Herbas1

 

UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS sportinės veiklos projektų finansavimo TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2023 m. lapkričio 30 d. Nr. TS-289

Utena

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 29 punktu, 15 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos sporto įstatymo 8 straipsnio 1 dalimi, atsižvelgdama į Utenos rajono savivaldybės 2022-2030 metų sporto strategijos, patvirtintos Utenos rajono savivaldybės tarybos 2021 m. gruodžio 23 d. sprendimu Nr. TS-313 „Dėl Utenos rajono savivaldybės sporto strategijos 2022-2030 metams patvirtinimo“, 5 skyrių ir į Utenos rajono savivaldybės sporto tarybos 2023 m. spalio 25 d. siūlymą Nr. ST-4 „Dėl sportinės veiklos projektų finansavimo aprašo tvirtinimo“, Utenos rajono savivaldybės taryba nusprendžia:

1Patvirtinti Utenos rajono savivaldybės sportinės veiklos projektų finansavimo tvarkos aprašą (pridedama).

2Nurodyti, kad šis sprendimas turi būti paskelbtas Teisės aktų registre ir savivaldybės interneto svetainėje www.utena.lt.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                         Marijus Kaukėnas

 

 

PATVIRTINTA

Utenos rajono savivaldybės tarybos

2023 m. lapkričio 30 d. sprendimu Nr. TS-289

 

UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS sportinės veiklos projektų finansavimo TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.    Utenos rajono savivaldybės sportinės veiklos projektų finansavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato sporto srityje veikiančių fizinių ir ne pelno siekiančių juridinių asmenų, išskyrus iš valstybės ar savivaldybės biudžetų asignavimų išlaikomas biudžetines įstaigas, projektų finansavimo iš Utenos rajono savivaldybės biudžeto prioritetus ir vertinimo kriterijus, projekto paraiškų teikimo, tinkamų ir netinkamų finansuoti projekto išlaidų, projekto paraiškų vertinimo, projektų finansavimo, atsiskaitymo tvarką.

2.    Lėšos projektams finansuoti kiekvienais metais numatomos Utenos rajono savivaldybės biudžete.

3.    Lėšos projektams finansuoti skiriamos Utenos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu, atsižvelgiant į Ekspertų komisijos  rekomendacijas.

4.    Apraše vartojamos sąvokos:

4.1       Ekspertų komisija – Utenos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta projektų vertinimo komisija;

4.2       Infrastruktūra – sporto bazės, treniruočių aikštės ir kiti objektai, kurie tinkami ir pritaikyti skirtingoms sporto šakoms ir negalią turinčių asmenų sportui;

4.3       Projektasvienkartinis darbas turintis tikslą, išreikštą kiekybiniais ir kokybiniais rodikliais ir laikiną organizacinę struktūrą, kuri likviduojama jam pasibaigus;

4.4       Pareiškėjas – sportinę veiklą Utenos rajone vykdantis fizinis ar ne pelno siekiantis juridinis asmuo, išskyrus iš valstybės ar savivaldybės biudžetų asignavimų išlaikomas biudžetines įstaigas;

4.5   Projekto įgyvendinimo laikotarpis – atitinkamų kalendorinių metų laikotarpis, kurio pradžioje turi būti pradėtos, o pabaigoje baigtos visos projekto veiklos;

4.6   Projekto paraiška – dokumentas, kurį pateikia pareiškėjas, siekdamas gauti finansavimą iš Savivaldybės biudžeto projektui įgyvendinti ir numatytiems rezultatams pasiekti;

4.7   Projekto vykdytojas – už Savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamo projekto įgyvendinimą atsakingas pareiškėjas, pasirašęs Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartį;

4.8   Sportiniai rezultatai – varžybų rezultatai, sportininkų pasiekimai, rinktinių narių skaičius;

4.9   Vertinimo kriterijai – rodikliai, suteikiantys informaciją apie projektus ir jų įgyvendinimo rezultatus.

 

II SKYRIUS

PROJEKTŲ FINANSAVIMO PRIORITETAI IR VEIKLOS, VERTINIMO KRITERIJAI

 

5.   Projektai finansuojami pagal šiuos prioritetus ir veiklas:

5.1 prioritetinių sporto šakų (krepšinis, futbolas, rankinis, plaukimas, lengvoji atletika, dviračių sportas, motokrosas) sporto klubai, sporto komandos, aukšto meistriškumo sportininkai, reprezentuojantys Utenos rajoną. Veiklos: Utenos įvaizdžio formavimas profesionaliems sportininkams bei  komandoms dalyvaujant šalies čempionatuose ir tarptautinėse varžybose;

5.2 sporto šakos, kurių veikla orientuota į masinį sportą, sporto renginių įvairovę, neįgaliųjų sportą ir sveikatingumą, sportinių bendruomenių kūrimąsi, sporto akademijų veiklą, sporto stovyklų organizavimą ir dalyvavimą jose, tradiciniai sporto renginiai (renginiai, kurie vyksta ne mažiau kaip trejus metus Utenos rajone), sporto renginiai reprezentuojantys Utenos rajoną. Veiklos: varžybų organizavimas ir dalyvavimas jose; mokinių mokymas plaukti; sporto visiems organizavimas; mokinių užimtumo didinimas, fizinio aktyvumo skatinimas, Utenos įvaizdžio formavimas, efektyvesnis sporto salių ir aikštynų naudojimas.

6Ne daugiau kaip 60 procentų sporto programos vykdymui numatytų Utenos rajono savivaldybės biudžeto lėšų skiriama projektams pagal Aprašo 5.1 papunktyje nurodytą prioritetą, ne mažiau kaip 40 procentų numatytų lėšų skiriama projektams pagal Aprašo 5.2 papunktyje nurodytą prioritetą.

7 Galimas sporto programos numatytų lėšų perskirstymas tarp Aprašo 5.1, 5.2 papunkčiuose nurodytų finansavimo prioritetų projektams, jei bet kuriam iš minėtų prioritetų nebus pateikta atitinkančių reikalavimus finansuojamų projektų.

8.    Projektų vertinimo kriterijai:

8.1  projektas atitinka šio Aprašo 5 punkte nustatytus finansavimo prioritetus ir veiklas;

8.2  pareiškėjo turima (nuosavybės, patikėjimo, panaudos, nuomos ar kitais Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytais pagrindais) Infrastruktūra;

8.3  pareiškėjo Sportiniai rezultatai (taikoma projektams, teikiamiems pagal Aprašo 5.1 papunktyje numatytą prioritetą);

8.4    projekto tikslai: aiškiai įvardinti, aktualūs ir turi poveikį Utenos rajono bendruomenei ;

8.5     projekto veiklos planas nuoseklus ir  tinkamai parengtas, atitinkantis Apraše nurodytus reikalavimus;

8.6  reikalingų lėšų pagrindimas, lėšos pagrįstos ir realiai suplanuotos;

8.7     kiti finansavimo šaltiniai, kai pareiškėjas numato ne mažiau kaip 10 procentų projekto veikloms įgyvendinti prašomų lėšų iš kitų šaltinių. Šią projekto lėšų dalį turi padengti projektų vykdytojai savo arba partnerių (rėmėjų) indėliu (finansiniu ar nepiniginiu įnašu). Tinkami dokumentai, įrodantys tokį prisidėjimą, yra sutartis, preliminari sutartis, ketinimų laiškas, parama, teikiama natūra prekėmis ir (arba) paslaugomis, išreiškiama pinigine verte (nepiniginio įnašo vertę teisės aktų nustatyta tvarka apskaičiuoja, nustato ir už jos teisingumą atsako pareiškėjas). Visuose apie finansinį prisidėjimą patvirtinančiuose dokumentuose turi būti nurodytas projekto pavadinimas, finansinio įsipareigojimo rūšis (parama lėšomis ar natūra), finansinio įsipareigojimo vertė eurais ir finansinio įsipareigojimo įvykdymo terminas (konkreti data, laikotarpis ar įvykis);

8.8  laukiamas projekto įgyvendinimo rezultatas ilgalaikis ir tiesioginis poveikis bendruomenei, išliekamoji vertė;

8.9     pareiškėjas reprezentuoja ir garsina Utenos rajoną tarptautiniu, šalies ar savivaldybių lygiu;

8.10   projekto viešinimas: pasirinktos įvairios informacinės sklaidos priemonės (masinės respublikinės (radijas, televizija) ar lankstinukai, skrajutės, programos aprašymas ir kt.).

9.    Projektui įgyvendinti iš Utenos rajono savivaldybės biudžeto gali būti skiriama iki 90 proc. tinkamų finansuoti projekto išlaidų. 10 proc. ir (ar)  daugiau  išlaidų turi sudaryti pareiškėjo ir (ar) kitų finansavimo šaltinių įnašas.

10Projektai finansuojami ne ilgiau kaip iki einamųjų metų pabaigos – gruodžio 31 d. Konkretūs terminai, projekto finansavimo, atsiskaitymo sąlygos ir veiklos, kuriai finansuoti skiriamos lėšos, vertinimo kriterijai nurodomi Sutartyje, kurią sudaro Utenos rajono savivaldybės administracijos direktorius su Pareiškėju.

 

III SKYRIUS

PROJEKTO PARAIŠKŲ TEIKIMAS

 

11.    Projektų paraiškas gali teikti sportinę veiklą Utenos rajone vykdantys fiziniai ar ne pelno siekiantys juridiniai asmenys, išskyrus iš valstybės ar savivaldybės biudžetų asignavimų išlaikomas biudžetines įstaigas.

12Pareiškėjas užpildo projekto paraiškos formą (1 priedas). Projektų paraiškos, parengtos pagal projekto paraiškos formą, pateikiamos Utenos rajono savivaldybės administracijai kvietime nurodyta tvarka ir terminais. Projektų paraiškų teikimo terminas negali būti trumpesnis kaip 20 (dvidešimt) kalendorinių dienų.

13.     Kvietimą teikti projektų paraiškas (toliau – Kvietimas) rengia Utenos rajono savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyrius (toliau - Švietimo ir sporto skyrius).

14Kvietimas skelbiamas Utenos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

15.   Kvietime nurodoma:

15.1   projektų finansavimo prioritetai ir veiklos, nurodytos Aprašo 5 punkte;

15.2   galimi pareiškėjai;

15.3   finansavimo intensyvumas;

15.4   tinkamos ir netinkamos finansuoti išlaidos;

15.5   projekto viešinimo reikalavimai;

15.6   projektų paraiškų rengimo ir pateikimo tvarka ir terminai;

15.7   vienam pareiškėjui galimų finansuoti projektų kiekis;

15.8        darbuotojo, atsakingo už informacijos teikimą, kontaktiniai duomenys ir informacijos teikimo tvarka;

15.9        privalomi pateikti dokumentai ir kita reikalinga informacija.

16.     Informacija apie Kvietimą, nurodant reikalavimus projektams, pareiškėjams, projektų paraiškų teikimo tvarką, viešai skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje www.utena.lt

17. Projekto paraiška teikiama lietuvių kalba vienu iš šių būdų:

17.1   per Administracinių ir viešųjų elektroninių paslaugų portalą „Elektroniniai valdžios vartai” (www.epaslaugos.lt);

17.2   Savivaldybės administracijos nurodytu elektroniniu paštu. Elektroniniu laišku siunčiama Paraiška su privalomais priedais turi būti talpinama į vieną failą (PDF formatu).

18.     Projekto paraiška turi būti pateikta Savivaldybės administracijai iki Kvietimo skelbime nurodytos galutinės paraiškų pateikimo dienos. Po nustatyto termino pateiktos projektų paraiškos nevertinamos. Savivaldybės administracija apie pavėluotai pateiktą ir nevertintiną projekto paraišką paraiškos teikėją el. paštu informuoja per 5 (penkias) darbo dienas nuo projekto paraiškos pateikimo dienos.

19.     Projekto paraiškoje ir jos prieduose nurodyta informacija po projekto paraiškos pateikimo netaisomos, išskyrus aritmetinį klaidų taisymą.

20.     Savivaldybės administracija turi teisę viešinti projektų paraiškų, kurioms įgyvendinti skirtos lėšos, sąrašą, kuriame nurodomas kiekvieno finansuojamo projekto pareiškėjas, pavadinimas, skirta lėšų suma ir projekto turinio santrauka.

 

IV SKYRIUS

TINKAMOS IR NETINKAMOS FINANSUOTI PROJEKTO IŠLAIDOS

 

21Projekto išlaidos turi būti skirtos projekto paraiškoje numatytiems projektams organizuoti ir vykdyti, Savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamos tik tinkamos finansuoti projekto vykdymo išlaidos.

22Tinkamos finansuoti projekto vykdymo išlaidos:

22.1     projektų vykdytojų administravimo išlaidos turi sudaryti ne daugiau kaip 20 procentų prašomų projekto lėšų;

22.2     sporto bazių, patalpų nuomos ir eksploatacijos išlaidos (šildymo, elektros energijos, vandentiekio ir kanalizacijos ir kt.);

22.3     daiktiniai prizai, kurių vertė ne didesnė kaip 50 eurų vienam apdovanojamam asmeniui, t. y. padėkos raštai, medaliai, taurės (daiktinių prizų vertė sumuojama vienam apdovanojamam asmeniui);

22.4     starto, dalyvių, komandiruočių, akreditacijos ir licencijų išlaidos;

22.5     pareiškėjo transporto išlaidos (degalai, patikra, transporto priemonių nuoma, transporto bilietai, išskyrus taksi);

22.6     sporto užsiėmimų, pratybų ar renginių metu tiesiogiai naudojamo sporto inventoriaus ir įrangos įsigijimo išlaidos (iki 500 Eur), kai sporto inventorius ir įranga yra aiškiai susiję su suplanuotomis veiklomis bei skirti joms įgyvendinti ir naudojama projekto metu ir projekto dalyvių;

22.7     kelionės ir nakvynės išlaidos; maitinimo išlaidos: maitinimo paslaugos (treneriams, teisėjams, projekto dalyviams, savanoriams ir projektą vykdančiam personalui), maistpinigiai (viešųjų renginių dalyviams), maitinimosi išlaidų kompensavimas (savanoriams). Kompensuojamos renginio dalyvio maitinimo išlaidų sumos, apmokamos iš Savivaldybės lėšų, negali viršyti Viešųjų renginių ir aukšto meistriškumo sporto treniruočių stovyklų dalyviams skiriamų neapmokestinamųjų piniginių kompensacijų dydžių ir mokėjimo tvarkos taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 2 d. nutarimu Nr. 1515 „Dėl Viešųjų renginių ir aukšto meistriškumo sporto treniruočių stovyklų dalyviams skiriamų neapmokestinamųjų piniginių kompensacijų dydžių ir mokėjimo tvarkos taisyklių patvirtinimo“, nustatytų sumų;

22.8     renginio įrangos nuoma (scena, pakyla, tvorelės ir kt.);

22.9     skelbimų, lankstinukų, renginio programų, skrajučių gaminimas, kanceliarinės prekės;

22.10   faktiškai patirtos išlaidos nuo to ketvirčio, kada yra pasirašoma biudžeto lėšų naudojimo sutartis.

23. Netinkamos finansuoti projekto vykdymo išlaidos:

23.1    projekto Paraiškos rengimo išlaidos;

23.2    nekilnojamojo turto ir transporto priemonių įsigijimo išlaidos;

23.3     išlaidos, nepagrįstos patvirtinančiais arba išlaidų apmokėjimą įrodančiais dokumentais;

23.4    pareiškėjo ne einamųjų metų įsiskolinimams padengti skirtos išlaidos;

23.5    patalpų, nuosavybės teise priklausančių Pareiškėjui, nuomos projekto veiklai išlaidos;

23.6    asmenims sumokėti už paslaugas, kai pats asmuo yra tos paslaugos gavėjas ir teikėjas;

23.7    su projekto veikla nesusijusios išlaidos;

23.8    projektų vykdytojų administravimo išlaidos ne projekto vykdymo laikotarpiu;

23.9     premijos, baudos, delspinigiai, finansinės nuobaudos, bylinėjimosi išlaidos, paskolų palūkanos ir skolų padengimo išlaidos;

23.10   dengiamos iš kitų nacionalinių, Europos Sąjungos ar kitų paramos lėšų ir dubliuojančios projekto išlaidas;

23.11   lizingas, išperkamoji nuoma;

23.12   pastatų statyba, rekonstrukcija, kapitalinis ir (ar) einamasis remontas, pastatų techninė priežiūra;

23.13   projekto pagrindinės veiklos, kurios vyksta ne Utenos rajono savivaldybės teritorijoje;

23.14   narystės asociacijose mokesčiai;

23.15   kitų šalių piliečių atvykimas į Lietuvą ir išvykimas iš Lietuvos, kelionės draudimo išlaidos.

24.     Iki 10 procentų lėšų sumos, skirtos projektui įgyvendinti, gali būti panaudota pagrįstoms, nenumatytoms, tinkamoms finansuoti projekto įgyvendinimo išlaidoms, kurios nebuvo tiksliai žinomos Sutarties sudarymo metu, padengti.

 

V SKYRIUS

PROJEKTŲ PARAIŠKŲ VERTINIMAS

 

25. Savivaldybės administracijai pateiktų projektų paraiškų vertinimą sudaro 2 etapai:

25.1    administracinės atitikties vertinimas;

25.2    projekto tinkamumo finansuoti vertinimas.

26.     Projekto paraiškos administracinės atitikties įvertinimą per 5 (penkias) darbo dienas nuo galutinės projektų paraiškų teikimo dienos atlieka Savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyriaus atsakingas darbuotojas, užpildydamas administracinės atitikties vertinimo lentelę (2 priedas), kuris įvertina, ar:

26.1    pareiškėjas turi teisę pagal Aprašą teikti projekto paraišką;

26.2    projekto paraiška pateikta nepraleidus nustatyto termino;

26.3    projekto paraiška užpildyta elektroniniu būdu;

26.4        projekto paraiška pateikta A4 formato lapuose, patvirtinta projekto vykdytojo antspaudu (jei turi) ir pasirašyta projekto vadovo;

26.5        projekto paraiška ir kartu su ja pateikti dokumentai surašyti lietuvių kalba. Visi prie projekto pridėti dokumentai ne valstybine kalba išversti į lietuvių kalbą, vertimai patvirtinti vertėjo ir (arba) pareiškėjo vadovo ar jo įgalioto asmens;

26.6        projekto paraiška dėl projekto finansavimo yra visiškai užpildyta, atitinka projekto paraiškos dėl projekto finansavimo formą;

26.7        su projekto paraiška pateikti visi privalomi pateikti dokumentai;

26.8        pareiškėjas yra atsiskaitęs už ankstesniais metais iš Savivaldybės biudžeto gautų lėšų panaudojimą.

27.     Jeigu su projekto paraiška pateikti ne visi Kvietimo skelbime nurodyti privalomi pateikti dokumentai arba projekto paraiška pateikta nesilaikant Apraše 12, 16 ir 17 punktuose nustatytų administracinių reikalavimų, Savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyriaus atsakingas specialistas projekto paraiškoje nurodytu elektroninio pašto adresu apie tai vieną kartą informuoja pareiškėją, nustatydamas ne ilgesnį nei 3 (trijų) darbo dienų terminą šiam trūkumui pašalinti.

28.     Nustačius, kad projekto paraiška atitinka visus administracinės atitikties vertinimo reikalavimus, ji teikiama Ekspertų komisijai vertinti.

29.     Vertinimas atliekamas per 10 (dešimt) darbo dienų nuo administracinės atitikties  vertinimo paskutinės dienos.

30.     Ekspertų komisijos darbo tvarką reglamentuoja Ekspertų komisijos darbo reglamentas (4 priedas).

31.     Ekspertų komisiją sudaro ne mažiau kaip 5 (penki) nariai: komisijos pirmininkas, komisijos pirmininko pavaduotojas, komisijos nariai. Ekspertų komisija sudaroma Utenos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu Utenos rajono savivaldybės tarybos įgaliojimų laikotarpiui. Sekretorius, kuris nėra komisijos narys, skiriamas Utenos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

32.     Projektas vertinamas užpildant Utenos rajono savivaldybės sportinės veiklos projektų finansavimo paraiškos vertinimo lentelę (3 priedas). Maksimalus balų skaičius, kurį projektui gali skirti vienas komisijos narys – 100. Komisijos narių projektų vertinimo rezultatai apibendrinami ir apskaičiuojami skirtų balų vidurkiai. Atsiradus interesų konfliktui ir nusišalinus komisijos nariui, balai skaičiuojami tik susumavus likusių narių balų vidurkį. Komisija, vadovaudamasi Aprašo 5 ir 8 punktais, atsižvelgdama į pateiktų paraiškų skaičių, sudaro rekomenduojamų finansuoti/nefinansuoti sporto projektų sąrašą.

33.     Finansuojami projektai, kurių kokybinio vertinimo vidurkis – daugiau arba lygus 55 balų, surinkę mažiau kaip 55 – nefinansuojami.  

34.     Pareiškėjai neturi teisės dalyvauti nagrinėjant Paraiškas.

35.     Finansavimą Ekspertų komisijos įvertintiems projektams skiria Savivaldybės administracijos direktorius, išleisdamas įsakymą, patvirtinus einamųjų metų Savivaldybės biudžetą. Esant papildomų lėšų, atranka gali būti skelbiama antrą kartą, bet ne anksčiau kaip po3 mėnesių po paskutinio paskirstymo.

36.     Visų gautų, finansuotų/nefinansuotų Paraiškų detalus sąrašas skelbiamas Savivaldybės interneto svetainėje www.utena.lt skiltyje „Projektai“.

 

VI SKYRIUS

PROJEKTŲ FINANSAVIMAS, ATSISKAITYMAS

 

37.     Gavus Ekspertų komisijos pirmininko pateiktą siūlymą dėl projektų finansavimo/nefinansavimo, Savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyrius rengia Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymą dėl projektų finansavimo/nefinansavimo.

38.          Savivaldybės administracija per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo dėl finansuojamų/nefinansuojamų projektų priėmimo dienos apie tai informuoja visus pareiškėjus. Ne vėliau nei per 20 (dvidešimt) darbo dienų nuo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo priėmimo su pareiškėjais, kurių projektai finansuojami, sudaroma Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartis (toliau - Sutartis). Jeigu pareiškėjas nepasirašo Sutarties ar raštu neinformuoja Savivaldybės administracijos, kad dėl pateisinamų priežasčių negali pasirašyti Sutarties ir neprašo pratęsti termino sudaryti Sutartį, laikoma, kad jis atsisako skirto finansavimo.Pareiškėjo projekto paraiška nevertinama, jeigu yra bent viena iš šių aplinkybių:

38.1    juridinio asmens veikla sustabdyta ar apribota įstatymų nustatytais pagrindais;

38.2    juridiniam ar fiziniam asmeniui taikomas turto areštas;

38.3     juridinis asmuo likviduojamas arba pradėtos juridinio ar fizinio asmens bankroto procedūros;

38.4     juridinis asmuo ar fizinis asmuo, ankstesniais metais naudodamas Savivaldybės biudžeto lėšas projektui vykdyti, buvo neįvykdęs Sutarties ar netinkamai ją įvykdęs ir tai buvo esminis (kaip nurodyta sutartyje) sutarties pažeidimas, ir nuo pažeidimo pašalinimo ar panaikinimo nepraėjo 2 (dveji) metai;

38.5     iš juridinio ar fizinio asmens Savivaldybės administracijai buvo priteistos neteisėtai (ne pagal paskirtį) panaudotos projektui vykdyti gautos Savivaldybės biudžeto lėšos ir nepraėjo 2 (dveji) metai nuo teismo sprendimo įsiteisėjimo dienos;

38.6     juridinis asmuo ar fizinis asmuo per paskutinius kalendorinius metus yra padaręs neteisėtų veiksmų, kurie galėjo paveikti rungtynių eigą ar baigtį, ir už tai buvo baustas sporto šakos nacionalinės federacijos ar sporto varžybas organizuojančios organizacijos;

38.7     juridinis ar fizinis asmuo nėra įvykdęs įsipareigojimų, susijusių su mokesčių mokėjimu (išskyrus atvejus, kai mokesčių administratoriaus sprendimu mokestinės nepriemokos mokėjimas yra atidėtas ir (arba) išdėstytas per tam tikrą laikotarpį);

38.8     pareiškėjas nėra atsiskaitęs už ankstesniais metais iš Savivaldybės biudžeto gautų lėšų panaudojimą.

39.     Jeigu skirtumas tarp Savivaldybės biudžeto lėšų sąmatoje patvirtintų išlaidų ir planuojamų panaudoti lėšų viršija 10 proc., norėdamas patikslinti Išlaidų sąmatą, Lėšų gavėjas turi Lėšų davėjui raštu pateikti pagrįstą prašymą tikslinti Išlaidų sąmatą. Išlaidų sąmata gali būti tikslinama tarp būsimų ketvirčių ir išlaidų sąmatos ekonominės klasifikacijos straipsnių. Prašymas tikslinti Išlaidų sąmatą gali būti teikiamas tik dėl nepatirtų išlaidų. Prašymas tikslinti išlaidų sąmatą teikiamas atsakingam už sutarties sudarymą asmeniui vieną kartą per ketvirtį, bet ne vėliau kaip likus 10 (dešimčiai) darbo dienų iki kito ketvirčio pradžios. Vėliau pateikti prašymai nenagrinėjami.

40.     Projekto vykdytojas, gavęs finansavimą, turi:

40.1        vykdyti išlaidų apskaitą, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos finansinės apskaitos įstatymo nustatyta tvarka;

40.2        naudodamas Savivaldybės biudžeto lėšas visoms išlaidoms apmokėti, atsiskaitymus privalo vykdyti ne grynaisiais pinigais.

41.     Projekto vykdytojas privalo užtikrinti, kad projektui įgyvendinti skirtos lėšos būtų panaudotos pagal Sutartyje nurodytus veiklos, kuriai finansuoti skiriamos lėšos, vertinimo kriterijus, t.y. ar yra pasiekti paraiškoje nurodyti projekto tikslai, uždaviniai ir rezultatai, o skirtos lėšos panaudotos tinkamoms projekto išlaidoms apmokėti.

42.     Projekto vykdytojas, įgyvendinęs projektą, per 10 (dešimt) darbo dienų nuo projekto įgyvendinimo pabaigos Savivaldybės administracijai privalo pateikti:

42.1    apskaitos dokumentų, pagrindžiančių lėšų naudojimą ataskaitą;

42.2    veiklos vykdymo ir vertinimo kriterijų įvykdymo ataskaitą;

42.3     už kiekvieną ketvirtį (kurį skirtas finansavimas) ne vėliau kaip iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 dienos biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą.

43.     Savivaldybės administracija kontroliuoja finansuojamų projektų įgyvendinimą ir lėšų panaudojimą pagal paskirtį. Skirtos lėšos laikomos panaudotomis pagal sutartyje ir jos prieduose nurodytą paskirtį, jeigu:

43.1   yra pasiekti paraiškoje ir sutartyje nurodyti projekto rezultatai;

43.2   skirtos lėšos panaudotos tinkamoms projekto išlaidoms apmokėti.

44. Projekto išlaidų tinkamumas nustatomas vertinant, ar jos:

44.1     yra faktiškai patirtos ir apmokėtos projekto vykdymo laikotarpiu, numatytu sutartyje, nepažeidžiant Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimų, įtrauktos į projekto vykdytojo apskaitą ir gali būti nustatomos, patikrinamos ir patvirtinamos atitinkamais apskaitos dokumentais, turinčiais visus Lietuvos Respblikos finansinės apskaitos įstatyme ir kituose teisės aktuose nustatytus apskaitos dokumentų rekvizitus, o išlaidas pateisančiuose ir apmokėjimą įrodančiuose dokumentuose nurodytas turinys leidžia identifikuoti išlaidų ir projekto sąsajas;

44.2     yra realios, atitinkančios rinkos kainas;

44.3     yra patirtos laikantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (toliau VPĮ) nuostatų, jeigu projekto vykdytojas, vadovaujantis VPĮ nuostatomis, yra perkaničoji organizacija.

45.       Jeigu programos projekto vykdytojas nėra perkančioji organizacija, o išlaidos yra patirtos, siekiant užtikrinti konkurenciją, ir atitinka šiuos kriterijus:

45.1     jei pirkimo sutarties vertė viršija 3000 Eur (be PVM) neperkančioji organizacija kvietimą dalyvauti pirkime pateikia trims arba daugiau tiekėjų ir pasirenka ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą;

45.2     neperkančioji organizacija turi teisę kreiptis į vieną tiekėją ir sudaryti su juo pirkimo sutartį, kai yra bent viena iš sąlygų:

45.2.1  pirkimo sutarties vertė neviršija 3000 Eur (be PVM);

45.2.2     paskelbus kvietimą dalyvauti pirkime, nebuvo gauta nė vieno neperkančiosios organizacijos nustatytus reikalavimus atitinkančio tiekėjo pasiūlymo, o pirminės pirkimo sąlygos iš esmės nekeičiamos;

45.2.3     prekes, paslaugas ar darbus dėl meninių ar techninių priežasčių gali tiekti, teikti ar atlikti tik konkretus tiekėjas arba tiekėjas, turintis išimtines teises gaminti (tiekti) šias prekes ar teikti paslaugas;

45.2.4     aukšto meistriškumo sporto treniruočių stovyklų, vykstančių kitoje valstybėje narėje ar trečiojoje šalyje, paslaugos ir kitos paslaugos sportininkams, kurie atstovauja Lietuvos Respublikai aukšto meistriškumo sporto varžybose, kai paslaugų teikėją parenka renginio organizatorius;

45.2.5     kai dėl įvykių, kurių neperkančioji organizacija negalėjo iš anksto numatyti, būtina ypač skubiai įsigyti prekių ar paslaugų. Aplinkybės, kuriomis grindžiama ypatinga skuba, negali priklausyti nuo neperkančiosios organizacijos.

46Skiriant finansavimą komandiruočių išlaidoms, viešųjų renginių dalyvių neapmokestinamoms piniginėms kompensacijoms bei savanoriškos veiklos išlaidų kompensacijoms, lėšų dydis nustatomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos savanoriškos veiklos įstatymu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. balandžio 29 d. nutarimu Nr. 526 „Dėl dienpinigių ir kitų komandiruočių išlaidų apmokėjimo“ ir Viešųjų renginių ir aukšto meistriškumo sporto treniruočių stovyklų dalyviams skiriamų neapmokestinamųjų piniginių kompensacijų dydžių ir mokėjimo tvarkos taisyklėmis.

47.     Projekto vykdytojai, neįvykdę Aprašo 40 punkte numatytų reikalavimų (netinkamas finansinės apskaitos vykdymas), per 20 (dvidešimt) darbo dienų po Savivaldybės administracijos raštiško pranešimo apie įsipareigojimų nevykdymą, privalo grąžinti visas iki tol jiems išmokėtas lėšas į Savivaldybės biudžeto sąskaitą.

48. Laiku negrąžinus lėšų, lėšos išieškomos Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

49Projekto lėšų naudojimo finansinė ir veiklos kontrolė atliekama Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

50.     Projekto vykdytojas, pasirašęs Sutartį su Savivaldybės administracijos direktoriumi, atsako už projekto įgyvendinimą ir tikslinį bei teisėtą lėšų panaudojimą.

51.     Projekto vykdytojai varžybose ar renginiuose viešina, kad projektą remia Utenos rajono savivaldybė, o įvykdę projektą, veiklos ataskaitoje pateikia su viešinimu susijusią informaciją.

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

52.     Savivaldybės administracija neprisiima atsakomybės, jei dėl projekto paraiškoje nurodytų klaidingų ryšiams palaikyti duomenų (adreso, telefono, elektroninio pašto adreso ir kt.) paraiškos teikėjo nepasiekia laiškai arba negalima susisiekti su jo atstovais.

53. Aprašas keičiamas, pripažįstamas netekusiu galios Savivaldybės tarybos sprendimu.

54. Projektų paraiškos ir ataskaitos saugomos trejus metus teisės aktų nustatyta tvarka.

55Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymas dėl projekto finansavimo/nefinansavimo gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

______________________________

 

Utenos rajono savivaldybės sportinės

veiklos projektų finansavimo tvarkos aprašo

1 priedas

 

(Paraiškos gavimo Utenos rajono savivaldybės administracijoje data ir registracijos Nr.)

 

 

UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS sportinės veiklos projekto finansavimo

PARAIŠKA

 

PROJEKTO PAVADINIMAS

(Trumpas projekto pavadinimas, nusakantis paties projekto idėją)

 

 

I. PAREIŠKĖJO DUOMENYS

 

1. Informacija apie teikėją:

1.1.  Informacija apie projekto vadovą

Vardas, pavardė

 

Adresas

 

Telefonas

 

Kita informacija

 

 

1.2.Projekto vykdytojas (fizinis ar juridinis asmuo, per kuriuos bus vykdomas finansavimas, atsiskaitymas ir veiklos kontrolė) ir jo rekvizitai

Pavadinimas

 

Adresas

 

Telefonas

 

El. paštas

 

Įmonės kodas 

 

Atsiskaitomoji sąskaita

 

Bankas

 

Banko kodas

 

 

Projekto vadovo parašas _________________________A.V.

 

Data_________

 

 

 

II. PROJEKTO APRAŠYMAS

 

 

Projekto finansavimo prioritetai

Pažymėkite (X)

I prioritetas

Prioritetinių sporto šakų (krepšinis, futbolas, rankinis, plaukimas, lengvoji atletika, dviračių sportas, motokrosas) sporto klubai, sporto komandos, aukšto

meistriškumo sportininkai reprezentuojantys Utenos rajoną 

 

II prioritetas

Sporto šakos, kurių veikla orientuota į masinį sportą, sporto renginių įvairovę, neįgaliųjų sportą ir sveikatingumą, sportinių bendruomenių kūrimąsi, sporto akademijų veiklą, sporto stovyklų organizavimą ir dalyvavimą jose, tradiciniai sporto renginiai (renginiai, kurie vyksta ne mažiau kaip trejus metus Utenos rajone), sporto renginiai reprezentuojantys Utenos rajoną.

 

 

1. Projekto įgyvendinimo laikotarpis

(Nurodoma data (metų ir mėnesių tikslumu), kada planuojama pradėti vykdyti ir kada planuojama baigti projektą)

 

 

2. Projekto tikslas

(Nurodomas tikslas (-ai) formuluojamas (-i) glaustai, aiškiai apibrėžiant pagrindinę projekto idėją, t. y. ko bus siekiama įgyvendinant projektą. Rekomenduojama formuluojant tikslą vartoti sąvokas: „prisidėti prie (....), siekti“ ir pan. Teikiamas projektas gali turėti 1-2 tikslus)

 

 

3. Projekto uždaviniai

(Uždaviniai turėtų būti nustatomi taip, kad būtų galima surinkti ir pateikti duomenis, patvirtinančius projekto metu padarytą pažangą; uždavinys turi atsakyti į klausimą, ką reikia padaryti, kad tikslas būtų pasiektas; vienam tikslui pasiekti negali būti numatomi daugiau kaip trys uždaviniai)

 

 

4. Trumpas projekto esmės aprašymas

(Pirmoje dalyje aprašoma: kokią problemą sprendžia šis projektas ir pagrindžiama, kodėl šis projektas ir jį vykdant numatytos veiklos yra efektyvi priemonė minėtai problemai spręsti.

Antroje dalyje glaustai aprašoma projekto idėja, projekto veiklų vieta, kas dalyvaus projekte, kas vykdys projektą, kokios trukmės, kokio pobūdžio projektas (ilgalaikis ar trumpalaikis, skirtas plačiajai visuomenei ar uždaras), pažymimas projekto pagrindinis rezultatas)

 

 

5. Tikslinė projekto grupė ir projekto dalyviai

(Įrašyti pagrindinius sporto projekto naudos gavėjus, asmenų skaičių, kaip bus užtikrinama tikslinės grupės narių atranka ir dalyvavimas projekte)

 

 

6. Laukiami rezultatai ir nauda įgyvendinus projektą

(Pagal išvardytus tikslus ir uždavinius numatoma: kokie rezultatai turi būti pasiekti projekto eigoje ir pasibaigus projektui; koks yra ilgalaikis projekto poveikis projekto dalyviams, projekto vadovams, aplinkai; kokia galima šio projekto ilgalaikė nauda)

 

 

7. Projekto tęstinumas

(Nurodyti, ar šis projektas yra ankstesnių pareiškėjo vykdytų projektų pasekmė ar tęstinumas; koks numatomas tolimesnis projekto tęstinumas; koks galimas šio projekto plėtojimas ir vystymas)

 

 

8. Turima Infrastruktūra ir kiti ištekliai projektui įgyvendinti

(Nurodoma patalpos, įranga, personalas, patirtis ir kt.)

 

 

9. Projekto viešinimas ir pristatymas visuomenei

(Trumpai aprašykite, kaip ir kokiais būdais projektas bus pristatomas bendruomenei, visuomenei)

 

 

10. Projekto veiklos ir jų aprašymas

 

Veiklos pavadinimas

Trumpas veiklos aprašymas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11. Projekto partneriai

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

12. Sportiniai rezultatai

Eil.

Nr.

Varžybų pavadinimas

Vykdymo vieta, data

Dalyviai

(sportininkų vardai ir pavardės) / komanda (dalyvių skaičius)

Rungtis, pasiekti laimėjimai

Interneto svetainės, kurioje paskelbti varžybų protokolai, adresas

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Praėjusiųjų 3 metų sportiniai rezultatai, pasiekti rekordai ar rinktinių nariai)

 

 

 

 

III. DETALIOJI LĖŠŲ POREIKIO SĄMATA IR PAGRINDIMAS

 

 

Eil. Nr.

Veikla

Darbo užmokestis (išlaidos susijusios su darbo santykiais)

Socialinio draudimo įmokos

Komandiruočių išlaidos

Prekių įsigijimo išlaidos

Paslaugų įsigijimo išlaidos

Kitos projekto išlaidos

Bendra projekto vertė

Iš Utenos r. savivaldybės prašoma suma

Kiti finansavimo šaltiniai

Pagrindimas

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Projekto vykdymo išlaidos

1.1.

 

 

1.2.

 

 

1.3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IŠ VISO IŠLAIDŲ

 

 

 

 

13. Papildomas finansavimas (Trumpai aprašyti, iš kur ir kiek bus surinktas/gautas papildomas finansavimas šio projekto veikloms įgyvendinti)

Fondų lėšos

 

Federacijų lėšos

 

Rėmėjų lėšos

 

Nuosavos lėšos

 

Kitos lėšos (įvardinti)

 

IV. PAPILDOMA INFORMACIJA

 

Prie paraiškos pridedama:

 

·     Juridinio asmens registravimo pažymėjimo kopija arba Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išplėstinio išrašo kopija.

·     Bendradarbiavimo sutarčių (jei tokios yra) ar kitų dokumentų, patvirtinančių bendradarbiavimą, kopijos, jei projektas vykdomas su partneriais.

·     Paraiškos teikėjo sporto pasiekimai.

·     Projekto vadovo ir vykdytojų gyvenimo aprašymus (CV).

·     Kita informacija, pagrindžianti finansavimo reikalingumą ar papildanti projekto aprašymą.

 

Tvirtinu, kad paraiškoje pateikta informacija yra tiksli ir teisinga.

Tvirtinu, kad paraiškoje pateikta informacija yra tiksli ir teisinga. Įsipareigoju, gavęs dalinį finansavimą, informuoti Utenos rajono savivaldybės administraciją, kaip vykdomas projektas, laikydamasis nustatytų terminų ir laiku pateikti įvykdymo ataskaitas.

 

____________________                    __________________              __________________________

(Pareigos)                                       (Parašas)                                               (Vardas ir pavardė)

A. V.*    

 

 

* Jei lėšų gavėjas antspaudą privalo turėti

 

Utenos rajono savivaldybės sportinės

veiklos projektų finansavimo tvarkos aprašo

2 priedas

 

UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS SPORTO VEIKLOS PROJEKTŲ,

FINANSUOJAMŲ SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO LĖŠOMIS, 

ADMINISTRACINĖS ATITIKTIES VERTINIMAS

 

_______________________________________________

Pareiškėjo pavadinimas

_________________________________________________________

Projekto pavadinimas

 

Data

 

Nr.

Vertinimo kriterijus

Vertinimas

(taip/ne/iš dalies)

1.  

Paraišką pateikė pareiškėjas, kuris pagal Aprašą turi teisę teikti paraišką

 

2.  

Paraiška pateikta iki Atrankos skelbime nurodytos paskutinės projektų pateikimo dienos ir valandos

 

3.  

Paraiška pateikta A4 formato lapuose, užpildyta elektroniniu būdu, patvirtinta projekto vykdytojo antspaudu (jei turi) ir pasirašyta projekto vadovo

 

4.  

Paraiška ir kartu su ja pateikti dokumentai surašyti lietuvių kalba. Visi prie projekto pridėti dokumentai ne valstybine kalba išversti į lietuvių kalbą, vertimai patvirtinti vertėjo ir (arba) pareiškėjo vadovo ar jo įgalioto asmens

 

5.  

Paraiška dėl projekto finansavimo yra visiškai užpildyta, atitinka paraiškos dėl projekto finansavimo formą

 

6.  

Su paraiška pateikti visi privalomi pateikti dokumentai

 

7.  

Pareiškėjas yra laiku atsiskaitęs už ankstesniais metais iš savivaldybės biudžeto gautų lėšų panaudojimą.

 

8.  

Pareiškėjas nėra likviduojamas (pagal viešus Juridinių asmenų registro duomenis).

 

 

 

Vertinimas: Projekto paraiška atitinka/neatitinka administracinės atitikties reikalavimams.  

(nereikalingą žodį išbraukti)

Teikti/neteikti paraišką Ekspertų komisijai vertinti.

(nereikalingą žodį išbraukti)

 

Vertino:                                                        

parašas                                   vardas, pavardė

 

__________________________________

 

Utenos rajono savivaldybės sportinės

veiklos projektų finansavimo tvarkos aprašo

3 priedas

 

 

UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS sportinės veiklos projektų finansavimo PARAIŠKOS VERTINIMO LENTELĖ

 

Projekto teikėjas:___________________________________________

Projekto pavadinimas:_______________________________________

 

Eil Nr.

Vertinimo kriterijai

Suminis balų skaičius

Maksimalus balų skaičius

Skirtų balų skaičius

1.

Sporto projektas atitinkantis finansavimo prioritetus (iki 15 balų) (Aprašo 5 punktas)

 

5.1. Finansavimo prioritetai

Prioritetinių sporto šakų (krepšinis, futbolas, rankinis, plaukimas, lengvoji atletika, dviračių sportas, motokrosas) sporto klubai, sporto komandos

·    Komandinė sporto šaka

·    Individuali sporto šaka

 

12

 

 

3

2

 

15

 

 

 

 

 

 

5.2. Finansavimo prioritetai Sporto šakos,

kurių veikla orientuota:

·  į masinį sportą

·  sporto akademijų veiklą

·  sporto stovyklų organizavimą ir dalyvavimą jose

·  neįgaliųjų sportą ir sveikatingumą, sportinių bendruomenių kūrimąsi

·  sporto renginių įvairovę

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

Sporto renginiai, reprezentuojantys Utenos rajoną per:

·    sporto komandas,

·    nevyriausybines sporto organizacijas ir asociacijas

 

Tradiciniai sporto renginiai (papildomi balai): kurie vyksta ne mažiau kaip trejus metus Utenos rajone

 

2

 

2.

Pareiškėjo turima Infrastruktūra ir Sportiniai rezultatai (iki 11 balų) (Aprašo 8.2 ir 8.3 papunkčiai)

 

·     Infrastruktūra (sporto bazės,treniruočių aikštės ir kt. objektai, kurie tinkami ir pritaikyti skirtingoms sporto šakoms ir negalią turinčių asmenų sportui)

 

0-11

 

11

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·    Sportiniai rezultatai: (taikoma projektams, teikiamiems pagal Aprašo 5.1 papunktyje numatytą prioritetą)

·    Olimpinių žaidynių dalyviai

·    Rinktinių nariai

·    Oficialių čempionatų nugalėtojai, prizininkai

·      Aukšto meistriškumo sportininkai, profesionalūs atletai, treneriai reprezentuojantys Utenos rajoną

 

 

5

3

2

 

1

3.

Projekto tikslai (iki 8 balų)

 

·    aiškiai įvardyti, aktualūs ir turi poveikį

·    iš dalies įvardyti, aktualūs ir turi poveikį

·    aktualumas ir naudingumas abejotinas

·    neaktualūs

8

4-6

2-4

0-2

 

 

8

 

 

 

4.

Projekto veiklos planas (iki 10 balų) (nuoseklus ir gerai parengtas projekto veiklos planas)

 

· nuoseklus ir išsamus

· trūksta nuoseklumo ir detalumo

· nedetalus ir nenuoseklus

10

5-7

0-3

 

10

 

 

 

5.

Reikalingų lėšų pagrindimas (iki 10 balų)

 

·   pagrįstos ir realiai suplanuotos

·   iš dalies pagrįstos

·   nepagrįstos

 

10

4-6

0

 

10

 

 

 

6.

Kiti finansavimo šaltiniai (iki 16 balų)

 

·    50 procentų arba daugiau projektui įgyvendinti prašomų lėšų

·    nuo 30 iki 50 procentų projektui įgyvendinti prašomų lėšų

·   nuo 10 iki 30 procentų projektui įgyvendinti prašomų lėšų

·    nenurodyti kiti finansavimo šaltiniai

16

 

10-16

 

 

3-10

0

 

 

16

 

 

 

 

7.

Laukiamas projekto įgyvendinimo rezultatas (iki 7 balų) (ilgalaikis ir žymus tiesioginis poveikis bendruomenei, išliekamoji vertė)

 

·    ilgalaikis ir žymus

·    trumpalaikis

·    jokio poveikio bendruomenei

7

3

1

 

7

 

 

8.

Pareiškėjas reprezentuoja ir garsina Utenos rajoną: (17 balų)

 

·   tarptautiniu lygiu

papildomi balai:

·   olimpiada

·   čempionatai

·   turnyrai

3

 

3

2

1

9

 

 

 

 

 

 

 

·    respublikiniu lygiu

papildomi balai:

·    čempionatai

·    turnyrai

2

 

2

1

5

·    rajoniniu lygiu

papildomi balai:

·    čempionatai

·    turnyrai

1

 

1

1

3

 

9.

Projekto viešinimas (iki 6 balų)

 

·    informacija socialiniuose tinkluose, internetiniai portalai.

 

·   pasirinktos įvairios informacijos sklaidos priemonės atsižvelgiant į asmenų grupes, kurioms skirtas renginys, sportininkų pasiruošimo viešinimas (masinės respublikinės informavimo priemonės, t. y. radijas, televizija, žiniasklaida)

 

·   viešinama informacija apie renginį (renginio programos aprašymas, nuotraukos, lankstinukai ataskaitos ir kita aktuali informacija).

 

 

3

 

 

2

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

Bendra balų suma

100

 

 

 

Ekspertų komisijos nario pastabos:...................................................................................................

.............................................................................................................................................................

.............................................................................................................................................................

.............................................................................................................................................................

.............................................................................................................................................................

 

 

Ekspertų komisijos narys        _______________      _____________________      ______________

(parašas)                                         (vardas, pavardė)                (data)

 

 

 

Utenos rajono savivaldybės sportinės veiklos projektų finansavimo tvarkos aprašo

4 priedas

 

 

UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS SPORTO VEIKLOS

PROJEKTŲ VERTINIMO EKSPERTŲ KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS

 

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.    Utenos rajono savivaldybės sporto veiklos projektų vertinimo ekspertų komisijos  reglamentas (toliau – Reglamentas) nustato Utenos rajono savivaldybės sporto veiklos projektų vertinimo ekspertų komisijos (toliau – Komisija) sudarymo bei darbo tvarką.

2.    Komisiją sudaro ne mažiau kaip 5 nariai (sporto organizacijų atstovai, bendruomenių atstovai, Savivaldybės administracijos atstovai). Komisijos narius, pirmininką, pirmininko pavaduotoją bei posėdžių sekretorių skiria įsakymu Utenos rajono savivaldybės administracijos direktorius (toliau – Savivaldybės administracijos direktorius). Komisijos posėdžių sekretorius nėra Komisijos narys.

3.    Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais bei šiuo Reglamentu.

 

II SKYRIUS

KOMISIJOS FUNKCIJOS, TEISĖS IR PAREIGOS

 

4.    Komisija vertina sporto veiklos projektus.

5.    Komisija teikia Savivaldybės administracijos direktoriui rekomendacijas dėl finansuotinų/nefinansuotinų sporto veiklos projektų.

6.    Sporto veiklos projektai vertinami vadovaujantis Utenos rajono savivaldybės sporto veiklos projektų finansavimo tvarkos aprašu.

7.    Komisija turi teisę kviesti į savo posėdžius Utenos rajono savivaldybės administracijos ar kitų institucijų kompetentingus specialistus, galinčius padėti Komisijai vertinti sporto veiklos projektus.

8.   Komisija privalo:

8.1. vykdyti šiame Reglamente nurodytas funkcijas;

8.2. vykdydama funkcijas, laikytis įstatymų ir kitų teisės aktų reikalavimų;

8.3. neatskleisti su atliekamu vertinimu susijusios informacijos, jei jos atskleidimas prieštarauja įstatymams.

 

III SKYRIUS

KOMISIJOS NARIŲ TEISĖS IR PAREIGOS

 

9.    Komisijos narys turi teisę:

9.1.      teikti pasiūlymus Komisijos pirmininkui dėl posėdyje svarstomų ar svarstytinų klausimų;

9.2.    teikti pasiūlymus Komisijos pirmininkui dėl Komisijos posėdžio darbo tvarkos;

9.3.    teikti savo pastabas ir teikti pasiūlymus Komisijos nagrinėjamais klausimais;

9.4.    gauti Komisijos posėdžio darbotvarkę ir kitą posėdžio medžiagą.

10 Komisijos narys privalo:

10.1vykdyti Komisijos pirmininko pavedimus;

10.2dalyvauti Komisijos posėdžiuose;

10.3.    negalėdamas dalyvauti Komisijos posėdyje, apie tai iš anksto informuoti Komisijos pirmininką, nurodydamas nedalyvavimo priežastį;

10.4.    nusišalinti nuo dalyvavimo klausimo svarstyme, jei jis ar jo artimas giminaitis (kaip tai apibrėžta Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse) yra suinteresuoti sprendimo rezultatais arba jo elgesys pažeistų Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo reikalavimus.

 

IV SKYRIUS

KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

11Pagrindinė Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Komisijos posėdžiai yra uždari. Komisijos nariai pradėdami darbą Komisijoje privalo pasirašyti Nešališkumo deklaraciją (1 priedas) ir Konfidencialumo pasižadėjimą (2 priedas).

12. Komisija sprendimus priima posėdyje balsų dauguma atviru vardiniu balsavimu. Komisijos posėdžiai ir priimami sprendimai teisėti, kai posėdyje dalyvauja daugiau kaip pusė visų Komisijos narių. Jeigu balsai pasiskirsto po lygiai, lemia Komisijos pirmininko balsas.

13.   Komisijos darbui vadovauja pirmininkas, jo nesant – pirmininko pavaduotojas.

14.     Komisijos pirmininkas organizuoja Komisijos darbą, nustato Komisijos posėdžių datą ir laiką, pirmininkauja posėdžiams, pasirašo posėdžių protokolus.

15.   Komisijos posėdžio sekretorius:

15.1.    tvarko, sistemina ir teikia Komisijai informaciją apie gautas paraiškas;

15.2.    rengia posėdžio darbotvarkę ir posėdžio protokolą;

15.3.    pateikia svarstomu klausimu būtinus dokumentus;

15.4.    posėdžio metu rašo protokolą;

15.5.    pasirašo Komisijos posėdžio protokolą;

15.6.    organizuoja Komisijos sprendimų vykdymą.

16Komisijos pirmininkas, pirmininko pavaduotojas, nariai ir posėdžio sekretorius privalo pranešti kitiems Komisijos nariams apie esamą interesų konfliktą, nusišalinti nuo dalyvavimo ir jokia forma nedalyvauti svarstant, vertinant ir priimant sprendimą, susijusį su projektu.

17.     Komisija, įvertinusi paraiškų projektus, pateikia protokolo išrašą Savivaldybės administracijos direktoriui dėl  rekomenduojamų sporto projektų finansavimo/nefinansavimo.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

18. Komisijos posėdžių darbo organizavimo procedūrinius klausimus, nenumatytus šiame Reglamente, sprendžia Komisijos pirmininkas.

19. Komisijos nariai, pažeidę šį Reglamentą, atsako Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

20. Komisijos dokumentai saugomi Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

____________________

 

Utenos rajono savivaldybės sporto

veiklos projektų vertinimo ekspertų

komisijos darbo reglamento

1 priedas

 

 

UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS SPORTO VEIKLOS PROJEKTŲ VERTINIMO EKSPERTŲ KOMISIJOS NARIO

NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJA

 

 

 

(vardas ir pavardė)

 

20__ m. _____________________ d.

Utena

 

 

Būdamas (-a) Utenos rajono savivaldybės sporto veiklos projektų vertinimo ekspertų komisijos nariu (-e), pasižadu:

1. vadovautis įstatymų viršenybės, lygiateisiškumo, skaidrumo, atsakomybės už priimtus sprendimus principais ir svarbiausiais etikos principais, nustatytais Lietuvos Respublikos teisės aktais;

2. raštu informuoti Savivaldybės administraciją ir (ar) asmenis, kurie kartu dalyvauja sprendimo rengimo, svarstymo ar priėmimo procedūroje, apie esamą interesų konfliktą ir nusišalinti nuo dalyvavimo tolesnėje procedūroje, jei man dalyvaujant, rengiant, svarstant ar priimant sprendimus:

2.1. šiose procedūrose kaip potencialūs paramos gavėjai dalyvauja asmenys, iš kurių aš ar asmenys, susiję su manimi artimos giminystės ar svainystės ryšiais, gauna bet kurios rūšies pajamų ar kitokio pobūdžio naudos;

2.2. aš ar asmenys, susiję su manimi artimos giminystės ar svainystės ryšiais, turi ar valdo pagal kito asmens įgaliojimą daugiau kaip 10 procentų juridinio asmens įstatinio kapitalo arba akcijų, ar jeigu dėl to kyla interesų konfliktas;

2.3. aš ar asmenys, susiję su manimi artimos giminystės ar svainystės ryšiais, yra projekto vykdytojo steigėjai ar dalininkai, darbuotojai ar valdymo organo nariai;

2.4. aš ar asmenys, susiję su manimi artimos giminystės ar svainystės ryšiais, yra projekto vykdytojo valdymo organų nariai.

Žinau, kad, kilus šališkumo ar interesų konflikto grėsmei, galiu būti nušalintas (-a) nuo dalyvavimo tolesnėje procedūroje.

Man išaiškinta, kad asmenys, susiję su manimi artimos giminystės ar svainystės ryšiais, yra tėvai, įtėviai, broliai, seserys ir jų vaikai, seneliai, sutuoktiniai, įvaikiai, jų sutuoktiniai ir jų vaikai, taip pat sutuoktinių tėvai, broliai, seserys ir jų vaikai.

Esu įspėtas (-a), kad, nesilaikydamas (-a) nešališkumo principo, pažeisiu šią nešališkumo deklaraciją ir man bus taikoma atitinkama Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų numatyta atsakomybė.

 

 

 

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

 

 

Utenos rajono savivaldybės sporto

veiklos projektų vertinimo ekspertų

komisijos darbo reglamento

2 priedas

 

 

 

 

UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS SPORTO VEIKLOS PROJEKTŲ VERTINIMO EKSPERTŲ KOMISIJOS NARIO

KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS

 

 

 

(vardas ir pavardė)

 

20__ m. ____________________ d.

Utena

 

 

Būdamas (-a) Utenos rajono savivaldybės sporto veiklos projektų vertinimo ekspertų komisijos nariu, pasižadu:

1. Savo ar asmenų, susijusių su manimi artimos giminystės ar svainystės ryšiais, privačių interesų naudai nesinaudoti ir neleisti naudotis informacija, kurią įgijau dalyvaudamas (-a) sprendimo rengimo, svarstymo ar priėmimo procedūroje, kitokia tvarka ir mastu nei nustato Lietuvos Respublikos teisės aktai.

2. Užtikrinti pateiktų duomenų konfidencialumą ir naudoti juos tik sprendimo rengimo, svarstymo ar priėmimo procedūroje ir šių duomenų neatskleisti tretiesiems asmenims be šių asmenų sutikimo, išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytais atvejais.

Esu įspėtas kad, pažeidęs šį pasižadėjimą, turėsiu atlyginti Utenos rajono savivaldybės administracijai ir pareiškėjams padarytus nuostolius.

Žinau, kad, kilus šališkumo ar interesų konflikto grėsmei, galiu būti nušalintas (-a) nuo dalyvavimo tolesnėje procedūroje. Man išaiškinta, kad asmenys, susiję su manimi artimos giminystės ar svainystės ryšiais, yra tėvai, įtėviai, broliai, seserys ir jų vaikai, seneliai, sutuoktiniai, vaikai, įvaikiai, jų sutuoktiniai ir jų vaikai, taip pat sutuoktinių tėvai, broliai, seserys ir jų vaikai.

 

 

 

 

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)