PALANGOS MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL TARYBOS 2011 M. GRUODŽIO 29 D. SPRENDIMO NR. T2-240 1 PUNKTO PAKEITIMO

 

2012 m. birželio 28 d. Nr. T2-195

Palanga

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290) 18 straipsnio 1 dalimi, Palangos miesto savivaldybės taryba
n u s p r e n d ž i a:

Pakeisti Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostatų, patvirtintų Palangos miesto savivaldybės tarybos 2011 m. gruodžio 29 d. sprendimo Nr. T2-240 1 punktu:

1. 6.5 punktą ir jį išdėstyti taip:

6.5. Išorinės reklamos plotas – reklamos įrenginio, skirto išorinei reklamai eksponuoti, plotas. Šis plotas apskaičiuojamas pagal stačiakampio plotą, kurio aukštis ir plotis matuojamas pagal labiausiai nutolusius įrenginio paviršiaus, skirto reklamai eksponuoti, taškus. Pritaikytos pateikimo priemonės išorinės reklamos plotas skaičiuojamas pagal stačiakampio plotą, kurio aukštis ir plotis matuojamas pagal labiausiai nutolusius eksponuojamos išorinės reklamos turinio taškus.“

2. 7 punktą ir jį išdėstyti taip:

7. Savivaldybės teritorija pagal patrauklumą išorinei reklamai skirstoma į zonas:

7.1. I zona – teritorija nuo Vytauto g. (iš abiejų pusių) iki paplūdimio, paplūdimys nuo Birutės kalno iki Vanagupės g. (imtinai);

7.2. II zona – likusi miesto teritorija.“

3. 10 punktą ir jį išdėstyti taip:

10. Vietinės rinkliavos dydis koreguojamas atsižvelgiant į 7 punkte nustatytas zonas ir reklamos įrenginio dydį pagal šiuos koeficientus:

10.1. I zonos pataisos koeficientas – 2.

10.2. II zonos pataisos koeficientas – 1.“

 

 

 

Meras                                                                                                                          Šarūnas Vaitkus