LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL GELTONŲJŲ AUTOBUSŲ SKIRSTYMO KRITERIJŲ SĄRAŠŲ 2021 METAMS PATVIRTINIMO

 

2021 m. birželio 7 d. Nr. V-1026

Vilnius

 

 

Įgyvendindama Mokyklų aprūpinimo geltonaisiais autobusais 2018–2020 metų programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 14 d. Nr. 240 nutarimu Nr. 240 „Dėl Valstybės investicijų 2021–2023 metų programoje numatytų valstybės kapitalo investicijų paskirstymo pagal asignavimų valdytojus ir investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas)“, 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2015 m. balandžio 23  d. įsakymu Nr.  V-380 „Dėl 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo plano ir nacionalinio stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašo patvirtinimo“ ir 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ 09.1.3-CPVA-V-704 priemonės „Švietimo prieinamumo didinimas“ projektą „Tikslinių transporto priemonių (geltonųjų autobusų) įsigijimas“ Nr. 09.1.3-CPVA-V-704-01-0002, bei atsižvelgdama į Geltonųjų autobusų skirstymo organizavimo komisijos 2021 m. gegužės 27 d. nutarimą,

1. T v i r t i n u pridedamus:

1.1. Geltonųjų autobusų, mokykloms skiriamų įgyvendinant iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamą projektą „Tikslinių transporto priemonių (geltonųjų autobusų) įsigijimas“, Nr. 09.1.3-CPVA-V-704-01-0002, skirstymo kriterijų sąrašą 2021 metams;

1.2. Geltonųjų autobusų, mokykloms skiriamų įgyvendinant Mokyklų aprūpinimo geltonaisiais autobusais 2018–2020 metais programą, skirstymo kriterijų sąrašą 2021 metams.

2. P a v e d u Geltonųjų autobusų skirstymo organizavimo komisijai, sudarytai Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2021 m. gegužės 21 d. įsakymu Nr. V-837 „Dėl Geltonųjų autobusų skirstymo organizavimo komisijos sudarymo“, vadovaujantis šio įsakymo 1 punktu patvirtintais kriterijais, paskirstyti geltonuosius autobusus mokykloms, kurioms skirti geltonuosius autobusus jų savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos (jų įgalioti asmenys) Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijai 2021 metais pateikė paraiškas.

3. N u s t a t a u, kad kiekvienos savivaldybės mokyklų savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija (jos įgaliotas asmuo) gali Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijai pateikti paraišką skirti geltonąjį autobusą ne daugiau kaip vienai tos savivaldybės mokyklai.

 

 

 

Švietimo, mokslo ir sporto ministrė                                                                    Jurgita Šiugždinienė

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos

švietimo, mokslo ir sporto ministro

2021 m. birželio 7 d.

įsakymu Nr. V-1026

 

 

GELTONŲJŲ AUTOBUSŲ, MOKYKLOMS SKIRIAMŲ ĮGYVENDINANT IŠ EUROPOS SĄJUNGOS STRUKTŪRINIŲ FONDŲ LĖŠŲ BENDRAI FINANSUOJAMĄ PROJEKTĄ „TIKSLINIŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ (GELTONŲJŲ AUTOBUSŲ) ĮSIGIJIMAS“

NR. 09.1.3-CPVA-V-704-01-0002, SKIRSTYMO KRITERIJŲ SĄRAŠAS 2021 METAMS

 

Pagrindinis kriterijus

(nustato paskirtį, kuriai skiriami autobusai)

Papildomi kriterijai

(taikomi nustatant paraiškų eiliškumą)

Pastabos

1. Geltonuoju autobusu bus vežiojami kaimuose, miesteliuose toliau kaip trys kilometrai nuo mokyklos gyvenantys pagal priešmokyklinio  ir bendrojo ugdymo

programas besimokantys mokiniai, kurie 2021 m. turės pakeisti mokyklą dėl jos reorganizavimo, likvidavimo ar vidaus struktūros pertvarkos.

 

 

1.1. Mokyklos, kuri 2021 metais bus reorganizuota, likviduota ar kurios vidaus struktūra 2021 metais bus pertvarkyta, kaimuose ir miesteliuose toliau kaip trys kilometrai nuo mokyklos gyvenančių pagal priešmokyklinio  ir bendrojo ugdymo programas besimokančių mokinių (toliau – mokiniai), kuriuos vežioti prašoma skirti geltonąjį autobusą, skaičius.  

Nustatant mokyklos vietą vertinimo pagal šio sąrašo 1.1 papunktyje nustatytą papildomą kriterijų eilėje, kuo prašomu skirti geltonuoju autobusu bus daugiau vežiojama 2021 metais reorganizuojamos, likviduojamos mokyklos ar mokyklos, kurios vidaus struktūra 2021 metais bus pertvarkyta, kaimuose ir miesteliuose toliau kaip trys kilometrai nuo mokyklos gyvenančių mokinių, tuo aukštesnė pozicija mokyklai, kuriai prašoma skirti autobusą, suteikiama.

1.2. Atstumas (km) nuo mokyklos, kuri 2021 metais bus reorganizuota, likviduota ar kurios vidaus struktūra 2021 metais bus pertvarkyta, iki mokyklos, į kurią vežioti kaimuose ir miesteliuose toliau kaip trys kilometrai nuo mokyklos gyvenančius pagal priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas besimokančius mokinius (toliau – mokiniai) prašoma skirti geltonąjį autobusą.

 

 

Nustatant mokyklos vietą vertinimo pagal šio sąrašo 1.2 papunktyje nustatytą papildomą kriterijų eilėje, kuo atstumas nuo mokyklos, kuri 2021 metais bus reorganizuota, likviduota ar kurios struktūra 2021 metais bus pertvarkyta, iki mokyklos, į kurią vežioti mokinius prašoma skirti geltonąjį autobusą, yra didesnis, tuo aukštesnė pozicija mokyklai, kuriai prašoma skirti autobusą, suteikiama.

Matuojamas tiesus atstumas (nuo taško iki taško) pagal interneto žemėlapį https://www.zemelapis.lt/atstumai.

1.3. Maršrutiniu transportu ir visais kitais būdais, išskyrus vežiojimą geltonaisiais autobusais, vežiojamų kaimuose ir miesteliuose toliau kaip trys kilometrai nuo mokyklos gyvenančių pagal priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas besimokančių mokinių (toliau – mokiniai) skaičius mokykloje, kuriai prašoma skirti geltonąjį autobusą.    

Nustatant mokyklos vietą vertinimo pagal šio sąrašo 1.3 papunktyje nustatytą papildomą kriterijų eilėje, kuo maršrutiniu transportu ir visais kitais vežiojimo būdais, išskyrus vežiojimą geltonaisiais autobusais, vežiojamų mokinių skaičius mokykloje, kuriai prašoma skirti geltonąjį autobusą, yra didesnis, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama.  Mokinių skaičius nustatomas pagal 2020–2021 mokslo metų duomenis, pateiktus Švietimo valdymo informacinėje sistemoje ataskaitoje „1 mokykla“.

1.4. Mokyklos, kuriai prašoma skirti geltonąjį autobusą, iš viso turimų geltonųjų autobusų skaičius.

Nustatant mokyklos vietą vertinimo pagal šio sąrašo 1.4 papunktyje nustatytą papildomą kriterijų eilėje, mokyklų, kurios neturi geltonųjų autobusų, grupei suteikiama aukštesnė pozicija negu mokyklų, kurios turi geltonuosius autobusus, grupei; pagal šio sąrašo 1.4 papunktyje nustatytą papildomą kriterijų reitinguojant mokyklas, kurios turi  geltonuosius autobusus, kuo mokykla mažiau turi geltonųjų autobusų, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama. Autobusų skaičius nustatomas pagal 2020–2021 mokslo metų duomenis, pateiktus Švietimo valdymo informacinėje sistemoje ataskaitoje „2 mokykla“.

2. Geltonuoju autobusu bus vežiojami pagal priešmokyklinio ir   bendrojo  ugdymo  programas besimokantys didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių turintys mokiniai, nepajėgiantys savarankiškai vaikščioti arba dėl turimų sutrikimų nesaugūs kelyje.

 

2.1. Geltonuoju autobusu į mokyklą, kuriai prašoma autobuso, bus vežiojami mokyklos, kuri 2021 metais bus reorganizuota, likviduota ar bus pertvarkyta vidaus struktūra, didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių turintys mokiniai.

 

Mokyklų, kurioms geltonuosius autobusus prašoma skirti šio aprašo 2 punkte nustatytame pagrindiniame kriterijuje nurodytam poreikiui, eilėje: šio sąrašo 2.1 papunktyje nustatytą papildomą kriterijų atitinkančių mokyklų grupei suteikiama aukštesnė pozicija negu mokyklų grupei, kurios neatitinka šio sąrašo 2.1 papunktyje nustatyto papildomo kriterijaus; mokyklų, kurios atitinka šio sąrašo 2.1 ir 2.2 papunkčiuose nustatytus papildomus kriterijus, grupei suteikiama aukštesnė pozicija negu mokyklų, kurios atitinka tik šio sąrašo 2.1 papunktyje nustatytą papildomą kriterijų, grupei.

2.2. Geltonojo autobuso prašoma bendrajai bendrojo ugdymo mokyklai, kuri turi specialiojo ugdymo skyrių (specialiąsias klases).

Mokyklų, kurioms geltonuosius autobusus prašoma skirti šio aprašo 2 punkte nustatytame pagrindiniame kriterijuje nurodytam poreikiui, eilėje: šio sąrašo 2.2 papunktyje nustatytą papildomą kriterijų atitinkančių mokyklų grupei suteikiama aukštesnė pozicija negu šio sąrašo 2.2 papunktyje nustatyto papildomo kriterijaus neatitinkančių mokyklų grupei, tačiau žemesnė pozicija negu šio sąrašo 2.1 papildomą kriterijų atitinkančių mokyklų grupei; mokyklų, kurios atitinka šio sąrašo 2.1 ir 2.2 papunkčiuose nustatytus papildomus kriterijus, grupei suteikiama aukštesnė pozicija negu mokyklų, kurios atitinka tik šio sąrašo 2.1 papunktyje nustatytą papildomą kriterijų, grupei. Duomenys apie specialiojo ugdymo skyrių (specialiąsias klases) turi atitikti 2020–2021 mokslo metų duomenis, pateiktus Švietimo valdymo informacinėje sistemoje ataskaitoje „1 mokykla“.

2.3. Didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių skaičius mokykloje (toliau – specialiųjų ugdymosi poreikių turintys mokiniai), kuriai prašoma skirti geltonąjį autobusą.

 

Šio sąrašo 2.3 papunktyje nustatytas papildomas kriterijus taikomas šio sąrašo 2.1 ir 2.2 papunkčiuose nustatytus papildomus kriterijus atitinkančių mokyklų grupei ir šio sąrašo 2.1 ir 2.2 papunkčiuose nustatytų papildomų kriterijų neatitinkančių mokyklų grupei. Nustatant mokyklos vietą vertinimo pagal šio sąrašo 2.3 papunktyje nustatytą papildomą kriterijų eilėje, kuo specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių skaičius mokykloje, kuriai prašoma skirti geltonąjį autobusą, yra didesnis, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama. Mokinių skaičius nustatomas pagal 2020–2021 mokslo metų duomenis, pateiktus Švietimo valdymo informacinėje sistemoje ataskaitoje „1 mokykla“.

2.4. Mokyklos, kuriai prašoma skirti geltonąjį autobusą, iš viso turimų geltonųjų autobusų skaičius.  

 

Šio sąrašo 2.4 papunktyje nustatytas papildomas kriterijus taikomas šio sąrašo 2.1 ir 2.2 papunkčiuose nustatytus papildomus kriterijus atitinkančių mokyklų grupei ir šio sąrašo 2.1 ir 2.2 papunkčiuose nustatytų papildomų kriterijų neatitinkančių mokyklų grupei. Nustatant mokyklos vietą vertinimo pagal šio sąrašo 2.4 papunktyje nustatytą papildomą kriterijų eilėje, mokyklų, kurios neturi geltonųjų autobusų, grupei suteikiama aukštesnė pozicija negu mokyklų, kurios turi geltonuosius autobusus, grupei. Pagal šio sąrašo 2.4 papunktyje nustatytą papildomą kriterijų reitinguojant mokyklas, kurios turi geltonuosius autobusus, kuo mokykla turi mažiau geltonųjų autobusų, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama. Geltonųjų autobusų skaičius nustatomas pagal 2020–2021 mokslo metų duomenis, pateiktus Švietimo valdymo informacinėje sistemoje ataskaitoje „2 mokykla“.                   

 

______________________________________

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos

švietimo, mokslo ir sporto ministro

2021 m. birželio 7 d.

įsakymu Nr. V-1026

 

GELTONŲJŲ AUTOBUSŲ, MOKYKLOMS SKIRIAMŲ ĮGYVENDINANT MOKYKLŲ APRŪPINIMO GELTONAISIAIS AUTOBUSAIS 2018–2020 METAIS PROGRAMĄ, SKIRSTYMO KRITERIJŲ SĄRAŠAS 2021 METAMS

 

Pagrindinis kriterijus

(nustato paskirtį, kuriai skiriami autobusai)

Papildomi kriterijai

(taikomi nustatant paraiškų eiliškumą)

Pastabos

1. Geltonuoju autobusu bus vežiojami kaimuose, miesteliuose toliau kaip trys kilometrai nuo mokyklos gyvenantys pagal priešmokyklinio  ir bendrojo ugdymo

programas besimokantys mokiniai, kurie 2021 m. turės pakeisti mokyklą dėl jos reorganizavimo, likvidavimo ar vidaus struktūros pertvarkos.

 

 

1.1. Mokyklos, kuri 2021 metais bus reorganizuota, likviduota ar kurios vidaus struktūra 2021 metais bus pertvarkyta, kaimuose ir miesteliuose toliau kaip trys kilometrai nuo mokyklos gyvenančių pagal priešmokyklinio  ir bendrojo ugdymo programas besimokančių mokinių (toliau – mokiniai), kuriuos vežioti prašoma skirti geltonąjį autobusą, skaičius.  

Nustatant mokyklos vietą vertinimo pagal šio sąrašo 1.1 papunktyje nustatytą papildomą kriterijų eilėje, kuo prašomu skirti geltonuoju autobusu bus daugiau vežiojama 2021 metais reorganizuojamos, likviduojamos mokyklos ar mokyklos, kurios vidaus struktūra 2021 metais bus pertvarkyta, kaimuose ir miesteliuose toliau kaip trys kilometrai nuo mokyklos gyvenančių mokinių, tuo aukštesnė pozicija mokyklai, kuriai prašoma skirti autobusą, suteikiama.

1.2. Atstumas (km) nuo mokyklos, kuri 2021 metais bus reorganizuota, likviduota ar kurios vidaus struktūra 2021 metais bus pertvarkyta, iki mokyklos, į kurią vežioti kaimuose ir miesteliuose toliau kaip trys kilometrai nuo mokyklos gyvenančius pagal priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas besimokančius mokinius (toliau – mokiniai) prašoma skirti geltonąjį autobusą.

Nustatant mokyklos vietą vertinimo pagal šio sąrašo 1.2 papunktyje nustatytą papildomą kriterijų eilėje, kuo atstumas nuo mokyklos, kuri 2021 metais bus reorganizuota, likviduota ar kurios struktūra 2021 metais bus pertvarkyta, iki mokyklos, į kurią vežioti mokinius prašoma skirti geltonąjį autobusą, yra didesnis, tuo aukštesnė pozicija mokyklai, kuriai prašoma skirti autobusą, suteikiama.

Matuojamas tiesus atstumas (nuo taško iki taško) pagal interneto žemėlapį https://www.zemelapis.lt/atstumai.

1.3. Maršrutiniu transportu ir visais kitais būdais, išskyrus vežiojimą geltonaisiais autobusais, vežiojamų kaimuose ir miesteliuose toliau kaip trys kilometrai nuo mokyklos gyvenančių pagal priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas besimokančių mokinių (toliau – mokiniai) skaičius mokykloje, kuriai prašoma skirti geltonąjį autobusą.    

Nustatant mokyklos vietą vertinimo pagal šio sąrašo 1.3 papunktyje nustatytą papildomą kriterijų eilėje, kuo maršrutiniu transportu ir visais kitais vežiojimo būdais, išskyrus vežiojimą geltonaisiais autobusais, vežiojamų mokinių skaičius mokykloje, kuriai prašoma skirti geltonąjį autobusą, yra didesnis, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama.  Mokinių skaičius nustatomas pagal 2020–2021 mokslo metų duomenis, pateiktus Švietimo valdymo informacinėje sistemoje ataskaitoje „1 mokykla“.

1.4. Mokyklos, kuriai prašoma skirti geltonąjį autobusą, iš viso turimų geltonųjų autobusų skaičius.

Nustatant mokyklos vietą vertinimo pagal šio sąrašo 1.4 papunktyje nustatytą papildomą kriterijų eilėje, mokyklų, kurios neturi geltonųjų autobusų, grupei suteikiama aukštesnė pozicija negu mokyklų, kurios turi geltonuosius autobusus, grupei; pagal šio sąrašo 1.4 papunktyje nustatytą papildomą kriterijų reitinguojant mokyklas, kurios turi  geltonuosius autobusus, kuo mokykla mažiau turi geltonųjų autobusų, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama. Autobusų skaičius nustatomas pagal 2020–2021 mokslo metų duomenis, pateiktus Švietimo valdymo informacinėje sistemoje ataskaitoje „2 mokykla“.

2. Geltonuoju autobusu bus vežiojami pagal priešmokyklinio ir   bendrojo  ugdymo  programas besimokantys didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių turintys mokiniai, nepajėgiantys savarankiškai vaikščioti arba dėl turimų sutrikimų nesaugūs kelyje.

 

2.1. Geltonuoju autobusu į mokyklą, kuriai prašoma autobuso, bus vežiojami mokyklos, kuri 2021 metais bus reorganizuota, likviduota ar bus pertvarkyta vidaus struktūra, didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių turintys mokiniai.

 

Mokyklų, kurioms geltonuosius autobusus prašoma skirti šio aprašo 2 punkte nustatytame pagrindiniame kriterijuje nurodytam poreikiui, eilėje: šio sąrašo 2.1 papunktyje nustatytą papildomą kriterijų atitinkančių mokyklų grupei suteikiama aukštesnė pozicija negu mokyklų grupei, kurios neatitinka šio sąrašo 2.1 papunktyje nustatyto papildomo kriterijaus; mokyklų, kurios atitinka šio sąrašo 2.1 ir 2.2 papunkčiuose nustatytus papildomus kriterijus, grupei suteikiama aukštesnė pozicija negu mokyklų, kurios atitinka tik šio sąrašo 2.1 papunktyje nustatytą papildomą kriterijų, grupei.

2.2. Geltonojo autobuso prašoma bendrajai bendrojo ugdymo mokyklai, kuri turi specialiojo ugdymo skyrių (specialiąsias klases).

Mokyklų, kurioms geltonuosius autobusus prašoma skirti šio aprašo 2 punkte nustatytame pagrindiniame kriterijuje nurodytam poreikiui, eilėje: šio sąrašo 2.2 papunktyje nustatytą papildomą kriterijų atitinkančių mokyklų grupei suteikiama aukštesnė pozicija negu šio sąrašo 2.2 papunktyje nustatyto papildomo kriterijaus neatitinkančių mokyklų grupei, tačiau žemesnė pozicija negu šio sąrašo 2.1 papildomą kriterijų atitinkančių mokyklų grupei; mokyklų, kurios atitinka šio sąrašo 2.1 ir 2.2 papunkčiuose nustatytus papildomus kriterijus, grupei suteikiama aukštesnė pozicija negu mokyklų, kurios atitinka tik šio sąrašo 2.1 papunktyje nustatytą papildomą kriterijų, grupei. Duomenys apie specialiojo ugdymo skyrių (specialiąsias klases) turi atitikti 2020–2021 mokslo metų duomenis, pateiktus Švietimo valdymo informacinėje sistemoje ataskaitoje „1 mokykla“.

2.3. Didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių skaičius mokykloje (toliau – specialiųjų ugdymosi poreikių turintys mokiniai), kuriai prašoma skirti geltonąjį autobusą.

 

Šio sąrašo 2.3 papunktyje nustatytas papildomas kriterijus taikomas šio sąrašo 2.1 ir 2.2 papunkčiuose nustatytus papildomus kriterijus atitinkančių mokyklų grupei ir šio sąrašo 2.1 ir 2.2 papunkčiuose nustatytų papildomų kriterijų neatitinkančių mokyklų grupei. Nustatant mokyklos vietą vertinimo pagal šio sąrašo 2.3 papunktyje nustatytą papildomą kriterijų eilėje, kuo specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių skaičius mokykloje, kuriai prašoma skirti geltonąjį autobusą, yra didesnis, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama. Mokinių skaičius nustatomas pagal 2020–2021 mokslo metų duomenis, pateiktus Švietimo valdymo informacinėje sistemoje ataskaitoje „1 mokykla“.

2.4. Mokyklos, kuriai prašoma skirti geltonąjį autobusą, iš viso turimų geltonųjų autobusų skaičius.  

 

Šio sąrašo 2.4 papunktyje nustatytas papildomas kriterijus taikomas šio sąrašo 2.1 ir 2.2 papunkčiuose nustatytus papildomus kriterijus atitinkančių mokyklų grupei ir šio sąrašo 2.1 ir 2.2 papunkčiuose nustatytų papildomų kriterijų neatitinkančių mokyklų grupei. Nustatant mokyklos vietą vertinimo pagal šio sąrašo 2.4 papunktyje nustatytą papildomą kriterijų eilėje, mokyklų, kurios neturi geltonųjų autobusų, grupei suteikiama aukštesnė pozicija negu mokyklų, kurios turi geltonuosius autobusus, grupei. Pagal šio sąrašo 2.4 papunktyje nustatytą papildomą kriterijų reitinguojant mokyklas, kurios turi geltonuosius autobusus, kuo mokykla turi mažiau geltonųjų autobusų, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama. Geltonųjų autobusų skaičius nustatomas pagal 2020–2021 mokslo metų duomenis, pateiktus Švietimo valdymo informacinėje sistemoje ataskaitoje „2 mokykla“.                   

3. Geltonasis autobusas bus naudojamas pakeisti netinkamus toliau eksploatuoti mokyklų, kurių savininkas yra savivaldybė, mokiniams vežioti skirtus autobusus.

3.1. Mokiniams vežioti skirto autobuso, kurį numatoma keisti, pagaminimo metai.

Nustatant eiliškumą pagal 3.1 papildomą kriterijų, aukštesnė pozicija suteikiama tai mokyklai, kurios numatyto keisti mokiniams vežioti skirto autobuso pagaminimo metai yra ankstesni.

3.2. Mokyklos, kuriai prašoma geltonojo autobuso pakeisti jos turimą netinkamą eksploatuoti mokiniams vežioti skirtą autobusą, iš viso turimų mokiniams vežioti skirtų autobusų skaičius.

Nustatant eiliškumą pagal 3.2 papildomą kriterijų, aukštesnė pozicija suteikiama tai netinkamą eksploatuoti mokiniams vežioti skirtą autobusą prašančiai pakeisti mokyklai, kurios turimų tinkamų eksploatuoti mokiniams vežioti skirtų autobusų skaičius yra mažesnis.

3.3. Kaimuose, miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai nuo mokyklos gyvenančių mokinių, kurie mokosi pagal priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas, skaičius mokykloje, kuriai prašoma skirti geltonąjį autobusą netinkamo eksploatuoti mokiniams vežioti skirto autobuso pakeitimui.

Nustatant eiliškumą pagal 3.3 papildomą kriterijų, aukštesnė pozicija suteikiama tai mokiniams vežioti skirtą autobusą pakeisti prašančiai mokyklai, kurios kaimuose ir miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai atstumu nuo mokyklos gyvenančių mokinių  skaičius yra didesnis.

 

_________________________________________