NERINGOS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ASMENŲ PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ NAGRINĖJIMO IR ASMENŲ APTARNAVIMO

NERINGOS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOJE

 

2022 m. gegužės 18 d. Nr. V13-262

Neringa

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 11 straipsnio 1 dalimi, Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“:

1. Nustatau asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Neringos savivaldybės administracijoje (toliau – Administracija) tvarką:

1.1. Asmenų prašymai ir skundai nagrinėjami ir asmenys Administracijoje aptarnaujami vadovaujantis Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Taisyklės).

1.2. Asmenų prašymai ir skundai priimami ir asmenys aptarnaujami Administracijos patalpose, esančiose adresu Taikos g. 2, Neringa:

1.2.1. bendrojo pobūdžio klausimais – vieno langelio principu Administracijos priimamajame (toliau – vienas langelis), tel. (8 469) 52 665, el. paštas administracija@neringa.lt;

1.2.2. civilinės metrikacijos, gyvenamosios vietos deklaravimo klausimais – vieno langelio principu Civilinės metrikacijos skyriuje, tel. (8 469) 52 368, el. paštas cms@neringa.lt;

1.2.3. socialinės paramos klausimais – vieno langelio principu Socialinės paramos skyriuje, tel. (8 469) 52 394, el. paštas audrone.tribulaite@neringa.lt;

1.2.4. pirminė teisinė pagalba teikiama Teisės skyriuje, tel. (8 469) 52 570, el. paštas viktorija.budvytyte@neringa.lt.

1.3. Viename langelyje asmenys aptarnaujami darbo dienomis pirmadieniais–ketvirtadieniais nuo 8.00 val. iki 17.00 val., penktadieniais nuo 8.00 val. iki 15.45 val. (švenčių dienų išvakarėse darbo laikas sutrumpinamas viena valanda). Iš anksto užsiregistravusių (tel. (8 469) 52 665, el. paštas administracija@neringa.lt) asmenų prašymai ar skundai priimami (žodžiu ir raštu) darbo dienomis pietų pertraukos metu ir trečiadieniais nuo 17.00 val. iki 18.00 val.

1.4. Civilinės metrikacijos, gyvenamosios vietos deklaravimo ir socialinės paramos klausimais asmenys aptarnaujami ir pirminė teisinė pagalba teikiama darbo dienomis nuo 8.00 val. iki 12.00 val. ir nuo 12.45 val. iki 17.00 val., penktadieniais nuo 8.00 val. iki 12.00 val. ir nuo 12.45 val. iki 15.45 val. (švenčių dienų išvakarėse darbo laikas sutrumpinamas viena valanda).

1.5. Norėdami gauti konsultaciją ar paslaugą klausimais, priskirtais pagal kompetenciją Administracijos struktūriniams padaliniams ir į struktūrinius padalinius neįeinantiems viešojo administravimo valstybės tarnautojams, asmenys gali kreiptis į valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, (toliau – darbuotojai) tiesiogiai ir pagal išankstinę registraciją (Administracijos darbuotojų telefonai ir el. paštai nurodyti interneto svetainėje www.neringa.lt skyriuje „Struktūra ir kontaktai“) darbo dienomis pirmadieniais–ketvirtadieniais nuo 8.00 val. iki 12.00 val. ir nuo 12.45 val. iki 17.00 val., penktadieniais nuo 8.00 val. iki 12.00 val. ir nuo 12.45 val. iki 15.45 val. (švenčių dienų išvakarėse darbo laikas sutrumpinamas viena valanda).

1.6. Asmenys prašymus ir skundus gali pateikti:

1.6.1. paštu, adresu Taikos g. 2, 93123 Neringa;

1.6.2. per E. pristatymo sistemą https://epristatymas.lt/;

1.6.3. el. paštu administracija@neringa.lt;

1.6.4. elektroninių ryšių priemonėmis: per Elektroninių valdžios vartų portalą https://www.epaslaugos.lt/portal/, per Metrikacijos ir gyvenamosios vietos deklaravimo informacinę sistemą https://www.registrucentras.lt/savitarna/ (civilinės metrikacijos ir gyvenamosios vietos deklaravimo klausimais), per Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą http://www.spis.lt/ (socialinės paramos klausimais), per kitas specializuotas elektroninių paslaugų informacines sistemas;

1.7. Asmenys į Administraciją gali kreiptis asmeniškai arba per atstovą. Atstovo teisė atstovauti turi būti įrodoma rašytiniu sutikimu.

1.8. Viename langelyje asmenys prašymus ar skundus gali pateikti ir gali būti aptarnaujami ir kita, ne valstybine, kalba – anglų.

1.9. Prašymai ar skundai, pateikti žodžiu, į kuriuos galima atsakyti arba kuriais galima išspręsti asmeniui rūpimus klausimus iš karto arba ne vėliau kaip artimiausią Administracijos darbo dieną, nepažeidžiant asmenų ar Administracijos interesų, gali būti neregistruojami. Asmenys, kurie kreipiasi su tokiais prašymais ar skundais, nepažeidžiant asmenų ar Administracijos interesų, prašymą ar skundą priimančio darbuotojo sprendimu gali būti neidentifikuojami. Į tokius prašymus ar skundus turi būti atsakoma iš karto arba ne vėliau kaip artimiausią Administracijos darbo dieną. Jeigu į žodžiu pateiktą prašymą ar skundą negalima atsakyti iš karto arba ne vėliau kaip artimiausią Administracijos darbo dieną, asmeniui sudaroma galimybė išdėstyti prašymą ar skundą raštu.

1.10. Jeigu į elektroninių ryšių priemonėmis gautą prašymą ar skundą galima atsakyti iš karto arba ne vėliau kaip artimiausią Administracijos darbo dieną, jis neregistruojamas. Į tokius prašymus asmeniui atsakoma iš Administracijos darbuotojo jam suteikto elektroninio pašto. Jeigu atsakymui pateikti reikia išsamesnės informacijos, toks prašymas ar skundas registruojamas ir nagrinėjamas Taisyklių nustatyta tvarka.

1.11. Administracijos darbuotojas, jam suteiktu elektroninio pašto adresu ar kitomis naudojamomis elektroninių ryšių priemonėmis gavęs prašymą ar skundą, adresuotą Administracijai, turi ne vėliau kaip artimiausią savo darbo dieną persiųsti jį vienam langeliui el. paštu administracija@neringa.lt, išskyrus atvejus, kai į prašymą ar skundą pagal kompetenciją gali atsakyti pats, arba 1.9 punkte nustatytais terminais.

1.12. Viename langelyje neregistruojami elektroninių ryšių priemonėmis pateikti prašymai ir skundai, kurių neįmanoma atidaryti ir perskaityti Administracijos naudojamomis informacinių technologijų priemonėmis. Toks prašymas ar skundas per 5 darbo dienas nuo prašymo ar skundo gavimo Administracijoje dienos naudojant asmens prašyme ar skunde nurodytą kontaktinę informaciją grąžinamas asmeniui, pateikusiam prašymą ar skundą, nurodant tokio prašymo ar skundo grąžinimo priežastis, siūlant ištaisyti nustatytus trūkumus ir nustatant terminą, kuris negali būti trumpesnis kaip 5 darbo dienos.

2. Pavedu Administracijos Dokumentų valdymo skyriaus sekretorei-referentei Rasai Dimšaitei, naudojantis dokumentų valdymo sistema „Kontora“, supažindinti su šiuo įsakymu Administracijos darbuotojus.

3. Panaikinu Neringos savivaldybės administracijos direktoriaus 2007 m. rugsėjo 28 d. įsakymą Nr. V13-377 „Dėl asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo, taikant vieno langelio principą“ su visais pakeitimais ir papildymais.

Skelbti šį įsakymą Teisės aktų registre.

 

 

Administracijos direktorius                                                                                         Egidijus Šakalys