PALANGOS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL DIREKTORIAUS 2010 M. kovo 26 D. ĮSAKYMO nr. a1-184 „DĖL DOKUMENTŲ RENGIMO, TVARKYMO IR APSKAITOS BEI INFORMACIJOS RENGIMO IR TEIKIMO TVARKŲ APRAŠŲ IR ASMENŲ PRAŠYMŲ NAGRINĖJIMO IR JŲ APTARNAVIMO TAISYKLIŲ PALANGOS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOJE PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2022 m. sausio 31 d. Nr. A1-130

Palanga

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi,

pakeičiu Palangos miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2010 m. kovo 26 d. įsakymo Nr. A1-184 „Dėl Dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos bei Informacijos rengimo ir teikimo tvarkų aprašų ir Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo taisyklių Palangos miesto savivaldybės administracijoje patvirtinimo“ (su vėlesniais pakeitimais):

11.2 punktu patvirtinto Informacijos rengimo ir teikimo Palangos miesto savivaldybės administracijoje tvarkos aprašo:

1.1. 10 punkte išbraukiu žodžius „išskyrus gautą elektroniniu paštu“;

1.2. 12 punktą ir jį išdėstau taip:

12. Administracija viešai pateikia informaciją apie savo funkcijas, struktūrą, sprendžiamus klausimus ir teikiamas paslaugas įstaigos interneto tinklalapyje adresu www.palanga.lt bei kreipiantis tiesiogiai adresu: Vytauto g. 112, Palanga, 101 kab., telefonu (8 460) 41 406, elektroniniu paštu komunikacija@palanga.lt kiekvieną darbo dieną darbo valandomis. Informacijos atstovas teikia pagalbą ir padeda įgyvendinti asmens teises pagal šią Tvarką.“;

1.3. 14 punktą ir jį išdėstau taip:

14. Prašymas Administracijai pateikiamas tiesiogiai, elektroniu būdu (elektroniniu paštu ar elektroninių paslaugų teikimo sistemomis), siunčiamas paštu ar per kurjerį. Prašymas gali būti pateikiamas ir per atstovą.“;

1.4. 15 punktą papildau sakiniu:

„Prašymas raštu, atsiųstas institucijai elektroniniu būdu, turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu arba suformuotas elektroninėmis priemonėmis, kurios leidžia užtikrinti teksto vientisumą ir nepakeičiamumą (patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. lapkričio 15 d. nutarimo Nr. 933 redakcija).“;

1.5. 19 punkte vietoje žodžių „Bendrajame skyriuje“ įrašau žodžius „Komunikacijos ir e. paslaugų skyriuje“.

2.    1.3 punktu patvirtintų Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Palangos miesto savivaldybės administracijoje taisyklių:

2.1. 12 punktą ir jį išdėstau taip:

12. Asmenų prašymai gali būti pateikiami žodžiu (telefonu ar tiesiogiai Asmeniui atvykus į Savivaldybę), raštu (tiesiogiai Asmeniui atvykus į Savivaldybę, atsiuntus paštu ar per pasiuntinį) ir elektroniniu būdu (Savivaldybės elektroninio pašto adresu ar elektroninių paslaugų teikimo sistemomis).“;

2.2. 13.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

13.2. Žodinius prašymus (telefonu ar tiesiogiai Asmeniui atvykus į Savivaldybę) priėmimui pas Savivaldybės merą, Savivaldybės administracijos direktorių registruoja Komunikacijos ir e. paslaugų skyriaus administratorius referentas užpildydamas Interesanto registracijos kortelę, kurioje nurodomas Asmens vardas, pavardė, gyvenamoji vieta arba elektroninio pašto adresas, telefonas, trumpas kreipimosi turinys. Kortelės prieš priėmimą perduodamos Mero patarėjui arba Direktoriui. Vieno interesanto priėmimui skiriama ne daugiau kaip 20 minučių. Interesantai registruojami taip, kad priėmimas būtų baigtas nustatytu laiku. Pasikeitus nurodytam priėmimo laikui ar vietai, Asmuo turi būti iš anksto įspėtas. Savivaldybės mero priėmimuose dalyvauja Mero patarėjas, kuris Interesanto registracijos kortelėje užrašo kreipimosi turinį, Mero rezoliuciją, nurodo atsakingą vykdytoją. Administracijos direktorius pats užrašo rezoliuciją ir nurodo atsakingą vykdytoją. Jeigu prašymo negalima išnagrinėti iš karto – jis ilgas ir sudėtingas, reikia pridėti dokumentų kopijas ir pan., interesantui siūloma pateikti prašymą raštu. Taip pat nesant galimybės klausimą išspręsti vietoje, ne vėliau kaip kitą darbo dieną po priėmimo Interesanto registracijos kortelės pateikiamos Komunikacijos ir e. paslaugų skyriaus darbuotojams, kur jos registruojamos DVS KONTOROJE bendra tvarka ir pateikiamos vykdytojams.“;

2.3.   17 punktą ir jį išdėstau taip:

17. Paštu gauto nevalstybine kalba parašyto prašymo (vadovybei nusprendus jį nagrinėti) visą tekstą į lietuvių kalbą išsiverčia Savivaldybės administracijos padalinys, kuriam pagal kompetenciją priklauso jį nagrinėti. Esant būtinybei, gali būti perkama vertėjo paslauga.“;

2.4.   19 punkte vietoje žodžių „pasirašytas elektroniniu parašu“ įrašau žodžius „pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu“;

2.5.   20.2 papunktyje vietoje žodžio „sistemos“ įrašau žodį „sistemomis“;

2.6.   21 punkte vietoje žodžių „Bendrojo skyriaus Priimamojo vyresnieji specialistai“ įrašau žodžius „Komunikacijos ir e. paslaugų skyriaus Klientų informavimo tarnautojai“;

2.7.   Papildau 281 punktu ir jį išdėstau taip:

281. Prašymai, pateikti nesilaikant Taisyklių 14 punkte nustatytų reikalavimų ir nesant galimybės susisiekti su prašymą pateikusiu asmeniu, yra neregistruojami, bet saugomi administracijoje ne ilgiau nei 20 darbo dienų.“;

2.8.   31 punkte vietoje žodžių „Bendrojo skyriaus“ įrašau žodžius „Komunikacijos ir e. paslaugų skyriaus“;

2.9.   32.3 papunktyje išbraukiu žodžius „jeigu prašymo nagrinėjimas nepriskirtinas Savivaldybės kompetencijai, persiunčia jį kitai institucijai, pasilikęs prašymo kopiją“;

2.10. 32.4 papunktyje išbraukiu žodžius „ar išsiunčia“;

2.11. 32.8 papunktį ir jį išdėstau taip:

32.8. atlieka asmenų aptarnavimo ir prašymų nagrinėjimo taikant „vieno langelio“ principą kokybės analizę ir apie tai informuoja Savivaldybės administracijos vadovą;“;

2.12. 36.5.1 papunktyje vietoje žodžių „Vytauto g. 73, LT 00134 Palanga“ įrašau žodžius „Vytauto g. 112, LT-00153 Palanga“;

2.13. 43 punkte išbraukiu žodžius „Bendrojo skyriaus“;

2.14. 44 punkte išbraukiu žodžius „kartą per metus“.

 

 

 

 

Direktorė                                                                                             Akvilė Kilijonienė