respublikos

socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

 

mokėjimo prašymas gauti

subsidijĄ asistento (gestų kalbos vertėjo)

20__ M. __________ MĖNESIO išlaidoms

 

___________ Nr. _________

(data)

____________________________________________________________________________________

(sutarties dėl valstybės pagalbos išmokėjimo ir panaudojimo tvarkos pavadinimas, data ir numeris)

 

Eil.

Nr.

Rodiklis

Tikslinės asmenų grupės

Iš viso

sunkus ar vidutinis neįgalumo lygis

0–25 proc. darbingumo lygis

didelių ar vidutinių specialiųjų poreikių lygis

30–40 proc. darbingumo lygis

1

Neįgaliųjų, kuriems teikiama asistento (gestų kalbos vertėjo) pagalba, skaičius

 

 

 

 

 

2

Neįgaliųjų, kuriems prašoma skirti asistento (gestų kalbos vertėjo) subsidiją, skaičius

 

 

 

 

 

3

Neįgalių darbuotojų dirbtų valandų, padedant asistentui (gestų kalbos vertėjui), skaičius per mėnesį

 

 

 

 

 

4

Neįgalių darbuotojų dirbtų valandų, padedant asistentui (gestų kalbos vertėjui), už kurias prašoma skirti subsidiją, skaičius per mėnesį (iš viso)

 

 

 

 

 

5

Minimalus valandinis atlygis (Eur)

 

 

 

 

 

6

Asistentų (gestų kalbos vertėjų) skaičius

x

x

x

x

 

7

Subsidijos dydis, skaičiuojant nuo minimalaus valandinio atlygio (proc.)

40

40

40

20

 

8

Prašoma subsidijos suma (4 eil. x 5 eil. x 7 eil.) / 100 (Eur)

 

 

 

 

 

 

Subsidiją asistento (gestų kalbos vertėjo) išlaidoms prašome pervesti į banko sąskaitą:

 

Banko pavadinimas

 

Adresas

 

Banko kodas

 

Sąskaitos numeris

 

 

_________________________

(vadovo pareigų pavadinimas)

__________

(parašas)

_________________

(vardas ir pavardė)

 

_________________________

(vyriausiasis finansininkas)

__________

(parašas)

_________________

(vardas ir pavardė)

 

part_5f6724d0c506412f9e6124f2b27707d5_end


 

Valstybės pagalbos teikimo socialinėms

įmonėms tvarkos aprašo

6 priedas

 

(Išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaitos forma)

 

_________________________________________________________________________________________

(socialinės įmonės pavadinimas, kodas ir adresas)

 

Užimtumo tarnybai prie Lietuvos Respublikos

socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

 

 

____________________ IŠLAIDŲ SĄMATOS ĮVYKDYMO ATASKAITA

(įrašyti: tarpinė / galutinė)

 

_____________ Nr. _________

(data)

 

_________________________________________________________________________________________

(sutarties dėl valstybės pagalbos išmokėjimo ir panaudojimo tvarkos pavadinimas ir jos numeris)

 

Lėšų panaudojimo laikotarpis: nuo 20____ m. ___________  _______ d.

iki  20____ m. ___________  _______ d.

 

Eil. Nr.

Išlaidų straipsniai

Išlaidų sąmata (Eur)1

Faktinės išlaidos (Eur)

Iš viso

iš jų valstybės pagalbos lėšos

iš viso

iš jų valstybės pagalbos

lėšos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

_________________________

(vadovo pareigų pavadinimas)

____________

(parašas)

_________________

(vardas ir pavardė)

 

_________________________

(vyriausiasis finansininkas)

___________

(parašas)

_________________

(vardas ir pavardė)

 

___________________________________________________________________________

1 Nepildoma subsidijos mokymui ir subsidijos neįgalių darbuotojų darbo vietoms ir jų darbo priemonėms pritaikyti skyrimo atvejais, kai socialinė įmonė prašo kompensuoti išlaidas, patirtas per 12 mėnesių iki paraiškos pateikimo dienos.

 

 

part_5e1bd5e535684d6abcbc0a82397b337a_end


 

Valstybės pagalbos teikimo socialinėms

įmonėms tvarkos aprašo

7 priedas

 

(Veiklos (darbų) įvykdymo ataskaitos forma)

 

__________________________________________________________________________________________

(socialinės įmonės pavadinimas, kodas ir adresas)

 

Užimtumo tarnybai prie Lietuvos Respublikos

socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

 

 

VEIKLOS (DARBŲ) ĮVYKDYMO ATASKAITA

 

_______________ Nr. _________

(data)

 

____________________________________________________________________________________

(sutarties dėl valstybės pagalbos išmokėjimo ir panaudojimo tvarkos pavadinimas ir jos numeris)

 

Veiklos (darbų) įvykdymo ataskaita pateikiama pagal paraiškos 3 dalį „Valstybės pagalbos panaudojimo aprašymas“ (1 priedas). Nurodomas įvykdytų veiklų ryšys su išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaitos eilutėmis.

 

________________________

(vadovo pareigų pavadinimas)

___________

(parašas)

_________________

(vardas ir pavardė)

 

_______________________

(vyriausiasis finansininkas)

___________

(parašas)

_________________

(vardas ir pavardė)

 

 

part_e18bf73578e74600be06734019bc93b0_end


 

Valstybės pagalbos teikimo socialinėms

įmonėms tvarkos aprašo

8 priedas

 

(Mokėjimo prašymo pervesti avanso / tarpinį / galutinį mokėjimą forma)

 

_________________________________________________________________________________________

(socialinės įmonės pavadinimas, kodas ir adresas)

 

Užimtumo tarnybai prie Lietuvos Respublikos

socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

 

 

MOKĖJIMO PRAŠYMAS PERVESTI

_____________________________ MOKĖJIMĄ

(įrašyti: avanso / tarpinį / galutinį)

 

_____________ Nr. _________

(data)

 

____________________________________________________________________________________

(sutarties dėl valstybės pagalbos išmokėjimo ir panaudojimo tvarkos pavadinimas ir jos numeris)

 

Lėšų panaudojimo laikotarpis

pradžia 20_____ m.________________ d.

 

pabaiga 20_____m.________________ d.

Išlaidų, deklaruojamų mokėjimo prašyme, patyrimo periodas

nuo 20_______ m.________________ d.

 

iki 20________ m.________________ d.

Sutartyje numatyta valstybės pagalbos suma (Eur)

 

Iki šio mokėjimo prašymo pateikimo gautos valstybės pagalbos suma (įskaitant avansą) (Eur)

 

Iki šio mokėjimo prašymo pateikimo patirtos išlaidos, pripažintos tinkamomis finansuoti (Eur)

 

Prašoma kompensuoti suma (Eur)

 

Išmokėtina suma1 (Eur)

 

 

 

_________________________

(vadovo pareigų pavadinimas)

___________

(parašas)

_________________

(vardas ir pavardė)

 

________________________

(vyriausiasis finansininkas)

___________

(parašas)

_________________

(vardas ir pavardė)

 

____________________________________________________________________________________

1 Pildo atsakingas Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos darbuotojas.

part_3648e69484da48e0a256bea394731f77_end