PanevezioHerbas

 

PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2017 M. GRUODŽIO 21 D. SPRENDIMO NR. 1-406

„DĖL MOKINIŲ PRIĖMIMO Į PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS BENDROJO UGDYMO MOKYKLAS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO IR SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2016 M. LAPKRIČIO 24 D. SPRENDIMO NR. 1-385 PRIPAŽINIMO NETEKUSIU GALIOS“ PAKEITIMO

 

2023 m. rugpjūčio 24 d. Nr. 1-262

Panevėžys

 

 

Vadovaudamasi Panevėžio miesto savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Panevėžio miesto savivaldybės tarybos 2023 m. balandžio 20 d. sprendimu Nr. 1-103 „Dėl Panevėžio miesto savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo ir savivaldybės tarybos 2015 m. kovo 26 d. sprendimo Nr. 1-44 pripažinimo netekusiu galios“, 189 punktu, Panevėžio miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1.    Pakeisti Mokinių priėmimo į Panevėžio miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas tvarkos aprašą, patvirtintą Panevėžio miesto savivaldybės tarybos 2017 m. gruodžio 21 d. sprendimu Nr. 1-406 „Dėl Mokinių priėmimo į Panevėžio miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas tvarkos aprašo patvirtinimo ir Savivaldybės tarybos 2016 m. lapkričio 24 d. sprendimo Nr. 1-385 pripažinimo netekusiu galios“, taip:

1.1. pakeisti 27 punktą ir jį išdėstyti taip:

27. Priėmimas į pirmąsias klases prasideda kovo 1 dieną (sutapus su poilsio diena, priėmimas nukeliamas į artimiausią darbo dieną).

Į Alfonso Lipniūno progimnazijos, Vytauto Žemkalnio gimnazijos ir specialiųjų mokyklų (Specialiosios mokyklos-daugiafunkcio centro, „Šviesos“ ugdymo centro, Kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų pagrindinės mokyklos) pirmąsias klases prašymai priimami pačiose mokyklose.

Į kitų Savivaldybės mokyklų pirmąsias klases vaikai priimami centralizuotai Švietimo skyriuje (Laisvės a. 23). Nuo kovo 1 iki 31 d. teikiamas pirmumas tiems, kurie gyvena mokyklai priskirtoje aptarnavimo teritorijoje. Nuo balandžio 1 d. teritorinis pirmumas nebetaikomas, tęsiamas priėmimas į laisvas vietas pagal prašymo gavimo datą ir laiką. Mokiniui per mokslo metus (iki gruodžio 31 d.) keičiant mokyklą, prašymą ir dokumentus reikia teikti Švietimo skyriui. Nuo sausio 2 d. į esamų pirmųjų klasių laisvas vietas priima mokyklos (sausio 2 d. sutapus su poilsio diena, priėmimas nukeliamas į artimiausią darbo dieną).“;

1.2. pakeisti 33, 34 punktus ir juos išdėstyti taip:

33. Priėmimas į kitų mokyklų penktąsias klases prasideda kovo 1 d. ir iki kovo 31 d. teikiamas pirmumas tiems, kurie gyvena mokyklai priskirtoje aptarnavimo teritorijoje. Nuo balandžio 1 d. teritorinis pirmumas nebetaikomas, tęsiamas priėmimas į laisvas vietas pagal prašymo gavimo datą ir laiką. Mokiniui per mokslo metus (iki gruodžio 31 d.) keičiant mokyklą, prašymą ir dokumentus reikia teikti Švietimo skyriui. Nuo sausio 2 d. į esamų penktųjų klasių laisvas vietas priima mokyklos.

34. Dėl priėmimo į kitų mokyklų penktąsias klases pateikiami dokumentai:

34.1. prašymo popierinis ar elektroninis variantas (žr. 19, 62 punktus, 2A priede pateikta prašymo forma, skirta centralizuotai priimamiems į penktąsias klases mokiniams, gyvenantiems mokyklai priskirtoje aptarnavimo teritorijoje, 2B priede – centralizuotai priimamiems į penktąsias klases mokiniams, negyvenantiems mokyklos aptarnavimo teritorijoje). Prašyme pateikti duomenys apie gyvenamąją vietą priėmimo metu (jei reikia) tikrinami Gyventojų registre);

34.2. vaiko asmens dokumentas (gimimo liudijimas, pasas ar tapatybės kortelė) ir jo kopija;

34.3. pradinio išsilavinimo skaitmeninio pažymėjimo kopija ar kitas įgytą pradinį išsilavinimą liudijantis dokumentas ir jo kopija;

34.4. pažyma apie mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje, jei pageidauja mokytis prasidėjus mokslo metams;

34.5. 2 fotonuotraukos (3 x 4, pateikti į mokyklą iki rugsėjo 1 d.);

34.6. jei reikia, pirmumo kriterijus patvirtinantys dokumentai (žr. 8.1 papunktį, Pedagoginės-psichologinės tarnybos pažyma dėl specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo ir specialiojo ugdymo skyrimo ar (ir) pažyma iš mokyklos, kurioje mokosi broliai (įbroliai) ar seserys (įseserės).“;

1.3. pakeisti 37, 38 punktus ir juos išdėstyti taip:

37. Priėmimas į pirmąsias gimnazijų klases prasideda nuo balandžio 1 d.

Į Vytauto Žemkalnio gimnazijos pirmąsias klases priimama pačioje gimnazijoje, į kitų gimnazijų pirmąsias klases – centralizuotai Švietimo skyriuje (Laisvės a. 23). Mokiniui per mokslo metus (iki gruodžio 31 d.) keičiant gimnaziją, prašymą ir dokumentus reikia teikti Švietimo skyriui. Nuo sausio 2 d. į esamas pirmąsias klases mokinius priima pačios gimnazijos.

38. Mokiniai, pageidaujantys pradėti mokytis pagal pagrindinio ugdymo programos antrą dalį kitoje mokykloje, pateikia:

38.1. prašymo popierinį ar elektroninį variantą (žr. 19, 62 punktus, 3 priedas – centralizuotai priimamiems į pirmąsias gimnazijų klases mokiniams);

38.2. vaiko asmens dokumentą (gimimo liudijimą, pasą ar tapatybės kortelę) ir jo kopiją;

38.3. skaitmeninio pažymėjimo (baigus pagrindinio ugdymo programos pirmą dalį) kopiją;

38.4. pažymą apie mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje, jei pageidauja mokytis prasidėjus mokslo metams;

38.5. 2 fotonuotraukas (3 x 4, pateikti į mokyklą iki rugsėjo 1 d.);

38.6. specialiųjų ugdymosi poreikių turintys vaikai gali pateikti Pedagoginės-psichologinės tarnybos pažymas dėl specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo ir specialiojo ugdymo skyrimo.“;

1.4. pakeisti 43–45 punktus ir juos išdėstyti taip:

43. Gimnazijų mokiniai, kurie pageidauja tęsti mokymąsi pagal vidurinio ugdymo programą tos pačios gimnazijos trečiojoje klasėje, iki kovo 25 d. gimnazijos direktoriui teikia prašymus. Gimnazijos Švietimo skyriui pateikia informaciją raštu apie gautų prašymų skaičių. Liekančių tęsti mokymąsi skaičiui pasikeitus, informacija Švietimo skyriui tikslinama.

Mokiniai, kurie nori pakeisti mokymosi įstaigą, į trečiąją gimnazijos klasę priimami centralizuotai Švietimo skyriuje (Laisvės a. 23), išskyrus Vytauto Žemkalnio gimnaziją, į kurią priimama pačioje mokykloje.

44. Priėmimas į trečiąsias gimnazijų klases prasideda balandžio 1 d. Mokiniui keičiant gimnaziją per mokslo metus (iki gruodžio 31 d.), prašymą ir dokumentus reikia teikti Švietimo skyriui. Nuo sausio 2 d. į esamų trečiųjų klasių laisvas vietas mokinius priima pačios gimnazijos.

45. Asmenys, pageidaujantys pradėti mokytis pagal vidurinio ugdymo programą kitoje mokykloje, pateikia:

45.1. prašymo popierinį ar elektroninį variantą (žr. 19, 62 punktus, 4 priedas – centralizuotai priimamiems į trečiąsias gimnazijų klases mokiniams);

45.2. asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą ar asmens tapatybės kortelę) ir jo kopiją;

45.3. pagrindinio išsilavinimo skaitmeninio pažymėjimo kopiją;

45.4. pažymą apie užsienio kalbų mokėjimo lygį ar jos kopiją;

45.5. 2 fotonuotraukas (3 x 4, pateikti į mokyklą iki rugsėjo 1 d.);

45.6. pažymą apie mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje, jei pageidauja mokytis prasidėjus mokslo metams.“;

1.5. pakeisti 62 punktą ir jį išdėstyti taip:

62. Prašymai dėl priėmimo į mokyklą gali būti pateikiami elektroniniu būdu. Prašymas pasirašomas elektroniniu parašu arba skaitmeninėmis priemonėmis pateikiama parašu patvirtinta prašymo kopija. Siunčiant prašymą elektroniniu paštu pridedamos dokumentų kopijos:

62.1. į pradinio ugdymo programą – nustatytos formos prašymas (1A, 1B priedai) ir vaiko asmens dokumento (gimimo liudijimo, paso ar asmens tapatybės kortelės) kopija, pirmumą įrodantys dokumentai (pažymos iš mokyklos, kurioje jau mokosi broliai (įbroliai) ar (ir) seserys (įseserės) kopija, pažymos dėl nustatytų specialiųjų ugdymosi poreikių kopija, pažymos apie vieno iš tėvų atliekamą karo tarnybą savivaldybės teritorijoje kopija);

62.2. į pagrindinio ugdymo pirmąją dalį – nustatytos formos prašymas (2A, 2B priedai), vaiko asmens dokumento (gimimo liudijimo, paso ar asmens tapatybės kortelės) kopija, pirmumą įrodantys dokumentai (pažymos iš mokyklos, kurioje jau mokosi broliai (įbroliai) ar (ir) seserys (įseserės) kopija, pažymos dėl nustatytų specialiųjų ugdymosi poreikių kopija, pažymos apie vieno iš tėvų atliekamą karo tarnybą savivaldybės teritorijoje kopiją) ir pradinio išsilavinimo pažymėjimo (baigus pradinio ugdymo programą) kopija;

62.3. į pagrindinio ugdymo antrąją dalį – nustatytos formos prašymas (3 priedas), vaiko asmens dokumento (gimimo liudijimo, paso ar asmens tapatybės kortelės) kopija, pirmumą įrodantys dokumentai (pažymos iš mokyklos, kurioje jau mokosi broliai (įbroliai) ar (ir) seserys (įseserės) kopija, pažymos dėl nustatytų specialiųjų ugdymosi poreikių kopija, pažymos apie vieno iš tėvų atliekamą karo tarnybą savivaldybės teritorijoje kopija) ir skaitmeninio pažymėjimo (baigus pagrindinio ugdymo programos pirmą dalį) kopija;

62.4. į vidurinio ugdymo programą – nustatytos formos prašymas (4 priedas), vaiko asmens dokumento (paso ar asmens tapatybės kortelės) kopija, pirmumą įrodantys dokumentai (pažymos iš mokyklos, kurioje jau mokosi broliai (įbroliai) ar (ir) seserys (įseserės) kopija, pažymos dėl nustatytų specialiųjų ugdymosi poreikių kopija, pažymos apie vieno iš tėvų atliekamą karo tarnybą savivaldybės teritorijoje kopija) ir pagrindinio išsilavinimo skaitmeninio pažymėjimo (baigus pagrindinio ugdymo programos antrąją dalį) kopija, pažymos apie užsienio kalbų mokėjimo lygius. Jeigu el. paštu gautuose prašymuose ar dokumentų kopijose įrašai yra neaiškūs, prašoma papildomai pateikti dokumentų originalus. Ypatingų atvejų (ekstremaliųjų situacijų, karantino ar pan.) laikotarpiu prašymų ir kitų dokumentų pateikimo tvarka gali būti keičiama atskiru Švietimo skyriaus vedėjo įsakymu.“;

1.6. pakeisti 3 ir 4 priedus ir išdėstyti juos nauja redakcija (pridedama).

2. Nustatyti, kad sprendimas skelbiamas Teisės aktų registre ir Savivaldybės interneto svetainėje.

3. Nustatyti, kad sprendimas įsigalioja kitą dieną po oficialaus paskelbimo Teisės aktų registre.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                    Rytis Mykolas Račkauskas


 

Mokinių priėmimo į Panevėžio miesto

savivaldybės bendrojo ugdymo

mokyklas tvarkos aprašo

3 priedas

 

________________________________________________________________________________

(teisėto vaiko atstovo vardas ir pavardė)

 

________________________________________________________________________________

(vaiko deklaruotos gyvenamosios vietos adresas)

 

________________________________________________________________________________

(teisėto vaiko atstovo telefonas, el. paštas)

 

Panevėžio miesto savivaldybės administracijos

Švietimo skyriui

 

PRAŠYMAS PRIIMTI VAIKĄ Į PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS

GIMNAZIJOS PIRMĄJĄ KLASĘ

 

20___ m. __________________ __d.

Panevėžys

 

 

Prašau priimti mano sūnų (dukterį) (globotinį (-ę) ________________________________

(pabraukti) (vaiko vardas ir pavardė, asmens kodas)

________________________________________________________________________________

 

nuo 20___ m. _________ __ d. į Panevėžio ____________________________ gimnazijos I klasę.

(įrašyti gimnazijos pavadinimą)         

Nesant laisvų vietų nurodytoje gimnazijoje, prašau priimti į kitą gimnaziją pagal pirmumą:

1. ____________________________

2. ____________________________

3. ____________________________

 

Dorinis ugdymas (tikyba, etika) __________________________________________

(įrašyti)

1-oji užsienio kalba ____________________________________________________

(įrašyti)

2-oji užsienio kalba ____________________________________________________

(įrašyti)

 

Pridedama:

1. Vaiko asmens dokumento (paso, tapatybės kortelės ar gimimo liudijimo) kopija.

2. Pedagoginės-psichologinės tarnybos pažyma dėl specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo ir specialiojo ugdymo skyrimo (esant būtinumui).

3. Skaitmeninio pažymėjimo kopija (baigus pagrindinio ugdymo programos I dalį, pateikiama pasibaigus ugdymo procesui per 3 darbo dienas).

 

Pasirašydamas (-a) šį prašymą patvirtinu, kad esu susipažinęs su Mokinių priėmimo į Panevėžio miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas tvarkos aprašu (toliau – Aprašas) ir informuotas (-a), kad Panevėžio miesto savivaldybės administracija (toliau – Administracija) (juridinio asmens kodas 288724610, Laisvės a. 20, Panevėžys), tvarkydama mano ir (ar) vaiko (globotinio) asmens duomenis veikia kaip duomenų valdytoja. Duomenų apsaugos pareigūno kontaktiniai duomenys: duomenuapsauga@panevezys.lt; tel. 8 45 50 12 90. Administracija centralizuoto mokinių priėmimo į bendrojo ugdymo mokyklų pirmąsias gimnazijos klases tikslu tvarko šiuos asmens duomenis: vaiko pavardė, vardas, asmens kodas, gyvenamosios vietos adresas, deklaravimo data, pasirenkamasis dorinio ugdymo dalykas, vieno iš teisėtų vaiko atstovų vardas ir pavardė, telefonas, el. pašto adresas, esant būtinumui – informacija apie vaiko specialiuosius ugdymo poreikius, brolių (įbrolių) ir (ar) seserų (įseserių) mokymąsi mokykloje. Šių duomenų rinkimo teisinis pagrindas įtvirtintas Apraše ir Bendrojo duomenų apsaugos reglamento 6 straipsnio 1 dalies e punkte. Administracija gali gauti duomenis iš informacinių sistemų ir registrų valdytojų, kitų valstybės ar savivaldos institucijų ar įstaigų, tiek, kiek tai būtina prašymui įvykdyti. Dokumentai, kuriuose yra asmens duomenų, tvarkomi ir saugomi nuo jų gavimo iki perdavimo mokykloms dienos.  Centralizuoto mokinių priėmimo į mokyklas duomenys Panevėžio miesto savivaldybės administracijos informacinėje sistemoje automatiškai panaikinami einamųjų metų gruodžio 31 d. 

Duomenis pateikti privaloma, nes kitaip nebus galima įgyvendinti prašymo. Pareiškėjas turi teisę kreiptis su prašymu susipažinti su savo ir (ar) vaiko (globotinio) asmens duomenimis, ištaisyti, papildyti ar ištrinti juos, apriboti jų tvarkymą, juos perkelti, taip pat turi teisę nesutikti su duomenų tvarkymu ar pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai.

Detalesnę informaciją apie duomenų subjektų teises ir jų įgyvendinimo tvarką, Administracijos atliekamą asmens duomenų tvarkymą galima rasti interneto svetainėje https://www.panevezys.lt/lt/asmens-duomenu-apsauga.html skelbiamoje informacijoje.

 

 

 

_________ ________________________________________

(parašas) (teisėto vaiko atstovo vardas ir pavardė)

 

 

part_cbc8cd79110249cdb023ad12041a40a3_end


 

Mokinių priėmimo į Panevėžio miesto

savivaldybės bendrojo ugdymo

mokyklas tvarkos aprašo

4 priedas

 

________________________________________________________________________________

(mokinio vardas ir pavardė) (pildo mokinys)

 

________________________________________________________________________________

(mokinio deklaruotos gyvenamosios vietos adresas)

 

________________________________________________________________________________

(mokinio telefonas, el. paštas)

 

Panevėžio miesto savivaldybės administracijos

Švietimo skyriui

 

 

PRAŠYMAS PRIIMTI Į PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS

GIMNAZIJOS TREČIĄJĄ KLASĘ

 

20___ m. ___________ __d.

Panevėžys

 

Prašau priimti mane, ______________________________________________________________ 

(vardas ir pavardė, asmens kodas)

 

nuo 20___ m. _________ __ d. į Panevėžio ____________________________ gimnazijos III klasę.

(įrašyti gimnazijos pavadinimą)

Nesant laisvų vietų nurodytoje gimnazijoje, prašau priimti į kitą gimnaziją pagal pirmumą:

1. ____________________________

2. ____________________________

3. ____________________________

 

 

Pridedama:

1. Vaiko asmens dokumento (paso ar tapatybės kortelės) kopija.

2. Pagrindinio išsilavinimo skaitmeninio pažymėjimo kopija (pateikiama pasibaigus ugdymo procesui).

3. Pažyma apie užsienio kalbos mokėjimo lygį (pateikiama pasibaigus ugdymo procesui).

 

Pasirašydamas (-a) šį prašymą patvirtinu, kad esu susipažinęs su Mokinių priėmimo į Panevėžio miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas tvarkos aprašu (toliau – Aprašas) ir informuotas (-a), kad Panevėžio miesto savivaldybės administracija (toliau – Administracija) (juridinio asmens kodas 288724610, Laisvės a. 20, Panevėžys), tvarkydama mano ir (ar) vaiko (globotinio) asmens duomenis veikia kaip duomenų valdytoja. Duomenų apsaugos pareigūno kontaktiniai duomenys: duomenuapsauga@panevezys.lt; tel. 8 45 50 12 90. Administracija centralizuoto mokinių priėmimo į bendrojo ugdymo mokyklų trečiąsias gimnazijų klases tikslu tvarko šiuos asmens duomenis: vaiko pavardė, vardas, asmens kodas, gyvenamosios vietos adresas, deklaravimo data, pasirenkamasis dorinio ugdymo dalykas, vieno iš teisėtų vaiko atstovų vardas ir pavardė, telefonas, el. pašto adresas, esant būtinumui – informacija apie vaiko specialiuosius ugdymo poreikius, brolių (įbrolių) ir (ar) seserų (įseserių) mokymąsi mokykloje. Šių duomenų rinkimo teisinis pagrindas įtvirtintas Apraše ir Bendrojo duomenų apsaugos reglamento 6 straipsnio 1 dalies e punkte. Administracija gali gauti duomenis iš informacinių sistemų ir registrų valdytojų, kitų valstybės ar savivaldos institucijų ar įstaigų, tiek, kiek tai būtina prašymui įvykdyti. Dokumentai, kuriuose yra asmens duomenų, tvarkomi ir saugomi nuo jų gavimo iki perdavimo mokykloms dienos.  Centralizuoto mokinių priėmimo į mokyklas duomenys Panevėžio miesto savivaldybės administracijos informacinėje sistemoje automatiškai panaikinami einamųjų metų gruodžio 31 d. 

Duomenis pateikti privaloma, nes kitaip nebus galima įgyvendinti prašymo. Pareiškėjas turi teisę kreiptis su prašymu susipažinti su savo ir (ar) vaiko (globotinio) asmens duomenimis, ištaisyti, papildyti ar ištrinti juos, apriboti jų tvarkymą, juos perkelti, taip pat turi teisę nesutikti su duomenų tvarkymu ar pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai.

Detalesnę informaciją apie duomenų subjektų teises ir jų įgyvendinimo tvarką, Administracijos atliekamą asmens duomenų tvarkymą galima rasti interneto svetainėje https://www.panevezys.lt/lt/asmens-duomenu-apsauga.html skelbiamoje informacijoje.

 

 

__________ ______________________________________

(parašas) (mokinio vardas ir pavardė)

 

 

 

 

 

 

Sutinku, kad mano sūnus (duktė) (globotinis (-ė) ______________________________________

(vardas ir pavardė)

mokytųsi prašyme nurodytoje gimnazijoje __________ __________________________________

(parašas) (teisėto vaiko atstovo vardas ir pavardė)

 

 

 

 

 

 

part_ceab52d52d434715a5b6d36aeb62a9be_end