izx0pa366[2]

 

ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS MERAS

 

POTVARKIS

DĖL MASINIŲ RENGINIŲ DERINIMO KOMISIJOS VEIKLOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2023 m. gegužės 24 d. Nr. M-306

Šiauliai

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 25 straipsnio 5 dalimi, bei įgyvendindamas  Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2016 m. lapkričio 3 d. sprendimo Nr. T-386 „Dėl Masinių renginių organizavimo Šiaulių miesto savivaldybės viešosiose vietose tvarkos aprašo patvirtinimo“ 6.5 papunktį bei 13 punktą,

t v i r t i n u Masinių renginių derinimo komisijos veiklos nuostatus (pridedama).

Šis potvarkis ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo jo įteikimo dienos gali būti skundžiamas paduodant skundą Lietuvos administracinių ginčų komisijos Šiaulių apygardos skyriui adresu: Dvaro g. 81, Šiauliai arba Regionų apygardos administraciniam teismui bet kuriuose šio teismo rūmuose.

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                    Artūras Visockas

 

 


 

PATVIRTINTA

Šiaulių miesto savivaldybės mero

2023 m. gegužės 24 d. potvarkiu Nr. M-306

 

MASINIŲ RENGINIŲ DERINIMO KOMISIJOS NUOSTATAI

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.             Masinių renginių derinimo komisijos nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Masinių renginių derinimo komisijos (toliau – Komisija) darbo organizavimo ir sprendimų priėmimo tvarką.

2.             Komisija savo veikloje vadovaujasi Masinių renginių organizavimo Šiaulių miesto savivaldybės viešosiose vietose tvarkos aprašu, patvirtintu Šiaulių  miesto savivaldybės tarybos 2016 m. lapkričio 3 d. sprendimu Nr. T- 386 „Dėl masinių renginių organizavimo Šiaulių miesto savivaldybės viešosiose vietose  tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Renginių organizavimo tvarkos aprašas), kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais ir šiais nuostatais.

3.             Komisija savo sprendimus priima laikydamasi lygiateisiškumo, objektyvumo, nediskriminavimo, proporcingumo, skaidrumo principų.

 

II SKYRIUS

KOMISIJOS  SUDARYMAS  IR DARBO ORGANIZAVIMAS

 

4.             Komisija sudaroma Šiaulių miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) mero potvarkiu  ne mažiau kaip iš 9 asmenų. Į Komisijos sudėtį įeina Savivaldybės darbuotojai, Šiaulių apskrities priešgaisrinės gelbėjimo valdybos atstovas, Šiaulių apskrities vyriausiojo policijos komisariato atstovas, Šiaulių greitosios medicinos pagalbos stoties atstovas, Šiaulių apskrities valstybinės maisto veterinarijos tarnybos atstovas, Šiaulių Kultūros centro atstovas.

5.             Komisija savo veiklą vykdo posėdžiuose. Komisijai vadovauja Komisijos pirmininkas, jo nesant – Komisijos pirmininko pavaduotojas.

6.             Masinių renginių derinimo Komisijos narius jų atostogų, komandiruočių ar ligos metu pavaduoja tie asmenys, kurie juos pavaduoja ir einant pagrindines pareigas.

7.             Komisijos posėdžius šaukia ir jiems pirmininkauja Komisijos pirmininkas. Posėdžiai gali vykti susirenkant Komisijos nariams arba nuotoliniu būdu: Komisijos sekretoriui apklausiant Komisijos narius elektroniniu paštu arba Komisijos nariams naudojantis kitomis elektroninio ryšio priemonėmis.

8.             Komisijos sprendimai priimami:

8.1. bendru sutarimu be balsavimo, jei nė vienas posėdyje dalyvaujantis Komisijos narys neprieštarauja;

8.2. posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma. Jei balsai pasiskirsto po lygiai, lemia posėdžio Komisijos pirmininko balsas.

9.             Komisijos posėdis teisėtas, jei jame dalyvauja daugiau kaip pusė visų Komisijos narių.

10.           Komisijos posėdžius protokoluoja Komisijos sekretorius. Komisijos sekretorius nėra Komisijos narys, jis neturi balsavimo teisės.

11.           Komisijos sekretorius rengia Komisijos posėdžio darbotvarkę ir posėdžių medžiagą, priima interesantus, juos konsultuoja, registruoja prašymus, rengia renginių leidimus, tvarko priskirtas bylas, derina dokumentus, numatytus Renginių organizavimo tvarkos apraše, rengia atsakymus interesantams, Savivaldybės mero potvarkių projektus, teikia informaciją Savivaldybės informacinėje sistemoje, taip pat viešąją tvarką ir švarą kontroliuojančioms institucijoms.

12.           Komisijos sprendimai įforminami posėdžių protokolais. Protokolo įvadinėje dalyje nurodoma posėdžio data ir laikas, posėdžio pirmininko ir protokolą rašiusiojo asmens vardai ir pavardės, posėdžio dalyviai, svarstomieji klausimai (darbotvarkė), kviestųjų asmenų vardai ir pavardės, pareigos ir kam jie atstovauja, jei atstovauja konkrečiam juridiniam asmeniui. Protokolo dėstomojoje dalyje įrašomas kiekvienas svarstomas darbotvarkės klausimas ir priimtas sprendimas konkrečiu darbotvarkės klausimu. Jei svarstomu klausimu balsuojama, nurodomi balsavimo rezultatai. Protokolą pasirašo posėdžio pirmininkas ir protokolą rašęs asmuo.

13.           Komisijos posėdžio metu gali būti daromas garso įrašas, kuris yra protokolo sudedamoji dalis (toliau – protokolas). Garso įrašo darymo tikslai – surašyti tikslų Komisijos protokolą arba Komisijos sprendimų užfiksavimas informacinėje pažymoje tais atvejais, kai rašytinis protokolas nerengiamas. Komisijos posėdžio pradžioje turi būti nurodyta, kokiu tikslu bus daromas garso įrašas.

14.           Komisijos nariai, nesutinkantys su Komisijos sprendimu, turi teisę pareikšti atskirą nuomonę, kuri įrašoma į protokolą.

15.           Komisijos posėdžių protokolus ir kitus su Komisijos veikla susijusius dokumentus tvarko ir saugo Komisijos sekretorius.

 

III SKYRIUS

PRAŠYMŲ NAGRINĖJIMAS

 

16.           Prašymai Komisijai teikiami Masinių renginių organizavimo Šiaulių miesto savivaldybės viešosiose vietose tvarkos aprašo, patvirtinto 2016 m. lapkričio 3 d. sprendimu Nr. T- 386 „Dėl masinių renginių organizavimo Šiaulių miesto savivaldybės viešosiose vietose tvarkos aprašo patvirtinimo“, nustatyta tvarka.

17.           Komisija posėdžiuose nagrinėja renginių organizatorių prašymus leisti organizuoti masinius renginius Šiaulių miesto savivaldybės teritorijoje, esančioje Savivaldybei ar valstybei nuosavybės teise priklausančioje ar patikėjimo teise valdomoje teritorijoje (išskyrus išnuomotą ar perduotą naudotis teritoriją). Komisijos sprendimu renginių prašymai gali būti nagrinėjami dalyvaujant renginių organizatoriams ar jų atstovams, tačiau jų neatvykimas netrukdo nagrinėti prašymo.

18.           Komisija, nagrinėdama prašymą, visų pirma nusprendžia dėl renginio laiko ir vietos tinkamumo. Pirmenybė teikiama miesto ar valstybinės reikšmės organizuojamiems renginiams.

19.           Komisija gali priimti šiuos sprendimus:

19.1. patenkinti renginio organizatoriaus prašymą išduodant leidimą;

19.2. netenkinti renginio organizatoriaus prašymo atsisakant išduoti leidimą;

19.3. įpareigoti renginio organizatorių per nustatytą terminą atlikti papildomus veiksmus ir (ar) pateikti papildomus dokumentus ir (ar) informaciją apie organizuojamą renginį.

 

IV SKYRIUS

KOMISIJOS TEISĖS IR PAREIGOS

 

20Komisija turi teisę:

20.1. kviesti į posėdžius renginio organizatorių, užduoti jam klausimus;

20.2. prašyti renginio organizatoriaus pateikti papildomus dokumentus, įrodančius organizatoriaus tinkamą pasiruošimą organizuoti renginį ir reikalingus sprendimui dėl leidimo išdavimo priimti, ir juos gauti.

21Komisijos narys turi teisę:

21.1susipažinti su pateiktais prašymais ir dokumentais;

21.2pareikšti atskirą nuomonę, jeigu nesutinka su Komisijos sprendimu;

21.3susipažinti su Komisijos posėdžio protokolu ir gauti jo kopiją;

21.4teikti pasiūlymus Komisijos veiklos ir svarstomais klausimais.

22Komisijos pareigos:

22.1. privalo dalyvauti posėdžiuose;

22.2. privalo nagrinėti ir vertinti pateiktus prašymus.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

23Komisija sudaroma, keičiama, panaikinama ir jos nuostatai tvirtinami, keičiami Savivaldybės mero potvarkiu.

24Komisijos veiklos dokumentai saugomi Lietuvos Respublikos archyvų įstatymo ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

_________________

 

part_e8712b994de34c0187f2ba71fc0418e9_end